Αποστολέας Θέμα: F1 2013  (Αναγνώστηκε 6029 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2013
« Απάντηση #25 στις: Κυρ 08 Σεπ 2013 17:10 »
Παράθεση
F1 GP Ιταλίας - RACE: Προσκύνησαν Vettel στο «Ναό»
Την 6η φετινή νίκη πανηγύρισε στην πίστα της Monza o Sebastian Vettel ανοίγοντας κι άλλο τη διαφορά του από τον Alonso (2ος). Τρίτος ο Webber.

Άλλη μια νίκη πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Sebastian Vettel, την 6η στο φετινό Πρωτάθλημα, 32η συνολικά στην καριέρα του. Στη Monza, ο 26χρονος Γερμανός χάλασε το πάρτι των «ferraristi» που περίμεναν πως και πως να ακούσουν τον ιταλικό εθνικό ύμνο να παιανίζει.

Η Red Bull όμως ήταν και σε αυτόν τον αγώνα ανώτερη. Και αναφερόμαστε συνολικά στον τρόπο λειτουργίας της ομάδας και όχι μόνο στις RB9. Το πόσο άψογα λειτούργησαν οι μηχανικοί στα pits στον 24ο γύρο αλλάζοντας λάστιχα σε Vettel και Webber σε χρόνους 2,6" και 2,7" αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

Στη Scuderia εκτός του ότι θα πρέπει να βελτιώσουν την F138 θα πρέπει να ψάξουν το θέμα και με τη στρατηγική. Η απόφαση να κρατήσουν τον Alonso έξω για 2 ακόμα γύρους σε σχέση με τον Vettel, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί πετυχημένη.

Η διαφορά του Γερμανού από τον Ισπανό έφτασε μέχρι και τα 12 δευτερόλεπτα, για να κλείσει τελικά στα 5,4", με την RB9 να παρουσιάζει πρόβλημα στο κιβώτιο (ζητούσαν από τον Vettel να αλλάζει από 5η σε 6 πριν τον κόφτη).

Στην εκκίνηση αυτός που έκλεψε την παράσταση ήταν ο Massa που βρέθηκε 2ος με τον Alonso να μένει πίσω από τον Webber, τον οποίο και πέρασε στον 3ο γύρο με πολύ ωραία προσπάθεια από εξωτερική στο σικέην Roggia. Μπροστά του είχε πλέον τον ομόσταβλό του ο οποίος «παίζει» τη θέση του στη Scuderia. Στο 10ο γύρο, ο Ισπανός πέρασε τον Βραζιλιάνο χωρίς ιδιαίτερη αντίσταση και μπροστά του πλέον είχε τον Vettel που συνεχώς ξεμάκραινε. Πίσω, ο Massa αντιστεκόταν στον Webber, αλλά στα pits ο Βραζιλιάνος έχασε τη θέση από τον Αυστραλό.

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, ο Webber πλησίασε σε απόσταση αναπνοής τον Alonso, αλλά δεν μπόρεσε ποτέ να επιτεθεί καθώς από τον 41ο γύρο αντιμετώπιζε πρόβλημα με το κιβώτιο. Ήταν παρόμοιο με αυτό που είχε και ο Vettel, μόνο που στην περίπτωση του έμπειρου Αυστραλού το θέμα υπήρχε στις αλλαγές από 2α σε 3η.

Στην 5η θέση κάνοντας πολύ καλό αγώνα τερμάτισε ο Nico Hulkenberg με την Sauber, ενώ 6ος ήταν ο Nico Rosberg με την Mercedes. Ο Daniel Ricciardo έφερε το μονοθέσιο της Scuderia Toro Rosso στην 7η θέση, ενώ ο Romain Grosjean με την Lotus, τερμάτισε 8ος, έχοντας δει λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση τον Paul di Resta να πέφτει πάνω του.

Στην 9η θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton έχοντας εξαπολύσει την τελική του αντεπίθεση στους τελευταίους γύρους όπου πέρασε αρχικά τον Kimi Raikkonen και εν συνεχεία τις McLaren των Sergio Perez - Jenson Button.

Ο Ηamilton αντιμετώπισε προβλήματα στο πρώτο κομμάτι του αγώνα καθώς δεν μπορούσε να ακούσει τι του έλεγαν οι μηχανικοί του από τον ασύρματο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει χρόνο στην αρχή όταν το εμπρός δεξί λάστιχό του είχε αρχίσει να χάνει χρόνο. Οι άνθρωποι της ομάδας τον ενημέρωσαν σχετικά στον 12ο γύρο καλώντας τον στα pits, αλλά χρειάστηκε να του δείξουν πινακίδα από το pitwall για να καταλάβει τι συμβαίνει, με αποτέλεσμα να μπει με καθυστέρηση 2 γύρων στα pits για αλλαγή ελαστικών. Αυτή η εξέλιξη επηρέασε και τη στρατηγική της ομάδας καθώς χρειάστηκε να μπει άλλη μια φορά στα pits κατά τη διάρκεια του αγώνα τη στιγμή που οι περισσότεροι πιλότοι πραγματοποίησαν ένα pit stop.

Για 2ο συνεχή αγώνα ο Raikkonen έμεινε εκτός βαθμών, τερματίζοντας στην 11η θέση. Ο αγώνας του Φινλανδού καταστράφηκε λίγο μετά την εκκίνηση όταν έχασε τα φρένα στο πρώτο σικέην και χτύπησε από πίσω τον Perez. Από τη σύγκρουση προκλήθηκε ζημιά στην εμπρός αεροτομή της Lotus Και έτσι ο Φινλανδός αναγκάστηκε να μπει μόλις στον 2ο γύρο στα pits.

Αυτό ήταν το τελευταίο GP που διεξήχθη φέτος επί ευρωπαϊκού εδάφους. Με 7 αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν, ο Vettel έχει αποκτήσει προβάδισμα 53 βαθμών από τον Alonso. Tο Πρωτάθλημα συνεχίζεται στις 22 του μηνός στη Σιγκαπούρη.

http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15670&subid=2&pubid=7301608
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2013
« Απάντηση #26 στις: Κυρ 22 Σεπ 2013 17:57 »
Παράθεση
F1 GP Σιγκαπούρης - RACE: Ισοπεδωτικός Vettel!

Το 4ο Πρωτάθλημα είναι πλέον πιο κοντά για τον Γερμανό που για 3η συνεχή χρονιά φεύγει νικητής από τη Σιγκαπούρη. 2oς ο Alonso, 3ος ο Raikkonen.

Μπορεί να απομένουν έξι αγώνες για την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος και 150 διαθέσιμοι βαθμοί, ωστόσο με τέτοιες ισοπεδωτικές εμφανίσεις από το δίδυμο Sebastian Vettel - Red Bull είναι σχεδόν απίθανο να αλλάξει ο Πρωταθλητής.

Στη Σιγκαπούρη ο 26χρονος Γερμανός πανηγύρισε την 7η φετινή του νίκη, 33η στην καριέρα του, η οποία μάλιστα ήρθε με grand chelem (pole position, νίκη, ταχύτερος γύρος, επικεφαλής του αγώνα από την αρχή ως το τέλος) και του έδωσε προβάδισμα 60 βαθμών από τον 2ο της βαθμολογίας, Fernando Alonso.

Ούτε η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 25ο γύρο μετά το ατύχημα του επόμενου team-mate του, Daniel Ricciardo στάθηκε ικανή να του κόψει τη φόρα. Μέχρι εκείνο το σημείο είχε χτίσει διαφορά της τάξης των 10,9 δευτερολέπτων από τον 2ο Nico Rosberg και σχεδόν 20" από τον Alonso. Παρότι οι διαφορές εκμηδενίστηκαν, ο Vettel κατάφερε και πάλι μέσα σε 1-2 γύρους να χτίσει σημαντική διαφορά κόβοντας τα φτερά των αντιπάλων του.

