To ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΖΩΣΙΜΑΔΕΣ δεν είναι λεβέντικο, είναι κάτι το οποίο υπάρχει μέσα στο γήπεδο.
Και αφού μιλάς, εντελώς ψυχρά, για πές μου, τόσα χρόνια τι έχει κάνει η επιχείρηση, για να προσελκύσει νέους πελάτες?
Εκανε καλύτερες τις παροχές της προς του υφιστάμενους πελάτες?
Εκανε καλύτερο το προϊόν της?
Επιβράβευσε τους καλούς πελάτες της με κάποιο πρόγραμμα ανταμοιβής?
Τι ακριβώς?
Γιατί μπορώ να σου πώ οτι πρόκειται για μια αναξιόπιστη επιχείρηση....με το πιο απλό-Ανακοινώνει στην αρχή μια σειρα απο τιμές εισητηρίων σε κάθε παιχνίδι...Ο πελάτης κάνει το κουμάντο του, και λέει οτι με συμφέρει να πάρω διαρκείας...Κατά την διάρκεια της χρονιάς, αυτος ο προγραμματισμός πάει περίπατο...Αρα καταλήγουμε στο ότι δεν σέβεται τον πελάτη..Και τώρα θέλεις να κάνουμε εκτός έδρας, ενα παιχνίδι που είναι εντός...Τι αποζημίωση πρέπει να δώσει σε κάθε κάτοχο διαρκείας? Πες μου ενα ποσό κατά την γνώμη σου.