Αποστολέας Θέμα: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ  (Αναγνώστηκε 138172 φορές)

Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #300 στις: Πεμ 02 Μάρ 2017 17:27 »
Παράθεση

Οι τρεις εκκρεμότητες στην Ιόνια Οδό… Αβγό, Μενίδι και Κλόκοβα πάνε για αργότερα

Η Ιόνια Οδός μπήκε στην καθημερινότητα της Ηπείρου και της Αιτωλοακαρνανίας και μαζί στην καθημερινότητα όλων εκείνων που ταξιδεύουν στην περιοχή. Το στοίχημα όμως για ολοκλήρωση του οδικού άξονα εντός του Μαρτίου ή έστω μέχρι το Πάσχα, δεν φαίνεται ότι θα επιτευχθεί, με ότι αυτό συνεπάγεται για το ελληνικό δημόσιο..

Ο ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου θα είναι σίγουρα πιο μακρινός, παρά τις διαρκείς διαβεβαιώσεις των πολιτικών. Κι αυτό γιατί υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες και παρά την τεράστια προσπάθεια που γίνεται σε όλα τα εργοτάξια ο χρόνος δεν μπορεί να νικηθεί.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στο Κρίκελλο Αμφιλοχίας. Έτσι το τμήμα από την Αμφιλοχία μέχρι τον κόμβο της Άρτας, παρότι έχουν ολοκληρωθεί 27 χιλιόμετρα, παραμένει παγιδευμένο.

Στην συγκεκριμένη περιοχή οι απαλλοτριώσεις καθυστέρησαν πολύ και έτσι άργησε να αποδοθεί γη στην κατασκευάστρια εταιρία. Πέραν αυτού, στο Κρέκελλο παρουσιάζονται καθιζήσεις με αποτέλεσμα να απαιτούνται επιπλέον εργασίες για την αντιμετώπισή τους. Συνάμα καθυστέρηση καταγράφεται και στη γέφυρα Μενιδίου, την μεγαλύτερη σε όλο το μήκος της Ιόνιας Οδού.

Η εκτίμηση που επίσημα γίνεται από την παραχωρησιούχο, είναι ότι για την ολοκλήρωση του τμήματος αυτού, θα απαιτηθεί τουλάχιστον ένα τρίμηνο.

Η δεύτερη εκκρεμότητα είναι το βόρειο άκρο της Ιόνιας Οδού, το τμήμα δηλαδή από το Αβγό μέχρι την διασταύρωση με την Εγνατία Οδό. Και στο τμήμα αυτό, μέρος των απαλλοτριώσεων καθυστέρησε υπερβολικά, με αποτέλεσμα έχει επηρεαστεί το συνολικό χρονοδιάγραμμα.

Παρότι οι εργασίες εξελίσσονται με ταχύτατους ρυθμούς και χωρίς να καταγράφονται προβλήματα, θεωρείται αδύνατο να αποπερατωθεί το συγκεκριμένο τμήμα το οποίο περιλαμβάνει και δύο γέφυρες (στην Εγνατία και στην Εθνική οδό, κοντά στο στρατόπεδο του Αβγού) μέσα σε ένα μήνα.

Η τρίτη εκκρεμότητα είναι η Κλόκοβα, η οποία όμως εξ αρχής είχε ορίζοντα αποπεράτωσης τον Αύγουστου…

Έτσι ο Μάρτιος αναμένεται να συμπληρώσει στην καθημερινότητα όλων το τμήμα από την Γαβρολίμνη μέχρι το Κεφαλόβρυσο…

Για τα υπόλοιπα θα χρειαστεί υπομονή λίγων μηνών, παρά τις υπουργικές δεσμεύσεις για Ανάσταση με Ιόνια…
FB: Ionia Odos

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #301 στις: Πεμ 02 Μάρ 2017 21:23 »
Παράθεση
το τμήμα από την Αμφιλοχία μέχρι τον κόμβο της Άρτας

Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #302 στις: Δευ 06 Μάρ 2017 19:05 »
newmoney.gr

Δεν τελειώνουν τέλη Μαρτίου οι αυτοκινητόδρομοι

Της Μαριάννας Τζάννε

Με εκκρεμότητες που θα επηρεάσουν μονομερώς την κυκλοφορία των δρόμων, θα παραδοθούν στα τέλη Μαρτίου οι τέσσερις αυτοκινητόδρομοι, καθώς τις επόμενες εβδομάδες ολοκληρώνονται όλες οι κατασκευαστικές εργασίες που θα σημάνουν την συμβατική λήξη, όχι όμως και το τέλος των εργασιών που θα συνεχιστούν τους επόμενους μήνες με ορίζοντα τον προσεχή Αύγουστο.