Η πτώση της καρό σημαίας βρήκε τον επί τρία συναπτά έτη Παγκόσμιο Πρωταθλητή να έχει κάνει άλλο ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του 4ου συνεχόμενου τίτλου, διαλύοντας συνάμα την ψυχολογία των αντιπάλων ή καλύτερα του αντιπάλου του (Alonso).

Σκεφτείτε ότι ο Ισπανός, που μαθηματικά έχει ακόμα ελπίδες για τίτλο, τερμάτισε 32,6" πίσω από τον νικητή, έχοντας κάνει πολύ καλό αγώνα. Ο Alonso ξεκίνησε πολύ καλά καταφέρνοντας να κερδίσει 4 θέσεις στην εκκίνηση και από 7ος να σκαρφαλώσει στην 3η θέση. Μέχρι την παρουσία του SC δεν έδειχνε ικανός για κάτι καλύτερο με βάση τουλάχιστον την έως εκείνη τη στιγμή απόδοσή του, αλλά και την απόδοση του Rosberg. Με την εμφάνιση του SC μπαίνει στα pits, βάζει φρέσκο σετ μεσαίας γόμας με στόχο να φτάσει με αυτό μέχρι το τέλος. Η ριψοκίνδυνη στρατηγική απέδωσε καρπούς και έτσι μπόρεσε να περιορίσει τη ζημιά.

Στην 3η θέση, βρέθηκε ο Kimi Raikkonen που έκανε υπερπροσπάθεια, λόγω του προβλήματος που αντιμετωπίζει στη μέση, έχοντας ξεκινήσει από τη 13η θέση.

Ο Nico Rosberg που για μεγάλο διάστημα ήταν 2ος, έχασε έδαφος μετά το 2ο pit stop, αλλά τελικά κατάφερε στο τέλος να κερδίσει κάποιες θέσεις και να τερματίσει 4ος. Στην 5η θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton, ενώ 6ος ήταν ο Felipe Massa. Ο Jenson Button έφτασε κοντά στο να χαρίσει το πρώτο βάθρο της χρονιάς στη McLaren, καθώς μέχρι τον 54ο γύρο (σε σύνολο 61) ήταν 3ος, ωστόσο η φθορά των ελαστικών ήταν τέτοια που δεν του το επέτρεψε. Η πτώση της καρό σημαίας τον βρήκε στην 7η θέση με τον ομόσταβλό του, Sergio Perez να ακολουθεί στην 8η. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν ο Nico Hulkenberg και ο Adrian Sutil.

Άτυχος στάθηκε ο Mark Webber που εγκατέλειψε στον τελευταίο γύρο από πρόβλημα στον κινητήρα. Στους άτυχους και ο Romain Grosjean που εγκατέλειψε από πρόβλημα στην ψύχη του κινητήρα στον 38ο γύρο. Ο Γάλλος είχε βρεθεί πίσω από τον Alonso μετά την αποχώρηση του SC από την πίστα στον 30ο γύρο και είχε ελπίδες για καλό αποτέλεσμα, μέχρι τη στιγμή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα.

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται στις 6 Οκτωβρίου με τον αγώνα της Κορέας.

http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15670&subid=2&pubid=7304008
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2013
« Απάντηση #27 στις: Κυρ 06 Οκτ 2013 19:02 »
Παράθεση
F1 GP Κορέας - RACE: Δεν το χάνει το 4ο ο Vettel!
Σε έναν επεισοδιακό αγώνα, ο Vettel πανηγύρισε την 4η συνεχόμενη νίκη του. Στο 2-3 οι Lotus με Raikkonen - Grosjean.

Σε έναν επεισοδιακό αγώνα με το SC να μπαίνει 2 φορές στην πίστα, ο Vettel πανηγύρισε την 4η συνεχόμενη νίκη του και με 5 Grand Prix να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν είναι πια αγκαλιά με το 4ο συνεχόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της καριέρας του. Αυτή ήταν η 34η νίκη στην καριέρα του 26χρονου Γερμανού και η 8η στη φετινή σεζόν.

Ο Vettel ήλεγξε τον αγώνα από την αρχή και δεν επέτρεψε σε κανέναν να τον απειλήσει. Έφτιαξε μια διαφορά της τάξης των 4" από τον Grosjean και τη διατηρούσε σε αυτό το επίπεδο πιέζοντας όποτε χρειαζόταν και παρά τις παρατηρήσεις των ανθρώπων της Red Bull που του έλεγαν να προσέχει.

Για ακόμα μια φορά η Lotus έδειξε ότι διαθέτει μονοθέσιο που σε ρυθμό αγώνα είναι πολύ δυνατό και ικανό να διεκδικήσει βάθρα. Ο Kimi Raikkonen κατάφερε να εκμεταλλευτεί τις καταστάσεις και να αθόρυβο αγώνα να φτάσει στη 2η θέση επιδεικνύοντας όποτε χρειαζόταν το ταλέντο του (προσπέραση επί του Alonso στον 9ο και η καθοριστική προσπέραση επί του Grosjean στον 38ο). Το αυτό ισχύει και για τον Γάλλο ομόσταβλό του. Έκανε πολύ καλή εκκίνηση περνώντας με ωραίο τρόπο τον Hamilton και διατηρούσε τη 2η θέση με σχετική άνεση χωρίς να ζοριστεί ιδιαίτερα.

«Η 2η θέση είναι "ok". Όμως είμαστε εδώ για να νικάμε και το ότι έπρεπε να παλέψω σκληρά για να βρεθώ ψηλά στο grid δεν είναι ιδανικό. Ο Sebastian ήταν ταχύτερος από εμάς. Η διαφορά μας δεν ήταν τεράστια αλλά ήταν ταχύτερος και τα ελαστικά του ήταν πιο φρέσκα οπότε ήταν πολύ δύσκολο να τον πιάσω. Σήμερα βρεθήκαμε πιο κοντά στις Red Bull απ' ότι ήμασταν σε κάποιους άλλους αγώνες αλλά όχι τόσο κοντά. Ο κόσμος θα πει ότι στάθηκα τυχερός με το αυτοκίνητο ασφαλείας αλλά μερικές φορές αυτό δουλεύει με το μέρος σου και άλλες εις βάρος σους», είπε ο Raikkonen.

«Είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα για την ομάδα. Φυσικά ένα σκαλοπάτι πιο ψηλά στο βάθρο θα ήταν καλύτερα για εμένα και δύο σκαλοπάτια θα ήταν το ιδανικό. Το ότι με πέρασε ο Kimi είναι δικό μου λάθος. Έκανα λάθος στην στροφή 15 κι έτσι του επέστρεψα να πλησιάσει και να περάσει», σχολίασε ο Grosjean.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Εκπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε ο Nico Hulkenberg με την Sauber σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για την ελβετική ομάδα. Ο Γερμανός έκανε τρομερό αγώνα έχοντας αντέξει στις επιθέσεις τόσο του Lewis Hamilton όσο και του Fernando Alonso, πράγμα όχι και τόσο απλό. «Σήμερα έκανα έναν από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας μου μέχρι στιγμής. Eίχαμε την ευκαιρία σήμερα και την αρπάξαμε από τα μαλλιά», δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ο Hulk που παρότι στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα δεν είχε λόγω διαφοράς δικαίωμα χρήσης του DRS κατάφερνε να αποκρούει τις επιθέσεις που δεχόταν. Όπως είπε μετά την πτώση της καρό σημαίας η τελική ταχύτητα του μονοθεσίου και το καλό κράτημα ήταν τα στοιχεία που τον βοήθησαν να φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα.

