Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - BILLYNIOS

Σελίδες: [1] 2 3 ... 5
1
Παράθεση
Να τρολάρω; Όχι βέβαια!

Εγώ ξέρω πως η αριστερά μίλαγε πάντα και πρώτα για παραγωγή. Για εργοστάσια, για αγροτική παραγωγή, για ορυχεία, για μεταποίηση. Για να μην πολυλογώ μίλαγε πρώτα για παραγωγή πλούτου και για δίκαιη διανομή του.

Τι σχέση μπορώ να έχουν όλα αυτά με αυτό; Γιατι να πρέπει να συνταχθώ με αιτήματα τοπικιστικού χαρακτήρα; Γιατί θα πληγεί το δάσος από την εξόρυξη πετρελαίου περισσότερο από τον κάθε χωριατάκο του Ζαγορίου, του Μετσόβου ή της Κόνιτσας που πάει στο δήμαρχο ή τον Περιφερειάρχη και διαμαρτύρεται για τους δασικούς χάρτες; Ώστε να έχει την ευκαιρία να καταπατήσει στο μέλλον λίγο δάσος για τα πρόβατα, το εξοχικό ή τον ξενώνα του ή για οτιδήποτε θα τον επωφελήσει;

Γιατί πρέπει να συντασσόμαστε συνεχώς με τοπικιστικά αιτήματα ή/και με τοπικούς κατσαπλιάδες που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μην πληγεί ο ξενώνας τους;

Όχι ρε μάγκες δεν θα πάρω/ουμε. Όπως δεν πήρα και με το ΧΥΤΑ στο Ελληνικό που κάποιοι δυστυχώς τρέχανε να συμπαρασταθούνε σε επιτροπές που εξυμνούσαν τον Γκόντα και τον κάθε Γκόντα και διαμαρτύρονταν εντελώς αναχρονιστικά γιατί θα κλείσει ο ΧΑΔΑ της Δουρούτης και θα γίνει ΧΥΤΑ.


Σόρυ, 
Αποψάρα η άποψη

2
Παράθεση
Τα Κάτω Πεδινά αντιδρούν στα πετρέλαια
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: ΒΑΡΒΑΡΑ ΑΓΓΕΛΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 31-10-2017, 15:03
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Τον καιρό αυτόν, η εταιρία Repsol (που κατέχει το 60% της κοινοπραξίας Energean Oil&Gas-Repsol) προετοιμάζει το έδαφος για τη διενέργεια των γεωφυσικών σεισμικών ερευνών στο νομό Ιωαννίνων. Ωστόσο, η διαδικασία αυτή δεν αποδεικνύεται και τόσο εύκολη για την εταιρία. Οι πρώτες αντιδράσεις για το πετρελαϊκό μέλλον της Ηπείρου έρχονται από τα Κάτω Πεδινά Ζαγορίου, όπου φαίνεται ότι δημιουργείται μια οργανωμένη ομάδα πολιτών με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος και δη μιας προστατευόμενης περιοχής.

Η πρώτη μάχη που δόθηκε, αφορά την άδεια πρόσβασης σε δημοτικές δασικές εκτάσεις που κατέθεσε η εταιρία για τη διενέργεια των γεωφυσικών σεισμικών ερευνών. Το αίτημα για την άδεια αυτή είχε εγκριθεί από το δημοτικό συμβούλιο Ζαγορίου πριν από έναν μήνα. Σε χτεσινή του συνεδρίαση, το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα να ανακαλέσει την προηγούμενη απόφασή του και να προχωρήσει στη διοργάνωση μιας ενημερωτικής ημερίδας. «Η ανάκληση κρίθηκε επιβεβλημένη προκειμένου  να υπάρξει  πληρέστερη ενημέρωση από την εταιρία όχι για μόνο τη χρήση δημοτικών εκτάσεων, αλλά και συνολικά  για τις πιθανές επιπτώσεις στο περιβάλλον (εθνικό πάρκο, γεωπάρκο) και στον τουρισμό που αποτελεί επένδυση για το Ζαγόρι, από μια ενδεχόμενη γεώτρηση. Ήταν αίτημα  κατοίκων και φορέων του Ζαγορίου και ιδιαίτερα των Κάτω Πεδινών» τονίζεται σε ανακοίνωση του Δημαρχείου.

Καταρχάς, οι  γεωφυσικές σεισμικές έρευνες αφορούν εκτάσεις, δημοτικές και δημόσιες (για τις οποίες το Δασαρχείο έχει δώσει ήδη άδεια) και ιδιωτικές (κάθε ιδιοκτήτης επιλέγει αν θα συναινέσει) στις Τοπικές Κοινότητες, Ασπραγγέλων, Άνω Πεδινών, Κάτω Πεδινών, Ελαφοτόπου, Μεσοβουνίου και Αρίστης.

Η προς έρευνα περιοχή στον Δήμο Ζαγορίου βρίσκεται κατά μήκος της εθνικής οδού Ιωαννίνων-Κοζάνης (Βρύση Πασά, Καλπάκι, όρια Αρίστης) και ένα τμήμα της στον κάμπο των Κάτω Πεδινών, όπου και οι περισσότερες αντιδράσεις, λόγω και της σεισμικότητας της περιοχής και των ζημιών από το σεισμό του Οκτωβρίου 2016. Εκεί, σύμφωνα πάντα με ανακοίνωση του Δημαρχείου, περίπου 40 κάτοικοι αρνήθηκαν να υπογράψουν την αποδοχή αιτήματος της εταιρείας για να γίνουν έρευνες στις ιδιοκτησίες τους.



