Αποστολέας Θέμα: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ  (Αναγνώστηκε 137947 φορές)

Αποσυνδεδεμένος born_in_drakolimni

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.245
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #125 στις: Τετ 06 Ιαν 2016 11:46 »
Μια γαμημενη ευθεια απο την αρτα μεχρι την πρεβεζα δεν λενε να την κανουν ποτε οι καραγκιοζηδες
Ταλαιπωρειται ο κοσμακης χωρις λογο να παει να κανει ενα μπανιο
Και καθονται και ασχολουνται με το φιλιππιαδα-φραξυλα δεν ξερω και εγω για ποιον λογο
Ηθελα να ξερα απο που θα περασει ο δρομος
Μεσα απο το λουρο η θα γινει παρακαμψη και που?



 :pas: :joker: :pashat:

Αποσυνδεδεμένος ayuto1966

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.088
  • Τα χιλιομετρα ειναι λιγα
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #126 στις: Τετ 06 Ιαν 2016 15:01 »
drakolimnisie μια χαρα ειναι ο δρομος......


Πιστευω πως το κομματι (μιλαμε προ εγναντιας και προ ιονιας οδου) απο Αρτα και να το συνεχισω οχι ως Ηγουμενιτσα ηταν το καλυτερο της Ηπειρου

Εισαι λαθος εδω


Μπορω να σου φερω συγκριση το κομματι απο Κορινθο μεχρι Ναυπλιο(που θεωρειται απο τα πιο τυοριστικα μερη στην  Πελοπονησο) που για να φτασεις μεχρι εχει περνας πανω 6 φορες σιδηροδρομικες γραμμες,μπαινεις ουσιαστικα μεσα απο την χειροτερη πολη που λεγεται Αργος,κανεις ανοητες στροφες χωρις λογο και χιλλια δυο αλλα

Η διαδρομη σκεψου απο Κορινθο μεχρι Τριπολη με την Εθνικη ειναι 1 ωρα και η διαδρομη μεχρι Ναυπλιο που ειναι σαφως; πιο κοντα   ειναι γυρω μια ωρα και και κανενα τεταρτο και βαλε
ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑ NAZIS

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #127 στις: Τετ 06 Ιαν 2016 19:29 »
Καθήστε να γίνει κάαααποτε ο δρόμος και σκούζουμε μετά γιατί γίνεται έτσι κι από που περνάει  :P
Καλά θα ήταν να τον κάνουν σαν την Ιόνια, όπως κάνουν το Αμβρακία-Ακτιο που δεν τελειώνει ποτέ, αλλά χλωμό.
Τώρα γιατί μέχρι τη Φραξύλα, μάλλον γιατί αφενώς θέλουν να καταργήσουν το κομμάτι που περνάει απο Νικόπολη,
να γίνεται δλδ η είσοδος Πρέβεζας μόνο από τον παραλιακό άξονα, που αφετέρου κι αυτός με μιά σύγχρονη σύνδεσή του
κάπου στη μέση(από Λευκάδα έως Ηγουμενίτσα) του με Ιόνια, αναπτύσει ενιαία για όλες τις χρήσεις τις περιοχές που ενώνει.
Κι είναι πολλές αν το δείτε συνολικά, Λευκάδα-Βόνιτσα, Ακτιο-Αεροδρόμιο, Πρέβεζα-Βιομηχανική-Παραλίες μέχρι Βράχο, Παξοί-Πάργα
Τώρα παράκαμψη Λούρου με νέο δρόμο εγώ κατάλαβα από διασταύρωση Θεσπρωτικού μέχρι τέλος Λούρου, στο ίσιο τμήμα
που υπόψιν εκεί και προς τον Αμβρακικό δεν είναι μόνο χωράφια, είναι το ποτάμι, έχει αρδευτικά κανάλια,
βάλτους, παρακάτω λιμνοθάλασσα και γενικά είναι προστατευόμενη από συνθήκες περιοχή από όσο ξέρω.
Είχε πέσει και πρόταση να γίνει δρόμος από διασταύρωση Θεσπρωτικού προς τα πάνω και μετά δεξιά,
πίσω από τα βουναλάκια δλδ, να βγαίνει στο στρατόπεδο στην Φιλιππιάδα και να συνδέεται έτσι με Ιόνια
κι όχι μέσω Πέτρας-γέφυρας Καλογήρου, αλλά μάλλον δεν "περπάτησε" κι έτσι θα πρέπει να φτιάξουν
καινούριο κομμάτι να ενώνει γέφυρα Καλογήρου-Ιόνια, που κι εκεί έχει θέματα με τα νερά και το ποτάμι.
Θα συντομεύσει ο δρόμος για κάτω με Ιόνια και την αναβάθμιση αυτή και κυρίως θα βελτιώσει τρομερά
την άνεση και την ασφάλεια στην μετακίνηση. Αν γίνει..
Μετά το μόνο που θα έχουμε να περιμένουμε, είναι να τελειώσει ο Καχριμάνης κάαααποτε το Τύρια-Θεσπρωτικό
που το σιάχνει από την εποχή που ήταν Νομάρχης  καμιά 15 χρόνια τώρα για νάχουμε κι άλλες επιλογές  :P
 
