Αποστολέας Θέμα: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ  (Αναγνώστηκε 137904 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.906
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #25 στις: Σαβ 29 Ιούν 2013 15:45 »
Ρε παιδια για να καταλαβω, ο δρομος που παραδιδεται ειναι μερος της ΠΑΘΕ; Απο που ξεκιναει και που καταληγει; Ποση ωρα γλιτωνεις στο ταξιδι σου; Ο δρομος ειναι προσβασιμος και για τα λεωφορεια;

Αυτα τα  λιγα...ποιος ξερει να μου απαντησει;
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.293
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #26 στις: Σαβ 29 Ιούν 2013 15:52 »
αν δεν κάνω λάθος από Καλαρρύτες θα βγαίνεις Θεσσαλία.Τώρα αν επήγει αυτός ο δρόμος ή τίποτα άλλο στην πόλη μας δεν ξέρω..το πόσοι θα τον χρησιμοποιούν μάλλον όσοι είναι στους Καλαρρύτες,το Συρράκο.Από Γιάννενα και να πας από εκεί δεν πας.Λεωφορείο να πάει Θεσσαλία από εκεί χλωμό.

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #27 στις: Σαβ 29 Ιούν 2013 19:15 »
Ο Δρόμος ειναι Ματσούκι- Μπάρος.
Το Ματσούκι ειναι σε μας (Νομός Ιωαννίνων),  ο (το) Μπάρος ειναι στον νομό Τρικάλων.
Ενώνει με ορινή διαδρομή τους δυο νομούς.

Ειναι απο το προγραμμα Πίνδος, οταν φτιαχναν τετοιους δρόμους σε ολη την Πινδο (Αετομιλιτσα- με Καστορια, Σαμαρίνα με Διστρατο κλπ.)
Ηταν ενα καλο σχεδιο, που επρεπε να γινει στην δεκαετία του 70 για να μεινει ο κοσμος στα χωριά του.

Το 2007 που ξεκίνησε απο Φώλια- Καχριμάνη ηταν 50 εκατομμύρια ευρω πεταμένα στο βουνό. Βεβαια τοτε ειχαμε  ;) ;) ;)

ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος, οταν το λεκανοπεδιο πνιγεται (δεν υπάρχει αντιπλημυρικό), δεν εχουμε γυμναστήρια, κολυμβητηρια κλπ. :(
Λαθος προτεραιότητα, εξυπηρέτηση συγκεκριμένων (να μην χαρακτηρισω και αρχισετε παλι).

Παντως ειναι ωραια καλοκαιρινή διαδρομή αν εχετε ορεξη.

Αποσυνδεδεμένος Gkoros

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 176
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #28 στις: Δευ 01 Ιούλ 2013 12:58 »
Μπάρος ονομάζεται ο "αυχένας" (διάσελο) στα 1940m περίπου, απο όπου διέρχεται ο δρόμος και όχι κάποιο χωριό του Νομού Τρικάλων. Το διάσελο αυτό ενώνει τα βουνά Κακαρδίτσα και Περιστέρι και βρίσκεται πάνω στα σύνορα των δύο Νομών.

Για το δρόμο:

Στον Νομό μας, ο δρόμος έχει δυο παρακλάδια: Το πρώτο ξεκινάει απο Ματσούκι και φτάνει μέχρι τον Μπάρο και έχει ασφαλτοστρωθεί εδω και μια πενταετία περίπου. Το δεύτερο κομμάτι ξεκινάει απο Καλαρρύτες και επίσης καταλήγει στο δίάσελο, όπου ενώνεται με τον προηγούμενο απο Ματσούκι. Επίσης ασφαλτοστρωμένος εδώ και κάποια χρόνια. Και οι δύο δρόμοι, μέχρι τον Μπάρο, είναι περίπου 13 χλμ.

Απο εκεί και πέρα ο δρόμος κατηφορίζει απο την πίσω μεριά του Περιστερίου, στο Νομό Τρικάλων, για άλλα 13 χλμ περίπου μέχρι που φτάνει χαμηλά, στον άνω ρου του Αχελώου, στη διαστάυρωση για Ανθούσα. Αυτό το κομμάτι ήταν που δεν έιχε ασφαλτοστρωθεί (πάντως ήταν με καλό χαλίκι πατημένο) και παραδίδεται τώρα ολοκληρωμνένο πλέον.