Εκ μέρους των κατοίκων, τοποθέτηση έκανε στο Δημοτικό Συμβούλιο ο δημότης Ζαγορίου Ρήγας Τσιακίρης, ο οποίος επεσήμανε τους κινδύνους που ελλοχεύουν από μια πιθανή εξόρυξη πετρελαίου, φέρνοντας ως αρνητικό παράδειγμα γεώτρηση στο Φιέρι της Αλβανίας, αλλά και την ανάγκη να υπάρξει επαρκής ενημέρωση όλων, πολιτών και δημοτικών συμβούλων ,«για να αποφασίσουμε εάν θέλουμε να πραγματοποιηθούν έρευνες και εξορύξεις στην περιοχή του Δήμου Ζαγορίου και εάν αυτές είναι συμβατές με τις υπάρχουσες δραστηριότητες εδώ», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Τσιακίρης υποστήριξε ότι δεν έχει υπάρξει καμία σχετική ενημέρωση ούτε από την ανάδοχο εταιρεία και ούτε από άλλους σχετικούς επιστήμονες του αντικειμένου ή εμπειρογνώμονες. Ο Δήμος Ζαγορίου υποστήριξε από την πλευρά του ότι τον Αύγουστο υπήρξε ενημέρωση των εκπροσώπων των έξι τοπικών κοινοτήτων από την εταιρία ΑΧΟΝ, η οποία ανέλαβε για λογαριασμό της αναδόχου την προετοιμασία των εκτάσεων για να γίνουν οι γεωφυσικές σεισμικές έρευνες.



Κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, μετά από μια μεγάλη συζήτηση, παρουσία πολλών πολιτών, αποφασίστηκε τελικά η ανάκληση της προηγούμενης απόφασης και ταυτόχρονα η εταιρία να κληθεί να ενημερώσει το Δήμο, τους φορείς και τους πολίτες του Ζαγορίου σε ημερίδα. Η ημερίδα αναμένεται να γίνει εντός του Νοεμβρίου με τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΓΕΩΤ.Ε.Ε, του ΙΓΜΕ και άλλων ειδικών επί του θέματος. Επίσης, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, θα πρέπει να εξεταστούν όσα προβλέπονται στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων και να κληθούν, όπως ζητήθηκε, να πάρουν θέση και οι βουλευτές.

Πριν τη συνεδρίαση εκπρόσωποι του εταιρικού σχήματος επισκέφθηκαν τον δήμαρχο Ζαγορίου Βασίλη Σπύρου, στο γραφείο του, δηλώνοντας ανοιχτοί σε κάθε διαδικασία που θα επιλεγεί.

Σημειωτέον ότι χτες σε έναν άλλο Δήμο, αυτόν της Ζίτσας, το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε την άδεια πρόσβασης σε δημοτικές δασικές εκτάσεις
https://typos-i.gr/article/ta-katw-pedina-antidroyn-sta-petrelaia

3
ΠΑΣ Clubs / Απ: Graffiti
« στις: Τετ 12 Ιούλ 2017 15:14  »
Σόρυ που χαλάω την γιορτινή διάθεση, αλλά εμένα δεν μ αρέσει, κυρίως ο διαδρομος μέσω των θεσμών ΜΑΣ (οπως ειπώθηκε άλλωστε), προς την υλοποίησή του... Χαιρετίσματα στην εξουσία, ζήτω ο τουρισμός....

4
Ρε δεν ΠΑΣ καλα! / Απ: Έφυγε ο Φιντέλ Κάστρο.
« στις: Σαβ 26 Νοέ 2016 13:57  »


Hasta Siempre Commadante

6
Ρε δεν ΠΑΣ καλα! / 17 Νοέμβρη 2016
« στις: Πεμ 17 Νοέ 2016 13:21  »
 Οι πρόσφυγες απ τον αυτοδιαχειριζόμενο χώρο στέγασης προσφύγων στο πολυτεχνείο


8
 Όταν κάποιες έννοιες δεν τις έχεις διανοηθεί ούτε κατά την θεωρία τους αλλά ούτε κατά την ουσία τους καλύτερα να μην γράφεις για αυτές σαν να ταν θέμα για έκθεση ιδεών της Τετάρτης δημοτικού. Αλλά ξέρω ναι, το νεοφιλελευθερο αφήγημα δεν έχει μόνο πολιτικές και οικονομικές παραμέτρους, έχει και αισθητικές αλλά και γλωσσικές. Έτσι με λύσσα, τωρα που νομίζετε ότι ο καιρός είναι μπόσικος, προσπαθείτε να αποδομήσετε όλες τις θεωρίες που βάζουν στον κέντρο του ενδιαφέροντος τον άνθρωπο. Είναι ένα πρόβλημα βλέπεις για να βγάζουν κάποιοι περισσότερα λεφτά. Με όποιο κόστος. Πάνω στο παραλήρημα, οι εσωτερικοί θεωρητικοί σας (δεν είναι και τίποτα σπουδαίοι, για τα πανηγύρια είναι), δεν φρόντισαν να σας πουν πως η επίθεση στην αριστερά γίνεται όταν αυτή εφαρμόζει το πρόγραμμά της, και όχι ένα νεοφιλελεύθερο πρόγραμμα που κάνει τον κοσμάκη να πεινάει. Αρα μην παίρνεις το ρόλο του τιμητή. Απολογούμενος είσαι.

 Επίσης μια και αποφάσισα να γράψω. Δεν χρειάζεται να κρατάτε ίσες αποστάσεις, στην αριστερά επιτίθεσαι γιατί αυτή είναι ένα αγκάθι στην παγκόσμια ιστορία, όσους λιγότερους ανθρώπους έχουμε που διεκδικούν να ζήσουν σαν άνθρωποι και μπροστά στις λέξεις αγάπη, έρωτας, δικαιοσύνη, ελευθερία, δικαίωμα, το κέρδος δεν πιάνει μια, τόσο το καλύτερο για σας.

