Αποστολέας Θέμα: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ  (Αναγνώστηκε 137947 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #100 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 12:56 »
- Δεν είναι όλα άσχημα κι εξηγώ: Άλλο το να πληρώνεις για ένα δρόμο που έχει γίνει (Εγνατία) κι άλλο για δρόμο-καρμανιόλα που είναι στα μπετά και τον πληρώνεις σαν μαλάκας (Αθήνα-Πάτρα).

- Πολλά λεφτά στα διόδια αλλά σε σχέση με Ευρώπη είμαστε "όαση".

- Σωστότερο μέτρο η χρέωση ανά χιλιόμετρο, με διόδια σε εξόδους της κύριας οδού.

- 4,80€ για το Γιάννενα - Ηγουμενίτσα - Γιάννενα δεν είναι πολλά, ειδικά αν σκεφτείς το τι τραβούσες πριν απ' αυτό.

- Οι 10 σταθμοί διοδίων στο Γιάννενα - Αθήνα είναι πολλοί, αλλά ο δρόμος δεν ενώνει μόνο αυτές τις 2 πόλεις. Θα πηγαινοέρχεσαι στην Άρτα (για παράδειγμα) σε σύντομο χρόνο και δε φαντάζομαι να έχουμε περισσότερους του ενός σταθμούς σ' αυτό το κομμάτι. Ή 3 σταθμούς ως το Αγρίνιο. Δεν είναι πολλοί, αν σκεφτείς αυτό που τραβάς σήμερα για τη μετακίνησή σου. Κι αν για ένα Γιαννιώτη δεν ακούγεται ιδιαίτερα δελεαστικό το να πάει στην Άρτα, πολλοί Αρτινοί έρχονται στα Γιάννενα και ακόμα περισσότεροι θα έρχονται στο μέλλον για βόλτα, καφέ, φαγητό, ψώνια...

- Το τουριστικό ρεύμα προς την Ήπειρο (από την Αθήνα) θα αυξηθεί.

- Θα συμφέρει να πηγαίνεις στην Αθήνα με αεροπλάνο και θα φροντίζεις να κλείνεις τα εισιτήρια εγκαίρως. Θα πηγαίνεις φτηνότερα ακόμα κι απ' ότι σήμερα (χωρίς διόδια) και χωρίς κόπο.

- Υπάρχει πάντα το κτελ (που θα συμφέρει αν είναι να ταξιδέψουν 1-2 άνθρωποι) το οποίο θα αυξήσει το εισιτήριό του (ενόψει διοδίων) περίπου 5€. 
 
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος ayuto1966

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.088
  • Τα χιλιομετρα ειναι λιγα
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #101 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 13:40 »
- Δεν είναι όλα άσχημα κι εξηγώ: Άλλο το να πληρώνεις για ένα δρόμο που έχει γίνει (Εγνατία) κι άλλο για δρόμο-καρμανιόλα που είναι στα μπετά και τον πληρώνεις σαν μαλάκας (Αθήνα-Πάτρα).

- Πολλά λεφτά στα διόδια αλλά σε σχέση με Ευρώπη είμαστε "όαση".

- Σωστότερο μέτρο η χρέωση ανά χιλιόμετρο, με διόδια σε εξόδους της κύριας οδού.

- 4,80€ για το Γιάννενα - Ηγουμενίτσα - Γιάννενα δεν είναι πολλά, ειδικά αν σκεφτείς το τι τραβούσες πριν απ' αυτό.

- Οι 10 σταθμοί διοδίων στο Γιάννενα - Αθήνα είναι πολλοί, αλλά ο δρόμος δεν ενώνει μόνο αυτές τις 2 πόλεις. Θα πηγαινοέρχεσαι στην Άρτα (για παράδειγμα) σε σύντομο χρόνο και δε φαντάζομαι να έχουμε περισσότερους του ενός σταθμούς σ' αυτό το κομμάτι. Ή 3 σταθμούς ως το Αγρίνιο. Δεν είναι πολλοί, αν σκεφτείς αυτό που τραβάς σήμερα για τη μετακίνησή σου. Κι αν για ένα Γιαννιώτη δεν ακούγεται ιδιαίτερα δελεαστικό το να πάει στην Άρτα, πολλοί Αρτινοί έρχονται στα Γιάννενα και ακόμα περισσότεροι θα έρχονται στο μέλλον για βόλτα, καφέ, φαγητό, ψώνια...

- Το τουριστικό ρεύμα προς την Ήπειρο (από την Αθήνα) θα αυξηθεί.

- Θα συμφέρει να πηγαίνεις στην Αθήνα με αεροπλάνο και θα φροντίζεις να κλείνεις τα εισιτήρια εγκαίρως. Θα πηγαίνεις φτηνότερα ακόμα κι απ' ότι σήμερα (χωρίς διόδια) και χωρίς κόπο.

