Αποστολέας Θέμα: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ  (Αναγνώστηκε 138009 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #425 στις: Τετ 02 Δεκ 2020 22:10 »
Χτες υπογράφηκε η σύμβαση για την ολοκλήρωση του άξονα Άκτιο - Αμβρακία.

Επιπλέον 32 χιλιόμετρα κλειστού αυτοκινητόδρομου και σημαντικό έργο για την περιοχή μας που βάσει σύμβασης θα πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 30 μηνών.

https://ypodomes.com/tin-ypografi-toy-aktio-amvrakia-anakoinose-i-mytilineos/
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.306
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #426 στις: Σαβ 12 Δεκ 2020 13:25 »


Μισός τετράιχνος, μισός… εναλλάξ τρίιχνος
Τον φάκελο του έργου Ιωάννινα- Κακαβιά, με στόχο την ένταξή του στο Ταμείο Ανάκαμψης, προετοιμάζει η περιφέρεια Ηπείρου, προκειμένου να είναι καθόλα έτοιμη όταν το θέμα θα εξεταστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μετά την επίσημη υποβολή της εθνικής πρότασης.

ην ικανοποίησή του για την πρόταση ένταξης του έργου της επέκτασης της Ιόνιας Οδού μέχρι την Κακαβιά στο Ταμείο Ανάκαμψης, από την πλευρά της κυβέρνησης, εξέφρασε με δήλωσή του ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, προσθέτοντας ότι οι υπηρεσίες της περιφέρειας εργάζονται ώστε να είναι έτοιμες όλες οι παράμετροι του έργου μέχρι τον ερχόμενο Φεβρουάριο, όταν και θα οριστικοποιηθούν οι αποφάσεις χρηματοδότησης του έργου.
Μάλιστα, όπως εξήγησε ο κ. Καχριμάνης, σύμφωνα με τη μελέτη που υπάρχει, στο πρώτο τμήμα του άξονα, από Ιωάννινα μέχρι Καλπάκι, ο δρόμος θα είναι τετράιχνος, με προϋπολογισμό 350 εκ. ευρώ, ενώ στο δεύτερο τμήμα από Καλπάκι μέχρι Κακαβιά, θα είναι τρίιχνος, με τη μια λωρίδα (ΛΕΑ) να προσαρμόζεται ανάλογα των γεωμετρικών χαρακτηριστικών, σε τμήματα του ενός ή του άλλου ρεύματος κυκλοφορίας. Ο προϋπολογισμός του τμήματος αυτού ανέρχεται σε 50 εκ. ευρώ, ενώ άλλα 25 εκ. ευρώ προβλέπονται για απαλλοτριώσεις.

«Έπρεπε να είχε κατασκευαστεί πριν δέκα χρόνια»
Την ευχή του το τμήμα Ιωάννινα- Κακαβιά να χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και να ολοκληρωθεί, εξέφρασε ο επικεφαλής της παράταξης «Ορίζοντες Ηπείρου» Σπύρος Ριζόπουλος, ωστόσο διαφώνησε με τους πανηγυρικούς τόνους που επιχειρεί να δώσει η περιφέρεια Ηπείρου και οι «κομματικοί παπαγάλοι», όπως χαρακτηριστικά τόνισε.
«Χρειάστηκε να πεθάνει κόσμος, να φτιαχτεί ένα Ταμείο Ανάκαμψης, να μπει εκεί το έργο της ολοκλήρωσης της Ιόνιας Οδού, για να γίνει κάτι που έπρεπε να κατασκευαστεί πριν δέκα χρόνια. Έτσι, χάνεται η ευκαιρία για άλλα έργα που θα έδιναν μια πνοή ανάπτυξης. Αυτό λέγεται μετριότητα», ανέφερε ο κ. Ριζόπουλος στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου και πρόσθεσε ότι η Ήπειρος δεν είχε ουσιαστικά προτάσεις, καθώς τα έργα του Ε65 και της Ιόνιας Οδού γίνονται για να διασφαλιστούν τα συμφέροντα των κατασκευαστικών εταιρειών, που θα έπρεπε πρωτίστως να ενδιαφέρονται.
agon.gr

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.306
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #427 στις: Σαβ 19 Δεκ 2020 15:19 »
«Ικανοποίηση» για τα ψηφίσματα περί Αδριατικής οδού

Την ικανοποίησή τους εκφράζουν για την αποδοχή ψηφίσματος για την Αδριατική οδό από την ΚΕΔΕ, ο πρόεδρος της ΠΕΔ Ηπείρου Χρήστος Ντακαλέτσης και ο δήμαρχος Ζίτσας, Μιχάλης Πλιάκος.

Ο μεν κ. Ντακαλέτσης αναφέρεται στο ψήφισμα λέγοντας ότι η πρωτοβουλία «έρχεται να προστεθεί σε μια προσπάθεια ετών των φορέων της Ηπείρου» για την ανάγκη ολοκλήρωσης του οδικού άξονα της Ιόνιας μέχρι τα σύνορα.

«Τώρα πλέον, με την προοπτική χρηματοδοτικής ένταξης του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης, τα πράγματα είναι πιο αισιόδοξα. Ελπίζουμε ότι με την έγκριση της πρότασης της ελληνικής κυβέρνησης για το Ταμείο Ανάκαμψης, μια εκκρεμότητα ετών για την Ήπειρο θα κλείσει» αναφέρει σε δήλωσή του ο κ. Ντακαλέτσης.

Ο δε κ. Πλιάκος τονίζει ότι «με ικανοποίηση διαπιστώνουμε πως η πολύχρονη προσπάθειά μας με αλλεπάλληλα έγγραφα, να δημιουργηθεί ‘μέτωπο’ πίεσης προς τα αρμόδια Υπουργεία   για να δημοπρατηθεί-κατασκευαστεί ο οδικός άξονας Ιωάννινα –Κακαβιά και να συνδεθεί με την Ιόνια βρίσκει, έστω και με καθυστέρηση, συμμάχους στα συνδικαλιστικά μας όργανα».

Ο δήμαρχος Ζίτσας αναφέρεται και αυτός σε «αναπτερωμένες ελπίδες» με το ενδεχόμενο «να χρηματοδοτηθεί το εν λόγω έργο από το Ταμείο Ανάκαμψης».

Υπενθυμίζει δε παλιότερες παρεμβάσεις του, από το 2018 προς τη ΠΕΔ.

«Εμείς στην παρούσα φάση το μόνο που θέλουμε να ευχηθούμε είναι να έχει ευτυχή έκβαση η όλη προσπάθεια προκειμένου να μπορέσουμε κάποτε να δούμε αυτό το τόσο σημαντικό οδικό έργο για το Δήμο μας, να υλοποιείται με τους καλύτερους όρους και προϋποθέσεις».

Το ψήφισμα της ΚΕΔΕ αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «η Αδριατική Οδός ή ‘μπλε διάδρομος’ αλλά και ‘Πράσινη διαδρομή’, όπως είναι γνωστός ο οδικός άξονας που θα ξεκινάει από την Τεργέστη και θα φτάνει μέχρι την Καλαμάτα, αποτελεί ένα έργο που φιλοδοξεί να εξυπηρετήσει τις χώρες του τόξου της Αδριατικής και ένα έργο που, όποιος κοιτάξει το χάρτη, θα καταλάβει αμέσως τη σημασία που θα έχει για τη χώρα μας και ιδιαίτερα για τον δυτικό άξονά της».

Έχει ενδιαφέρον ότι απουσιάζουν πλέον οι νύξεις για το μέγεθος του δρόμου, ο οποίος θα είναι τρίιχνος, μετά το Καλπάκι. Μόλις 11 μήνες πριν, γίνονταν συσκέψεις στο γραφείο του προέδρου της Βουλής προκειμένου να βρεθεί λύση για το μέγεθος του δρόμου. Τώρα, οι ενστάσεις μάλλον έχουν εκλείψει και οι φορείς είναι ικανοποιημένοι από τον «τρίιχνο» (δύο λωρίδες εκατέρωθεν δηλαδή και η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης εναλλάξ, η οποία όμως δεν χρησιμοποιείται για κυκλοφορία, τυπικά).
typos-i.gr

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #428 στις: Κυρ 20 Δεκ 2020 14:42 »
Όταν τελειώσει (σε καμιά δεκαετία καλά να 'μαστε) τριήμερο στο Κοτορ κι άνετα.
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.306
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #429 στις: Κυρ 20 Δεκ 2020 15:05 »
Οδική και σιδηροδρομική ένωση με Τεργέστη και υπόλοιπη Ευρώπη.
Σκέψου για εμπορικούς λόγους αλλά και τουριστικούς.

