Αποστολέας Θέμα: Χορηγίες-μάρκετινγκ  (Αναγνώστηκε 31390 φορές)

Αποσυνδεδεμένος makispas66

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 394
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #100 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 09:42 »
Τα πράγματα είναι απλά όσοι χαλαστηκατε με τον σπόνσορα που προσφέρει δύναμη στην ομάδα βάλτε λεφτά η φέρτε σπόνσορα εσείς στην ΠΑΕ που να δίνει τα ίδια χρήματα για ένα λογότυπο στο  μανίκι της φανέλας εγώ ξέρω ένα η ομάδα ενισχύει το ρόστερ προσεχτικά και ποιοτικά φέτος σας ενοχλούν μέχρι και τα Σκοτία σας μερικούς εδώ μέσα .
ΑΝΤΊΔΡΑΣΗ ΑΝΤΊΔΡΑΣΗ ΤΟ ΜΌΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑ ΙΣΩΣ ΠΕΘΑΝΩ ΕΥΤΙΧΗΣΜΕΝΕΝΟΣ.

Αποσυνδεδεμένος nikospas74

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #101 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 10:02 »
Τα πράγματα είναι απλά. Στην σημερινή εποχή του μάρκετινγκ για να βρεις λεφτά πρέπει να έχεις σπόνσορες. Μην ξεχνάτε οι ιταλικές ομάδες μπάσκετ αλλάζουν ονόματα ανάλογα με την εταιρεία που τους σπονσοραρει. Υπάρχουν 2 επιλογές. μένεις ρομαντικός και βλέπεις την ομάδα α ερασιτεχνικό ή βρίσκεις σπόνσορες και βλέπεις την ομάδα superleague. Αλλά θα μείνω με την περιέργεια πόσοι από αυτούς που διαμαρτυρήθηκαν θα ερχόταν γήπεδο να δουν την ομάδα αν αυτή ήταν στο ερασιτεχνικό.

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.408
  • live long and prosper ΠΑΣ
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #102 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 11:16 »
Και ερωτώ πάλι ειδικά αυτούς που 'καλοβλέπουν' τη μεταποίηση του ονόματος της ομάδας μας:
πόσα λεφτά ΠΑΡΑΠΑΝΩ από το να βάλουμε απλά τον σπόνσορα πάνω στη φανέλα (χωρίς δλδ παραφράζοντας το όνομα) πήρε ο πρόεδρος;
Ακούω 500 χιλιάρικα για 2 χρόνια πήρε. Άρα η διαφορά, το παραπάνω δηλαδή, θα είναι γύρω στο 1 κατοστάρικο το χρόνο;
Αξίζει;;; ΟΧΙ.

Ο άλλος ο σύνταυρος πάει στην άλλη άκρη και μιλάει για ερασιτεχνικό. Όχι φίλε μου, ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα για να παίζεις σουπερλιγκ. Και εξάλλου ποτέ μα ΠΟΤΕ δεν θα έπεφτε ο ΠΑΣ στο ερασιτεχνικό αν δεν έβαζε το car.gr στο όνομα. Η προϊστορία μας το αποδεικνύει.

ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΦΡΑΓΚΟΔΙΦΡΑΓΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.

Αποσυνδεδεμένος fadomas

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.083
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #103 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 12:40 »
Παράθεση
Η ΠΑΕ είναι επιχείρηση και τα έξοδά της δεν πληρώνονται από λεφτόδεντρα, ούτε με φανταστικές φακές.

Ακριβώς! Τα έξοδα της τα πληρώνει με κοχονάτες ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ κινήσεις.
Αν δε σου κάνει κόπο έγραψα 10 πραγματάκια που ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ η παε...
Ας τις κάνει αυτές πρώτα και έλα πες μου αν δεν έχει έσοδα από κόσμο και χορηγούς.

Εσυ και ο άλλος ο μάκης λέτε και ξαναλέτε αερολογίες για να στηρίξετε μια ύπουλη κίνηση του χοντρού, με πολύ σημαντικό αντίκτυπο στον κόσμο(θέλετε δε θέλετε υπάρχει ακόμα). Δε λέτε ΠΟΤΕ όοολα αυτά που ξαναλέω ΔΕΝ κάνει ο χοντρός σαν σωστή ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ όπως γουστάρετε να λέτε τον ΠΑΣ. Οπότε μένετε στο να λέτε βάλε εσύ λεφτά και λοιπές παπαριές, να με συμπαθάτε ,μιας και για το ζουμί δε λέτε τίποτα.

Προφανώς και γνωρίζουμε που πατάμε και γνωρίζουμε ότι η μπάλα έχει γίνει επιχείρηση. Από αυτό μέχρι το άκρο να πουλάς ονόματα και χρώματα για δυο φραγκάκια είσαι απλά καρμίρης και μπαταχτσής. ΑΝ λεω ΑΝ όλος αυτός ο κόσμος που όλα αυτά τα χρόνια έχει ξενερώσει με τις μαλακίες που κάνει ο χοντρός είναι όλοι τους γαυροβάζελοι και δεν πονάνε την ομάδα, τότε όντως ο ΠΑΣ έχει μόνο 1000 φιλάθλους (βαριά) και συγκαταλέγεται στις μικρές ομάδες τύπου ξάνθη,τρίπολη κτλπ.

