24
« στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 15:10 »
Προσωπικά δε μπορώ να διαφωνήσω με καμια από τις δύο απόψεις, είναι φανερό ότι και οι δύο "πλευρές " έχουν επιχειρήματα και έχουν τα δικια τους . όσο και να συζητάμε δε θα αλλάξει αυτό. Ναι ο Χριστοβασίλης ειναι ότι χειρότερο στο επικοινωνιακό κομμάτι, κάνει ενέργειες που υποτιμούν την νοημοσύνη του οπαδού και δεν υπολογίζει το συναίσθημα του αγνού φιλάθλου που αγαπάει την ομάδα.
Ναι ευθύνεται για τις άδειες κερκίδες και δεν κάνει κατι για να το αλλάξει αυτο , μάλλον στην αντίθετη κατεύθυνση κινείται. αν και προσωπικά πιστεύω ότι οι άδειες κερκίδες περισσότερο οφείλονται στις τεράστιες διαιτητικές αδικίες και στο πρωτάθλημα που απαγορεύει τις εκπλήξεις και την οποιαδήποτε ελπίδα των "μικρών ομάδων ", στο όνειρο ενός τίτλου, εστω μιας οποίας δηποτε διάκρισης. Κουράζεται ο κόσμος με αυτό, είναι ψυχοφθόρο και σε απομακρύνει από το γήπεδο. Προσωπικά στα ματς με τους " μεγάλους " δεν πάω γήπεδο γιστι δεν αντέχω αυτά που βλέπω από την διαιτησία.
Στο σήμερα ,ακόμη προσπαθεί (χβ) να απαλλαγεί από τα χρέη των πρώτων κσταστροφικων ετών κακοδιαχείρισης και στο κομμάτι αυτο τα πάει αρκετά καλά . δεδομένων των φετινών συνθηκών με τα μειωμένα έσοδα και προσπαθώντας να κάνει ποιοτική ομάδα πρέπει να στραφεί σε άλλες πηγές εσόδων. δε γίνεται αλλιώς αν θέλουμε ανταγωνιστική ομάδα. Επιτυχία είναι να βρίσκεις μεγάλο χορηγό που να μην είναι εταιρία συνδεδεμένη με το δημόσιο, άλλα όπως πάντα υπέπεσε σε επικοινωνιακό φάουλ. Παρ' όλα αυτά δε νομίζω ότι αμαυρώνει την ιστορία της ομάδας, μια καλοπροαίρετη κριτική και προτάσεις για το πως μπορεί να διορθωθεί αυτο θα ηταν ότι καλύτερο συτη τη στιγμή, από το να βρίζουμε, αναθεματιζουμε και να απειλούμε με αντίποινα.
Υπάρχουν τρόποι να διορθωθεί όλο συτο έστω και λίγο. Σίγουρα δε μας φταίει ούτε ο χορηγός που τα τελευταία χρόνια έχει βοηθήσει οικονομικά και ουσιαστικά. Πρέπει να ευχαριστήσουμε για την βοήθεια και να βρεθεί ένας τρόπος να διαφημιστει μέσω του brand ΠΑΣ Γιάννινα και η ομάδα να μην σχολιάζεται αρνητικά και να δίνει αφορμές για να γίνεται αντικείμενο χλευασμού.
Βλέπουμε μετα από χρόνια ότι γίνονται κινήσεις μεταγραφικά σε καλύτερο επίπεδο από ότι έχουμε συνηθίσει και περιμέναμε .
Σαν συμπέρασμα ο πρόεδρος με τον χορηγό μπορούνε να συνεχίσουν την συνεργασία τους με λίγο διαφορετικό τρόπο, που θα ειναι προς όφελος και των δύο, οι σύνδεσμοι να προτείνουν κατι που θα είναι πιο κοντά σε συτο που περιμένουν από τον μεγάλο χορηγό της ομάδας, η μπορεί να γίνει το θαύμα να ακούσει ο Χριστοβασίλης τις αντιδράσεις και να κάνει κάποια αλλαγή στο υπάρχον πλάνο διαφήμισης. Προς όφελος θα είναι του διαφημιζόμενου και του διαφημιστή .
Δεν πρέπει μια διαφήμιση να μας χωρίσει παλι σε δύο στρατόπεδα, οι μεν να συγκρατήσουν λίγο την αγανάκτηση τους και οι δε να καταλάβουν ότι για κάποιους είναι λυπηρό να βλέπουν το όνομα της ομάδος τους παραποιημένο.
Στην τελική όλοι ΠΑΣ είμαστε , ας προσπαθήσουμε το car.gr και οποίος χορηγός , ο ΧΒ και οποιος άλλος συνεισφέρει στο οικοδόμημα, να βοηθήσει σεβόμενος την ιστορία μας .
Σαν φίλαθλος του ΠΑΣ θα ευχαριστούσα τον χορηγό για την βοήθεια στην ομάδα , όχι στον χβ , και θα ζητούσα να συζητήσει με τον ιδιοκτήτη εναλλακτικούς τρόπους διαφήμισης της εταιρείας του μέσω αυτής, το ίδιο θα ζητούσα κι απ τον χβ , βλέποντας τις αντιδράσεις να προτείνει ένα νέο πλάνο διαφήμισης
Αν γίνει κατι τέτοιο όλοι κερδισμένοι θα βγούνε. Διαφημιζόμενος ομάδα φίλαθλοι