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #430 στις: Κυρ 20 Δεκ 2020 17:44 »
Τα σκέφτομαι εδώ και χρόνια.

Για την ώρα ας μείνουμε στην οδική σύνδεση αφού το μεγαλύτερο κομμάτι της Αδριατικής έχει παραδοθεί χωρίς να υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση παρά μόνο βορειότερα από το Σπλίτ. Κι εκεί είναι σε κακή κατάσταση όμως. Μόνο από Βελιγράδι προς Ζάγκρεμπ είναι καλά (για το κροατικό δίκτυο μιλάμε) και βορειότερα προς κεντρική Ευρώπη.

Στο θέμα μας, για να φτάσει τρένο εδώ έχει να διασχίσει δύσκολα τμήματα από το μέσον της Κροατίας και νοτιότερα, ένα τμήμα της Βοσνίας (με ότι αυτό συνεπάγεται ως προς τη μελέτη - παραχώρηση - χρηματοδότηση - κατασκευή) και τα... πολύ ζόρικα Μαυροβούνιο και Αλβανία. Κι όλα αυτά χωρίς να υπάρχει καν σύνδεση με το ελληνικό δίκτυο κάπου κοντά στα Γιάννενα.
Είναι δηλαδή έργο που εμείς μάλλον δε θα προλάβουμε να δούμε.

Ωστόσο οι δρόμοι προχωράνε και νομίζω θα τους δούμε να ολοκληρώνονται. Έχω οδηγήσει όλη την παραλιακή μέχρι την Τεργέστη και με καλό δρόμο το κάνεις για πλάκα από και προς τη Δυτική Ελλάδα. Ειδικά για την Ήπειρο είναι έργο πνοής.     
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.306
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #431 στις: Σαβ 13 Μάρ 2021 18:01 »
Από το Ιωάννινα- Κακαβιά στο Πάρκο Υψηλής Τεχνολογίας

«Εκτός» Ταμείου Ανάκαμψης μένουν κατά πάσα πιθανότητα τα οδικά έργα που έχει προτείνει η χώρα μας, όπως και άλλες χώρες, με το Ιωάννινα – Κακαβιά να είναι ένα από αυτά.

Γεωργία Χαλάτση

Οι ελπίδες για την χρηματοδότηση της συνέχισης της Ιόνιας Οδού από το Ταμείο Ανάκαμψης αρχίζουν να στερεύουν, κάτι βέβαια που εξ αρχής ήταν εξαιρετικά αμφίβολο, δεδομένων των αξόνων του προγράμματος.

Ο άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά με προϋπολογισμό περί τα 350 εκ. ευρώ, δύσκολα θα βρει άλλο χρηματοδοτικό εργαλείο, παρόλα αυτά η περιφέρεια Ηπείρου προχωρά την επικαιροποίηση της μελέτης και εφόσον επιβεβαιωθεί η άρνηση των Βρυξελλών, θα ξεκινήσει και πάλι τον αγώνα για την ανεύρεση τρόπου χρηματοδότησης, με πιθανότερο αυτόν της παραχώρησης, εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον. Μέσω του ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση του έργου είναι μάλλον ανέφικτη, καθώς θα απαιτούνταν το σύνολο των κονδυλίων που αναλογούν στην περιφέρεια.

Φαίνεται πάντως πως η άρνηση των Βρυξελλών να χρηματοδοτήσουν «παραδοσιακές» υποδομές, έχει οδηγήσει την κυβέρνηση στην αναπροσαρμογή του εθνικού σχεδίου των προτάσεων, ώστε να προωθηθούν ώριμα εναλλακτικά έργα για να μη χαθούν κονδύλια.

Πολύ πιθανό, η περιφέρεια Ηπείρου να έχει μια ακόμη «ευκαιρία» να αντλήσει κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης, αυτή τη φορά στον άξονα των νέων τεχνολογιών. Συγκεκριμένα, για την υλοποίηση ενός άλλου μεγάλου σχεδίου, αυτό του Πάρκου Υψηλής Τεχνολογίας και Έρευνας, που προωθεί η περιφέρεια.

Μάλιστα, κατά την διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης του ΣΕΒΕ, ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης αναφέρθηκε σε επαφές που είχε για το θέμα αυτό τόσο με τον αν. υπουργό Οικονομικών Θεόδωρο Σκυλακάκη, όσο και με τον υφυπουργό Έρευνας και Τεχνολογίας του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρίστο Δήμα.

Έτσι δεν αποκλείεται, εφόσον υπάρξει μια ολοκληρωμένη μελέτη και πρόταση, να δούμε αντί για το τμήμα Ιωάννινα- Κακαβιά να υλοποιείται το Πάρκο Τεχνολογίας μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.
agon.gr

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #432 στις: Σαβ 13 Μάρ 2021 20:13 »
Παράθεση
με πιθανότερο αυτόν της παραχώρησης, εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον

Δυστυχώς δε θα υπάρξει κανενός τέτοιου είδους ενδιαφέρον μιας και το έργο δε θα έχει την ανταποδοτικότητα
που θα ήθελε ο ιδιώτης επενδυτής.

Τώρα, η κατασκευή του τεχνολογικού πάρκου, χωρίς να αποτελεί έργο ήσσονος σημασίας, κοστίζει σημαντικά
λιγότερο από τα 350 εκ. που απαιτούνται για τη σύνδεση Ιόνιας - Εγνατίας με την Κακαβιά.

Κατά τη γνώμη μου και τα 2 έργα πρέπει να γίνουν. Ωστόσο, αν το πρώτο δεν μπορεί να προχωρήσει για λόγους
ελλιπούς χρηματοδότησης, δεν μπορούν να "χρυσώνουν" το χάπι με το δεύτερο.     
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.306
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #433 στις: Σαβ 13 Μάρ 2021 20:14 »
Δεν υπάρχουν επιλογές.Πρέπει να γίνουν και τα 2.Τελεία και παύλα.Μπαίνει ο κάθε Βοτανικός και εμείς εδώ παίρνουμε από τα 3 το μακρύτερο.

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.306
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #434 στις: Παρ 09 Απρ 2021 18:52 »
Κανείς δεν απέρριψε το Ιωάννινα- Κακαβιά, γιατί ουδέποτε προτάθηκε

Απόλυτα βέβαιος ότι η κυβέρνηση ουδέποτε διεκδίκησε την ένταξη του οδικού άξονα Ιωάννινα-Κακαβιά στο Ταμείο Ανάκαμψης, εμφανίζεται ο υποψήφιος βουλευτής Ιωαννίνων του Κινήματος Αλλαγής στις τελευταίες εκλογές Κωνσταντίνος Γάτσιος, καταρρίπτοντας το αφήγημα ότι το έργο προτάθηκε, αλλά οι Ευρωπαίοι το απέρριψαν.