Hamilton και Alonso που είχαν παράπονα σε πολλά σημεία του αγώνα από τα ελαστικά τους, τερμάτισαν στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα, χωρίς να έχουν τον ρυθμό για να απειλήσουν τον Vettel, αλλά και τις Lotus.

«Δεν ήταν καλός αγώνας για εμάς, αλλά έχουμε την ευκαιρία να επανέλθουμε στη Suzuka. Στο δεύτερό μου stint, με τα σκληρά ελαστικά, το εμπρός δεξί είχε τελείως φθαρεί ξαφνικά. Όταν αυτό συμβαίνει, αρχίζεις να χάνεις θερμοκρασία, να έχεις υποστροφή και να μπλοκάρεις στο φρενάρισμα, οπότε ήταν πολύ δύσκολο να διατηρήσεις το ρυθμό σ' αυτούς τους γύρους», είπε μεταξύ άλλων ο Hamilton.

«O Vettel είναι πολύ μακριά από πλευράς βαθμών, αλλά πάνω από όλα, από πλευράς απόδοσης και δεν μπορούμε να περιμένουμε θαύματα μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος. Η 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι μάλλον ο ρεαλιστικός στόχος, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο, δεν τα παρατάμε και θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό μέχρι το τέλος», είπε από την πλευρά του ο Alonso.

Ο Nico Rosberg με την 2η Mercedes ήταν 7ος, έχοντας χάσει χρόνο στα μέσα του αγώνα από σπασμένη εμπρός αεροτομή, ενώ ο Jenson Button, μετά από περιπετειώδη αγώνα λόγω σπασμένης αεροτομής λίγο μετά την εκκίνηση, κατάφερε να φέρει τη McLaren στην 8η θέση.

Την βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν ο Felipe Massa που είχε τετακέ λίγο μετά την εκκίνηση με αποτέλεσμα να πέσει στην 21η θέση και ο Esteban Gutierrez.

Ο Mark Webber εγκατέλειψε στον 38ο γύρο όταν το μονοθέσιό του τυλίχθηκε στις φλόγες μετά την σύγκρουσή του με τον Adrian Sutil (ο Γερμανός έπεσε πάνω του).

Δύο φορές μέσα σε λίγους γύρους μπήκε στην πίστα το safety car. Η πρώτη ήταν στο 31ο γύρο όταν το εμπρός δεξί λάστιχο στη McLaren του Perez διαλύθηκε γεμίζοντας την πίστα. Το περιστατικό συνέβη μπροστά στους Webber/Hamilton που ακολουθούσαν, με τον Αυστραλό να πατάει στα θραύσματα και να έχει και αυτός κλαταρισμένο ελαστικό.

Ο Webber πάντως άσκησε σκληρή κριτική στην Pirelli λέγοντας χαρακτηριστικά: «Οι πιλότοι δεν είναι σημαντικοί. Τα λάστιχα φθείρονται αρκετά και κάποιες φορές διαλύονται, αλλά αυτό είναι στο χέρι της Pirelli να το λύσει. Η Pirelli θα πει ότι το κλατάρισμα του Perez προκλήθηκε από το μπλοκάρισμα που είχε νωρίτερα, αλλά ο λόγος που οι πιλότοι μπλοκάρουν στα φρένα είναι γιατί δεν έχει μείνει καθόλου πέλμα».

Το SC αποχώρησε στον 37ο για να επανεμφανιστεί στον 39ο, λόγω της φωτιάς στο μονοθέσιο του Webber.

Όσο είχαμε αγώνα, ο Raikkonen είχε προλάβει να περάσει τον Grosjean και ο Hulkenberg με εκπληκτική ενέργεια, είχε βρεθεί μπροστά από τον Hamilton.

Επικίνδυνη η επιλογή των αγωνοδικών να στείλουν στην πίστα ένα SUV (fire truck το αποκαλούν) για να σπεύσει στο σημείο της φλεγόμενης RB9, χωρίς πρώτα να ενημερωθούν οι πιλότοι. Η FIA παραδέχθηκε ότι ήταν δική της επιλογή, τόνισε όμως ότι δεν περίμενε ότι το αυτοκίνητο θα έμπαινε στην πίστα μπροστά από τους πρωτοπόρους, πριν εμφανιστεί το SC.

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται με τον αγώνα της Ιαπωνίας, στην πίστα της Suzuka, στις 13 του μηνός. Εκεί, ο Vettel έχει την ευκαιρία να εξασφαλίσει μαθηματικά τον μιας και η διαφορά του από τον Alonso έχει εκτιναχθεί στους 77 βαθμούς.

http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15670&subid=2&pubid=7306308
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2013
« Απάντηση #28 στις: Κυρ 13 Οκτ 2013 11:10 »
Παράθεση
F1 GP Ιαπωνίας - RACE: Ασταμάτητος Vettel, 1-2 η Red Bull!

Για την Ινδία μετατέθηκαν οι πανηγυρισμοί για την μαθηματική εξασφάλιση του 4ου Πρωταθλήματος ο Γερμανός. 2ος ο Webber, 3ος ο Grosjean.

Άλλη μια παράσταση έδωσε στην αγαπημένη του Suzuka ο Sebastian Vettel ο οποίος σημείωσε την 4η νίκη του στη συγκεκριμένη νίκη, 9η στο φετινό Πρωτάθλημα και 35η στην καριέρα του. Μπορεί να μην εξασφάλισε μαθηματικά τον τίτλο ωστόσο αυτό θα έχει την ευκαιρία να το κάνει στον επόμενο αγώνα, στην Ινδία, το 3ήμερο 25-27 Οκτωβρίου.

Ο Γερμανός παρότι δεν ξεκίνησε καλά τον αγώνα έχοντας επαφή με το μονοθέσιο του Hamilton (σπασμένα στοιχεία στην εμπρός αεροτομή της RB9, κλαταρισμένο πίσω ελαστικό στη Mercedes), έκανε εξαιρετικό αγώνα στρατηγικής, κάνοντας αυτό που έπρεπε όταν έπρεπε. Καθοριστικής σημασίας το stint που έκανε μετά το 1ο pit stop που κατάφερε με άψογη διαχείριση να βγάλει 23 γύρους με το ίδιο σετ ελαστικών και φυσικά η προσπέραση επί του Romain Grosjean στον 41ο γύρο που έκρινε και τη νίκη.

Στη 2η θέση τερμάτισε ο Mark Webber ολοκληρώνοντας το θριαμβευτικό 1-2 της Red Bull. Ο Αυστραλός ήταν σε διαφορετική στρατηγική από τους βασικούς του αντιπάλους (Vettel - Grosjean έκαναν 2 pit stops, ενώ αυτός 3), εξασφάλισε τη 2η θέση στον προτελευταίο γύρο περνώντας τον Grosjean.

Ο Γάλλος έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες του στην F1. Η εκκίνησή του ήταν όλα τα λεφτά, παίρνοντας την πρωτοπορία και οδηγώντας τον αγώνα στο μεγαλύτερο διάστημά του. Εκεί κάπου άρχισε να χάνει έδαφος, ενώ στο τέλος, παρότι αντιστάθηκε, δεν κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Webber που είχε φρέσκο σετ μεσαίας γόμας, τη στιγμή που ο ίδιος χρησιμοποιούσε την επιβαρημένη με 22 γύρους σκληρή γόμα.