- Υπάρχει πάντα το κτελ (που θα συμφέρει αν είναι να ταξιδέψουν 1-2 άνθρωποι) το οποίο θα αυξήσει το εισιτήριό του (ενόψει διοδίων) περίπου 5€.



-Παει στο διαολο θα συμφωνησω,αλλα για κατσε να τον δουμε!!!!Γιατι και στο Κορινθου-Τριπολεως λεγαμε τι δρομαρα ειναι αυτη και μετα απο κανενα μηνα εγινε καθιζηση και εκαναν 3 χρονια για να ξαναφτιαχτει

-Εδω εισαι λαθος!Στην Ιταλια π.χ για να πας απο Ρωμη μεχρι Ναπολη που η αποσταση ειναι κοντα οσο Αθηνα-Θεσσαλονικη θα πληρωσεις ενα διοδιο της αξιας 15 ευρω(Για τελικο προορισμο)!!!Εδω για να ΠΑΣ απο Αθηνα μεχρι Σαλονικη πληρωνεις 15 διοδια και η αξια μεχρι να φτασεις φτανεις στα 30 ευρω.........Το ιδιο και στην Γαλλια γινεται!!Για Γερμανια δεν γνωριζω

-Εδω ειναι η μεγαλυτερη απατη που προεβει το Μπομπολισταν!!Καλα τα λες αλλα εντω στο ελλαντα υπαρχει αλλη νομοθεσια....Αμα εγω θελω να παω Αθηνα και παρω το παλιο τον δρομο ωστε να φτασω στους Αγιους Θεοδωρους και να μπω στην εθνικη θα πληρωσω το ιδιο ακριβως αντιτιμο για να μπαινα εθνικη απο την Κορινθο

-Εδω σωστος....Αλλα κρατα μικρο καλαθι γιατι και για την γεφυρα του Ριου πληρωναμε 6.5 ευρω και μετα απο 10 χρονια εχει φτασει στα 14ευρω

-Λοιπον απο διοδια μεχρι Αντιριο!!!!

1) Ελευσινα,
2) Αγιους Θεοδωρους,
3)Βελο
4)Καινουργιος υπο κατασκευη προς Αιγιο
5)Γεφυρα Ριου Αντιριου
6)Δεν θα μπει ενας παραλληλα του Μεσσολογιου
7)Δεν θα ειναι αυτος του Αγρινιου
8)Δεν θα ειναι ενας παραλληλα της Αμφιλοχιας
9)Δεν θα ειναι ενας μεταξυ Αρτας-Ιωανννινων

-Εγω πιστευω πως θα μειωθει.....Ποιος θα δωσει 40 ευρω διοδια και αλλα 40-50 ευρω βενζινα για να παει Γιαννινα απο Αθηνα π.χ και να ξαναεπιστρεψει !!Συνολα μονο τα μεταφορικα κοντα στα 200 ευρω...Μονο απο τοους Ηπειρωτες Αθηναιους που θυμαμαι σκαγανε συνεχεια(Καλοκαιρι,Πασχα,Χριστουγεννα)και  τωρα ανεβαινουν Γιαννινα το πολυ μιμα φορα τον χρονο δεν χρειαζεται τιποτα αλλο να πουμε

-Μακαρι να ερθουν φθηνες αεροπορικες εταιριες αλλα δεν το βλεπω....Μελισαν και Βγαινοπουλος παρτυ κανουνε ακομα



Στην αρχη ολοι σας θα ειστε ενθουσιασμενοι με τον καινουριο δρομο αλλα μολις δειτε πως φευγουν τα λεφτα σε καθημερινη βαση αμα χρησιμοποιηται την εθνικη θα μετανιωσετε την ωρα και την στιγμη που μας φτιαξανε δρομο

Ρε απο το παλιο οπως λεει και ο drakolimni

 
ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑ NAZIS

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #102 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 14:10 »
Οι δρόμοι πρέπει να υπάρχουν.Αν ξεκινήσουμε από Γιάννενα και πάμε προς τα κάτω βλέπεις συνέχεια σταυρούς,εικόνες,κεράκια.Μας τσούζουν τα διόδια δεν λέω αλλά από το να χάνονται ζωές.Έχουν χαθεί άπειρες ζωές.Τα τραγελαφικά του ελληνικού κράτους τα ξέρουμε.

Αποσυνδεδεμένος ayuto1966

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.088
  • Τα χιλιομετρα ειναι λιγα
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #103 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 14:30 »
Οι δρόμοι πρέπει να υπάρχουν.Αν ξεκινήσουμε από Γιάννενα και πάμε προς τα κάτω βλέπεις συνέχεια σταυρούς,εικόνες,κεράκια.Μας τσούζουν τα διόδια δεν λέω αλλά από το να χάνονται ζωές.Έχουν χαθεί άπειρες ζωές.Τα τραγελαφικά του ελληνικού κράτους τα ξέρουμε.

