Αποστολέας Θέμα: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ  (Αναγνώστηκε 137942 φορές)

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #200 στις: Τρι 06 Σεπ 2016 14:20 »
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #201 στις: Παρ 16 Σεπ 2016 13:58 »
aixmi-news.gr

AIXMHTV - Η Ιόνια Οδός από Κλόκοβα έως Κεφαλόβρυσο

Εντυπωσιακή είναι η διέλευση απο την Κλόκοβα έως το Κεφαλόβρυσο Μεσολογγίου. Το ΑΙΧΜΗTV σας παρουσιάζει σήμερα όλο το κομμάτι που είναι πλήρως διανοιγμένο και προσπελάσιμο. Σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις το τμήμα αυτό θα δοθεί στην κυκλοφορία το Δεκέμβριο και η απόσταση από την σήραγγα της Kλόκοβας (Παλιοβούνα) μέχρι το Κεφαλόβρυσο θα διανύται σε λιγότερο από 20 λεπτά! Στο βίντεο μπορείτε να δείτε το κομμάτι από τα διόδια Καλαβρούζας μέχρι το Μεσολόγγι σε πρωϊνή λήψη και εκεί ως το Κεφαλόβρυσο σε νυχτερινή. Licensed by Jamendo







Κάνα δυό βδομάδες πίσω, από την γέφυρα στο Τσαγκαρόπουλο μέχρι τον κόμβο στον Γοργόμυλο

https://www.facebook.com/ioniaodos/videos/629628023885053/
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #202 στις: Δευ 26 Σεπ 2016 00:23 »
Οι χάρτες της google όσο αναφορά το τμήμα της Ιόνιας Φιλιππιάδα-Πέρδικα(και λίγο παρακάτω μέχρι και το παλιό στρατόπεδο στο Αβγό), μετά από χρόνια έχουν ανανεωθεί κι όποιος μπαίνει μπορεί να βλέπει την πρόοδό της στα μέσα Αυγούστου. Κάποιος μάλιστα έχει ανεβάσει και βίντεο πως φαίνεται όλο το τμήμα αυτό



Εκτός από ένα μικρό κομμάτι στον Αμμότοπο που παίζει ακόμη απαλλοτρίωση κι ένα μικρότερο ακόμη στη γέφυρα στο Τσαγκαρόπουλο(που μπορεί και νάχει τελειώσει τώρα όμως), έχει ασφαλτοστρωθεί και δεν θέλει πολλά. Εχουν αρχίσει και προσλήψεις προσωπικού στο νομό για τα διόδια-αυτοκίνητα περιπολίας, οπότε μπορεί η παράδοσή του να είναι και κοντά.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #203 στις: Πεμ 29 Σεπ 2016 10:23 »
Σκοτάδι επικρατεί σχετικά με την επικείμενη παράδοση του πρώτου τμήματος της Ιόνιας Οδού. Περίπου έξι μήνες πριν την προκαθορισμένη παράδοση του "λειτουργικού τμήματος" του αυτοκινητόδρομου, οι εργασίες συνεχίζονται με ταχύτητα, έχουν φτάσει το 85% αλλά δεν έχουμε το "ευτυχές γεγονός".

Από το καλοκαίρι που είχε εξαγγελθεί η απόδοση του τμήματος Κεφαλόβρυσο-Αμφιλοχία έχουν περάσει 4 μήνες και όλοι περίμεναν ότι αυτό θα είχε συμβεί μέσα στον Αύγουστο. Αυτό όμως τελικά δεν συνέβη.

Χωρίς να υπάρχει κάποια σαφής πληροφόρηση όλα δείχνουν ότι υπάρχει σιγή ιχθύος προκειμένου να προετοιμαστεί η πρώτη απόδοση τμήματος στον αυτοκινητόδρομο που κατασκευάζεται από το 2008.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι τα ώριμα τμήματα προς παράδοση έχουν χαρακτηριστεί τόσο το τμήμα Φιλιππιάδα-Αβγό όσο και το τμήμα Γαβρολίμνη-Κουβαράς. Το επόμενο χρονικό διάστημα θα είναι και το καθοριστικό για την πορεία των παραδόσεων τμημάτων του δρόμου.

Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ
Πέρα από την αναπόφευκτη ανυπομονησία των φορέων και των οδηγών της περιοχής, η κατασκευή της Ιόνιας Οδού έρχεται να αναδείξει το φυσικό κάλλος της περιοχής της Αιτωλοακαρνανίας αλλά και της Ηπείρου.

Η διαδρομή του αυτοκινητόδρομου είναι ομολογουμένως στο μεγαλύτερο τμήμα εντυπωσιακή με το καλύτερο τμήμα να βρίσκεται στην Ήπειρο μεταξύ Άρτας και Ιωαννίνων.