Δε μιλάτε την αλήθεια γιατί δε συμφέρει...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ και αυτό είναι ολοφάνερο από χίλιες δύο κινήσεις του. Η απάντηση σας είναι ότι μένουμε με αυτόν γιατί αυτόν έχουμε και αν φύγει θα γίνουμε ηρακλής.  :stop:


Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.316
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #104 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 14:26 »
Ήμουνα νιος και γέρασα και ακούω τις ίδιες μαλακίες επιχειρήματα.
Έλεος αλήθεια.
Να βάλετε εσείς τα λεφτά.Ε ναι ρε μαλάκες βάζουμε λεφτά.Εισιτήρια,απλά και διαρκείας.Ποιος τα βάζει;Μαντέψτε και το άλλο.Αν έχεις κόσμο έχεις περισσότερους χορηγούς που πληρώνουν καλύτερα.Για να έχεις κόσμο κάτι πρέπει να κάνεις σαν διοίκηση.
Είμαστε όλοι γαυροβάζελοι.Ο αριθμός στην κερκίδα πάει ανάλογα με το τι κάνει η εκάστοτε διοίκηση.Ακόμα και ο Χβ είχε 5000 διαρκείας.Τώρα με το ζόρι 1000.Ξαφνικά είναι όλοι γαυροβάζελοι;Πάντως ο Χβ διαρκείας είχε στο Καραϊσκάκη.Να πάτε να του την πείτε.
Ποιος θα πάει στο τοπικό.Μπορείτε να δείτε ποιοι πάνε στα υπόλοιπα αθλήματα τα οποία είναι ερασιτεχνικά.Να θυμίσω εδώ ότι περισσότερο κόσμο είχαμε στις χαμηλότερες κατηγορίες.Σε αυτό το σημείο έχουμε το άλλο επιχείρημα έρχονται γιατί είναι γαυροβάζελοι.Οπότε δεν υπάρχει κόντρα με την άλλη ομάδα.Τώρα δεν ξέρω κάπου να αποφασίσετε αν πάει κόσμος ή όχι.Αλήθεια την ομάδα που υποστηρίζετε την έχετε τόσο πολύ σε υπόληψη που να λέτε ότι δεν έχει κόσμο;Ότι είναι όλοι γαυροβάζελοι;Αυτό είναι που πιστεύετε για τον κόσμο του ΠΑΣ,κομμάτι του οποίου θεωρείτε τους εαυτούς σας;

Στο γυναικείο πήγαιναν 3 και ο κούκος.Πλέον το γήπεδο γεμίζει,χρειάζεται μεγαλύτερο.Επίσης υπάρχει μια καταπληκτική κερκίδα στο μπαράζ ανόδου.Το γυναικείο έχει αυξήσει το ενδιαφέρον του κόσμου γύρω από την ομάδα.Παρότι η ομάδα είχε σκαμπανεβάσματα.Με σκληρή δουλειά εδώ και μια δεκαετία.

Αποσυνδεδεμένος fonseca

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 103
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #105 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 15:10 »
Προσωπικά δε μπορώ να διαφωνήσω με καμια από τις δύο απόψεις,  είναι φανερό ότι και οι δύο "πλευρές " έχουν επιχειρήματα και έχουν τα δικια τους . όσο και να συζητάμε δε θα αλλάξει αυτό.  Ναι ο Χριστοβασίλης ειναι ότι χειρότερο στο επικοινωνιακό κομμάτι,  κάνει ενέργειες που υποτιμούν την νοημοσύνη του οπαδού και δεν υπολογίζει το συναίσθημα του αγνού φιλάθλου που αγαπάει την ομάδα. 
Ναι ευθύνεται για τις άδειες κερκίδες και δεν κάνει κατι για να το αλλάξει αυτο , μάλλον στην αντίθετη κατεύθυνση κινείται.  αν και προσωπικά πιστεύω ότι οι άδειες κερκίδες περισσότερο οφείλονται στις τεράστιες διαιτητικές αδικίες και στο πρωτάθλημα που απαγορεύει τις εκπλήξεις και την οποιαδήποτε ελπίδα των "μικρών ομάδων ", στο όνειρο ενός τίτλου, εστω μιας οποίας δηποτε διάκρισης.  Κουράζεται ο κόσμος με αυτό,  είναι ψυχοφθόρο και σε απομακρύνει από το γήπεδο.  Προσωπικά στα ματς με τους " μεγάλους " δεν πάω γήπεδο γιστι δεν αντέχω αυτά που βλέπω από την διαιτησία. 
Στο σήμερα ,ακόμη προσπαθεί (χβ) να απαλλαγεί από τα χρέη των πρώτων κσταστροφικων ετών κακοδιαχείρισης και στο κομμάτι αυτο τα πάει αρκετά καλά . δεδομένων των φετινών συνθηκών με τα μειωμένα έσοδα και προσπαθώντας να κάνει ποιοτική ομάδα πρέπει να στραφεί σε άλλες πηγές εσόδων.  δε γίνεται αλλιώς αν θέλουμε ανταγωνιστική ομάδα.  Επιτυχία είναι να βρίσκεις μεγάλο χορηγό που να μην είναι εταιρία συνδεδεμένη με το δημόσιο,  άλλα όπως πάντα υπέπεσε σε επικοινωνιακό φάουλ.  Παρ' όλα αυτά δε νομίζω ότι αμαυρώνει την ιστορία της ομάδας,  μια καλοπροαίρετη κριτική και προτάσεις για το πως μπορεί να διορθωθεί αυτο θα ηταν ότι καλύτερο συτη τη στιγμή,  από το να βρίζουμε,  αναθεματιζουμε και να απειλούμε με αντίποινα. 
Υπάρχουν τρόποι να διορθωθεί όλο συτο έστω και λίγο.  Σίγουρα δε μας φταίει ούτε ο χορηγός που τα τελευταία χρόνια έχει βοηθήσει οικονομικά και ουσιαστικά.  Πρέπει να ευχαριστήσουμε για την βοήθεια και να βρεθεί ένας τρόπος να διαφημιστει μέσω του brand ΠΑΣ Γιάννινα και η ομάδα να μην σχολιάζεται αρνητικά και να δίνει αφορμές για να γίνεται αντικείμενο χλευασμού. 
Βλέπουμε μετα από χρόνια ότι γίνονται κινήσεις μεταγραφικά σε καλύτερο επίπεδο από ότι έχουμε συνηθίσει και περιμέναμε .
Σαν συμπέρασμα ο πρόεδρος με τον χορηγό μπορούνε να συνεχίσουν την συνεργασία τους με λίγο διαφορετικό τρόπο,  που θα ειναι προς όφελος και των δύο,  οι σύνδεσμοι να προτείνουν κατι που θα είναι πιο κοντά σε συτο που περιμένουν από τον μεγάλο χορηγό της ομάδας,  η μπορεί να γίνει το θαύμα να ακούσει ο Χριστοβασίλης τις αντιδράσεις και να κάνει κάποια αλλαγή στο υπάρχον πλάνο διαφήμισης.  Προς όφελος θα είναι του διαφημιζόμενου και του διαφημιστή .
Δεν πρέπει μια διαφήμιση να μας χωρίσει παλι σε δύο στρατόπεδα,  οι μεν να συγκρατήσουν λίγο την αγανάκτηση τους και οι δε να καταλάβουν ότι για κάποιους είναι λυπηρό να βλέπουν το όνομα της ομάδος τους παραποιημένο. 
Στην τελική όλοι ΠΑΣ είμαστε , ας προσπαθήσουμε το car.gr και οποίος χορηγός , ο ΧΒ και οποιος άλλος συνεισφέρει στο οικοδόμημα, να βοηθήσει σεβόμενος την ιστορία μας .
Σαν φίλαθλος του ΠΑΣ θα ευχαριστούσα τον  χορηγό για την βοήθεια στην ομάδα  , όχι στον χβ , και θα ζητούσα να συζητήσει με τον ιδιοκτήτη εναλλακτικούς τρόπους διαφήμισης της εταιρείας του μέσω αυτής, το ίδιο θα ζητούσα κι απ τον χβ , βλέποντας τις αντιδράσεις να προτείνει ένα νέο πλάνο διαφήμισης
Αν γίνει κατι τέτοιο όλοι κερδισμένοι θα βγούνε.  Διαφημιζόμενος ομάδα φίλαθλοι