Συμφωνω,αλλα ξερεις τι με τρελαινει ρε fon

Ειχα παει Ιταλια και εβλεπες τους παραδρομους των εθνικων οδων και ηταν στην πενα,ουτε λακουβες,ουτε δρομοι μιας λωριδας,ουτε να μπαινεις απο κεντρα χωριων

Εδω(μιας εχεις περασει φαναζομαι)η μοναδικη επιλογη πλην εθνικης για να παω εγω Αθηνα και εσυ Κορινθο ειναι η παλιος δρομος οπου περνας τον κωλοσουρτη της κακιας σκαλας οπου ο δρομος ειναι αθλιος,οπου ουσιαστικα ειναι μονοδρομος και ιδιως στην κακια σκαλα,και περνας μεσα απο το κεντρο των Αγιων Θεοδωρων...Και οχι τιποτα αλλο εχει δεκαπλασιαστει η κινηση απο εκει για να γλιτωσουνε τα διοδια ο κοσμος ,και τα τρακαρισματα ακολουθουν το ενα το αλλο λογω της αμελειας του κρατους που δεν εχει κανει το παραμικρο ωστε να φτιαξει το δρομο εστω για τα μιατια του κοσμου.Και μιλαμε  ουσιαστικα για ενα δρομο που συνδεει την πρωτευουσα με την πελοπονησο!!!Καλα μην πιασω και για τον παραλιακο δρομο(προιστορικη εθνικη οδος) απο Κορινθο μεχρι Πατρα που καθε μερα θρηνουμε θυματα(Καλα για αυτον το δρομο πρεπει να γινει ντοκιματερ,δεν υπαρχει)

Αληθεια ποσα εικονοστασια χτιστηκανε σε  αυτους τους δρομους?

Ολα για τον βωμο του χρηματος!!Θυμηθηκανε στην μνημονιακη Ελλαδα οτι δεν υπαρχουν δρομοι και το θυμηθηκανε ολοι ταυτοχρονα
Μετα και τα τρενα που θα ερθουν στα Γιαννινα,να βαλουν και ακτοπλοικη συνδεση για να πηγαινουμε Κερκυρα!!!Και για ολα αυτα πρεπει να ευχαριστουμε το μνημονιο

Ολα αυτα ειναι εκ του πονηρου ωστε ο κοσμος να επιλεξει την εθνικη οδο,αλλα δυστυχως για αυτους τους Μπομπολες και δυστυχως για εμας(ατυχηματα)επιλεγουμε τον παλιο

p.s Αληθεια σε ποια ευρωπαικη χωρα σε εθνικη οδο  κανει κουμαντο στα διοδια η τροχαια και η αστυνομια?



« Τελευταία τροποποίηση: Κυρ 01 Νοέ 2015 14:42 από ayuto1966 »
ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑ NAZIS

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #104 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 14:42 »
Όταν το κράτος δεν υπάρχει πουθενά,αυτά θα γίνονται.Έχουμε δρόμους παλιούς που φτιάχτηκαν με μια άλλη νοοτροπία και με άλλα μέσα.Δρόμοι που πρέπει να περνάνε μέσα από όλα τα χωριά για να έχουν κόσμο.Τότε έκαναν και στάσεις.Τώρα μπαίνεις και πας.Χώρια τα διάφορα συμφέροντα για το που πρέπει να περάσει ο δρόμος.Ποιος θα κονομήσει.
Φτάσαμε στο σήμερα να φτιάξουμε αυτοκινητόδρομους.Έπρεπε.Αργήσαμε και αργούμε.Θα γινόταν εδώ σωστά;Δεν νομίζω.Τι λειτουργεί σωστά σε αυτό το κράτος;Οπότε και οι καινούριοι δρόμοι θα φτιαχτούν με προβλήματα,με καθυστερήσεις,θα τους χρυσωπληρώσουμε,θα χαθούν ζωές.Τι να λέμε;
Αυτό το κράτος δεν έχει ούτε αρχή,ούτε μέση,ούτε τέλος.Το απόλυτο χάος.
Όσα στραβά έχει ο Μπόμπολας,άλλα τόσα έχει και το κράτος.Αμφιβάλλω αν τηρήθηκαν ποτέ οι υπογραφές από όλους.
Καλή μας τύχη....

Αποσυνδεδεμένος ayuto1966

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.088
  • Τα χιλιομετρα ειναι λιγα
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #105 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 14:51 »
Τα ιδια μπουρδελα ειναι και το κεφαλαιο και το κρατος

Εδω δεν υπαρχει σωτηρια!