Με βάση τη συμφωνία μεταξύ δημοσίου και Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το χρονοδιάγραμμα είναι αδύνατο να παραταθεί, για αυτό και στην κυβέρνηση προετοιμάζουν μεγάλη φιέστα που στόχο έχει να πραγματοποιηθεί με κάθε επισημότητα, παρουσία του Πρωθυπουργού. Είναι σαφές πάντως, ότι οι Βρυξέλλες θα κλείσουν τα μάτια σε τμηματικές ατέλειες που όμως δεν επηρεάζουν την λειτουργική κυκλοφορία και την ασφάλεια των δρόμων για τους οδηγούς έστω και αν η ταλαιπωρία τους συνεχιστεί και πέραν της 31ης Μαρτίου.

Η πολυσύχναστη Κορίνθου-Πατρών, είναι ένα αντίστοιχο παράδειγμα που κατασκευάζεται εν λειτουργία, γεγονός που δυσχεραίνει την κυκλοφορία. Καταβάλλεται υπερπροσπάθεια ώστε τέλη Μαρτίου να δοθεί σε κυκλοφορία το σύνολο του οδικού άξονα πλην τεσσάρων εντοπισμένων σημείων που μεταφέρονται για το προσεχές Φθινόπωρο.

Στο τμήμα Αιγίου -Παναγοπούλας (περιοχή Καμάρες) εκκρεμεί απαλλοτρίωση 500 μέτρων. Ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζει και η περιοχή Αραχωβίτικων στο κομμάτι Παναγοπούλας-Ρίου ενώ λόγω αρχαιολογίας μετατίθεται το χρονοδιάγραμμα και για την περιοχή Καμάρι, ανάμεσα στο Ξυλόκαστρο και στο Δερβένι.

Για τα τέλη του χρόνου προγραμματίζεται άλλο ένα δύσκολο σημείο που είναι ο κόμβος του Ρίο, το μοναδικό τμήμα αυτοκινητόδρομου που παίρνει τόσο μεγάλη παράταση. Ωστόσο στην Ολυμπία Οδό, οι εκκρεμότητες δεν τελειώνουν εδώ. Στελέχη του παραχωρησιούχου αλλά και της κατασκευής αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο, να μην ολοκληρωθεί έως τα τέλη του μήνα η επίστρωση του οδοστρώματος με τον αντιολισθηρό τάπητα σε τμήματα του έργου.

Ο αντιολισθηρός τάπητας είναι το τελευταίο στρώμα του δρόμου, το οποίο επιτρέπει την πρόσφυση των ελαστικών και παρέχει ασφάλεια στην οδήγηση. Σύμφωνα με την Ολυμπία Οδό, η ενδιάμεση στρώση -ασβεστολιθικής σύνθεσης- διαθέτει χαρακτηριστικά αντιολισθηρού τάπητα με την διαφορά ότι οι αντοχές της στο χρόνο είναι περιορισμένες. Αυτό σημαίνει ότι ο χρόνος ζωής είναι από 6 μήνες έως 1 χρόνο καθώς η άσφαλτος λόγω φθοράς σκάει και το χαλίκι που είναι στην ενδιάμεση στρώση τρίβεται πιο εύκολα.

Τί θα συμβεί σε αυτή την περίπτωση; Οι εργολάβοι θα χρειαστεί να ρίχνουν τον αντιολισθηρό τάπητα ανά λωρίδα ή τις νυχτερινές ώρες, όπως γίνεται αντίστοιχα στις συντηρήσεις, πράγμα που θα παρατείνει τις δυσκολίες για τους οδηγούς. Αυτές τις μέρες ολοκληρώνονται οι δοκιμές στην σήραγγες του αυτοκινητοδρόμου και οι απαιτούμενες εγκρίσεις από την αρμόδια Διοίκηση Αρχής Σηράγγων του υπουργείου Υποδομών καθώς χωρίς αυτές, δεν μπορούν να δοθούν σε κυκλοφορία. Εκτιμάται ότι σε πλήρη ετοιμότητα θα είναι τα τούνελ μεταξύ 10 έως 20 Μαρτίου.