 Η μεγιστοποίηση του κέρδους που χρονια τωρα το παλεύετε γεννά τις μεγαλύτερες κοινωνικές αντιθέσεις. Παρέα με αυτό, ως κοινωνικός αυτοματισμός, εμφανίζεται σε ανάλογες περιόδους ο φασισμός. Είναι κάτι που χρησιμοποιείται, για να φοβήσετε τον κοσμάκη. Ομόσταβλοι είστε, μην κοιτάτε που εσείς, διαβάζετε και λίγο το Ράμφο τωρα τελευταία, ετσι για να είστε κ εστέτ.

 Όποτε, απο το εικονίδιο - υπογραφή, βγάλε τον αγκυλωτό σταυρό. Άσε μόνο το σφυροδρέπανο. Πιο χαρούμενο θα σε κάνει... έλα πες... 
 
 Υ.Γ Άναψε κανενα καντηλάκι στον Αλέξη καμιά φορά, φαντάζεσαι βρε να μην είχε κάνει κολοτούμπα, και το όχι να σήμαινε όχι. Δηλαδή φαντάζεσαι να μην είχε αγνοήσει την πλειοψηφία του κόσμου και να εφαρμόσει με το μνημόνιο αυτή την πολιτική. Μπορεί να μην θέλεις να το φαντάζεσαι. Άναψε του για σας δούλεψε, μην κάνετε τον γκιουλέκα... σιγά...

 Υ.Γ 2 Μια και μόλις γύρισα από την πορεία, μερικές αξίες παραμένουν σταθερες... Μην το προσπαθείς, το έκαναν κ άλλοι που μοιραζαν και κανενα διήμερο στην Αράχωβα...

 F.T.L.A. δηλαδή foniades twn lawn amerikanoi...  ;)

9
Γεια σου Αλέκο / Απ: Αντίο φίλε
« στις: Τετ 02 Νοέ 2016 03:01  »
Έξι χρόνια.. πολλά χαμόγελα ξινά.. αλλά όπως λέει και ο ποιητής παραφρασμένος.. Για "Συριζαίους να μιλάμε τώρα.."

Να θυμιθούμε ή να ξεχαστούμε.. "Όλα στραβά γινήκανε μα όλα είναι ωραία.."

11
Γεια σου Αλέκο / Απ: Αντίο φίλε
« στις: Κυρ 02 Νοέ 2014 16:09  »
Τέσσερα χρόνια σήμερα από το χαμό του Αλέκου! Να με συχωράτε αλλά το παρακάτω είναι κατι που θα θελε να δει...



12
άλλες ομάδες - ποδόσφαιρο / Απ: Άντι Λίλα
« στις: Σαβ 18 Οκτ 2014 01:21  »
 Καμία πράξη από μόνη της δεν οριοθετείται εντός του αγαθού, του πονηρού, του κακού ή του καλού! Η άποψή μας για το πως έγινε περιστατικό, αν θέλετε την γνώμη μου, μικρή σημασία έχει! Ούτε ο ίδιος ο παίχτης, ούτε κανείς, δεν θα μας ενημερώσει, ούτε θα μας πληροφορήσει για το τι ακριβώς έγινε. Άλλωστε δικαστήριο προθέσεων δεν έχει ακόμα στηθεί απ όσο γνωρίζω.      Προσωπικά πιθανολογώ πως η καθ αυτή πράξη του Άντι Λίλα στερήται συνείδησης και είναι επιφορτισμένη με ενθουσιασμό. Κάτι το οποίο δεν τον αθωώνει, αλλά δεν είναι ικανή να τον στήσει στο απόσπασμα.
 Το επέκεινα είναι φίλοι που έχει σημασία. Η αγάπη για την πατρίδα, την όποια τελος πάντων έχει ο καθένας μας, μοιάζει λίγο με τον έρωτα. Οφείλονται και τα δύο σε υπερβατικές σκέψεις που κάνει ο άνθρωπος, η ύπαρξή τους δηλαδή βασίζεται σε ελπίδες για κάτι το ιδανικό, κάτι το αγαθό, κάτι από τον καλύτερό μας εαυτό. Μου είναι αδιανόητο να πω πως είμαι ερωτευμενος με κάποιον ή κάποια, και ταυτόχρονα να μισώ τον υπόλοιπο κόσμο.Πόσο μάλλον όταν δέχομαι πως ο έρωτας έχει ως σκοπό τη συνάντηση του εαυτού μου με κάτι τόσο υπερβατικό, με κάτι που δεν εξηγείται. Έτσι είναι και η αγάπη για την πατρίδα. Επαναλαμβάνω, όπως την ορίζει ο καθένας. Δεν μπορεις να αγαπάς την πατρίδα σου όταν μισείς τις υπόλοιπες πατρίδες. Αν αγαπάς την πατρίδα σου αγαπάς και όλες τις πατρίδες δεν τις μισείς.
 Για να αναφερθώ και λίγο πολύ στο θέμα μας. Ο ποδοσφαιριστής έκανε αυτά που έκανε. Το αν θα τιμωρηθεί ή αν φύγει από την ομάδα από μόνο του τίποτα δεν λέει.Σημασία έχει το σκεπτικό που θα διέπει την όποια απόφαση. Αν αποφασίσουμε, για παράδειγμα, πως ο Λίλα μας προσβαλλε γιατί υπεράσπισε μια σημαία ιμπεριαλιστικού, επεκτατικού, αλλά κυρίως άκρως εθνικιστικού περιεχομένου, τότε για να μην κρυβόμαστε πισω από το δάχτυλό μας θα πρέπει αμέσως να τα βάλουμε και με όλες τις αντίστοιχες συμπεριφορές εντός και εκτός συνόρων.  Τότε δεν θα χωράνε ανάμεσά μας πρακτικές και απόψεις των "ομοεθνών" μας που ορέγονται την Β. Ήπειρο σαν μια μικρή αδελφή κουκλίτσα αληθινή. Καμιά σπιθαμή και για αυτούς...
 Ο ΠΑΣ Γιάννενα θα μας ενώνει στην περίπτωση που θα αποτελεί το βασίλειο της ανθρώπινης ελευθερίας που ασκείται στον ελεύθερό μας χρόνο και θα μας διδάσκει, μαζί με το άθλημα στο σύνολό του, την ηθική και το σεβασμό. Οι εποχές μας είναι επικινδυνες και ιδιαιτέρως δύσκολες. Με μεγάλη αμηχανία διαβάζω αφορισμούς που πηγάζουν από τα πιο βαθειά και σκοτεινά ένστικτα του ανθρώπου. Για δευτερη φορά αναφέρω πως δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Πολλές από τις παραπάνω απόψεις είναι άκρως ρατσιστικές και μισαλόδοξες. Να με σχωράτε, τίποτα και κανένας ΠΑΣ Γιάννενα δεν αποτελεί συνενεκτικό κρίκο με τους ανθρώπους-φορείς των αντίστοιχων ιδεών. Και ούτε είναι ψηγματα φασισμού. Είναι ο ίδιος ο φασισμός. Είναι η υπεράσπιση ή η μουγγαμάρα απέναντι στα κύρια αίτια της γενικής μας κρίσης. Θα ήθελα να δω αυτά τα παλληκάρια που αλαλάζουν εναντίον του ποδοσφαιριστή (δεν τον υπερασπίζομαι, μη μπερδεύεστε) αν κάποτε θα φωνάξουν με τον ίδιο ζήλο για τα φθηνότερα εισητήρια, με τον ίδιο ζήλο εναντίον των συνδικαλιστών της κερκίδας,με τον ίδιο ζήλο εναντίον μιας διοίκησης που τους κοροιδεύει ή θα βρουν την τρύπα στο έδαφος ώστε να αναδυθούν ξανα, εναντίον του Άντι Λίλα που θα ναι ο πιο αδύναμος κρίκος, στον πρώτο εντός έδρας αγώνα... Για να μην παίρνουν θάρρος θα τους θυμίσω πως και στον παρελθόν ομοιδεάτες τους προσπάθησαν κάτι ανάλογο. Και ηττήθηκαν.. Θα έρθει ο καιρός και θα ξαναηττηθούν. Και ξανάμανά.. Κότες.. ε κότες!!!     

