Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - jesPAS

Σελίδες: [1] 2 3 ... 26
1
Ναδάλες, Ακόστα, Μιχαήλ!!!

Ακολουθούμε κι εμείς το δόγμα "Πρώτη Φορά (τόσοι) Αριστερ ...οπόδαροι" :P :P :P

2
Αγωνιστικά, το πιο πιθανό είναι να πέσει η Λειβαδιά.

Αν συμβεί αυτό, ο Κομπότης θα ...ενεργοποιήσει  ;) την απόφαση για την Κέρκυρα και θα τη ρίξει.

3
ΠΑΟ - ΠΑΣ                                 2                 
Πανθρακικός - Σκόντα Ξ.             1                                       
Αστέρας - ΑΟ Κασσιόπη               1                                   
Καλλονή - Ατρόμητος                  X                                 
Παναιτωλικός - Βέροια                 1                                   
Εργοτέλης - Λεβαδειακός             2                                       
Πλατανιάς - ΟΣΦΠ                      X                           
Νέος Πανιώνιος - ΠΑΟΚ               1

4
ΠΑΣ - Εργοτέλης                1
ΟΣΦΠ - Καλλονή                1
Σκοντά Ξ. - Αστέρας         4-6G
ΠΑΟΚ - Λεβαδειακός           1
ΑΟ Κασσιόπη - ΠΑΟ          0-0
Βέροια - Πανθρακικός         2
Ατρόμητος - νιονιος          2-0

5
Παράθεση
Τώρα θα μ πεις.. ως τι; Ως καπετάνιο, ως vip ταξιδιώτη, για σαν μούτσο ως κι αλυσοδεμένο κωπηλάτη..; Ε, αυτό θα δείξει  8)

Ας πάρουμε το γ@μημένο το χαρτί, και παω κι ως ο σαράντα πόντους μούτσος  :P, και κωπηλατώντας στους νήσους Φεροε που θέλετε να πατε μερικοί εδώ μέσα.

Ο μύλος θέλει μυλωνά
και το καράβι μούτσο,
η τέχνη θέλει υπομονή
και η γυναίκα ....αγάπη
. (μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεστε) :P :P

6
ΠΑΟΚ - ΠΑΣ                                GG                                 
ΠΑΟ - Σκόντα Ξ.                          GG                                 
Εργοτέλης - ΑΟ Κασσιόπη             0-0                                           
Λεβαδειακός - Ατρόμητος              NG                                   
Νέος Πανιώνιος - ΟΣΦΠ                 2                               
Πλατανιάς - Παναιτωλικός             NG                                   
Αστέρας - Πανθρακικός                  1

7
υγ. davelis, jesPAS και  vamos PAS βλεπω να σας καλει η ουεφα για καταθεση..
πιασατε και οι τρεις το σκορ στο ιδιο ματς ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ-ΒΕΡΟΙΑ 1-0


Τίίίίί???? Έχει και  το παιχνίδι μας μηχανισμό ΑΜΠΕΛΑΛΕ????? :P :P :P

Πού βαδίζουμε κύριοι!!! Σε λίγο θα μας ζητήσετε και αδειοδότηση.

8
Καμιά ανακοίνωση δεν εξέδωσε ο αδέκαστος τιμητής των πάντων & σταυροφόρος υπερασπιστής της καθαρότητας και αξιοπιστίας του Ελληνικού Πρωταθλήματος ?????????  :P :P

Ο άνθρωπος μας τρολλλλλλλάρει ασύστολα:  %-|

Ανακοίνωση εξέδωσε η Skoda Ξάνθη, η οποία ως συνήθως πρωτοτυπεί και βγήκε με αφορμή την ήττα (1-0) της ακριτικής ομάδας από τον Εργοτέλη στο πλαίσιο της 31ης αγωνιστικής της Super League. Σε αυτήν αναφέρεται ότι «το SKODEXIT ή SKODACCIDENTθα δώσει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον τις τελευταίες αυτές αγωνιστικές, στο απαξιωμένο – κατά την άποψή μας – επαγγελματικό ποδόσφαιρο». Το Σάββατο τοποθετήθηκε επί του θέματος ο μεγαλομέτοχος του συλλόγου, Χρήστος Πανόπουλος με δήλωση του.

Αναλυτικά

Η ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ, ο προπονητής και οι ποδοσφαιριστές ζητούν συγνώμη από τον φίλαθλο κόσμο της Ξάνθης για την απαράδεκτη ήττα και εμφάνιση απέναντι στην ομάδα του Εργοτέλη.

Από την άλλη πλευρά, αυτό το SKODEXIT ή SKODACCIDENT, όπως θέλετε πάρτε το, θα δώσει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον τις τελευταίες αυτές αγωνιστικές, στο απαξιωμένο – κατά την άποψή μας – επαγγελματικό ποδόσφαιρο.


http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/to-SKODEXIT-tha-dwsei-endiaferon-sto-apaksiwmeno-podosfairo/3082830

9
Θελουμε 2 νικες (ΠΑΟΚ, Τέλη ή Παο)

Να θυμίσω οτι ο Τελης μια χρονια μας εριξε...  ;)

Αυτός Ο ΠΑΣ δεν χάνει ούτε σε Τούμπα ούτε σε Λεωφόρο.

