Όταν μιλάμε για οπαδικό φόρουμ προφανώς θα διαβάσεις και μαλακίες. Άλλωστε με το πληκτρολόγιο όλοι γαμίκουλες είμαστε. Τέσπα, μακάρι κάποια στιγμή όλα αυτά να τελειώσουν. Μακάρι να σας ρίξουμε 4 γκολάκια (έτσι για το συμβολικό) την Κυριακή σε ένα κατάμεστο και πύρινο Γεντί Κουλέ και μακάρι τα μαλακισμένα τα δικά μας να ρίξουνε κάνα γαμήσι το Σάββατο το βράδυ (έστω Κυριακή πρωί) να ξεκαβλώσουν, και να μη γίνει καμιά μαλακία... Όπως είπε και κάποιος παραπάνω (με όχι ιδιαίτερα κόσμιο τρόπο, αλλά συμφωνώ) το πρόβλημα της Ομάδας μου δεν είναι ούτε ήταν ο ΠΑΣ.
Γεια και χαρά σας. Ξέρω ότι αν το ποστ μείνει πάνω από 5 λεπτά πριν διαγραφεί θα είναι ρεκόρ.
Γεια και χαρά lemmy κ.ά. «snakes» και Κρήτες φίλαθλοι.
Δυστυχώς, κάποιοι ελάχιστοι από σας, εκεί στη Μεγαλόνησο, κουβαλάτε ακόμα στην πλάτη σας το σακίδιο που είχατε πριν 10 στη Ρόδο, με όλα τα «απαραίτητα», μέσα και αμφιβάλω αν μπορέσατε να βγάλατε ακόμα τα παπούτσια σας από τότε, καθώς κρατάτε ακόμα τον «π» στα χέρια.
Δεν εξηγείτε αλλιώς το φαινόμενο;
Με αφορφή τον lemmy για ξε lemmy, θα πω την προσωπική μου άποψη, για το παραμυθάκι σας.
«Κρατάτε ένα μίσος επειδή μερικά πρεζάκια πριν χρόνια πλακώθηκαν μεταξύ τους και κάποιοι χτύπησαν ένα δικό σας;»
Προσωπικά, δεν κρατάω μίσος, εικόνες κρατάω και έχω ερμηνεύσει τα γεγονότα. Αλλά μου ανεβαίνουν τα σκατά όταν μιλάτε για «πρεζόνια». Οι υπόλοιποι τι ήταν; Ειρηνοποιοί;
Έναν δικό μας μόνο «χτύπησαν» απλά και μόνο; Έτσι σας είπαν οι παπούδες σας; Αλλά όπως και να έχει και ενώ έχουν περάσει 10 χρόνια, φαίνεται ότι αυτά τα ίδια «πρεζάκια» όπως τα λες, είναι το διαχρονικό άλλοθι της κερκίδα σας.
Κανένας δε διάλεξε να γίνει πρεζόνι και είναι απάνθρωπο να απαξιώνεις παιδιά απ’ το κοινωνικό σου περιβάλλον, που αβοήθητα και μέσο των ευυπόληπτων εμπόρων, κλείνουν ραντεβού με το θάνατο.
Σώζοντας όμως τα «πρεζάκια», σώζεται και την κερκίδα σας και επανεντάσσεστε στον πολιτισμό και στη φίλαθλη ομαλότητα, που εμείς σας επμοδίζουμε να καταφέρετε.
«Αυτές οι απόψεις είναι το ίδιο ηλίθιες με τα διάφορα αντεθνικά και αντικρητικά συνθήματα που κατά καιρούς έχουν ακουστεί από το γήπεδό σας. Προφανώς και έχουμε κι εμείς ζώα και ηλίθιους που θεωρούν χρέος τους να απαντήσουν σε ό,τι μαλακία πείτε στο γήπεδό σας»
Είσαι μαέστρος στη στρέβλωση και αρχιερέας στην προκατάληψη. Επιμένεις ακόμα στα κατασκευασμένα και μυθευμένα επιχειρήματα που λένε ότι:
- σας προκαλέσαμε στη Ρόδο
- εμείς σας βρίζουμε και εσείς απαντάτε
Αλήθεια, πόσες «Κυριακές» έχεις να Πας στο γήπεδό σου;
«αλλά να είστε σίγουροι ότι για την πλειοψηφία των Ομιλητών ΔΕ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΚΟΝΤΡΑ!»
