ΑΔΙΚΕΙΣ ΤΟ ΦΙΛΑΘΛΟ;
ΑΔΙΚΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
ΑΔΕΙΑΖΕΙΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ;
ΑΔΕΙΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ;
ΕΙΣΑΙ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣΘα με βόλευε αν οι άδειες εξέδρες
είχαν την αιτιολόγηση των απεχόντων.
Διαφορετικά θεωρούνται αγνοούμενοι.
Θα με βόλευε αν έστω σ ένα παιχνίδι, έβλεπα ένα καγκελάτο πανό απ’ τους εντός που λέγονται σύνδεσμοι, που να γράφει με μεγάλα μπλε γράμματα
«ΧΡΗΣΤΟΒΑΣΙΛΗ ΕΔΙΩΞΕΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ» (ή ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ)
ή
«Η ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΘΕΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ»
Θα με βόλευε, αν όλοι οι Σύνταυροι που απέχουν μόνο και μόνο για οικονομικούς λόγους – γιατί η σιωπή δεν απαντάει - αν μια Κυριακή πολιορκούσαν ειρηνικά το γήπεδο και μαζί με αυτούς, όλοι οι οργανωμένοι και οι τακτικοί, με ένα Ζωσιμαδάτο Εβδομηντάμετρο Πανό που να γράφει
«ΠΑΣΟΛΕΔΕΣ ΣΤΙΣ (--/--/11) ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΣΑ, ΠΟΛΙΟΡΚΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ»
«Η ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΠΑΕ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΣΟΛΕ»
Για την ώρα, θα ήταν λάθος το Συμπέρασμά μου, αν θα έλεγε:
«Τελικά όσοι τάχουν, πηγαίνουν στο γήπεδο»
Θα ήταν επίσης λάθος να πω ότι:
«Κάποιοι δε επιθυμούν πολύ κόσμο στο γήπεδο, για να μη χαλάει η παρέα»
Θα ήταν επίσης λάθος να πω ότι:
«Οι Πασολέδες είναι, περί τους 1700 μ.ο. προσέλευσης»
Ο Χριστοβασίλης απ’ τη μεριά του αιτιολόγησε, θεωρώντας καλή την τιμή για Β΄ και επιβεβλημένη, λόγω εξόδων (προστίμων, συμβολαίων, αδόδου κ.τ.λ.)
Και δεν αγνοεί το γεγονός ότι, η Φτήνεια τρώει τον Παρά.
Προτιμάει τους 1.700, από τους 7.500;
(π.χ. 15 x 100 άτομα=1500 - 8 χ 500 άτομα = 4000)
Άρα, δεν έχει ανάγκη τον κόσμο και κατά συνέπεια το χρήμα.
Κι όμως κανένας οργανωμένος ή τακτικός δεν διαμαρτυρήθηκε ποτέ για το ζήτημα των εισιτηρίων. ούτε με ΣΥΝΘΗΜΑ ούτε με ΠΑΝΟ, πλήν της "Vitsa Group" που έθεσε το ζήτημα-αίτημα και κάποιο άλλο πέρσι που έλεγε κάτι για τη "τζούλια" (συγνώμη δε θυμάμαι από ποιούς).
Τα συνθήματα που ακούγονται, είναι δυο τρία και μάλιστα επιτηδευμένα μεν, αλλά παρωχημένα δε και μερικά εκφράζουν μια συγκεκριμένη παρτίδα.
Αν σκεφτώ ότι με το ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ήρθαν 9.700, θα καταλήξω στο συμπέρασμα ότι ο Πασολές δεν ιντριγκάρεται και δεν εξιτάρεται αγωνιστικά από την Ομάδα.
Αλλά για να συμβεί αυτό, θα πρέπει κάποιοι Πασολέδες να ιντριγκάρουν και να εξιτάρουν αγωνιστικά την Ομάδα και αμοιβαία.
Επίσης, δεν παίζουμε διαρκώς με Τσάτσο (αποτρεπτικό).
Αμα είσαι αρχιδάτος, πήγαινε στο γεντί κουλε και ρίξτο το σύνθημα επιτόπου.
Οι εξ αποστάσεως ύβρεις και μάλιστα όταν απευθύνονται σε γυναίκες, είναι ανεπίτρεπτες.
Εν πάσει περιπτώσει όμως, η αποχή, παραμένει παραδόξως σιωπηρή και αναιτιολόγητη.
Το παραμύθι, για κρίση, για ακρίβεια και για κακό ποδόσφαιρο, δεν απαντάει επαρκώς στο ερώτημα γρίφος.
Και δε φαίνεται όμως να διεκδικούν και τίποτα και κανένας, σε μαζικό επίπεδο.
Ούτε για τα οικονομικά, ούτε για τα αγωνιστικά.
Βολεύτηκαν αλλιώς;
Αρνούμαι να το πιστέψω.
Πώς "ικανοποιείται" τελικά στις μέρες μας ο Πασολές που ξέρουμε;
Θα με βόλευε λοιπόν αν οι άδειες εξέδρες, είχαν την αιτιολόγηση των απεχόντων.
Δεν προκύπτει όμως, ούτε αιτιολόγηση της Απουσίας, ούτε αίτημα αναστολή της Απουσίας.
Κι όπως αποδεικνύεται, κανένας δε φαίνεται να ενθουσιάζεται ή να προσδοκά κάτι απ τον φετινό Πας, εφ όσον δεν διεκδικεί μια θέση στην ιστορία. Μια ιστορία που δεν ανήκει σε καμία ΠΑΕ και σε κανέναν Πρόεδρο. Ανήκει στον ΠΑΣΟΛΕ.
Κατά συνέπεια, εφ' όσον δεν διεκδικούν έστω μέρος απ αυτά, θεωρούνται αγνοούμενοι.
ΥΓ: Και εδώ, θα συμφωνήσω τελικά, με την κουβέντα που είπε ο Μπίρμπας προχτές «έχει ανάγκη μωρέ η Παε από εισιτήρια; τα τηλεοπτικά να ναι καλά και του χρόνου ακόμα καλύτερα και με όλο τον κόσμο μέσα, μονο εσύ χαμένα που έρχασαι απ του διαόλου τη μάνα ως τώρα, δε θα βρίσκεις εισιτήριο» Μακάρι να γίνει κι έτσι.