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Fernnado Alonso που μαθηματικά έχει ακόμα ελπίδες για Πρωτάθλημα. Ο Ισπανός δεν μπόρεσε να κυνηγήσει τους πρωτοπόρους χάνοντας αρκετό χρόνο αρχικά πίσω από τον Ricciardo που βρισκόταν σε διαφορετική στρατηγική και εν συνεχεία πίσω από τον Hulkenberg. Το αυτό ισχύει και για τον Kimi Raikkonen που τερμάτισε στην 5η θέση. Όπως και στην Κορέα, έτσι και στη Suzuka, o Hulkenberg έκανε εκπληκτική προσπάθεια, όντας για μεγάλο διάστημα στην 4η θέση, μόνο πoυ στο τέλος υπέκυψε στις πιέσεις των Alonso - Raikkonen, τερματίζοντας έτσι στην 6η θέση.

Τους πρώτους του βαθμούς στη Formula 1 κατέκτησε στην Ιαπωνία ο Esteban Gutierrez, ολοκληρώνοντας την πολύ καλή παρουσία της Sauber στον αγώνα. Κακός αγώνας για τη Mercedes με τον Nico Rosberg να τερματίζει 8ος έχοντας εκτίσει και ποινή διέλευσης που επιβλήθηκε για επικίνδυνη απελευθέρωση του μονοθεσίου του στα pits όπου λίγο έλειψε να συγκρουστεί με τον Perez, ενώ ο Lewis Hamilton εγκατέλειψε στον 9ο γύρο έχοντας προβλήματα υπερθέρμανσης με τα πίσω φρένα του. Για τον Βρετανό, όλα τελείωσαν στην εκκίνηση, μετά την μικροεπαφή που είχε με τον Vettel, η οποία προκάλεσε το κλατάρισμα του πίσω δεξιού ελαστικού.

Στον τελευταίο γύρο ο Jenson Button κατάφερε να περάσει τον Felipe Massa που και αυτός είχε δύσκολο αγώνα, έχοντας δεχθεί ποινή διέλευσης από τα pits για παραβίαση του ορίου ταχύτητας στα pits.

O 16ος αγώνας της χρονιάς διεξάγεται το 3ήμερο 25-27 Οκτωβρίου στην Ινδία.

ww.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15670&subid=2&pubid=7307510
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2013
« Απάντηση #29 στις: Κυρ 27 Οκτ 2013 15:02 »
Παράθεση
F1 GP Ινδίας - RACE: Απόλυτος κυρίαρχος, πανάξιος Πρωταθλητής!

Ο Vettel νίκησε στην Ινδία για 3η συνεχόμενη χρονιά και εξασφάλισε το 4ο συνεχόμενο Πρωτάθλημα της καριέρας του. 4ο σερί νταμπλ για την Red Bull.

Ο Vettel νίκησε στην Ινδία για 3η συνεχόμενη χρονιά και εξασφάλισε το 4ο συνεχόμενο Πρωτάθλημα της καριέρας του. 4ο σερί νταμπλ για την Red Bull.

Ο 26χρονος Γερμανός πανηγύρισε την 9η φετινή του νίκη τερματίζοντας σχεδόν μισό λεπτό μπροστά από την Mercedes του Nico Rosberg. Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Romain Grosjean με αντεπίθεση διαρκείας στο τέλος. Ο Felipe Massa ακολούθησε στην 4η θέση, με τον Sergio Perez να κάνει την κίνηση ματ στο τέλος βάζοντας τα γυαλιά στους Lewis Hamilton (6ος) - Kimi Raikkonen (7ος).

Ακολούθησαν οι πιλότοι της Sahara Force India που πραγματοποίησαν καλή εμφάνιση στον εντός έδρας αγώνα της ομάδας τους, με τον Paul di Resta να τερματίζει μπροστά από τον Adrian Sutil.

Την βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσε ο Daniel Ricciardo. Μόλις 11ος ο Fernando Alonso που έχασε έδαφος στην αρχή μετά την επαφή που είχε με τον Mark Webber. O Αυστραλός εγκατέλειψε από πρόβλημα στον εναλλάκτη και ενώ βρισκόταν στη 2η θέση.

Ο γεννημένος στις 3 Ιουλίου του 1987 Sebastian Vettel συμπλήρωσε στις 27 Οκτωβρίου του 2013 στο GP της Ινδίας την 36η νίκη της καριέρας του και υπόγραψε στην ιστορία του motorsport το 4ο συνεχόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Την ίδια στιμγή η Red Bull κατέγραψε και αυτή το 4ο συνεχόμενο με τον Adrian Newey να πανηγυρίζει τα τέσσερα double της Αυστριακής ομάδας στο βάθρο του Buddh International Circuit. Ο Βρετανός σχεδιαστής είναι και ο μόνος που έχει πανηγυρίσει 10 πρωταθλήματα στη Formula 1 και αναμφισβήτητα έχει δημιουργήσει μία «αυτοκρατορία» με τους «Ταύρους» που δύσκολα θα βρει αντίπαλο στο άμεσο μέλλον.

Η νίκη στην Ινδία ήταν η 6η συνεχόμενη του Sebastian Vettel, ο οποίος έχει 10 συνολικά μέσα στο 2013. Ο απίστευτος Γερμανός, ξεκίνησε το 2010 ως ο πιο νεαρός πρωταθλητής Formula 1 και όπως δείχνουν τα πράγματα το όνομά του θα συνεχίσει να γράφεται με χρυσά γράμματα στην ιστορία του σπορ. Ήδη φιγουράρει στην 3η θέση δίπλα σε αυτό του «Καθηγητή» Alain Prost ο οποίος διαθέτει και αυτός 4 Παγκόσμια Πρωταθλήματα ενώ ως «πρόκληση» στο πάνθεον των Πρωταθλητών απομένει μόνο ο Juan Manuel Fanzio με 5 πρωταθλήματα στη δεύτερη θέση (1951, 1954-1957) και το ίνδαλμά του, ο επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Michael Schumacher (1994-1995, 2000-2004). Επίσης έγινε και ο νεότερος πιλότος που καταφέρνει 4 συνεχόμενα πρωταθλήματα, ενώ στους συνολικούς βαθμούς στη Formula 1 (1376) βρίσκεται στην 3η θέση πίσω από τον Fernando Alonso με 1571 και τον Michael Schumacher με 1506.

Τελικά το ειδικό κράνος με το νούμερο 1571 του Ισπανού δις Παγκόσμιου Πρωταθλητή Ferabdo Alonso δεν ήταν τυχερό στο Buddh International Circuit. Στην εκκίνηση ο Sebastian Vettel κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση από τις δύο Mercedes του Rosberg και Hamilton, ενώ ο Felipe Massa με τη Ferrari έκανε εξαιρετική εκκίνηση και προσπέρασε τελικά τις δύο Mercedes για να πάρει τη 2η θέση. Πιο πίσω ο Webber με τη δεύτερη Red Bull στριμώχτηκε με τον Raikkonen και ακολούθως είχε επαφή με τον Alonso, γεγονός που οδήγησε στο σπάσιμο της εμπρός πτέρυγας του Ισπανού. Ο Webber έπεσε στην 6η θέση και ο Alonso αναγκάστηκε να μπει στα pit για να αλλάξει εμπρός πτέρυγα.

Μόλις στον 3ο γύρο ο Vettel άλλαξε τα μαλακά ελαστικά με τα μεσαία της Pirelli και άφησε στην πρώτη θέση τον Felipe Massa, ο οποίος είχε πίσω του τις Mercedes των Rosberg και Hamilton και στην 4η θέση τον Mark Webber, που στο μεταξύ προσπέρασε τον Kimi Raikkonen με τη Lotus.