Θελω λιμανι και ακτοπλοικες γραμμες  στα Γιαννινα :P
ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑ NAZIS

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #106 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 14:56 »
Μπάχαλο είναι.Θα ρίξει το κράτος τον Μπόμπολα στο ένα.Θα ρίξει ο Μπόμπολας το κράτος αλλού.Στο τέλος κάπου θα τα βρουν και θα πατσίσουν.Κάπως έτσι γίνεται η διαπλοκή.Στο τέλος την πληρώνουμε όλοι.
Παντού γίνονται αυτά αλλά υπάρχει και μέτρο.Όχι αυτό το χάλι που είναι εδώ.

Να είχες μόνο σιδηρόδρομο έφτανε.

Αποσυνδεδεμένος ayuto1966

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.088
  • Τα χιλιομετρα ειναι λιγα
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #107 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 15:00 »
Ανημερωτος :P


Ειναι στο πλανο και σιδηροδρομικη γραμμη απο Θεσσαλονικη μεχρι Ηγουμενιτσα



Για αυτο σου λεω,με αλλα 5 χρονια μνημονιου θα κανουμε στα Γιαννινα και λιμανι :)

« Τελευταία τροποποίηση: Κυρ 01 Νοέ 2015 15:03 από ayuto1966 »
ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑ NAZIS

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #108 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 15:06 »
Αμφιβάλλω αν θα δω ποτέ σιδηρόδρομο στα Γιάννενα.Η χάραξη της εγνατίας αν δεν κάνω λάθος έγινε επί χούντας.Μπορεί και πιο πίσω.
Θέλουμε σιδηρόδρομο από Πάτρα,από Καλαμπάκα και μετά Μακεδονία,Θεσσαλονίκη.Αφού γίνουν αυτά μετά να γίνει στην Αλβανία και να φεύγει για Ευρώπη.
Ε δεν παίζει.

Αποσυνδεδεμένος New

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.652
  • 0
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #109 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 15:27 »
Αμφιβάλλω αν θα δω ποτέ σιδηρόδρομο στα Γιάννενα. (...)

Οι "Ντάλτον" του Υπ. Μεταφορών Μαντέλης, Βερελής, Λιάπης... το "λήστεψαν".

Παράθεση
Η χάραξη της εγνατίας αν δεν κάνω λάθος έγινε επί χούντας.Μπορεί και πιο πίσω.

Υπάρχει κάτι σε εγκαίνια στο 5:29... http://www.dailymotion.com/video/x1795ub_%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B1-%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%86%CE%AD%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82_news
« Τελευταία τροποποίηση: Κυρ 01 Νοέ 2015 15:38 από New Pas. Pas »
* ο ΜΟ τριών δεξιών μπακ είναι 27 έτη, των τριών αριστερών μπακ(αγιόκων) 32,5 έτη και 2 κεντρικοί 20 και 24 ετών για τις “χρεώσεις” των γιόκων ... Χόρχε ο 1ος, Okan o 2oς

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #110 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 15:29 »
Άμα πιάσουμε όλα αυτά τα θέματα θα γράψουμε βιβλία που θα γεμίζουν βιβλιοθήκη.

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #111 στις: Κυρ 01 Νοέ 2015 20:40 »
 
Παράθεση
Ρωμη μεχρι Ναπολη που η αποσταση ειναι κοντα οσο Αθηνα-Θεσσαλονικη

Ειναι μονο 200 Km

Κάνεις 2 ώρες περίπου  (3 λωριδες ανα κατευθυνση και ΛΕΑ) και υπάρχει και το έξυπνο συστημα αμα τρεχεις πολυ να σουρχεται η κληση σπίτι  :pashat:

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #113 στις: Τρι 03 Νοέ 2015 00:30 »
Σωστός!

Το βιντεο τραβήχτηκε μόλις προχτες, Σάββατο.

Εκεί που τελειώνει, τι παίζει; Απαλλοτριώσεις ή κάτι άλλο; Εκκρεμούν απαλλοτριώσεις στο Νομό μας ή όχι; Και τέλος, πόσα χιλιόμετρα είναι ως τον κόμβο σύνδεσης με Εγνατία και πόσα μέχρι τη διασταύρωση προς Σκλίβανη;
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #114 στις: Τρι 03 Νοέ 2015 01:14 »
Αυτό που καταλαβαίνω από το βίντεο, από μερικά άλλα που έχω διαβάσει κι από ότι έχω δει και με τα μάτια μου, για κόμβο σύνδεσης με Εγνατία(εκεί που λέει κι o dav πριν τη σήραγγα Δωδώνης) δεν πρέπει να έχει γίνει κάτι ακόμα, αμέσως μετά η σήραγγα Αμπελιάς είναι ψιλοέτοιμη, το κομμάτι στο βίντεο είναι μετά από αυτή με κατεύθυνση προς Αβγό και τελειώνει αρκετά πριν το στρατόπεδο, μέχρι το οποίο και ως και τη γέφυρα που φτιάχνεται και φαίνεται στην ανηφόρα(όχι αυτή στο βίντειο, γιατί στο τέλος το βίντεο πρέπει να δείχνει ενός λεπτού πλάνο από περιοχή Πέρδικας), δεν έχει γίνει κάτι. Εκτιμώ συνολικό΄μήκος έργων από κόμβο μέχρι τη γέφυρα περί τα 15χιλ. Και μετά άλλα 35 μέχρι Καμπή στη Φιλιππιάδα. Για απαλλοτριώσεις δεν ξέρω, ενώ αν έχει κόμβο στο Αβγό δεν ξέρω και τι νόημα θα έχει να πηγαίνεις-έρχεσαι Γιάννινα(από Νότια) με Ιόνια μέχρι κόμβο με Εγνατία και μετά να βγαίνεις από Εγνατία στον μπανταλόκομβο Πεδινής για Γιάννινα...
Για από Μενίδι μετά κλπ, έχω πετύχει πριν κάνα μήνα κάποιον στο stadia.gr που φαίνεται να ξέρει κάτι παραπάνω και να σχολιάζει(αν και κάπου δείχνει και να ψιλομπερδεύεται) και τα ανεβάζω