Στη διαστάυρωση για Ανθούσα υπάρχουν τρεις επιλογές (έχει πινακίδες): ανατολικά βγαίνεις Ανθούσα, νότια στα άλλα χωριά του Ασπροποτάμου (Κατάφυτο, Τζούρτζια (ή Αγία Παρασκευή ,όπως θα την βρείτε στους χάρτες), Γαρδίκι, Αθαμανία κτλ) και τέλος βόρεια βγαίνεις Χαλίκι. Απο το Χαλίκι, πάλι μέσω πρόσφατα ασφαλτοστρωμένου ορεινού δρόμου, περνάς ένα άλλο διάσελο και "πέφτεις" στο "δικό μας" Ανήλιο Μετσόβου και μετά Εγνατία. Ωραία διαδρομή και αυτή τίνγκα στο έλατο και την οξιά.

Τώρα, για τον δρόμο του Μπάρου, πάλι. Ο δρόμος μένει ανοιχτός το πολύ 5 μήνες το χρόνο (αρχές Ιουνίου, τέλη Οκτωβρίου). Λόγω του μεγάλου υψομέτρου (παίζει να είναι και ο ορεινότερος ασφαλτοστρωμένος δρόμος στην Ελλάδα) το χιόνι είναι παρα πολύ και φυσικά ούτε λόγος για αποχιονισμό. Προσωπικά έχω ανέβει μέχρι το διάσελο, πεζός, αρχές Φλεβάρη και το χιόνι απο τα 1500m και πάνω έφτανε μέχρι και τα τρία μέτρα. Σε σημεία που τα "πιάνει" ο αέρας τα ανεμοσούρια έφταναν μέχρι και τα 5 μέτρα.

άλλο ένα θέμα είναι η συντήρηση του. Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών μόλις υποχωρούν τα χιόνια οι ζημιές είναι αρκετές. Κατολισθήσεις, καθιζήσεις είναι συχνά φαινόμενα και το κόστος  αντιμετώπισης αυτών αρκετά μεγάλο.

Νομίζω οτι η ασφαλτόστρωση όλου του δρόμου ήταν πεταμένα λεφτά. Εφόσον χρησιμοποιείται για περιορισμένο χρονικό διάστημα θα μπορούσε να μείνει με χαλίκι πατημένο και απλά κάθε καλοκαίρι να περνάει ένα μηχάνημα να το πατάει όπου χρειαζόταν. Το είχα κάνει με συμβατικό αμάξι πριν ακόμα πέσει άσφαλτος, σε πατημένο χαλικόδρομο, και βγήκε ανετότατα, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Δείτε ένα βίντεο με την ανάβαση απο Θεσσαλία φέτος στις 25 Μαίου. Προσέξτε σε κάποια σημεία στις άκρες του δρόμου το χίονί που ξεπερνά τα τρία μέτρα. Οι ριπές του ανέμου εκεί πάνω είναι απίστευτες, ενώ εντελώς ξαφνικά μπορεί να σηκωθεί συννεφιά και πιάσει τρελή μπόρα

Αυχένας Μπάρου: διάσελο στην κορυφογραμμή, στα όρια Θεσσαλίας - Ηπείρου (υψόμετρο 1900, 25/5/2013).

Λίγο πριν το διάσελο, απο τη μεριά της Θεσσαλίας, Μάιο μήνα. Απο τη μία χιονούρα 3 μέτρων απο την άλλη γκρεμός 600 και βάλε μέτρα
http://polythea-aspropotamoy.blogspot.gr/2012/05/5-2012_08.html

Ένα τμήμα του δρόμου απο τη μεριά του Ματσουκίου
http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=237&with_photo_id=39881759&order=date_desc&user=77264

Θα βρείτε κι άλλες φωτογραφίες στο google earth.

Υ.Γ. Απο όπου και να ανέβει κάποιος στον Μπάρο, θα δει πολύ ωραίες εικόνες. Κοπάδια με πρόβατα, γελάδια, άγρια άλογα απο τη μεριά του Ματσουκίου και καταπληκτική θέα. όσοι πάνε πεζόι για βόλτα ή με ποδήλατο ή με μηχανή, προσοχή στα τσοπανόσκυλα.