Το ζήτημα είναι αν κερδίζει αυτόν τον Εργοτέλη???

10
Καμιά ανακοίνωση δεν εξέδωσε ο αδέκαστος τιμητής των πάντων & σταυροφόρος υπερασπιστής της καθαρότητας και αξιοπιστίας του Ελληνικού Πρωταθλήματος ?????????  :P :P :P

11
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ - ΠΑΣ                       1-0
ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ - ΚΑΛΛΟΝΗ            1
ΒΕΡΟΙΑ - ΑΣΤΕΡΑΣ                       GG
ΣΚΟΝΤΑ Ξ. - ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ                1
ΟΣΦΠ - ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ                   1
ΑΟ ΚΑΣΣΙΟΠΗ - ΠΑΟΚ                  0-2
ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ - ΠΑΟ                     2

12
ΠΑτΣαρια - TRIARIA / Απ: Αστεία Videakia
« στις: Πεμ 09 Απρ 2015 09:11  »

13
ΠΑτΣαρια - TRIARIA / Απ: ΑNEΚΔΟΤΑ
« στις: Τρι 07 Απρ 2015 11:28  »
Πάει ένας γέρος επαρχιώτης στην Αθήνα. Kατεβαίνει στο Σύνταγμα και βλέπει ένα νεαρό με βαμμένα μαλλιά, μια τούφα μπλε, μια μωβ, μια κόκκινη και μια πράσινη κ.ο.κ.
Πλησιάζει λοιπόν, κι αρχίζει να τον κοιτάζει με πολύ περίεργο τρόπο.
Αυτό συνεχίστηκε για πολύ μέχρι που ο νεαρός εκνευρίστηκε και γυρίζει ενοχλημένος και του λέει:
- Τι θες ρε κωλόβλαχε και με κοιτάς έτσι τόση ώρα;
Και ο βλάχος του απαντά απολογητικά:
- Μη μι παριξηγάς παιδάκι μ?, μα να, μόλις σι είδα, ένα πράγμα σκέφτηκα κι συλλογάμι τόσις ώρις:
Όταν ήμαν στου Στρατό είχα γ..... ένα παγόν? ... κι σκέφτουμι μήπους είσι ι γιός μ..

14
... που δεν αφησε καμια δικαιολογια πλεον στο threeμπαlo :joker:

Τι λες τώρα????

Ο Περέιρα την είχε έτοιμη: ήταν μικρότερο σε διαστάσεις το γήπεδο   :P :P :P :P

15
ΠΑΣ - ΟΣΦΠ                                            NG
ΠΑΟΚ - ΣΚΟΝΤΑ Ξ.                                  GG
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ - ΑΟ ΚΑΣΣΙΟΠΗ                     1
ΠΑΟ - ΑΣΤΕΡΑΣ                                       GG
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ - ΒΕΡΟΙΑ                              1-0
ΝΕΟΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ         NG 
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ - ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ                    0-1

16
Πρωτάθλημα - Κύπελο 2014-2015 / Απ: οφη - ΠΑΣ
« στις: Κυρ 22 Μάρ 2015 10:50  »
Εμείς σαν φίλαθλοι του ΠΑΣ γνωρίσαμε την γνωστή κρητική "λεβεντιά" (μπαράζ, θανάσιμος τραυματισμός μαστουρωμένου τερματοφύλακα ;), αδειοδότηση με το έτσι θέλω και με πολιτικές παρεμβάσεις κ.λπ.) εδώ και πολλά χρόνια.

Οι μη ασχολούμενοι με το ποδόσφαιρο Έλληνες την γνωρίσαν μέσα από το δραματικό γεγονός με τον Βαγγέλη Γιακουμάκη, απ' το οποίο προέκυψε και ο διαδικτυακός όρος του λεβεντομαλάκα.

Για να δούμε πόσα χρόνια θα περάσουν για να δικαιωθεί ο Βαγγέλης...

Υ.Γ.: Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι ότι οι υπόλοιποι Κρητικοί ανέχονται οι λεβεντομαλάκες να δίνουν το στίγμα σ' ένα ολόκληρο νησί.