Στα της Ιονίας, επειδή γίνεται πολύ copy and paste στα δημοσιεύματα και δυστυχώς υπάρχει ελάχιστο πρωτογενές ρεπορτάζ, ενώ η κατασκευάστρια εταιρεία στα της ενημέρωσης και επικοινωνίας παίρνει πολύ χαμηλό βαθμό!!

Πιστεύω πως το σχετικά ώριμο κομμάτι είναι: διόδια Γαυρολίμνης (10ο χμ περίπου μετά την Κλόκοβα) μεχρι τον κόμβο Αμφιλοχίας πριν το Λουτρό (100χμ περίπου).
Δεν πιστεύω πως είναι άμεσο προς παράδοση το κομμάτι Μεσολόγγι-Μενίδι, γιατί το κομμάτι στο Μακρυνόρος έχει δουλειά ακόμα όπως επίσης και ένα τεχνικό μετά το Λουτρό (κάποια αλλαγή στη χάραξη). Τα προβλήματα σε αυτά τα 90 χιλιόμετρα που προαναφέρθηκαν είναι:

1. Ένα τμήμα 1000-1500μ μετά τη γέφυρα Ευήνου και αρκετά πριν τη σήραγγα Καλυδώνας.

2. Το τμήμα στην ανασκαφή στην Αλίκυρνα αντίστοιχου μήκους.

3.Ένα τμήμα 800-1000μ κοντά στον αρχαιολογικό τμήμα της Πλευρώνας και πριν ακριβώς τα 4,5 χμ που δόθηκαν το καλοκαίρι. Εδώ πρέπει να παραδοθεί αφού μετακινηθεί λίγι πιο βόρεια η παλιά ε.ο και μετά να τελείωσει ο αυτοκινητόδρομος.

4. Να ολοκληρωθεί η διευθέτηση της κίνησης εκεί που τώρα ξεκινά η παράκαμψη Αγρινίου. Σύνδεση για Αιτωλικό (η άνω διάβαση που γίνεται) και η μετατόπιση πάλι της παλιάς ε.ο. Εδώ ο αυτοκινητόδρομος περνάει χαμηλά οπότε δεν έχει δουλειά.

5. Ολοκλήρωση κόμβων παράκαμψης Αγρινίου. Ο κόμβος Χαλικίου (Κλεισούρα) έιναι 95% έτοιμος, ο κόμβος Αγίου Ηλία (έξοδος για Πλατυγιάλι και Αστακό) έχει πάρα πολύ δουλειά ενώ και ο κόμβος Αγγελοκάστου θέλει αρκετή δουλεία. Πιθανότατα να παραδοθεί το τμήμα και οι εργασίες στους 2 κόμβους θα συνεχίζονται...

6. Το γνωστό τμήμα στο Ρίβιο πάλι 1000-1500μ που μέχρι πρότινος τουλάχιστον δεν είχε παραδοθεί πλήρως. Το υπόλοιπο τμήμα από Κουβαρά μέχρι κόμβο Αμφιλοχίας είναι πολύ προχωρημένο.

7. Τέλος ο κόμβος Αμβρακίας (εργοστάσιο της knauf) που θα κουμπώνει και τον έτερο αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #115 στις: Τρι 03 Νοέ 2015 09:30 »
Παράθεση
Αυτό που καταλαβαίνω από το βίντεο, από μερικά άλλα που έχω διαβάσει κι από ότι έχω δει και με τα μάτια μου, για κόμβο σύνδεσης με Εγνατία(εκεί που λέει κι o dav πριν τη σήραγγα Δωδώνης) δεν πρέπει να έχει γίνει κάτι ακόμα,
Ενα δυο τεχνικά

Παράθεση
αμέσως μετά η σήραγγα Αμπελιάς είναι ψιλοέτοιμη,

νομιζω ριξαν και ασφαλτο

Παράθεση
το κομμάτι στο βίντεο είναι μετά από αυτή με κατεύθυνση προς Αβγό και τελειώνει αρκετά πριν το στρατόπεδο, μέχρι το οποίο και ως και τη γέφυρα που φτιάχνεται και φαίνεται στην ανηφόρα (όχι αυτή στο βίντειο, γιατί στο τέλος το βίντεο πρέπει να δείχνει ενός λεπτού πλάνο από περιοχή Πέρδικας), δεν έχει γίνει κάτι.