Υ.Γ. 1 Λαμία, λεωφορείο απο εκεί δεν περνά με τίποτα. Είναι δρόμος που εξυπηρετεί καθαρά τοπικές ανάγκες και συγκεκριμένα χωριά, (Ματσούκι, καλαρρύτες, Συρράκο, Πράμαντα κτλ)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευ 01 Ιούλ 2013 13:11 από Gkoros »
"Μικρά χωράφια κρατημένα με πεζούλια κι άπιαστα γίδια που γκρεμιούνται στους γκρεμούς
ετούτη είναι η πατρίδα μας μα η πούλια, δεν λάμπει πιο καθάρια σε άλλους ουρανούς"
Γ. Κοτζιούλας

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #29 στις: Δευ 01 Ιούλ 2013 14:38 »
 O τζες στο βίντεο ανέκρουσε πρύμνη (και πολύ καλά έκανε) από τους αέρηδες!
Γκόρε δηλαδή, ΠΑΣ Καλαρύτες βγαίνοντας από την Εγνατία δεξιά, περνώντας το Χαροκόπι,
μετά τους Καλαρύτες, ΠΑΣ Ματσούκι, συνεχίζεις προς Ανθούσα (τον καινούργιο δρόμο όπως λέει ο λήσταρχος), εκεί στρίβεις δεξιά περνάς Κατάφυτο, Κρανιά, Καστανιά και πέφτεις στη γέφυρα του Μουργκάνη ε; Ή αλλιώς είναι;
Γαμώ τις διαδρομές.
Τα χιόνια λειώνουν ποτέ;
Και ο Μπάρος που ακριβώς είναι;
Κάνε μας μια γραμμούλα σ ένα χάρτη με τον δρόμο ρε φίλε.

Καλά τη διαδρομή Χαλίκι - Ανήλιο προσπάθησα χειμώνα πριν καμιά 15ετία να τη κάνω πριν ασφαλτοστρωθέι με αμάξι και, χωρίς καμία ντροπή, δηλώνω ότι κόλλησα και μετά από σκάψιμο - σκατό στη κάλτσα - - γκρίνια απ τα θηλυκά εκτός τς μεγάλης ανψιάς του μεγαλύτερου μ αδερφού που ήταν αφοσιωμένη σ ενα ηλεκτρονικό - ξεκόλλημα, επέστρεψα καμαρωτός καμαρωτός και πήγα από Κατάρα κυριλέ με γύρω στα 15 μποφόρια χαχαχαχ
« Τελευταία τροποποίηση: Δευ 01 Ιούλ 2013 14:53 από ΛΟΚΟ »

Αποσυνδεδεμένος Gkoros

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 176
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #30 στις: Δευ 01 Ιούλ 2013 20:31 »
Βγαίνεις απο Εγνατία ή στον Κόμβο Πεδινής, ή στην καινούργια έξοδο Κουτσελιού και ΠΑΣ κανονικά απο Χαροκόπι, όπως είπες. Δεν χρειάζεται να περάσεις και απο Ματσούκι και απο Καλαρρύτες για να βγείς Ανθούσα, αλλά σε ένα απο τα δύο, εκτός βέβαια αν θές να δεις και τα δύο χωριά. Θα το δείς και στον χάρτη που θα ανέβει σύντομα.

Ναι, μετά την Ανθούσα δεξιά πάει όπως είπες για Κατάφυτο, Κρανιά, Καστανία, Μουργκάνι (Η επαρχιακή οδός που ενώνει τα Τρίκαλα με τα χωριά του Ασπροποτάμου). Υπέροχη διαδρομή.

Φέτος που ανέβηκα Ματσούκι, αρχές Ιουνίου, καθάριζαν το τελευταίο κομμάτι του δρόμου προς Θεσσαλία. Κάπου εκεί άρχές Ιουνίου πιστέυω οτι ο δρόμος είναι προσπελάσιμος. Τώρα τα χιόνια σε μερικές πλαγιές, (ειδικά με βόρειο προσανατολισμό) κρατάνε μέχρι και μέσα με τέλη Ιουλίου, χωρίς αυτό να επηρεάζει φυσικά την κίνηση στο δρόμο. Ίσα ίσα δίνει και μια ανάσα δροσιάς.