Μέχρι το 10ο γύρο όσοι είχαν τη μεσαία γόμα βρέθηκαν να οδηγούν τον αγώνα καθώς όσοι είχαν τα μαλακά της Pirelli μπήκαν στα pit για να τα αλλάξουν. Έτσι, στην πρώτη πεντάδα είχαμε τους Webber, Perez, Ricciardo, Grosjean και Sutil, μπροστά από τους Vettel, Massa, Rosberg και Hamilton. Η RB9 του Vettel ήταν όμως το ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα και άρχισε να προσπερνά όσους έβρισκε μπροστά του. Πρώτα ήταν ο Sutil, μετά ο Grosjean και στη συνέχεια ο Ricciardo ενώ λίγο αργότερα πέρασε εύκολα και τον Sergio Perez και ανέβηκε στη 2η θέση με τον teammate του να βρίσκεται στην κορυφή εκείνη τη στιγμή.

Στον 28ο γύρο ξεκίνησε ο νέος κύκλος των pit stop με τον Nico Rosberg που μπήκε για 2η φορά. Στον επόμενο γύρο άρχισαν να μπαίνουν οι πιλότοι που ξεκίνησαν τον αγώνα με τα μεσαία ελαστικά. Οι Webber και Perez επέλεξαν σε αυτό το σημείο να βάλουν τη μαλακή γόμα για να μπορέσουν να κάνουν το τελευταίο stint με τη μεσαία ενώ δύο γύρους αργότερα ήρθε η σειρά του Sebastian Vettel, με σκοπό ο Γερμανός να φτάσει μέχρι το τέλος.

Ο Webber κράτησε τη μαλακή γόμα στο μονοθέσιό του μόνο για 4 γύρους και ξαναμπήκε για να βάλει τη μεσαία και να φτάσει με αυτήν μέχρι το τέλος. Ο Αυστραλός επέστρεψε στην πίστα στη 2η θέση, πίσω από τον Vettel. Το πρόβλημα στον εναλλάκτη της RB9 του Mark Webber τον ανάγκασε να εγκαταλείψει στον 40ο γύρο, ενώ ο Adrian Sutil με τη Force India ήταν ο πιλότος που προσπάθησε να ακολουθήσει στρατηγική ενός pit-stop. Κράτησε τη μεσαία γόμα λοιπόν για 42 γύρους και έβαλε στη συνέχεια τη μαλακή.

Η στρατηγική του Sutil δεν έμοιαζε τόσο ακραία, καθώς ο Kimi Raikkonen, που είχε κάνει το pit-stop του μόλις στον 8ο γύρο, δεν φαινόταν διατεθειμένος να ξανασταματήσει. Ο Φινλανδός της Lotus βρισκόταν στη 2η θέση αλλά είχε πίσω του τον Nico Rosberg, ο οποίος είχε πολύ πιο φρέσκα ελαστικά και τον πέρασε εύκολα, για να πάρει εκείνος τη 2η θέση. Τα ελαστικά του Raikkonen είχαν τελειώσει και όσοι βρίσκονταν πίσω του τον πλησίαζαν συνεχώς. Ο Grosjean τον πέρασε τρεις γύρους πριν από το τέλος, για να πάρει την 3η θέση, ενώ αμέσως μετά τον πέρασε και ο Felipe Massa. Στον επόμενο γύρο πέρασαν τον Φινλανδό οι Perez και Hamilton. Ο Grosjean μάλιστα είχε αντίστοιχη στρατηγική, καθώς είχε μπει για το μοναδικό του pit stop στον 14ο γύρο.

Ο Raikkonen αναγκάστηκε να κάνει ένα ακόμα pit-stop στον τελευταίο γύρο και να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα αλλά αυτά δεν άγγιξαν καθόλου τον Sebastian Vettel που πανηγύρισε τρελά τον 4ο συνεχόμενο τίτλο του με «ντόνατς» στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού μπροστά από τους φανατικούς Ινδούς φίλαθλους.

Το Grand Prix του Abu Dhabi είναι ο επόμενος αγώνας στο καλεντάρι του πρωταθλήματος Formula 1 και θα διεξαχθεί το 3ήμερο 1-3 Νοεμβρίου.

http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15670&subid=2&pubid=7309417
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2013
« Απάντηση #30 στις: Κυρ 27 Οκτ 2013 15:03 »
Παράθεση
4 σερί όπως ο Fangio και ο Schumi!

Είναι τόσο νέος κι όμως έχει πετύχει τόσα πολλά σε αυτά τα 7,5 χρόνια που βρίσκεται στο χώρο. O Sebastian Vettel αξίζει δικαιωματικά μια θέση στη λίστα των κορυφαίων του σπορ.

Με «ντόνατ» στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού πανηγύρισε την κατάκτηση του 4ου σερί Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της καριέρας του ο Sebastian Vettel, γνωρίζοντας την αποθέωση από τον κόσμο που βρέθηκε στις εξέδρες του Buddh circuit.

Στη συνέχεια βγήκε από την RB9, υποκλίθηκε μπροστά της και έτρεξε προς την κατάμεστη κεντρική εξέδρα για να πανηγυρίσει με το κοινό στο οποίο επίσης υποκλίθηκε και να πετάξει τα γάντια του.

Λίγο αργότερα δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του. Άνθρωπος είναι και αυτός, ασχέτως αν μέσα στην πίστα θυμίζει καλοκουρδισμένη μηχανή. Ο Γερμανός δεν είναι αντιπαθητικός χαρακτήρας. Τουναντίον. Και χιούμορ διαθέτει και ωραίος τύπος είναι από όσα λένε όσοι τον συναναστρέφονται - από δημοσιογράφους μέχρι πιλότους.

Το θέμα στην περίπτωσή του είναι ότι κερδίζει συνέχεια. Αυτό συνεπάγεται ότι ο κόσμος βαριέται και πρέπει κάπου να ξεσπάσει. Και μοιραία ξεσπά στον πιτσιρικά.

Στα 26 του έχει κατακτήσει τον κόσμο της F1, καταφέρνοντας κάτι σπάνιο: να πάρει τέσσερα -ή περισσότερα- συνεχόμενα Πρωταθλήματα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι συγκαταλέγεται στους κορυφαίους όλων των εποχών. Το αν είναι ο καλύτερος όλων που είπε και ο Bernie, ο χρόνος θα το δείξει.

«Είναι φανταστικό! Μόνο ένα έχω να πω για τον Sebastien: είναι ο καλύτερος στον κόσμο!», έλεγε πανευτυχής μετά το τέλος του αγώνα ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner.

Ενδεικτικό του τι έχει πετύχει ο Vettel αποτελεί το γεγονός ότι μέχρι σήμερα, μόλις δύο πιλότοι είχαν καταφέρει να κερδίσουν 4 ή και περισσότερα συνεχόμενα Πρωταθλήματα: Ο Michael Schumacher των 7 Πρωταθλημάτων και ο Juan Manuel Fangio των 5.

Τέσσερις τίτλους έχει στο παλμαρέ του και ο «καθηγητής» Alain Prost, μόνο που δεν ήταν συνεχόμενοι.

«Δεν έχω λόγια. Θέλω να ευχαριστήσω το κοινό. Είναι κρίμα που δεν θα έρθουμε εδώ του χρόνου. Είχα σκεφτεί να πω δυο λόγια, αλλά τώρα δε μου βγαίνει τίποτα», σχολίασε ο Γερμανός για να προσθέσει: «Μπορεί απ' έξω να φαινόταν ότι φέτος είχαμε μια εύκολη σεζόν, αλλά δεν είναι έτσι. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς έγινα δέκτης αποδοκιμασιών, αλλά το ξεπέρασα. Το να φτάσω στο σημείο να πετύχω ό,τι και οι Prost, Fangio και Schumacher, με κάνει να αισθάνομαι πολύ χαρούμενος. Είναι μια από τις καλύτερες μέρες της ζωής μου. Υπάρχουν τόσα πολλά πρόσωπα που θέλω να ευχαριστήσω από την εποχή που αγωνιζόμουν στα καρτ και στη Formula junior».