Τα 196χλμ δρόμου θα μειώσουν την χρονοαπόασταση Ιωαννίνων-Αντιρρίου από 3 ώρες σήμερα σε περίπου 1 ώρα και 40 λεπτά σε ένα άνετο δύο λωρίδων με ΛΕΑ αυτοκινητόδρομο. Εντυπωσιακή είναι και η διέλευση από την μεγάλη Σήραγγα Κλόκοβας μήκους 3χλμ που θα είναι και η μεγαλύτερη σήραγγα σε όλο το μήκος της Ιόνιας Οδού.


Αντιγραφή από ypodomes.com

Τα bolds θκαμ.
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #204 στις: Πεμ 29 Σεπ 2016 10:56 »
Αρχες Δεκεμβρίου Mikkael_Sin το πρωτο κομμάτι μεχρι Αμφιλοχία απο Κουβαρά, ισως και κανα κομμάτι προς το Μεσολόγγι

Μετα, αναλογα το κλιμα, (εκλογες κλπ)  ;)

Το δικό μας (Φιλλιπιάδα- Αυγό) εχει 3 μηνες δουλεια ακόμα

Αποσυνδεδεμένος thodoris

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.751
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #205 στις: Πεμ 29 Σεπ 2016 12:39 »
κανονιστε ρε....με πουλησατε τον αυγουστο

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #206 στις: Πεμ 29 Σεπ 2016 14:30 »
Για το Φιλιππιάδα-Αβγό πέτυχα περιγραφή από κάποιον που έκανε πρόσφατα τη διαδρομή, τα έγραφε στο stadia.gr και τα ανεβάζω αυτούσια


Κύριοι κατ' αρχήν να σας συγχαρώ για την προσπάθειά σας.

Την Κυριακή το πρωί περπάτησα όλη την Ιόνια οδό από τον κόμβο του Αμμότοπου μέχρι την έξοδο στην Κανέτα, μια διαδρομή περίπου 30 χλμ. δυστυχώς δεν είχα την δυνατότητα να βιντεοσκοπήσω ή να φωτογραφίσω την διαδρομή.
Ο δρόμος σχεδόν σε όλη του την διαδρομή είναι έτοιμος και ασφαλτοστρομένος.
Εκρεμμούν οι εργασίες στις ενώσεις της γέφυρας τσαγκαρόπουλου και φωτισμός της, στον υπόλοιπο δρόμο εκρεμούν κάποια μικρά σημεία προκειμένου να ολοκληροθούν τα στηθέα.
Στα πρώτα 20 χλμ με κατεύθηνση Αμμότοπος Κανέτα έχει σημαδευτεί ο δρόμος προκειμένου να γίνει διαγράμμιση. Οι βάσεις για τις πινακίδες έχουν μπει σε όλο τον δρόμο και επιπλέον στον μισό δρόμο προς την πλευρά των Ιωαννίνων έχουν μπει και οι πλευρικές. Ο φωτσμός πλην της γέφυρας τσαγκαρόπουλου μάλον έχει ολοκληρωθεί.
Υπάρχει μία μικρή εκρεμότητα 200 περίπου μέτρων ακριβώς πριν τον κόμβο του Αμμότοπου προς την Φιλιππιάδα όπου μία αποθήκη ή μικρό σπίτι είναι στην μέση του δρόμου.
Στην πλευρά της Κανέτας γίνονται εργασίες σύνδεσης με την επαρχιακή οδό, πλην όμως υπάρχουν αρκετά καλώδια και σωλήνες από δίκτυα κοινής οφέλειας που πρέπει να μετατοπιστούν.
Οι εργασίες στην γέφυρα στο Αυγό έχουν μείνει όπως πριν τον Δεκαπενταύγουστο.
Η σύνδεση με την Εγνατία προχωρά αρκετά ικανοποιητικά καθώς οι βάσεις έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί. Επιπλέον το αδούλευτο κομάτι (λόγω απολωτριώσεων) στο Επισκοπικό (από Αμπελιά προς Αυγό) άρχισε να δουλεύετε. Συγκεκριμένα την Κυριακή γινόταν εργασίες χωματουργικών σε νέο κομάτι περίπου 300 μέτρων και υπήρχαν κορδέλες και διαφορες προδρομες εργασίες σε άλλα περίπου 150 μέτρα.

Edit: Ξέχασα να αναφέρω ότι είναι έτοιμα και τα παρκινγκ και μάλιστα οι τουαλέτες έχουν ολοκληρωθεί εξωτερικά. Εσωτερικά τα υδραυλικά ετοιμάζονται και εκρεμούν πλακάκια και είδη υγιεινής.