Ο κ. Γάτσιος κάνει λόγο για μισές αλήθειες –που είναι χειρότερες από το ψέμα, αναγνωρίζοντας μεν πως οι οδικοί άξονες δε συνιστούν προτεραιότητα για τα έργα και τις δράσεις που χρηματοδοτεί το Ταμείο Ανάκαμψης, σημειώνοντας δε ότι ένας οδικός άξονας μπορεί να γίνει αποδεκτός προς χρηματοδότηση από το Ταμείο, αρκεί το κράτος-μέλος να αιτιολογήσει επαρκώς, με ισχυρά επιχειρήματα, τη χρησιμότητα και την αναγκαιότητά του.
«Το τελευταίο συνέβη τόσο με τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης (ΒΟΑΚ), όσο και με τον Ε-65. Η κυβέρνηση έθεσε το θέμα της κατασκευής τους στα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα, ανέπτυξε τα επιχειρήματά της, κείμενα αντηλλάγησαν και, τελικά, εγκρίθηκε η χρηματοδότηση των έργων αυτών από το Ταμείο. Σημειώνω ότι κανείς από τους δύο δεν αποτελεί τμήμα διευρωπαϊκού δικτύου. Κάτι αντίστοιχο ουδέποτε συνέβη με το Ιωάννινα-Κακαβιά. Παρά τις κατά καιρούς διαβεβαιώσεις, ακόμη και από πρωθυπουργικά χείλη, ότι “δρομολογούνται ενέργειες” για τη χρηματοδότηση της κατασκευής του από το Ταμείο Ανάκαμψης, η αλήθεια είναι ότι το θέμα ουδέποτε ετέθη επίσημα από ελληνικής πλευράς στα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα. Καμία πρόταση δεν υποβλήθηκε, κανένα σχετικό έγγραφο δεν απεστάλη. Οι “Ευρωπαίοι” δεν απέρριψαν τίποτε, για τον πολύ απλό λόγο ότι τίποτε δεν τους προτάθηκε. Το κυβερνητικό “δρομολόγιο ενεργειών” δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, γιατί στην πραγματικότητα δεν υπήρξε ποτέ. Σε αντίθετη περίπτωση, ας μας παρουσιάσουν την πρόταση που υπεβλήθη και την απόρριψη που τους εστάλη. Διότι, έως τώρα το μόνο που κάνουν είναι να καταφεύγουν σε μία ενημέρωση του τύπου “κάποιον είδα, κάτι του ‘πα, κάτι μου ‘πε να σας πω”. Ας γνωρίζουν, όμως, ότι τέτοιες υπεκφυγές δεν τους προσφέρουν ούτε πολιτική, ούτε ηθική κάλυψη», σημειώνει χαρακτηριστικά ο Κ. Γάτσιος.
Ο κ. Γάτσιος, ο οποίος ήταν μέλος της ομάδας που επεξεργάστηκε την πρόταση του ΚΙΝ.ΑΛ. για την αξιοποίηση του Ταμείου Ανάκαμψης, αναφέρει στην γραπτή του δήλωση ότι η κυβέρνηση το «Ιωάννινα-Κακαβιά» όχι μόνο δεν το πάλεψε, όπως διατείνεται, αλλά δεν το προσπάθησε καν, προσθέτοντας ότι το επιχείρημα, πέραν όλων των άλλων, ότι αποτελεί τμήμα ενός διευρωπαϊκού αυτοκινητόδρομου που θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2030, όχι μόνο δεν αξιοποιήθηκε, αλλά, αντιθέτως, αγνοήθηκε και παραμερίστηκε.
«Προκύπτει από την ίδια την εξέλιξη των πραγμάτων ότι η κυβερνητική απόφαση να μην ενταχθεί το έργο στο Ταμείο Ανάκαμψης ήταν ειλημμένη εξ αρχής και ότι οι δηλώσεις επί δηλώσεων που στο μεταξύ μεσολάβησαν περί “προσπαθειών” και “μαχών” δεν αποτελούσαν παρά μέρος μιας θλιβερής επικοινωνιακής διαχείρισης. Φαινόταν αυτό από καιρό», συνεχίζει και παραπέμπει σε σχετική του δήλωσή στις 18 Οκτωβρίου 2020, όπου μεταξύ άλλων ανέφερε: «Στην κυβέρνηση έχουν πάρει τις αποφάσεις τους. Αλλά δε μιλούν. Κρύβονται. Ο πρωθυπουργός πίσω από τον υπουργό του, ο υπουργός πίσω από τους ‘’αρμόδιους’’ του υπουργείου του, και όλοι μαζί από τους Ηπειρώτες και από την αλήθεια. Χειρίζονται επικοινωνιακά μία ύβρη απέναντι στην Ήπειρο».

Μπορεί να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ
Πέρα, όμως, από το γάντι που πετά στην κυβέρνηση, καλώντας την να προσκομίσει αποδείξεις ότι το έργο κατατέθηκε προς έγκριση και απορρίφθηκε, ο κ. Γάτσιος ζητά απαντήσεις και για το αν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης η ένταξη του οδικού άξονα στο ΕΣΠΑ, υποστηρίζοντας ότι αυτό μπορεί να γίνει.
«Εάν, όμως, η επίκληση των κανόνων χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης αποτελεί μία κάποια αιτιολογία, μία πρόφαση για την κυβερνητική αβελτηρία, αναρωτιέμαι ποια θα είναι η αιτιολογία και η πρόφαση για μία ενδεχόμενη μη συμπερίληψη του έργου στο ΕΣΠΑ της νέας περιόδου 2021-2027; Ας απαντήσει, λοιπόν, η κυβέρνηση χωρίς καμία χρονοτριβή: Θα το εντάξει ή όχι; Θα διαθέσει τα 400 εκατ. ευρώ από το σύνολο των 20 δισ. του ΕΣΠΑ για την ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού; Για την κατασκευή, δηλαδή, του υπολειπόμενου τμήματός της, από τα Ιωάννινα στην Κακαβιά, ως ενός τετράιχνου, κλειστού αυτοκινητοδρόμου ευρωπαϊκών προδιαγραφών; Ναι ή όχι; Ευρωπαϊκούς περιορισμούς ούτε έχει ούτε μπορεί να επικαλεστεί εν προκειμένω, χρηματοδότηση διαθέσιμη έχει, χρόνο για την ολοκλήρωση μελετών έχει. Θέληση έχει;», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Βολές και προς τον ΣΥΡΙΖΑ
Από την κριτική του δεν ξεφεύγει ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ, βουλευτές του οποίου επιχείρησαν τις τελευταίες ημέρες να εκμεταλλευτούν επικοινωνιακά το ζήτημα, όπως για παράδειγμα η βουλευτής Άρτας Όλγα Γεροβασίλη, η οποία έκανε λόγο για ένα «εμβληματικό έργο», που η κυβέρνηση απέτυχε να εντάξει στο Ταμείο Ανάκαμψης.
«Ο δρόμος Ιωάννινα-Κακαβιά, αλλά και το γενικότερο αίτημα για την ανάπτυξη της Ηπείρου και της ελληνικής περιφέρειας, δεν είναι μία “σημαία ευκαιρίας”, η έπαρση της οποίας γίνεται ενόσω βρίσκεται κανείς στην αντιπολίτευση με χαρακτηρισμούς όπως «εμβληματικό έργο», και η υποστολή της όταν είναι στην κυβέρνηση με πρακτικές που αντιστοιχούν σε ένα “δευτερεύουσας προτεραιότητας έργο”. Οι Ηπειρώτες αντιλαμβάνονται πότε αυτό συμβαίνει και το αξιολογούν», καταλήγει.
agon.gr

Αποσυνδεδεμένος PAS and stale bread

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.039
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #435 στις: Σαβ 08 Μάι 2021 19:13 »
Δύο αθωώσεις και μία νέα δικαστική διερεύνηση για το «αμαρτωλό» έργο του αεροδρομίου!



Σε 122 συνολικά σελίδες –πρόκειται για πρακτικά και την απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων- περιγράφονται οι πολυετείς περιπέτειες του αεροδρομίου Ιωαννίνων και οι «σκοτεινές» διαδρομές μεταξύ διευθύνσεων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που οδήγησαν στην εκτέλεση ενός έργου εντελώς διαφορετικού από αυτό που σχεδιάστηκε, δημοπρατήθηκε και πληρώθηκε.

Βασικό αντικείμενο της δικαστικής διερεύνησης ήταν οι ελλείψεις τις ηλεκτρομηχανολογικές μελέτες του έργου, ζήτημα που είχε κυριαρχήσει στην τοπική επικαιρότητα όταν μετά την δημοπράτηση του έργου οι διακοπές στην εκτέλεση των εργασιών διαδεχόταν η μία την άλλη.

