Αποστολέας Θέμα: F1 2021  (Αναγνώστηκε 3050 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2021
« Απάντηση #25 στις: Τρι 16 Νοέ 2021 08:12 »
Παράθεση
ΒΡΑΖΙΛΙΑ GP

GP Βραζιλίας, Formula 1: Μυθική νίκη Χάμιλτον στο Ιντερλάγκος

ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Μάχη ανάμεσα σε Χάμιλτον και Φερστάπεν στο γκραν πρι της Βραζιλίας | 14 Νοεμβρίου 2021

Με μια από τις πιο μεγαλειώδεις εμφανίσεις της καριέρας του στη F1, ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε το GP Βραζιλίας, περνώντας στα ίσα τον Μαξ Φερστάπεν στην πίστα, και μείωσε τη διαφορά τους στο πρωτάθλημα από τους 21 στους 14 βαθμούς – βάζοντας και πάλι "φωτιά" στη μάχη του τίτλου.

Ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε το GP Βραζιλίας παρότι εκκίνησε τελευταίος στον αγώνα Sprint Qualifying, όπου ανελίχθηκε στην 5η θέση, και παρότι εκκίνησε το Κυριακάτικο (14/11) GP από τη 10η θέση, λόγω αλλαγής του θερμικού κινητήρα της Mercedes την Παρασκευή.

Ο Βρετανός πέρασε τον Φερστάπεν στην πίστα στον 59ο γύρο, μετά από αλλεπάλληλες, οριακές προσπάθειες, και ενώ οι δύο ισορροπούσαν στα όρια των κανονισμών. Ήταν μια από τις μεγάλες μάχες της χρονιάς, που όμως τώρα έληξε καθαρά.

Το βάθρο έκλεισε ο Βάλτερι Μπότας, εμπρός από τους Σέρχιο Πέρεθ, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, που έκαναν μοναχικό αγώνα στο δεύτερο μισό της εξάδας.

Μετά τη νίκη του ο Χάμιλτον μείωσε τη διαφορά από την κορυφή για την κατάκτηση του τίτλου στους 14 βαθμούς.

GP Βραζιλίας, Formula 1: Μυθική νίκη Χάμιλτον στο Ιντερλάγκος

Στην εκκίνηση ο Μαξ Φερστάπεν πέρασε άμεσα τον κάτοχο της πολ ποζίσιον Βάλτερι Μπότας, και σύντομα το ίδιο έκανε και ο Σέρχιο Πέρεθ. Την ίδια ώρα, ο Χάμιλτον πολύ γρήγορα, εκμεταλλευόμενος και την επαφή του Λάντο Νόρις με τον Κάρλος Σάινθ, ανέβηκε στην 6η θέση.

Ο Λιούις μέσα στους πρώτους δύο γύρους πέρασε και τις Ferrari, για να φτάσει πίσω από τον Μπότας, και δέχθηκε την απλόχερη κίνηση του Φινλανδού να του ανοίξει δρόμο στην ευθεία για να καταδιώξει τις Red Bull.

Λίγους γύρους αργότερα, ο Χάμιλτον πλησίασε και με το DRS πέρασε σχετικά εύκολη την RB-Honda του Πέρεθ. Ο Φερστάπεν, σε εκείνο το σημείο, ήταν 3,5-4,0 δευτερόλεπτα εμπρός από τον Άγγλο. Έτσι, η Mercedes στον 22ο γύρο επιχείρησε το undercut με το πρώτο πιτ-στοπ του Χάμιλτον. Η RBR απάντησε αμέσως, αλλά όταν ο Ολλανδός γύρισε στην πίστα το προβάδισμά του από τον Λιούις είχε μειωθεί στο μισό.

Όλα έδειχναν ότι με ένα ακόμα undercut ο Λιούις θα μπορούσε να περάσει μέσα από τα πιτς. Για τον σκοπό αυτό, η RBR κάλεσε πρώτη, απρόσμενα, τον Μαξ στα πιτς για να τποθετήσει τη σκληρή γόμα. Ο Λιούις, έχοντας ακόμη ζωή στα ελαστικά του, αποφάσισε να μείνει για δύο ακόμη γύρους στην πίστα – ώστε με το επόμενο σετ να είναι ακόμα ταχύτερος του Μαξ, λόγω της διαφοράς πρόσφυσης.