Υ.Γ. σου έστειλα pm για το ανέβασμα χάρτη που έχω έτοιμο.
"Μικρά χωράφια κρατημένα με πεζούλια κι άπιαστα γίδια που γκρεμιούνται στους γκρεμούς
ετούτη είναι η πατρίδα μας μα η πούλια, δεν λάμπει πιο καθάρια σε άλλους ουρανούς"
Γ. Κοτζιούλας

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #31 στις: Τρι 02 Ιούλ 2013 14:08 »
Copyright Goros:

Με κίτρινη γραμμή είναι ο δρόμος απο Ματσούκι για Μπάρο. Ξεκινάει απο το τελευταίο κτίριο του χωριού (που υποτίθεται θα λειτουργούσε σαν ξενώνας), δίπλα απο ένα γήπεδο 5Χ5.
 
Με πράσινη γραμμή είναι ο δρόμος απο Καλαρρύτες για Μπάρο. Ξεκινάει λίγο πρίν την κύρια είσοδο του χωριού, στα δεξιά (έχει πινακίδα).
 
Με κόκκινη γραμμή είναι η πρόσφατα ασφαλτοστρωμένη συνέχεια του δρόμου στο Νομό Τρικάλων.
 
Εκεί που ενώνονται οι τρείς γραμμές είναι το διάσελο που περνάει ο δρόμος, ο Μπάρος, απο μια γειτονική κορυφή που λέγεται έτσι (κυκλωμένη με κίτρινο)

Click στη φωτό για μεγέθυνση


Αποσυνδεδεμένος ham n huias

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #32 στις: Τρι 02 Ιούλ 2013 17:07 »
Φοβερα μερη! Και αν πας και λιγο πιο νοτια ειναι ακομα καλυτερα στην ορεινη και απατητη Πινδο.

Ειχαμε κανει περιπου αυτη τη διαδρομη Καλαρρυτες-Μετσοβο τον Ιουνιο του 2010, στον πρωτο καυσωνα του καλοκαιριου τη μερα που επαιζε Αγγλια-ΗΠΑ 1-1 για το μουντιαλ. Στα Γιαννενα ειχε 42 βαθμους κελσιου, ενω στους Καλαρρυτες ειχε φτασει 38-39, το μεγαλυτερο των τελευταιων 50 ετων. Λιγο παραπανω απο τους Καλαρρυτες ειχε μια ταμπελα "Μετσοβο 52(χλμ)", οποτε λες κοντα θα ειναι, ας παω απο κει.

Τελικος χρονος στα 52 χιλιομετρα: 2 ωρες και 45 λεπτα...

Ξεκιναμε και περιπου 20 λεπτα απο τους Καλαρρυτες ειχαμε ανεβει ηδη σε μεγαλο υψομετρο. Στροφιλικι καργα, γωνιες στο βουνο που δεν τις βλεπει ηλιος ουτε 5 λεπτα τη μερα. Σε μια στροφη και ενω το θερμομετρο εδειχνε 27 βαθμους κελσιου, τι να δω? ούι χιον! Χιονι με 27 βαθμους (σε μέρος εντελώς ανηλιο). Μετα οσο προχωρουσες εβλεπες ολο και πιο πολυ χιονι. Κανονικα στρωμενο! Χιονι στα τελευταια του λογω ζεστης, αλλα χιονι κανονικο και πολυ.
Μετα ειχε διακλαδωση που εφευγες για Ελατη Τρικαλων ή για Χαλικι. Αν θες να πας Αθηνα στριβεις για Ελατη και μετα απο λιγο ανεβαινεις ακομα και στα 2200 υψομετρο. Απο την αλλη ειχε ενα χωματοδρομο περιπου 8χλμ που δε μπορουσες να πας πανω απο 20χλμ/ωρα. Και μετα απο ποση ωρα φτανεις στο Χαλικι, ενα ξεχασμενο χωριο που αυτοι που μενουν θα ζησουν σιγουρα 10 χρονια παραπανω απο τους αλλους.

Μετα πρεπει να παρεις το δρομο που παει απο Χαλικι στο Ανηλιο. Ασφαλτοστρωμενος προσφατα, αλλα με πολλες φθορες και κατολισθησεις καθε 50 μετρα, στην ουσια ειναι δρομος με μια λωριδα κυκλοφοριας για παρα πολλα χιλιομετρα. Τετοιος δρομος ουτε στο need for speed και σε αλλα παρομοια video games. Εκει αμα σε πιασει χαμηλη βροχη, κανεις το σταυρο σου.