Από το δικαστήριο αθωώθηκαν και οι δύο κατηγορούμενοι. Ένας, στέλεχος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που είχε την ευθύνη της επίβλεψης των μελετών και ο δεύτερος, ο υπεύθυνος για την εκπόνησή τους.

Στο δικαστήριο αποδείχθηκε ότι μετά την παραλαβή της οριστικής μελέτης, την επικαιροποίησή της και τον έλεγχο αυτής από την ομάδα υπαλλήλων της ΕΥΔΕ αλλά και αργότερα μετά την δημοπράτηση του έργου και την ανάθεση της κατασκευής του στην ΤΟΜΗ, αφενός μεν δεν διαπιστώθηκε κάποια έλλειψη ή ελάττωμα στην μελέτη αφετέρου δε ο ανάδοχος του έργου της μελέτης ουδέποτε οχλήθηκε μέχρι τότε για διόρθωση ελαττωμάτων ή ελλείψεων από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Τελικά η εν λόγω μελέτη επικαιροποιήθηκε και στις 29-12-2005 ο Διοικητής της ΥΠΑ αποφάσισε την εκτέλεση του έργου προϋπολογισμού 52 εκατομμυρίων και την δημοπράτησή του από την ΕΥΔΕ Αεροδρομίων Βορείου Ελλάδας. Το έργο δημοπρατήθηκε και στη φάση της δημοπρασίας δεν υποβλήθηκαν παρατηρήσεις…..

Η ανάδοχος ανέλαβε την εκτέλεση των εργασιών με έκπτωση 51,80%. Για την προσφορά της αυτή έλαβε υπόψη όλες τις μελέτες του έργου, μεταξύ των οποίων και τα τεύχη και τα σχέδια της ηλεκτρομηχανολογικής μελέτης.

Η ΤΟΜΗ που ανέλαβε την κατασκευή δεν προχώρησε σε καμία παρατήρηση μέσα στα προβλεπόμενα από το νόμο χρονικά όρια. Από τις 30 Νοεμβρίου του 2006 όμως άρχισε να διαμαρτύρεται διότι δεν της παραδόθηκε ο χώρος που επρόκειτο να εκτελεστούν οι εργασίες και για μη έκδοση οικοδομικής άδειας.

Λίγους μήνες μετά έστειλε έγγραφα αιτούμενη αποζημίωση ενώ στις αρχές του 2008 ανακοίνωσε διακοπή εργασιών. Το 2009 συμφωνήθηκε προθεσμία παράτασης στην περαίωση του έργου.

Πέρα των καθυστερήσεων, όπως έκρινε το δικαστήριο, προέκυψε και αλλαγή της θέσης του Πύργου Ελέγχου με απώτερο στόχο την τοποθέτηση και λειτουργία ILS. Η αλλαγή αυτή καθιστούσε ανεφάρμοστη κατά το μεγάλο της μέρος την αρχική μελέτη.

Το δικαστήριο έκρινε ότι υπήρξε καθυστέρηση στην έναρξη και την κατασκευή του έργου με ευθύνη του κυρίου του έργου, λόγω μη ύπαρξης χρηματικών πόρων για πληρωμή της αναδόχου αλλά και λόγω αλλαγής των αρχικών σχεδίων.

Πέραν αυτού κι ενώ δεν είχε τηρηθεί η νόμιμη διαδικασία που να διαπιστώνει με σαφήνεια ουσιώδη ελαττώματα και ελλείψεις της μελέτης, ο Υποδιοικητής της ΥΠΑ τον Φεβρουάριο του 2008 ζητά από το Πολυτεχνείο να καλύψει τις παρατηρήσεις και μάλιστα άνευ υπογραφών.

Σύμφωνα με τα έγγραφα ζητήθηκε η ολοκλήρωση της μελέτης με την διαδικασία ερευνητικού έργου και με αμοιβή 205 χιλιάδες ευρώ!

Το δικαστήριο έκρινε ότι στην πραγματικότητα η ανάθεση αυτή δεν αφορούσε ερευνητικό έργο αλλά νέα μελέτη και σχεδίαση εγκαταστάσεων! Όπως σημειώνεται στην απόφαση «σύμφωνα με τα αποδειχθέντα πραγματικά περιστατικά η ανάθεση της μελέτης στο ΕΜΠ έγινε λόγω της έλλειψης συντονισμού και συνεργασίας των αρμόδιων υπηρεσιών οι οποίες δεν εφάρμοσαν τη νόμιμη διαδικασία ώστε να αναζητηθεί και να αποδοθεί συγκεκριμένα και σαφώς η τυχόν ευθύνη στο μελετητή, υιοθετούσαν άκριτα όλες τις παρατηρήσεις της ΤΟΜΗ οι οποίες ήταν εκπρόθεσμες με βάση την σύμβαση και απλά τις διαβίβαζαν στον μελετητή αποδεχόμενες την μεταβίβαση της ευθύνης του αναδόχου της κατασκευής του έργου στον μελετητή…. Από το σύνολο του αποδεικτικού υλικού δεν προκύπτει ότι οι παρατηρήσεις της ΤΟΜΗ αφορούσαν ουσιώδεις ελλείψεις της μελέτης… Επίσης επισημαίνεται ότι πλείστα ερωτηματικά δημιουργούνται λόγω της δημοπράτησης του έργου με έκπτωση 51,88% σε συνδυασμό με το τελικό κόστος για το τελικά κατασκευασθέν έργο το οποίο είναι περισσότερο από τρεις φορές μικρότερο του αρχικά δημοπρατηθέντος».

Ποιο ήταν το αποτέλεσμα όλων αυτών;

Η κατασκευή ενός εντελώς διαφορετικού και κατά πολύ μικρότερου έργου από αυτό που είχε σχεδιαστεί και δημοπρατηθεί!

Οι δύο κατηγορούμενοι αθωώθηκαν…

Όμως η διερεύνηση συνεχίζεται.


Κι αυτό γιατί το Δικαστήριο διέταξε την διαβίβαση της δικογραφίας και των πρακτικών στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών για την πράξη της ψευδορκίας του τότε υποδιοικητή της ΥΠΑ και για την διερεύνηση τυχόν ευθυνών σχετικά με τη νομιμότητα της ανάθεσης μελέτης στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και σχετικά με την εκτέλεση έργου διαφορετικού ποιοτικά και ποσοτικά από το αρχικά δημοπρατηθέν.

https://www.epiruspost.gr/dyo-athooseis-kai-mia-nea-dikastiki-die/


Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #436 στις: Κυρ 09 Μάι 2021 18:30 »
Παράθεση
Κι αυτό γιατί το Δικαστήριο διέταξε την διαβίβαση της δικογραφίας και των πρακτικών στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών για την πράξη της ψευδορκίας του τότε υποδιοικητή της ΥΠΑ και για την διερεύνηση τυχόν ευθυνών σχετικά με τη νομιμότητα της ανάθεσης μελέτης στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και σχετικά με την εκτέλεση έργου διαφορετικού ποιοτικά και ποσοτικά από το αρχικά δημοπρατηθέν.

Αυτα έγιναν το 2005.
Πλημμελήματα
Έχουν πια παραγραφεί...

Να χαμε να λέγαμε η κουβέντα, έφαγαν τα λεφτά και έκαναν το 1/4 του έργου.

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.306
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #437 στις: Παρ 21 Μάι 2021 18:25 »
Μετά το φυσικό αέριο και το τρένο για Αλβανία πάει από Καστοριά!
Η Ήπειρος την ευκαιρία της σιδηροδρομικής σύνδεσης την έχει χάσει εδώ και δύο δεκαετίες… Μπορεί οι φορείς να επιμένουν στην ανάγκη του συγκεκριμένου έργου, όμως η επιμονή τους αυτή είναι απλά για… λαική κατανάλωση καθώς δεν περιέχεται σε κανέναν σχεδιασμό της κυβέρνησης.

Μάλιστα με τις επιλογές που γίνονται η Ήπειρος κινδυνεύει να βρει και στο περιθώριο των εμπορικών και λοιπών σχέσεων με την Αλβανία!