Αποσυνδεδεμένος Crimson Glory

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.563
  • Remember, remember, the Fifth of November...
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #106 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 15:49 »
Όμορφα και κατανοητά τα όσα γράφει ο σύνταυρος fonseca.
Απλά εδώ δεν πρόκειται για μία ακόμη διαφήμιση, αλλά για αλλαγή ονόματος της Ομάδας μας. Και περνώντας οι μέρες και βλέποντας ότι όλο και περισσότερα σάιτς αναφέρονται στον ΠΑΣ βάζοντας πρώτα το car.gr, ε, προσωπικά αρρωσταίνω.

Οι σχέσεις του ΧΒ με τον κόσμο του ΠΑΣ δεν βασίστηκαν ποτέ στην ειλικρίνεια, με την ευθύνη να βαραίνει πάντα αποκλειστικά τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ.
Γράφει ο fon πιό πάνω:
Παράθεση
Ε ναι ρε μαλάκες βάζουμε λεφτά.Εισιτήρια,απλά και διαρκείας.Ποιος τα βάζει;Μαντέψτε και το άλλο.Αν έχεις κόσμο έχεις περισσότερους χορηγούς που πληρώνουν καλύτερα.Για να έχεις κόσμο κάτι πρέπει να κάνεις σαν διοίκηση.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αλήθεια από αυτό.
Ο μεγαλύτερος χορηγός της Ομάδας ήταν ανέκαθεν οι φίλοι του! Και αυτό ο πρόεδρας δεν το σεβάστηκε.
Δεν τα βάζω με τους ανθρώπους που θέλουν να διαφημιστούν μέσω του ΠΑΣ (αν και στη θέση τους δεν θα είχα την απαίτηση να μπει το όνομά μου δίπλα σε αυτό της Ομάδας που αγαπάω, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα, περισσότερο... ρομαντική...), αλλά τα βάζω με τον ΧΒ που χρόνια τώρα μας επιφυλάσσει "εκπλήξεις" εντελώς δυσάρεστες. Το τελευταίο 2ήμερο νιώθω περισσότερο προσβεβλημένος από το car...αγκιοζιλίκι, όπως ευφυώς έγραψε ο Σ.Φ. ΠΑΣ Γιάννινα απ' ότι π.χ. τις 2 χρονιές που στερηθήκαμε την έξοδο στην Ευρώπη από υπαιτιότητα του ίδιου ανθρώπου. Τουλάχιστον τότε μου έμεινε ο Π.Α.Σ. ΓΙΑΝΝΙΝΑ, τώρα μένει το έκτρωμα car.gr κάτι...

Το προαποφασισμένο και το τετελεσμένο με ενοχλεί, με προσβάλλει. Διότι μου αφαιρεί τη δυνατότητα της αντίδρασης. Κι επειδή ο "κύριος" που διοικεί την Ομάδα το γνωρίζει ότι θα αντιδράσω, μου φέρνει το πιάτο έτοιμο και στα μούτρα μου...

Αποσυνδεδεμένος PAS uefa

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 122
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #107 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 16:26 »
Συμφωνώ με το όνομα καθώς είναι για δύο χρόνια και όχι μόνιμο...
Να βγούμε από την δύσκολη θέση και οικονομική στενότητα που αντιμετωπίζουν όλες οι ομάδες.
Όπου εφαρμόστηκε πάντως τα αποτελέσματα ήταν θετικά, cipita panionios,scoda xanthi,το όνομα συνδυάστηκε και με ευρωπαϊκή πορεία.
Καλή Χρονιά Ομαδάρα μου.

Αποσυνδεδεμένος OV1950

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.467
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #108 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 20:29 »
Το προαποφασισμένο και το τετελεσμένο με ενοχλεί, με προσβάλλει. Διότι μου αφαιρεί τη δυνατότητα της αντίδρασης. Κι επειδή ο "κύριος" που διοικεί την Ομάδα το γνωρίζει ότι θα αντιδράσω, μου φέρνει το πιάτο έτοιμο και στα μούτρα μου...