Έτσι κι έγινε. Πολύ σύντομα ο Χάμιλτον βρέθηκε στο κιβώτιο ταχυτήτων της RB-Honda, και ακολούθησε μια συγκλονιστική μάχη 25 γύρων. Ο Λιούις έκανε αλλεπάλληλες προσπάθειες να περάσει, ο Φερστάπεν αμύνονταν -μέσα στα όρια των κανονισμών, όπως αποφάσισαν οι αγωνοδίκες-, αλλά στον 59ο γύρο ο Χάμιλτον σφράγισε την κίνησή του.

Πέρασε τον Ολλανδό πριν καν οι δύο φτάσουν στην τρίτη στροφή, τέθηκε επικεφαλής και άμεσα χάθηκε στον ορίζοντα – καθώς ο Φερστάπεν με τα ελαστικά του δεν είχε απαντήση για το ρυθμό του Άγγλου. Ο Πέρεθ, που καθυστέρησε λίγο τη δεύτερη είσοδό του στα πιτς έμεινε λίγο μακριά από τον Μπότας, και εκεί έληξε και η μάχη του βάθρου.

Το GP Βραζιλίας είχε, νωρίς, μία περίοδο οχήματος ασφαλείας, και άλλες δύο εικονικού οχήματος ασφαλείας, για τον καθαρισμό των συντριμμιών από σχετικά ανώδυνες επαφές αρκετών οδηγών. Αυτό όχι μόνο έκλεισε τις διαφορές, αρχικά, αλλά και βοήθησε λίγο τον Μπότας στο δεύτερο πιτ-στοπ του, που συνέπεσε με το δεύτερο VSC.

Μετά τις αρχικές αψιμαχίες με τις McLaren, η Ferrari έκανε με τους Λεκλέρ και Σάινθ άνετο αγώνα στο τέλος της εξάδας. Ο Πιέρ Γκασλί απάντησε σήμερα στα προβλήματά του αυτό το τριήμερο, όπως και οι δύο Alpine – με τον Αλόνσο να ανεβαίνει από την 12η στην 9η θέση, κάνοντας μόνο ένα πιτ-στοπ.

Το επόμενο GP της Formula 1 έρχεται σε μόλις μία εβδομάδα (21/11): είναι ο πρώτος από τους τρεις αγώνες του φινάλε της σεζόν, ο πρώτος από τους τρεις της Μέσης Ανατολής, το GP του Κατάρ στην πίστα του Λοσάιλ.

από Sport 24.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2021
« Απάντηση #26 στις: Δευ 22 Νοέ 2021 13:28 »
Παράθεση
FORMULA 1

GP Κατάρ: Περίπατος Χάμιλτον, μείωσε και άλλο τη διαφορά του από τον Φερστάπεν

ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Ο Λιούις Χάμιλτον έφυγε στην εκκίνηση και δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω του στο GP του Κατάρ παίρνοντας άνετα τη νίκη. Δεύτερος ο Φερστάπεν, μειώθηκε η διαφορά τους. Στο βάθρο ο Αλόνσο!

Ο Λιούις Χάμιλτον πέτυχε την 7η φετινή του νίκη με κυριαρχικό τρόπο, οδηγώντας το GP του Κατάρ, 20ό από τους 22 φετινούς αγώνες της Formula 1, από τα φώτα της εκκίνησης μέχρι την καρό σημαία, εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν και τον εκπληκτικό Φερνάντο Αλόνσο, που πήρε το πρώτο του βάθρο μετά την επιστροφή του στη F1.

Με τη νίκη αυτή ο Άγγλος μείωσε τη διαφορά από τον Ολλανδό στη μάχη των δύο για τον τίτλο και ενώ μένουν δύο γκραν πρι για την ολοκλήρωση της χρονιάς.

Ο Φερστάπεν, που εκκίνησε από την 7η θέση λόγω ποινή 5 θέσεων επειδή αγνόησε το Σάββατο τις κίτρινες σημαίες, επέστρεψε άμεσα με την εκπληκτική του εκκίνηση στη δεύτερη θέση. Ωστόσο, ποτέ δεν κατάφερε να βρει το ρυθμό του Χάμιλτον, που έδειχνε να κάνει άνετο αγώνα συντήρησης των ελαστικών στην κορυφή.

Ο Φερστάπεν μπήκε πρώτος και τις δύο φορές για το πιτ-στοπ του, και με διαφορά ασφαλείας ο Χάμιλτον είχε την πολυτέλεια να κάνει το ίδιο άμεσα, και τις δύο φορές, χωρίς να απειληθεί από τον undercut του Φινλανδού.