Τελος παντων, τα 52 χιλιομετρα 2 ωρες και 45 λεπτα με 1-2 στασεις ολιγολεπτες. Και ολα αυτα καλοκαιρι. Το χειμωνα δε νομιζω να ξαναπαω για χρονομετρηση παντως..

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #33 στις: Πεμ 29 Αύγ 2013 19:33 »
Παράθεση
Kοπάδι απο αγελάδες στην Εγνατία

Τρίτη, 27 Αύγουστος 2013 12:16



Το ότι ο «πιο σύγχρονος δρόμος της Ευρώπης» είναι ξέφραγο αμπέλι το ξέραμε. Το οτι θα βλέπαμε όμως ενα ολόκληρο κοπάδι απο αγελάδες, να κάνουν την βόλτα τους εντός του αυτοκινητόδρομου, είχαμε την ελπίδα πως δεν θα το δούμε ποτέ.

Και όμως αυτό έγινε στο ύψος του Ελευθεροχωρίου Παραμυθάς, όταν 7 αγελάδες βρέθηκαν εντός της Εγνατίας.

Οπως βλέπετε και στην φωτογραφία (τραβηγμένη στις 23 Αυγούστου στις 15:00), τα αυτοκίνητα περνούν δίπλα από τα συμπαθέστατα κατα τα άλλα ζώα, με το κίνδυνο ατυχήματος να είναι κάτι περισσότερο από πιθανό. Ευτυχώς αυτό δεν συνέβη άλλα είναι θέμα χρόνου να συμβεί.

Τώρα όσο αφορά την ευθύνη της Εγνατίας Οδού ΑΕ, είναι τεράστια. Οι εμφανίσεις ζωών είναι συνηθισμένες και το μέγεθος των αγελάδων, φανερώνει και το μέγεθος των προβληματικών φρακτών. Απο οτι φαίνεται δεν έχει ιδρώσει το αυτί τους. Ίσως να περιμένουν κάποιο σοβαρό τροχαίο για να δράσουν.

Προς το παρόν η δράση της Εγνατίας Οδού ΑΕ περιορίζεται στις απολύσεις προσωπικού λίγο πριν την ιδιωτικοποίηση της. Προσωπικό το οποίο εργαζόνταν στην συντήρηση εντός της οδού, με τα γνωστά κίτρινα οχήματα. Φαίνεται πως είναι περιττοί αφού τα προβλήματα του δρόμου έχουν λυθεί.
paramythia-online.gr
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #34 στις: Πεμ 05 Σεπ 2013 01:01 »
Παράθεση
Εγνατία: Οδηγοί έπεσαν σε αγελάδες στο ύψος του Ελευθεροχωρίου Παραμυθιάς

Τετάρτη, 04 Σεπτέμβριος 2013 09:58

Δύο νέα ατυχήματα σημειώθηκαν εχθές στην Εγνατία οδό στο ύψος του Ελευθεροχωρίου Παραμυθιάς, όταν ανυποψίαστοι οδηγοί έπεσαν σε αγελάδες, οι οποίες είχαν εισέλθει στον αυτοκηνητόδρομο.

Από τα ατυχήματα προκλήθηκαν υλικές ζημιές, ενώ η μια αγελάδα σκοτώθηκε.

Τα περιστατικά σημειώθηκαν μόλις 2 εβομάδες μετά την ημέρα που ο  φακός «συνέλαβε» ολόκληρο κοπάδι από αγελάδες να περιφέρονται στην Εγνατία οδό, σχεδόν στο ίδιο σημείο όπου σημειώθηκαν τα ατυχήματα.

Το πρόβλημα πλέον, εκτός από σοβαρό, καταντάει και γελοίο, αφού όπως βλέπουμε, η Εγνατία οδός έχει «παρατήσει τα όπλα» λίγο πριν την διαφαινόμενη πώλησή της σε ιδιώτη.

Και για να γίνει πιο ελκυστικό το πακέτο, έχει προχωρήσει σε απολύσεις ανθρώπινου δυναμικού που περιπολούσε κατά μήκους του αυτοκινητόδρομου, προσπαθώντας να προλάβει παρόμοια περιστατικά σαν τα χθεσινα.