Αγώνας δρόμου αλλά όχι με μεγάλες πιθανότητες για να παραδοθεί τέλη του μήνα, καταβάλλεται από τους εργολάβους για την ολοκλήρωση της σήραγγας της Κλόκοβας, μετά τη γέφυρα Ρίο-Αντίρριο που περιλαμβάνεται στην Ιόνια Οδό (Αντίρριο έως Γιάννενα). Το έργο λόγω καθυστερήσεων στην περιβαλλοντική αδειοδότηση ξεκίνησε έξι μήνες αργότερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα. Εκτιμάται ότι τα έργα υποδομής αλλά και τα αναγκαία τεστ, θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα τμήματα του έργου σε εκκρεμότητα παραμένουν 3 χιλιόμετρα στο Κρίκελο και 1 χιλιόμετρο στο Μενίδι πριν την Άρτα όπου οι απαλλοτριώσεις ολοκληρώθηκαν στα τέλη Γενάρη. Στην περιοχή παρατηρούνται χρονοβόρες διαδικασίες εξαιτίας αναγκαίων επιχωματώσεων που απαιτούν προφορτίσεις και εκσκαφές υψηλών ορυγμάτων. Θεωρείται πιθανόν να δοθεί στην κυκλοφορία άμεσα ο ένας κλάδος και ο υπόλοιπος το αργότερα ως το καλοκαίρι.

Για τον Ιούλιο, μετατίθεται λόγω καθυστερημένων απαλλοτριώσεων και τα τρία χιλιόμετρα του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή του Αυγού στα Γιάννενα, εκκρεμότητα που θα επιλυθεί είτε δίνοντας το ένα ρεύμα στην κυκλοφορία είτε με παράκαμψη. Σχετικά με την αδελφή -παραχώρηση Τρίκαλα -Ξυνιάδα (Ε65) θα παραδοθεί στο σύνολο της στα τέλη Μαρτίου εκτός από τα πέντε πρώτα χιλιόμετρα που λόγω καθυστέρησης στην απαλλοτρίωση θα δοθεί ο ένας κλάδος στην κυκλοφορία.

Τις τελικές δοκιμές στα συστήματα αερισμού περνούν αυτές τις μέρες οι σήραγγες των Τεμπών, οι οποίες προβλέπεται να ολοκληρωθούν την προσεχή Τρίτη. Πρόκειται για άλλο ένα έργο που καθυστέρησε να υπογράψει την συμφωνία ολοκλήρωσης με το δημόσιο, ωστόσο θα παραδοθεί -πλην κάποιων γεφυρών- στο σύνολό του στα τέλη του μήνα.


ert.gr

Γρεβενά: «Κόντρα» Δημάρχων Δεσκάτης και Γρεβενών , για την σύνδεση του Ε-65

«Κόντρα» εντός της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών, μεταξύ των Δημάρχων  Γρεβενών και Δεσκάτης, έχει προκύψει με αφορμή την εισήγηση-πρόταση του Δημάρχου Δεσκάτης Δημήτρη Καραστέργιου, να εξεταστεί εναλλακτικά η λύση της  σύνδεσης του δρόμου Ε-65 στο ύψος της Μπάρας Σιάτιστας και όχι στο Κηπουρειό Γρεβενών.

Η πρόταση τέθηκε  στην τελευταία συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης   Δήμων –Π.Ε.Δ- Δυτικής Μακεδονίας την περασμένη Παρασκευή στην Κοζάνη, προκαλώντας την έντονη αντίδραση του Δημάρχου Γρεβενών Γιώργου Δασταμάνη, ο οποίος σε σχετική ερώτηση της ΕΡΤ Κοζάνης, χαρακτήρισε την εισήγηση του Δημάρχου Δεσκάτης «λίαν επιεικώς απαράδεκτη», για κάτι που όπως υπογράμμισε «έχει ήδη αποφασισθεί από τα Περιφερειακά Συμβούλια Δυτικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας, ως προς το να κουμπώσει ο Ε-65 στο Κηπουρειό Γρεβενών».

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Δεσκάτης Δημήτρης  Καραστέργιος, διευκρίνισε ότι η εναλλακτική πρόταση για την Μπάρα Σιάτιστας ζητείται να εξεταστεί εφόσον δεν είναι απαγορευτικό το οικονομικό κόστος και δεν προκύπτουν περιβαλλοντικά προβλήματα. Τεκμηριώνοντας πάντως την εισήγηση  του,  ανέφερε ότι «ο Ε-65 πρέπει να έχει φυσική συνέχεια με τον άξονα που θα συνδεθεί με την Κεντρική Ευρώπη, μέσω του δρόμου Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή».