17
ΤΣΑΤΣΟΣ - ΠΑΣ                                 2
ΟΣΦΠ - ΑΟ ΚΑΣΣΙΟΠΗ                       1
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ - ΚΑΛΛΟΝΗ                    NG
ΣΚΟΝΤΑ Ξ. - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ                 1-1
ΑΣΤΕΡΑΣ - ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ                       1
ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ - ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ         1
ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ - ΠΑΟΚ                      NG
ΒΕΡΟΙΑ - ΠΑΟ                                   2

18
ΠΑΣ - Πλατανιάς                       NG                                                 
Λεβαδειακός - Καλλονή               1                                                   
ΟΣΦΠ - Αστέρας                       GG                                                 
Νέος Πανιώνιος - Βέροια             1                                       
ΠΑΟΚ - Εργοτέλης                     1                             
Ατρόμητος - ΠΑΟ                       1                           
Σκόντα Ξ. - Παναιτωλικός          GG                                         
τσάτσος - Πανθρακικός               2

19
ΠΑΣ-ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ                 NG
ΟΣΦΠ-ΣΚΟΝΤΑ Ξ.                      1
ΠΑΟΚ-ΑΣΤΕΡΑΣ                        GG
ΚΑΛΛΟΝΗ-ΒΕΡΟΙΑ                    NG
ΚΑΣΣΙΟΠΗ-τσατσος                   1
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ-ΠΑΟ                       2
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ-ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ       1
ΝΕΟΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ-ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ   1

20
ΠΑτΣαρια - TRIARIA / Απ: ΑNEΚΔΟΤΑ
« στις: Πεμ 12 Μάρ 2015 14:34  »
Η γυναίκα φτάνει ξαφνικά στο σπίτι και βρίσκει τον άντρα της να κάνει έρωτα με μια νεαρή κοπέλα, σκέτη μπόμπα…

– Ανήθικε! Πως μπορείς να το κάνεις αυτό σε εμένα, τη μητέρα των παιδιών σου, την πιστή γυναίκα σου;;; Θέλω διαζύγιο τώωωωωωωραααααα!!!

– Περίμενε ένα λεπτό αγάπη μου, σου ορκίζομαι υπάρχει μια εξήγηση.

 – Mμμμμμ… μίλα αλλά γρήγορα, δεν θέλω να σε ξαναδώ ποτέ πια στη ζωή μου, θέλω να φύγεις αμέσως και για πάντα.

– Συνέβη το εξής: Γύριζα στο σπίτι μετά από μια τρομερή μέρα στο γραφείο και είδα αυτή την φτωχή κοπέλα που έκανε ωτοστόπ στη λεωφόρο. Μου φάνηκε τόσο ανυπεράσπιστη που αποφάσισα να τη βοηθήσω.
Πρόσεξα ότι ήταν πολύ αδύνατη, κακοντυμένη και βρώμικη και μου είπε ότι είχε τρεις μέρες να φάει. Συγκινήθηκα, την έφερα στο σπίτι και της ζέστανα τα μακαρόνια που σου έφτιαξα χτες βράδυ και δεν τα έφαγες γιατί παχαίνουν… Η καημενούλα τα καταβρόχθισε!

Έπειτα, όπως ήταν τόσο βρώμικη, της είπα να κάνει ένα μπάνιο και εν τω μεταξύ είδα ότι τα ρούχα της ήταν σε κακή κατάσταση. Έτσι τα πέταξα στα σκουπίδια και της έδωσα εκείνα τα παντελόνια που χρόνια τώρα δεν φοράς επειδή δε μπορείς να τα κουμπώσεις, τη μπλούζα που σου χάρισα για την επέτειο και δε φοράς γιατί δεν έχω καλό γούστο και δεν ξέρω να σου διαλέγω ρούχα, το sweater που σου χάρισε η μάνα μου για τα Χριστούγεννα και δε φοράς για να της μπεις στο μάτι και τις μπότες που αγόρασες για 1000 ευρώ και τις φόρεσες μια μόνο φορά, επειδή η φίλη σου αγόρασε τις ίδιες.

Στο τέλος και καθώς έφευγε γεμάτη ευγνωμοσύνη και χαρά η κοπέλα γύρισε με δάκρυα στα μάτια και με ρώτησε:

– Υπάρχει κάτι άλλο που η γυναίκα σου δεν χρησιμοποιεί;;;

21
τσάτσος - Σκόντα Ξ.                         2
Παναιτωλικός - ΑΟ Κασσιόπη            1
Αστέρας - Ατρόμητος                      GG
Βέροια - Εργοτέλης                          1
Πλατανιάς - Λεβαδειακός                 NG
Πανθρακικός - ΟΣΦΠ                       2
ΠΑΟ - ΠΑΟΚ                                   1
Καλλονή - Νέος Πανιώνιος              GG

22
Απάντησε στην Έλενα Ακρίτα ο υπουργός Γιάννης Πανούσης σχετικά με το bullying που δεχόταν ο Βαγγέλης Γιακουμάκης από ομάδα συμφοιτητών αλλά και τις καταγγελίες πως την ομάδα κάλυπτε πασίγνωστος πρωτοκλασάτος βουλευτής από την Κρήτη.

Η κυρία Ακρίτα είχε άλλωστε αναφερθεί προσωπικά στον αναπλ. Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Γιάννη Πανούση υπενθυμίζοντάς του πως είναι υπεύθυνος για τις έρευνες. Η απάντηση έφτασε στο προσωπικό μέιλ της κυρίας Ακρίτα και δημοσιεύεται αυτούσια στην στήλη instanea.gr των Νέων.

