Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Γρύπας

Σελίδες: [1] 2 3 ... 20
1
Παράθεση
χει καταγραφεί το έτος 1980 -1985 το εξής γεγονός: όταν γυρίσθηκαν τα πρώτα ντοκιμαντέρ στην ορεινή περιοχή του Πακιστάν, όπου ζει η φυλή των Καλάς (Kalash), απόγονων Ελλήνων στρατιωτών του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ένας ηλικιωμένος άνδρας Καλάς δήλωσε ότι «θυμάται από την προφορική παράδοση ότι οι πρόγονοί του κατάγονταν από μια μακρινή ορεινή περιοχή, άπειρο χώρα (Ήπειρος), που είχε πολλά βουνά και ποτάμια που ένα το έλεγαν Τσίαμι (Θύαμις = Καλαμάς) και το άλλο πήγαινε στον Κάτω Κόσμο (Αχέρων)». Βουδιστικά κείμενα, όπως το «Majjihima Nakaya», αναφέρονται σε «Κράτος Ελλήνων» την εποχή του Βούδα τον 6ο π.Χ. αιώνα στον Καύκασο (Ινδοκούς), εκεί που σήμερα ζουν οι Καλάς. Εξάλλου η πόλη Κανταχάρ λεγόταν Ισκανταχάρ από το Μέγα Αλέξανδρο. Οι σημερινοί Καλάς αποκαλούν τον Μέγα Αλέξανδρο «Σικαντέρ Αζάμ»

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1_%CE%9A%CE%B1%CF%83%CF%83%CF%8E%CF%80%CE%B7

Παράθεση
Οι Χάονες αποτελούσαν μέρος του Κοινού των Ηπειρωτών ως το 170 π.Χ., όταν υποτάχθηκαν στους Ρωμαίους. Υποστηρίζεται ότι τότε μετανάστευσαν στην σελευκιδική Συρία σαν πρόσφυγες ιδρύοντας την νέα Χαονία στην βόρεια Συρία.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CE%AC%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CF%82

ΥΓ: Από το Τσιάμις βγαίνει το τσιάμιδες και τσάμιδες, δηλαδή οι κάτοικοι στον ποταμό Θύαμις(Καλαμά)

ΥΓ: Ο Μεγαλέξανδρος όχι μόνο διαιώνιζε τον ελληνικό πολιτισμό αλλά και ιδιαίτερα τον ηπειρώτικο...

2
άλλες ομάδες - ποδόσφαιρο / Απ: Άντι Λίλα
« στις: Τετ 15 Οκτ 2014 13:17  »
Παράθεση
Δεν προφτάσαμε να σβήσουμε το μήνυμα του Γρύπα με την προσωπική αναφορά στον Chilly, που έτσι είχε κάθε δικαίωμα επί προσωπικού να απαντήσει.
Πρέπει να έχουμε γρηγορότερα αντανακλαστικά, θα το προσπαθήσουμε

δεν σε βλέπω να σβήνεις τα σαλιγκάρια όμως και τα σε σιχαίνομαι.....

συμφωνείς φαντάζομαι σε αυτήν την φασιστική και ρατσιστική συμπεριφορά;

όσο για τους ηλίθιους αλβαναράδες

Παράθεση
Οι σερβικές αρχές προχώρησαν στη σύλληψη του αδερφού του Έντι Ράμα, Όρφι, καθώς θεωρείται πως αυτός οργάνωσε το σχέδιο για την εμφάνιση της τηλεκατευθυνόμενης σημαίας. Όπως ανακοίνωσαν οι Σέρβοι, στην κατοχή του βρέθηκε ένα τηλεχειριστήριο, καθώς επίσης και ένα αμερικάνικο διαβατήριο. Ο Όρφι Ράμα βρέθηκε στα επίσημα του γηπέδου της Παρτιζάν, προκειμένου να παρακολουθήσει την αναμέτρηση της Σερβίας με την Αλβανία.


http://www.novasports.gr/news.aspx?a_id=362928&Sport=1&Country=7&Competition=16001&Season=126225&Round=387489&Team=109057,1233

εντάξει;αυτά λοιπόν....

τα σιχάματα και τα σαλιγκάρια δεν σας τα επιστρέφω λοκάκο διότι δεν είμαι ούτε ρατσιστής ούτε φασίστας....

ραγιάδες

3
άλλες ομάδες - ποδόσφαιρο / Απ: Άντι Λίλα
« στις: Τετ 15 Οκτ 2014 02:01  »
Παράθεση
Ελα ενταξει ηρεμηστε.  Δεν νομιζω οτι ο Λιλα μπορουσε να διακρινει τι ειχε η σημαιουλα μεσα (εννοω οτι ειχε την ηπειρο και την κερκυρα αλβανικη). Και εγω οταν την ειδα απο το βιντεο εβλεπα κατι σαν την Αλβανια.
Τωρα μιλαμε για τον Λιλα που ειναι κολληταρι με τον σερβο Ιλιτς. (?)
Οι παρακάτω συμφωνούν με το κείμενο:
chilly

τσίλι συμφωνείς πασιάκα μου;

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη, κυρίως όμως αγαπάει τον νοικοκύρη...

εδώ θα φανούν όλα αυτά που έγραφα τόσα χρόνια...ξεμπρόστιασμα κανονικό...

ε ρε γλέντιααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα ααααααα

4
Μετά την ανακάλυψη των δύο Σφιγγών στην Αμφίπολη, έκαναν την εμφάνισή τους οι Σφιγγοκολάριοι