Στην επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως έγινε γνωστό από την ΕΡΓΟΣΕ, δημοσιεύθηκε η διακήρυξη ανοικτής διαδικασίας για τη Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών με αντικείμενο την υλοποίηση δράσεων αξιολόγησης και επιλογής επενδύσεων στο πλαίσιο του έργου με τίτλο «Initiative for improving cross border transport through rail connection between Krystallopigi and Pogradec» με ακρωνύμιο ‘CB RAILWAY’.

Ουσιαστικά, η ΕΡΓΟΣΕ σκοπεύει να αναθέσει τις απαραίτητες υπηρεσίες και μελέτες οι οποίες θα καθορίσουν την βέλτιστη επενδυτική επιλογή προς εφαρμογή στην υλοποίηση του έργου για την κατασκευή του σιδηροδρομικού συνδέσμου Ελλάδας και Αλβανίας μέσω νέας σιδηροδρομικής γραμμής, δυτικά από την Κρυσταλλοπηγή (ή την Ιεροπηγή) προς το Πόγκραντετς και νοτιοανατολικά προς το Αεροδρόμιο Καστοριάς, συνολικού μήκους περίπου 130 χλμ.

Με απλά λόγια το τρένο για την Αλβανία πηγαίνει από την Καστοριά… Όπως πήγε και το φυσικό αέριο..

Εδώ στην Ήπειρο απλά τα προσπερνάμε όλα αυτά…
epiruspost.gr

Νέα τεράστια επιτυχία για τους ντόπιους πολιτικάντιδες.Μπράβο ρε.Είστε τεράστιοι.Να ξαναβγούν.

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.306
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #438 στις: Παρ 21 Μάι 2021 18:33 »
Νέος κυκλικός κόμβος στην Ελεούσα
Τέσσερα σημαντικά έργα προωθούνται με αποφάσεις της Οικονομικής Επιτροπής

Τέσσερα πολύ σημαντικά έργα νέων υποδομών, προωθούνται προς υλοποίηση με αποφάσεις που έλαβε στη σημερινή της συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Ηπείρου.

Πρόκειται για τον εκσυγχρονισμό του αλιευτικού καταφυγίου Μύτικα Πρέβεζας, την διευθέτηση του ρέματος Τούση στην Πάργα, την κατασκευή κυκλικού κόμβου επί της Ε.Ο. Ιωαννίνων- Κόνιτσας στην περιοχή Ελεούσας και την βελτίωση του δρόμου από Καταρράκτη μέχρι το Ορειβατικό Καταφύγιο. Ο συνολικός προϋπολογισμός των τεσσάρων έργων ανέρχεται σε 9.083.000 ευρώ.

Εκτός αυτών η Ο.Ε. έλαβε αποφάσεις και άλλα έργα βελτίωσης και αποκατάστασης των οδικών υποδομών κ.α., με τον προϋπολογισμό τους να ξεπερνά το 1,2 εκ. ευρώ.

Κυκλικός κόμβος επί της Ε.Ο. Ιωαννίνων- Κόνιτσας
Ολοκληρώθηκαν οι διαγωνιστικές διαδικασίες και σε σύντομο χρονικό διάστημα αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή ενός ακόμη κυκλικού κόμβου σε ένα ιδιαίτερα επικίνδυνο σημείο του Εθνικού οδικού Δικτύου. Πρόκειται για την περιοχή στο οποίο λειτουργεί το εργοστάσιο της γαλακτοβιομηχανίας «Δωδώνη» επί της Ε.Ο. Ιωαννίνων- Κόνιτσας, όπου διασταυρώνεται ο δρόμος για Ελεούσα- Κρύα- Αγία Μαρίνα. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 2.768.000 € και σήμερα από την Ο.Ε. αναδείχτηκε οριστικός ανάδοχος η ΓΙΓΕΚΑΤ ΑΤΕΕ.
epirusonline.gr

Τεράστιο έργο ο κόμβος.Άλλωστε θα στοιχίσει κοντά 3 εκατομμύρια.Μέχρι να τελειώσει θα ξεπεράσει και τα 3 εκατομμύρια.Μετά από αυτό τι τρένα και φυσικά αέρια να θέλετε χωριατάκια.Εσείς θα έχετε κόμβο στην Ελεούσα για να πάτε να πίνετε κανένα καφέ εκεί.Δώρο αυτόγραφο από τον Ντάσιο.Τι άλλο θέλετε.Σας φέρνουν πιο κοντά στην σημαία της ομάδας.Πιο φθηνό παίζει να είναι το αεροδρόμιο από τον κόμβο.

Άξιοι άξιοι άξιοι!!!

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.306
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #439 στις: Σαβ 24 Ιούλ 2021 18:00 »
Παράθεση
Δηλώσεις Καχριμάνη για τις καθυστερήσεις στην κατασκευή των διευρωπαϊκών οδικών αξόνων της Ηπείρου

Στις καθυστερήσεις που υπάρχουν στην κατασκευή των διευρωπαϊκών οδικών αξόνων που ανήκουν στην αρμοδιότητα του Υπουργείο Υποδομών αναφέρθηκε σε σημερινές του δηλώσεις ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, ο οποίος ενημέρωσε και για το στάδιο στο οποίο βρίσκονται οι διαδικασίες για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά.

Ειδικότερα για το τμήμα Ηγουμενίτσα- Μαυρομάτι, είπε ότι το μόνο που γνωρίζει η Περιφέρεια είναι ότι η μελέτη έχει ανατεθεί στην Εγνατία Οδός Α.Ε. Για το τμήμα Πλαταριά- Ηγουμενίτσα, μετά τις αντιδράσεις που είχαν σημειωθεί στο παρελθόν από κατοίκους, το Υπουργείο δεν έχει ασχοληθεί εκ νέου και τη μελέτη θα αναλάβει η Περιφέρεια, ενώ για τη μελέτη του τμήματος Μεσοπόταμος- Πάργα δεν έχει υπάρξει ακόμη απάντηση στο αίτημα της Περιφέρειας για παράδοση της μελέτης, προκειμένου στη συνέχεια να εξετάσει τη δυνατότητα ένταξής της σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Για την οδική σύνδεση της Ιόνιας οδού με το Ζέφυρο Πρέβεζας, ο Περιφερειάρχης χαρακτήρισε «κοροϊδία» τη νέα παράταση που δόθηκε στο μελετητή και τη μη παράδοση της μελέτης στην Περιφέρεια, την οποία είχε ζητήσει κατ΄ επανάληψη για να την ωριμάσει.

Ειδικότερα για το τμήμα Ιωάννινα- Κακαβιά, (για το οποίο το Υπουργείο Υποδομών είχε αποδεχθεί το αίτημα της Περιφέρειας και της έχει παραδώσει προς ωρίμανση τη μελέτη) ο Περιφερειάρχης ανέφερε μεταξύ άλλων, πως οι Υπηρεσίες της Περιφέρειας έχουν διαμορφώσει δύο προτάσεις: Μια για τρίιχνο δρόμο και μία με τετράιχνο μέχρι Καλπάκι και τρίιχνο μέχρι την Κακαβιά, και αυτό με τη λογική ότι υπάρχουν ¨ευρωπαϊκές” φωνές που λένε ότι δεν δεχθούν δρόμο με τετράιχνη διατομή. Ο Περιφερειάρχης συνεχίζοντας, είπε ότι για να μειωθεί το κόστος, έχουν προβλεφθεί δανειοθάλαμοι κατά μήκος του δρόμου.