Για την Αιτωλοακαρνανία τώρα και στην ενημέρωση που κάναν στον Τσίπρα στην Κλόκοβα οι υπεύθυνοι του έργου, του δείξαν(φωτό από βίντεο στο 2:40) το κομμάτι από την έξοδό της μέχρι και την Αμφιλοχία και του είπαν ότι μπορούν να το παραδώσουν εντός του έτους.(ίσως για να ξέρει κι αυτός να κανονίσει για περιοδείες-κορδέλες :P )
Και πραγματικά, αν δεις από τα maps και το βίντεο που ανέβασε η "Αιχμή", απαλλοτριώσεις-αρχαιολογικά στο τμήμα αυτό πλέον δεν έχει, ότι είχε καθυστερήσει εξαιτίας τους είναι σε προχωρημένα χωματουργικά τώρα, έχει γίνει και ανακατασκευή-μετατόπιση της εθνικής από Μεσολόγγι προς Κεφαλόβρυσο για να δουλευτεί το τμήμα που συνέπιπτε με την Ιόνια, από λεφτά δεν έχουν θέμα, άρα υποθετικά κι αν δουλέψουν δυνατά, προλαβαίνουν μέχρι μέσα Δεκέμβρη. Οπως νομίζω προλαβαίνει και το δικό μας κομμάτι αν είναι έτσι όπως το περιέγραψαν.

Ισως λοιπόν μπαίνοντας το 2017, τα 3/4 περίπου του δρόμου νάναι έτοιμα, Αβγό-Αρτα 50χλμ, Αμφιλοχία-Κλόκοβα 90χλμ και να απομένουν η αρχή Εγνατία-Αβγό 15χλμ, η μέση Αρτα-(Μενίδι)-Αμφιλοχία 30χλμ και το τέλος σήραγγα Κλόκοβας-γέφυρα Αντιρρίου 10χλμ για μετά.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος gecks

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 590
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #207 στις: Πεμ 29 Σεπ 2016 23:59 »
Θα ήταν τόσο βολικό να υπήρχε ένας χάρτης που να λέει
  • είναι σε κυκλοφορία αυτά τα κομμάτια
  • είναι κατασκευασμένα και έτοιμα για παράδοση (και πότε) αυτά τα κομμάτια
  • γίνονται έργα σε αυτά τα κομμάτια
  • δεν εχουν ξεκινήσει έργα σε αυτά τα κομμάτια


Αλλά χάρτης. Όχι κείμενο. Βολεύει τρομερά.


Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #208 στις: Παρ 30 Σεπ 2016 08:42 »
Παρε ενα βιντεο γοογλε εαρτη, να τα δεις σαν να πετάς απο πάνω  :P :P



Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #209 στις: Παρ 30 Σεπ 2016 08:44 »
αυτο ειναι καλυτερο

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #210 στις: Παρ 30 Σεπ 2016 08:46 »
Αυτό ειναι απο Κλόκοβα( εξοδο στης σήραγγας ) μεχρι εκει που αρχίζει η παρακαμψη Αγρινίου (Κεφαλόβρυσο)


Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #211 στις: Παρ 30 Σεπ 2016 08:47 »
Κι αυτο απο εκει που τελειωνει η παρακαμψη Αμφιλοχίας μεχρι το κομπότι (που αρχιζει η παρακαμψη της Αρτας)


Αποσυνδεδεμένος New

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.652
  • 0
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #212 στις: Τρι 04 Οκτ 2016 22:22 »



Θα παρακαλάνε να κληρώνονται με τον ΠΑΣ
* ο ΜΟ τριών δεξιών μπακ είναι 27 έτη, των τριών αριστερών μπακ(αγιόκων) 32,5 έτη και 2 κεντρικοί 20 και 24 ετών για τις “χρεώσεις” των γιόκων ... Χόρχε ο 1ος, Okan o 2oς

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #213 στις: Τετ 05 Οκτ 2016 13:41 »
Εψαχνα να βγάλω άκρη πως θάναι ο κόμβος Ιόνιας-Εγνατίας στην Κοσμηρά.
Πήρα το σχεδιάγραμμά του από βίντεο της εταιρείας που φτιάχνει την Ιόνια
Και "έστριψα" και τα google maps να ευθυγραμμιστούν με το σχέδιο.
(σε αυτά δεν φαίνονται ακόμη τα έργα του κόμβου γιατί έχουν καιρό να ανανεωθούν)
Για προσανατολισμό, αριστερά είναι η Εγνατία, πάνω για Γιάννινα - κάτω για Ηγουμενίτσα.
Και στο επάνω μέρος η Ιόνια, αριστερά αν κι όποτε για Κακαβιά - δεξιά για Αρτα.


50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Siatrovouni

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.992
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #214 στις: Τετ 05 Οκτ 2016 13:51 »
Η Ιονια θα σταματαει στην Εγνατια δηλαδη? Γιατι λεγανε πριν καποια χρονια οτι θα φτασει ως ΒΙ.ΠΕ.
Stile di vita

Αποσυνδεδεμένος pastakis

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.908
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #215 στις: Τετ 05 Οκτ 2016 14:16 »
Πεταμένα λεφτά.Πάλι μέσα από  την Αιτωλοακαρνανία θα περνάμε για να φτάσουμε στην Ηπειρώτικη γη.