Η  υλοποίηση του βόρειου τμήματος Τρίκαλα-Καλαμπάκα-Εγνατία του άξονα Ε -65, αναμένεται να απασχολήσει και το επόμενο διάστημα τις αυτοδιοικητικές αρχές, αφού αναζητούνται οικονομικά κονδύλια για την χρηματοδότηση του.

ΕΡΤ  ΚΟΖΑΝΗΣ-ΣΥΝΤΑΞΗ: Αντώνης Μαυρίδης
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος Μολοσσός®©

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 62
  • Ταύρος εν Πασοπωλείο
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #303 στις: Πεμ 16 Μάρ 2017 22:40 »
απορία...πώς σας φάνηκε ο νέος δρόμος της Ιονίας;νιώσατε καθόλου μακάκες; ή σας άρεσε;
προσωπικά από Ιωάννινα μέχρι Φιλλιπιάδα θα πηγαίνω από πλατανάκια....ο δρόμος είναι γελοίος και επικίνδυνος...

δεν άνοιξα νέο θέμα, γιατί έχω λάβει πολύ αγάπη τον τελευταίο καιρό και δεν θέλω άλλη...



edit by fon7:μέγεθος γραμματοσειράς
« Τελευταία τροποποίηση: Πεμ 16 Μάρ 2017 22:52 από fon7 »
ΠΑΣ φανέλα και τσίπουρο Ζαμπέλα

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.914
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #304 στις: Πεμ 16 Μάρ 2017 22:50 »
απορία...πώς σας φάνηκε ο νέος δρόμος της Ιονίας;νιώσατε καθόλου μακάκες; ή σας άρεσε;
προσωπικά από Ιωάννινα μέχρι Φιλλιπιάδα θα πηγαίνω από πλατανάκια....ο δρόμος είναι γελοίος και επικίνδυνος...

δεν άνοιξα νέο θέμα, γιατί έχω λάβει πολύ αγάπη τον τελευταίο καιρό και δεν θέλω άλλη...


Γιατί γράφεις με αυτή τη γραμματοσειρά; Σου ειπε κάποιος ότι είμαστε τυφλοί;
« Τελευταία τροποποίηση: Πεμ 16 Μάρ 2017 22:53 από fon7 »
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος New

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.652
  • 0
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #305 στις: Παρ 17 Μάρ 2017 00:12 »

Αθήνα - Γιάννενα: Σε τρεις ώρες και 30 λεπτά με διόδια 36,80 ευρώ!

Αθήνα - Ρίο 11,50 ευρώ
Ρίο - Αντίρριο 13,30 ευρώ
Αντίρριο - Ιωάννινα 12 ευρώ

http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/Athina-Giannena-Se-treis-ores-kai-30-lepta-me-diodia-36-80-eyro/707071
* ο ΜΟ τριών δεξιών μπακ είναι 27 έτη, των τριών αριστερών μπακ(αγιόκων) 32,5 έτη και 2 κεντρικοί 20 και 24 ετών για τις “χρεώσεις” των γιόκων ... Χόρχε ο 1ος, Okan o 2oς

Αποσυνδεδεμένος Penultimo

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 170
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #306 στις: Παρ 17 Μάρ 2017 00:45 »
Ήρθαν και κάτι συγγενείς μου πριν λίγες μέρες από Πρέβεζα στν Αθήνα και τα είδαν όλα. Ήταν και βραδάκι βέβαια αλλά είπαν ότι βδεν καταλάβαινες που ήταν ο σηματοδότης και η πινακίδα καθε φορά, που σταμάταγε ο δρόμος δηλαδή. Πολύ φρένο τελευταία στιγμή κλπ.

Αποσυνδεδεμένος apnea73

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.605
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #307 στις: Παρ 17 Μάρ 2017 08:59 »
36,8x2=73.6
Βενζίνη 100€

Μικροέξοδα=10€

Σύνολο: 183,6€

Οπότε το αεροπλάνο θα φαντάζει φθηνό μετά!!!!
....

Αποσυνδεδεμένος jimakos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.683
  • Ορφέας Αιγάλεω-ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1972
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #308 στις: Παρ 17 Μάρ 2017 10:42 »

Αθήνα - Γιάννενα: Σε τρεις ώρες και 30 λεπτά με διόδια 36,80 ευρώ!

Αθήνα - Ρίο 11,50 ευρώ
Ρίο - Αντίρριο 13,30 ευρώ
Αντίρριο - Ιωάννινα 12 ευρώ

http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/Athina-Giannena-Se-treis-ores-kai-30-lepta-me-diodia-36-80-eyro/707071

Ε...ωρέ! Σιγά!
Δεν θέλεις την παραπάνω λύση; Δεν σε υποχρεώνει κανένας να ΠΑΣ από 'κεί.