το βιντεο τελειωνει στο λεκανοπεδιο και αρχιζει εκει που στριβουμε για Σκλιβανη. Σε αυτο το κομμάτι μονο η γεφυρα στο αυγο γίνεται.
Μετά υπαρχει κομμάτι απο Μυροδάφνη μεχρι πεντε πηγάδια (8 χλμ περίπου) που ειναι ετοιμο.


Παράθεση
Εκτιμώ συνολικό΄μήκος έργων από κόμβο μέχρι τη γέφυρα περί τα 15χιλ. Και μετά άλλα 35 μέχρι Καμπή στη Φιλιππιάδα. Για απαλλοτριώσεις δεν ξέρω, ενώ αν έχει κόμβο στο Αβγό δεν ξέρω και τι νόημα θα έχει να πηγαίνεις-έρχεσαι Γιάννινα(από Νότια) με Ιόνια μέχρι κόμβο με Εγνατία και μετά να βγαίνεις από Εγνατία στον μπανταλόκομβο Πεδινής για Γιάννινα...

Υποτίθεται η Ιονια θα ηταν μεχρι Κακαβια, δηλ θα περναγε εξω απο το λεκανοπέδιο αποτελώντας την μεγάλη παράκαμψη της πόλης.
Να θυμίσω οτι τα Γιάννενα ειναι η μοναδική πόλη που δεν εχει κόμβο με την Εγνατία, οπως θα έπρεπε να ειναι οι κόμβοι.

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #116 στις: Τρι 03 Νοέ 2015 14:30 »
Βρήκα κάποιον που πετώντας έχει τραβήξει από ψηλά την Ιόνια από Αντρίρριο ως Κεφαλόβρυσο. Είναι κάνα εξάμηνο πίσω και κάποια πράματα έχουν προχωρήσει αλλά θα πάρετε μια καλή ιδέα για το τι γίνεται στα μέρη εκείνα. Τα παρουσιάζει κι ως φώτος κι ως βιντεάκι σλάϊτς, "παίξτε" λίγο στο λινκ και δείτε τα όπως σας βολεύει. Ομοίως και για το Κόρινθος-Πάτρα από τον ίδιο εδώ
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #117 στις: Τετ 04 Νοέ 2015 01:59 »
Με τι πετάει; Τρομερές φωτογραφίες!

Κόρινθος - Πάτρα πότε θα είναι έτοιμο btw;
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #118 στις: Παρ 11 Δεκ 2015 23:22 »
Παράθεση
Ακόμα 37,7εκ.ευρώ πληρώθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών στην Ιόνια Οδό για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Αντίρριο-Ιωάννινα. Πρόκειται για την ολική εξόφληση του 4ου λογαριασμού της Πρόσθετης Χρηματοδοτικής Συμβολής του Δημοσίου με το ακριβές ποσό να είναι 37.727.525,75 ευρώ.

Πλέον με αυτή την πληρωμή έχει αποκατασταθεί πλήρως η χρηματοδοτική ροή και το Υπουργείο προσδοκά την εντατικότερη πρόοδο των εργασιών προκειμένου οι ασφυκτικοί χρόνοι να πιαστούν.

Αξίζει να σημειωθεί πως μεγάλα τμήματα του αυτοκινητόδρομου είναι ασφαλτοστρωμένα και αρκετοί ντόπιοι τα χρησιμοποιούν παρά τις πινακίδες της παραχωρησιούχου ότι προς το παρόν πρόκειται για εργοταξιακό χώρο.

1.310 ΜΕΤΡΑ Η ΚΛΟΚΟΒΑ
Στον χώρο των κατασκευών τώρα τα έργα προχωρούν με σταθερούς ρυθμούς. Στο έργο διάνοιξης της Κλόκοβας τόσο το νότιο μέτωπο όσο και το βόρειο συνεχίζουν τις εντυπωσιακές ανατινάξεις με το συνολικό μήκος διάνοιξης να έχει φτάσει 1.300 μέτρα μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου. Αναλυτικά στη νότιο είσοδο έχουν διανοιχθεί 510 μέτρα και στη βόρειο είσοδο 800 μέτρα. Εκτός από τη διάνοιξη να ενμερώσουμε πως επίσης έχουν κατασκευαστεί 3 απο τις 8 συνδετήριες σήραγγες.

