Για να μπορεί να χαρακτηριστεί ντεφορμέ ένα επιθετικός, πρέπει να συμβαίνουν δύο πράγματα:
1) Είτε του δίνονται ευκαιρίες και τις χάνει, είτε
2) Δεν προσπαθεί, δε βγάζει ενέργεια μέσα στο γήπεδο.
Στο Σαϊτιώτη δε συμβαίνει κάτι από τα δύο ! Ο άνθρωπος σκίζεται σε κάθε ματς και παλεύει μόνος του απέναντι σε 2 και 3 αμυντικούς. Θυμάστε να πήρε καμιά τελική πάσα και να μη σκόραρε;
Πώς μπορούμε να συγκρίνουμε την αποτελεσματικότητά του με αυτή του Σίσιτς, όταν ο Σίσιτς σκόραρε βρισκόμενος τετ-α-τετ από μπαλιές "πάρε-βάλε" του Ντάσιου και του Μιχαλόπουλου;;;
Το Σαϊτιώτη δεν το μάθαμε φέτος!
Ο άνθρωπος είναι χαρισματικός όταν παίζει δίπλα σε έναν ακόμα επιθετικό τύπου Κοντογουλίδη. Δεν είναι για να τρώει το ξύλο και να σπάει μπάλες. Είναι για να ελοχεύει μες τη μεγάλη περιοχή και να πετάγεται εκεί που δεν τον περιμένεις! Το φετινό στυλ ανάπτυξης του ΠΑΣ δεν τον "πάει" !
Το πρόβλημα της ομάδας δεν ήταν και δεν είναι το εύκολο γκολ ! Το πρόβλημα είναι η εύκολη πάσα !
Σε όλα τα τελευταία ματς, μας έλειπε η τελική μπαλιά μέσα στην περιοχή.
Η μπαλιά που έβγαλε ο Καζναφέρης στον Ντιμπαλά στο 1ο γκολ με τον ΠΑΟΚ. Η μπαλιά που έβγαλε ο Τζάνης στο Ντιμπαλά στο 4ο γκολ με τον ΠΑΟΚ. Η συστημένη εκτέλεση φάουλ στο κεφάλι του Κούσα από τον Κανακούδη στο 2ο γκολ με τον ΠΑΟΚ. Αλλά αυτά ήταν στο κύπελο. Άλλες οι συνθήκες...
Στο πρωτάθλημα, εκτός από τις 2 προαναφερθείσες ασίστ, άλλη που θυμάμαι ήταν στο ματς με την ΑΕΚ αυτή του Σίσιτς στο Σαϊτιώτη.
Το πρόβλημα της ομάδας έχει όνομα και λέγεται Μενδρινός!
Πόσες ασίστ έχει βγάλει το παλικάρι φέτος; Ποιος είναι ο ρόλος του στην ομάδα;
Δύο παίκτες μπορούν να ξεμπλοκάρουν την ομάδα. Ο ένας είναι ο Μπουχάν και ο άλλος ο Καζναφέρης. Μπορούν να παίξουν και οι δύο μαζί, αλλά μέχρι στιγμής ο Αναστόπουλος δεν έχει χρησιμοποιήσει κανέναν από τους δύο στο πρωτάθλημα...
Επιθετική προσέγγιση του ματς, δε σημαίνει να τοποθετείς τρεις επιθετικούς, αλλά μέσους που μπορούν να δημιουργήσουν. Κι αυτό δεν υπήρχε στην Καβάλα...
Ελπίζω στα προσεχή ματς να δούμε κάτι διαφορετικό για να ταιριάξει με το απαράμιλλο πάθος που έχει εμφυσήσει ο αλενατόρε.