Μ 'αυτά και μ' αυτά μου ήρθε στο μυαλό το παρακάτω...
για να σου δώσω και πάλι τροφή για σκέψη δες αυτό Εβραίοι και Μέγας Αλέξανδρος
το βίντεο τότε υπήρχε φυσικά , ο χρόνος είναι αμείλικτος βέβαια και όπως όλα στην ζωή αλλοιώθηκε κι αυτό (τρίο)...
εδώ όμως μαθαίνουμε αρκετά και πάλι
Σουβαλτζή για το τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρουφυσικά δεν υπάρχει το κομμάτι που υπήρχε και στο βίντεο που αφαιρέθηκε από το γιουτιουμπ...
παρά όλα αυτά, η φωνή της Αρκαδίας έκανε καλή δουλειά...
Στο παραπάνω βιντέακι μαθαίνουμε κάποια πράγματα για τον τάφο στην Αίγυπτο...
Μαθαίνουμε ότι οι διαστάσεις εμβαδού του κυρίους τάφου είναι 525 τετραγωνικά μέτρα και ο περίβολος μεγαλύτερος από 12000 τετραγωνικά μέτρα...
Στο πρόπυλο υπάρχουν αγάλματα λεόντων και τριθάλαμο με ένα τεράστιο λιοντάρι…η ύπαρξη λεόντων, μας λέει η κυρία Σουβαλτζή, δείχνει βασιλικό τάφο…φέρει διακοσμήσεις ελληνικές κι έχει ύψος κοντά τα 8 μέτρα…επίσης μας λέει πως βρέθηκαν επιγραφές με το όνομα Αλέξανδρος και Άμμωνος Ρα…
Ήταν καλυμμένος ο χώρος με άμμο , και στην ουσία ήταν ένας λόφος , μία τούμπα…
Φυσικά λέει πως το υπέργειο τμήμα ήταν το μνημείο, ενώ ο ταφικός θάλαμος βρισκόταν μέσα στη γη…ήταν δηλαδή υπόγειο και βρίσκετε σε χώρο που ανήκει σε χρυσωρυχείο
Οι αντίστοιχες διαστάσεις στην Αμφίπολη είναι οι παρακάτω :
Ο Τύμβος Καστά έχει τεράστιες διαστάσεις,όλη η περίβολος του τάφου είναι 20.100 τ.μ. Μετά από τo σεισμογράφημα,το amphipoli.blogspot.gr συμπεραίνει ότι η ταφική αίθουσα έχει διάμετρο 90 μέτρα και εμβαδόν 2.830 τετραγωνικά μέτρα!
Επίσης τα ίδια χαρακτηριστικά βλέπουμε και στον Τύμβο Καστά, όπως παραγεμισμένος με άμμο και όψη λόφου ή τούμπας...
ύπαρξη τριθάλαμου, επιγραφές που δεν μας έχουν πει ακόμη τι λένε και ύπαρξη λεόντων...
επίσημα πλέον αναφέρουν, σαν πολύ πιθανόν, το να βρίσκεται η ταφική αίθουσα του Τύμβου Κάστα σε κατώτερο επίπεδο...
αυτό που κάνει εντύπωση είναι η έλλειψη Σφιγγών στον Τύμβο της Αιγύπτου και η ύπαρξή τους σε Ελληνικό έδαφος!!το σχολιάζω γιατί η επιστημονική άποψη για την καταγωγή των Σφιγγών, λέει Αίγυπτος...
επίσης έχουμε :
Το χωριό Μεσολακκιά του Δήμου Αμφίπολης βρίσκεται στις ΒΔ παρυφές του όρους Παγγαίου σε υψόμετρο 432 μ. και απόσταση 10 περίπου χλμ. από το Στρυμονικό κόλπο.
Η παλιά ονομασία του χωριού είναι «Λακκοβήκια». Είναι λέξη σλαβική και σημαίνει ό,τι και η νέα ονομασία του, δηλαδή χωριό μέσα σε βαθούλωμα (λάκκο).