Θα απαντήσω σε αυτό. Το είπα και πριν περιφραστικά, θα το πω τώρα ωμά: Ο κόσμος της sl1 δεν είναι αγγελικά πλασμένος. Είναι ο θάνατος σου, η ζωή μου. Η διοίκηση κατάφερε να κλείσει στη Nova νωρίς. 5 τουλάχιστον ομάδες, ανταγωνιστές μας, δεν είχαν βρει τηλεοπτικό συμβόλαιο (με ότι αυτό συνεπάγεται για τον προγραμματισμό τους) . Η διοίκηση έπρεπε να βγάλει αυτόν τον κρυφό άσσο από το μανίκι μόνο αφού αυτοί οι 5 υπέγραφαν υπό πίεση τηλεοπτικό συμβόλαιο και βεβαίως αμέσως προτού γινει η κλήρωση, ώστε να αιφνιδιάσει όσο το δυνατόν περισσότερο τους ανταγωνιστές μας. Θα θυμίσω ότι πρόπερσι παίχτηκε εις βάρος μας χοντρό παιχνίδι στα οικονομικά μέσω των τηλεοπτικών (και την περυσινή σεζόν το πληρώσαμε στη Β με πιο ευνοημένο τον Απόλλωνα). Η οικονομική πριμοδοτηση των ανταγωνιστών μας, είχε προφανές αγωνιστικό κόστος. Ε λοιπόν, αυτή τη χρονιά έπρεπε να πάρουμε το αίμα μας πίσω αφήνοντάς τους να θεωρούν μέχρι την ύστατη στιγμή ότι θα είχαμε λιγότερους διαθέσιμους πόρους. Κυνικά; Ναι, ακόμα και κυνικά.

Για να το καταφερει κάνεις αυτό, δε μπορεί να κάνει δημόσια διαβούλευση.

Τωρα αυτό που θα πω δεν πάει για σένα Crimson Glory.
Όποιος φιλοδοξεί να συμπεριφερθεί ανόητα εις βάρος της ομάδας και των συμφερόντων της (ειδικά τώρα που στις δυσκολότερες των συνθηκών γίνεται το μεγαλύτερο οικονομικό άνοιγμα των τελευταίων ετών) να μετρήσει πρώτα καλά το μπόι του.

Αποσυνδεδεμένος pastakis

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.908
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #109 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 20:48 »
Το προαποφασισμένο και το τετελεσμένο με ενοχλεί, με προσβάλλει. Διότι μου αφαιρεί τη δυνατότητα της αντίδρασης. Κι επειδή ο "κύριος" που διοικεί την Ομάδα το γνωρίζει ότι θα αντιδράσω, μου φέρνει το πιάτο έτοιμο και στα μούτρα μου...

Θα απαντήσω σε αυτό. Το είπα και πριν περιφραστικά, θα το πω τώρα ωμά: Ο κόσμος της sl1 δεν είναι αγγελικά πλασμένος. Είναι ο θάνατος σου, η ζωή μου. Η διοίκηση κατάφερε να κλείσει στη Nova νωρίς. 5 τουλάχιστον ομάδες, ανταγωνιστές μας, δεν είχαν βρει τηλεοπτικό συμβόλαιο (με ότι αυτό συνεπάγεται για τον προγραμματισμό τους) . Η διοίκηση έπρεπε να βγάλει αυτόν τον κρυφό άσσο από το μανίκι μόνο αφού αυτοί οι 5 υπέγραφαν υπό πίεση τηλεοπτικό συμβόλαιο και βεβαίως αμέσως προτού γινει η κλήρωση, ώστε να αιφνιδιάσει όσο το δυνατόν περισσότερο τους ανταγωνιστές μας. Θα θυμίσω ότι πρόπερσι παίχτηκε εις βάρος μας χοντρό παιχνίδι στα οικονομικά μέσω των τηλεοπτικών (και την περυσινή σεζόν το πληρώσαμε στη Β με πιο ευνοημένο τον Απόλλωνα). Η οικονομική πριμοδοτηση των ανταγωνιστών μας, είχε προφανές αγωνιστικό κόστος. Ε λοιπόν, αυτή τη χρονιά έπρεπε να πάρουμε το αίμα μας πίσω αφήνοντάς τους να θεωρούν μέχρι την ύστατη στιγμή ότι θα είχαμε λιγότερους διαθέσιμους πόρους. Κυνικά; Ναι, ακόμα και κυνικά.

Για να το καταφερει κάνεις αυτό, δε μπορεί να κάνει δημόσια διαβούλευση.

Τωρα αυτό που θα πω δεν πάει για σένα Crimson Glory.
Όποιος φιλοδοξεί να συμπεριφερθεί ανόητα εις βάρος της ομάδας και των συμφερόντων της (ειδικά τώρα που στις δυσκολότερες των συνθηκών γίνεται το μεγαλύτερο οικονομικό άνοιγμα των τελευταίων ετών) να μετρήσει πρώτα καλά το μπόι του.

Tα παραμυθια του OV

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.316
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #110 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 20:51 »
Ο James Bond πότε βγαίνει;;;

Αποσυνδεδεμένος OV1950

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.467
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #111 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 20:59 »
Το προαποφασισμένο και το τετελεσμένο με ενοχλεί, με προσβάλλει. Διότι μου αφαιρεί τη δυνατότητα της αντίδρασης. Κι επειδή ο "κύριος" που διοικεί την Ομάδα το γνωρίζει ότι θα αντιδράσω, μου φέρνει το πιάτο έτοιμο και στα μούτρα μου...