Οι οδηγοί θα πρεπει να δείχνουν μεγάλη προσοχή στον "πιο σύχρονο αυτοκινητόδρομο της Ευρώπης", καθώς από θέμα τύχης δεν έχουμε θρηνήσει ανθρώπινες ζωές.

Μάλλον είναι ώρα το υπουργείο συγκοινωνιών και έργων να πάρει το θέμα στα χέρια του αφού η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Πάντως απορούμε πως μέχρι στιγμής οι αρκετοί οδηγοί που έχουν εμπλακεί σε παρόμοια περιστατικά, δεν έχουν ζητήσει αποζημιώσεις.

Όλα αυτά στην αποκεντρομένη επαρχια του 2013.
paramythia-online.gr
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #35 στις: Δευ 23 Μάρ 2015 16:54 »
Αράχνιασε το θεματάκι.. Αν δεν είχαμε και τα λοκοχαρμόσυνα θα τόχαμαν ξεχάσει ντιπ!  ::)

Σκόλασαν τα έργα στο πέταλο του Μαλιακού και θα μπορεί ο Λόκος να πηγαίνει με το πάσο του και με ασφάλεια -κι όχι τ σκοτωμού πια- να βλέπει αγώνες του ΠΑΣ ζντ Αθήνα, αφού.. προλαβαίνει να φάει στη Λιβαδειά σουβλάκι.

Με το καλό σύντομα σκολνάν κι αυτά σε Τέμπη-Πλαταμώνα να προλαβαίνει να πηγαίνει και σιαπάνω, στο χαλαρό.. πρώτα για μπανάκι και μετά στο άνετο για το ματσάκι.

Σιαδώ δεν ξέρουμε πότε θα γίνει ο Ε65 Καλαμπάκα-Εγνατία, αλλά όποτε κι αν γίνει, δίπλα στα Γρεβενά η σύνδεση θα γίνει, πάλι θα βολεύει ο δρόμος για τον τυχερό να το σπάει, εκεί.. το μανιταράκι εδώ το τσιπουράκι.

Οι υπόλοιποι με τς Ιόνιες και τς Ολυμπίες ας προσέχαμαν, ας μέναμαν στ Λάρσα ή έστω στον Τύρναβο! για να λοκοείχαμαν  8)
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #36 στις: Τρι 21 Απρ 2015 11:57 »
Δεν την βλέπω στα κοντά κι ας λεν τα επίσημα βίντεα όλα καλά

«Ιόνια Οδός» - Δεκέμβριος 2014
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος ayuto1966

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.088
  • Τα χιλιομετρα ειναι λιγα
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #37 στις: Τρι 21 Απρ 2015 13:47 »
Αμα τοποθετησουνε και καμια τεσσαρια με πεντε διοδια(εκει το βλεπω)μεχρι το Αντιριο  εκει να δεις χαρα που θα εχουμε ολοι μας :)

ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑ NAZIS

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #38 στις: Πεμ 23 Απρ 2015 23:02 »
Από Σκλίβανη μέχρι Άρτα, αν εξαιρέσεις μια κοιλαδογέφυρα που δείχνει να θέλει πολλή δουλειά ακόμα, το έργο πάει καλά. Το τσέκαρα πρόσφατα. Παρακάτω δεν ξέρω τι γίνεται. Από τη Σκλίβανη ως τα Γιάννενα πάλι και τη σύνδεση με την Εγνατία, επίσης δεν έχω ιδέα, αν και νομίζω θα είναι το τελευταίο που θα γίνει.

Για δρόμο όπως πρέπει Γιάννενα - Κακαβιά - Τίρανα, υπάρχει κανένα νέο;
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #39 στις: Κυρ 10 Μάι 2015 12:01 »
Ιόνια από ψηλά κι από Γιάννινα μέχρι Φιλιππιάδα κλικ
(στο κάτω μέρος φαίνεται και τμήμα του Ακτιο-Αμβρακία πέριξ της Βόνιτσας)

Ιόνια από ψηλά κι από Αρτα μέχρι Μενίδι κλικ
(επίσης στο κάτω μέρος φαίνεται και τμήμα του Ακτιο-Αμβρακία κοντά προς Αμβρακία)