Η Μεσολακκιά πριν από το έτος 1918, ήτανε κωμόπολη που αριθμούσε 5.000 κατοίκους. Βρισκόταν κοντά στο λιμάνι « Τσαγέζι», προς το Στρυμονικό κόλπο. Όλα τα εμπορεύματα συγκεντρώνονταν στη Μεσολακκιά και από εκεί μεταφέρονταν πέρα από το Παγγαίο προς το νομό Σερρών. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος για την αύξηση του πληθυσμού στο χωριό καθώς επίσης το υγιεινό κλίμα και το ότι αποτελούσε καταφύγιο και ορμητήριο των Μακεδονομάχων κατά τα δύσκολα χρόνια της σκλαβιάς. Οι κάτοικοι ήταν απόγονοι των αρχαίων Αμφιπολιτών.
Στα Λακκοβήκια όμως έμεναν και πολλοί Ηπειρώτες, Βορειοηπειρώτες και Θεσσαλοί. Αυτοί ήρθαν στο χωριό τον 18ο αιώνα, γιατί καταδιώχθηκαν από τους Τούρκους.
Τα Λακκοβήκια διακρίθηκαν και στα γράμματα. Είχαν αστική σχολή, αρρεναγωγείο, νηπιοπαρθεναγωγείο, καθώς και περίφημη βιβλιοθήκη με 2.000 τόμους βιβλίων.
Ψηλότερα από τα Λακκοβήκκια ήταν το αρχαίο υδραγωγείο της Αμφίπολης. Σε απόσταση μιας ώρας με τα πόδια βρίσκονται δύο βράχοι, ο ένας κοντά στον άλλον, οι «Δρακόπετρες».
Στα Νότια των Λακκοβηκίων υπάρχει ένα βαθύ σπήλαιο που ονομάζεται «Δισσάκια», γιατί χωρίζεται από βράχο σε δύο μέρη. Το σπήλαιο είναι ανεξερεύνητο.
Στη θέση «Βαγιόνι» βρισκόταν τα λατομεία της αρχαίας Αμφίπολης, όπου βρέθηκαν μεγάλα κομμάτια βράχων.
Δυστυχώς το χωριό εγκαταλείφθηκε από τους κατοίκους κατά το 1965, για να χτίσουν το νέο χωριό, τη Νέα Μεσολακκιά. Σήμερα όμως γίνονται προσπάθειες να αναστηλωθεί από τους κατοίκους της Ν. Μεσσολακκιάς και έχει ηλεκτροδοτηθεί πρόσφατα από το Δήμο τους.
http://www.paggaioserresnet.gr/amfipoli/sights.php#4όσο για το Παγγαίο έχουμε :
Ο Φίλιππος Β’ οργάνωσε τα μεταλλεία του Παγγαίου κατά θαυμαστό τρόπο. Κάνοντας κέντρο της μεταλλευτικής δραστηριότητας τις Κρηνίδες, που μετονόμασε σε Φιλίππους, πλούτισε την περιοχή με πλήθος έργων, μεταλλευτικά και εγγειοβελτιωτικά, και ανακάλυψε νέα μεταλλεία, φτάνοντας, κατά τον Διόδωρο, την ετήσια παραγωγή χρυσού σε 1.000 τάλαντα. Βελτίωσε μάλιστα και την καθαρότητα του χρυσού κατά δύο περίπου καράτια, πράγμα που δείχνει και αντίστοιχες βελτιώσεις στις μεθόδους και στα μέσα απόληψης των μετάλλων από τα μεταλλεύματά τους. Το μέγεθος του πλούτου που αποκόμισε ο Φίλιππος από τα μακεδονικά «χρυσεία» αποτυπώνεται στους «φιλίππειους», τους χρυσούς στατήρες που έφεραν την κεφαλή είτε του Απόλλωνα είτε του Ηρακλή είτε του Δία και στην άλλη πλευρά σκηνή από αγωνίσματα. Εκδόθηκαν από το 352 έως το 336 π.Χ. και κυκλοφορούσαν έως τον 2ο αι., όχι μόνο στη Μακεδονία, αλλά και στη Ρώμη (όπως αναφέρουν ο Λίβιος και ο Πλαύτος), στη Γαλατία.
http://www.ellinikoschrysos.gr/ellinikos-chrysos-archaia-metalleia-chryseia-makedonias.htmlπολύ πιθανόν να υπάρχει αρχαίο χρυσωρυχείο κι εκεί...