Αγαπητή κυρία Ακρίτα,

Σας συγχαίρω και σας ευχαριστώ που ανοίξατε αυτό το θέμα που σίγουρα δεν είναι μόνον αστυνομικό. Θα μου επιτρέψετε να μοιραστώ ορισμένες σκέψεις μαζί σας.

Η πρόληψη της παραβατικότητας στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο συνδέεται άρρηκτα με την εκπαιδευτική πολιτική (αρκεί να μη λειτουργεί το εκπαιδευτικό σύστημα ως αποκλειστικός θεσμός κοινωνικού ελέγχου) αλλά και με μια κοινοτική εκπαιδευτική οικολογία (που εντάσσει τη σχολική μονάδα στον κοινωνικό ιστό). Οι εν-τάσεις και οι συγ-κρούσεις μέσα στο εκπαιδευτικό περιβάλλον δεν παραπέμπουν υποχρεωτικά στην «εγκληματική βία» αφού τα υφέρποντα ή και εμφανή κίνητρα συνδέονται περισσότερο με το γόητρο, το παληκαριλίκι, την ισχύ, την εξουσία ή ακόμα με την ανισότητα και την υποβάθμιση. Πέρα δηλαδή από τα όποια ατομικά χαρακτηριστικά δράστη/ δραστών και θύματος/ θυμάτων, το κοινωνικό, πολιτισμικό και εκπαιδευτικό οικοσύστημα καθορίζει τους όρους και τους τρόπους εμφάνισης του φαινομένου.

Οι αποϊδανικοποιήσεις (γονιών, δασκάλων, φορέων) και η αναζήτηση προσωπικών (και όχι «δανεισμένων») εμπειριών οδηγούν σε συχνά επώδυνες αυτονομήσεις. Τα όρια και τα περιθώρια της μάθησης από την παιδικότητα στην ενηλικίωση, από το σπίτι στο σχολείο, από τη γονεϊκή υπερπροστατευτικότητα στη σχολική συμμόρφωση συχνά καταλήγουν σε ανομικές εκ-ρήξεις. Σε κάθε περίπτωση η επίλυση των συγκρούσεων στον εκπαιδευτικό χώρο πρέπει να προκύπτει από τη συνευθύνη που διαμορφώνεται μέσα στο τετράγωνο: δάσκαλοι- γονείς- μαθητές/συμμαθητές- Υπουργείο Παιδείας.

Αν το παιδαγωγικό μέρος βαρύνει αποκλειστικά τους καθηγητές, η κουλτούρα του σπιτιού, του δρόμου, της κοινότητας είναι αυτή που θα ορθώσει την εμπιστοσύνη σαν τείχος στις όποιες αντιλήψεις ή συμπεριφορές βίαιης αντί-δρασης. Πολλοί ψυχολογικοποιούν το φαινόμενο συσχετίζοντάς το με την εφηβεία και τη συναφή επιθετικότητα, με την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών, τις ιδιαιτερότητες του μαθητή. Άλλοι ρίχνουν το βάρος στη συλλογική έκφραση τέτοιων συμπεριφορών, με βάση την παρέα των συνομιλήκων, συγκρίνοντας εκπαιδευτικούς τύπους με παραβατική υποκουλτούρα. Συχνά συνεκτιμώνται και δημογραφικά/ κοινωνικά δεδομένα που αφορούν στο φύλο, την κοινωνικοοικονομική κατάσταση της οικογένειας, τα επαγγέλματα των γονέων κλπ. Επίθεση και άμυνα, εκφοβισμός και φόβος, δράστης και θύμα εναλλάσσονται και παίρνουν διάφορες μορφές (π.χ. βρισιές, απειλές, χειροδικίες κλπ.) πίσω από τις οποίες όμως ελοχεύει η διάβρωση των δια-προσωπικών σχέσεων (relational aggression) καθώς και η υποτίμηση του «άλλου». Οι ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις της θυματοποίησης (απόρριψη, στιγματισμός, περιθωριοποίηση, απομόνωση, ανασφάλεια) κινούνται κι αυτές στο ίδιο πλαίσιο: στην αποτυχία και την προδοσία των σχέσεων εμπιστοσύνης, οι οποίες αποτελούν τη βάση για μια ομαλή κοινωνικοποίηση των νέων. Η σύγκρουση λέξεων και κινήσεων συχνά υποκρύπτει μια πιο κρίσιμη «δια-μάχη» αλληλεγγύης και ατομικισμού, ανεκτικότητας και ατομικισμού την οποία καλούνται οι νέοι να δια-χειριστούν.