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #216 στις: Πεμ 06 Οκτ 2016 13:16 »
Αύριο στα Τρίκαλα έχει ευρεία σύσκεψη για τον Ε65(Λαμία-Εγνατία), με βουλευτές, περιφερειάρχες, δημάρχους, ανθρώπους από το ΥΠΕΧΩΔΕ, στελέχη της εταιρείας κλπ, όπου θα είναι και ο Καλογιάννης να παρουσιάσει την πρότασή του για την χάραξη του τμήματος Καλαμπάκα-Εγνατία(η οποία ακόμη δεν έχει καθοριστεί, ούτε φυσικά έχει βρεθεί χρηματοδότηση) και η οποία λέει να ακουμπήσει ο δρόμος την Εγνατία στην Παναγιά Τρικάλων και όχι στο Κηπουργιό λίγο πριν τα Γρεβενά, που δεν μας ευνοεί καθόλου εμάς αλλά προωθείται από πολλούς, ανάμεσά τους -δυστυχώς και περίεργο γιατί- κι από τον Καχριμάνη. Ο οποίος πάντως σήμερα βγήκε και σκούζει για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων που το υποβιβάζουν σε "δημοτικό" ότι κι αν σημαίνει αυτό. Είναι η τρίτη κατά σειρά πρόταση χάραξης και μπορεί να μη φαίνονται καλά στον χάρτη παρακάτω, αλλά θα πάρετε μια αίσθηση ποιές είναι(ήταν γιατί η ενδιάμεση έχει εγκαταλειφθεί) οι πιθανές χαράξεις.

50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #217 στις: Σαβ 08 Οκτ 2016 20:42 »
Εγινε η σύσκεψη. Του την πέσαν διάφοροι του Καλογιάννη από Γρεβενά, Λαμία κλπ, "πήραν τα Γιάννενα την Ιόνια, να πηγαίνουν από εκεί Αθήνα, να πάρουμε κι εμείς κάτι, από δω βολεύει και για Ευρώπη-Βαλκάνια" και τέτοια, ο Καχριμάνης είπε πάλι ας γίνει η σύνδεση όπου νάναι αρκεί να γίνει, ένας δικός μας είπε ότι πιέζουν κι απ έξω, ευρώπη-ιταλία-αλβανία-τουρκία να πηγαίνουν από Μπάρι-Δυράχιο-Τίρανα-Κρυσταλοπηγή κι ότι θα υποβαθμιστεί έτσι το λιμάνι Ηγουμενίτσας που δεν θα συνδεθεί σωστά και με Βόλο, από το Υπουργείο είπαν βάλτε πλάτη όλοι να ενταχθεί, να βρούμε τα λεφτά και μετά βλέπουμε που θα γίνει η σύνδεση, πως βολεύει το έδαφος και η συντήρηση κλπ και έμειναν εκεί.
Πάντως κι απ ότι κατάλαβα, άμα γίνει όπως το προωθούν, είναι τώρα 100χλμ το Γιάννενα-Καλαμπάκα, ε, μετά θα είναι 110-115 ενώ με την πρόταση Καλογιάννη κατεβαίνει στα 80χλμ. Το Γρεβενά-Καλαμπάκα είναι τώρα 60χλμ και ή πέφτουν στα 50 ή μένουν 60. Κάπως έτσι έχει.
Η σύνδεση όπως προωθείται προβλέπεται να γίνει 10 χλμ πριν τα Γρεβενά και μετά από εκεί δρόμος για Καλαμπάκα καμμιά 40. Ετσι από χρόνο εμείς για Θεσσαλία δε θα γλυτώνουμε τπτ από ότι τώρα, συν ότι θα θέμε παραπάνω λεφτά για βενζίνη-διόδια. Για τα Γρεβενά δεν είναι μεγάλη διαφορά άμα γίνει Παναγιά η σύνδεση, ίσως όμως χάνουν κόμβο προς Δεσκάτη που αυτοί σκούζαν πολύ στη σύσκεψη.
Να βάλουμε και κανά χάρτη να δείτε και πως έχει το θέμα

Εκεί που σημείωσα και λέει Εγνατία Οδός θέλουν οι άλλοι να συνδεθεί ο Ε65


Του οποίου η χάραξη που προτείνουν είναι έτσι(η κόκκινη γραμμή)

Φαίνονται και οι τωρινοί δρόμοι από Καλαμπάκα για Γρεβενά κι από Καλαμπάκα για Γιάννενα
Η πρόταση Καλογιάννη είναι κάπως σαν το Καλαμπάκα-Παναγιά, λίγο πιό νότια και τη δούλεψαν είπε 10 έμπειροι μηχανικοί-μελετητές από Γιάννενα και δεν κοστίζει παραπάνω από την άλλη. Αυτά.