συνεχίζουμε στην συνέντευξη και ακούμε την κυρία Σουβαλτζή να μας λέει :
Ο Αλέξανδρος δεν ήταν δυνατόν να μην είχε ταφεί εκεί που είχε ζητήσει ο ίδιος…και είχε ζητήσει να ταφεί στην όαση του πατέρα του ( όαση του Σίουα), του Άμμωνα Δία , όπως αναφέρουν πάρα πολλοί αρχαίοι συγγραφείς…δεν είναι δυνατόν η θέλησή του να μην έγινε σεβαστή…Μου έρχεται στο μυαλό η Ολυμπιάδα που ισχυριζόταν την θεϊκή καταγωγή του ιού της (Μ. Αλέξανδρος), πως δηλαδή δεν ήταν πατέρας του ο Φίλιππος Β΄( αλλά ο Δίας), το οποίο ήταν και η αφορμή για την εξορία της από τον Φίλιππο Β΄ τον ίδιο, λόγω κατηγορίας για μοιχεία, Ολυμπιάδας στην πατρίδα της, την Πασσαρώνα...
όμως γνωρίζουμε το εξής παρακάτω :
Η μυθολογία λέει ότι από τη Θήβα της Αιγύπτου πέταξαν δυο περιστέρια: το ένα προσγειώθηκε στη Λιβύη, όπου χτίστηκε ο ναός του Άμμωνα Δία, και το δεύτερο ήρθε στη Δωδώνη, όπου ιδρύθηκε το μαντείο.
στην Δωδώνη ξέρουμε πως η Ολυμπιάδα :
Έμαθε τα ιερατικά μυστικά στο Μαντείο της Δωδώνης, το οποίο και υπηρέτησε για χρόνια, ενώ ήταν μυημένη και στα Βακχικά Μυστήρια
ίσως και η ίδια η Μυρτάλη να του πρότεινε να ταφεί εκεί...
τέλος πάντων, μας λέει προς το τέλος πως το 1996 και επί Σημίτη, επενέβη η ελληνική κυβέρνηση και σταμάτησε το έργο...
<<Το θέμα <<Τάφος Αλεξάνδρου>> δημιουργεί έναν εθνισμό και πρέπει οι τόνοι να είναι χαμηλοί.>>
<<Να μην μιλάμε γιατί θα ανεβεί το φρόνημα των Ελλήνων.>>
κάποιες από τις δικαιολογίες της επέμβασης...
Επίσης η κυρία Σουβαλτζή εκείνη την περίοδο έμαθε πως << υπάρχει ζήλια και φθόνος μεταξύ των αρχαιολόγων>>, κάτι που μάλλον αρχίζει να αισθάνεται και η κυρία Περιστέρη...
Η Ολυμπιάδα είναι ο ορισμός της Ηπειρώτισσας Μάνας - Γυναίκας...
Στο βιβλίο Γυναίκες Ηπειρώτισσες (ξάφνιασμα της φύσης), του Σωκράτη Σ. Βασιλείου, διαβάζουμε :
<<
Η Ηπειρώτισσα επιβιώνει, μορφοποιεί, γαλουχεί το δικό της κόσμο, τον κόσμο της Ηπειρώτισσας και δημιουργεί τον κόσμο των Ηπειρωτών.
Κύρια χαρακτηριστικά αυτού του μοναδικού κόσμου της Ηπειρώτισσας, είναι η υπεραξία της τιμής, της πίστης και της προσφοράς, είναι η υπέρβαση ενίοτε του φυσικού και του ανθρώπινου, είναι η αλόγιστη υποταγή στη μοίρα και η αναστροφή του μοιραίου σε δημιουργικό.