και οι 140 
Παράθεση
1. Αλεξάκη Μαρία, αρχαιολόγος – μουσειολόγος
2. Αλεξόπουλος Γιώργος, αρχαιολόγος, ΥΠΠΟΑ (Γ΄ ΕΠΚΑ)
3. Ανδρέου Αλέξανδρος, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Νομισματικό Μουσείο)
4. Ανδριανάκης Μιχάλης, επίτιμος διευθυντής Αρχαιοτήτων
5. Ανδριανοπούλου Παναγιώτα, εθνολόγος ΥΠΠΟΑ (ΔΙΝΕΠΟΚ)
6. Ανεζίρη Σοφία, επ. καθ. αρχαίας ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
7. Αποστολάκη Νατάσα, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (28η ΕΒΑ)
8. Αποστόλου Eυαγγελία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Νομισματικό Μουσείο)
9. Αργυρόπουλος Βασίλης, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΣΤ΄ ΕΠΚΑ)
10. Αριστοδήμου Γεωργία, δρ. ρωμαϊκής αρχαιολογίας
11. Ασλανίδης Αλέξανδρος, συμβασιούχος αρχαιολόγος
12. Βαλαβάνης Πάνος, καθ. κλασικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
13. Βαρλάς Μιχάλης, ιστορικός (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού)
14. Βασιλάκης Αντώνης, επίτιμος διευθυντής Αρχαιοτήτων
15. Βασιλογάμβρου Αδαμαντία, επίτιμη διευθύντρια Αρχαιοτήτων
16. Βενιέρη Γιάννα, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Νομισματικό Μουσείο)
17. Βεργάκη Αναστασία, μεταπτυχιακή φοιτήτρια αρχαιολογίας ΕΚΠΑ
18. Βεροπουλίδου Ειρήνη, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού)
19. Βλίζος Σταύρος, λέκτορας κλασικής αρχαιολογίας (Ιόνιο Πανεπιστήμιο)
20. Βοσνίδης Πάνος, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Βυζαντινό Μουσείο)
21. Γαβριλάκη Ειρήνη, αρχαιολόγος, Τμηματάρχης Μουσείων, Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, ΥΠΠΟΑ (ΚΕ΄ ΕΠΚΑ)
22. Γαγανάκης Κώστας, αν. καθ. νεώτερης ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
23. Γαρδίκα Κατερίνα, αν. καθ. νεώτερης ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
24. Γιαλαμά Σοφία, απόφοιτος Ιστορικού Αρχαιολογικού, Τμηματάρχης Προσωπικού ΥΠΠΟΑ
25. Γιόρκα Νικολάου, ιστορικός ΥΠΠΟΑ (Νομισματικό Μουσείο)
26. Γκότσης Στάθης, ιστορικός ΥΠΠΟΑ (ΒΧΜ), πρόεδρος Ενιαίου Συλλόγου Υπαλλήλων ΥΠΠΟΑ
27. Γρατσία Ειρήνη, αρχαιολόγος, συντονίστρια MONUMENTA
28. Δάβος Γιώργης-Βύρων, επισκέπτης καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης (Μπρέρα, Ιταλία) και Φιλοσοφίας της Γλώσσας (Βίγο, Ισπανία)
29. Δακουρά-Βογιατζόγλου Όλγα, συνταξιούχος αρχαιολόγος (Α΄ΕΠΚΑ)
30. Δαμάσκος Δημήτρης, επ. καθ. κλασικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Πατρών)
31. Δρανδάκη Αναστασία, επιμελήτρια της Βυζαντινής Συλλογής, Μουσείο Μπενάκη
32. Δρελιώση Tασία, συνταξιούχος αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ
33. Θεοδωρίδης Κώστας, συμβασιούχος αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΔΕΑΜ)
34. Ιωσήφ Παναγιώτης, αρχαιολόγος, γενικός γραμματέας της Βελγικής Αρχαιολογικής Σχολής Αθηνών
35. Κακαβάς Γεώργιος, διευθυντής Νομισματικού Μουσείου & αναπληρωτής διευθυντής Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, ΥΠΠΟΑ
36. Κακαβογιάννη Όλγα, επίτιμη διευθύντρια Αρχαιοτήτων
37. Κακαβογιάννης Ευάγγελος, επίτιμος διευθυντής Αρχαιοτήτων
38. Καλαϊτζή Μύρινα, Αρχαιολόγος, Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών
39. Κανελλόπουλος Χρύσανθος, λέκτορας κλασικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
40. Κανίνια Εριφύλη, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΚΒ ΕΠΚΑ)
41. Καπιζιώνη Ανδρονίκη, προϊσταμένη Τμήματος Συντήρησης ΥΠΠΟΑ (ΕΠΣΒΕ )
42. Καραγιαννόπουλος Χρήστος, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΛΔ΄ ΕΠΚΑ)
43. Καραμανωλάκης Βαγγέλης, λέκτορας ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
44. Καρλιάμπας Γιάννης, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ
45. Κασιμάτη Μαριλένα, επιμελήτρια Εθνικής Πινακοθήκης
46. Κατάκης Στέλιος, λέκτορας κλασικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
47. Κατερίνα Κωνσταντινίδου, επ. καθηγήτρια νεώτερης ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
48. Κατσιαμπούρα Γιάννα, ιστορικός επιστημών, ΙΙΕ/Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών
49. Κονιώτη Μαρία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΔΑΒΜΜ)
50. Κονόρτας Παρασκευάς, αν. καθηγητής νεώτερης ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
51. Κοπανιάς Κώστας, λέκτορας προϊστορικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
52. Κοσμίδης Δημήτρης, κοινωνικός ανθρωπολόγος, ιστορικός
53. Κουμνά Αγγελική, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Διεύθυνση Αναστήλωσης Νεωτέρων και Συγχρόνων Μνημείων)
54. Κουρσούμης Σωκράτης, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΛΖ΄ ΕΠΚΑ)
55. Κουσουρής Δημήτρης, ιστορικός (Universität Konstanz, Γερμανία)
56. Κουτσούμπα Δέσποινα, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (EEA)
57. Κουτσουμπού Μαρία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΚΑ΄ ΕΠΚΑ)
58. Κουφού Αγγελική, ιστορικός
59. Κρίγκα Δήμητρα, αρχαιολόγος, δρ. προϊστορικής αρχαιολογίας
60. Κριτζάς Χαράλαμπος, επίτιμος διευθυντής Επιγραφικού Μουσείου
61. Λαλάκη Δέσποινα, κοινωνιολόγος (The New School University, Η.Π.Α.)
62. Λαμπροπούλου Δήμητρα, λέκτορας ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
63. Λεκάκης Στέλιος, αρχαιολόγος – σύμβουλος διαχείρισης πολιτιστικής κληρονομιάς RA CAA-UCL
64. Λένη Μαρία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΔΑΝΣΜ)
65. Λιάκος Αντώνης, τ. καθηγητής νεώτερης ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
66. Λοΐζου Ευγενία, μεταπτυχιακή φοιτήτρια προϊστορικής αρχαιολογίας ΑΠΘ
67. Μαζαράκης Αινιάν Αλέξανδρος, καθ. κλασικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)
68. Μανιάτη Ευαγγελία, συμβασιούχος αρχαιολόγος, αντιπρόεδρος σωματείου εργαζομένων ΥΠΠΟΑ Λακωνίας
69. Μαρή Μαρία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (13η ΕΒΑ)
70. Μαρκέτου Τούλα, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΚΒ΄ ΕΠΚΑ)
71. Ματάλας Παρασκευάς, ιστορικός (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
72. Μαυράκη – Μπαλάνου Μαρία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΚΓ΄ΕΠΚΑ)
73. Μητσοπούλου Χριστίνα, δρ. αρχαιολόγος (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)
74. Μιχαηλίδου Πέγκυ, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Γ΄ΕΠΚΑ)
75. Μούλιου Μάρλεν, λέκτορας μουσειολογίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
76. Μουλλού Δωρίνα, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΔΙΠΚΑ)
77. Μουνδρέα-Αγραφιώτη Aντίκλεια, αναπληρώτρια καθηγήτρια προϊστορικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)
78. Μπακάλης Βασίλης, συντηρητής αρχαιοτήτων ΥΠΠΟΑ (Βυζαντινό Μουσείο)
79. Μπάρα Αθανασία, ιστορικός οικονομολόγος
80. Μπαρδάνη Βούλα, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Γ ΕΠΚΑ)
81. Μπαχλάς Βησσαρίων, αρχαιολόγος ΥΠ.ΠΟ.Α. (Ε.Π.Σ.Β.Ε.)
82. Μπενάκη Ελένη, αρχαιολόγος του ΑΠΘ σε διαθεσιμότητα-κινητικότητα,Υπουργείο Παιδείας
83. Μπιργάλιας Νίκος, επ. καθηγητής αρχαίας ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
84. Μπιρμπίλη Ελένη, συγγραφέας
85. Μπούμπουλη Φανή, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Βυζαντινό Μουσείο)
86. Μπουρνιάς Λεωνίδας, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Γ ΕΠΚΑ)
87. Νικολακοπούλου Αντωνία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Νομισματικό Μουσείο)
88. Νικολόπουλος Βαγγέλης, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Β΄ ΕΠΚΑ)
89. Ντόβα Ανθή, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Β΄ΕΠΚΑ)
90. Παλαιοθόδωρος Δημήτρης, επ. καθηγητής κλασικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)
91. Παπαδάτος Γιάννης, επ. καθηγητής προϊστορικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
92. Παπαδόπουλος Αλέξανδρος, βοηθός λέκτορα πολιτισμικών σπουδών (Liverpool Hope University)
93. Παπαδοπούλου Πέπη, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΚΖ" ΕΠΚΑ)
94. Παπαθανασίου Ευάγγελος, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (10η ΕΒΑ)
95. Παπασταματίου Κλεοπάτρα, συντηρήτρια αρχαιοτήτων (συνταξιούχος υπάλληλος ΥΠΠΟΑ, ΔΣΑΝΜ)
96. Παπούδας Δημήτρης, έκτακτος αρχαιολόγος, απ. πρόεδρος Συλλόγου Εκτάκτων Αρχαιολόγων
97. Πιανάλτο Άννα, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Βυζαντινό Μουσείο)
98. Πιπέλια Ελένη, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΔΙΤΕΠΠΑ)
99. Πλάντζος Δημήτρης, επ. καθ. κλασικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
100. Πλάτων Λευτέρης, αν. καθηγητής προϊστορικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
101. Πλιάτσικα Βασιλική, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΓΔΑΠΚ)
102. Πουλάκη Έφη, υπό συνταξιοδότηση διευθύντρια ΥΠΠΟΑ (ΚΖ ΕΠΚΑ)
103. Ραυτοπούλου Στέλλα, αρχαιολόγος, Β΄ ΕΠΚΑ
104. Σακαλή Όλγα, αρχαιολογος ΥΠΠΟΑ (ΔΙΤΠΠΑ), πρόεδρος Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων
105. Σαμπανοπούλου Λίλα, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (9η ΕΒΑ)
106. Σαπουνά -Σακελλαράκη Έφη, επίτιμη έφορος αρχαιοτήτων Ευβοίας
107. Σαρικάκη Βούλα, Αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΓΔΑΠΚ)
108. Σειρηνίδου Βάσω, επ. καθ. νεώτερης ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
109. Σημαντώνη-Μπουρνιά Εύα, επ. καθηγήτρια κλασικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
110. Σίκλα Ευαγγελία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Γ" ΕΠΚΑ)
111. Σκαφιδά Ευαγγελία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΙΓ" ΕΠΚΑ)
112. Σούλιου Αναστασία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΔΤΠΠΑ)
113. Σταματέλου Άρτεμις, αρχαιολόγος-μουσειολόγος
114. Σταρίδα Λιάνα, αρχαιολόγος, συνταξιούχος ΥΠΠΟΑ (13η ΕΒΑ)
115. Στεφανίδου-Τιβερίου Θεοδοσία, καθηγήτρια κλασικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)
116. Στεφανοπούλου Έλενα, υποψήφια διδάκτωρ αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Southampton)
117. Στρατούλη Γεωργία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΚΘ΄ ΕΠΚΑ)
118. Τιβέριος Μιχάλης, ακαδημαϊκός, καθηγητής κλασικής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)
119. Τιγγινάγκα Γιάννα, αρχιτέκτων, συνταξιούχος ΥΠΠΟΑ (ΔΑΑΜ)
120. Τριανταφυλλίδης Iωάννης, άνεργος αρχαιολόγος
121. Τσακιράκης Ευάγγελος, αρχαιολόγος & απόφοιτος ΕΣΔΔ, ειδικός επιστήμονας Συνηγόρου του Πολίτη
122. Τσιποπούλου Μεταξία, δρ. επίτιμη διευθύντρια ΥΠΠΟΑ
123. Τσουλάκου Μαρία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΛΗ ΕΠΚΑ)
124. Τσώτα Ευαγγελία-Βασιλική, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Νομισματικό Μουσείο)
125. Φαϊτάκη Στέλλα, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (3η ΕΒΑ)
126. Φακιολά Μαρία, λαογράφος-εθνολόγος ΥΠΠΟΑ
127. Φανουράκης Σήφης, αρχιτέκτονας ΥΠΠΟΑ (ΥΝΕΜΤΕΚ)
128. Φανταουτσάκη Χαρούλα, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΚΒ΄ ΕΠΚ)
129. Φλώρου Πόπη, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΔΒΜΑ)
130. Φωτοπούλου Σταυρούλα, λαογράφος-εθνολόγος, Αν. Δ/ντρια ΔΙΝΕΠΟΚ
131. Χαμηλάκη Κατερίνα, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (22η ΕΒΑ)
132. Χαμηλάκης Γιάννης, καθηγητής αρχαιολογίας (Πανεπιστήμιο Southampton)
133. Χαραλαμπίδης Δημήτρης, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΔΕΑΜ)
134. Χουντάση Μαρία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (Γ" ΕΠΚΑ)
135. Χουρμουζιάδη Νάσια, μουσειολόγος (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
136. Χρήστος Κουτσοθανάσης, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΔΤΠΠΑ)
137. Χριστοδουλίδης Νίκος, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΚΒ" ΕΚΠΑ)
138. Χρυσάφη Μαρία, αρχαιολόγος ΥΠΠΟΑ (ΛΑ΄ ΕΠΚΑ)
139. Ψάλτη Αθανασία, διευθύντρια Ι΄ΕΠΚΑ
140. Ψωμά Ελένη, αν. καθηγήτρια αρχαίας ιστορίας (Πανεπιστήμιο Αθηνών)

