Για να δουμε ποιος ειναι ο κ. Αλφουζος!!!!
Αυτό είναι το πραγματικό οικολογικό πρόσωπο του Αλαφούζου του ΣΚΑΙ
Διαβάστε ενα παλιό δημοσιευμα για ην δραστηριότητα του Αλαφούζου που μας το παίζει οικολόγος...
Και δεύτερο δεξαμενόπλοιο της ERMIS MARITIME συμφερόντων Αλαφούζου κρίθηκε επικίνδυνο από τις ισπανικές αρχές. Πρόκειται για το τάνκερ POLAR το οποίο ακινητοποιήθηκε για 4 ημέρες, μετά τη διαπίστωση 34 παραβάσεων, η μια εκ των οποίων αφορούσε στο κεντρικό σύστημα τροφοδότησης των μηχανών. Και αυτό το τάνκερ, που έχει ναυπηγηθεί το 1987, είναι μονού κύτους, ανήκει δηλαδή στην κατηγορία των δεξαμενοπλοίων που θεωρούνται ως μια από τις μεγαλύτερες οικολογικές απειλές.
Στις αρχές Δεκεμβρίου, οι ισπανικές αρχές και οι κυβερνήσεις της Γαλλίας και της Πορτογαλίας είχαν απαγορεύσει σε άλλο ένα δεξαμενόπλοιο συμφερόντων Αλαφούζου, στο ENALIOS TITAN, να διέλθει από τα χωρικά τους ύδατα και μάλιστα είχαν θέσει σε επιφυλακή λιμενικά και πολεμικά σκάφη ώστε να μην επιτρέψουν την προσέγγισή του σε απόσταση μικρότερη των 200 μιλίων από τις γαλλικές, πορτογαλικές και ισπανικές ακτές, επειδή κρίθηκε επικίνδυνο. Το πλοίο μονού κύτους και ηλικίας 24 ετών είχε εξεταστεί από Γάλλους εμπειρογνώμονες οι οποίοι στην αναφορά τους προς όλες τις ευρωπαϊκές λιμενικές αρχές επεσήμαναν ότι υπήρχαν σοβαρές παραλείψεις στα μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος και της ασφάλειας της διεθνούς ναυσιπλοΐας. Η τεράστια καταστροφή που προκλήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο από το ναυάγιο του δεξαμενοπλοίου PRESTIGE ανοιχτά της Γαλικίας, έχει σημάνει συναγερμό στις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις και με πρωτοβουλία της Γαλλίας και της Ισπανίας εφαρμόζονται αυστηρότερες διαδικασίες ελέγχου των τάνκερ μονού κύτους και ηλικίας άνω των 15 ετών.
Μιλώντας στον Flash 96 o γενικός γραμματέας του Πρωτόκολλου του Παρισιού για τον έλεγχο των πλοίων, Ρίτσαρντ Σίφερλι, τόνισε την ανάγκη συγκροτημένης δράσης και λήψης αυστηρών μέτρων για την αποτροπή οικολογικών καταστροφών. Ο κ. Σίφερλι υπογράμμισε ότι θα απαγορεύεται η διέλευση σε πλοία που έχουν κρατηθεί σε λιμάνι περισσότερες από μια φορά ή σε πλοία που είναι στη μαύρη λίστα και τους έχουν επιβληθεί ποινές στο παρελθόν.
Σύντομο χρονικό της δραστηριότητας της οικογένειας Αλαφούζου στις θάλασσες του κόσμου
Εκτός από τις ευρωπαϊκές υπηρεσίες οι ναυτιλιακές εταιρείες της οικογένειας Αλαφούζου έχουν απασχολήσει επανειλημένως από το 1997 έως σήμερα - αρνητικά πάντα – αντίστοιχες υπηρεσίες και άλλα σημεία του κόσμου.
Στις 28 Φεβρουαρίου του 1997 το δεξαμενόπλοιο ΝΗΣΟΣ ΑΜΟΡΓΟΣ προσάραξε στα αβαθή του διαύλου Μαρακάιμπο της Βενεζουέλας με αποτέλεσμα να διαρρεύσει τεράστια ποσότητα πετρελαίου, ίσως και άνω των 25.000 βαρελιών και να προκληθεί εκτεταμένη ρύπανση στις βορειοδυτικές ακτές της χώρας.
Οι αντιδράσεις που προκλήθηκαν ήταν καταιγιστικές. Ολόκληρες κοινότητες βρέθηκαν στο χείλος της καταστροφής και οι αγωγές εις βάρος του ομίλου Αλαφούζου ξεπέρασαν τα 130 εκ. δολάρια.
Το Νοέμβριο του 2000 το δεξαμενόπλοιο Westchester της οικογενείας Αλαφούζου με σημαία Μπαχάμες προκάλεσε οικολογική καταστροφή στο Μισισιπή των ΗΠΑ, 60 μίλα νοτιοανατολικά της Ορλεάνης, όταν διέρρευσαν από τις δεξαμενές του ποσότητες πετρελαίου της τάξεως των 13.200 βαρελιών. Το Westchester ηλικίας 19 ετών ανήκε στην εταιρεία ERMIS MARITIME και μετέφερε πετρέλαιο από τη Νιγηρία.
Το επόμενο περιστατικό ρύπανσης, σημειώθηκε τον Ιανουάριο του 2001, όταν το φορτηγό πλοίο ΑΜΟΡΓΟΣ της οικογενείας Αλαφούζου προσάραξε στις νοτιοανατολικές ακτές της Ταϊβάν ενώ μετέφερε σιδηρομετάλλευμα και κατευθυνόταν στην Κίνα. Από τα αμπάρια του πλοίου χύθηκε στη θάλασσα μεγάλη ποσότητα σιδηρομεταλλεύματος, ενώ4επιπλέον προκλήθηκε μεγάλη πετρελαιοκηλίδα από διαρροή καυσίμων. Οι αρχές της Ταϊβάν προκειμένου να πιέσουν την εταιρεία ERMIS MARITIME να καταβάλλει τις αποζημιώσεις που όφειλε απαγόρευσαν επί 8 μήνες την έξοδο του πλοιάρχου και του πρώτου μηχανικού του πλοίου από τη χώρα. Τελικά οι δυο ναυτικοί αφέθηκαν ελεύθεροι μετά από απόφαση του υπουργικού συμβουλίου της Ταϊβάν στις 14 Αυγούστου 2001.
απο Planet - Greece.blogspot.com