Επίσης απελευθερώνονται και τα τελευταία ακίνητα που είχαν μείνει δεσμευμένα και καθυστερούσαν την πρόοδο του έργου χωρίς ακόμα να έχει σημάνει το τέλος της περιπέτειας των απαλλοτριώσεων. Στο Ρίβιο που ήταν το τελευταίο ανεκτέλεστο τμήμα στο Μεσολόγγι-Μενίδι από το 1χλμ παραδόθηκαν όλα τα ακίνητα εκτός από 2 μικρές ιδιοκτησίες, λύνοντας τα χέρια των κατασκευαστών.

Ασαφές ωστόσο παραμένει το τοπίο σχετικά με την παράδοση τμημάτων μιας και ενώ είχε διαρρεύσει η παράδοση του τμήματος Μεσολόγγι-Μενίδι, το τελευταίο διάστημα οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες. Τόσο το Υπουργείο όσο και η παραχωρησιούχος εταιρεία κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους.

Από www.ypodomes.com
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #119 στις: Σαβ 12 Δεκ 2015 15:41 »
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #120 στις: Τετ 23 Δεκ 2015 16:30 »
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στις Καλένδες το έργο Ιωάννινα-Κακαβιά, οριστικά εκτός ΕΣΠΑ 2014-2020

Εκτός νέου ΕΣΠΑ 2014-2020 είναι το μεγάλο οδικό έργο Ιωάννινα-Κακαβιά. Ο οδικός άξονας που είναι η φυσική συνέχεια της Ιόνιας Οδού και που φτάνει μέχρι τα σύνορα με τη γειτονική Αλβανία παρότι θεωρούνταν ως ένα από τα φαβορί για την υλοποίηση τους στη νέα προγραμματική περίοδο μέχρι σήμερα παραμένει χωρίς χρηματοδότηση άρα και εκτός του προγραμματισμού για την προώθηση του.

Αυτό προκύπτει από απάντηση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Επενδύσεων και ΕΣΠΑ, Παναγιώτη Κορκολή που διαθέτει το ypodomes.com σε αναφορά του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνου Τασούλα.

Όπως αναφέρει ο Γενικός Γραμματέας ενώ το έργο δεν περιλαμβάνεται στον κατάλογο μεγάλων έργων  του Επιχειρησιακού Προγράμματος Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη (ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ) 2014-2020 παρότι αποτελεί εν δυνάμει επιλέξιμο έργο για χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ καθώς ικανοποιεί τις προϋποθέσεις επιλεξιμότητας.

Το σοκαριστικό αυτό νέο είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις τόσο από την Περιφέρεια Ηπείρου όσο και στο Δήμο Ιωαννίνων καθώς το συγκεκριμένο έργο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προτεραιότητες και των δύο.

Πηγαίνοντας μάλιστα ένα βήμα πιο κάτω ο κος Κορκολής αναφέρει πως λόγω του μεγάλου κόστους του έργου (περιπου 300εκ.ευρώ) το έργο δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Περιφέρειας (άρα ούτε εν μέρει).

Το μπαλάκι της ευθύνης για την "έξωση" του έργου από το ΕΣΠΑ αποδίδεται στο ΥΠΟΜΕΔΙ αλλά και στην ίδια την Περιφέρεια καθώς όπως αναφέρει "ο σχεδιασμός του Ε.Π αποτέλεσε ευθύνη του Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ και πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια διαβούλευσης με όλους τους αρμόδιους φορείς και Περιφέρειες.

Μέρος της ευθύνης πάντως υπάρχει και στην μεγάλη συσσώρευση ημιτελών έργων του ΕΣΠΑ 2007-2013 για τα οποία απαιτείται η αξιοποίηση πόρων του νέου ΕΣΠΑ. Επί της ουσίας όλα αυτά που εδώ και πολύ καιρό λέμε από το ypodomes.com για το πνίξιμο νέων έργων έρχονται στην επιφάνεια με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο, με ένα έργο σημαία για την Ήπειρο.

Πάντως η απάντηση του Γ.Γ αφήνει μία χαραμάδα ελπίδας για ένταξη του έργου στο νέο ΕΣΠΑ καθώς αναφέρει πως για να μπορέσει το έργο να χρηματοδοτηθεί από το ΕΠ ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ θα πρέπει να τροποποιηθεί ο σχετικός κατάλογος μεγάλων έργων καθώς και ο ανασχεδιασμός του ΕΠ και η ανακατανομή των δεσμευμένω πόρων ανά δράση με απόφαση της Επιτροπής Παρακολούθησης του ΕΠ.