Θα απαντήσω σε αυτό. Το είπα και πριν περιφραστικά, θα το πω τώρα ωμά: Ο κόσμος της sl1 δεν είναι αγγελικά πλασμένος. Είναι ο θάνατος σου, η ζωή μου. Η διοίκηση κατάφερε να κλείσει στη Nova νωρίς. 5 τουλάχιστον ομάδες, ανταγωνιστές μας, δεν είχαν βρει τηλεοπτικό συμβόλαιο (με ότι αυτό συνεπάγεται για τον προγραμματισμό τους) . Η διοίκηση έπρεπε να βγάλει αυτόν τον κρυφό άσσο από το μανίκι μόνο αφού αυτοί οι 5 υπέγραφαν υπό πίεση τηλεοπτικό συμβόλαιο και βεβαίως αμέσως προτού γινει η κλήρωση, ώστε να αιφνιδιάσει όσο το δυνατόν περισσότερο τους ανταγωνιστές μας. Θα θυμίσω ότι πρόπερσι παίχτηκε εις βάρος μας χοντρό παιχνίδι στα οικονομικά μέσω των τηλεοπτικών (και την περυσινή σεζόν το πληρώσαμε στη Β με πιο ευνοημένο τον Απόλλωνα). Η οικονομική πριμοδοτηση των ανταγωνιστών μας, είχε προφανές αγωνιστικό κόστος. Ε λοιπόν, αυτή τη χρονιά έπρεπε να πάρουμε το αίμα μας πίσω αφήνοντάς τους να θεωρούν μέχρι την ύστατη στιγμή ότι θα είχαμε λιγότερους διαθέσιμους πόρους. Κυνικά; Ναι, ακόμα και κυνικά.

Για να το καταφερει κάνεις αυτό, δε μπορεί να κάνει δημόσια διαβούλευση.

Τωρα αυτό που θα πω δεν πάει για σένα Crimson Glory.
Όποιος φιλοδοξεί να συμπεριφερθεί ανόητα εις βάρος της ομάδας και των συμφερόντων της (ειδικά τώρα που στις δυσκολότερες των συνθηκών γίνεται το μεγαλύτερο οικονομικό άνοιγμα των τελευταίων ετών) να μετρήσει πρώτα καλά το μπόι του.

Tα παραμυθια του OV

Μιλά για παραμύθια ο κάθε αστείος τύπος με θράσος 1000 μαϊμούδων

Μην ανησυχεις δανεικους θα παρουμε.Εχουμε ζητησει και απο τον γαυρο και απο τον βαζελο,θα γεμισει το ροστερ.

Αποσυνδεδεμένος nakos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.150
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #112 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 21:03 »
1ον. Τα φραγκα τα επιπλεον για το ονομα ειναι  ΕΛΑΧΙΣΤΑ.Οποιδηποτε ομαδα θα τα επαιρνε απο οποιοδηποτε χορηγο,ακομα και αποαλυσιδα καφε,αλυσιδα τυροιτες.

2ον. Που επενδυθηκαν τα παραπανω που παρα πολλοι το αναφερετε: Μεχριστιγμης παιχτης που κοστιζει( 150,200 μαξιμουμ) ειναι μονο ο ισπανος. Αν ερθουν και οταν και αλλοι τετοιοι το συζηταμε.Ο αργεντινος που επαιζε β και αυτοι ανηκουν σε γραφεια και νοικιαζονται ερχονται με 100,λιγοτερα επαιρνε ο τσαβεζ. Ο βελγος το πολυ κανα 80αρι,το ιδιο και ο Καργας. Σαλιαγκας και μαλιαγκας,μπεχο.
Αν βγαλεις τα περσινα συμβολαια: τζιμο,μιχαηλ,μπουκου,αποστολο,γιακος,σκοδρας,ολοι παλαιοι με μεσο ορο κανα 50αρι με 60 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ που δικαιολογει το επιχειρηματικο ανοιγμα μαγκες μου?

Αν παρει αλλους,ποτε θα παρει και αν θα υπαρχουν στον ποδοσφαιρικο χαρτη σαν τον ισπανο π.χ ,αντε και τον αργεντινο,το ΜΑΤΑΞΑΝΑΖΥΤΗΤΑΜΕ.

Αποσυνδεδεμένος pastakis

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.908
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #113 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 21:08 »
Ρε χαζουλη  ΟV την ομαδα την εριξε ο ΧΒ.Μιλαμε για μεγαλη πιεση που δεχτηκαν οι αντιπαλοι.Δεν ειχαν καμια προσφορα και η νοβα τους προσφερε 1,5 εκατομμυριο.Οσο για το φετεινο οικονομικο ανοιγμα  γελαμε.

Αποσυνδεδεμένος OV1950

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.467
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #114 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 21:14 »
Παντως μπαραζ δεν μπορει να γινει και δεν θα γινει


Αποσυνδεδεμένος OV1950

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.467
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #115 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 21:16 »

Δεν πεφτει ο Πανιωνιος

Και έξυπνος και έγκυρος...

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.408
  • live long and prosper ΠΑΣ
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #116 στις: Κυρ 06 Σεπ 2020 23:14 »
Όποιος φιλοδοξεί να συμπεριφερθεί ανόητα εις βάρος της ομάδας και των συμφερόντων της (ειδικά τώρα που στις δυσκολότερες των συνθηκών γίνεται το μεγαλύτερο οικονομικό άνοιγμα των τελευταίων ετών) να μετρήσει πρώτα καλά το μπόι του.

Πότε μιλάμε για ομάδα και πότε μιλάμε για ΠΑΕ. Όπως μας συμφέρει δηλαδή.
Έχεις ξεκάθαρα διαχωρίσει τη θέση σου ότι υπερασπίζεσαι την ΠΑΕ και όχι την ομάδα.
Και όχι, δεν συνάδουν πάντα τα συμφέροντα των δυο.

Αποσυνδεδεμένος paslim

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 275
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #117 στις: Δευ 07 Σεπ 2020 10:06 »
Πριν συνεχίσετε τα αναθέματα, να ξέρετε ότι ο ΧΒ αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας γι' αυτό και προσέλαβε τον Νιαρχάκο, γιατί είναι ο μόνος που εμπιστεύεται.