Η σύνδεση της νεανικής βίας με τη σχολική αποτυχία ή την κοινωνική περιθωριοποίηση, η επιθετική συμπεριφορά ως αποτέλεσμα μάθησης (για επιβίωση;) αντιμετωπίζονται σαν απειλές για περισσότερους από ένα στόχο. Τα σημεία ψυχολογικής αναγνώρισης παιδιού - θύτη και παιδιού - θύματος, το προφίλ του νταή και του φοβισμένου, οι έννοιες της Επιβολής (θύτες) ή της Αυτοάμυνας (θύματα-θύτες) που επανέρχονται σε όλες τις αιτιολογήσεις όλων για την ενδοσχολική βία έχουν τελευταία υπερφαλαγγιστεί από το φόβο ένοπλων επιθέσεων. Ο school shooter, όπως συχνά και ο σχολικός τραμπούκος, χαρακτηρίζονται από ψυχική αδυναμία να χειριστούν δύσκολες καταστάσεις και επιλέγουν ως διέξοδο την βίαιη εκδίκηση (ιδεοληπτική ή όχι) κατά τρίτων και βέβαια την αυτοκτονία.

Μολονότι οι ένοπλες επιθέσεις στα σχολεία (school shooting) στη χώρα μας δεν σχετίζονται με τον εκφοβισμό (ως ατομικό bullying ή ως ομαδικό mobbing), μολονότι το «νταηλίκι» του μαθητή δεν σημαίνει αναγκαστικά και προ-παραβατικό ανήλικο, ούτε η συστηματική κατάχρηση δύναμης μετατρέπεται αυτομάτως σε συγκρότηση συμμορίας, ο εκφοβισμός (είτε στοχεύει ένα μεμονωμένο άτομο ή ομάδα ατόμων, είτε αφορά μικρότερους, είτε κορίτσια), συχνά συνδέεται με ενδοσχολικούς ανταγωνισμούς, με διαφορετικότητες μαθητών (απόκτηση δύναμης ή προκλητικά θύματα) και έτσι δημιουργεί πρότυπα αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Το συχνά αδιάφορο εκπαιδευτικό σύστημα δεν έχει μηχανισμούς και δασκάλους προετοιμασμένους να χειριστούν δύσκολες (μέχρι και βίαιες) καταστάσεις ενώ η γειτονιά και η τοπική κοινωνία απλώς κάθε φορά εκπλήττονται (κρύβοντας κάτω από το χαλί την «οικολογία του φόβου και της αποτυχίας»). Κι όμως η ζεστή σχολική ατμόσφαιρα (της κατανόησης και της συνεννόησης) μπορεί να δημιουργεί θετικά συναισθήματα και αίσθημα ασφαλούς περιβάλλοντος και να χρησιμοποιήσει την επικοινωνία ως μέσο κοινωνικής ένταξης και ψυχολογικής υποστήριξης.

Πώς να διαμορφώσεις «όρους ειρηνικού σχολείου» μέσα σ' ένα κοινωνικό πλαίσιο βίας; Οι ρίζες της βίας είναι βαθιά χωμένες στον πολιτισμό και στην κοινωνία. Στις ανισότητες και στις αδικίες. Από την άλλη οι ορισμοί και οι εννοιολογήσεις της (σχολικής) βίας δημιουργούν συχνά συγχύσεις. Οι αιτίες μπλέκονται με τ' αποτελέσματα και όλα αυτά με διάφορα ιδεολογήματα. Όλα έχουν ειπωθεί και γραφτεί (αλλά και τ' αντίθετά τους). Όλα είναι κρίσιμα (αλλά δεν αποτρέπουν την κρίση). Από τη μία οι μορφές της ενδοσχολικής βίας, οι παραβατικές ομάδες και συμμορίες, το bullying ως εκφοβισμός, ο τραμπουκισμός, ο ψευτοπαλληκαρισμός, το νταηλίκι, τα χαρακτηριστικά δράστη - θύματος και η ανισορροπία δύναμης θύτη-θύματος, οι τιμωρίες. από την άλλη η σχέση παιδιού-γονιού, η σχέση παιδιού-δασκάλου (που επηρεάζεται και από το πολιτισμικό κεφάλαιο του μαθητή), ο αυτοτελής ρόλος των γονιών, ο αυτοτελής συνθετικός ρόλος του σχολείου, ο αυτοτελής ρόλος του δασκάλου ή και ο ρόλος των ΜΜΕ. από τη μία οι αναπαραστάσεις της βίας ή και η «γοητεία» της κι από την άλλη το άγχος, οι κακές σχολικές επιδόσεις, η ψυχική καταπίεση, η ανασφάλεια των σχέσεων και της επιβίωσης των ίδιων των μαθητών. Κανονιστική λοιπόν αντιμετώπιση ή ειρηνοποιός διαχείριση; Το θέμα της ασφάλειας υπερβαίνει τη σχολική βία και πρέπει να προβληματίσει το κοινωνικό και πολιτικό σύστημα. Η ασφάλεια στους εκπαιδευτικούς χώρους συνδέεται με τη βία στους δρόμους και τη μεταφερόμενη κοινωνική βία.