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος ayuto1966

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.088
  • Τα χιλιομετρα ειναι λιγα
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #128 στις: Πεμ 07 Ιαν 2016 14:00 »
Ειναι προστατευομενη περιοχη οντως και βρισκεται στο προγραμμα Natura 2000...

Kαλα τα λεω chilly

Kατι εμαθα :P
ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑ NAZIS

Αποσυνδεδεμένος New

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.652
  • 0
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #129 στις: Πεμ 07 Ιαν 2016 14:16 »
Kαλα τα λεω chilly

Ο chilly απλώνει πανί και είμαι δίπλα του... πάρε αργότερα.
* ο ΜΟ τριών δεξιών μπακ είναι 27 έτη, των τριών αριστερών μπακ(αγιόκων) 32,5 έτη και 2 κεντρικοί 20 και 24 ετών για τις “χρεώσεις” των γιόκων ... Χόρχε ο 1ος, Okan o 2oς

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #130 στις: Σαβ 09 Ιαν 2016 23:29 »
Ιόνια Οδός: Κάθετος άξονας σύνδεσης με Πρέβεζα με υπογραφή Σπίρτζη 09/01/2016 - 12:30


Σύμφωνα με την ενημέρωση των τοπικών βουλευτών, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε ήδη την απόφαση για την κατασκευή του κάθετου άξονα που θα συνδέει την πόλη της Πρέβεζας με την Ιόνια οδό, ενώ αναμένεται να υπογραφεί και η σύμβαση με την εταιρεία που κατασκευάζει την Ιόνια οδό.

Λεπτομέρειες αναμένεται να γίνουν γνωστές το επόμενο διάστημα, ωστόσο, σύμφωνα με τη μελέτη που είχε δρομολογηθεί επί των ημερών του Σταύρου Καλογιάννη στο υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προβλέπεται η σύνδεση της Ιόνιας Οδού από τον ανισόπεδο κόμβο Φιλιππιάδας μέχρι την παραλιακή οδό Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας.

Η μελέτη περιελάμβανε ανισόπεδους κόμβους στη γέφυρα Καλογήρου και στη θέση Φραξήλα της Εθνικής Οδού Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας, και νέα χάραξη τετράιχνης διατομής στο τμήμα από την Ιόνια Οδό έως την γέφυρα Καλογήρου και στο τμήμα από τον κόμβο Θεσπρωτικού έως τα όρια του Λούρου (παράκαμψη Λούρου). Η υπόλοιπη οδική αρτηρία προβλέπεται να αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο τετράιχνης διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωριστική νησίδα τύπου New Jersey.

