Από κει και πέρα ΟΚ ουδείς αναντικατάστατος, κάποιος θα βρεθεί μετά τον ΧΒ. Οπότε καλό είναι να γίνει και συνεννόηση όλων και να γίνει διαδήλωση, είτε έξω από το REMEZZO, είτε στο Δημαρχείο και να απαιτηθεί η απομάκρυνση του ΧΒ.
Αν αντέχουμε ΟΚ .. No problem.
Ασφαλώς και με χίλια!!!
«Ρεμέτζο», με ότι διάβασα και ότι κατάλαβα.
Δηλαδή, ή Ρεμέτζο ή Πας Γιάννινα γιοκ!!!
Μας βγήκε Μάκαρος ο Πρόεδρος του Πας;
Το Ρεμέτζο φέρεται ως «γιάφκα» της οικογένειας Χριστοβασίλη, παρελαύνουν «ανθρώποι της νύχτας», «μπράβοι» και ισχύει ο «νόμος του ισχυρού», αν ισχύουν οι χαρακτηρισμοί που κατά τον κ. Βήτα αποδόθηκαν στο περιβάλλον Ρεμέτζο από τη Δημοτική Αρχή (?).
Πάντος, ωραία και η Δημοτική Αρχή που ενώ φέρεται να αποδίδει με τόση ευκολία αυτούς τους χαρακτηρισμούς, επιλέγει να μην απαντά επίσημα στις δηλώσεις που έγιναν.
Ποιος εκπροσωπεύει τη Δημοτική Αρχή και μιλάει αναλόγως;
Το Ρεμέτζο έκλεισε ως «διαφθρείο» ή ως παράνομος καταληψίας και ρυπααντής δημοτικού περιβάλλοντος χώρου.
Αν η ζωντανή μουσική είναι το πρόβλημα, ας αιτιολογήσουν την απαγόρευση και την εξαίρεση του Ρεμέτζο.
Στην περίπτωση που είναι κεντρικό διαφθορείο στην αγαθή μας Πόλη, να παρέμβει ο. Εισαγγελέας, αφού φορολογικά είναι τακτοποιημένοι.
Δε μπορεί να παραβαίνει τους κανόνες το Ρεμέτζο.
Μα ποιοι είναι οι υιοί Χριστοβασίλη, οι Ντάλτον είναι;
Εάν ζητούν προνομιακή μεταχείριση στο επιτήδευμά τους, είναι πολύ βούρλα.
Πάντος, δεκάδες νέοι έχουν μαγαζιά του είδους.
Ποια είναι τα νόμιμα και ποια είναι τα παράνομα;
Τα θερμοκήπια στο Μώλο, επειδή μας είναι βολικά, είναι νόμιμα ή επιτρεπτά ως φιλικά στο «περιβάλλον μας» και απόλυτα εναρμονισμένα με το ευρύτερο λιμναίο ή αρχιτεκτονικό περιβάλλον του Κάστρου;
Εν πάσει περιπτώσει, είναι και άλλα Κιτσομάγαζα και μάλιστα μέσα στον ιστορικό – παραδοσιακό πυρήνα της Πόλης και αλλού.
Πόλη καθαρή από Λαμόγια.
Πήρα διαρκείας, αλλά δεν περιλαμβάνεται χαλονοπροσφορά ή ποτό.
Μάλλον με κορόιδεψαν ή δεν τους άρεσε η φάτσα μου.
Σχετικά με το «μακρύ χέρι ορισμένων, που σκοπό έχουν να βλάψουν τα συμφέροντά της».
Το Ρεμέτζο, σε περίπτωση που βάλλεται από σκοπιμότητες «ορισμένων» καλά θα κάνει να τους «καταδείξει», γιατί πιθανόν στην περίπτωσή του να εμπίπτουν και άλλοι διωκόμενοι, που δεν έχουν το θάρρος να το κάνουν.
Δε μπορεί να διώκεται μόνο το Ρεμέτζο.
Τυχαίο; Μπορεί!
Εάν όμως, ήρθε ο Χριστοβασίλης να ξεσκεπάσει το νταβατιλίκι της πιάτσας των υποτιθέμενων «μακριών χέριων ορισμένων, που σκοπό έχουν να βλάψουν τα συμφέροντά της», καλώς ήρθε τότε και γι' αυτό.
Ας υποστηρίξει το επιχέίρημά του, περί μακριών χεριών.
Έχει διαφθαρεί ολόκληρο το πολιτικό μας σύστημα από «εκκλησιαστικές επιτροπές» μέχρι «εθνικές προμήθειες» και πασών των διοικήσεων.
Λέτε η Δημοτική μας Αρχή να έμεινε παρθένα όλα αυτά τα χρόνια της σοσιαλπλημμυρίδας και των νεοφιλελευθέρων συγκλίσεων;
Και το εντυπωσιακό είναι ότι, η δημοτική Αρχή φέρεται να λέει πως «δεν συνδιαλέγεται με κανέναν παράνομο επιχειρηματία, όπως τους χαρακτηρίζει, καλώντας τον οποιοδήποτε νομίζει ότι έχει αδικηθεί και βλέπει «μακριά χέρια» πίσω από τις ενέργειες του δήμου, να καταθέσει ότι στοιχεία έχει στον Εισαγγελέα.»
Υπάρχουν τελικά πολλοί παράνομοι με τους οποίους η Δημοτική Αρχή δεν συνδιαλέγεται.
Έχω την εντύπωση ότι το ζήτημα είναι Πολίτευσης – Αντιπολίτευσης.
Το αφήνω το θέμα στους Δημοσιογράφους.
Αλλά τους εμπιστεύεσαι και αυτούς ύστερα από 30 χρόνια απόλυτης ευμάρειας και αγαστής συνεργασίας;
Ευκαιρίες ψάχνουν να κατινιάσουν, με τα, δεν υπογράφει Ντεμόλ, δε κάνει μεταγραφές, υποστηρίζει τον Τσάτσο… δηλαδή θεωρεί άδικη την απόφαση μη προβιβασμού του Τσάτσου;
Αλλά το να σχετίζουν κάποιοι το παρόν και μέλλον του Πας Γιάννινα με το Ρεμέτζο και να θεωρούν τον Πας όμηρο και ασπίδα των Χριστοβασίληδων, το βρίσκω απλά γελοίο και κακόβουλο.
Που να πάει ο Πας; Στην Άρτα;
Εκτός και αν καταγράφτηκε τέτοια αφελής δήλωση.
Ας τη δημοσιεύσουν.
Προσωπικά, δε τσιμπάω και ούτε δίνω σημασία στα περί μαγαζιών.
Στα Γιάννινα είμαστε, δεν είμαστε στον Παράδεισο.
Και τα Γιάννινα θέλουν το Γερμανό τους, αν δεν τον έχουν.
Κάποιοι μετρούν με το ηχόμετρο και κάποιοι με το πασόμετρο.
Ας αναλάβουν τον Πας τότε να γλιτώσουμε την προσφυγιά και τα κατώτατα των πρωταθλημάτων.