50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #218 στις: Κυρ 09 Οκτ 2016 00:05 »
Να πούμε λίγο και για την Ιόνια. Στο βίντεο που είχε ανέβει το Πάσχα για το κομμάτι από Αμπελιά προς Αβγό, σήμερα, 5 μήνες μετά, πολύ λίγα έχουν αλλάξει σε αυτό. Εχουν καλυφθεί τα χωμάτινα κομμάτια με μία πρώτη άσφαλτο(όχι τελική), κοντεύει να τελειώσει η γέφυρα στο Επισκοπικό κι έχουν μπει να δουλέψουν(σε πρώιμο στάδιο) κι 100 μέτρα παρακάτω από εκεί που τελειώνει το βίντεο. Πέραν αυτών ουδέν και φυσικά ακόμα να δουλευτεί το κομμάτι μέχρι το στρατόπεδο.

Αντιθέτως ο κόμβος Εγνατίας-Ιόνιας έχει προχωρήσει αρκετά, όποιος περνάει από Εγνατία για σήραγγα Δωδώνης βλέπει διαφορά, έχουν προχωρήσει κάπως και τα έργα στο πρώην στρατόπεδο στο Αβγό(όχι τρομερά πράγματα πάντως), στην ανηφόρα μετά το Αβγό είναι έτοιμη να τροποποιηθεί η διαδρομή ώστε να δουλέψουν την μεγάλη γέφυρα και πάνω από τον δρόμο, πριν την Πέρδικα δουλεύουν για την προσωρινή σύνδεση να μπαίνεις στην Ιόνια, ενώ από Πέρδικα προς Γοργόμυλο, έχουν προχωρήσει αρκετά, έχουν βάλει και πινακίδες(όχι όλες πάντως), έχουν φτιαχτεί τα διόδια, έχουν κάνει μέχρι και διαγραμμίσεις στο κομμάτι μετά από αυτά προς 5 Πηγάδια, ενώ λίγο πριν την ολοκλήρωσή του είναι το κομμάτι πριν τη γέφυρα στο Τσαγκαρόπουλο. Και παρακάτω καλή είναι η πρόοδος, με εξαίρεση ένα μικρό αναπαλλοτρίωτο κομμάτι στον Αμμότοπο.

Επίσης γίνονται έργα σύνδεσης της παράκαμψης Φιλιππιάδας-Αρτας με την Ιόνια(σε δύο σημεία), για αυτό και ανοιγοκλείνει αυτή, πότε για το ένα ρεύμα πότε για το άλλο και αυτό θα γίνεται μέχρι ολοκληρωθεί η σύνδεση του παλιού δρόμου με το νέο κομμάτι και η κατάληξη του ανισόπεδου κόμβου στο παλιό κομμάτι, όχι σε πολύ χρόνο πάντως. Σημερινό βίντεο από εκεί



Δημοσιεύτηκε στις 8 Οκτ 2016
Η λήψη εγινε το Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016 μεσημέρι .Διακρίνονται η παράκαμψη και τα συνεργεία που δουλεύουν.Aριστερά στο βάθος φαίνεται η Φιλιππιάδα και δεξιά ο κόμβος Φιλιππιάδας και η Καμπή.Λόγω των εργασιών σύνδεσης το ρεύμα κυκλοφορίας προς Γιάννενα είναι κλεισμένο από την Αρτα.



Υ.Γ: Πριν λίγες μέρες είχαν βγει αποφάσεις για πληρωμές στην Μακύνεια-Ρίζα(από Αντίρριο προς Κλόκοβα) και Κρίκελο-Ανοιξιάτικο(από Αμφιλοχία για Μενίδι) και μπορεί να έχουν τελειώσει με τις απαλλοτριώσεις προς τα κάτω δλδ και να απομένει μόνο ότι είναι για απαλλοτρίωση στα μέρη μας.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #219 στις: Κυρ 09 Οκτ 2016 11:44 »
1. Σε ότι αφορά την Ιόνια, επιβεβαιώνω την πρόοδο των εργασιών, αφού πέρασα από Εγνατία πρόσφατα. Πριν λίγο καιρό είχα πάει και από την κάτω μεριά. Το έργο της σύνδεσης προχωράει εκεί και σύντομα θα φανεί η δουλειά. Στο Επισκοπικό πριν από κανένα 10ημερο δούλευαν και γεμίσαμε σκόνη  :P Καθώς φαίνεται πάντως, το κομμάτι από Πέρδικα μέχρι Εγνατία θα είναι το τελευταίο που θα παραδοθεί σε ολόκληρο το δρόμο (άτυπος αγώνας με Κλόκοβα). Πριν το Φεβρουάριο πάντως, εγώ δεν περιμένω ούτε το κομμάτι προς Άρτα. Μόνο παράκαμψη Αμφιλοχίας στα κοντά κι όλα τα υπόλοιπα με το νέο έτος.

