Αυτά γίνονται όταν οι σχεδιασμοί των ομάδων φτιάχνονται και λειτουργούν στο ποδάρι. Marketing μηδέν, έσοδα από μπουτίκ, εισητηρια, δράσεις εντός και εκτός γηπέδου μηδέν, σοβαροί χορηγοί μηδέν. Και δε μιλάω για Ηπειρώτες χορηγούς...αλλά γενικότερα. Π.χ. θέλω να κάνω χορηγία 1 μύριο, αυτό σημαίνει πως σα χορηγός ευελπιστώ να πάρω πίσω 3 μύρια. Όταν θα μου χτυπήσουν την πόρτα, θα ρωτήσω πόσο κόσμο έχετε στο γήπεδο? 3000 άτομα, πόσους followers έχετε στο Facebook & Instagram? 10.000. Πόσος κόσμος σας βλέπει μεσο όρο στα παιχνίδια σας? Τι ώρα? Και το καναλι τι τηλεθέαση έχει? Άλλοι τόσοι και τόσα. Μάλιστα, δυστυχώς δε μπορώ να δώσω πάνω από 10.000€. Γιατί κάθε view μετράει 1€ εν δυνάμει. Αλλιώς κέρδος δεν έχω από τη χορηγία.
Όταν φτιάξετε διαφημιστικό και τμήμα marketing ελάτε να με βρείτε....
Έτσι δουλεύει πλέον η αγορά παληκάρια. Δίνω για να πάρω με άλλο τρόπο τα λεφτά μου επί 2.5 έως 3 φορές πάνω.
Το λέω εκ πείρας γιατί μου ζητήθηκε να διαφημιστών στο γήπεδο (σε πινακίδα εκτός διαχείρισης Νόβα) και τα ποσά ήταν εξωφρενικά για αυτό που εν δυνάμει θα μου δώσει. Φαντάσου τώρα για χορηγία σε φανέλα και γήπεδο, ποσός κόσμος πρέπει να σε δει για να βγάλεις αυτά τα λεφτά.
Πχ η Νόβα έδινε πέρσι 1 μύριο στον ΠΑΣ άρα θα πρέπει να έχει έσοδα από Γιάννενα μεριά σε συνδέσεις 1μυριο και τα υπόλοιπα 2 μύρια από διαφημίσεις. Χοντρικά δια 100€ η επαγγελματική σύνδεση πάμε στα 10.000 συμβόλαια επαγγελματικά. Λογικό αν βάλει μέσα καφέ, ταβέρνες, σπίτια, ξενοδοχεία και πιθανές διπλές συνδέσεις.