- Δεν είναι όλα άσχημα κι εξηγώ: Άλλο το να πληρώνεις για ένα δρόμο που έχει γίνει (Εγνατία) κι άλλο για δρόμο-καρμανιόλα που είναι στα μπετά και τον πληρώνεις σαν μαλάκας (Αθήνα-Πάτρα).
- Πολλά λεφτά στα διόδια αλλά σε σχέση με Ευρώπη είμαστε "όαση".
- Σωστότερο μέτρο η χρέωση ανά χιλιόμετρο, με διόδια σε εξόδους της κύριας οδού.
- 4,80€ για το Γιάννενα - Ηγουμενίτσα - Γιάννενα δεν είναι πολλά, ειδικά αν σκεφτείς το τι τραβούσες πριν απ' αυτό.
- Οι 10 σταθμοί διοδίων στο Γιάννενα - Αθήνα είναι πολλοί, αλλά ο δρόμος δεν ενώνει μόνο αυτές τις 2 πόλεις. Θα πηγαινοέρχεσαι στην Άρτα (για παράδειγμα) σε σύντομο χρόνο και δε φαντάζομαι να έχουμε περισσότερους του ενός σταθμούς σ' αυτό το κομμάτι. Ή 3 σταθμούς ως το Αγρίνιο. Δεν είναι πολλοί, αν σκεφτείς αυτό που τραβάς σήμερα για τη μετακίνησή σου. Κι αν για ένα Γιαννιώτη δεν ακούγεται ιδιαίτερα δελεαστικό το να πάει στην Άρτα, πολλοί Αρτινοί έρχονται στα Γιάννενα και ακόμα περισσότεροι θα έρχονται στο μέλλον για βόλτα, καφέ, φαγητό, ψώνια...
- Το τουριστικό ρεύμα προς την Ήπειρο (από την Αθήνα) θα αυξηθεί.
- Θα συμφέρει να πηγαίνεις στην Αθήνα με αεροπλάνο και θα φροντίζεις να κλείνεις τα εισιτήρια εγκαίρως. Θα πηγαίνεις φτηνότερα ακόμα κι απ' ότι σήμερα (χωρίς διόδια) και χωρίς κόπο.
- Υπάρχει πάντα το κτελ (που θα συμφέρει αν είναι να ταξιδέψουν 1-2 άνθρωποι) το οποίο θα αυξήσει το εισιτήριό του (ενόψει διοδίων) περίπου 5€.
-Παει στο διαολο θα συμφωνησω,αλλα για κατσε να τον δουμε!!!!Γιατι και στο Κορινθου-Τριπολεως λεγαμε τι δρομαρα ειναι αυτη και μετα απο κανενα μηνα εγινε καθιζηση και εκαναν 3 χρονια για να ξαναφτιαχτει
-Εδω εισαι λαθος!Στην Ιταλια π.χ για να πας απο Ρωμη μεχρι Ναπολη που η αποσταση ειναι κοντα οσο Αθηνα-Θεσσαλονικη θα πληρωσεις ενα διοδιο της αξιας 15 ευρω(Για τελικο προορισμο)!!!Εδω για να ΠΑΣ απο Αθηνα μεχρι Σαλονικη πληρωνεις 15 διοδια και η αξια μεχρι να φτασεις φτανεις στα 30 ευρω.........Το ιδιο και στην Γαλλια γινεται!!Για Γερμανια δεν γνωριζω
-Εδω ειναι η μεγαλυτερη απατη που προεβει το Μπομπολισταν!!Καλα τα λες αλλα εντω στο ελλαντα υπαρχει αλλη νομοθεσια....Αμα εγω θελω να παω Αθηνα και παρω το παλιο τον δρομο ωστε να φτασω στους Αγιους Θεοδωρους και να μπω στην εθνικη θα πληρωσω το ιδιο ακριβως αντιτιμο για να μπαινα εθνικη απο την Κορινθο
-Εδω σωστος....Αλλα κρατα μικρο καλαθι γιατι και για την γεφυρα του Ριου πληρωναμε 6.5 ευρω και μετα απο 10 χρονια εχει φτασει στα 14ευρω
-Λοιπον απο διοδια μεχρι Αντιριο!!!!
1) Ελευσινα,
2) Αγιους Θεοδωρους,
3)Βελο
4)Καινουργιος υπο κατασκευη προς Αιγιο
5)Γεφυρα Ριου Αντιριου
6)Δεν θα μπει ενας παραλληλα του Μεσσολογιου
7)Δεν θα ειναι αυτος του Αγρινιου
8)Δεν θα ειναι ενας παραλληλα της Αμφιλοχιας
9)Δεν θα ειναι ενας μεταξυ Αρτας-Ιωανννινων
-Εγω πιστευω πως θα μειωθει.....Ποιος θα δωσει 40 ευρω διοδια και αλλα 40-50 ευρω βενζινα για να παει Γιαννινα απο Αθηνα π.χ και να ξαναεπιστρεψει !!Συνολα μονο τα μεταφορικα κοντα στα 200 ευρω...Μονο απο τοους Ηπειρωτες Αθηναιους που θυμαμαι σκαγανε συνεχεια(Καλοκαιρι,Πασχα,Χριστουγεννα)και τωρα ανεβαινουν Γιαννινα το πολυ μιμα φορα τον χρονο δεν χρειαζεται τιποτα αλλο να πουμε
-Μακαρι να ερθουν φθηνες αεροπορικες εταιριες αλλα δεν το βλεπω....Μελισαν και Βγαινοπουλος παρτυ κανουνε ακομα
Στην αρχη ολοι σας θα ειστε ενθουσιασμενοι με τον καινουριο δρομο αλλα μολις δειτε πως φευγουν τα λεφτα σε καθημερινη βαση αμα χρησιμοποιηται την εθνικη θα μετανιωσετε την ωρα και την στιγμη που μας φτιαξανε δρομο
Ρε απο το παλιο οπως λεει και ο drakolimni