Υπάρχει και η άλλη δυνατότητα. Φεύγεις πουρνό από άστυ, παίρνεις την παλιά εθνική, δεν πλερώνεις πθενα διόδια-τριόδια κλπ και φτάνεις στο Ρίο μετά από 5 ώρες. Παίρνεις το φερυμποτάκι με 6 ευρά, όσα άτομα και αν είστε στο κάρο και περνάς απέναντι σε μία διαδικασία που θα κρατήσει 1 ωρίτσα. ΣΥΝΟΛΟ μέχρι τώρα 6 ώρες...
Φτάνεις στα Αντιριάκια παίρνεις τον παλίό και σε 3,5 ώρες είσαι πατρίδα...ΣΥΝΟΛΟ 9,5 ώρες...
Κόστος 55 ευρά μπενζίν' και 6 το καραβάκι 60 χοντρικά...
Κάνεις και μία στάση στο Μνίδ' που λέει και ο Νταβ, τρως τις γαριδούλες σου, παρ λα μερ, που λέμε και στη ΦΝ, και είσαι σένιος.

Μη τα θέμε όλα θκά μας...καθάρισε ο Αλέξης για Ιόνια και Ολύμπια, πατ κιούτ (γιοφύρ τς Άρτας είχαν καταντήσει τόσα χρόνια με τς αλλνούς), κεράκι να του ανάβουμε του παιδιού! Θα πεταγόμαστε αυθημερόν να βλέπουμε τον ΠΑΣ και θα γυρνάμε αυθυνυχτόν στο Άθενς, και φωνάζετε κιόλας;

Αχάριστοι παγουράδες...ε αχάριστοι!
 >:(
Blue to the hair...

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.408
  • live long and prosper ΠΑΣ
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #309 στις: Παρ 17 Μάρ 2017 11:14 »
Και γιατί όχι αυτό:

http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/3993/2009-11-24.html

3 ώρες και 49' λεπτά με πολύ λιγότερα διόδια.

Αποσυνδεδεμένος New

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.652
  • 0
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #310 στις: Παρ 17 Μάρ 2017 11:16 »
Αθήνα - Γιάννενα: Σε τρεις ώρες και 30 λεπτά με διόδια 36,80 ευρώ!
(...)
Κάνεις και μία στάση στο Μνίδ' που λέει και ο Νταβ, τρως τις γαριδούλες σου, παρ λα μερ, που λέμε και στη ΦΝ, και είσαι σένιος.
(...)

12 μικρές  ή 6 μεγάλες (μερίδα) με τα πέρα δώθε... 36,80 ευρώ!

Υ.Γ: 3 ώρες και 30 λεπτά... αργοπορία
* ο ΜΟ τριών δεξιών μπακ είναι 27 έτη, των τριών αριστερών μπακ(αγιόκων) 32,5 έτη και 2 κεντρικοί 20 και 24 ετών για τις “χρεώσεις” των γιόκων ... Χόρχε ο 1ος, Okan o 2oς

Αποσυνδεδεμένος jimakos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.683
  • Ορφέας Αιγάλεω-ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1972
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #311 στις: Παρ 17 Μάρ 2017 11:19 »
Αθήνα - Γιάννενα: Σε τρεις ώρες και 30 λεπτά με διόδια 36,80 ευρώ!
(...)
Κάνεις και μία στάση στο Μνίδ' που λέει και ο Νταβ, τρως τις γαριδούλες σου, παρ λα μερ, που λέμε και στη ΦΝ, και είσαι σένιος.
(...)

12 μικρές  ή 6 μεγάλες (μερίδα) με τα πέρα δώθε... 36,80 ευρώ!

Ναι ρε φίλε... γάμπαρες όμως!!!
Blue to the hair...

Αποσυνδεδεμένος KASABIAN

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 990
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #312 στις: Παρ 17 Μάρ 2017 12:44 »
πάνω απ΄όλα η ασφάλεια...χίλιες φορές να πηγαίνω με ασφάλεια και ας πληρώνω διόδια (φυσιολογικές τιμές) παρά να κάνω τον σταυρό μου σε κάθε στροφή..
ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑΝΝΕΝΑΡΑΣ ΚΑΙ ΜΟΔΑΤΟΣ

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #313 στις: Παρ 17 Μάρ 2017 14:23 »
Επειδή το πρωί ειχα αυτη την συζήτηση, 13,60 + 3,20+ 2,40+ 2,00  (20 ευρω περίπου) πληρωνεις και τώρα

Επίσης η γεφυρα μετά το 2024 νομιζω επιστρεφει στο κράτος, αρα να ευκαιρία να μειωσει τα διόδια.  :P :P


Υπερβολικά λεφτα πάντως στην Ελλάδα της κρίσης, και του αεροπορικού μονοπωλίου
Γιατι αν η πτήση έκανε όσο τα διόδια (εφικτό) να δείτε πως τα διόδια θα μειώνονταν..