Αποσυνδεδεμένος pextempalla

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.169
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #118 στις: Δευ 07 Σεπ 2020 10:07 »
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ
Να φωνάξουμε γιατί άργησε να κάνει μεταγραφές ΝΑΙ
Να φωνάξουμε γιατί δεν ενημέρωσε πρώτα τους φιλάθλους γι" αυτή την χορηγία ΝΑΙ
Να φωνάξουμε γιατί δεν έκανε τίποτα για προπονητικό κέντρο ΝΑΙ και τόσα άλλα ακόμη
Αλλά ΟΧΙ γιατί βρήκε μια χορηγία για το όνομα που θα αποφέρει κάποια έσοδα στην ομάδα σε δύσκολους καιρούς

Προσωπικά δε μπορώ να διαφωνήσω με καμια από τις δύο απόψεις,  είναι φανερό ότι και οι δύο "πλευρές " έχουν επιχειρήματα και έχουν τα δικια τους . όσο και να συζητάμε δε θα αλλάξει αυτό.  Ναι ο Χριστοβασίλης ειναι ότι χειρότερο στο επικοινωνιακό κομμάτι,  κάνει ενέργειες που υποτιμούν την νοημοσύνη του οπαδού και δεν υπολογίζει το συναίσθημα του αγνού φιλάθλου που αγαπάει την ομάδα. 
Ναι ευθύνεται για τις άδειες κερκίδες και δεν κάνει κατι για να το αλλάξει αυτο , μάλλον στην αντίθετη κατεύθυνση κινείται. 
δεδομένων των φετινών συνθηκών με τα μειωμένα έσοδα και προσπαθώντας να κάνει ποιοτική ομάδα πρέπει να στραφεί σε άλλες πηγές εσόδων.  δε γίνεται αλλιώς αν θέλουμε ανταγωνιστική ομάδα.  Επιτυχία είναι να βρίσκεις μεγάλο χορηγό που να μην είναι εταιρία συνδεδεμένη με το δημόσιο,  άλλα όπως πάντα υπέπεσε σε επικοινωνιακό φάουλ.  Παρ' όλα αυτά δε νομίζω ότι αμαυρώνει την ιστορία της ομάδας,  μια καλοπροαίρετη κριτική και προτάσεις για το πως μπορεί να διορθωθεί αυτο θα ηταν ότι καλύτερο συτη τη στιγμή,  από το να βρίζουμε,  αναθεματιζουμε και να απειλούμε με αντίποινα. 
Υπάρχουν τρόποι να διορθωθεί όλο συτο έστω και λίγο.  Σίγουρα δε μας φταίει ούτε ο χορηγός που τα τελευταία χρόνια έχει βοηθήσει οικονομικά και ουσιαστικά.  Πρέπει να ευχαριστήσουμε για την βοήθεια και να βρεθεί ένας τρόπος να διαφημιστει μέσω του brand ΠΑΣ Γιάννινα και η ομάδα να μην σχολιάζεται αρνητικά και να δίνει αφορμές για να γίνεται αντικείμενο χλευασμού. 
Βλέπουμε μετα από χρόνια ότι γίνονται κινήσεις μεταγραφικά σε καλύτερο επίπεδο από ότι έχουμε συνηθίσει και περιμέναμε .
Σαν συμπέρασμα ο πρόεδρος με τον χορηγό μπορούνε να συνεχίσουν την συνεργασία τους με λίγο διαφορετικό τρόπο,  που θα ειναι προς όφελος και των δύο,  οι σύνδεσμοι να προτείνουν κατι που θα είναι πιο κοντά σε συτο που περιμένουν από τον μεγάλο χορηγό της ομάδας,  η μπορεί να γίνει το θαύμα να ακούσει ο Χριστοβασίλης τις αντιδράσεις και να κάνει κάποια αλλαγή στο υπάρχον πλάνο διαφήμισης.  Προς όφελος θα είναι του διαφημιζόμενου και του διαφημιστή .
Δεν πρέπει μια διαφήμιση να μας χωρίσει παλι σε δύο στρατόπεδα,  οι μεν να συγκρατήσουν λίγο την αγανάκτηση τους και οι δε να καταλάβουν ότι για κάποιους είναι λυπηρό να βλέπουν το όνομα της ομάδος τους παραποιημένο. 
Στην τελική όλοι ΠΑΣ είμαστε , ας προσπαθήσουμε το car.gr και οποίος χορηγός , ο ΧΒ και οποιος άλλος συνεισφέρει στο οικοδόμημα, να βοηθήσει σεβόμενος την ιστορία μας .
Σαν φίλαθλος του ΠΑΣ θα ευχαριστούσα τον  χορηγό για την βοήθεια στην ομάδα  , όχι στον χβ , και θα ζητούσα να συζητήσει με τον ιδιοκτήτη εναλλακτικούς τρόπους διαφήμισης της εταιρείας του μέσω αυτής, το ίδιο θα ζητούσα κι απ τον χβ , βλέποντας τις αντιδράσεις να προτείνει ένα νέο πλάνο διαφήμισης
Αν γίνει κατι τέτοιο όλοι κερδισμένοι θα βγούνε.  Διαφημιζόμενος ομάδα φίλαθλοι