το κείμενο το έγραψαν και οι 140;

το έγραψε ο 141ος ή ο 142ος;

το διαβάσανε όλοι τους ή απλά το υπέγραψαν;

μήπως τους εξαπάτησαν;

το κείμενο που υπέγραψαν:


Παράθεση
Όσοι και όσες υπογράφουμε αυτό το κείμενο, επιστήμονες που ασχολούμαστε με την πολιτισμική κληρονομιά, παρακολουθούμε με ιδιαίτερη ανησυχία τις –συνεχιζόμενες– επιθέσεις που δέχεται η καθηγήτρια κλασικής αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών κυρία Όλγα Παλαγγιά, με αφορμή τη διατύπωση από μέρους της μιας επιστημονικής υπόθεσης εργασίας σχετικά με το ανασκαπτόμενο μνημείο στην Αμφίπολη. Αντίστοιχες επιθέσεις για τις απόψεις τους δέχονται και άλλοι αρχαιολόγοι και ιστορικοί. Εκφράζουμε την απόλυτη αντίθεσή μας σε κάθε απόπειρα ποινικοποίησης της επιστημονικής άποψης και στοχοποίησης όσων την εκφέρουν.
Ανεξάρτητα από το αν κανείς συμφωνεί ή διαφωνεί με την όποια υπόθεση εργασίας, οι λοιδορίες, οι συκοφαντίες και οι απειλές, επώνυμες και ανώνυμες, εναντίον οποιουδήποτε επιστήμονα επιχειρεί να διατυπώσει καθαρά επιστημονικές απόψεις που φαίνεται να αντιβαίνουν στην επικρατούσα στα ΜΜΕ αντίληψη, δεν απειλούν μόνον την αρχή της ελευθερίας του λόγου την οποία, θεωρητικά έστω, αποδέχεται και τηρεί η χώρα μας• επιπλέον, υπονομεύουν τον ίδιο τον παιδευτικό ρόλο της ελληνικής πολιτισμικής κληρονομιάς, μετατρέποντάς την από αντικείμενο δημιουργικού διαλόγου σε στοιχείο σύγκρουσης και αντιπαλότητας.
Η αρχαιολογία, όπως άλλωστε και η ιστορία, βασίζει τα πορίσματά της σε μια εξαντλητική διαδικασία αναζήτησης, αμφισβήτησης και αναστοχασμού. Δεν επιζητούμε την απόλυτη αλήθεια, χτίζουμε πάνω στα ερωτήματα.
Με την παρέμβασή μας αυτή θα θέλαμε να παροτρύνουμε τόσο τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης όσο και το κοινό τους να αποδεχτούν τις ιδιαιτερότητες της επιστημονικής συζήτησης: ο ερευνητικός στοχασμός και ο επιστημονικός διάλογος μπορούν να μας οδηγήσουν στην καλύτερη κατανόηση του παρελθόντος, αλλά αδυνατούν να μετατρέψουν την ιστορική γνώση σε άτεγκτο και απαράβατο «καθεστώς αλήθειας».
Όπως και κάθε άλλο επιστημονικό πόρισμα, έτσι και οι δηλώσεις που αφορούν τις πρόσφατες αρχαιολογικές ανακαλύψεις υπόκεινται αναπόφευκτα στην κρίση της επιστημονικής κοινότητας. Η συνεχής επινόηση «εσωτερικών εχθρών» και «δολίων» κινήτρων πίσω από κάθε έκφραση ακαδημαϊκής παρρησίας όχι μόνον λειτουργεί ως πνευματική τροχοπέδη, αλλά και στερεί το ευρύ κοινό από αυτό ακριβώς το αγαθό που υποτίθεται ότι του εξασφαλίζει: την ανοικτή, απρόσκοπτη και ειλικρινή πρόσβαση στη γνώση.