Κανέναν, λογικό άνθρωπο δεν τον ενδιαφέρει. Αλλά και κανένας λογικός (σχετικός ή άσχετος με τα γεγονότα της Ρόδου) δεν ανέχεται τη συνεχιζόμενη καφρίλα, που θέλει να θεωρεί κατόρθωμα τις τυφλώσεις, τα κατάγματα και άλλες παραμορφώσεις σε βάρος παιδιών μας, που εσείς «αναγκαστήκατε» να μας προξενήσετε, επειδή εμείς σας «προκαλέσαμε» και αμυνθήκατε επιτιθέμενοι και άνευ λόγου.
Έτσι δεν έγιναν τα κατορθώματα;
«Κάποιο παλικάρι έλεγε πιο πάνω ότι ο καλύτερος οπαδός του ΟΦΗ είναι απολίτιστος απλά.»
Τι άλλο μπορεί να είναι, οταν στο κερκιδικό του παραλήρημα πιάνει, εθνικά, εθνοτικά, ρατσιστικά, ηθικά, πολιτειακά - θεσμικά, κ.ά., έχει ήδη αυτοπροσδιοριστεί.
«Προφανώς το παληκάρι που πήγε "να κολλήσει το αυτοκόλλητο" είναι ακαδημαϊκός, ε;»
Μπορεί και να γίνει μια μέρα, αλλά εσείς, έχετε τουλάχιστο δυο ακαδημαϊκούς του Τραμπουκισμού στο ροστερ (11αδα) σας. Το ξέρεις; Να τους χαίρεται ο αθλητικός κόσμος και η ποδοσφαιρική οικογένεια.
«Εμείς κόντρα έχουμε με το κατεστημένο των Αθηνών και του ΠΟΚ.»
Πράγματι, διαπιστώνω ότι μοιραία σας προέκυψε μια ιδιότυπη κόντρα τελευταία, με μέρος του ΠΟΚ, την οποία δε φανταζόσασταν ποτέ. Εγώ τη λέω, ένδειξη καλού χαρακτήρα ή μεταμέλειας για την πόρτα που φάγατε.
«Εσείς μπορείτε να συνεχίζετε να γαμάτε τον ΟΦΗ και την Κρήτη αφού πιστεύετε ότι εμείς φταίμε για την κατάντια σας.»
Μεταφυσικό μάλλον, αλλά λέγεται έτσι εθιμικά, όπως και στον υπόλοιπο «ωραίο κερκιδικό κόσμο». Δεν έχουν ανάγκη τα βουνά (για όσους το κάνουν) απ’ αυτά, όταν δε βιάζονται συνειδήσεις, μνήμες συλλογικές ή ατομικές, με χειρότερους τρόπους.
Ως κατάντια μας προφανώς εννοείς το γεγονός ότι, ανεβαίνοντας στη ΣΛ θα μας κοπεί τι σεχ μαζί σας.
Τι λες τώρα ρε παλληκάρι;
«Γιατί να μη μπορώ να έρθω στο γήπεδό σας όταν θα παίζει ο πασ με κανένα γαβροβάζελο να γαμήσουμε μαζί καμιά πρασινοκόκκινη μάνα;»
Που το Πας, όλο εκεί το τριγυρνάς. Απ’ τη μια λες να κοπούν επιτέλους αυτά, απ’ την άλλη υποστηρίζεις την αναπαραγωγική – ανακυκλική θεωρία της βίας και του ρατσισμού.
Τέλος Πάντος, για εθιμικά συνθήματα κάνουμε λόγο, όχι για χυδαιότητες και ύβρεις.
«Τέσπα, τώρα ξέρω ότι θα αρχίσει το μπινελίκι από τους πολιτισμένους πασολέδες αλλά στα παπάρια μου.»
Είσαι όμηρος μιας αθεράπευτης προκατάληψης.
«Τι καλύτερο από το να είσαι Κρητικός και να είσαι ΜΟΝΟ ΟΦΗ, Γιαννιώτης και να είσαι ΜΟΝΟ ΠΑΣ, Τυρί και να είσαι ΜΟΝΟ ΑΕΛ. Αλλά ξέχασα, στ' αρχ@##$ μας το ποδόσφαιρο.»