Η ασφάλεια του σχολείου συμβαδίζει αυτονόητα με το σεβασμό στην προσωπικότητα, την ελευθερία του λόγου, τα δικαιώματα των νέων. Από την άλλη μια κοινωνία κοντά στο σχολείο και ένα σχολείο ενταγμένο αρμονικά στην κοινότητα κινδυνεύει να «μολυνθεί» από τις ανισότητες του πολιτισμικού περιβάλλοντος και ιδίως από τη γενικευμένη ανομία. Από τα παιδιά του δρόμου (αρκετά από τα οποία δεν αρνούνται να μπουν στην εκπαιδευτική διαδικασία) κι από τα κακοποιημένα παιδιά ή τα παιδιά φτωχών οικογενειών που εγκαταλείπουν το σχολείο γεννιέται αρχικά η νεανική βία. Η κοινωνική ομπρέλα προστασίας (community schools) σχετίζεται με τη συνευθύνη των κοινωνικών φορέων και όχι με την αστυνόμευση. Χρειάζεται μια συνέργεια πολλών θεσμών και φορέων για να πεισθούν οι νέοι να ξανα-γυρίσουν στην κοινωνική συμβίωση χωρίς βία. Η βία στο σχολείο και στο πανεπιστήμιο δεν εγγράφεται στο κληρονομικό φορτίο του θεσμού. Χρειάζεται συνεπώς το εκπαιδευτικό σύστημα να ξαναβρεί την εσωτερική του δημοκρατία (ισότητα, διάλογος, ηπιότητα, ελευθερία έκφρασης) και ν' αναπτύξει δίκτυο κοινωνικών υπηρεσιών. Πρέπει να «επανεφεύρουμε» την εκπαίδευση, που σημαίνει νέα δομή, νέα μορφή, νέες σχέσεις, νέα αισθητική, νέα λειτουργία, νέοι ρόλοι, πρέπει να αυτονομήσουμε (έστω σχετικά) το σχολείο από τη διαδικασία νομιμοποίησης της κρατούσας κοινωνικής τάξης για να μην είναι καταδικασμένο (κι αυτό κι εμείς) ν' αναπαράγουμε ή και να διευρύνουμε τις προϋπάρχουσες ανισότητες.

Το σχολείο που πληγώνει αντί να εκ-παιδεύσει, οι υπόγειες διαδρομές της βίας στο σπίτι, στην πλατεία και της σχολικής βίας, ο ανταγωνισμός ως εργαλείο επιτυχίας και το παιχνίδι ως μέσον ενηλικίωσης, οι περικυκλωμένοι από «όχι» και «μη» έφηβοι διαμορφώνουν τους όρους μιας «αντι-δραστικής» επιθετικότητας, έντασης, θυμού, διάψευσης, δυσφορίας. Στο εκπαιδευτικό σύστημα συναντιώνται πολλές κρίσεις: εφηβείας, αμφισβήτησης από τους νέους, διάψευσης, κόπωσης από τους δασκάλους, απαξίωσης, υποβάθμισης ρόλου από τους γονείς, αμφίσημης αντιμετώπισης από την Πολιτεία. Συμβατικά ή εναλλακτικά σχολεία δεν μπόρεσαν να συμβιβάσουν τις κρίσεις και να τις μετατρέψουν σε νέες ευκαιρίες. Η «μάχη για επιβίωση» προτιμάει βίαια σχολεία σε βίαιο κόσμο. Γι' αυτό χρειάζεται από τη μία η χάραξη ορίων σε όλη την κοινωνική δράση κι από την άλλη η αλλαγή πλαισίου ζωής των νέων. Το πέρασμα από τα παιδιά σε κίνδυνο στα επικίνδυνα παιδιά είναι τόσο εύκολο ή τόσο δύσκολο όσο εμείς -οι ενήλικες κλειδοκράτορες- το (δια)χειριζόμαστε.

Υ. Γ1: Στο επίπεδο της αστυνομικής έρευνας έχει διαταχθεί να σταλεί στα Γιάννενα ειδική μονάδα εξιχνίασης. Έχω ο ίδιος προσωπικά μιλήσει με τον ιδιωτικό ερευνητή Γ. Τσούκαλη και έθεσα στη διάθεση της οικογένειας όποιο μέσο χρειαστεί.

Υ. Γ2: Οι ποινικές ευθύνες θα καταλογιστούν όταν εντοπιστούν οι ένοχοι της «βαρβαρότητας» και οδηγηθούν στη δικαιοσύνη. Το ίδιο ισχύει με πράξεις ή παραλείψεις των αρμοδίων δημοσίων οργάνων.