Άλλη μια εκπληκτική σεζόν για τον ίδιο και την Red Bull που διέλυσε τον ανταγωνισμό ειδικά από το φτάνοντας στο 4ο συνεχόμενο νταμπλ της ιστορίας της. Και όλα αυτά τρεις αγώνες πριν την ολοκλήρωση της χρονιάς.

Με 10 νίκες έως τώρα (6 εκ των οποίων συνεχόμενες), 7 pole positions και 13 παρουσίες στο βάθρο, ο Sebastian Vettel, από το Heppenheim της Γερμανίας, είναι πανάξια ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2014, όπως άλλωστε συνέβη το 2013, το 2012 και το 2011.

Aν νικήσει και τους τρεις εναπομείναντες αγώνες θα φτάσει τις 13 νίκες σε μια σεζόν κάτι που μέχρι σήμερα έχει καταφέρει μόνο ο συμπατριώτης του και ίνδαλμά του, Michael Schumacher (2004, 13 νίκες σε 18 αγώνες), ενώ θα σημειώσει και νέο ρεκόρ συνεχόμενων νικών σε μια σεζόν που έχει από το 2004 ο Schumi με 7 (ο Vettel έχει 6 αυτή τη στιγμή).

Τα συνολικά του στατιστικά όλα αυτά τα χρόνια που αγωνίζεται στη Formula 1 προκαλούν ίλιγγο: 36 νίκες (μόνο οι Senna, Prost, Schumi έχουν παραπάνω) εκ των οποίων οι 35 με τη Red Bull, σε σύνολο 117 εκκινήσεων, 43 pole positions (42 με την Red Bull) - υπολείπεται μόνο των Senna - Schumi, 59 παρουσίες στο βάθρο (58 με την Red Bull) και 21 ταχύτεροι γύροι αγώνα, όλοι με την Red Bull.

Πολλά credits φυσικά ανήκουν στον Adrian Νewey - τον δημιουργό αυτών των απίθανων μονοθεσίων που όσο βαρύ κι αν ακούγεται έχουν ταπεινώσει τα τελευταία χρόνια τις παραδοσιακές δυνάμεις του σπορ.

Σήμερα, ο 54χρονος Newey έγινε ο πρώτος σχεδιαστής στην ιστορία του σπορ με 10 τίτλους οδηγών και άλλους τόσους κατασκευαστών!

Του χρόνου κάτι καινούργιο ξεκινάει με τις αλλαγές των τεχνικών κανονισμών. Ίσως τα πράγματα να αλλάξουν, ίσως πάλι να μην αλλάξει τίποτα.

Αυτό που όλοι προσεύχονται μέσα τους είναι ο 55χρονος Βρετανός σχεδιαστής να βγει στη σύνταξη ή να αποφασίσει να ασχοληθεί με κάτι άλλο, όπως για παράδειγμα το σχεδιασμό σκάφους για τον κορυφαίο ιστιοπλοϊκό αγώνα του κόσμου, το America's Cup, μήπως και σταματήσει επιτέλους η φρενήρη πορεία της Red Bull.

Kάποιος έγραψε πολύ εύστοχα στο twitter το εξής: «Από το 2000 ήταν ο Schumacher, o Todt και ο Brawn. Από το 2010 είναι οι Vettel, Horner, Newey. Κάποιοι το λένε βαρετό, εγώ το λεω ιδιοφυΐα».

http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15670&subid=2&pubid=7309512
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2013
« Απάντηση #31 στις: Κυρ 03 Νοέ 2013 22:45 »
Παράθεση
F1 GP Abu Dhabi - RACE: Ο Vettel και οι... άλλοι!!!

Με απίστευτη άνεση ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2013 Sebastιαν Vettel έφτασε στη νίκη στη Yas Marina και άφησε πολύ πίσω τον team-mate του Mark Webber που παρότι εκκινούσε από την pole δεν κατάφερε για μία ακόμα φορά να επιβληθεί στην ανωτερότητα του Vettel.3/11/2013 5:14:54 μμ

Με απίστευτη άνεση ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2013 Sebastιαν Vettel έφτασε στη νίκη στη Yas Marina και άφησε πολύ πίσω τον team-mate του Mark Webber που παρότι εκκινούσε από την pole δεν κατάφερε για μία ακόμα φορά να επιβληθεί στην ανωτερότητα του Vettel.


Τελικά φεύγει ή όχι ο Brawn από τη Mercedes;

Πίσω από τον Webber στην 3η θέση τερμάτισε ο Nico Rosberg με Mercedes και τέταρτος είδε την καρό σημαία ο Romain Grosjean με τη Lotus. Καταστροφικός ήταν ο αγώνας για τον ομόσταυλό του Kimi Raikkonen, ο οποίος μετά τις κατατακτήριες του Σαββάτου τιμωρήθηκε για παρατυπία στο πάτωμα της Lotus και εκκίνησε από την τελευταία θέση. Ο Φινλανδός μόλις στο πρώτο γύρο και ελάχιστα μετά την εκκίνηση προσπάθησε να κερδίσει κάποιες θέσεις, αλλά στην πρώτη κιόλας στροφή είχε επαφή με την Caterham του Van der Garde με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει αμέσως μετά. Η είδηση πάντως όσον αφορά στον Kimi είναι το γεγονός ότι όπως δείχνουν τα πράγματα τα βρήκε με τη Lotus και θα τρέξει στους δύο αγώνες που απομένουν.

Πολύ καλά εξελίχθηκε ο αγώνας για τον Fernando Alonso που παρότι εκκινούσε από τη 10η θέση τελικά είδε την καρό σημαία με τη Ferrari 5ος, ενώ εξαιρετικός με τη Force India ήταν και ο Paul Di Resta. O Lewis Hamilton με τη δεύτερη Mercedes είχε αρκετά προβλήματα πρόσφυσης κατά τη διάρκεια του αγώνα και βρέθηκε τελικά στην 7η θέση, ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Felipe Massa με Ferrari, Sergio Perez με McLaren και Adrian Sutil με Force India.

Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Vettel έφτασε με χαρακτηριστική ευκολία στη 7η συνεχόμενη νίκη του στο Grand Prix στο Abu Dhabi και πλέον ισοφάρισε το ρεκόρ του Michael Schumacher που το 2004 με τη Ferrari είχε κερδίσει επτά αγώνες στη σειρά. Το μόνο ρεκόρ που μένει να «πιάσει» πλέον ο Γερμανός όσον αφορά στις συνεχόμενες νίκες είναι αυτό του Alberto Ascari που είναι ο μοναδικός πιλότος που έχει καταφέρει 9 σε σειρά.

Να σημειώσουμε όμως ότι ο Ascari είχε καταφέρει κάτι τέτοιο σε δύο σεζόν (6 νίκες το 1952 και άλλες 3 στους πρώτους αγώνες του 1953), ενώ ο Vettel αν κερδίσει τα δύο εναπομείναντα GP (Αμερική και Βραζιλία) θα πραγματοποιήσει κάτι τέτοιο σε μία σεζόν. Αυτή ήταν η 11η νίκη του Vettel μέσα στο 2013 και ο Γερμανός έχει την ευκαιρία αν κερδίσει στα δύο επόμενα Grand Prix να ισοφαρίσει και το ρεκόρ του Michael Schumacher με τις περισσότερες νίκες σε μία σεζόν. Ο Schumi κρατάει αυτό το ρεκόρ επίσης από το 2004 όταν κέρδισε 13 από τους 18 αγώνες εκείνης της χρονιάς (72% δηλαδή των αγώνων). Να σημειώσουμε όμως και πάλι σε αυτό το σημείο ότι θα ισοφαρίσει το ρεκόρ αριθμητικά και όχι ποσοστιαία καθώς ποσοστιαία το ρεκόρ κρατάει και πάλι ο Alberto Ascari που το 1952 κέρδισε τους 6 από τους 7 αγώνες του πρωταθλήματος, δηλαδή το 86% των αγώνων μίας σεζόν.

