Ας πω κι εγώ την άποψή μου για τους πιθανούς αγοραστές.
Κατ' αρχήν, αν στόχος ενός αγοραστή είναι να ξεπλύνει χρήμα, αυτός ο αγοραστής θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε. Θα το δεχτούμε αν το ψυλλιαστούμε? Δεν ξέρω, ο καθένας έχει τη γνώμη του. Άλλος θα πει δεν με νοιάζει, άλλος θα πει εγώ δεν θέλω τον ΠΑΣ πλυντήριο.
Αν όμως ο στόχος του αγοραστή δεν είναι αυτός, τότε στο ζύγι του καθενός που ενδιαφέρεται να αγοράσει θα πρέπει να είναι τι όφελος θα έχει για τη βασική του εταιρία. Εννοείται πως η SL2 δεν έχει το πρεστίζ (χαχα) της SL1, όμως έχει διασπορά σε όλη τη χώρα. Το brand ΖΑΓΟΡΙ λοιπόν θα παίζει παντού, και με σωστό management θα παίζει ακόμη πιο ισχυρά. Ο κάθε Χήτος θα το σκεφτεί αυτό, αρκεί τα ζώα να μην ζητάνε τον ουρανό με τ' άστρα. Για το Hall of Brands δεν ξέρω τι δυναμική έχει, πιστεύω όμως ότι αν θέλει να κάνει και αλλού ανοίγματα εκτός του e-shop και των Ιωαννίνων και Αθήνας, ίσως ο Σιόντης έχει μια προοπτική.
Για την ΤΕΡΝΑ, το κομμάτι της ενεργειακής έχει πολύ ψωμί τα επόμενα χρόνια και η εταιρία οφείλει να ακολουθήσει άλλους που έχουν ήδη τοποθετηθεί (AKTOR, Intrakat κτλ). Με αυτήν υπάρχει και η τεχνογνωσία και η ικανότητα και για νέο γήπεδο που θα απογείωνε το brandname τόσο του ΠΑΣ όσο και της ίδιας. Επίσης μιλάμε για εταιρία που διαπραγματεύεται άνετα με οποιονδήποτε τοπικό ή ανώτερο άρχοντα.
Για τον Τριάδη ο οποίος έχει ήδη τοποθετηθεί στη περιοχή, απαιτείται πολύ παιχνίδι και με τοπικούς άλλά και άρχοντες άλλων περιοχών και προσωπικά το βλέπω κομματάκι δύσκολο γιατί η επένδυση είναι ρισκαδόρικη.
Τώρα για κάτι Φάρες, Μάρες κτλ άποψη δεν έχω.
Πάντως, είναι βέβαιο ότι κάθε σοβαρός επενδυτής ξέρει ότι τουλάχιστον η πρώτη χρονιά μπορεί να είναι χασούρα. Ξέρει ότι η επένδυσή του θα είναι αποδοτική σε λίγο περισσότερο βάθος χρόνου.
Εύχομαι να βρεθεί ένας σοβαρός επενδυτής που θα έχει όραμα για την εταιρία του και γερό στομάχι, γιατί τόσο στη SL2 όσο και στη SL1 θα έχει να κάνει με αρκετό υπόκοσμο. Δεν χρειάζεται να είναι ΠΑΣ και ξερό ψωμί. Με τα χρόνια θα τον κάνουμε εμείς τέτοιον
.