Αναφερόμενος σε τεχνικά και οικονομικά στοιχεία, εξήγησε πως για το τμήμα Καλπάκι – Κακαβιά έχουν σχεδιαστεί όλοι οι απαιτούμενοι ανισόπεδοι κόμβοι και το κόστος ανέρχεται σε 65 εκ. ευρώ, ενώ το συνολικό κόστος φτάνει το 350 εκ. ευρώ. « Σε συζήτηση που είχα με τον Γ.Γ. του Υπουργείου Ανάπτυξης κ. Σκάλκο, μου είπε πως το υπουργείο είναι έτοιμο να στηρίξει αυτόν τον δρόμο, καθόσον αυτή είναι και η γνώμη του Πρωθυπουργού. Εμείς έχουμε παραδώσει εδώ και δύο μήνες προς έλεγχο την μελέτη Ιωάννινα-Κακαβιά και περιμένουμε. Το σίγουρο είναι ότι την εποχή που προωθούνταν τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, προτού να μπουν άλλοι συντελεστές κόστους-οφέλους από πλευράς κίνησης σε αυτούς τους δρόμους, δεν έγιναν οι ανάλογες ενέργειες από το Υπουργείο Υποδομών. Και μιλάω για την πενταετία Σπίρτζη, 0 οποίος, δυστυχώς, μέχρι την ημέρα που έφυγε, δεν έλεγε ποτέ την αλήθεια».

Στη συνέχεια ο Περιφερειάρχης είπε, ότι «Η Περιφέρεια Ηπείρου ζητά να γίνει μια σύσκεψη, όπως πρωτοέγινε με τον Πρόεδρο της Βουλής (κ. Κ. Τασούλα) που έχει θεσμικό ρόλο. Να μαζευτούμε εκεί όλοι και να παρθούν οι τελικές αποφάσεις. Δεν μπορούμε να περιμένουμε. Γιατί τώρα γίνεται ο προγραμματισμός για το 2021-2027 και από το Υπουργείο και από εμάς. Να δούμε τι θα κάνουμε στα λίγα χρήματα που έχουμε στις Υποδομές».

Ο Περιφερειάρχης ανέφερε επίσης ότι μετά από έγγραφό του προς την Ε.Ε. , η Επίτροπος Μεταφορών Αντίνα Βαλεάν, απάντησε ότι η Επιτροπή δεν είναι αρνητική για το έργο και παραπέμπει στην Ελληνική Κυβέρνηση για τη χρηματοδότησή του.
otavoice.gr

Παράθεση
Σπίρτζης προς Καχριμάνη… «Κοροϊδεύετε τους πολίτες»! Σκληρή απάντηση του πρώην Υπουργού..
Με μία εκτενή ανακοίνωση και ιδιαίτερα σκληρή απαντά ο πρώην Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης στον Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκο Καχριμάνη με αφορμή τις δηλώσεις που έκανε και τους ισχυρισμούς ότι για το ναυάγιο στους οδικούς άξονες ευθύνεται η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ  και ο ίδιος ο πρώην Υπουργός.

Η δημόσια τοποθέτηση του Χρήστου Σπίρτζη αποκτά και ιδιαίτερο πολιτικό ενδιαφέρον καθώς φαίνεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ανεβάζει τους τόνους σε όλα τα επίπεδα και σε περιφερειακό.

«Δεν έχω απαντήσει σε πολλές ανακοινώσεις – προκλήσεις του Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Καχριμάνη και των στελεχών της κομματικής του παράταξης, της ΝΔ, σε πλήθος ανακριβειών, ψεμάτων και διαστρεβλώσεων που αφορούν τα στρατηγικά έργα της Ηπείρου» σημειώνει στην απάντησή του ο κ. Σπίρτζης και συνεχίζει τονίζοντας ότι τον κατηγορούν για να καλύψουν τις ανεπάρκειες και τον παλαιοκομματισμό τους.

«Προφανώς όσοι έχουμε διατελέσει σε θέσεις ευθύνης οφείλουμε να έχουμε την γενναιότητα να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες, τόσο τις διαχρονικές της πολιτείας, όσο και των δικών μας λαθών, ολιγωριών ή παραλείψεων. Στον βαθμό που με αφορά αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ στους πολίτες της Ηπείρου για τις διαχρονικές ευθύνες της Πολιτείας απέναντι στην για δεκαετίες εγκαταλελειμμένη Ήπειρο -όπως και άλλες περιοχές της χώρας μας.

Δεν αισθάνομαι όμως την ανάγκη να απολογηθώ στις για πολλές δεκαετίες Περιφερειακές αρχές της Ηπείρου και στην παράταξη της ΝΔ, για το ότι δεν κάναμε σε μια τετραετία -με τη χώρα σε μνημόνιο από τη ΝΔ,- όσα αυτοί δεν έκαναν τουλάχιστον από το 1974.

Αυτό που γνωρίζει κάθε πολίτης της Ηπείρου και της Δυτικής Ελλάδας είναι πως εκτός από την μικροπολιτική και τον παλαιοκομματισμό που είναι διάχυτος και διαπερνά τις πολλές τετραετίες που κυβερνούν την χώρα και την περιφέρεια Ηπείρου, εκτός της κατάκτησης όλων των  πρωταθλημάτων στις εξαγγελίες, στα ταξίματα, στον σχεδιασμό και την παρακώλυση έργων -στη λογική «Μετσόβου»-, δεν έχουν παραδώσει κανένα έργο στρατηγικής σημασίας και πολλές φορές έχουν σταθεί  εμπόδιο και στον σχεδιασμό και την ολοκλήρωση έργων στρατηγικής σημασίας», τονίζει.

Και σε εξίσου υψηλούς τόνους συνεχίζει:

1. Σήμερα 24 Ιουλίου 2021, 47 χρόνια μετά την αποκατάσταση της δημοκρατίας, ο κομματικός φορέας τον οποίον υποστηρίζει έχει αναλάβει την ευθύνη διακυβέρνησης της χώρας το 1974, το 1977, το 1989, το 2004, το 2007, το 2012 και το 2019. Προφανώς φταίει, όπως και για ό,τι έχει γίνει στη χώρα από το 1821, η τετραετία που την ευθύνη διακυβέρνησης είχε  ο ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά μήπως, παρ’ ελπίδα, αισθάνεστε κάπου την ανάγκη να απολογηθείτε για τα υπόλοιπα χρονικά διαστήματα;

2. Σήμερα 24 Ιουλίου 2021, που η ΝΔ έχει για πολλοστή φορά την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας και εσείς της Περιφέρειας Ηπείρου, χωρίς μνημόνιο, χωρίς δημοσιονομικές επιβολές και με πρόσθετη χρηματοδότηση της χώρας από το ταμείο ανάκαμψης τι κάνατε; Για δύο ολόκληρα χρόνια ο απολογισμός παρουσιάζεται ελλειμματικός στις πράξεις και ιδιαιτέρως πλούσιος στα λόγια.

3. Τα διευρωπαϊκά δίκτυα δεν συζητήθηκαν, ούτε αποφασίστηκαν στην τετραετία ΣΥΡΙΖΑ, όπως αναφέρετε με περισσό θράσος και άνεση ψεμάτων, αλλά πολύ νωρίτερα, επί ημερών ΝΔ και Υπουργείας Γ. Σουφλιά.

Οι κακές γλώσσες – της δικής σας κομματικής παράταξης –  λένε ότι το τμήμα Γιάννενα-Κακκαβιά δεν εντάχθηκε στην Ιόνια οδό, εξαιτίας των διαφωνιών που είχε η “ομάδα Μετσόβου” συμπεριλαμβανομένου του Περιφερειάρχη (!!!) με τον τότε Υπουργό της ΝΔ (!!!) κ. Σουφλιά,  για την όδευση του δρόμου.

4. Αντίστοιχες ολιγωρίες παρέμβασης στην ίδια “λογική Μετσόβου” υπήρξαν για την όδευση του Βόρειου τμήματος του Ε65, προκειμένου ο ελληνικός λαός να πληρώνει εκατοντάδες εκατομμύρια σε έργα που δεν τελειώνουν ποτέ, με στόχο η παράταξή σας να εξαγγέλλει ότι θα είναι η σύνδεση του Ε65 με την Εγνατία, πιο κοντά στην Ήπειρο κατά 20 km.