Το έργο αυτό αποτελούσε μία από τις βασικές προτεραιότητες της Περιφέρειας Ηπείρου, καθώς βγάζει την Πρέβεζα από την συγκοινωνιακή απομόνωση και αξιοποιεί σε μέγιστο βαθμό τα οφέλη της Ιόνιας Οδού.


Πηγή: agon.gr
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #131 στις: Πεμ 14 Ιαν 2016 10:46 »
Παράθεση
Η μάχη με το χρόνο συνεχίζεται στα εργοτάξια της Ιόνιας Οδού όμως το πρόβλημα των απαλλοτριώσεων παραμένει. Όπως μαθαίνει το ypodomes.com παρότι βρισκόμαστε 14 μήνες πριν την επίσημη λήξη προθεσμίας του έργου και τη λήξη χρηματοδότησης του ΕΣΠΑ, υπάρχουν ακόμα άλυτα τα θέματα με τις απαλλοτριώσεις.

Έτσι στο τμήμα Μεσολόγγι-Μενίδι που θεωρείται το πιο ώριμο κατασκευαστικά έχουμε το παράδοξο να είναι το ένα ρεύμα σχεδόν ολοκληρωμένο (προς Ιωάννινα), το ρεύμα προς Αντίρριο να είναι κάπως πιο πίσω αλλά να υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες απαλλοτριώσεις που κολλάνε την ολοκλήρωση του τμήματος και θέτουν σε κίνδυνο τις ασφυκτικές προθεσμίες.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ακίνητο εταιρείας ιχθυοτροφείου που παραμένει στο συγκεκριμένο τμήμα που παραμένει σε εκκρεμότητα. Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι από τις πιο τρανταχτές καθώς πρόκειται για επαγγελματικό ακίνητο που χρησιμοποιείται και δεν μπορεί να γίνει επίταξη όπως θα μπορούσε να γίνει σε ένα απλό οικόπεδο.

Τα καμπανάκια πρέπει να σημάνουν το γρηγορότερο στο Υπουργείο Υποδομών για να κινητοποιηθεί η αρμόδια υπηρεσία. Να θυμίσουμε πως η αρχική σύμβαση της Ιόνιας Οδού υπεγράφη στις 19 Δεκεμβρίου 2006 και στο κείμενο υπήρχε η παράγραφος που όριζε την παράδοση των χώρων σε 6 μήνες.

9 χρόνια μετά η ιστορία των απαλλοτριώσεων παραμένει βάσανο για την εξέλιξη του έργου και με το χρόνο να κυλά αμείλικτος.

Στα θετικά ο μέχρι τώρα βατός χειμώνας που έχει επιτρέψει στις κατασκευές να προχωρούν ενώ και η συνεχόμενη ροή χρημάτων έχει δημιουργήσει μία θετική εικόνα στο έργο.


Πηγή: www.ypodomes.com
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #132 στις: Παρ 22 Ιαν 2016 17:02 »
Σχεδόν έτοιµη η παράκαµψη Αµφιλοχίας

Περισσότερα από 15 χιλιόμετρα της Ιόνιας Οδού, από τον κόμβο της Αμφιλοχίας μέχρι το εργοστάσιο της Knauf, είναι έτοιμα και θα μπορούσαν να διευκολύνουν τους οδηγούς, όμως ακόμα δεν φαίνεται κάποια προοπτική να δοθούν στην κυκλοφορία.

Είναι ένα οδικό τμήμα όπου οι εργασίες έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί και τα συνεργεία της ΤΕΡΝΑ εργάζονται εντατικά για να γίνουν και οι τελευταίες λεπτομέρειες όπως σήμανση, διαγραμμίσεις και τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας. Αυτό το κομμάτι θα μπορούσε να δοθεί σίγουρα στην κυκλοφορία πριν το Πάσχα για να διευκολύνει τρομερά τους οδηγούς που θα γλυτώσουν το πέρασμα της Αμφιλοχίας και θα συντομεύσουν κατά πολύ το ταξίδι τους.