Τελευταίος ξεκινάει ο Kimi

Με τον ήλιο στο Abu Dhabi να βαδίζει προς τη δύση του και τη θερμαοκρασία στην ατμόσφαιρα να είναι λίγο πάνω από τους 31 βαθμούς, τα κόκκινα φώτα στη Yas Marina έσβησαν. Ο poleman Mark Webber «στριμώχτηκε» ανάμεσα σε Sebastian Vettel και Nico Rosberg και είδε και τους δύο να τον προσπερνούν. Στην 4η θέση βρέθηκε ο Romain Grosjean που πέρασε τον Lewis Hamilton ενώ ο Nico Hulkenberg ήταν 6ος, μπροστά από τις δύο Ferrari των Felipe Massa και Fernando Alonso. Καταστροφική ήταν η εκκίνηση για τον Kimi Raikkonen που ξεκίνησε από την τελευταία θέση αλλά στην πρώτη στροφή είχε επαφή με την Caterham του Van der Garde με αποτέλεσμα να σπάσει η εμπρός δεξιά ανάρτηση και να εγκαταλείψει.

Η ώρα για τα πρώτα pit-stop ήρθε σχετικά νωρίς, στον 7ο γύρο, και οι οδηγοί άρχισαν σταδιακά να μπαίνουν για να αλλάξουν τη μαλακή γόμα με τη μεσαία. Την περισσότερη ώρα έμειναν στην πίστα για το πρώτο stint ο Vettel και οι δύο Ferrari. Ο Vettel μπήκε στον 15ο γύρο και επέστρεψε στην πίστα στην πρώτη θέση, ενώ ο Alonso μπήκε στον 17ο γύρο και ο Massa στο 19ο.

Ο Sebastian Vettel είχε απίστευτα γρήγορο ρυθμό και άνοιγε συνέχεια τη διαφορά. Ακόμα κι όταν ο Webber βρέθηκε στη 2η θέση, η διαφορά τους πλησίαζε στα 30 δευτερόλεπτα, με τους Grosjean, Sutil, Hamilton, Massa, Hulkenberg και Alonso να ακολουθούν, με τον Sutil να μην έχει σταματήσει ακόμα για pit stop.

F1 GP Abu Dhabi - RACE: Ο Vettel και οι... άλλοι!!!
Η στρατηγική τελικά της πλειονότητας των οδηγών ήταν για δύο pits, με τις Ferrari να τραβούν πιο μακριά το δεύτερο stint τους με τα μεσαία ελαστικά. Ο Massa μπήκε στον 39ο γύρο και επέστρεψε στην πίστα στην 9η θέση πίσω από τον Hamilton ενώ ο Alonso έμεινε στην πίστα, στην 5η θέση. Ο Ισπανός έκανε το δικό του pit stop στον 45ο γύρο. Με 10 γύρους να απομένουν στη Ferrari αποφάσισαν να του βάλουν τα μαλακά ελαστικά, για να έχει όσο γίνεται ταχύτερο ρυθμό μέχρι το τέλος. Επιστρέφοντας στην πίστα ο Alonso βρέθηκε στην 7η θέση, αφού απέφυγε οριακά τη σύγκρουση με τον Vergne, που είχε πίσω του τον Felipe Massa. Ο Alonso με τα μαλακά ελαστικά κινήθηκε γρήγορα στους τελευταίους γύρους και πέρασε διαδοχικά τους Hamilton και Di Resta για να φτάσει στην 5η θέση. Ο Di Resta ωστόσο κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Hamilton.

Τελικά ο Vettel έφτασε χωρίς κανένα πρόβλημα στην 7η συνεχόμενη νίκη του και 11η μέσα στο 2013, ενώ ο Mark Webber πήρε τη 2η θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Nico Rosberg και ακολούθησαν οι Grosjean, Alonso, di Resta, Hamilton, Massa, Perez και Sutil.

Μετά το τέλος του GP Abu Dhabi ο Vettel πανηγύρισε και πάλι με «ντόνατς» μπροστά από τους θεατές αδιαφορώντας χαρακτηριστικά για το αν θα πάρει κάποιο πρόστιμο στέλνοντας εκ νέου μήνυμα στους υπεύθυνους της F1 (αυτός ο κανονισμός κατά την άποψή μας πρέπει να καταργηθεί). Ο επόμενος αγώνας είναι το GP ΗΠΑ στο Austin και θα διεξαχθεί 15-17 Νοεμβρίου

http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15670&subid=2&pubid=7310715
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2013
« Απάντηση #32 στις: Δευ 18 Νοέ 2013 10:15 »
Παράθεση
F1 GP ΗΠΑ - RACE: Νίκη ρεκόρ για Vettel
Τις 8 συνεχόμενες νίκες σε μια σεζόν έφτασε ο Γερμανός, κάτι που δεν έχει πετύχει ποτέ κανείς άλλος στην ιστορία της F1.

Ο Sebastian Vettel συνεχίζει να βελτιώνει τα προσωπικά του στατιστικά και να βάζει δουλειά στους στατιστικολόγους που πρέπει να αναθεωρούν συνέχεια τα κιτάπια τους.

Στην πίστα του Austin o Γερμανός 4 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έφτασε σε άλλη μια άνετη νίκη, εκμεταλλευόμενος με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες του εξαιρετικού μονοθεσίου του, αλλά και το πλεονέκτημα που του έδωσε η pole position.

Αυτή ήταν η 8η συνεχόμενη νίκη του φέτος - αριθμός ρεκόρ για μια σεζόν.

Μέχρι σήμερα το σχετικό ρεκόρ (των συνεχόμενων νικών μέσα σε μια σεζόν) το είχαν οι Alberto Ascari, Michael Schumacher και Sebastian Vettel με 7.

Σημειώστε, επίσης, ότι αυτή ήταν η 12η νίκη του 26χρονου Γερμανού φέτος -οι περισσότερες που έχει σημειώσει ποτέ μέσα σε μια χρονιά- και η 38η συνολικά στην καριέρα του.

«Είμαι άφωνος. Πρέπει να θυμόμαστε αυτές τις ημέρες, γιατί δεν υπάρχει εγγύηση ότι θα διαρκέσουν για πάντα. Σας αγαπώ παιδιά», σχολίασε μέσω του ασυρμάτου ο Vettel.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Στη 2η θέση τερμάτισε ο Romain Grosjean που άντεξε στην πίεση που του άσκησε ο Mark Webber λίγους γύρους πριν την πτώση της καρό σημαίας. Ο Γάλλος έδειξε χαρακτήρα και δεν επέτρεψε στον Αυστραλό να τον απειλήσει ουσιαστικά όταν η διαφορά τους ήταν κάτω του δευτερολέπτου. Αυτή ήταν η 6η παρουσία του στο βάθρο φέτος - η πρώτη του στο 2ο σκαλί.

Άλλη μια σημαντική στιγμή για τη Renault μέσα στο 2013 που είδε τρία μονοθέσια που χρησιμοποιούν κινητήρες της να βρίσκονται στο βάθρο. Αυτό συμβαίνει για 5η φορά φέτος, μετά το Μπαχρέιν, τη Γερμανία, την Ιαπωνία και την Κορέα.