14




Όταν η επίθεση δεν έχει όρια η αλληλεγγύη δεν έχει σύνορα στρατούς και λοιπές γελοιότητες

15
Παράθεση
Το πρωί της Δευτέρας 17-2-2014, κάποιες δεκάδες συντροφισσών και συντρόφων στήριξαν μια αντιμιλιταριστική παρέμβαση, κατά την οποία παραδόθηκε συμβολικά στους καραβανάδες της στρατολογίας Ιωαννίνων η παρακάτω συλλογική δήλωση ολικής άρνησης στράτευσης. Εν μέσω συνθημάτων και κάποιων “διαλόγων” μεταξύ αντιμιλιταριστών και στρατιωτικού προσωπικού (θα μας προτιμούσαν προφανώς στη μούγγα και να βαράμε προσοχή…) εκφράστηκε παράλληλα η αλληλεγγύη στον αρνητή Μ. Τόλη που θα δικαστεί την Παρασκευή 14/3 στην Αθήνα. Τα κρεμασμένα πανό έξω από την είσοδο, αλλά και η ίδια η πράξη της δημοσιοποίησης άλλης μιας συλλογικής δήλωσης νέων αρνητών στράτευσης, πέρασαν έμπρακτα το μήνυμά μας: Όσο περισσότερο μας καταστέλλουν, τόσο περισσότερο πεισμώνουμε, όσοι ολικοί αρνητές και να διώκονται, άλλοι τόσοι ξεμυτίζουν και παίρνουν τη σκυτάλη.

.

Σε συνέχεια των δράσεων δημοσιοποίησης της συλλογικής δήλωσης άρνησης στράτευσης πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 18-02-14 το απόγευμα μικροφωνική όπου μοιράστηκαν εκατοντάδες αντίτυπα της δήλωσης.



“Δεν φυλάττουμε καμία πίστη για καμία πατρίδα, όπως δεν φιλάμε καμία κατουρημένη ποδιά. Καμία υπακοή σε κανένα Σύνταγμα, Νόμο ή ψήφισμα κανενός Κράτους, όταν αυτά εναντιώνονται στα συμφέροντά τα δικά μας, των υπό διαμόρφωση κοινοτήτων μας και της τάξης μας. Καμία υποταγή στους «ανωτέρους» μας.Δε θα εκτελέσουμε προθύμως και άνευ αντιλογίας (ούτε τα βόδια δεν το κάνουν αυτό) καμία διαταγή τους. Δε θα υπερασπιστούμε ούτε με αφοσίωση, ούτε με προθυμία, ούτε καν με ραθυμία καμία σημαία κάτω από την οποία τα μέλη και οι χειροκροτητές της αστικής τάξης έχουν εκμεταλλευτεί, καταπιέσει, δολοφονήσει, διαπομπεύσει και βιάσει δεκάδες χιλιάδες αδερφούς και αδερφές μας προλετάριους αγωνιστές ή και άμαχους εντός και εκτός συνόρων, είτε στα πεδία της μάχης είτε στις καθημερινές κοινωνικές μάχες στις γειτονιές, στους δρόμους και τους χώρους εργασίας.