Επιχειρώντας να προσδώσουμε ‘’ σάρκα και οστά’’ σε μια ιερή υπόσχεσή μας, σχεδιάσαμε και αποτολμήσαμε να ατενίσουμε το πρόσωπο της Ηπειρώτισσας και αποπειραθήκαμε να ανακαλύψουμε το βάθος της ψυχής της, και το εύρος της αντοχής της.
Αυτή η ευλαβική αναμέτρηση και επιμέτρηση σφυρηλάτησε μια μορφή υπερμεγέθη, με απροσδιόριστο ύψος, μια μορφή τιτάνια, ωσάν τη μορφή της μυθικής, της αρχέγονης Ηπειρώτισσας της Διώνης, της συντρόφου του Δωδωναίου Δία.
Με πατρογονική κληρονομιά τις υποθήκες της μυθικής Διώνης, η Ηπειρώτισσα διέγραψε μια διαδρομή στο στερέωμα του τόπου και του χρόνου και συνεχίζει να καταγράφει αυτήν την πορεία της στις υψηλές κλίμακες του Πατριωτισμού, της Ηθικής, του Δικαίου, της Προσφοράς.
Σε αυτές τις υψηλές κλίμακες πορευμένη η Ηπειρώτισσα, δίνει απαράμιλλα δείγματα και ασάλευτα υποδείγματα του χρέους και του καθήκοντος.
- Εκδηλώνοντας την υπέρτατη αφοσίωση στην πατρίδα, στο έθνος, στον κόσμο.
- Επιτελώντας στο ακέραιο τις κοινωνικές της υποχρεώσεις.
- Εμπνέοντας το αίσθημα της τιμής και των αξιών στην οικογένεια.
- Διαθέτοντας στην οικογένεια τον εαυτό της και αναλίσκοντας υπέρ αυτής το σύνολο των σωματικών και ψυχικών της δυνάμεων.
- Συμμετέχοντας ενεργά στα κοινωνικά δρώμενα
- Στηρίζοντας την παραδοσιακή και πολιτιστική κληρονομιά.
- Επιδεικνύοντας υπέρμετρη αντοχή και υπομονή στις κακοτοπιές της ζωής, στις δύσκολες και δυστυχείς συγκυρίες της ζωής της.
- Συντρέχοντας κάθε συνάνθρωπό της, που δικαιολογούσε και παρότρυνε η οξεία γυναικεία της διαίσθηση.
>>
φυσικά όσοι είναι πρωτότοκοι ή έχουν μεγαλύτερο αδερφό, θα μπορούν να επιβεβαιώσουν την παθολογική αγάπη που παρουσιάζουν οι μητέρες τους σε αυτούς...και όλα τα παραπάνω ή σχεδόν όλα...
Γυναίκες Ηπειρώτισσεςήθελα να γράψω κι άλλα, για τους Σελλούς και την σχέση τους με τους τζαναμπέτιδες και τους καραμπέριδες, τα προηγούμενα με τους Βάκχους και αυτοί με την νηρηίδα Ολυμπιάδα, το γιατί ο Μ. Αλέξανδρος έλεγε πως είχε συγγένεια με τον Αχιλλέα και πώς ο Αχιλλέας βρέθηκε να βαφτίζεται σε μια πηγή λίγο πιο κάτω από την Δωδώνη, για τους Πτολεμαίους Ηπείρου και Αιγύπτου και σχέση τους Βασιλιάδων και Φαραώ, την Φοινίκη στην Ήπειρο και τους Φοίνικες, την Κλεοπάτρα και την χιλιετηρίδα των Ελλήνων Φαραώ, τον Έλενο, τον Κάδμο και την σχέση του με το Παγγαίο όρος και κάτι ψιλά ακόμη...μιας και δεν έχω επιστημονική εγκυρότητα, δεν λέω ιτστίπουτες... θα δούμε στην πορεία...προσοχή στους λόφους μας