απάντηση:

Παράθεση
Το κείμενο των 140 περιέχει τουλάχιστον 7 ανακρίβειες.

1 . «Η κυρία Παλαγγιά διατύπωσε μια υπόθεση εργασίας».
Ανακριβές. Δεν έκανε υπόθεση εργασίας – ή δεν την έκανε έτσι ώστε να το καταλάβουμε εμείς, το «κοινό».
Εκτός κι αν δηλώσεις του τύπου «... όσο προχωρά τόσο πιο ρωμαϊκό γίνεται. Ναι, ήταν ανοιχτό, επισκέψιμο και κάποια στιγμή παραβιάστηκε» χαρακτηρίζονται επιστημονικώς «υπόθεση εργασίας».

2. «Απόπειρα ποινικοποίησης της επιστημονικής άποψης».
Ο αναγνώστης αναρωτιέται αν η καθηγήτρια έλαβε κάποια αγωγή ή κατατέθηκε εναντίον της μήνυση, ή της εστάλη κάποιο εξώδικο προκειμένου να μη μιλάει στα ΜΜΕ.
Πάντως αν έχει συμβεί κάτι τόσο σοβαρό (πχ. αποστολή εξωδίκου!!), προφανώς οι 140 θα έπρεπε να αυτοπυρποληθούν σε ένδειξη διαμαρτυρίας και όχι να γράφουν ανακριβή σημειώματα.

3. Στο κείμενο γίνεται λόγος για «απειλές», «λοιδορίες, συκοφαντίες» που δέχεται όποιος «διατυπώσει καθαρά επιστημονικές απόψεις που φαίνεται να αντιβαίνουν στην επικρατούσα στα ΜΜΕ αντίληψη».
Για την Αμφίπολη ποια είναι η επικρατούσα άποψη των ΜΜΕ;;;; Γιατί εξ όσων βλέπω και ακούω σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα και σάιτ, πολλοί δημοσιογράφοι λοιδορούν την Αμφίπολη, επικρίνουν την Περιστέρη, ως μίσθαρνο όργανο της κυβέρνησης, αφήνουν ρατσιστικά υπονοούμενα εναντίον της για το ύψος και το βάρος της, ή υιοθετούν την άποψη Παλαγγιά. (Μνημειώδης η φράση ραδιοφωνικού παραγωγού: «Τον ήπιανε οι Περιστέρες. Ο τάφος είναι ρωμαϊκός, πάει και τέλειωσε».)
Όσο για τις «απειλές»!!!; Ποιος δέχτηκε απειλές και τι είδους και από ποιον; 140 επιστήμονες μπορούν να λένε κάτι τόσο σοβαρό χωρίς να εξηγούν;

4. Οι 140 ισχυρίζονται ότι οι όποιες απόψεις υπόκεινται αναπόφευκτα στην κρίση της επιστημονικής κοινότητας.
Η ομάδα που σκάβει στην Αμφίπολη είναι τμήμα της κοινότητας;; Αυτοί δικαιούνται να ομιλούν; Ή όχι, προκειμένου να αφεθεί η μία άποψη να μιλά χωρίς να υπόκειται η ίδια σε κριτική; Αλλά αυτό δεν είναι κάπως αντιφατικό; Ανακριβές;;

5. «Ακαδημαϊκή παρρησία»;; Τι καλείται ακαδημαϊκή παρησσία; Να κάνεις βόλτες στα κανάλια και να εκφράζεις άποψη για κάτι που δεν έχεις δει; Ακαδημαϊκή παρρησία καλείται το να λες πως η απουσία θυρόφυλλων επιβεβαιώνει την άποψή σου, να βρίσκονται δυο μέρες μετά θυρόφυλλα και μεντεσέδες και εσύ, αντί με παρρησία να αποδεχτείς το λάθος σου ή να επιμείνεις στην άποψή σου, να μαζεύεις υπογραφές της ευρύτερης πολιτικοεπιστημονικής παρέας σου, για να ρίξεις την μπάλα στην εξέδρα και να πεις «με απειλούν;», χωρίς να εξηγείς ποιος πότε και γιατί;

6.

«Η αρχαιολογία, όπως άλλωστε και η ιστορία, βασίζει τα πορίσματά της σε μια εξαντλητική διαδικασία αναζήτησης, αμφισβήτησης και αναστοχασμού». Αυτό το εδάφιο εννοεί ότι η Παλαγγιά εξέφρασε άποψη βάσει εξαντλητικής διαδικασίας αναζήτησης; Ή ότι η ίδια πρόκειται να αναστοχαστεί στο μέλλον;
Είναι ανακριβές. Χρειάζεται μάλλον επαναδιατύπωση. .

7.

Προφανέστατα είδαμε, όσοι διαβάζουμε Τύπο, τα δημοσιεύματα του Πρώτου Θέματος για την Παλαγγιά. Προσωπικά με άφησαν αδιάφορη. Πρώτον, διότι το κέντρο του «κόσμου» της Αμφίπολης δεν είναι η περιούσια άποψη κανενός εξ αποστάσεως αρχαιολόγου, δεύτερον, σε σχέση με την ανασκαφή, η άποψη Παλαγγιά είναι μία παρωνυχίδα στο παγκόσμιο δίχτυ των απόψεων που απλώθηκε πάνω από το Λόφο, και τρίτον, διότι η εγκυρότητα της εφημερίδας ελέγχεται και ως προς την αξιοπιστία και ως προς τη «μαυρίλα» της. Και ως «κοινό» αυτά τα στοιχειώδη τα γνωρίζουμε. Δεν είμαστε τόσο χάπατα.
Ωστόσο, γιατί οι 140 δεν συνέταξαν ένα κείμενο που να κατονομάζουν τα ΜΜΕ που διέπραξαν τερατωδίες εις βάρος της Παλαγγιά, δηλαδή να εξηγούν με ακρίβεια τι έχει συμβεί;
Εν τέλει πού απευθύνονται οι 140; Στα ΜΜΕ και στο «κοινό»;; Στους συναδέλφους τους με τους οποίους διαφωνούν; Στην ανασκαφική ομάδα της Αμφίπολης; Στους ιδεολογικούς αντιπάλους και εχθρούς τους;
Ή μόνο στις φυλλάδες; Ή σε όλους;
Μεγάλη ανακρίβεια. Δεν είναι σαφής ο στόχος του κειμένου.