Ένας εκπληκτικός, όλο το τριήμερο, Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε να κρατήσει την 3η θέση του βάθρου, ακολουθώντας στρατηγικών ενός πιτ-στοπ σε σχέση με τα δύο του Σέρχιο Πέρεθ, που ήταν πολύ ταχύτερος στο τέλος αλλά δεν κατάφερε να πλησιάσει τον Ισπανό.

Αντίθετα, ο Βάλτερι Μπότας εγκατέλειψε διότι πήγε πολύ μακριά το πρώτο σετ ελαστικών του, με αποτέλεσμα να έχει κλατάρισμα που αρχικά τον έριξε εκτός δεκάδας, και έπειτα λόγω της έκτασης; της ζημιάς τον ανάγκασε να γυρίσει το γκαράζ της Mercedes πριν από τον τερματισμό.


Ο αγώνας τελείωσε υπό το καθεστώς του εικονικού οχήματος ασφαλείας, για να απομακρυνθεί από την πίστα η Williams του Νίκολας Λατίφι, που επίσης είχε κλατάρισμα ρισκάροντας με τα ελαστικά - όπως είχε και ο Τζορτζ Ράσελ, με το έτερο μονοθέσιο της αγγλικής ομάδας. Έτσι, υπό το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, ο ταχύτερος γύρος και ο ένας βαθμός του έμεινε στα χέρια του Φερστάπεν.

Η τελική κατάταξη στο Κατάρ

Η βαθμολογία των οδηγών
Μαξ Φερστάπεν - RED BULL RACING HONDA 351.5 β.
Λιούις Χάμιλτον - MERCEDES 343.5β.
Βαλτέρι Μπότας - MERCEDES 203β.
Σέρχιο Πέρες -RED BULL RACING HONDA 190β.
Λάντο Νόρις - MCLAREN MERCEDES 153β.
Σάρλς Λεκλέρκ - FERRARI 152β.
Κάρλος Σάινθ - FERRARI 145.5β.
Ντάνιελ Ρικιάρντο -MCLAREN MERCEDES 105β.
Πιερ Γκασλί - ALPHATAURI HONDA 92β.
Φερνάντο Αλόνσο ALPINE RENAULT 77β.
Εστέμπαν Οκόν - ALPINE RENAULT 60β.
Σεμπάστιαν Φέτελ - ASTON MARTIN MERCEDES 43β.
Λανς Στρολ - ASTON MARTIN MERCEDES 34β.
Γιούκι Τσουνόντα - ALPHATAURI HONDA 20β.
Τζορτζ Ράσελ - WILLIAMS MERCEDES 16β.
Κίμι Ράικονεν - ALFA ROMEO RACING FERRARI 10β.
Νικολά Λατιφί - WILLIAMS MERCEDES 7β.
Αντόνιο Τζιοβινάτζι - ALFA ROMEO RACING FERRARI 1β.
Μικ Σουμάχερ - HAAS FERRARI 0β.
Ρόμπερτ Κούμπιτσα - ALFA ROMEO RACING FERRARI 0β.
Νικίτα Μάζεπιν - HAAS FERRARI 0β.

από Sport 24.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2021
« Απάντηση #27 στις: Κυρ 05 Δεκ 2021 23:56 »
Παράθεση
FORMULA 1

GP Σαουδικής Αραβίας: Νικητής ο Χάμιλτον σε δραματικό αγώνα και έπιασε τον Φερστάπεν
ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Ο Λιούις Χάμιλτον πανηγυρίζει τη νίκη στη Σαουδική Αραβία

Ο Λιούις Χάμιλτον σε ένα δραματικό αγώνα με δύο κόκκινες σημαίες κατάφερε να πάρει τη νίκη στο GP της Σαουδικής Αραβίας και έπιασε τον Φερστάπεν στη βαθμολογία.


Τα αμέτρητα συμβάντα και ατυχήματα στο GP Σαουδικής Αραβίας, 21ο του πρωταθλήματος της Formula 1, είχαν ως αποτέλεσμα να γίνουν δύο επιπλέον στατικές εκκινήσεις και να υπάρξουν τρεις περίοδοι εικονικού οχήματος ασφαλείας.