Πιο κοντά σε αυτές τις απόψεις είμαι.
Προφανώς και δε μου αρέσει να με λένε car.gr ΠΑΣ Γιάννινα, αλλά αυτό δεν είναι μόνιμο και έχει σχέση με το χορηγικό κομμάτι των εσόδων της ομάδας. Ειδικά στην εποχή του κορωνοϊού που τα γήπεδα είναι άδεια και τα έσοδα από τα εισιτήρια μηδενικά, είναι ένας τρόπος να αντισταθμίσεις τη χασούρα.
Από μια άποψη μπορείς να δεις και θετικά το γεγονός ότι ενώ οι μισές ομάδες της Σ.Λ. δεν μπορούν να κάνουν ούτε τηλεοπτικό συμβόλαιο, ο ΠΑΣ εκτός από αυτό μπορεί να βρίσκει και χορηγούς για τη φανέλα του.
Η συγκεκριμένη χορηγία απ' ότι γράψατε είναι για 2 χρόνια και 500.000 ευρώ. Μακάρι να είναι και παραπάνω ή ας είναι η αρχή για να ενοικιάζει ο χοντρός το brand name του ΠΑΣ, όσο ακριβότερα γίνεται.
Δηλαδή θα μας πείραζε να μας λένε π.χ. pepci cola ΠΑΣ Γιάννινα, άμα έμπαιναν στα ταμεία της ομάδας κάθε χρόνο π.χ. 1 εκ. ευρώ;
Μόνο έτσι θα μπορούσαμε να δούμε μείωση των χρεών, καλύτερες μεταγραφές και θεωρητικά* πάντα, "ανεξαρτητοποίηση" και καλύτερες πορείες της ομάδας σε πρωτάθλημα και γιατί όχι και σε ευρώπη.
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα με τα ονόματα που μου έρχεται στο μυαλό είναι με τις ιταλικές ομάδες μπάσκετ, που γίνεται εδώ και πολλά χρόνια...
Στα δημοσιεύματα μπορεί να γράψουν κάποια φορά το car.gr ΠΑΣ Γιάννινα, αλλά τις περισσότερες φορές θα σε αναφέρουν ως ΠΑΣ Γιάννινα ή και μόνο ΠΑΣ. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει, έστω και αν τη μια χρονιά σε πούνε car.gr ΠΑΣ Γιάννινα, την άλλη amita ΠΑΣ Γιάννινα και την άλλη Nιτσιάκο ή Μασούτη ΠΑΣ Γιάννινα......
....Το ρευστό να ρέει, αλλά να χρησιμοποιείται όπως πρέπει, με τελικό στόχο κάποια στιγμή να δούμε και ένα ιδιόκτητο σύγχρονο γήπεδο....

* Αν δεν τα τσεπώνει όλα ο χοντρός.

Αποσυνδεδεμένος PASiopulo

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.360
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #119 στις: Δευ 07 Σεπ 2020 12:15 »
έλα όμως που υπάρχει πάντα αυτός ο αστερίσκος ... *
γιατί αντέ και με τη συγκεκριμένη χορηγία πήραμε κάποια λεφτά παραπάνω, που θα καταλήξουν όμως αυτα ε?
μηπως θα μάθουμε ποτέ?

και όχι ρε OV η ομάδα δεν είναι η ΠΑΕ, ουτε είναι σκέτη επιχείρηση
αν ήθελε τέτοια επιχείρηση ο ΧΒ ας κατέβαζε θίασο στο θέατρο να τον βλέπει όλος ο κόσμος και ανάλογα με θέαμα θα βλέπαμε αν θα φαλίριζε ή όχι

εδω η ομάδα έχει συγκεκριμένο κόσμο που την αγαπάει, την πονάει και θα πάει να τη δει ακόμα κι αν την πονάει το κεφάλι του μετά από το οικτρό θέαμα που θα δει
αυτός είναι ο πελάτης του, ο κόσμος της ομάδας κι αυτόν θα πρέπει να σέβεται πάνω απ όλα και σε όλα τα επίπεδα, αν θέλει να είναι σωστός πρόεδρος ποδοσφαιρικής ομάδας

αν τώρα θέλει απλά να γεμίσει την τσέπη του, μπορεί να το δει σαν σκέτη επιχείρηση και να ξεπουλήσει παίχτες, κατηγορίες, σήματα, φανέλες, ονόματα και ότι άλλο θέλει ... αλλα να μην περιμένει να τον χειροκροτήσουμε κιολας




Αποσυνδεδεμένος apnea73

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.605
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #120 στις: Δευ 07 Σεπ 2020 13:57 »
Είπα με την αλλαγή του ονόματος να ξαναμπώ...
Ο ακατανομαστος ακόμα έχει επιχειρήματα για τον τιτάνομέγιστο πρόεδρο μας, αλλά αυτό που θα προτείνω δεν το σκέφτηκε..
Προτείνω να τεθεί σε ψηφοφορία η αλλαγή του ονόματος του site από pas.gr σε kalometaxerismeno_pas.gr
ή tavazostintsepimou_pas. gr
ή έστω carpas.gr.
Αυτά.....
....

Αποσυνδεδεμένος makispas66

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 394
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #121 στις: Δευ 07 Σεπ 2020 14:00 »
Οv και μένα υπό παρακολούθηση με έχουν μάλλον αυτό γίνεται αν κάποιος μίλησε θετικά για τον πρόεδρο οπότε μην δίνεις σημασία  εξάλλου φιλοξενούμενοι είμαστε εδώ και τουλάχιστον δεν είναι χούντα σαν το Facebook μιλάς αυτόνομα λες ότι θες  μην είμαστε και αχάριστοι.

Αποσυνδεδεμένος christos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.746
  • ΠΑΣ...γιατί κάποια πράγματα μένουν πάντα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #122 στις: Δευ 07 Σεπ 2020 14:20 »
Προσωπικα δεν ενοχλουμαι τοσο απο την συγκεκριμενη χορηγια . Κι εξηγουμαι:

Κατ'αρχας δεν αλλαζει το ονομα της Ομαδας μας , και απορω πως λεγεται αυτο . Δεν θα λεγομαστε πχ. Ατρομητος αντι για Χαλκηδωνα . Ουτε απο εδω και περα θα φωναζουμε ...''Car, ολε ολε '' αντι για '' ΠΑΣ ολε ολε '' .
Προστιθεται απλα - για εμπορικους σκοπους - το ονομα της συγκεκριμενης εταιρειας για τις περιπτωσεις που θα αναφερομαστε στα ΜΜΕ και στις λοιπες παρουσιασεις .
Δεν ειναι τοσο τραγικο νομιζω . Και το ποσο που θα παρει η Ομαδα ( 500 χιλ. ? ) ειναι απολυτως καλοδεχουμενο , ιδιαιτερα σε μια σαιζον οπου δεν θα υπαρξουν τα εσοδα των εισιτηριων τα οποια υπολογιζω σε περιπου 350 χιλ ''καθαρα'' τον χρονο ( αφου αφαιρεθει ΦΠΑ , ποσοστο Ερασιτεχνη κλπ ) .
Καλως να ερθει λοιπον η χορηγια κατ'εμε , με την προυποθεση οτι τα χρηματα ( μαζι με υπολοιπα χρηματα που θα εισπραχθουν φετος , και δεν ειναι λιγα ...) να πανε αμεσα στην ΟΜΑΔΑ .