Υ. Γ3: Η εμπλοκή οποιουδήποτε πολιτικού και για οποιονδήποτε λόγο απόκρυψης είναι τόσο αποδοκιμαστέα ώστε θα έπρεπε για λόγους ηθικής τάξης και παραδειγματισμού ο αρχηγός του κόμματός του να τον αποβάλει από τη Βουλή. Τέτοια φαινόμενα πρέπει να καταδικάζονται δημόσια πριν γίνουν καρκινογόνα. Ευχαριστώ και πάλι για την ευκαιρία να δείξουμε ότι πρωτίστως είμαστε άνθρωποι και γονείς και νοιαζόμαστε για τον πλαϊνό μας.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός

Καθηγητής Γιάννης Πανούσης


Πηγή: iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/194059/o-panoysis-gia-ton-vaggeli-na-diohthei-apo-ti-voyli-o-politikos-poy-empleketai#ixzz3TFar45HD

23
Μην μπορώντας να κρατήσει την οργή της για την εξαφάνιση του Βαγγέλη Γιακουμάκη, η Έλενα Ακρίτα έφτιαξε μια επιστολή-φωτιά με παραλήπτη τον Υπουργό Δημοσίας Τάξης Γιάννη Πανούση, όπου καταγγέλλει πολλά.

Μέσα από την επιστολή της η Έλενα Ακρίτα αναφέρεται σε βουλευτή ο οποίος συγκάλυπτε την συμμορία που φοιτάει στην Γαλακτοκομική σχολή, που φέρεται να εμπλέκονται στην εξαφάνιση του 20χρονου φοιτητή.

Διαβάστε τι έγραψε χαρακτηριστικά η Έλενα Ακρίτα απαιτώντας απαντήσεις:

«Κύριε Υπουργέ Δημόσιας Τάξης,
Τον Βαγγέλη Γιακουμάκη και τα μάτια σας! Απευθύνομαι σε σας γιατί:
• Είστε υπεύθυνος για τις έρευνες, ως υπουργός Δημόσιας Τάξης.
• Είστε πανεπιστημιακός δάσκαλος. Πρύτανης και καθηγητής Εγκληματολογίας – συνεπώς άριστος γνώστης του αντικειμένου.
• Είστε γονιός.
• Έχετε εντρυφήσει στο θέμα. Στο άρθρο σας "Ενδοσχολική βία: Χωρίς όρια και χωρίς ορίζοντα;" επισημαίνετε:
«Στη χώρα μας το πρόβλημα της σχολικής βίας αναζωπυρώθηκε τόσο με την τραγική υπόθεση του Άλεξ όσο και με την βιντεοσκόπηση "βιασμού" μαθητρίας στην Αμάρυνθο.»
Σήμερα μοιράζομαι μαζί σας κάποιες σκέψεις που αφορούν στην τραγωδία του νεαρού Βαγγέλη Γιακουμάκη, με άγνωστο – μέχρι την στιγμή που γράφονται αυτές οι αράδες – τέλος:
1. Θέλω να πιστεύω πως οι έρευνες δεν έχουν αφεθεί μόνο στην άξια συνάδελφο μου Αγγελική Νικολούλη, ούτε μόνο στις αξιέπαινες πρωτοβουλίες των πολιτών.
2. Έχει κινητοποιηθεί και σε ποιον βαθμό η Αστυνομία; Αλήθεια, όοοολοι αυτοί οι ένστολοι που ανά δεκάδες φυλάνε τα σπίτια του κάθε απίθανου πολιτικού και δημοσιογράφου (πολλοί εκ των οποίων μια χαρά μπορούν να πληρώσουν φρουρούς απ' την τσέπη τους) έχουν ΗΔΗ αποσπαστεί για να επιστρέψουν στην υπηρεσία του πολίτη; Και εν προκειμένω, στην διαλεύκανση της υπόθεσης;
3. Οι βασανιστές του παλικαριού μιλάνε για 'πλάκες', 'καψόνια' κι άλλα χαλαρά. Μετατρέψανε ένα ευαίσθητο, τρομαγμένο, ευάλωτο παιδί σε ανθρώπινο τζουκ μποξ (του πετάγανε κέρματα για να τραγουδάει και να το ξεκλειδώσουν από τη ντουλάπα που το φυλακίζανε).
Το βασανίσανε, το διαπομπεύσανε, το ξεφτιλίσανε, το οδηγήσανε στους δρόμους να εκλιπαρεί για μια μπουκιά ψωμί, για ένα εισιτήριο να φύγει όσο πιο μακριά μπορεί, για ένα χέρι βοήθειας που δεν απλώθηκε ποτέ.
4. Τι προβλέπει ο Νόμος για τους βασανιστές του, κύριε Υπουργέ; Ποια η ποινή τους αν βρεθεί το παιδί – και ποια η ποινή τους αν κάτι τραγικό (ούτε να το ξεστομίσω δεν μπορώ) προκύψει;
5. Ενώ η ΕΔΕ είναι ακόμα σε εξέλιξη, ο Αστυνομικός Διευθυντής Ηπείρου κ. Κώστας Τρομπούκης δήλωσε: "Δεν με πείθει το σενάριο bullying. Κανένας δεν έχει καταθέσει επίσημα ότι ο Βαγγέλης είχε Πέσει θύμα bullying. Όλοι μιλάνε με γενικότητες». Θα ερευνηθούν σε βάθος τα στοιχεία που οδηγούν τον κ. Τρομπούκη σε αυτό το συμπέρασμα;
6. Όλοι όσοι «μιλάνε με γενικότητες» και δεν καταθέτουν ευθέως εναντίον των βασανιστών – βάσει νόμου είναι συνεργοί; Οι 'μάρτυρες' που δεν 'μαρτυρούν' – γιατί φοβούνται – έχουν μερίδιο ευθύνης; Η ερώτηση μου δεν είναι ρητορική. Ειλικρινά προσπαθώ να διακρίνω τα όρια ανάμεσα στην παθητικότητα και την 'δια της σιωπής' ενεργή συμμετοχή.
Και τέλος – ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
7. Στην υπόθεση αυτή εμπλέκεται γνωστός πολιτικός άνδρας. Ένας "πρωτοκλασάτος' Κρητικός βουλευτής ο οποίος συγκάλυπτε τη συμμορία, μεσολάβησε για να μην διώξουν 'τα παιδιά' από τη Σχολή και κουκούλωνε την τραγωδία.
Τι θα γίνει με αυτόν τον τύπο; Γιατί κανείς δεν τον κατονομάζει; Ποιος τον καλύπτει και γιατί; Προσωπικά – μετά από δημοσιογραφική έρευνα – είμαι 90% βέβαιη για την ταυτότητα του: Το υπόλοιπο 10% δυστυχώς με εμποδίζει να το δημοσιοποιήσω.
Θα βγει στη σέντρα ο κύριος αυτός; Και το πιο σημαντικό: Αν – ο μη γένοιτο – έχει συμβεί κάτι στο παλικαράκι – έχει ποινικές ευθύνες ως ηθικός αυτουργός ή όπως αλλιώς το λέτε εσείς οι νομικοί, τέλος πάντων;
Αφήνω τους γονείς απ' έξω και διατυπώνω όσο μπορώ πιο προσεχτικά την επόμενη πρότασή μου, γιατί πολλά ακούγονται και γράφονται: Ίσως – ΙΣΩΣ – στο οικογενειακό περιβάλλον κρύβεται η εξήγηση γιατί το παιδί δεν στράφηκε στο σπίτι του να ζητήσει βοήθεια. Αλλά ας μην το προχωρήσω άλλο: Δεν παύουν να είναι γονείς και σέβομαι τον πόνο και την αγωνία τους. Τις όποιες ευθύνες – Αν – ΑΝ – υπάρχουν, ας τις βρουν εκείνοι με την συνείδησή τους.
Κύριε Υπουργέ Δημόσιας Τάξης, οι απαντήσεις στα ερωτήματα αφορούν ολόκληρο τον ελληνικό λαό. Γιατί ο Βαγγέλης είναι το παιδί όλων μας. Το δικό μου παιδί. Το δικό σας παιδί. Κι όπως εσείς γράψατε στο άρθρο σας:
 "Υποβαθμισμένη ζωή, υποβαθμισμένο σχολείο, υποβαθμισμένα όνειρα, κοινωνικός αποκλεισμός, ανασφαλής ζωτικός χώρος επιβίωσης, πανοπτική κοινωνία γενικής και ειδικής παρακολούθησης όλα αυτά και όλοι αυτοί τους κρύβουν τον ήλιο του μέλλοντός τους.
Και –ως γνωστόν– χωρίς φως (ή προσδοκία φωτός) χάνει την αξία του οποιοσδήποτε αγώνας (στην τάξη ή και στη ζωή)."
Εν αναμονή της απάντησής σας

Έλενα Ακρίτα»

http://www.govastileto.gr/lifestyle/i-epistoli-vomva-tis-akrita-ston-ipourgo-dimosias-taksis-gia-tin-emploki-voulefti-stin-eksafanisi-tou-vageli/

24
ΠΑτΣαρια - TRIARIA / Απ: ΑNEΚΔΟΤΑ
« στις: Πεμ 26 Φεβ 2015 20:55  »
-Τι είναι δίλημμα;
-Θα σου πω ένα παράδειγμα:
Σκέψου ότι είσαι ξαπλωμένος ανάμεσα σε μια γκομενάρα και έναν πούστη. Σε ποιον θα γυρίσεις την πλάτη;;;

25
ΚΑΛΛΟΝΗ - ΠΑΣ                                     GG
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ - ΚΑΣΣΙΟΠΗ                          1
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ                       2
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ                   GG
ΑΣΤΕΡΑΣ - ΤΣΑΤΣΟΣ                                1
ΠΑΟ - ΟΣΦΠ                                          0-0
ΒΕΡΟΙΑ - ΠΑΟΚ                                       2
ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ - ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ             NG

Σελίδες: [1] 2 3 ... 26