Όσο για την τελευταία ρανίδα του αίματός μας (όπως και την πρώτη και την δεύτερη και την τρίτη…) θα την κρατήσουμε μες τις φλέβες μας, ώστε αυτές να χτυπούν δυνατά και να ζήσουμε, να χαρούμε, να λυπηθούμε, να παλέψουμε για την συλλογική μας ανατίμηση, να αγαπήσουμε, αλλά και να μισήσουμε όσους το αξίζουν (καλή ώρα). Δε φυλάττουμε, λοιπόν, ούτε «ακριβώς» ούτε με κάποιον άλλον τρόπο τους στρατιωτικούς νόμους, αλλά παλεύουμε για την κατάργηση αυτών και των νομοθετών τους, του κράτους και των αφεντικών.

Με δυο λέξεις: Δεν υπηρετούμε!”


16
Ας μας κάνουν τη χάρη μερικοί, που όψιμα βγήκαν από τον βόθρο της ιστορίας... Καμιά ανοχή στις ιδεοληψίες που παράγουν μίσος και ανελευθερία!! Δεν θα κάνουμε τη χάρη σε κανέναν.. Η λέξη ελευθερία θα διατηρήση ακέραια την πρωταρχική της σημασία!

Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίζει.
Είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσοδένουνε

Μικρόκοσμος-Ν.Χικμέτ- Θ.Μικρούτσικος- Μ.Δημητριάδη

17
Γεια σου Αλέκο / Απ: Αντίο φίλε
« στις: Τρι 09 Απρ 2013 22:18  »


Θυμαμαι μια συζητηση στον Τσελιγκα, πριν καποια χρονια, τετοια εποχη πρεπει να ηταν... Το πρωταθλημα θα φτανε στο τελος του και εγω και ο Αλεκος καναμε την γνωστη συνηθεια των Πασολεδων οταν ανοιγει ο καιρος, πιανει η ανοιξη και οι πρωτες ζεστες! Μαζι με το τσιπουρο βγαλαμε και τα κομπιουτερακια και τα βαζαμε κατω για να δουμε αν θα μας βγουν τα κουκια και σωθουμε κατηγορια! Αν και δεν ειμαι σιγουρος μαλλον τα κουκια δεν μας εβγαιναν.. Τοτε μπηκε στην κουβεντα ο Θανασης ο Τσελιγκας κοροιδευοντας μας.. Ο αλεκος χωρις πολλα (θα τον ειπε και νουμερο, δεν υπαρχει περιπτωση) του ειπε πως η ΑΕΚ του χει μεινει στο μυαλο και γι αυτο την αντιπαθει πολυ απο το παιχνιδι του Αργους! Αστειευομενος ειπε πως απο τοτε για να θρηνησει την αδικια αφηνει τα μαλλια να μακραινουν και τα γενια αξυριστα(σε βαθμο που οπως ολοι ξερετε αρχιμανδριτης στο αρχιμανδρειο εμοιαζε). Δηστυχως ο αλεκος δεν προλαβε να δει και να μαθει για το χθεσινο παιχνιδι!
Αφησε παρακαταθηκη ομως την ευχη του πως απο τις επιθυμιες του η πιο εφικτη ειναι να κατακτησει ο ΠΑΣ Γιαννενα το champions league! Ετσι μας αφησε εμας να φανταζομαστε και να παλευουμε για τις υπολοιπες!

Α ρε Λυτρα, τι πλακα θα καναμε να σε βλεπαμε ξουρσμενο και κουρεμενο σαν νεοσυλλεκτο...
Στην κουβεντα πρεπει να ηταν και ο Μαρματακης παρων και να τον απειλουσε πως θα ντυθει στο τελος του πρωταθληματος παπας για να του κανει πλακα για τον υποβιβασμο του ΠΑΣ στην β εθνικη!

Ο ΠΑΣ τα καταφερνει.. ενας αλλος κοσμος ειναι εφικτος νουμερα!

18
Η “γαλάζια” Βούλα δεν είναι μόνο χυδαία ρατσίστρια που κολώνει να το παραδεχτεί δημόσια για να μην στερηθεί τα προνόμια της εθνικής σταρ και τα φράγκα από τους “περήφανους χορηγούς” όπως η Samsung Hellas. Είναι φανερή υποστηρίκτρια των νεοναζί της Χρυσής Αυγής, θαυμάστρια του αρχιτραμπούκου Κασιδιάρη και των ομοίων του. Όμως δεν υπολόγισε κάτι πολύ απλό: Πως ο ρατσισμός και οι φασίστες μπορεί να ενισχύονται επιμελώς από το πολιτικό και μιντιακό κατεστημένο για εσωτερική κατανάλωση, αλλά αποτελούν ταμπού στις μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις των καπιταλιστών όπως οι Ολυμπιακοί. Ο λόγος είναι απλός: Τα φράγκα των Ολυμπιακών για τις πολυεθνικές και τους περήφανους εθνικούς “χορηγούς” από τα οποία τσιμπολογάει και η ίδια είναι αμέτρητα, ενώ οι έγχρωμοι πρωταθλητές που σαρώνουν τα μετάλλια στους δρόμους αντοχής, τα σπριντ, και τόσα άλλα αθλήματα, απαραίτητοι σταρ – όσο και η Βούλα μας και ακόμα περισσότερο – και πάνω τους στήνεται πανηγύρι καρδοσκοπίας σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη. Γι’ αυτό η εθνικιστική ΝΔ-ΠΑΣΟΚικη Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή είναι τόσο υποκριτικά αυστηρή με τη ρατσίστρια Βούλα, ενώ ταυτόχρονα τα κόμματα της μνημονιακής εξαθλίωσης τόσο εξόφθαλμα ρατσιστικά με τους μετανάστες στην εγχώρια πολιτική: χτίζουν φράχτες και στρατόπεδα συγκέντρωσης ενώ η ΕΛ.ΑΣ. βάζει πλάτες μέρα νύχτα στους νεοναζί Χρυσαυγίτες.