ΥΓ Εξαιρετικες οι γαριδουλες...
 

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #314 στις: Σαβ 18 Μάρ 2017 01:25 »


Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #315 στις: Δευ 20 Μάρ 2017 01:38 »
nafpaktianews.gr

Σε λίγες ημέρες ολοκληρώνονται οι εργασίες στο τμήμα από το Εργοτάξιο Καλαβρούζας έως τον κόμβο Κεφαλοβρύσου , σύμφωνα με πληροφορίες του Nafpaktianews.gr ημερομηνία παράδοσης του τμήματος είναι η 31 Μαρτίου 2017. Όπως θα δείτε στο βίντεο τοποθετούνται πινακίδες κυκλοφορίας αλλά γίνονται παράλληλα και οι διαγραμμίσεις στο οδόστρωμα.

Το Nafpaktianews.gr σας παρουσιάζει την διαδρομή μέσα από ένα βίντεο από το εργοτάξιο της Καλαβρούζας έως και το κόμβο Κεφαλοβρύσου.

Δείτε το βίντεο.




Η πιο γρήγορη διάνοιξη σηράγγων σε όλο τον κόσμο είναι η διάνοιξη των τούνελ της Κλόκοβας σύμφωνα με πληροφορίες του Nafpaktianews.gr. Μπήκαμε για ακόμη μια φορά και καταγράψαμε την πρόοδο των εργασιών και όπως θα δείτε στο βίντεο που ακολουθεί βρίσκονται κοντά στην ολοκλήρωση. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η παράδοση του έργου θα είναι λίγο μετά το Πάσχα.

Δείτε το βίντεο.

Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος thodoris

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.757
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #316 στις: Κυρ 02 Απρ 2017 20:42 »
Περιμενω νεα ρε.....εχουμε τιποτα καινουργιο απο αρτα κ κατω?

Αποσυνδεδεμένος PASkal

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 405
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #317 στις: Κυρ 02 Απρ 2017 23:04 »
Τον Αυγουστο θα ναι ετοιμο ολο το εργο λενε.Τωρα πριν το πασχα θα παραδοθει μαλλον το τμημα απο Κεφαλοβρυσο εως Κλοκοβα και καταβαλλουν προσπαθεια να ναι ετοιμο και το κομματι μεχρι το Αντιρριο αλλα 10 χλμ περιπου.ΑΝ γινει αυτο θα ειναι ετοιμα 100χλμ συνεχομενα απο Αμφιλοχια μεχρι Αντιρριο και θα μενει μονο το τμημα Αρτα-Αμφιλοχια και Αυγο-Γιαννινα.
Απο Ριο μεχρι Αθηνα οι συραγγες στην Παναγοπουλα Αχαιας παραδοθηκαν και το τμημα απο Ξυλοκαστρο μεχρι Κορινθο.
our life always in blue and white...

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #318 στις: Δευ 03 Απρ 2017 14:56 »
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #319 στις: Δευ 03 Απρ 2017 15:04 »
Παλιόδρομος!

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #320 στις: Δευ 03 Απρ 2017 17:33 »
Εργοτάξιο ειναι ολη
Ευτυχώς θα παρεδιδαν 31/3  :stop:

Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #321 στις: Πεμ 06 Απρ 2017 16:30 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #322 στις: Πεμ 06 Απρ 2017 17:28 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #323 στις: Πεμ 06 Απρ 2017 18:13 »
Σχόλασαν πριν λίγο τα καρακιτσαριό εγκαίνια του καινούργιο δρόμου των Τεμπών.
Με παπάδες πετραχήλια, με κατάνυξη ο πρωθυπουργός (χωρίς γραβάτα Πάντως) αφού παρακολούθησε, έκοψε την κορδέλα (κάτι μ θύμισε αλλά κάνω ότι το ξέχασα).
Δίπλα του ο σ.Σπίρτζης, που εύκολα μπορείς να διακρίνεις επάνω του τον πόνο που ακόμη τραβάει από την ψήφιση (σε αγαστή αρμονία με πρώην και επόμενους) όλων των κωλοδάχλων που μας έχουν φτάσει στον οισοφάγο.