5. Οι συντελεστές κόστους οφέλους, που αναφέρετε στην ανακοίνωση σας, όπως και οι κανονισμοί για την χρηματοδότηση έργων δεν συζητήθηκαν ούτε αποφασίστηκαν στην Ε.Ε. κατά τον χρόνο που ήταν κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ -όπως αναφέρετε πάλι με περισσό θράσος και άνεση ψεμάτων- αλλά η Ν.Δ. επί κυβέρνησης Σαμαρά, με κυριαρχία στην Ε.Ε. δεξιών κυβερνήσεων, όπως και η δική σας. Ίσχυσαν δε από την 1η Ιανουαρίου του 2015, πριν εκλεγεί η κυβέρνηση Αλέξη Τσίπρα.  Αυτός ήταν και ο λόγος που είχαν εγκριθεί έργα με χαμηλούς κυκλοφοριακούς φόρτους την δεκαετία του 2000, σε αντίθεση με τα οδικά έργα μετά την 1 Ιανουαρίου 2015, που απαιτούσαν μεγάλους κυκλοφοριακούς φόρτους.

6. Η κυβέρνηση Αλέξη Τσίπρα, προσπάθησε και τα κατάφερε να ολοκληρώσει, σε συνθήκες μάλιστα μνημονίου και με μια χώρα πτωχευμένη από εσάς, τα εγκαταλελειμμένα έργα που για δεκαετίες είχατε αφήσει χωρίς απαλλοτριώσεις, χωρίς αδειοδοτήσεις, χωρίς αρχαιολογικές εργασίες, χωρίς συνδέσεις, χωρίς αντιπλημμυρικά, με δισεκατομμύρια διεκδικήσεις από τους εργολάβους. Η Ήπειρος με την Ιόνια οδό βγήκε από την απομόνωση. Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, το ανέκδοτο των έργων των λιμανιών, ολοκληρώθηκε. Το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων το ίδιο. Το γεφύρι της Πλάκας ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, όσο κι αν θέλετε να το οικειοποιηθείτε. Νέα έργα στρατηγικής σημασίας για την Ήπειρο, όπως το Γιάννενα- Κακκαβιά, δρομολογήθηκαν και εντάχθηκαν στο πρώτο και μοναδικό Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών Μεταφορών που είχε η χώρα, για να μην συνεχιστεί η πολιτική «Μετσόβου».

Σήμερα μετά από δύο χρόνια πλήρους ακινησίας, συνεχίζετε να κοροϊδεύετε τους πολίτες.

Στην ανακοίνωση σας αναφέρετε και προκύπτουν τα παρακάτω ερωτήματα:

1. «Ειδικότερα για το τμήμα Ιωάννινα- Κακαβιά, (για το οποίο το Υπουργείο Υποδομών είχε αποδεχθεί το αίτημα της Περιφέρειας και της έχει παραδώσει προς ωρίμανση τη μελέτη) ο Περιφερειάρχης ανέφερε μεταξύ άλλων, πως οι Υπηρεσίες της Περιφέρειας έχουν διαμορφώσει δύο προτάσεις: Μια για τρίιχνο δρόμο και μία με τετράιχνο μέχρι Καλπάκι και τρίιχνο μέχρι την Κακαβιά, και αυτό με τη λογική ότι υπάρχουν ¨ευρωπαϊκές” φωνές που λένε ότι δεν θα δεχθούν δρόμο με τετράιχνη διατομή. Ο Περιφερειάρχης συνεχίζοντας,  είπε ότι για να μειωθεί το κόστος, έχουν προβλεφθεί δανειοθάλαμοι κατά μήκος του δρόμου».

« Σε συζήτηση που είχα με τον Γ.Γ. του Υπουργείου Ανάπτυξης  κ. Σκάλκο, μου είπε πως το υπουργείο είναι έτοιμο να στηρίξει αυτόν τον δρόμο, καθόσον αυτή είναι και η γνώμη του Πρωθυπουργού.  Εμείς έχουμε παραδώσει εδώ και δύο μήνες προς έλεγχο την μελέτη Ιωάννινα-Κακαβιά και περιμένουμε»

Τελικά σας παρέδωσε μελέτη το Υπουργείο Υποδομών και αν ναι τι ακριβώς κάνατε για την ωρίμανση του;

Τι σημαίνει ο όρος «δύο προτάσεις»; Κάνατε μελέτες, περιβαλλοντική, κτηματολόγιο και διαδικασίες για την απαλλοτρίωση; Τι ακριβώς κάνατε και τι εννοείτε;

Σε ποια φάση παραδώσατε την μελέτη; Ποιος  την ελέγχει; Ποιος ο Προϋπολογισμός του έργου; Ποια τα αποτελέσματα της μελέτης κόστους οφέλους; Τι διατομή προβλέπεται μετά την μελέτη κόστους οφέλους, σύμφωνα με τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς; Τι σημαίνει “στηρίζει ο Γ.Γ. Ανάπτυξης κ. Σκάλκος και αυτή είναι και η γνώμη του κ. Μητσοτάκη, το έργο”; Ποιος αποφασίζει; Φαντάζομαι ο ΣΥΡΙΖΑ…

Γιατί δεν πηγαίνετε σε «πολιτική διαπραγμάτευση», όπως λέτε πως κάνατε για τον Ε65 και τον ΒΟΑΚ, και για τη χρηματοδότηση του αυτοκινητοδρόμου «Γιάννενα Κακκαβιά»;

Σας ενημερώνουμε ότι πάλι οι κακές γλώσσες της παράταξής σας λένε ότι θέλετε να επιστρέψετε τη μελέτη για την ωρίμανση του έργου, στο Υπουργείο Υποδομών…

2. «Η Περιφέρεια Ηπείρου ζητά να γίνει μια σύσκεψη, όπως πρωτοέγινε με τον Πρόεδρο της Βουλής (κ. Κ. Τασούλα) που έχει θεσμικό ρόλο. Να μαζευτούμε εκεί όλοι και να παρθούν οι τελικές αποφάσεις. Δεν μπορούμε να περιμένουμε. Γιατί τώρα γίνεται ο προγραμματισμός για το 2021-2027 και από το Υπουργείο και από εμάς. Να δούμε τι θα κάνουμε στα λίγα χρήματα που έχουμε στις Υποδομές».

«Ο Περιφερειάρχης ανέφερε επίσης ότι μετά από έγγραφό του προς την Ε.Ε. , η Επίτροπος Μεταφορών  Αντίνα Βαλεάν, απάντησε ότι η Επιτροπή δεν είναι αρνητική για το έργο και παραπέμπει στην Ελληνική Κυβέρνηση για τη χρηματοδότησή του»

Γιατί έχετε λίγα χρήματα για τις υποδομές, αφού έχετε το ΕΣΠΑ, το ταμείο ανάκαμψης, 37 δις μαξιλάρι, χαμηλά επιτόκια, την Κυβέρνηση και την Περιφέρεια;  Γιατί απευθυνθήκατε στην Επίτροπο Μεταφορών όταν αυτή δεν είναι υπεύθυνη για την χρηματοδότηση των έργων; Γιατί δεν λέτε την αλήθεια στους πολίτες; Ότι δύο χρόνια δεν έχετε κάνει τίποτα και δεν προβλέπεται να κάνετε, μιας και οι προτεραιότητες της Κυβέρνησής σας είναι άλλες.

Τέλος, κατανοώ την πίκρα και τον καημό του Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Καχριμάνη που εμφανίζεται να παρακαλεί δημόσια για σύσκεψη με μια κυβέρνηση, που είναι γνωστό μάλιστα πως είναι της αρεσκείας και της επιλογής του. Να του θυμίσω απλά ότι επί κυβέρνησης Αλέξη Τσίπρα, δεν υπήρξε ημέρα καθυστέρησης συνάντησης μαζί του, ούτε από εμένα ούτε από κανέναν άλλον Υπουργό. Κι αυτό αποκαλύπτει  αναμφισβήτητα ποιος κινείται με κομματικές σκοπιμότητες, ποιος κυβερνούσε με αγάπη για την Ήπειρο, χωρίς κομματικά γυαλιά, ποιος λέει αλήθεια και ποιος ψέματα.