Εμείς δε λυπόμαστε καθόλου με τον αποκλεισμό της “άτυχης” Βούλας. Ο ελληνικός ρατσισμός και εθνικισμός δέχθηκε ένα σοβαρό πλήγμα και έδειξε τα στενά όριά του και τις αντιφάσεις του. Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στους νεοναζί φίλους της Βούλας και για την υπεράσπιση των μεταναστών εργατών εχθρών της. Της ευχόμαστε μάλιστα να μην την τσιμπήσει κανένα από κείνα τα μοχθηρά κουνούπια του Νείλου που – δυστυχώς για την άρια ελληνική φυλή – δεν κάνουν ρατσιστικούς αιματολογικούς διαχωρισμούς ενώ ταυτόχρονα δεν χαμπαριάζουν από σύνορα και συνοριοφυλακές.

Κίνηση “Απελάστε το Ρατσισμό”


20
Σαν σήμερα 23 Ιουνίου του 2005 έφυγε από τη ζωή ο Μανόλης Αναγνωστάκης ένας από τους κορυφαίους ποιητές και δοκιμιογράφους της μεταπολεμικής γενιάς. Φυλακίστηκε και καταδικάστηκε σε θάνατο για τις πολιτικές του πεποιθήσεις, ενώ χαρακτηρίστηκε ο «ποιητής της ήττας» αφού οι στίχοι του αποτύπωσαν τη διάψευση των οραμάτων της Αριστεράς.



‎-Ο Μανολης αναγνωστακης... Ενας απο μας.... Εντελως ομως!!
Στην ‘Αυγή’ της 28ης Οκτωβρίου 1984, δημοσιεύτηκε ένα κείμενο-ωδή στην μεγάλη ομάδα του Άγιαξ που επηρέασε όσο ελάχιστες την εξέλιξη του ποδοσφαίρου. Ο τίτλος του είναι «Άγιαξ, για πάντα Άγιαξ». Το κείμενο υπέγραφε κάποιος Α. Καμής ψευδώνυμο που αρκετά χρόνια μετά αποδείχτηκε ότι ανήκε στον ποιητή Μανώλη Αναγνωστάκη, που όπως και ο φιλόσοφος-συγγραφέας Αλμπέρ Καμύ (που έχοντας αγωνιστεί σαν τερματοφύλακας σε παιδικές ομάδες είχε δηλώσει «έχοντας δοκιμάσει αμέτρητες εμπειρίες, μπορώ να πω με σιγουριά ότι όσα ξέρω για την ηθική και τις ανθρώπινες υποχρεώσεις, τα οφείλω στο ποδόσφαιρο», ενώ δεν είχε διστάσει να παραδεχτεί ότι θα διάλεγε χωρίς δεύτερη σκέψη το ποδόσφαιρο απ’ το θέατρο) απ’ τον οποίο εμπνεύστηκε το ψεύτικο όνομα, ήταν απ’ τους μεγαλύτερους ποδοσφαιρόφιλους του λογοτεχνικού χώρου.