Τελικά, το μόνο ακριβές για το «κοινό» του είδους μου είναι ότι ο δογματισμός, απ’ όπου κι αν προέρχεται, συνθλίβει ό,τι αναφέρουν οι 140 στην κατακλείδα τους – «την ειλικρινή πρόσβαση στη γνώση».

 https://www.blogger.com/profile/13589418100526571534

5
ΠΑτΣαρια - TRIARIA / Απ: ΣΟΦΕΣ ΑΤΑΚΕΣ
« στις: Τετ 08 Οκτ 2014 19:34  »

α) η ιστορία γράφεται από τους νικητές και τους ισχυρούς

β) η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας

ή αλλιώς 2 αντισοφές ατάκες

α) η ιστορία γράφεται από τους νικητές και τους ισχυρούς

β) η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας

6
Παράθεση
Την πρόθεση του Δήμου Ιωαννιτών να διεκδικήσει να αναδειχθούν τα Γιάννενα Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2021 έκανε γνωστή στον υπουργό Πολιτισμού, Κώστα Τασούλα ο Δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας, με τον Υπουργό να συμφωνεί ότι συντρέχουν όλες οι προϋποθέσεις για μια τέτοια διεκδίκηση.

   Παράλληλα ο Δήμαρχος έκανε γνωστό ότι είχε προηγηθεί επικοινωνία του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια που «συμφώνησε να είναι ένθερμος υποστηριχτής στην προσπάθεια μας», όπως είπε.

   Με τον κ. Τασούλα συζητήθηκε η δυνατότητα να αυξηθεί η επιχορήγηση του υπ. Πολιτισμού στο ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων, που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λόγω της συνεχιζόμενης υποχρηματοδότησης του τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με τον κ. Μπέγκα «ο Υπουργός συμφώνησε να βοηθήσει».

   Ζητήθηκε έκτακτη επιχορήγηση από το υπ. Πολιτισμού για μια σειρά από εκδηλώσεις την περίοδο των Χριστουγέννων. «Θέλουμε η πόλη να παρουσιάσει την περίοδο των Χριστουγέννων ένα ποιοτικό πλέγμα εκδηλώσεων που θα τονώσει και τον τουρισμό», είπε ο Δήμαρχος. Έκανε γνωστό ότι ο Δήμος είναι σε συνεργασία με την Μητρόπολη γι’ αυτό, ενώ συγκροτήθηκε ομάδα εργασίας με επικεφαλής τον Αντιδήμαρχο κ. Γκόλα στην οποία μετέχει και ο Αντιδήμαρχος κ. Κολόκας.

   Με τον υπουργό Πολιτισμού συζητήθηκε σε θετικό κλίμα η δυνατότητα χρηματοδότησης του Αθλητικού Κέντρου Καρδαμιστίων. Το σχετικό αίτημα θα υποβληθεί στο Υπουργείο, καθώς αυτή την περίοδο οι υπηρεσίες του Δήμου ολοκληρώνουν την προμελέτη του έργου.


Μωρέ λες; :) :) :)

ΥΓ: Να με σχωρνάτε ξέχασα την πηγή - http://www.pamepreveza.gr/AllArticles/tabid/142/articleId/104125/categoryId/1/---2021.aspx

9
                                                   
                               The Sorrows of Epirus


εδώ μπορούμε να το διαβάσουμε στα αγγλικά


προσωπικά το έχω στα ελληνικά αλλά δεν μπορώ να το βρω στο διαδίκτυο για ελεύθερο διάβασμα








10
ωχ ωχ ωχ γενική σύρραξη... ::) πάντως Λόκο το έντιτ σου θα μπορούσες να το στείλεις σε προσωπικό μήνυμα αν απλά ήθελες να μου το πεις  ;)

11
<< καλοπροαίρετη κριτική>> με αυτό  γελάνε ;

εδώ μέσα δεν γράφουν  μόνο <<απειρωτάν>>...

τον βίλα τον έβρισε ποτέ κανένας;

άσχημο κοντρόλ ε;

O Τσάβες ε;


πώς έπαιξε η ομάδα χωρίς τον Κοροβέση;

γιατί δεν παίζει ο παιχταράς ο Τσάβες στη θέση του Γιάκου;

Αρχηγέ, ότι έσπειρες θα θερίσεις


πόσα λάθη έκανε ο Τσάβες;

να φανταστώ ότι βρίστηκε ο προπονητής που έβαλε τον Λίλα δεξί μπακ και τον εξέθεσε...βρίζεται όμως ο Θέμης κι ας μην παίζει στην φυσική του θέση μιας και την καπάρωσε άλλος...

τώρα που το σκέφτομαι, και ο δεβικ είχε ακούσει αρκετά κάποτε....νομίζω τότε είχαμε τον Μπουχάν...

να φανταστώ ότι δεν σας κόβει και πολύ όταν βρίζετε παίχτη της ομάδας σας χωρίς λόγο...δεν καταλαβαίνετε, να φανταστώ, πως μπορεί να φαίνεται αυτό στους υπόλοιπος παίχτες...

αχ...

παρακολουθείτε τον ΠΑΣ για να μπορείτε να ασκείτε κριτική σε παίχτες προπονητές και παρατρεχάμενους;

ο Μιχαήλ δεν κάνει καλά την δουλειά του...σκληρή κριτική...

γιατί θα πρέπει να μιλάμε άσχημα για κάποιον παίχτη;

πια ονόματα επευφημείτε από την κερκίδα και γιατί;

γιατί χειροκροτήσατε τον Τσάβες και όχι τον Τσουκαλά;

γάμησέ τα φίλε μου, δράμα η υπόθεση...

νομίζω είμαι <<νόμιμος>> τώρα!!!

ΥΓ: Αυτό με τα γυαλιά ηλίου το συζητάμε όποτε θέλετε...


Εdit

Τώρα  μπορείς ίσως να πεις ότι είσαι νόμιμος.
Μη θεωρείς ότι οι υπόλοιποι είναι βλάκες.

12
Παράθεση
''Βλεπω τα τρενα να περνουν''

<<Τ' άλλα τρένα, να περνούν>> λέει  ;)

ο τρισμέγιστος Παυλίδης λέει <<Πέρ' από το δρόμο που περνάν τα φορτηγά
περιμένει ένα τραίνο με το φάρο αναμμένο
και σφυρίζει ένα τραγούδι από παλιά.
Είχε ξεκινήσει όταν πρόλαβα να δω
πώς στο πρώτο το βαγόνι είχ' ακόμα το τιμόνι
μα δεν είδα πουθενά τον οδηγό.>>

13
Παράθεση
Για ευρήματα που ανήκουν στην παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά, έκανε λόγο η Όλγα Κεφαλογιάννη, αναφερόμενη στην ανασκαφή της Αμφίπολης.

Έτσι σου είπανε να λες, δούλα...

Ο λαός μας λέει : <<Να 'ταν η ζήλια ψώρα, θα ξυνόταν όλη η χώρα>>...

παραλλαγή για τα φεντικά σου <<Να 'ταν η ζήλια ψώρα, θα ξυνόταν όλη η γη>>...

Ελληνική κληρονομιά για όσους νιώθουν και αισθάνονται Έλληνες...

14
Μανιάς και Ίλιτς στην ίδια 11δα δύσκολα...Χωρίς Λίλα απελευθερώθηκε η μεσαία γραμμή...δοκίμασε Αυγενικού βασικό στην θέση του...

Ο Γιάκος μόλις μπήκε έδειξε γιατί παίζει βασικός φέτος...κράτησε μπάλα τόσο όσο χρειάστηκε...ελληνικό δεκάρι μετά από πολλά χρόνια...δεν του το  είχα, αλλά εξελίσσετε τάχιστα στην θέση...και Γιαννιώτης!!

Κρητικός, Χαρίσης έχουν ακόμη να μάθουν...ο Ισπανός καλός, ο Στρούνα δεν  βγαίνει, οπότε...

οι παίχτες μπορούν όταν τους αφήνουν...

15
Ηθικό δίδαγμα μετά το τέλος του αγώνα...

Οι παίχτες παραμένουν Ευρωπαίοι και οι (μερίδα) πασολέδες σκέτα πέη...