Με την ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω για τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας και της Κυβέρνησης της ΝΔ όσον αφορά τα διόδια της Εγνατίας, έπειτα από την ακύρωση του διαγωνισμού ηλεκτρονικών διοδίων ελευθέρας ροής που είχαμε ολοκληρώσει και μετά τις εξαγγελίες της ΝΔ και των στελεχών της προεκλογικά ότι θα απαλλαγούν από τα διόδια και δεν θα γίνουν νέοι σταθμοί διοδίων.

Τελικά θα απαλλαγούν οι κάτοικοι του Μετσόβου ή θα καταργηθεί η απαλλαγή και από τους κατοίκους της Θεσπρωτίας;
epiruspost.gr

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.912
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #440 στις: Παρ 09 Φεβ 2024 13:31 »
Παράθεση
Παραδίδονται το πρώτο εξάμηνο του 2024 το νότιο τμήμα του E-65 Λαμία – Ξυνιάδα και το Τρίκαλα – Καλαμπάκα του βόρειου τμήματος

Έτος – ορόσημο πρόκειται να αποτελέσει το 2024 για τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας ή αλλιώς, Ε – 65.

Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη

Εντός του πρώτου εξαμήνου του έτους, θα παραδοθεί το νότιο τμήμα, το Λαμία – Ξυνιάδα, αλλά και το Τρίκαλα – Καλαμπάκα του βόρειου τμήματος.

Με την ολοκλήρωσή του νότιου τμήματος (Λαμία – Ξυνιάδα), το οποίο θα συνδεθεί με το μεσαίο τμήμα, το Ξυνιάδα – Τρίκαλα (βρίσκεται σε λειτουργία από τον Δεκέμβριο του 2017) θα μειωθεί περαιτέρω η διάρκεια του ταξιδιού από την Αθήνα σε Τρίκαλα και Καρδίτσα.

Αντίστοιχα, εντός του πρώτου εξαμήνου του 2024 θα παραδοθεί το τμήμα Τρίκαλα -Καλαμπάκα, μήκους 25 χλμ., του βόρειου τμήματος του Ε-65 (Τρίκαλα – Εγνατία Οδός). Το βόρειο τμήμα του Ε-65 έχει συνολικό μήκος 70,5 χλμ.

Τα οφέλη από την ολοκλήρωση του Ε-65
Με την ολοκλήρωσή του, ο αυτοκινητόδρομος Ε65, θα συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας και ειδικά των περιοχών της Θεσσαλίας, καθώς και της Δυτικής Μακεδονίας.

Με αυτά τα 181,5 χλμ. σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με το λιμάνι του Βόλου, ενώ θα μειωθεί κατά περίπου 2 ώρες το συνολικό ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα δυτικά Βαλκάνια. Η επιρροή στις μεταφορές θα είναι εξαιρετικά σημαντική.

Τέλος, ο Ε-65 θα προσφέρει ώθησε σε πολλούς τουριστικούς προορισμούς της χώρα, που με την ολοκλήρωσή του θα είναι προσβάσιμοι πιο εύκολα.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία Οδό, μέσω του Ε65, θα διαρκεί 1 ώρα και 45 λεπτά.

Η διάρκεια των αποστάσεων μετά την ολοκλήρωση του Ε65
Λαμία – Εγνατία Οδός   01:45 (από 03:15 σήμερα)
Αθήνα – Γρεβενά   04:00
Αθήνα – Μέτσοβο   04:00
Αθήνα – Καστοριά   04:35
Αθήνα – Κοζάνη   04:30
Αθήνα – Καρπενήσι   03:00
Αθήνα – Τρίκαλα   <03:00
Αθήνα – Καρδίτσα   02:35’

https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%BE%CE%AC%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-2024-%CF%84%CE%BF/
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.912
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #441 στις: Τετ 24 Απρ 2024 14:46 »
Παράθεση
Δόθηκε στην κυκλοφορία ο Ε65! Από Λαμία μέχρι Καλαμπάκα σε χρόνο ρεκόρ!

Εγκαινιάστηκαν τα πρώτα τμήματα του Ε65 που επιτέλους θα συνδέσουν τη Λαμία μέχρι την Καλαμπάκα σε ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο! Τέλος οι στροφές του Δομοκού!!!

Ενας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος 137 χιλιομέτρων από την Λαμία μέχρι την Καλαμπάκα και σε δύο χρόνια μέχρι τα σύνορα της Αλβανίας!!!

Ο οδηγός θα μπορεί να μπαίνει στον αυτοκινητόδρομο λίγο πριν την Ανθήλη, να περνά δυτικά από την πόλη της Λαμίας, να προσεγγίζει και να περνά από την περιοχή Λιανοκλαδίου, Καρπενησίου, και από τις πόλεις του Δομοκού, των Σοφάδων της Καρδίτσας, των Τρικάλων και να καταλήγει μέχρι την Καλαμπάκα.

Από εκεί θα διανύει περίπου άλλα 110 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει μέχρι την πόλη των Τρικάλων και περίπου 10 ακόμα για να φτάσει στην Καλαμπάκα. Αυτό σημαίνει πως η απόσταση των 325 χιλιομέτρων θα μπορεί να καλύπτεται με συντηρητική οδήγηση σε 3 ώρες και 10 λεπτά.


Ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της ομιλίας του υπογράμμισε την αξία του έργου και τις αναπτυξιακές του δυνατότητες σημειώνοντας πως «σήμερα είναι μία σπουδαία μέρα καθώς παραδίδουμε έναν δρόμο με τεράστια αναπτυξιακή σημασία», υπενθυμίζοντας ότι «τα έργα αυτά δεν θα είχαν γίνει χωρίς την βοήθεια από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Νέα Δημοκρατία έβαλε τη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την κράτησε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και αγωνίζεται μέσα στην Ευρώπη», είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.

Ο ίδιος υπογράμμισε πως «κλείνουμε τις εκκρεμότητές μας με το παρελθόν. Το 2019 είχαμε δεσμευτεί για εργοτάξια στην χώρα και σήμερα τα εργοτάξια αυτά αποδίδουν σιγά – σιγά έργα στους πολίτες». Αναφερόμενος στο συγκεκριμένο έργο υπογράμμισε τα προβλήματα τα οποία κυριάρχησαν ενδιάμεσα τονίζοντας ότι «είναι ένα έργο που δοκιμάστηκε στην οικονομική κρίση, έμεινε κυριολεκτικά χρηματοδοτικά κολοβό».

Ο πρωθυπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο νότιο τμήμα και τα προβλήματα που υπήρχαν και ξεπεράστηκαν ενώ ανέλυσε τις προσπάθειες που έγιναν στην ΕΕ για την χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης το οποίο όπως είπε «βρέθηκε σε χρηματοδοτικό κενό. Τέλος έκανε ιδιαίτερη αναφορά «στην μείωση των τροχαίων ατυχημάτων με την παράδοση νέων οδικών αξόνων».

Όπως υπογραμμίστηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, το συνολικό μήκος του Ε65 θα είναι 182,1 km και ο συνολικός προϋπολογισμός φτάνει στο 1,3 δισ. ευρώ περίπου, χαρακτηρίζοντας το συγκεκριμένο έργο ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα που δίνει μια νέα αναπτυξιακή δυναμική στον κορμό της χώρας.

ΧΡ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ: ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ, ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
«Παραδίδουμε σήμερα ένα άρτιο τεχνικά έργο που κατασκευάστηκε με πόρους του ΕΣΠΑ, έργο που αναβαθμίζει το οδικό δίκτυο, την οδική ασφάλεια και διευκολύνει τις μετακινήσεις, στην ενδοχώρα με πολλαπλά οφέλη για τους πολίτες» υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας.

Ο υφυπουργός του ίδιου Υπουργείου κ. Νίκος Ταχιάος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν μέχρι την ολοκλήρωσή του ενώ χαρακτήρισε τον Ε65 «θρυαλλίδα ανάπτυξης για μία περιοχή της Θεσσαλίας που δοκιμάστηκε σκληρά», κάνοντας αναφορά στις ζημιές από τις πλημμύρες στις πόλεις της Θεσσαλίας.

https://www.mag24.gr/dothike-stin-kykloforia-o-e65-apo-lamia-mechri-kalampaka-se-chrono-rekorr/
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!