Πρακτικά η υλοποίηση αναβάθμισης του άξονα Ιωάννινα-Κακαβιά σε κλειστό αυτοκινητόδρομο με σύγχρονα, ασφαλή χαρακτηριστικά που θα ολοκλήρωνε οριστικά το οδικό δίκτυο της Ηπείρου αλλά και της σύνδεσης της με την Αλβανία οδεύει προς τις Ελληνικές Καλένδες.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #121 στις: Τετ 23 Δεκ 2015 19:57 »
Αφού από καιρό ήξεραν οτι δε θα προχωρήσει τώρα το Γιάννενα - Κακαβιά, γιατί το φωνάζουν τώρα;

Ακόμα πάντως κι αν δεχτούμε οτι δεν υπάρχει σάλιο προς το παρόν και θα το ξεκινήσουν απ' το 2020 και μετά, τουλάχιστον μπορούν να τελειώνουν με ζητήματα χάραξης και απαλλοτριώσεων από τώρα; Στοιχειώδης προγραμματισμός...
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #122 στις: Παρ 01 Ιαν 2016 00:51 »


Τα Γιάννενα χτες το πρωί, από τις κεραίες στη Μανωλιάσσα. Ναι, αν ήσουν στα Γιάννενα δεν έβλεπες αυτό ακριβώς αλλά λίγο παραπάνω είχε ήλιο  ::)




Το ίδιο αλλά με φωτογραφία του λεκανοπεδίου προς Νότο.




Μέρος του εργοταξίου από Επισκοπικό προς σύνδεση με Εγνατία.




Προς Γοργόμυλο (λίγο μετά τη γέφυρα).




Και η γέφυρα.




Το νότιο τμήμα της γέφυρας που έχει ακόμα δουλειά.




Και η μελλοντική του σύνδεση.




Ελπίζω να το αφήσουν έτσι για καμιά βαζελοαποστολή.




Από Γοργόμυλο προς Αυγό.


Αυτά τα πρόσφατα. Καλά πάει αν και δεν είδα τεράστια πρόοδο τους 2 τελευταίους μήνες. Και χτες πάντως, τα συνεργεία δουλεύανε κανονικά σε κάποια εργοτάξια.

Στο Αυγό δεν είδα να γίνεται τίποτα. Στη σήραγγα Δωδώνης, λίγα πράγματα (κάτι έσκαψαν αλλά όχι κάτι σπουδαίο). Έχω καιρό να πάω μετά το Γοργόμυλο αλλά νομίζω είναι πιο εύκολο να τελειώσει. Φίλοι που δουλεύουν προς Φιλιππιάδα λένε οτι θα τελειώσουν ως το Καλοκαίρι. Πρόσφατα παραδόθηκε και ένα τμήμα λίγων χιλιομέτρων κοντά στο Αγρίνιο.

Καλή Χρονιά! 
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #123 στις: Τρι 05 Ιαν 2016 14:20 »
Αν τελειώσει ως το καλοκαίρι το δικό μας κομμάτι κάτι θα γίνεται προς τα κάτω, γιατί λεν ότι ως το Πάσχα(Πρωτομαγιά φέτος) μάλλον θα έχουν παραδώσει και το Αμφιλοχία-Μεσολόγγι ενιαίο. Οπότε μετά θα μένουν τα Εγνατία-Αβγό, Κομπότι-Μενίδι-Σαρδίνια και Μεσολόγγι-Αντίρριο για παραμετά.
Στην Πρέβεζα τώρα κυκλοφορεί εδώ και μερικές μέρες είδηση ότι υπογράφηκε απόφαση να κατασκευαστεί η σύνδεσή της με την Ιόνια στην Φιλιππιάδα και ότι αναμένεται να υπογραφεί απόφαση να την κατασκευάσουν αυτοί που φτιάχνουν και την Ιόνια. Για λεφτά και χρόνους δε λεν τίποτα πάντως...
Η μελέτη που είχε γίνει ξέρω έλεγε για 100εκ και 30χιλ δρόμο από ανισόπεδο κόμβο Ιόνιας στην Φιλιππιάδα μέχρι τον κόμβο Φραξύλας, εκεί που συναντάς τώρα τον Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα κι αριστερά πας για Κανάλι κλπ και δεξιά Καστροσυκιά κλπ.
Ο δρόμος είχε μελετηθεί ως τετράιχνος με διαχωριστικό στη μέση, με διαπλατύνσεις στον τωρινό δρόμο και νέα κομμάτια τα κόμβος Φιλιππιάδας-γέφυρα Καλογήρου και κόμβος Θεσπρωτικού-τέλος Λούρου, με ισόπεδους κυκλικούς κόμβους όπου χρειάζεται και ανισόπεδους μόνο στην γέφυρα Καλογήρου και στην Φραξύλα.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #124 στις: Τρι 05 Ιαν 2016 22:46 »
Καλό ακούγεται αλλά σύνδεση Πρέβεζας με Ιόνια δεν το λες, αφού μέχρι τον κόμβο της Φραξύλας είναι περίπου 15 χιλ. κι άλλα 30 μας κάνουν 45. Μακριά δεν είναι;   
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