Όμως η μη ολοκλήρωση των απαλλοτριώσεων σε πολλά άλλα σημεία κάνει την εταιρεία να μην αποδίδει κάποια τμήματα της Ιονίας, έστω και με παρακάμψεις. Και αυτό διότι πολλοί φοβούνται πως τα εναπομείναντα προβλήματα δεν θα ξεπεραστούν μετά γιατί το Δημόσιο θα επαναπαυθεί στα ημίμετρα και την τμηματική απόδοση.

Στην περιοχή της Αμφιλοχίας υπάρχουν αρκετά σημεία στα οποία, ενώ οι ιδιοκτήτες πληρώθηκαν, δεν απελευθέρωσαν ακόμη το χώρο και προσέφυγαν στην δικαιοσύνη, η οποία θα πρέπει να εκδώσει απόφαση για να αποδοθεί ο χώρος στην εταιρεία.

Πηγή: aixmi-news.gr
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #133 στις: Τρι 26 Ιαν 2016 22:23 »
Σε δύσκολους χειμερινούς ρυθμούς είναι το έργο της Ιόνιας Οδού. Οι εργασίες τις τελευταίες μέρες γίνονται με μεγάλη δυσκολία λόγω των κακών καιρικών συνθηκών που επικρατούν σε όλο το μήκος του άξονα.

Στόχος είναι μέχρι το καλοκαίρι του 2017 να έχει ολοκληρωθεί τμηματικά το μεγαλύτερο οδικό έργο της Ηπείρου (και της Δυτικής Στερεάς). Εκτός από τη σήραγγα Κλόκονας που θα χρειαστεί ένα σημαντικό διάστημα παραπάνω  η απόσταση Αντίρριο-Ιωάννινα θα γίνεται σε διάστημα περίπου 90 λεπτών σε ένα ασφαλές κλειστό αυτοκινητόδρομο Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, που θα αλλάξει τα δεδομένα στις μετακινήσεις όχι μόνο στην περιοχή αλλά σε όλο το δυτικό τμήμα της χώρας.

Το έργο έχει ένα σφιχτό χρονοδιάγραμμα καθώς λόγω της χρηματοδότησης του έργου από το ΕΣΠΑ θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2017. Η διάνοιξη της σήραγγας Κλόκοβας από το βόρειο και το νότιο μέτωπο προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς και όλα δείχνουν ότι μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα έχει πλήρως διανοιχθεί.

Μετά θα χρειαστεί ένα διάστημα για την μόνιμη επένδυση της σήραγγας τα έργα Η/Μ και τη σύνδεση της με τον υπόλοιπο αυτοκινητόδρομο.

ΤΑ 4 ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ
Τέσσερα είναι τα εργοτάξια που δίνουν τη καθημερινή μάχη για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού. Αυτά είναι τα παρακάτω:

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ  «ΕΥΗΝΟΣ» (Χιλιομετρική Θέση) ΧΘ0-ΧΘ76,7: Είναι στο νότιο τμήμα της Ιόνιας Οδού και κατασκευάζουν και και την Σήραγγα της Κλόκοβας. Σε αυτό το τμήμα περιλαμβάνεται και το ήδη κατασκευασμένο τμήμα Αγγελόκαστρο-Κουβαράς (η μεγάλη παράκαμψη Αγρινίου).

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΑΜΒΡΑΚΙΑΣ» ΧΘ76,7-ΧΘ145,7: Είναι το κεντρικό τμήμα και ίσως το πιο σημαντικό. Ενώνει την Ιόνια Οδό με τον επίσης υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία. Θα κατασκευαστεί μεταξύ άλλων ο ανισόπεδος κόμβος Αμβρακίας, η γέφυρα Μενιδίου (όπου θα βρίσκεται το εργοτάξιο) στην περιοχή Σύκουλα.