16
όσο περίεργο κι αν φαίνεται πυραμίδες υπάρχουν σε ολόκληρο τον κόσμο...



οι παραπάνω βρίσκονται σε περιοχή της σημερινής Βοσνίας, αρχαίας Ιλλυρίας  ;)

στην ίδια περιοχή βρίσκονται και αυτά :





κοίτα τώρα το γαμάτο της υπόθεσης :

Παράθεση
Σε περιοχή των βουνών των Προμάχων Πέλλας,, γνωστή σε ελάχιστους, βρίσκεται η πελώρια πέτρινη σφαίρα, η οποία εντυπωσιάζει από την τελειότητα της στρογγυλάδας και φυσικά από τον τεράστιο όγκο της. Η διάμετρός της υπερβαίνει τα τρια μέτρα και το βάρος της υπολογίζεται με έναν προχειρο υπολογισμό στους 15 τονους.
Σπάνιο φυσικό φαινόμενο ή κάτι άλλο;
Οι τυχεροί αυτόπτες που την έχουν δει, υποστηρίζουν επίμονα οτι είναι αδύνατον να έχει κατασκευαστεί από άνθρωπο και το πιο πιθανό σενάριο που πλάθουν, είναι να είναι έργο εξωγήινης δραστηριότητας.
Η συγκεκριμένη σφαίρα στηρίζεται πλάγια σε δυο  άλλα μικρότερα βράχια και αιωρείται, ενώ μπορεί κάποιος να περάσει από κάτω της.
Να τονίσουμε ότι παρόμοια, αλλά μικρότερα ευρήματα, έχουν αναφερθεί στη Βοσνία, κοντά στη φημισμένη πυραμίδα και στην Κόστα Ρίκα.



http://promahi-nea.blogspot.gr/2014/06/blog-post_4213.html

η περιοχή βρίσκεται βορειοδυτικά της Αμφίπολης...

επίσης στο 2:14:00 του παρακάτω βίντεο :

ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ολοκληρο

μαθαίνουμε ότι στην Γκιώνα υπάρχει ένα φαινόμενο με έναν λόφο και ύπαρξη πέτρινων σφαιρών...κι όλα αυτά το 1994!!!

Παράθεση
Η Γκιώνα είναι το υψηλότερο βουνό της Στερεάς Ελλάδας, τοποθετημένο στην Φωκίδα ανάμεσα στον Παρνασσό και τα Βαρδούσια. Με υψηλότερη κορυφή την Πυραμίδα στα 2.510 μέτρα, η Γκιώνα είναι το υψηλότερο βουνό νότια του Ολύμπου και το πέμπτο συνολικά στην Ελλάδα. Στην αρχαιότητα ήταν γνωστή ως Ασέληνον όρος.

18
Μ 'αυτά και μ' αυτά μου ήρθε στο μυαλό το παρακάτω...


για να σου δώσω και πάλι τροφή για σκέψη δες αυτό Εβραίοι και Μέγας Αλέξανδρος

το βίντεο τότε υπήρχε φυσικά , ο χρόνος είναι αμείλικτος βέβαια και όπως όλα στην ζωή αλλοιώθηκε κι αυτό (τρίο)...

εδώ όμως μαθαίνουμε αρκετά και πάλι Σουβαλτζή για το τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου

φυσικά δεν υπάρχει το κομμάτι που υπήρχε και στο βίντεο που αφαιρέθηκε από το γιουτιουμπ...
παρά όλα αυτά, η φωνή της Αρκαδίας έκανε καλή δουλειά...

Στο παραπάνω βιντέακι μαθαίνουμε κάποια πράγματα για τον τάφο στην Αίγυπτο...

Μαθαίνουμε ότι οι διαστάσεις εμβαδού του κυρίους τάφου είναι 525 τετραγωνικά μέτρα και ο περίβολος  μεγαλύτερος από 12000 τετραγωνικά μέτρα...
Στο πρόπυλο υπάρχουν αγάλματα λεόντων και τριθάλαμο με ένα τεράστιο λιοντάρι…η ύπαρξη λεόντων,  μας λέει η κυρία Σουβαλτζή, δείχνει βασιλικό τάφο…φέρει διακοσμήσεις ελληνικές κι έχει ύψος κοντά τα 8 μέτρα…επίσης μας λέει πως βρέθηκαν επιγραφές με το όνομα Αλέξανδρος και Άμμωνος Ρα…
Ήταν καλυμμένος ο χώρος με άμμο , και στην ουσία ήταν ένας λόφος , μία τούμπα…
Φυσικά λέει πως το υπέργειο τμήμα ήταν το μνημείο, ενώ ο ταφικός θάλαμος βρισκόταν μέσα στη γη…ήταν δηλαδή υπόγειο και βρίσκετε σε χώρο που ανήκει σε χρυσωρυχείο


Οι αντίστοιχες διαστάσεις στην Αμφίπολη είναι οι παρακάτω :

Παράθεση
Ο Τύμβος Καστά έχει τεράστιες διαστάσεις,όλη η περίβολος του τάφου είναι 20.100 τ.μ. Μετά από τo σεισμογράφημα,το amphipoli.blogspot.gr συμπεραίνει ότι η ταφική αίθουσα έχει διάμετρο 90 μέτρα και εμβαδόν 2.830  τετραγωνικά μέτρα!

Επίσης τα ίδια χαρακτηριστικά βλέπουμε και στον Τύμβο Καστά, όπως παραγεμισμένος με άμμο και όψη λόφου ή τούμπας...

ύπαρξη τριθάλαμου, επιγραφές που δεν μας έχουν πει ακόμη τι λένε και ύπαρξη λεόντων...

επίσημα πλέον αναφέρουν, σαν πολύ πιθανόν, το να βρίσκεται η ταφική αίθουσα του Τύμβου Κάστα σε κατώτερο επίπεδο...

αυτό που κάνει εντύπωση είναι η έλλειψη Σφιγγών στον Τύμβο της Αιγύπτου και η ύπαρξή τους σε Ελληνικό έδαφος!!το σχολιάζω γιατί η επιστημονική άποψη για την καταγωγή των Σφιγγών, λέει Αίγυπτος...

επίσης έχουμε :