Με ρώτησε ένας φίλος για το πόσο θα πάει το μαλλί για τα Τέμπη.

Τα εμπλεκόμενα διόδια είναι 3 (+1)
Το πρώτο (Αθήνα - Σαλονίκη) από 1.40 πάει στα 2.50
Το δεύτερο από 2 πάει στο καταργείται
Το τρίτο από 1.90 πάει στο 3.10.

συν πλην διά επί ίσον αύξηση 0.30 ευρώ.

Μπήκε κι ένα σε κόμβο στον Ευαγγελισμό, άρα το τμήμα Λάρισα - Λεπτοκαρυά, μπορεί πλεόν να θεωρείται "κλειστός" αυτοκινητόδρομος, αφού δεν μπορείς να παρακάμψεις. Κραάω μια επιφύλαξη, γιατί δεν ξέρω που σε βγάζει πριν τα της Λεπτοκαρυάς, θα ενημερώσω.

Και όχι μόνον:
Το +1 της παρένθεσης πάει στο ότι επανέρχεται σε λειτουργία το διόδιο των Τεμπών στην παλιά εθνική(!) με αντίτιμο 1.60.
Και με σκοπό, λέει αυτα τα 1.60 να πηγαίνουν στη συντήρηση της παλιάς.
Στην οποία παλιά θα απαγορεύεται λέει δια ροπάλου να κινούνται νταλίκες.

Δεν ξέρω πόσο νόμιμο είναι να μην υπάρχει δυνατότητα χρήσης εθνικού δρόμου, χωρίς να μπορείς να επιλέξεις αν θα ΠΑΣ πλερώνοντας στον  ταχείας, ή όχι στον παράπλευρο.
Νομίζω ότι οι σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ, θα κατέβουν στο δρόμο, διεκδικώντας τουλάχιστον κατάργηση του 1.60.

Συμπέρασμα:

Σαλονίκη Αθήνα και τ ανάποδο όσοι πήγαιναν μέσω εθνικής
+0.30 και γλυτώνεις τα Τέμπη και αρκετή ώρα, ειδικά αν έπεφτες σε κονβόι νταλικιέρηδων (δε μιλάω για ασφάλεια και λοιπές αερολογίες, όσο επικίνδυνος είναι ένας ηλίθιος στον κατσικόδρομο, άλλο τόσο είναι και στην αούτομπαν).
Σαλονίκη Πλαταμώνας +1.20 παρεμπιπτόντως, χωρίς να κερδίζεις τπτις.
Ενώ Αθήνα (ή λοιπές ενδιάμεσες αφετηρίες) Πλαταμώνας -0.90! Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν: Βγείτε σύντροφοι και φωνάχτε: Μειώσαμε και κάτι επιτέλους!

Σαλονίκη Αθήνα από παράπλευρους δρόμους:
+1.60 αλλά η μαγευτική διαδρομή των Τεμπών ελέυθερη φορτηγών και τα στροφιλίκια της περιμένουν να δοκιμάσουν πόση γόμα εχει ακόμη στα λάσχα το μηχανάκι  ;)

Συμπέρασμα:
Αν βγάλεις το 1.60, που εκτός του οικονομικού, έχει κι άλλες προεκτάσεις*, πρόσημο θετικό.

*Μια τοποθέτηση του πρώην πρόεδρου του Δ.Σ. Δήμου Κάτω Ολύμπου και αντιπρόεδρου της «ΔΡΥΑΣ» Αστέριου Χλωρού, αντιγράφω από το eleftheria.gr

Παράθεση
"Η σιωπή τον τελευταίο καιρό του δημάρχου και των συμβούλων του Δήμου Τεμπών, μου δίνει την αίσθηση ότι συμβιβάζονται με την πρόταση της εταιρίας για την κατασκευή των διοδίων με αντιστάθμισμα τη δωρεάν διέλευση των δημοτών για τρία χρόνια. Εύχομαι και ελπίζω να διαψευσθώ.

Επικεντρώνομαι σε μερικά σημεία που δεν πρέπει να παραβλεφθούν.

1ον Η αρχική σύμβαση παραχώρησης του έργου (Ν3605/2007), προβλέπει ότι το τμήμα της εθνικού οδού από Ευαγγελισμό μέχρι τη Λεπτοκαρυά, μετά την κατασκευή του νέου οδικού άξονα, θα λειτουργήσει ως οδός Ιδιαίτερης Περιβαλλοντικής Σημασίας.