Στο 96οχλμ στην περιοχή Τούμπανο βρίσκεται το λατομείο που θα λειτουργεί για την παραγωγή ασφαλτικών και σκυροδέματος. Αυτό το τμήμα περιλαμβάνει και την παράκαμψη Άρτας.

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ» ΧΘ145,7-ΧΘ170: Πρόκειται για ένα μικρότερο τμήμα που λόγω του ορεινού ανάγλυφου κρίθηκε απαραίτητο. Εδώ θα κατασκευαστούν πιο σημαντικά τεχνικά έργα όπως σήραγγες και γέφυρες.

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ» ΧΘ170-ΧΘ190: Το βορειότερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου που «κουμπώνει» με τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού στην νότια είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων. Εδώ θα έχουμε ακόμα μεγαλύτερα τεχνικά έργα και θεωρείται το δυσκολότερο από όλα τα τμήματα που θα κατασκευαστούν.


Πηγή: www.ypodomes.com
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #134 στις: Πεμ 28 Ιαν 2016 22:18 »
Ιόνια Οδός: Διόδια Κάτω Καλαβρούζας

Τα διόδια της Ιόνιας πριν τις σήραγγες στην Κλόκοβα ετοιμάζονται. Διόδια εκεί, διόδια πριν τη γέφυρα, διόδια στο Ρίο,
μόλις τελειώσει όλο, θάναι καμιά 15ριά χιλιόμετρα, θα θες κάνα 15λεπτο με το σταμάτα-πλήρωνε-ξεκίνα και θα
ακουμπάς 15-20 ευρώ μόνο εκεί για να πας Αθήνα. Το ακριβότερο "κοφτήριο" στην Ελλάδα θάναι το πέρασμα μετά.
Λεπτό-χιλιόμετρο κι ευρό.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #135 στις: Παρ 29 Ιαν 2016 10:31 »
Υποτίθεται οτι θα έχει 4 ή 5 σταθμούς διοδίων από Γιάννενα μέχρι Αντίρριο. Αν έχει τους 3 σε 15 χλμ., από εδώ ως εκεί πόσους θα έχει; 
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος jimakos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.683
  • Ορφέας Αιγάλεω-ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1972
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #136 στις: Παρ 29 Ιαν 2016 11:15 »
Ένας σταθμός σε κάθε νομό, δεν πρέπει να υπάρχει (υποτίθεται), ρε σχετικοί των διοδίων... ή μήπως λανθάνω;
Blue to the hair...

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #137 στις: Παρ 29 Ιαν 2016 11:20 »
Η γέφυρα στο Αντίρριο και τα διόδια της είναι άλλη φάση,
όπως και τα διόδια στο Ρίο που είναι τα πρώτα για Αθήνα.
Τα διόδια της Ιόνιας θάναι τα παρακάτω:

Μετωπικά

– Κλόκοβα- Μεσολόγγι περί τη Χ. Θ. 10+100
– Αγγελόκαστρο- Φυτείες περί τη Χ. Θ. 57+212
– Κομπότι περί τη Χ. Θ. 111+300
– Γοργόμυλος- Αβγό περί τη Χ. Θ. 187+600


Πλευρικά

– 2 στον Α/Κ Γαβρολίμνης στη Χ. Θ. 14+300
– 2 στον Α/Κ Μεσολογγίου στη Χ. Θ. 27+530
– 2 στον Α/Κ Κουβαρά στη Χ. Θ. 75+500
– 2 στον Α/Κ Άρτας στη Χ. Θ. 135+400
– 2 στον Α/Κ Γοργόμυλου στη Χ. Θ. 163+110

http://www.agrinioculture.gr/2014/10/17/komvi-ke-diodia-stin-ionia-odo/
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #138 στις: Πεμ 04 Φεβ 2016 13:40 »
Ιόνια, όπως έρχεσαι Γιάννινα, από Πέντε Πηγάδια προς Μυροδάφνη.
Μετά ξέρετε, από εκεί ως την Εγνατία λίγα πράματα ενώ και πιο
πίσω απ το βίντεο, από Πέντε Πηγάδια-Τσαγκαρόπουλο-Γοργόμυλο
έχει αρκετή δουλειά ακόμη και παραμετά από Γοργόμυλο ως Καμπή Φιλιππιάδας
έχει προχωρήσει αρκετά, σαν το παρακάτω βίντεο περίπου

