Εργοόφη – Πανηπειρωτικός Α. Σ. (εν τάχει)
Πρώτο:
Ασφαλώς και θεωρώ ότι το θέμα «όφις» έχει εξαντληθεί. Διαφορετικά είναι σαν να τους βγάζεις στο προσκήνιο και να παίζεις τη μπάλα τους. Δίνεις τροφή στους «απέναντι» και σε κείνους που σε καρατομούν χρόνια τώρα, στο ανέβα - κατέβα, φυγε εσύ - έλα εσύ. Και λένε, να, οι οπαδοί του Πας οι ωραίοι, οι πολλοί, τα εισητήρια … την έκαναν από Σουπερ Λίγα γιατί οι άνθρωποι δεν είναι για τα σοβαρά τερέν, αυτοί θέλουν τη Β’ τους, τον πόλεμο και τις αψιμαχίες. Δεν πρόλαβαν να πάνε στη Β΄ κι άρχισαν τα παλιά με τον ΟΦΗ.
Βέβαια δεν είμαστε εμείς αυτοί, έλα όμως που θα το ήθελαν πολλοί να είμαστε έτσι, γιατί γινόμαστε βούτυρο στο ψωμί τους.
Ασφαλώς και έχουμε και θα έχουμε μνήμη.
Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να τσιμπάμε και να κάνουμε συμπεριφορά μας, τις προκλήσεις των άλλων. Γιατί σ’ αυτό πολιτικοΕΠΟκόσμο άλλο είναι να κάνει φασαρίες ο Κιτρινιάρης, άλλο είναι το ραντεβού στην Παιανία κι «είναι άλλο να πετάει χαρτάκια ο Οπαδός του Πας». Τα χαρτάκια είναι έγκλημα!
(προαιρετικό) π.χ. Όταν τιμωρήθηκαν Ο Πας - Άρης, τιμωρήθηκαν για είσοδο φιλάθλων τους στον αγωνιστικό χώρο, στη φάση «του φιλάθλου του Πας» που στράφηκε κ.τ.λ. … και στο ντου του των αΚριανών κατόπιν. Γιατί αγαπητοί μου οι διαιτητές, ο παρατηρητής, δεν έμειναν στην πρώτη παραβίαση (ΦΎΛΛΑ ΑΓΏΝΑ)του αγ. χώρου από τους αριανούς κατά τον πανηγυρισμό του γκολ τους, όταν όλοι οι Πας ήταν στις θέσεις τους; Εκείνη δεν ήταν παραβίαση; Αυτή δεν τη σχολίασε κανένας.
Γιατί «όλους» τους βολεύει, τη φασαρία να την αρχίσει κάποιος, ένας, μια ελάχιστη αφορμή, να τη συνεχίζουν μαζί και στο τέλος την ευθύνη τη ματαθέτουν σε κείνον που την άρχισε.
Δεύτερο:
Ο ουσιαστικός λόγος, αγαπητοί μου, που επανέρχομαι και για τελευταία φορά στο ζήτημα προς αποκατάστασή – κατά τη γνώμη μου - είναι κάποιες απόψεις αγαπητών συνφορουμιτών απόλυτα σεβαστές, αλλά με τις οποίες διαφωνώ και ας μου το επιτρέψουν, που λένε: «κακώς τα βαζουμε με τους φίλους του Εργοτελη» «Έλα ρε παιδιά, τι φταίνε οι οργανωμένοι του Εργοτέλη» κ.τ.λ. ή «έγινε ενα ματς ,το χασαμε γιατι ο αντιπαλος ηταν καλυτερος», ασφαλώς αν εννοείται το Σταθόπουλο!
Και σας ρωτάω:
Αν σ’ ένα κρίσιμο ματς του Πας στην έδρα του με αντίπαλο την Γιουβέντους, έρχονταν οι οπαδοί της Ιντερ κι εμείς οι οπαδοί του Πας τους δίναμε χώρο στην κερκίδα μας και στη θέα μας εκεί πλάι – απέναντί μας αναρτούσαν πανό τύπου «οφις» εις βάρος της Γιουβέντους, θα έφταιγαν οι οπαδοί της Ιντερ κι όχι εμείς που τους δώσαμε χώρο στην κερδίδα και τους κάναμε χάζι; καθόλου εεε;;;;
Αυτό δε λέτε αγαπητοί μου;
Έχεις δυο καλεσμένους στο σπίτι κι ο ένας ο ντουγραμάς βρίσκει ευκαιρία για να βγάλει τ’ απωθημένο του και βρίζει και προκαλεί τον άλλο, εσύ τι τους λες παιδιά βγάλτε τα μάτια σας, εγώ πάω να βάλω κάνα κλαρίνο;
Γιατί, οι original οπαδοί του Εργοτέλη αυτό κάμανε, για να μη πω το ΠΑ-ΡΑΓ-ΓΕΙ-ΛΑ-ΝΕ.
Όπως το ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕ ο Α-Ρ-Η-Σ.
Όπως τα ΒΑ-ΖΕ-ΛΟ-βεγγαλικά στον Επόπτη στο κυπελάκι.
Εεε, κουμπάροι – έπρεπε να πούνε – ίντά ειν’ αυτά μωρέ που γράφετε; Φύγετ’ από Παε! Και να τους κουντουλήσουνε ούλους στον τράφο.
Περί Ιστορίας (προαιρετικό)
Αυτά τα παιδιά όμως, της Αλικαρνασού, είναι γόνοι προσφύγων και θα πρέπει να ξέρουν πάρα πολύ καλά τι σημαίνει «αυτοδιάθεση» και «αυτοπροσδιορισμός» περί καταγωγής και … και … γιατί τους πήρε πολύ να στεριώσουν εκεί κάτω στην αγαπημένη μας μεγαλόνησο, ενώ στην Ήπειρο οι πρόσφυγες δεν ένοιωσαν ποτέ ξένοι, απ’ τις πρώτες μέρες της εγκατάστασής τους. Εφ’ όσον σέβονται την ιστορία τους, που έχει να κάμει με τον ξεριζωμό των παππούδων τους και θα πρέπει να το αποδεικνύουν αυτό εν παντί καιρώ και τόπω.
Ο φίλτατος Alterergo θα του συνιστούσα εντελώς ανθρώπινα, να ελέγξει λίγο το Alterego του.
Ωστόσο το αντιποδόσφαιρο αγαπητοί μου αυτά όλα θέλει να τα ισοπεδώσει και να τα εξαφανίσει, πρόβατα θέλει μόνο πρόβατα να βελάζουν και να κατεβάζουν γάλα, να γεμίζουν την καρδάρα.
Με εκτίμηση ksp