Xωρίς να πιέσει αλλά και να πιεστεί ιδιαίτερα ο Lewis Hamilton έφερε τη Mercedes στην 5η θέση, τη στιγμή που πίσω του εξελίχθηκε μια άκρως ενδιαφέρουσα μάχη που κράτησε ζωηρό το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι το τέλος, ανάμεσα στον Fernando Alonso και τον Nico Hulkenberg.

Ο Ισπανός είχε περάσει τον Γερμανό στον 45ο γύρο, αλλά στο τέλος ο πιλότος της Sauber πλησίασε σε απόσταση αναπνοής, πίεσε, επιτέθηκε, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να περάσει.

Στην 7η θέση τερμάτισε ο Sergio Perez με την McLaren, ενώ 8ος ήταν ο Valtteri Bottas που πανηγύρισε τους πρώτους του βαθμούς στη Formula 1.

Tην πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν ο Nico Rosberg και ο Jenson Button που πέρασε στον τελευταίο γύρο τον Daniel Ricciardo.

Το Πρωτάθλημα ολοκληρώνεται στις 24 του μηνός με τον αγώνα του Interlagos.

http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15670&subid=2&pubid=7313512
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2013
« Απάντηση #33 στις: Δευ 25 Νοέ 2013 10:38 »
Παράθεση
Και εγένετο... Σουμάχερ!

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πανηγύρισε την ένατη σερί νίκη του στο φινάλε της Βραζιλίας και 13η συνολικά, ισοφάρισε το ρεκόρ νικών σε μια σεζόν του Μίκαελ Σουμάχερ και, πλέον, στοχεύει να τον πιάσει και στους τίτλους! Συγκίνηση και δεύτερη θέση στο «αντίο» του ο Γουέμπερ.

Δε σταματάνε τα ρεκόρ για τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός σταμάτησε στις εννιά σερί νίκες, με αυτή στο φινάλε της Βραζιλίας, ενώ πανηγύρισε την 13η στη σεζόν και ισοφάρισε το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ. Έτσι, έχοντας στο παλμαρέ του, ήδη, τέσσερις τίτλους, στοχεύει στο να πιάσει τον συμπατριώτη του και στα πρωταθλήματα, καθώς θέλει ακόμα τρία και έχει όλο τον χρόνο μπροστά του, με δεδομένο πως είναι ακόμα 26 ετών.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Ο Νίκο Ρόζμπεργκ έκανε καλή εκκίνηση και βρέθηκε μπροστά από τον πιλότο της Red Bull, αλλά ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ανέκτησε τη θέση του και στη συνέχεια δεν είχε κανένα πρόβλημα να φτάσει στη νίκη, ακόμα κι όταν υπήρξε καθυστέρηση 13 δευτερολέπτων στο δεύτερο πιτ στοπ του.

Το ίδιο έπραξε και ο Λιούις Χάμιλτον στον Φερνάντο Αλόνσο, όμως ο ρυθμός των Mercedes έπεσε στη συνέχεια και ο Ισπανός έδωσε περισσότερο μάχη με τον Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος είπε «αντίο» στη Formula1.

Ο Αυστραλός αποδείχτηκε πιο γρήγορος και τερμάτισε δεύτερος όντας συγκινημένος, τη στιγμή που έβγαλε το κράνος του με το πέσιμο της καρό σημαίας και χαιρέτισε τον κόσμο. Όσο για τον Αλόνσο, δεν μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω από την τρίτη θέση ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο μια δύσκολη σεζόν.

Από εκεί και πέρα, ο Τζένσον Μπάτον ήταν ο κερδισμένος από τα όποια προβλήματα αντιμετώπισε η Mercedes. Ο Βρετανός είδε την καρό σημαία τέταρτος, έχοντας εκκινήσει από την 14η θέση, μπροστά από τον πέμπτο Ρόζμπεργκ, ενώ ο Πέρεζ δεν πτοήθηκε από την ποινή των πέντε θέσεων λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων και τερμάτισε έκτος.

Ακολούθησε ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος ήταν έξαλλος με την ποινή διέλευσης που δέχτηκε επειδή πάτησε την άσπρη γραμμή της εισόδου στα πιτς στον τελευταίο του αγώνα με τη Ferrari. Πίσω του ήταν ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, με τον Λιούις Χάμιλτον να καταφέρνει να τερματίσει εντός της δεκάδας, παρά το γεγονός ότι δέχτηκε ποινή διέλευσης για το συμβάν με τον Βαλτέρι Μπότας, απ' όπου αποκόμισε κι ένα σκασμένο ελαστικό.

Τέλος, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, που από το 2014 θα αγωνίζεται με τη Red Bull στο... πλευρό του Φέτελ, ενώ τον αγώνα εγκατέλειψαν οι Ρομάν Γκροζάν, Μπότας και Σαρλς Πικ. Έτσι, η Formula1 είπε «αντίο» στους κινητήρες V8, όπως έπραξε και η Cosworth, καθώς δε θα βρίσκεται στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2014.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις βαθμολογίες ο Φέτελ ολοκλήρωσε τη σεζόν στους 397 βαθμούς πετυχαίνοντας ένα ακόμα ρεκόρ, αυτό των περισσότερων βαθμών στο πρωτάθλημα ξεπερνώντας τους 392, που είχε μαζέψει το 2011. Δεύτερος ήρθε ο Αλόνσο με 242, ενώ τρίτος ήταν ο Γουέμπερ με 199. Στους κατασκευαστές η Red Bull σταμάτησε στους 596, ενώ στη μάχη της δεύτερης θέσης νικήτρια ήταν η Mercedes με 360 βαθμούς έναντι 354 της Ferrari.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Φέτελ Red Bull Νικητής

Γουέμπερ Red Bull +10.4

Αλόνσο Ferrari +18.9

Μπάτον McLaren +37.3

Ρόζμπεργκ Mercedes +39.0

Πέρεζ McLaren +44.0

Μάσα Ferrari +49.1

Χούλκενμπεργκ Sauber +64.2

Χάμιλτον Mercedes +72.9

Ρικιάρντο Toro Rosso +1 γύρο

Ντι Ρέστα Force India +1 γύρο

Γκουτιέρεζ Sauber +1 γύρο

Σούτιλ Force India +1 γύρο

Κοβαλάινεν Lotus Renault +1 γύρο

Βερν Toro Rosso +1 γύρο

Μαλντονάντο Williams +1 γύρο

Μπιανσί Marussia +2 γύροι

Φαν ντερ Γκαρντ Caterham +2 γύροι

Τσίλτον Marussia +2 γύροι

Εγκατέλειψαν

Πικ Caterham 58ο γύρο

Μπότας Williams 45ο γύρο

Γκροζάν Lotus Renault 2ο γύρο



από gazzetta.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2013
« Απάντηση #34 στις: Δευ 25 Νοέ 2013 11:36 »
Βαθμολογία οδηγών

Φέτελ 397

Αλόνσο 242

Γουέμπερ 199

Χάμιλτον 189

Ραϊκόνεν 183

Ρόζμπεργκ 171

Γκροζάν 132

Μάσα 112

Μπάτον 73

Χούλκενμπεργκ 51

Πέρεζ 49

Ντι Ρέστα 48

Σούτιλ 29

Ρικιάρντο 20

Βερν 13

Γκουτιέρεζ 6

Μπότας 4

Μαλντονάντο 1


Βαθμολογία κατασκευαστών

Red Bull 596

Mercedes 360

Ferrari 354

Lotus Renault 315

McLaren 122

Force India 77

Sauber 57

Toro Rosso 33

Williams 5

Marussia 0

Caterham 0



ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!