Ιόνια Οδός

Να και το Πέντε Πηγάδια-Τσαγκαρόπουλο-Γοργόμυλος . Πρόσφατα βίντεο και τα δυό.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #139 στις: Σαβ 06 Φεβ 2016 11:06 »
Οριστικά εκτός ΕΣΠΑ 2014-2020 το Ιωάννινα-Κακαβιά

Οριστικά και με τη ..βούλα μένει εκτός ΕΣΠΑ 2014-2020 μένει το μεγάλο οδικό έργο της Ήπείρου Ιωάννινα-Κακαβιά. Όπως πρώτο αποκλειστικά είχε αποκαλύψει το ypodomes.com στις 23 Δεκεμβρίου το έργο είναι εκτός χρηματοδότησης από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ που περιλαμβάνει τα νέα μεγάλα έργα υποδομής.

Τότε είχαν υπάρξει πολύ μεγάλες αντιδράσεις από τους τοπικούς φορείς, από τον Περιφερειάρχη Ηπείρου μέχρι βουλευτές, πολιτευτές και φορείς της περιοχής.

Η αποκάλυψη του ypodomes.com επιβεβαιώνεται πλήρως μετά από απάντηση σε ερώτηση του βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου για το σχετικό έργο όπου η Προϊσταμένη του Υπουργείου Οικονομίας στο τμήμα ΕΥΔ/ΕΠ-ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ Ζωή Παπασιώπη αναφέρει πως "το έργου του οδικού άξονα Ιωάννινα-Κακαβιά δεν περιλαμβάνεται στο τρέχον εγκεκριμένο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη (ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ) 2014-2020."

Η συνέχεια είναι επίσης απογοητευτική καθώς αναφέρει " Εντούτοις, δεδομένου ότι εμπίπτει στους στρατηγικούς στόχους του θα μπορούσε να συμπεριληφθεί στην επόμενη αναθεώρηση (...).Βασικές προϋποθέσεις είναι αφενός η άυξηση των διαθέσιμων πόρων του εν λόγω Άξονα Προτεραιότηυας και αφετέρου να αποτελεί επιλογγή του αρμόδιου Φορέα Πολιτικής, ήτοι του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων".

Ουσιαστικά για να μπορέσει το έργο να μπει σε τροχιά υλοποίησης είναι να αυξηθούν οι πόροι του ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ, πράγμα αρκετά δύσκολο στο  νέο ΕΣΠΑ καθώς ακόμα και έτσι, υπάρχει ήδη ως γνωστόν overbooking σε ποσοστό 140%,  ενώ προτεραιότητα των έργων με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ θα έχουν σιδηροδρομικά και όχι οδικά έργα, ενώ πετάει την μπάλα στο γήπεδο του Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ καθώς αναφέρει ότι είναι επιλογή του αν τελικά θελήσει να το εντάξει σε κάποιο πρόγραμμα υλοποίησης μελλοντικά.

Επί της ουσίας οι Ηπειρώτες θα πρέπει να ξεχάσουν την υλοποίηση του έργου μέχρι νεωτέρας ή να αναζητήσουν διαφορετικές πηγές υλοποίησης, καθώς το όνειρο της ολοκλήρωσης της Ιόνιας Οδού από το Αντίρριο ως την Κακαβιά θα συνεχίσει να αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός.