Υ.Γ: Δώστε του λίγο χρόνο να φορτώσουν οι φωτογραφίες, ζουμάρετε για λεπτομέρειες
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #40 στις: Τρι 12 Μάι 2015 12:18 »
Κι ένα πρόσφατο βιντεάκι για το τι τραβάς να πας Αθήνα, στο απέραντο εργοτάξιο χρόνια ολόκληρα τώρα, κομμάτι από Πάτρα ως Κόρινθο


Πάτρα - Κόρινθος, ειδική διαδρομή 116 χιλιομέτρων
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος ayuto1966

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.088
  • Τα χιλιομετρα ειναι λιγα
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #41 στις: Τρι 12 Μάι 2015 13:10 »
Eιναι θεμα συνηθειας εδω και 7 χρονια οπως και τα διοδια που πληρωνουμε στον δρομο αυτον >:(


Ο Μπομπολας εφοσον τα χει παρει τα λεφτα με την ΑΚΤΩΡ, παει με το πασο του μαλακας ειναι


Ειμαι σιγουρος πως η Ιονια οδος θα φτιαχτει πιο γρηγορα απο αυτο το εκτρωμα που λεγεται Κορινθου-Πατρων
« Τελευταία τροποποίηση: Τρι 12 Μάι 2015 13:14 από ayuto1966 »
ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑ NAZIS

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.293
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #42 στις: Τρι 12 Μάι 2015 13:42 »
Φαντάζομαι υπάρχουν ποινικές ρήτρες για τα χρονοδιαγράμματα.Αλλά ποιος να το κυνηγήσει...Άσε που δεν ξέρουμε και αν το κράτος είναι εντάξει απέναντι στην συμφωνία...Οπότε...

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #43 στις: Σαβ 16 Μάι 2015 13:58 »
Παράθεση
Ιόνια από ψηλά κι από Γιάννινα μέχρι Φιλιππιάδα κλικ
(στο κάτω μέρος φαίνεται και τμήμα του Ακτιο-Αμβρακία πέριξ της Βόνιτσας)

Ιόνια από ψηλά κι από Αρτα μέχρι Μενίδι κλικ
(επίσης στο κάτω μέρος φαίνεται και τμήμα του Ακτιο-Αμβρακία κοντά προς Αμβρακία)

Υ.Γ: Δώστε του λίγο χρόνο να φορτώσουν οι φωτογραφίες, ζουμάρετε για λεπτομέρειες

Κι εδώ είναι η συνέχειά της μετά το Μενίδι προς Αμφιλοχία, πιο κάτω φαίνεται και που συνδέεται με τον δρόμο Αμβρακία-Ακτιο, ενώ ακόμη πιο κάτω φαίνεται το κούμπωμά της στο ήδη υπάρχον τμήμα που παρακάμπτει το Αγρίνιο.

Τώρα εδώ είναι η συνέχειά της μετά την παράκαμψη Αγρινίου κι από περιοχή Αιτωλικού προς Μεσολόγγι έως κι ακόμα πιο κάτω προς Εύηνο.

Ενώ εδώ, όσο λίγο φαίνεται, το κομμάτι από Ευηνο προς Κλόκοβα(Παλιοβούνα) όπου και θα γίνουν σήραγγες για να σε βγάλουν στο Αντίρριο και την γέφυρα.

Για τα διόδια που λέτε, κατασκευάζονται ήδη μετωπικά στο κομμάτι που παρακάμπτει το Αγρίνο, ενώ ρίξτε και μια ματιά τι διόδιο παίζει από Αθήνα για Θεσσαλονίκη(που μάλλον θα μπουν κι άλλα για τις σήραγγες Τέμπη-Πλαταμώνα)


50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #44 στις: Δευ 18 Μάι 2015 10:42 »
α) Έχεις καμιά ιδέα για χρονοδιαγράμματα;

β) Στο τμήμα "σύνδεση με Εγνατία" - "Σκλίβανη" τι παίζει (στο τμήμα του Ν. Ιωαννίνων δλδ);

γ) Για Γιάννενα - Κακαβιά τίποτα νεότερο;

δ) Η τερνα στην Αλβανία, τι κάνει;
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #45 στις: Δευ 18 Μάι 2015 11:42 »
Παράθεση
α) Έχεις καμιά ιδέα για χρονοδιαγράμματα;