Παράθεση
      
Το χωριό Μεσολακκιά του Δήμου Αμφίπολης βρίσκεται στις ΒΔ παρυφές του όρους Παγγαίου σε υψόμετρο 432 μ. και απόσταση 10 περίπου χλμ. από το Στρυμονικό κόλπο.
Η παλιά ονομασία του χωριού είναι «Λακκοβήκια». Είναι λέξη σλαβική και σημαίνει ό,τι και η νέα ονομασία του, δηλαδή χωριό μέσα σε βαθούλωμα  (λάκκο).
Η Μεσολακκιά πριν από το έτος 1918, ήτανε κωμόπολη  που αριθμούσε 5.000 κατοίκους. Βρισκόταν κοντά στο λιμάνι « Τσαγέζι», προς το Στρυμονικό κόλπο. Όλα τα εμπορεύματα συγκεντρώνονταν στη Μεσολακκιά και από εκεί μεταφέρονταν πέρα από το Παγγαίο  προς το νομό Σερρών. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος για την αύξηση του πληθυσμού στο χωριό καθώς επίσης το υγιεινό κλίμα και το ότι αποτελούσε καταφύγιο και ορμητήριο των Μακεδονομάχων κατά τα δύσκολα χρόνια της σκλαβιάς. Οι κάτοικοι ήταν απόγονοι των αρχαίων Αμφιπολιτών.
Στα Λακκοβήκια όμως έμεναν και πολλοί Ηπειρώτες, Βορειοηπειρώτες και Θεσσαλοί. Αυτοί ήρθαν στο χωριό τον 18ο αιώνα, γιατί καταδιώχθηκαν από τους Τούρκους.
Τα Λακκοβήκια διακρίθηκαν και στα γράμματα. Είχαν αστική σχολή, αρρεναγωγείο, νηπιοπαρθεναγωγείο, καθώς και περίφημη βιβλιοθήκη με 2.000 τόμους βιβλίων.
Ψηλότερα από τα Λακκοβήκκια ήταν το αρχαίο υδραγωγείο της Αμφίπολης.  Σε απόσταση μιας ώρας με τα πόδια βρίσκονται δύο βράχοι, ο ένας κοντά στον άλλον, οι «Δρακόπετρες».
Στα Νότια των Λακκοβηκίων υπάρχει ένα βαθύ σπήλαιο που ονομάζεται «Δισσάκια», γιατί χωρίζεται από βράχο σε δύο μέρη. Το σπήλαιο είναι ανεξερεύνητο.
Στη θέση «Βαγιόνι» βρισκόταν τα λατομεία της αρχαίας Αμφίπολης, όπου βρέθηκαν μεγάλα κομμάτια βράχων.
Δυστυχώς το χωριό εγκαταλείφθηκε από τους κατοίκους κατά το 1965, για να χτίσουν το νέο χωριό, τη Νέα Μεσολακκιά. Σήμερα όμως γίνονται προσπάθειες να αναστηλωθεί από τους κατοίκους της Ν. Μεσσολακκιάς και έχει ηλεκτροδοτηθεί πρόσφατα από το Δήμο τους.
http://www.paggaioserresnet.gr/amfipoli/sights.php#4

όσο για το Παγγαίο έχουμε :

Παράθεση
Ο Φίλιππος Β’ οργάνωσε τα μεταλλεία του Παγγαίου κατά θαυμαστό τρόπο. Κάνοντας κέντρο της μεταλλευτικής δραστηριότητας τις Κρηνίδες, που μετονόμασε σε Φιλίππους, πλούτισε την περιοχή με πλήθος έργων, μεταλλευτικά και εγγειοβελτιωτικά, και ανακάλυψε νέα μεταλλεία, φτάνοντας, κατά τον Διόδωρο, την ετήσια παραγωγή χρυσού σε 1.000 τάλαντα. Βελτίωσε μάλιστα και την καθαρότητα του χρυσού κατά δύο περίπου καράτια, πράγμα που δείχνει και αντίστοιχες βελτιώσεις στις μεθόδους και στα μέσα απόληψης των μετάλλων από τα μεταλλεύματά τους. Το μέγεθος του πλούτου που αποκόμισε ο Φίλιππος από τα μακεδονικά «χρυσεία» αποτυπώνεται στους «φιλίππειους», τους χρυσούς στατήρες που έφεραν την κεφαλή είτε του Απόλλωνα είτε του Ηρακλή είτε του Δία και στην άλλη πλευρά σκηνή από αγωνίσματα. Εκδόθηκαν από το 352 έως το 336 π.Χ. και κυκλοφορούσαν έως τον 2ο αι., όχι μόνο στη Μακεδονία, αλλά και στη Ρώμη (όπως αναφέρουν ο Λίβιος και ο Πλαύτος), στη Γαλατία.

http://www.ellinikoschrysos.gr/ellinikos-chrysos-archaia-metalleia-chryseia-makedonias.html

πολύ πιθανόν να υπάρχει αρχαίο χρυσωρυχείο κι εκεί...

συνεχίζουμε στην συνέντευξη και ακούμε την κυρία Σουβαλτζή να μας λέει :

Ο Αλέξανδρος δεν ήταν δυνατόν να μην είχε ταφεί εκεί που είχε ζητήσει ο ίδιος…και είχε ζητήσει να ταφεί στην όαση του πατέρα του ( όαση του Σίουα), του Άμμωνα Δία , όπως αναφέρουν πάρα πολλοί αρχαίοι συγγραφείς…δεν είναι δυνατόν η θέλησή του να μην έγινε σεβαστή…

Μου έρχεται στο μυαλό η Ολυμπιάδα που ισχυριζόταν την θεϊκή καταγωγή του  ιού της (Μ. Αλέξανδρος), πως δηλαδή δεν ήταν πατέρας του ο Φίλιππος Β΄( αλλά ο Δίας), το οποίο ήταν και η αφορμή για την εξορία της από τον Φίλιππο Β΄ τον ίδιο, λόγω κατηγορίας για μοιχεία, Ολυμπιάδας στην πατρίδα της, την Πασσαρώνα...

όμως γνωρίζουμε το εξής παρακάτω :

Παράθεση
Η μυθολογία λέει ότι από τη Θήβα της Αιγύπτου πέταξαν δυο περιστέρια: το ένα προσγειώθηκε στη Λιβύη, όπου χτίστηκε ο ναός του Άμμωνα Δία, και το δεύτερο ήρθε στη Δωδώνη, όπου ιδρύθηκε το μαντείο.


στην Δωδώνη ξέρουμε πως η Ολυμπιάδα :

Παράθεση
Έμαθε τα ιερατικά μυστικά στο Μαντείο της Δωδώνης, το οποίο και υπηρέτησε για χρόνια, ενώ ήταν μυημένη και στα Βακχικά Μυστήρια

ίσως και η ίδια η Μυρτάλη να του πρότεινε να ταφεί εκεί...

τέλος πάντων, μας λέει προς το τέλος πως το 1996 και επί Σημίτη, επενέβη η ελληνική κυβέρνηση και σταμάτησε το έργο...



<<Το θέμα <<Τάφος Αλεξάνδρου>> δημιουργεί έναν εθνισμό και πρέπει οι τόνοι να είναι χαμηλοί.>>

<<Να μην μιλάμε γιατί θα ανεβεί το φρόνημα των Ελλήνων.>>

κάποιες από τις δικαιολογίες της επέμβασης...

Επίσης η κυρία Σουβαλτζή εκείνη την περίοδο έμαθε πως << υπάρχει ζήλια και φθόνος μεταξύ των αρχαιολόγων>>, κάτι που μάλλον αρχίζει να αισθάνεται και η κυρία Περιστέρη...

Η Ολυμπιάδα είναι ο ορισμός της Ηπειρώτισσας Μάνας - Γυναίκας...

Στο βιβλίο Γυναίκες Ηπειρώτισσες (ξάφνιασμα της φύσης), του Σωκράτη Σ. Βασιλείου, διαβάζουμε :

