Ήθελα να ήξερα πόσο δυνατός είναι ποια ο στίβος στην πόλη που δε μπορεί να μεταφερθεί αλλού και τρώει άκυρα ένας ολόκληρος ΠΑΣ.
Ο στίβος δεν ξέρω πόσο δυνατός είναι στην πόλη - μακάρι να ήταν πραγματικά δυνατός
- η βλακεία και η υποκρισία όμως είναι ΑΝΙΚΗΤΗ...
Δύο ερωτήματα:
α) ακόμη και αν γίνει "παλατάκι" σύμφωνα με τα "μακέτα" (ακριβώς όμως), θα μπορεί να φιλοξενήσει ευρωπαικά ποδοσφαιρικά παιγνίδια με τις υπάρχουσες διαστάσεις αγωνιστικού χώρου; Αν η απάντηση είναι αρνητική, δεν υπάρχει λόγος να γίνουμε κάγκουρες (βλ. παρακάτω)!!!
β) από τη στιγμή που, σε κάθε περίπτωση, ΔΕΝ μπορεί να φιλοξενήσει, όχι ευρωπαικά, αλλά ούτε πανελλήνια πρωταθλήματα στίβου, ανδρών - γυναικών, ποιος εμποδίζει ποιον να προπονηθεί σε έξι λωρίδες στίβου - και παρεμπιπτόντως για ποιο λόγο χρειάζονται στο πλάι του γηπέδου, δύο σκάμματα (και όχι ένα μπροστά από το πέταλο), λες και υπάρχει περίπτωση να γίνονται αγώνες
, ή προπονήσεις έστω, τριπλουν και μήκους μαζί;;;;;;;
Αν υποτεθεί - λέω ΑΝ γιατί στην πραγματικότητα δεν πρόκειται να συμβεί - ότι θα "ταλαιπωρηθούν" 5-10 ή 100
αθλητές του στίβου (λες και η Λιμνοπούλα ή το ΠΕΑΚΙ είναι στη Σιβηρία, στην Άπω Ανατολή ή στον Προμαχώνα), η πιθανότητα (καθόλου αμελητέα) να ταλαιπωρούνται χιλιάδες οπαδοί (ακόμη και 2.000), μια ομάδα όπως ο ΠΑΣ (το, κατά το κοινώς λεγόμενο "καμάρι της πόλης", μη χέσω), και ταυτόχρονα να ρεζιλεύεται για πολλοστή φορά μια πόλη, που συνεχίζει να "αναπτύσσεται αθλητικά (και όχι μόνο) πίσω από τον Ήλιο", ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ;;;;
Μιλάμε για μια πόλη με μικρές αποστάσεις - από το έμπα στο έβγα, με τα πόδια, μισή ώρα δρόμος... Πόση πια είναι αυτή η "ταλαιπωρία";
ΥΓ. Τύπος Κάγκουρα (που λεν και τα παιδιά μας): με την καδένα - μπρασελέ για "σημαία", παίρνεις το παλιό φθαρμένο fiatάκι 127 του παππη, του βάζεις ζαντολάστιχα (κινέζικα, εκείνα με το δράκο για να φοβίζει), του αλλάζεις χρώμα (το κάνεις μεταλλικό φωσφοριζέ), του αλλάζεις καθίσματα (βάζεις μπάκετ), του βάζεις στεροεφωνικό και ηχεία να ακούγονται τα κλαρίνα από τη λίμνη μέχρι τη Μοσπίνα, του βάζεις και εξάτμιση, να σε ακούν όλοι (και να σιχτιρίζουν) όταν γκαζώνεις... ένα κουκλί... Ε, και. Θα εξακολουθεί να παραμένει ένα fiatάκι 127, που σήμερα, με τον κινητήρα που συνεχίζει να έχει, θα κυνηγάει στην κατηφόρα να φτάσει το σύγχρονο ηλεκτρικό πατίνι...