Τα γεγονότα ενάλλασσαν την πρωτοπορία του αγώνα μεταξύ του Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν, ώσπου η μάχη τους κορυφώθηκε με τη μεταξύ τους σύγκρουση, όταν ο Ολλανδός φρέναρε απρόσμενα κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς του να παραχωρήσει την πρώτη θέση στον Βρετανό, διότι είχε «κόψει» την πρώτη στροφή νωρίτερα στη μεταξύ τους μονομαχία.

Το βάθρο έκλεισε ο Βάλτερι Μπότας, που πέρασε τον Εστεμπάν Οκόν στο φότο φίνις. Με τον έξτρα βαθμό που πήρε ο Χάμιλτον με τον ταχύτερο γύρο, οι δύο διεκδικητές του φετινού τίτλου οδεύουν για το μεγάλο τελικό του Άμπου Ντάμπι ισόβαθμοι.


Η καθαρή εκκίνηση του αγώνα άφησε τους Χάμιλτον, Μπότας και Φερστάπεν στις τρεις πρώτες θέσεις χωρίς κανένα συμβάν. Ο Χάμιλτον είχε ανοίξει τη διαφορά τους στα 2,5'' από τον Μπότας και στα 3,7'' από τον Φερστάπεν, όταν το ατύχημα του Μικ Σουμάχερ -που δεν προκάλεσε τραυματισμό για τον Γερμανό- έβγαλε στην πίστα το όχημα ασφαλείας.

Η Mercedes έβαλε τους Χάμιλτον, Μπότας στα πιτς για να εκμεταλλευτεί το όχημα ασφαλείας για την αλλαγή ελαστικών, αλλά ο Φερστάπεν δεν έκανε το ίδιο. Ο Ολλανδός τέθηκε επικεφαλής, αλλά είχε τις δύο Mercedes πίσω του και εμφανώς μειονεκτούσε, δεδομένου ότι θα έπρεπε αργότερα να κάνει το πιτ-στοπ του.

Ωστόσο, τότε η απόφαση των αγωνοδικών να διακόψουν τον αγώνα με κόκκινη σημαία γύρισε την ισορροπία υπέρ του Ολλανδού. Στη διακοπή ο Μαξ μπορούσε να αλλάξει ελαστικά, και έτσι ήταν πλέον επικεφαλής του αγώνα χωρίς την υποχρέωση ενός μετέπειτα πιτ-στοπ.


Στην δεύτερη (στατική) εκκίνηση ο Χάμιλτον ξεκίνησε καλύτερα, πέρασε τον Φερστάπεν, αλλά ο Ολλανδός απάντησε στην πρώτη στροφή περνώντας ξανά επικεφαλής. Ωστόσο, το έκανε κόβοντας τη στροφή από την εσωτερική, την ώρα που ο Οκόν εκμεταλλευόταν την ευκαιρία της μάχης κορυφής για να μπει στη δεύτερη θέση. Όμως, εκκρεμούσε η απορία αν ο Φερστάπεν θα διατηρούσε την πρώτη θέση που κέρδισε εξαιτίας αυτού.

Ωστόσο, ένα σφοδρό ατύχημα των Ράσελ-Μαζέπιν πιο πίσω, έπειτα από επαφή των Πέρεθ-Λεκλέρ, οδήγησε σε δεύτερη διακοπή, με κόκκινες σημαίες. Κατά τη διάρκεια της διακοπής, ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA Μάικλ Μάσι πρότεινε στη RBR να εκκινήσει ο Φερστάπεν από την 3η θέση, πίσω από τους Οκόν και Χάμιλτον, λόγω της νωρίτερης παράτυπης προσπέρασής του.

Η Red Bull το δέχθηκε, κι έτσι η τρίτη (στατική) εκκίνηση έγινε με τον Οκόν επικεφαλής, τον Χάμιλτον δεύτερο και τον Φερστάπεν τρίτο. Αυτή τη φορά, όμως, ήταν η σειρά του Φερστάπεν να κάνει καλύτερη εκκίνηση και να περάσει πρώτος, αφήνοντας τον Χάμιλτον πίσω από τον Οκόν.

Ο Βρετανός σύντομα απαλλάχθηκε από την Alpine και άρχισε την καταδίωξη του Ολλανδού, μένοντας σταθερά κοντά του στα 1.0-1.5 δευτερόλεπτα. Στους επόμενους γύρους υπήρξαν τρεις περίοδοι εικονικου οχήματος ασφαλείας, για να καθαριστεί η πίστα από συντρίμμια διαφόρων συμβάντων στις πιο πίσω θέσεις. Αυτές οι περίοδοι δεν άλλαξαν τίποτα στη μάχη της κορυφής.