Πηγή: www.ypodomes.com


Υ.Γ. Όλα τα φράγκα της Αλβανίας μαζεύτηκαν στα Τίρανα. Κάνε το Γιάννενα - Τίρανα 2,5 ώρες δρόμο και μην κοιμάσαι.
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #140 στις: Σαβ 06 Φεβ 2016 12:57 »
τι τον θες τον δρομο Μιχάλη μου;

Εδω θα φτιαξουμε σιδηρόδρομο!!

http://www.php.gov.gr/images/stories/prokirikseis/2016/CBIP/CBIP_%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%9B%CE%97%CE%A8%CE%97_PROK_2.pdf

 :stop: :stop: :stop:

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #141 στις: Σαβ 06 Φεβ 2016 13:00 »
Αναβάθμιση αεροδρομίου επίσης.

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #142 στις: Σαβ 06 Φεβ 2016 13:21 »
Δήμαρχος νομάρχης περιφερειάρχης σταθμάρχης... Το λιμενάρχης τ ξέφκε ή σκοπεύει να μας φέρει και θάλασσα;  :P
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #143 στις: Σαβ 06 Φεβ 2016 23:09 »
Και η προκήρυξη του διαγωνισμού.

http://www.php.gov.gr/images/stories/prokirikseis/2016/CBIP/CBIP_%CE%94%CE%99%CE%91%CE%9A%CE%97%CE%A1%CE%A5%CE%9E%CE%97_v10.pdf

Απ' ότι θυμάμαι, η Αλβανία δεν έχει σιδηροδρομικό δίκτυο. Η Ήπειρος, επίσης, πελέ. Προς τι όλο αυτό δηλαδή, μιας και ένα μικρό δίκτυο απομονωμένο απ' το υπόλοιπο, είναι ασύμφορο;

Προέχει το Ηγουμενίτσα - Γιάννενα - Καλαμπάκα. Λέω...

Και φυσικά το Γιάννενα - Κακαβιά - Τίρανα οδικώς.

Όσο για το αεροδρόμιο, αυτό νομίζω είναι πονεμένη ιστορία.
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος New

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.652
  • 0
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #144 στις: Σαβ 06 Φεβ 2016 23:20 »
Η μελέτη προκηρύχτηκε, τσέπη για τις 58.000 θα βρεθεί, συρτάρι για να παραχωθεί διαθέτει ο Καχριμάν Αγάς... ο "φαξ" κομιστής της ΠΑΕ.

Θα γυρίσουμε και καουμπόικα στη Ζαραβίνα.
 
* ο ΜΟ τριών δεξιών μπακ είναι 27 έτη, των τριών αριστερών μπακ(αγιόκων) 32,5 έτη και 2 κεντρικοί 20 και 24 ετών για τις “χρεώσεις” των γιόκων ... Χόρχε ο 1ος, Okan o 2oς

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #145 στις: Κυρ 07 Φεβ 2016 10:48 »
Παράθεση
Προέχει το Ηγουμενίτσα - Γιάννενα - Καλαμπάκα. Λέω..

Προέχει το Ηγουμενίτσα - Κωνσταντινουπολη.

Για οσους εχουν λιγο νιονιό στο κεφάλι τους

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #146 στις: Τετ 17 Φεβ 2016 14:11 »


Και η γέφυρα.




Το νότιο τμήμα της γέφυρας που έχει ακόμα δουλειά.




Και η μελλοντική του σύνδεση.
Ενάμιση μήνα μετά και η γέφυρα αυτή κοντεύει να τελειώσει βίντεο

Και μετά από πολύ καιρό επίσημο βίντεο από την εταιρεία για την πρόοδο

«Ιόνια Οδός» - Ιανουάριος 2016
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος thodoris

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.751
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #147 στις: Πεμ 18 Φεβ 2016 15:35 »
Παράθεση
Προέχει το Ηγουμενίτσα - Κωνσταντινουπολη.