2. Υποτίθεται οτι η Ιόνια θα φτάσει στην Κακαβιά κάποτε. Να κοιτάξουν να πιέσουν Βουλευτές, Περιφερειάρχης, Δήμαρχοι κλπ, να πάρουμε κάνα φράγκο και να γίνει κι αυτό. Θεωρητικά, στο Αντίρριο θα καταλήγει μελλοντικά ο αυτοκινητόδρομος που θα συνδέει την Κεντρική με τη Νότια Ευρώπη (μέσω Κροατίας με έτοιμο αυτοκινητόδρομο - Μαυροβουνίου - Τιράνων - Τεπελενίου - Αργυροκάστρου - Κακαβιάς).

3. Στο κομμάτι της βόρειας χάραξης του Ε65 οφείλουμε πάλι να πιέσουμε ώστε η σύνδεση με την Εγνατία να γίνει στα μέρη μας. Το Γιάννενα - Καλαμπάκα 80 χιλιόμετρα σε τέτοιο δρόμο, φέρνει τα Μετέωρα σε απόσταση αναπνοής (κάπου 45'). Ωραιότατο "τυράκι" και για το λιμάνι κρουαζιέρας (όπως προωθείται η Σκάλα Ιωαννίνων). Νομίζω πως και οι Καλαμπακιανοί έχουν συμφέρον για ευκολότερη πρόσβαση στα Γιάννενα παρά στα Γρεβενά. Ας πιέσουν κι αυτοί από τη μεριά τους λοιπόν.

4. Και μια ερώτηση (σχετικά πάντα με τα μεγάλα έργα): Τι σημαίνει πρακτικά η "υποβάθμιση" του αεροδρομίου σε δημοτικό; Ένα διεθνές αεροδρόμιο στα Γιάννενα θα αποτελέσει πυλώνα ανάπτυξης.   
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος jimakos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.683
  • Ορφέας Αιγάλεω-ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1972
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #220 στις: Κυρ 09 Οκτ 2016 13:09 »
1. Σε ότι αφορά την Ιόνια, επιβεβαιώνω την πρόοδο των εργασιών, αφού πέρασα από Εγνατία πρόσφατα. Πριν λίγο καιρό είχα πάει και από την κάτω μεριά. Το έργο της σύνδεσης προχωράει εκεί και σύντομα θα φανεί η δουλειά. Στο Επισκοπικό πριν από κανένα 10ημερο δούλευαν και γεμίσαμε σκόνη  :P Καθώς φαίνεται πάντως, το κομμάτι από Πέρδικα μέχρι Εγνατία θα είναι το τελευταίο που θα παραδοθεί σε ολόκληρο το δρόμο (άτυπος αγώνας με Κλόκοβα). Πριν το Φεβρουάριο πάντως, εγώ δεν περιμένω ούτε το κομμάτι προς Άρτα. Μόνο παράκαμψη Αμφιλοχίας στα κοντά κι όλα τα υπόλοιπα με το νέο έτος.

2. Υποτίθεται οτι η Ιόνια θα φτάσει στην Κακαβιά κάποτε. Να κοιτάξουν να πιέσουν Βουλευτές, Περιφερειάρχης, Δήμαρχοι κλπ, να πάρουμε κάνα φράγκο και να γίνει κι αυτό. Θεωρητικά, στο Αντίρριο θα καταλήγει μελλοντικά ο αυτοκινητόδρομος που θα συνδέει την Κεντρική με τη Νότια Ευρώπη (μέσω Κροατίας με έτοιμο αυτοκινητόδρομο - Μαυροβουνίου - Τιράνων - Τεπελενίου - Αργυροκάστρου - Κακαβιάς).

3. Στο κομμάτι της βόρειας χάραξης του Ε65 οφείλουμε πάλι να πιέσουμε ώστε η σύνδεση με την Εγνατία να γίνει στα μέρη μας. Το Γιάννενα - Καλαμπάκα 80 χιλιόμετρα σε τέτοιο δρόμο, φέρνει τα Μετέωρα σε απόσταση αναπνοής (κάπου 45'). Ωραιότατο "τυράκι" και για το λιμάνι κρουαζιέρας (όπως προωθείται η Σκάλα Ιωαννίνων). Νομίζω πως και οι Καλαμπακιανοί έχουν συμφέρον για ευκολότερη πρόσβαση στα Γιάννενα παρά στα Γρεβενά. Ας πιέσουν κι αυτοί από τη μεριά τους λοιπόν.