2ον Το κράτος έχει το δικαίωμα να εισπράττει διόδια, ή να παραχωρεί το δικαίωμα είσπραξης σε τρίτους, σε δρόμους που τηρούν τις προϋποθέσεις ένταξής τους στο πανευρωπαϊκό οδικό δίκτυο. Δηλαδή σε ασφαλείς δρόμους πλάτους τουλάχιστον δεκατριών μέτρων.

3ον Το αντίτιμο των διοδίων, βάσει της σύμβασης, πρέπει να είναι σύμφωνο με το χιλιομετρικό αναλογικό σύστημα τιμολόγησης διοδίων (εξαιρούνται οι σήραγγες των Τεμπών όπου η τιμολόγηση θα είναι διαφορετική).

Θα μπορούσαμε να πούμε ξανά τα όσα επί μια δεκαετία λέμε, μαζί με όλους τους φορείς της περιοχής (Δήμο, Επιμελητήρια, Περιφέρεια κ.λπ) , για τη μη νομιμότητα της κατασκευής διοδίων, για την απομόνωση και υποβάθμιση της περιοχής, για την παραβίαση του Συντάγματος ως προς την ελεύθερη διακίνηση των ανθρώπων, μιας και δεν υπάρχει εναλλακτική διέλευση, αλλά πάλι φοβάμαι ότι οι υπηρεσίες της κεντρικής εξουσίας δεν θα τα λάβουν υπόψη.

Ρωτάω λοιπόν:

Θα τηρηθεί η αρχική σύμβαση ως προς το μέρος της για κατασκευή οδού Ιδιαίτερης Περιβαλλοντικής Σημασίας;

Είναι δυνατόν να λειτουργούν διόδια σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας;

Το κράτος έχει δικαίωμα να κατασκευάσει διόδια στον παράπλευρο δρόμο Λάρισας - Πλαταμώνα; Στον παράπλευρο δρόμο του ΠΑΘΕ, το μοναδικό τμήμα που ίσως τηρεί τέτοιες προϋποθέσεις είναι τα 8 χιλιόμετρα Τεμπών - Σ.Σ. Ραψάνης. Το αντίτιμο των διοδίων θα είναι ανάλογο; Θα αντιστοιχεί μόνο για τα 8 χιλιόμετρα;

Νομίζει κανείς ότι μετά από τρία χρόνια οι δημότες του Δήμου Τεμπών θα μπορούν και πρέπει να πληρώνουν 3 ευρώ επιπλέον για ένα μπάνιο στη θάλασσα;

Είναι νόμιμο και ηθικό οι δημότες των διαμερισμάτων του Κάτω Ολύμπου να καταδικαστούν να πληρώνουν 3 ευρώ για τη μετακίνησή τους στο Δημαρχείο ή στο Κέντρο Υγείας Γόννων;

Είναι νόμιμη η μετακύλιση μέρους του κόστους των διοδίων από τον κεντρικό άξονα (από τις σήραγγες) στον παράπλευρο, για να γίνει η μετακίνηση Λάρισας - Πλαταμώνα φθηνότερη, αλλά πολύ πιο επικίνδυνη;

Είναι ηθικό να πληρώνουν άλλοι αντί άλλων και να μπαίνουν ζωές σε κίνδυνο;

Θα περίμενε κανείς, με την ολοκλήρωση των έργων, σύμφωνα με τη σύμβαση, να κατασκευαστούν έργα για την αποκατάσταση των αλλοιώσεων του φυσικού τοπίου και την ανάδειξη της περιοχής. Αντί αυτών προτείνεται να κατασκευαστεί έργο τροχοπέδη για την ανάπτυξη όλης της περιοχής.

Πρέπει όλοι μας, αναλογιζόμενοι την ευθύνη που έχουμε απέναντι στην ιστορία αυτού του τόπου, να συνεργαστούμε και να αγωνιστούμε για την αειφορία και την ευημερία του. Καλώ όλους σε επαγρύπνηση και συμπόρευση".

Αποσυνδεδεμένος New

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.652
  • 0
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #324 στις: Πεμ 06 Απρ 2017 20:06 »
Τέροβο - Κρυφοβό σκέτη Καννέτα
* ο ΜΟ τριών δεξιών μπακ είναι 27 έτη, των τριών αριστερών μπακ(αγιόκων) 32,5 έτη και 2 κεντρικοί 20 και 24 ετών για τις “χρεώσεις” των γιόκων ... Χόρχε ο 1ος, Okan o 2oς