...Υπάρχουν άνθρωποι μ‘ έναν και μοναδικό έρωτα στη ζωή τους. Έχουν γνωρίσει πολλές γυναίκες, τις αγάπησαν, η γυναίκα δεν έπαψε ποτέ να τους συγκινεί, αλλά κάποτε γνώρισαν το μεγάλο, το μοναδικό έρωτα – ύστερα, όλες οι άλλες τους φαίνονται… απλές οδοντόκρεμες.
«Όμορφη ‘σαι και καλή ‘σαι μα Πεντάμορφη δεν είσαι…»
Γιατί η σύγκριση γίνεται με την Πεντάμορφη, τη Μοναδική!
Φίλοι του ποδοσφαίρου, όσοι τρέχετε ακόμα κάθε Κυριακή στα γήπεδα, ή καθισμένοι στην αναπαυτική σας πολυθρόνα μπουχτίσατε να βλέπετε στη μικρή οθόνη τα διεθνή «μεγαθήρια» που πληθωρικά γνωρίσαμε τον τελευταίο καιρό – βάλτε μια στιγμή το χέρι στην καρδιά, όσοι έχετε ξεπεράσει το φράγμα του φανατισμένου και τυφλού οπαδού ή του άκριτου φιλοθεάμονα και αναρωτηθείτε: μα είναι ποδόσφαιρο αυτό που βλέπω; Καλές ομάδες, δε λέω, μαχητικοί οι Βέλγοι, σταθερή η Λίβερπουλ, τεχνίτρα η Γιουβέντους, σκληροτράχηλη η Μπάγερν – αλλά, αλλά, αλλά, ποιό το διαφορετικό; (Θυμάμαι την πικρόχολη κουβέντα ενός φίλου, έμπειρου γερόλυκου των γηπέδων: «Καλή η Άρσεναλ. Ένα διεθνές φορμαρισμένο Αιγάλεω»).
Γιατί αυτές οι αναπόφευκτες συγκρίσεις; Γιατί αυτή η αίσθηση μιας μονοτονίας, μιας επανάληψης, κάθε φορά που βλέπουμε έναν πολυδιαφημισμένο αγώνα με τις επίχρυσες βεντέτες; Γιατί αυτή η πικρή γεύση της στασιμότητας, της έλλειψης του πρωτόγνωρου, η αυθόρμητη αντίδραση: «πάμε να φύγουμε, σε αυτό το σημείο είχαμε έρθει και στο προηγούμενο έργο»;
Γιατί, φίλοι που ζήσαμε και γεράσαμε στα γήπεδα, ψάχνοντας όχι μόνο τη νίκη, όχι μόνο τους πανηγυρισμούς, όχι μόνο τη δύναμη, την τεχνική ή τον εντυπωσιασμό, αλλά πάντα το κάτι άλλο, την πνοή που μεταβάλλει ένα «ομαδικό παιχνίδι» σε έργο τέχνης, ανεπανάληπτο όπως όλα τα γνήσια έργα τέχνης – γιατί, φίλοι, το βρήκαμε κάποτε αυτό το όνειρο και τώρα μας καταδιώκει και θέλουμε να το ξαναζήσουμε και δε βολεί να το ξαναζήσουμε.
Εραστές της μπάλας όλου του κόσμου, παραμερίστε. Περνά η Μεγάλη Κυρία των γηπέδων (αυτή η πραγματική Κυρία κι όχι οι ψιμυθιωμένες εταίρες των πολυεθνικών) περνά, ο μεγάλος Άγιαξ!
Όσοι αγαπήσαμε με τη φλόγα του έφηβου ερωτευμένου αυτή την υπεργήινη Bella Dona δεν μπορούμε πια να την ξεχάσουμε.
Δεν κράτησε πολύ η αστραποβολή της. Γιατί όλα τα καταυγαστικά όνειρα δεν κρατούν πολύ. Γιατί όλες οι πρωτοπορίες, που ανατρέπουν όλα τα γερασμένα κατεστημένα και τις χρυσές μετριότητες, περνούν σαν αστραπή, αλλά όσοι δουν τη λάμψη τους δεν την ξεχνούν ποτέ. Γιατί μια επανάσταση δεν έχει κατά κανόνα αντάξιους επιγόνους.
Δεν απέκτησε -λένε- «τίτλους» και διεθνείς διακρίσεις, όσοι μετρούν τις αξίες με τα συσσωρευμένα μετάλλια και τις μπακάλικες προδιαγραφές. Δεν είχε -λένε- συνεχιστές. Μα, μήπως κληρονομιέται η ιδιοφυΐα;
Ο,τι υπήρξε πριν από τον Άγιαξ -το συνειδητοποιήσαμε ξαφνικά- υπήρξε η προϊστορία του ποδοσφαίρου. Μετά τον Άγιαξ φάνηκε πως υποχρεωτικά πια άνοιγε η ιστορία.
Δεν άνοιξε. Άνοιξε το αλισβερίσι των συστημάτων της κυριαρχίας του κόουτς-σκηνοθέτη, των αγοραπωλησιών και των λεγεωνάριων. Το θέαμα συνεχίζεται, συναρπαστικό -πάντα η πάλη για τη νίκη είναι συναρπαστική-, εντυπωσιακό, αλλά χωρίς το νακ. Αυτό το νακ που άστραψε πριν δέκα χρόνια σαν μετέωρο κι έσβησε πρόωρα, αφού διέγραψε την εκτυφλωτική τροχιά του. Έσβησε. Γιατί τα παιδιά του έκαναν φύλλα φτερά. Το διεθνές ποδοσφαιρικό δουλεμπόριο μοίρασε το δεμάτι σε χωριστά καλάμια. Ένα εδώ, ένα εκεί. Και τα καλάμια, μόνα τους στους αφιλόξενους κάμπους, λύγισαν κι έσπασαν. Γιατί μόνο το δεμάτι ήταν η ποίηση. Και αυτή χάθηκε για πάντα από τα γήπεδα.
«Χορταίνουμε» μπάλα τώρα κάθε Κυριακή και Τετάρτες. Συγκινούμαστε, ενθουσιαζόμαστε πάλι, παρασυρόμαστε πού και πού, θαυμάζουμε τους καινούριους γκολτζήδες. Αλλά η υπέροχη γοητεία πια δεν υπάρχει. Την πήραν μαζί τους κι έφυγε, όπως φεύγουν όλα τα μοναδικά και ανεπανάληπτα, οι εκθαμβωτικοί Ολλανδοί.
Τώρα βασιλεύει η δυναστεία των συστημάτων, τα γκολ που μετρούν εντός και εκτός, οι υπολογισμοί και τα τεφτέρια.
Θα μας ξαναθυμίσει άραγε κάποιος καμιά πάλι φορά πως το ποδόσφαιρο δεν είναι πια απλώς τεχνική, δεν είναι πια απλώς δύναμη, δεν είναι άθροισμα από εξωνημένες βεντέτες;
Θα μας θυμίσει πάλι κανείς την έμπνευση, τη γοητεία του απρόοπτου, τον αυθορμητισμό που γίνεται σοφία και τη σοφία που φαντάζει σαν αυθορμητισμός, το ότι το ποδόσφαιρο μπορεί να είναι το πιο μοντέρνο χορογραφικό έργο Τέχνης, όπως μας απέδειξαν και μας το δίδαξαν οι νέοι Νιζίνσκι της δεκαετίας του 70;
Βίβα για πάντα, Άγιαξ

21
ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΤΟΥΤΟ-ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ

Είμαι δεκαεξάρης
σας γαμώ τα Λύκεια!

22
Γεια σου Αλέκο / Απ: Αντίο φίλε
« στις: Δευ 18 Ιούν 2012 00:50  »
Μια μάχη για το μέλλον, μια μάχη στο όνομα και των συντρόφων που χάσαμε
16
06
2012
Γυρίζουν μέρες στο μυαλό μου σύντροφοι και συντρόφισσες που χάσαμε τα προηγούμενα χρόνια.Φιγούρες τις αριστεράς που μας σημάδεψαν και ακόμα και σήμερα δεν μπορείς να πιτέψεις οτι δεν είναι μαζί μας.