<<Η Ηπειρώτισσα επιβιώνει, μορφοποιεί, γαλουχεί το δικό της κόσμο, τον κόσμο της Ηπειρώτισσας και δημιουργεί τον κόσμο των Ηπειρωτών.
Κύρια χαρακτηριστικά αυτού του μοναδικού κόσμου της Ηπειρώτισσας, είναι η υπεραξία της τιμής, της πίστης και της προσφοράς, είναι η υπέρβαση ενίοτε του φυσικού και του ανθρώπινου, είναι η αλόγιστη υποταγή στη μοίρα και η αναστροφή του μοιραίου σε δημιουργικό.
Επιχειρώντας να προσδώσουμε ‘’ σάρκα και οστά’’ σε μια ιερή υπόσχεσή μας, σχεδιάσαμε και αποτολμήσαμε να ατενίσουμε το πρόσωπο της Ηπειρώτισσας και αποπειραθήκαμε να ανακαλύψουμε το βάθος της ψυχής της, και το εύρος της αντοχής της.
Αυτή η ευλαβική αναμέτρηση και επιμέτρηση σφυρηλάτησε μια μορφή υπερμεγέθη, με απροσδιόριστο ύψος, μια μορφή τιτάνια, ωσάν τη μορφή της μυθικής, της αρχέγονης Ηπειρώτισσας της Διώνης, της συντρόφου του Δωδωναίου Δία.
Με πατρογονική κληρονομιά τις υποθήκες της μυθικής Διώνης, η Ηπειρώτισσα διέγραψε μια διαδρομή στο στερέωμα του τόπου και του χρόνου και συνεχίζει να καταγράφει αυτήν την πορεία της στις υψηλές κλίμακες του Πατριωτισμού, της Ηθικής, του Δικαίου, της Προσφοράς.
Σε αυτές τις υψηλές κλίμακες πορευμένη η Ηπειρώτισσα, δίνει απαράμιλλα δείγματα και ασάλευτα υποδείγματα του χρέους και του καθήκοντος.
  • Εκδηλώνοντας την υπέρτατη αφοσίωση στην πατρίδα, στο έθνος, στον κόσμο.
  • Επιτελώντας στο ακέραιο τις κοινωνικές της υποχρεώσεις.
  • Εμπνέοντας το αίσθημα της τιμής και των αξιών στην οικογένεια.
  • Διαθέτοντας στην οικογένεια τον εαυτό της και αναλίσκοντας υπέρ αυτής το σύνολο των σωματικών και ψυχικών της δυνάμεων.
  • Συμμετέχοντας ενεργά στα κοινωνικά δρώμενα
  • Στηρίζοντας την παραδοσιακή και πολιτιστική κληρονομιά.
  • Επιδεικνύοντας υπέρμετρη αντοχή και υπομονή στις κακοτοπιές της ζωής, στις δύσκολες και δυστυχείς συγκυρίες της ζωής της.
  • Συντρέχοντας κάθε συνάνθρωπό της, που δικαιολογούσε και παρότρυνε η οξεία γυναικεία της διαίσθηση.
>>

φυσικά όσοι είναι πρωτότοκοι ή έχουν μεγαλύτερο αδερφό, θα μπορούν να επιβεβαιώσουν την παθολογική αγάπη που παρουσιάζουν οι μητέρες τους σε αυτούς...και όλα τα παραπάνω ή σχεδόν όλα...

Γυναίκες Ηπειρώτισσες

ήθελα να γράψω κι άλλα, για τους Σελλούς και την σχέση τους με τους τζαναμπέτιδες και τους καραμπέριδες, τα προηγούμενα με τους Βάκχους και αυτοί με την νηρηίδα Ολυμπιάδα, το γιατί ο Μ. Αλέξανδρος έλεγε πως είχε συγγένεια με τον Αχιλλέα και πώς ο Αχιλλέας βρέθηκε να βαφτίζεται σε μια πηγή λίγο πιο κάτω από την Δωδώνη,  για τους Πτολεμαίους Ηπείρου και Αιγύπτου και σχέση τους Βασιλιάδων και Φαραώ, την Φοινίκη στην Ήπειρο και τους Φοίνικες, την Κλεοπάτρα και την χιλιετηρίδα των Ελλήνων Φαραώ, τον Έλενο, τον Κάδμο και την σχέση του με το Παγγαίο όρος και κάτι ψιλά ακόμη...μιας και δεν έχω επιστημονική εγκυρότητα, δεν λέω ιτστίπουτες... θα δούμε στην πορεία...προσοχή στους λόφους μας  ;)

19
Παράθεση
Διαστημικοί όσο και κορεσμένοι οι Ισπανοί.

@@ είναι και θεατρίνοι, υπερόπτες και κακομαθημένοι...δεν λέω <<καλά να πάθουν>>, γιατί δεν μου αρέσει η χαιρεκακία...

Οι Γάλλοι δεν το κατέχουν , αλλά πήγαν στα ημιτελικά...βλέπω αμερικανάκια να το παίρνουν..θα ήθελα Λιθουανία...

20
Παράθεση
γελάσαμε. χαιρεσαι?

η ερώτησή μου είναι σοβαρή και περιμένει σοβαρή απάντηση...

αν εσένα σου προκαλεί τον γέλωτα,  τότε μάλλον θα ξέρεις και την απάντηση...

ο Π.Α.Σ μας δίνει μια χαρά και δέκα λύπες...αν αυτή είναι η χαρά, τότε...

21
Παράθεση
ακόμα και αν μας αφαιρέσουν θα μας τους δώσουν πίσω όταν πάρουμε την φορολογική ενημερότητα


σε ποιο Α.Φ.Μ. θα μας τους ξαναδώσουν ; στο τωρινό ή σε καινούριο;

22
ΠΑτΣαρια - TRIARIA / Απ: ΑNEΚΔΟΤΑ
« στις: Τρι 09 Σεπ 2014 22:33  »

Παράθεση
- Τρένο, αεροπλάνο, τρόλεϊ, μηχανή, αυτοκίνητο, λεωφορείο, πλοίο...
- Τι λες ρε μαλάκα;;;
- Μιλάω μεταφορικά.

Παράθεση
-Τί περιμένεις όλη μέρα έξω απο τον οφθαλμίατρο ρε;
-Μπας και μου κάτσει καμιά στραβή.

Παράθεση
Έχει πιάσει το ανιψάκι μου ένα κουτί λογισμικού και το μασουλάει.
Και του το 'πα 100 φορές. Άστα τα Vista μπέμπη!

23
Παράθεση
Son of a fisherman from the Greek Orthodox community in Turkey, Lefter Küçükandoyadis's life story is a triumph gained by the way of the popularity of football. He lived both in amateur and professional football leagues. He was a football player for 27 years from 1942 until 1969. He won many titles with Fenerbahçe including the Turkish National League Championship, Istanbul League Championship, Prime Minister's Cup and Atatürk Cup. He scored 423 goals in a total 615 matches. He won the Top Scorer title several times in both leagues he played in. Besides, he scored 22 goals with the Turkish football team, which he played for 50 times in total. He has been remembered among other legends of Turkish football like Metin Oktay of Galatasaray and Baba (Father) Hakkı of Beşiktaş. His nickname was "Professor" owing to his intelligent playing and scoring.

Early life

Lefter Küçükandonyadis (Lefteris Antoniadis according to his birth certificate) was born on Dec. 22, 1925 on Hamam Street in Büyükada (Prinkipos in Greek), one of the Prince's Islands in the Marmara Sea, which are very close to the Anatolian shore of Istanbul. Küçükandonyadis has been referred to as Lefter or "Professor" since Turkish football players have always been remembered by either their first names or nicknames.
Lefter's parents were poor and humble people. His father Christofis was a Greek fisherman while his mother Argyro was a tailor. They had immigrated to Istanbul from Ottoman Albania in the early 20th century. The family was very crowded as Lefter had ten brothers and sisters of which Lefter was the second oldest son.....




η συνέχεια εδώhttp://www.dailysabah.com/life/2014/09/06/lefter-kucukandonyadisprofessor-of-football

κι ένα βίντεο από την κηδεία του το 2012

https://www.youtube.com/watch?v=bsAy_Ajx9i0

ίσως αν έχω χρόνο να μεταφράσω ολόκληρο το άρθρο...

24
Παράθεση
Γιατί δεν παίζει ο Χαρίσης στη θέση του; Πραγματικά άξιο απορίας.


αυτές τις άξιες απορίες τις είχες και πέρσι ή φέτος προέκυψαν;

25
Αυτό το έκτρωμα που λέγεται <<νεριτ>>  :-? , το πληρώνουμε για να δούμε την εθνική στον αντ1 με χαμηλή ποιότητα ή να πληρώσουμε και δεύτερη φορά , την ιδιωτική-κρατική τηλεόραση, για υψηλή ανάλυση...αυτά μόνο εδώ στην φρουτοπία...

Σελίδες: [1] 2 3 ... 20