4. Και μια ερώτηση (σχετικά πάντα με τα μεγάλα έργα): Τι σημαίνει πρακτικά η "υποβάθμιση" του αεροδρομίου σε δημοτικό; Ένα διεθνές αεροδρόμιο στα Γιάννενα θα αποτελέσει πυλώνα ανάπτυξης.   

Πόσο ωραία τα λες φιλαράκι μου...Ακούει κανένας ωρέ; Θωμά κι Αλέκο βουρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!
Blue to the hair...

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #221 στις: Κυρ 09 Οκτ 2016 13:15 »
Διαβάζοντας τα παραπάνω μου βγάζει το εξής:Μαλακίες δεκαετιών και τώρα τρέχουμε ( ;;; ).Μπορεί να χάσουμε πράγματα που είναι σημαντικά για την ανάπτυξη και το μέλλον της Ηπείρου.

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #222 στις: Δευ 10 Οκτ 2016 11:30 »
Εχω ακούσει μια ιστορία από τους παλιούς, δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια ή μύθος αλλά,
πριν από πολλές δεκαετίες λέει, το 60-70 κάπου εκεί, όταν άρχισαν οι πρώτες κουβέντες για Εγνατία,
η σκέψη ήταν από Ηγουμενίτσα να πάει από Κόνιτσα για Θεσσαλονίκη, κι ότι σιγά σιγά όπως πέρναγαν τα χρόνια,
άρχισαν να λένε μια φορά θα την κάνουμε, άμα πάει από Κόνιτσα χάνουμε την σύνδεση με Θεσσαλία,
να την κάνουμε από Μέτσοβο να πηγαίνουμε και Θεσσαλία κι από κει ΠΑΣ εύκολα Θεσσαλονίκη.
Τώρα, σ λεν ε, πως κάνετε έτσι, θα πηγαίνετε Θεσσαλία μέσω Θεσσαλονίκης, δεν πειράζει..
Η φάση είναι πως θα περνάς όλες τις σήραγγες για Γρεβενά και 5 λεπτά πριν απ αυτά θα πηγαίνεις για Θεσσαλία.
Και βέβαια άμα είναι μόνο για 5 λεπτά παραπάνω π λέει ο Καχριμάνης, π δεν είναι, είπαμε κάνα 20λεπτο θάναι, όξω τα παραπάνω λεφτά, ε, γιατί να μη τα κάνουν αυτά τα 5 λεπτά, που για αυτούς τόσα θα είναι παραπάνω, οι Γρεβενιώτες;
Οι οποίοι άμα ακούσετε τι λεν στα βίντεο, τόχουν δεδομένο πως εκεί είναι η σωστή λύση και ότι από εκεί θα γίνει δλδ





Για το μέλλον πολύ φοβάμαι ότι δεν θα δούμε Εγνατία-Κακαβιά, πως θα υποβαθμιστεί εντελώς το αεροδρόμιο και θα ξεπέσει και η Ηγουμενίτσα.
Τυχαίο είναι που μόνο η περιοχή μας δεν έχει κάθετη σύνδεση της Εγνατίας για σύνορα; Τυχαία η τόση αδράνεια με το αεροδρόμιο;
Τυχαία η πρεμούρα να πηγαίνεις από Ε65-Εγνατία-Καθέτους Μακεδονίας για Αλβανία-Σκόπια-Ευρώπη;
Μέχρι και κάνα τρένο θα πουν τζάμπα περιμένατε 100χρόνια, από Θεσσαλονίκη-Κοζάνη και Καλαμπάκα-Γρεβενά θα πηγαίνει κι αυτό Ευρώπη




Για την Ιόνια και τη διαγράμμιση πούλεγα μετά τα διόδια προς 5 Πηγάδια, αυτοί που την κάναν ανεβάσαν και δύο μικρά βιντεάκια
Είναι το ρεύμα Γιάννενα-Αρτα, αλλά βάφουν ανάποδα κι έτσι μπροστά είναι προς Γιάννενα και πίσω προς 5 Πηγάδια


Δημοσιεύτηκε στις 9 Οκτ 2016
Διαγραμμιση αυτοκινητοδρομου "Ιόνια Οδός" περιοχή Τερόβου, Ιωάννινα



Δημοσιεύτηκε στις 9 Οκτ 2016
Διαγραμμιση αυτοκινητοδρομου "Ιόνια Οδός" περιοχή Τερόβου, Ιωάννινα


