Ζητάμε εισιτήρια για ταξίδια και ξίδια σε δρόμους που τους έχουμε κλείσει μόνοι μας και μας τους έκλεισαν άλλοι και τους αλληλοκλείσαμε και δε χωράει δικαιολογίες και υπεκφυγές και παραπέρα και έξω από μας οι ευθύνες.
Υπάρχουν προϊστορίες και εχθροπραξίες και οδομαχίες και κερκιδογαμίες και πορδοτσογλανικές κόντρες και λυκοφιλίες και εισιτήρια μαύρα και ποσοστά δούνε λαβείν και πάρε δώσε κομμένα στο εξής, για προστασία της ομάδας και του κόσμου.
Για Άρη δεν άκουσα ποτέ κερκιδιγαμίες και μάνες κραγιονάτες και μπαμπάδες γκευ, κάτι πορδοτσιγλανιές που πέρασαν στα ψιλά πήρε το μάτι μου κάποτε (…), αλλά μέλι – γάλα και έτσι τη θέλουμε τη μπάλα.
1. Από το 2001 … δε βλέπω μουσαφιρλίκια και Δημητρούλες και Κιγκ Πύρρος, πρόκειται περί παρεξηγήσεως είπα, γιατί κάποιοι και για κάτι που έγινε εντός μας, πήγαν στο εκτός μας και αλλού και κάποιοι φάγανε ηρωικό παραμύθι από κούνια από τους ετεροκαριόληδες εντός.
2. Από το 2009 … δε βλέπω μουσαφιρλίκια και τσιγκ – τσιγκ Κουμκουάτ, πρόκειται περί παρεξηγήσεως πάλι, γιατί κάποιοι και για κάτι σικέ μαρέ, φάγανε ηρωικό στήσιμο και ξύλο διαδρόμου και στο λιμάνι μια κλούβα, μία νεκροφόρα και φάγαμε φόλα.
3. Από το 2011 και μετά … δεν προβλέπω μουσαφιρλίκια και να συμβεί τσιγκ – τσιγκ στα πέριξ των γηπέδων εκείνων των ομάδων που έχουν κερκιδογαμηθεί Ζωσιμαδικά ερήμην τους και άνευ λόγου και άνευ αντιπαλότητας και άνευ αγώνος.
4. Από το 2011 και μετά … δεν προβλέπω μουσαφιρλίκια και φιλοφρονήσεις και φίλαθλο – ποδοσφαιρικό τουρισμό σε αμφίδρομη σχέση, από κερκίδες που μας καψάλισαν και μας έβρισαν τη μήτρα μας και μας στοχοποίησαν οι Ματιόζοι.
5. Στη Δράμα θα πάμε, δε χρειάζονται εισιτήρια, το βλέπεις και τηλεόραση και πολύ κοντά στο γήπεδο, στα παραπάνω μουσαφιρλίκια ούτε από τηλεόραση.
6. Έρθουν δεν έρθουν τα παγανά στην έδρα μας, το κερκιδογαμήσι θα πάει γόνα και δεν πρόκειται περί παρεξηγήσεως ότι, αυτό το ενδεχόμενο μπορεί να αυτοαναιρείται λόγω προτέρων θετικών ενδείξεων κερκιδικής αγαμίας και αν το θες, την ομάδα τη Χανδακώνεις και άνευ αντίπαλης Κερκυ...δικής παρουσίας, όταν γαυροβαζελίζεις και όταν ΠΑΣ με το διάολο.
Τα περιθώρια για μια φίλαθλη – οπαδική σχέση φιλοξενίας και αμοιβαίας ανταπόδοσης έχουν μυαλοστενέψει, κεφοπροσκρούουν στα όρια που οι αρνητικές κερκιδικές συμπεριφορές – σχέσεις έβαλαν και επέβαλαν κατά καιρούς, άλλοτε τεχνηέντως, άλλοτε μαλακιέντως και άλλοτε πρδοστογλανιέντως, για να τρώμε πόρτα σ τα γήπεδα που παίζει η ομάδα μας, λόγω ιστορικού αναίτιων επί της ουσίας επεισοδίων που έχουν βάση το πρδοτσογλανικό νταραβέρι και εμπίπτουν στο κεφάλαιο Βία – Πειθαρχικές και δεν έχουν καμία σχέση με την κερκίδα του ΠΑΣ.΄
ΥΓ: Αν τώρα και δε νομίζω πως πρόκειται περί παρεξηγήσεως και παρανοήσεως, αν λέω τώρα, οι εντός των τοιχών τυχόν και πιθανόν κάποιοι ένθερμοι γαυροβάζελοι μπορεί να γοητεύονται περιστασιακά από τον ΠΑΣ λόγω εντοπιότητας, ωστόσο όμως, τα συγκουσιακά της μικρής αγάπης έναντι της μεγάλης αγάπης κάνουν μπαμ και ανταποδίδουν με «γαμήσια και προστίματα» την αγάπη τους για τη μικρή αγάπη, τότε αγάπες μου δε μας φταίνε ούτε τα Αγρίνια ούτε οι Κέρκυρες, ούτε τα Νιώνια, ούτε οι Πολυτραυματίες, ούτε οι Σπιναλόγκες.
ΥΓ2: Μας φταίει το παραμύθι μας που μας φέρνει τον ύπνο της ζωής μας.
Τελικά, αλλού Ιδού η Ρόδος και αλλού Ιδού το πήδημα και δε νομίζω πως πρόκειται περί έγερσης αντιρρήσεων από κανένα Ποκ - Ρωτάν κερκιδικό νεογνό παρπαδελάτο.
ΥΓ3: Μας φταίνε οι ταγοί και οι αοιδοί και οι μισθωτοί και οι εντός των τειχών άΠΑΣοι Πορδοτσόγλανοι που με μια και μόνη παρουσία στο γήπεδο στη χάση - φέξη, που με πράσινο ή κόκκινο στριγκάτο και με μια φανέλα ΠΑΣ από πάνω, κερκιδογαμούν, χορτοβατούν, τιμωρούν και όλα αυτά με απόλυτη ανοχή και ασυλία κερκιδική, αυτοκόλλητοί μου και όλα αυτά, αν δε πρόκειται περί παρεξηγήσεως, τα είπα, επειδή μας ΠΑΣ παντού και εμείς για Πουρνάρια.
ΥΓ4: 8)
ΥΓ5: Και επειδή οι εκκλήσεις για προστασία της ομάδας – γηπέδου ποτέ δε σταμάτησαν πριν - ιδιαιτέρως τώρα και επειδή η ομάδα ήταν διαρκώς απροστάτευτη και εξαιρετικά έκθετη … και επειδή γνωρίσαμε τις συνέπειες, ας την προστατέψουμε για να την έχουμε.
Πρέπει να καταλάβουμε και να προασπίσουμε το γεγονός ότι, η ομάδα έχει ανάγκη μόνο από Προστασία και όχι από Προστάτες, αν δε πρόκειται περί παρεξηγήσεως ανάμεσα στις έννοιες "ηπιότητα - πραότητα". Δε νομίζω.
8)