Παρεμπιπτοντως δεν συμμεριζομαι τον ενθουσιασμο καποιων για τις μεχρι τωρα κινησεις . Χρειαζομαστε ακομη αρκετες και ποιοτικες . Και για βασικες λυσεις και για αναπληρωματικες .
Δεν εχουμε ακομη βασικο Σεντερ Φορ .
Δεν υπαρχει κανεις να παιζει δεξια στα χαφ , ειτε ως ακραιος ειτε πιο μεσα .
Δεν υπαρχει καθαρος επιθετικος χαφ στυλ Ντεβισεντι ( ο Ισπανος δεν μου φαινεται για τετοιος , Καρταλης , Λωλης κλπ δεν ειναι παικτες Α Εθνικης . Ο Λωλης ισως γινει καποια στιγμη) .
Δεν υπαρχουν καν αναπληρωματικοι των πλαγιων μπακ , ενω κατα την γνωμη μου οι Σαλιακας , Καργας και Πιρσμαν δεν ειναι εξ'ορισμου καλυτεροι απο Μπουκουβαλα , Σκονδρα και Λασα . Πρεπει να το αποδειξουν .
Οσο για τον Εραμουσπε , αινιγμα...
Τελος , δεν υπαρχει Τερματοφυλακας πισω απο τον Χουτεσιωτη .
Συνολικα εξι παικτες λειπουν ακομα . Ελπιζω να ερθουν συντομα .

Υ.Γ. Η θεση μου για την συγκεκριμενη χορηγια ΔΕΝ αλλαζει την γνωμη που εχω και εχω εκφρασει κατα καιρους, οτι δηλαδη τα εσοδα απο τις πωλησεις παικτων τα τελευταια χρονια ( οτιδηποτε καλο ειχαμε ...) , ηταν δυσαναλογα πολυ υψηλοτερα απο τα χρηματα που επανεπενδυθηκαν για την ενισχυση της Ομαδας .

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.408
  • live long and prosper ΠΑΣ
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #123 στις: Δευ 07 Σεπ 2020 14:27 »
Οv και μένα υπό παρακολούθηση με έχουν μάλλον αυτό γίνεται αν κάποιος μίλησε θετικά για τον πρόεδρο

Λάθος 100%.

Αποσυνδεδεμένος fadomas

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.083
    • Προφίλ
Απ: Χορηγίες-μάρκετινγκ
« Απάντηση #124 στις: Τετ 09 Σεπ 2020 12:17 »
Παράθεση
Ερασιτέχνης ΠΑΣ Γιάννινα: «Αντίθετοι σε συνεκμετάλλευση του σήματος και σε συνθετικό του ονόματος»

Σε ρήξη με την ΠΑΕ έρχεται ο ερασιτέχνης ΠΑΣ Γιάννινα μετά τις τελευταίες μεγάλες χορηγικές συμφωνίες και μάλιστα ο πρόεδρος κ. Οικονόμου παραιτήθηκε από μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ διαφωνώντας με τις πρωτοβουλίες προσθήκης κάθε συνθετικού στην ονομασία όπως και στη μεταβίβαση ή συνεκμετάλλευση του σήματος.

Σε ανακοίνωσή του αναφέρει:

Ο Ερασιτέχνης ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ, με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις, όσον αφορά το σήμα, την ονομασία και την υπόσταση της  ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ, ως θεματοφύλακας της ιστορίας, αλλά και κομιστής του 10% του Μετοχικού Κεφαλαίου της ΠΑΕ, ποσοστό που δίνει δικαίωμα ελέγχου όλων των αποφάσεων της Ανώνυμης Εταιρείας, οφείλει να διευκρινίσει τα εξής:

Είναι αντίθετος σε κάθε διαπραγμάτευση, μεταβίβαση, επικαρπία ή συνεκμετάλλευση του σήματος του σωματείου το οποίο του ανήκει αποκλειστικά και έχει δοθεί μόνο για χρήση στην ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966, όπως άλλωστε και το καταστατικό της αναφέρει.
Διαφωνεί κάθετα με την προσθήκη κάθε συνθετικού στο όνομα ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ το οποίο είναι αδιαπραγμάτευτο. Άλλο η προσθήκη χορηγού στη φανέλα και άλλο η μετονομασία της ομάδας.
Επιμένει ότι από τις τάξεις της επαγγελματικής ομάδας και των υποδομών της πρέπει να απομακρυνθούν άμεσα άτομα που υπονόμευσαν και υπονομεύουν το σωματείο και διαχειρίζονται ψυχολογίες μικρών παιδιών με όνειρα χωρίς να έχουν κανένα «ειδικό» βάρος.
Ήδη ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη έχει υποβάλει την παραίτησή του από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας μη συμφωνώντας με τις παραπάνω «πρωτοβουλίες», ενώ το Δ.Σ. του Σωματείου επιφυλάσσεται να για κάθε νόμιμο δικαίωμα σε αποφάσεις  που προσβάλουν την ιστορία και υπόσταση του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ.
Συμπλέει απολύτως με την ανακοίνωση του Συνδέσμου Φιλάθλων της ομάδας μας και επαυξάνει λέγοντας ότι είμαστε ταλαιπωρημένοι και γεμάτοι περηφάνια αλλά ανεξάρτητοι από κάθε «προστάτη» καθότι στην συνείδηση μας δεν θα γίνουμε ποτέ «υποκατάστημα» κανενός.
Μπορεί να είναι Ανώνυμη Εταιρεία αλλά τα Γιάννενα είναι μια πόλη που ζει με την ομάδα και για την ομάδα. Εμείς σαν «μάνα «αυτής της ομάδας έχουμε χρέος να προστατεύσουμε το Όνομα και το Σήμα αυτής, που ουσιαστικά μας ανήκει!
Εκ του Δ.Σ.

super-fm.gr

Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....