Τι θα γραφε ο Άγγελος Ελεφάντης αν ήταν εδω; Ο άνθρωπος με την σπάνια οξυδέρκεια που πάντα στα κείμενα του πίστευες πως είχε βρει τον μοναδικό συνδυασμό λέξεων που αποτύπωναν με τον καλύτερο τρόπο αυτο που ήθελε να πει και που ανεξάρτητα από το αν συμφωνούσες ή όχι πολύ συχνα σημείωνε κάτι που δεν είχες σκεφτεί μα σου ήταν τόσο χρήσιμο για να δεις την κατάσταση πιο καθαρά.

Τι θα λεγε στη γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Μπανιάς; Ποια θα ήταν αυτή η τελευταία τοποθέτηση πριν από την μάχη ή εκείνη η ιστορία που θα έλεγε φέρνοντας στο προσκήνιο όλο το αξιακό φορτίο της Αριστεράς μας;

Τι θα μου ψυθίριζε στο αυτί στη συνεδρίαση η Αννυ Βρυχέα; Ποια εξαιρετική ιδέα θα είχε προτείνει για την τελική συγκέντρωση και πιο θα ταν αυτό το γλυκόπικρο σχόλιο που θα αποκάλυπτε για άλλη μια φορά τις αντιφάσεις μας;

Ποιο θα ταν το σύντομο σχόλιο του Guido Cioffi στην Τσαμαδού ένα βράδυ που θα πέρναγα βιαστικά; Εκείνο το σχόλιο που θα ερχόταν μαζι με ένα ελαφρυ χάδι με το χέρι ή με τα μάτια;

Τι θα μας συμβούλευε ο Αποτόλης Τασούλας το βράδυ μετά την συγκέντρωση ή το μεσημέρι την ώρα του φαγητού στην Κουμουνδούρου; Ποια θα ήταν αυτή η τοποθέτηση οδηγός που ενώ θα πάταγε στέρεα στην αριστερή στρατηγική θα γινόταν τόσο λαϊκή και άμεση που θα μας έδινε φτερά;

Δεν ξέρω γιατί μπήκα σε αυτό το τριπάκι.

Ίσως γιατι μου λείπει τόσο πολύ ο Αλέκος. Ο Λύτρας μας.

Αυτός ο ολοκληρωμένος αριστερός που όπως έγραψε ο Νίκος Γιαννόπουλος, επειδή ήξερε ότι ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, αλλά τα μέσα αποδεικνύουν την ανωτερότητα (ή την ποταπότητα…) του σκοπού, αποτέλεσε έμπρακτη απόδειξη ότι ο αγώνας για την ισότητα και την ελευθερία, πρέπει να είναι αγώνας συλλογικός και ανιδιοτελής, που κυρίως να οικοδομεί την ευτυχία και όχι να επικαλείται την δυστυχία, αγώνας σκληρός αλλά και τρυφερός, δύσκολος αλλά και τόσο ωραίος.

Μας έλειπε  στην ομάδα επικοινωνίας, μας έλειπε στην πολιτική συζήτηση, μας έλειπε στα τσίπουρα, μας έλειπε παντού.

Ήταν το τηλέφωνο που περίμενα για να σχολιάσουμε την μέρα που πέρασε, να βάλουμε ένα νέο σχέδιο στα σκαριά, να απολογήσουμε, να σχεδιάσουμε και να αποφορτιστούμε γελώντας σαν μικρά παιδιά. Ο άνθρωπος ορχήστρα που μπορούσε σχεδόν μόνος του να κινητοποιήσει την μισή Ελλάδα, να βγάλει την αφίσα και να υλοποιήσει την καμπάνια με ένα τόσο παραδειγματικό τρόπο που  να αποτελέι μετά οδηγό για την επόμενη φορά.

Σ αυτή την μάχη έλειπε σε όλους μας ο κολλητός μας, το πειραχτήρι μας, αυτός ο ατόφιος αριστερός που πάντρευε την φάρσα με την πολιτική με ένα τόσο σπάνιο τρόπο.

Σ’ αυτή την μάχη του φόβου ο άνθρωπος που νίκαγε τα πάντα με ένα χαμόγελο μας έλειπε πιο πολύ από όλους.

 

Προχτες στην κεντρική συγκέντρωση στην Αθήνα τον θυμηθήκαμε πάλι με τον Γκρούβι.

Σήμερα λίγο πριν τελειώσει αυτή η μάχη ήθελα απλά να γράψω οτι μου λείπει.

Ούτως ή άλλως του χρωστάμε πολλά και αν και κάνουμε ότι μπορούμε πάντα θα έχουμε την αίσθηση πως αν ήταν εδω θα μπορούσαμε περισσότερα.

Πάμε γερά αδέρφια.

Αυτή η μάχη είναι μια μάχη για να κερδίσουμε το μέλλον, είναι μια μάχη ιστορική και ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρα να την δώσουμε και για όλους αυτους τους αριστερούς που δεν είναι πια μαζί μας.

 

http://tkoronakis.wordpress.com/2012/06/16/%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%AC%CF%87%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%AC%CF%87%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%8C%CE%BD%CE%BF/

24


Αν δεν μοιραστούμε τις μάχες θα μοιραστούμε τις ήττες!

Καμιά ανοχή στους νεοναζί και στους υποστηρικτές τους

25


Σαν σήμερα, το 1941, δύο φοιτητές, ο Μανώλης Γλέζος και ο Απόστολος (Λάκης) Σάντας πηγαίνουν στην Μπενάκειο Βιβλιοθήκη, βρίσκουν και μελετούν όλα τα σχεδιαγράμματα της Ακρόπολης. Όταν θα κατεβάσουν τη γερμανική σημαία από τον ιερό βράχο, θα αφήσουν επίτηδες επάνω στον ιστό τα δαχτυλικά τους αποτυπώματα για να μην κατηγορηθούν οι Έλληνες φύλακες.

πηγή: tvxs.gr

Σελίδες: [1] 2 3 ... 5