Αν υποθέσουμε ότι:
1. ... δεν πουλήθηκε κανένα εισιτήριο
2. ... πουλήθηκαν αρκετά εισιτήρια
3. ... πουλήθηκαν 217 (μου είπαν)
4. ... θα εξαντληθούν
5. ...άλλο
… υπάρχει «άλλο» εκτός του τζίρου που θα άλλαζε αυτομάτως την εικόνα του ΠΑΣ?
Αν δεν υπάρχει, μη εικάζεστε … αν το γνωρίζετε, περιγράψτε το.
Τα εισιτήρια, είναι τίποτα μπροστά στην αξία του ΠΑΣ … θα μπορούσε να ήταν όλα παλιανέα σκεπαστή – πέταλα 80 ευρώ … αυτό θα τον έκανε πιο ΠΑΣ τον ΠΑΣ?
Αποδείχθηκε (καλώς – κακώς) ότι, ό πρόεδρος δε μασάει στο θέμα δημοφιλία … έχει περάσει τη φιλοσοφία του η οποία έχει ξεπεράσει αυτήν του ΠΑΣ.
Μιλάμε για ποδοσφαιρική ανώνυμη εταιρεία ... τόσο θέλει - τόσο μπορεί ...
Εμείς … όταν γίνεται προσπέραση το φλάς το βγάζει το όχημα που κάνει την προσπέραση … όχι το προσπερασμένο … εμείς το μάθαμε ανάποδα.
Και ποιος είναι εκείνος που θα καθορίσει τη ρότα της συζήτησης στο εντός ή εκτός θέματος και τον τρόπο που αντιλαμβάνεται ο καθένας τα πράματα του ΠΑΣ???
Είχαμε τα πασόμετρα, βγήκαν τα καψουρόμετρα.
Μαγαζί είναι ο ΠΑΣ … πόσο δύσκολο φαντάζει?
Και τα μαγαζιά συνήθως, κάνουν σκόντο σε «εκλεκτούς» πελάτες … που έχουν ρόλο αβανταδόρικο.
Ο λαός δεν ξεχνά φίλε αβαντόρε του μαγαζιού (που φυτρώνεις εκεί που δε σε σπέρνουν) ... και βάρδα μη ξεράσω κόκκαλα από Κόρινθο μέχρι Καβάλα και γαμώ το φελέκι μου μετά και τρέξτε ποδαράκια σας ...