  Τμηματική παραταση, ολοκληρωση τελος 2016 (ενα χρόνο πίσω), αν χρηματοδοτησουν οι Τραπεζες μετα τον Ιουλιο-Αυγουστο

Παράθεση
β) Στο τμήμα "σύνδεση με Εγνατία" - "Σκλίβανη" τι παίζει (στο τμήμα του Ν. Ιωαννίνων δλδ);

Γινεται, καθυστερησε λογω στρατοπέδου

γ) Τιποτα Εθνικό σκέλος μετα το 2017


Δ) Δουλειες Ο Ακτωρ φτιαχνει τον δρόμο Φιέρι - Τεπελένι
(Αλλοι βλάκες κι αυτοι. Αντι να κανουν κλειστο αυτοκινητόδρομο κάνουν απλό δρόμο. Σε 10 χρόνια θα τον ξαναπληρώσουν)

 

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #46 στις: Δευ 18 Μάι 2015 12:43 »
Μη παραπλανάς τον κόσμο dav, τα χρονοδιαγράμματα τα είπε ο Σουφλιάς, από το 11 είναι έτοιμο το νότιο τμήμα κι από το 13 το βόρειο  ::)

Αμα ζητάν λεφτά και παρατάσεις κι είναι να ξαναρχίσουν συζητήσεις για διόδια, χρόνια παραχώρησης, τράπεζες μπλα μπλα, πας για 17 και βάλε. Ασε και που οι σήραγγες στην Κλόκοβα τώρα ξεκινάν. Ενώ κάπου διάβαζα πως ακόμα στο 20% δεν έχει γίνει και απαλλοτρίωση. Αυτό που φαίνεται πάντως πως θα μπορούσε να δοθεί κάποια στιγμή(αλλά δεν θέλει η εταιρεία μάλλον) είναι το κομμάτι λίγο πριν την Αμφιλοχία μέχρι τον Κουβαρά που αρχίζει το έτοιμο κι αυτό μετά το έτοιμο έως και λίγο μετά το Μεσολόγγι. Κάπου 30+ χιλ σύνολο κι άλλα τόσα το έτοιμο, να έχεις 60 τόσα εκεί, συν πόσα είναι Φιλιππιάδα-Αρτα-λίγο πριν τη Συκούλα, σχεδόν "σκάρτα" ο μισός δρόμος. Τώρα από δω για Κακαβιά που θέλει και πολλά λεφτά, για 300 εκ ήξερα, τουλάχιστον λέω, ξέρω ότι θέλουν βασική είσοδο από Αλβανία την Κρυσταλλοπηγή από Φλώρινα-Εγνατία-Γρεβενά-Ε65-Λαμία. Αν δλδ γίνονταν να ακουμπήσει ο Ε65 στα Γρεβενά, ακόμα καλύτερα θα τους ήταν όσοι παλεύουν για αυτό και δεν είναι και λίγοι. Αμα γίνει αυτό πάντως, για από δω προς Θεσσαλία και σε σχέση με το Παναγιά-Καλαμπάκα, θα θες παραπάνω χιλιόμετρα, που σημαίνει παραπάνω λεφτά για βενζίνη, θα τρέχεις κιόλας άρα ακόμα παραπάνω λεφτά, βάλε και λεφτά για διόδια, από χρόνο θα θες τον ίδιο, άρα μένει μόνο το θέμα ασφάλειας να επιλέξεις να πας από κει. Εγώ δεν θα πηγαίνω πάντως. Τώρα βλέπουμε το νόημα της διχάλας στο Μουργκάνι που πάει ο ένας δρόμος για Γρεβενά κι ο άλλος για Μέτσοβο-Γιάννινα

Παρέλειψες να πεις dav και γιατί σιάχνουν τον δρόμο στην Αλβανία. Για να κατεβαίνει ο επενδυτής τ Κιτσιομάη στο άνετο. Αμάξι έχει τελικά κι όχι αεροπλάνο  8)
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #48 στις: Κυρ 21 Ιούν 2015 18:49 »
Στην Αμφιθέα γιατί γίνεται τόσο μεγάλη διαπλάτυνση του δρόμου; Σε τι αποσκοπεί κι ως πού θα φτάσει;   
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #49 στις: Δευ 22 Ιούν 2015 13:23 »
Θα ενωθει με την νεα οδο που φτιάχνουν προς Λυκόστομο