Το παραπάνω «Τι καλύτερο», αν και ευτυχώς για τα Γιάννινα, δυστυχώς όμως για το επαρχιακό ποδόσφαιρο και ιδιαίτερα μάλλον για σας, όπου κυριαρχεί και ανθεί το ΠΟΚ – ΠΟΘ, με το οποίο είστε σε εικονική κόντρα.
«Καμιά μάνα να γαμάμε, να λέμε και κανένα εμπνευσμένο σύνθημα περί Σπιναλόγγας να περάσει η ώρα μέχρι να αρχίσει στην tv ο γάβρος.»
Είσαι υπέρ του μεταφυσικού και του εθιμικού τελικά περί «συνθημάτων». Η καρδάρα μαζεύεται, το γάλα με τίποτα.
Λεβέντη, μάθε ότι, η μάννα είναι ιερό πρόσωπο και η Σπιναλόγκα μαρτυρικός τόπος. Η Σπιναλόγκα, εκεί που είπατε ότι θα μας μαντρώσετε εμάς τους Παγουράδες και τις τυφλές μάνες μας και το τραγουδάει ένας ανεγκέφαλός σας σε βιντεάκι σας.
Ποιος αναφωνεί λοιπόν και ποιος αντιφωνεί σ' αυτό το ειδεχθή «συνθηματικό διάλογο»;
Ποιος προκαλεί;
«Δε σκοπεύω ούτε να σας κάνω υποδείξεις ούτε να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σας.»
Θα ήταν εντιμότερο και πειστικότερο, αν έκανες υποδείξεις και αντιπαραθέσεις, με επιχειρήματα, παρά να αντιφάσκεις και να αυτοαναιρείσαι.
Κι αν υποθέσουμε ότι ντε και καλά, αν αρχικά ήθελες να πεις κάτι που να συμβάλει επιτέλους «κερκιδικό πολιτισμό» γενικά, αλλά και στη μεταξύ μας «κόντρα σας», δε φάνηκε καν στον πρόλογό σου και στα προσχήματά σου, αλλά το ότι μας την είπες, μας την είπες, να είσαι σίγουρος.
Μια παροιμία λέει «Καλά ξέρεις να κλέβεις, αλλά να ξέρεις και να φυλάς»
«Ελπίζω κάποια στιγμή να καταλάβουμε και οι δύο πλευρές ότι για το καλό του "ελληνικού ποδοσφαίρου" πρέπει να η επαρχία να είναι δυνατή και ενωμένη.»
Εσείς όμως, και επειδή ο «άκρητος» εγωισμός σας, δεν σας επιτρέπει τη Συγνώμη, κι αφού δυσκολεύεστε να κατανοήσετε πού και πώς πλήττεται το «ελληνικό ποδόσφαιρο», κάντε τουλάχιστο ένα βήμα προς τη σιωπή.
Πάντος, για να Πας δε διάλογο, χρειάζονται συνΟμιλητες.
Για μένα, ο Φίλαθλος Κόσμος, ούτε αρχίζει, ούτε τελειώνει στη δική σας κερκίδα, ούτε στη γειτονική που σας φιλοξένησε δεόντως.
Προκειμένου να ασχολείστε με τα εξωτερικά, δημιουργήσατε χάος στα εσωτερικά.
Καλά είναι να αναμορφώσετε και να περισώσετε και να αναδείξετε ότι θετικό μπορεί να υπάρχει στηνΌφη και τα άλλα διορθώνονται μέσα από αυτά.
«Περαστικά μας και ας κερδίσει ο καλύτερος! (χαχαχα)»
Στο παιχνίδι, εκτός απ’ τους διαιτητές, υπάρχει και ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966.
Ας αναμετρηθούν λοιπόν μεταξύ τους (οφοφοφοφ)
Αν και άνευ ουσίας το αγωνιστικό, ευελπιστούμε όμως για το καλύτερο θέαμα και σας προσφέρετε μια εξαιρετική ευκαιρία ώστε να κάνετε ένα μεγάλο βήμα, προς τη Συγνώμη, που θα βρει σίγουρα αποδοχή, αν όχι αγάπες και λουλούδια.