Ώσπου, φτάσαμε στον 35ο γύρο. Ο Χάμιλτον, διαθέτοντας πλέον το DRS, είχε φτάσει στο κιβώτιο του Φερστάπεν, και έκανε την απόπειρα προσπέρασης στην πρώτη στροφή. Και πάλι ο Ολλανδός έκοψε τη στροφή στο εσωτερικό της, και η RBR έδωσε την εντολή στον Μαξ να παραχωρήσει τη θέση του.

Ο Φερστάπεν το έκανε, τότε, σε λάθος σημείο και με λάθος τρόπο, εσκεμμένα ή όχι μόνο ο ίδιος γνωρίζει, με αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να χτυπήσει με την εμπρός πτέρυγά του στον πίσω τροχό της Red Bull. Ο Χάμιλτον, πάντως, ανέφερε ότι ο Μαξ του έκανε την περιβόητη «δοκιμασία φρένων», υπονοοώντας ότι το έκανε εσκεμμένα.

Παρότι έσπασε η δεξιά άκρη της εμπρός αεροτομής του Λιούις, ο Άγγλος συνέχισε, ώσπου οι αγωνοδίκες έδωσαν την εντολή στον Φερστάπεν να παραχωρήσει την πρώτη θέση. Ο Μαξ το έκανε στον 42ο γύρο – αλλά αμέσως ξαναπέρασε τον Χάμιλτον. Δευτερόλεπτα μετά ακολούθησε ποινή 5'' στον Ολλανδό, ο Χάμιλτον τον πέρασε στον 43ο γύρο και εκεί όλα τελείωσαν.

GP Σαουδικής Αραβίας: Νικητής ο Χάμιλτον σε δραματικό αγώνα και έπιασε τον Φερστάπεν
Η βαθμολογία των οδηγών
Μαξ Φερστάπεν - RED BULL RACING HONDA 369.5 β.
Λιούις Χάμιλτον - MERCEDES 369.5β.
Βαλτέρι Μπότας - MERCEDES 218 β.
Σέρχιο Πέρες -RED BULL RACING HONDA 190β.
Σάρλς Λεκλέρκ - FERRARI 158β.
Λάντο Νόρις - MCLAREN MERCEDES 154β.
Κάρλος Σάινθ - FERRARI 145.5β.
Ντάνιελ Ρικιάρντο -MCLAREN MERCEDES 115β.
Πιερ Γκασλί - ALPHATAURI HONDA 100β.
Φερνάντο Αλόνσο ALPINE RENAULT 77β.
Εστέμπαν Οκόν - ALPINE RENAULT 72β.
Σεμπάστιαν Φέτελ - ASTON MARTIN MERCEDES 43β.
Λανς Στρολ - ASTON MARTIN MERCEDES 34β.
Γιούκι Τσουνόντα - ALPHATAURI HONDA 20β.
Τζορτζ Ράσελ - WILLIAMS MERCEDES 16β.
Κίμι Ράικονεν - ALFA ROMEO RACING FERRARI 10β.
Νικολά Λατιφί - WILLIAMS MERCEDES 7β.
Αντόνιο Τζιοβινάτζι - ALFA ROMEO RACING FERRARI 3β.
Μικ Σουμάχερ - HAAS FERRARI 0β.
Ρόμπερτ Κούμπιτσα - ALFA ROMEO RACING FERRARI 0β.
Νικίτα Μάζεπιν - HAAS FERRARI 0β.

από Sport 24.gr
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.908
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: F1 2021
« Απάντηση #28 στις: Κυρ 05 Δεκ 2021 23:59 »
- Απίστευτος αγώνας ο σημερινός που τα είχε όλα! Τρακαρίσματα, αυτοκίνητα ασφαλείας, κόκκινες σημαίες, προσπεράσεις, επανεκκινήσεις, ένταση, μουρμουρα...

- Η συγκεκριμένη πίστα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ

- H FIA έχει καταντήσει ΟΗΕ μεταξύ των δύο μεγάλων ομάδων

- Αυτός ο Φερστάπεν όσο ταλέντο και αν έχει είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ!

- Αυτός ο μικρός Σουμάχερ δεν φαίνεται να είναι της κλάσης του πατέρα του!
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!