Η σήραγγα Κλόκοβας που έχει διανοιχτεί πλήρως, μέσα στο μήνα τελειώνει η εσωτερική της επένδυση και θα απομένει άσφαλτος και ηλεκτρομηχανολογικά.
Κι αν όντως τελειώσαν με τις απαλλοτριώσεις στην έξοδό της προς Αντίρριο, ίσως απομείνουμε μόνο εμείς με το Αβγό-Εγνατία για το γκραν φινάλε.
Αντε μπορεί και η παράκαμψη Μενιδίου, που η περισσότερη είναι φτιαγμένη μεν, αλλά έχουν πολύ δουλειά στο Ανοιξιάτικο-Κρίκελλο.
Πάντως για τα χρονοδιαγράμματα των Αβγό-Αρτα, παράκαμψη Αμφιλοχίας, μπορεί και Κεφαλόβρυσο-Κλόκοβα, τώρα ακούγεται, στο ανεπίσημο πάντως, για 15 Δεκέμβρη.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #223 στις: Τρι 11 Οκτ 2016 21:42 »
Παράθεση
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ανοιχτό το θέμα της χάραξης του βόρειου τμήματος του Ε65

Τρίτη, 11 Οκτώβριος 2016

Στη συνάντηση εργασίας με θέμα τη χάραξη του βόρειου τμήματος του Ε65, από την Καλαμπάκα μέχρι την Εγνατία οδό, που έγινε την Παρασκευή στο Δημαρχείο Τρικάλων, μετείχε και ο Σταύρος Καλογιάννης, προσκεκλημένος του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστού και του Προέδρου της ΠΕΔ Θεσσαλίας κ. Κωτσού, οι οποίοι ήταν οι συνδιοργανωτές της εκδήλωσης.

Ο Σταύρος Καλογιάννης είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρότασή του για το τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία οδός, με την οποία συντομεύεται η απόσταση κατά 28 χιλιόμετρα, σε σχέση με την προτεινόμενη από τον παραχωρησιούχο λύση. Ειδικότερα με την πρότασή του:

- Συντομεύεται η διαδρομή Καλαμπάκα – Ιωάννινα κατά 28 χλμ περίπου. Αντίστοιχα μειώνεται και η απόσταση μεταξύ των λιμένων Ηγουμενίτσας και Βόλου.

- Μειώνονται τα έξοδα μετακίνησης προσώπων και προϊόντων, λόγω μειωμένων καυσίμων, δαπανών συντήρησης, διοδίων.

- Διευκολύνονται τα μέγιστα όσοι θα κινούνται από ολόκληρη την Ήπειρο, την Κέρκυρα, καθώς και από Αλβανία και τον διάδρομο της Αδριατικής, προς Θεσσαλία - Αττική (και αντίστροφα), διότι μικραίνει σημαντικά η απόσταση.

- Δεν επηρεάζεται καθόλου η κίνηση από Δυτική Μακεδονία προς Θεσσαλία (και αντίστροφα), καθώς η αύξηση του μήκους αυτής της διαδρομής είναι αμελητέα, μόλις 6-7 χλμ.

- Δεν επέρχονται ουσιαστικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, καθώς η χάραξη παρακάμπτει ευαίσθητες οικολογικά περιοχές (περιοχή αρκούδας), ενώ λόγω μικρότερου μήκους είναι μικρότερες οι εκπομπές ρύπων στην ατμόσφαιρα.

-Το εκτιμώμενο κόστος της δεν ξεπερνάει το αντίστοιχο της χάραξης του παραχωρησιούχου.

«Δεδομένου ότι το τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία οδός:

- δεν έχει ακόμα καμία αδειοδότηση (περιβαλλοντική, κλπ)

- είναι εκτός σύμβασης παραχώρησης (κυρίως λόγω των προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας από συλλόγους και Δήμους των Γρεβενών, οι οποίοι όμως απέσυραν τις προσφυγές τους λίγες ημέρες πριν αυτές εκδικαστούν!),

-δεν έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση,

είναι προφανές ότι το Υπουργείο έχει το χρόνο να αξιολογήσει τις προτάσεις και να αποφασίσει τη βέλτιστη», σημειώνει σε δήλωσή του ο κ. Καλογιάννης.
epirusonline.gr
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος New

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.652
  • 0
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #224 στις: Τετ 12 Οκτ 2016 00:13 »


http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=617%3Al--------r&Itemid=2
(...)
Κλείνοντας την παρουσίαση του βιβλίου του και απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για την επιλογή του χρόνου παρουσίασης του, λίγο πριν τις εκλογές δηλαδή, ο κ. Καλογιάννης υπογράμμισε πως η παρουσίαση του βιβλίου δεν είναι σε καμία περίπτωση προεκλογική ενέργεια και ότι απλά έτυχε η ολοκλήρωσή του να συμπέσει με την έναρξη της προεκλογικής περιόδου.
* ο ΜΟ τριών δεξιών μπακ είναι 27 έτη, των τριών αριστερών μπακ(αγιόκων) 32,5 έτη και 2 κεντρικοί 20 και 24 ετών για τις “χρεώσεις” των γιόκων ... Χόρχε ο 1ος, Okan o 2oς