Για οσους εχουν λιγο νιονιό στο κεφάλι τους

για πολλους λογους.....αλλα.....τους κανει και αλλο λιμανι και μπαινουν μετα μεσα....αν με πιανεις

Αποσυνδεδεμένος ayuto1966

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.088
  • Τα χιλιομετρα ειναι λιγα
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #148 στις: Πεμ 18 Φεβ 2016 15:45 »
Με ενα μνημονιο  ακομη θα μας φτιαξουνε και μετρο στα Γιαννινα,και με ενα δευτεο μνημονιακι στα καπακια θα μας δημιουργησουμε  στην Ηπειρο και το δικο μας  Παλομαρ για δρομολογια προς τον πλανητη Αρη...........


Καποιοι αναλογοι Μπομπολες και παλι θα κονομησουνε με την κατασκευη σιδηροδρομικης γραμμης!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Πεμ 18 Φεβ 2016 15:52 από ayuto1966 »
ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑ NAZIS

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #149 στις: Παρ 19 Φεβ 2016 23:29 »
agon.gr

Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2016 | Αποστόλης Τζελέτας

Τη φρενάρουν οι απαλλοτριώσεις

Οι εκκρεμότητες με τις απαλλοτριώσεις αποτελούν το μόνο σοβαρό εμπόδιο στην πορεία κατασκευής της Ιόνιας Οδού στην Ήπειρο, καθώς τεχνικά και οικονομικά ζητήματα έχουν ξεπεραστεί, με το έργο να έχει ανεβάσει ρυθμούς.

Στελέχη της κατασκευάστριας εταιρείας ΤΕΡΝΑ ΑΕ εκφράζουν τη βεβαιότητα ότι η κεντρική αρτηρία από το Κομπότι έως και την Πέρδικα θα είναι σε θέση να δοθεί στην κυκλοφορία έως το τέλος του χρόνου, ενώ δυνητικά υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής και του τμήματος μέχρι τη σύνδεση με την Εγνατία Οδό μέχρι τις αρχές του 2017. Ωστόσο, αν δεν επιλυθούν άμεσα τα ζητήματα με τις απαλλοτριώσεις, θα υπάρχουν εκκρεμότητες σε κόμβους που δε θα είναι δυνατόν να λειτουργούν, κάτι που μπορεί να οδηγήσει και σε καθυστερήσεις παράδοσης και των έτοιμων τμημάτων στην κυκλοφορία, θέμα που θα αποφασίσει το Υπουργείο Υποδομών.

Τα μεγαλύτερα προβλήματα με ιδιοκτησίες που δεν έχουν αποδοθεί, εντοπίζονται στο Νομό Ιωαννίνων στην περιοχή του Επισκοπικού, σε μια έκταση 2-3 χλμ. μετά το στρατόπεδο του Αβγού, που πρόσφατα απελευθερώθηκε, ενώ ζήτημα υπάρχει και με 5-6 ιδιοκτησίες στη συμβολή της Ιόνιας με την Εγνατία Οδό. Αντίστοιχα, στους Νομούς Άρτας και Πρέβεζας εκκρεμότητες με απαλλοτριώσεις υπάρχουν στον κόμβο Καμπής, στον ημικόμβο Αμμότοπου και στον κόμβο Γοργόμυλου.

«Το πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις είναι το πιο σοβαρό που αντιμετωπίζουμε διαχρονικά στην εξέλιξη του έργου. Τεχνικά και οικονομικά δεν υπάρχουν προβλήματα, καταφέραμε και καλύψαμε το χαμένο έδαφος με τα προβλήματα που είχαμε στις προμήθειες την περίοδο των capital controls και κατασκευαστικά είναι εφικτός ο στόχος να δοθεί το έργο στην κυκλοφορία πριν το τέλος του έτους. Ωστόσο, όλα είναι υπό την αίρεση του τι θα γίνει με τις απαλλοτριώσεις. Ευτυχώς που υπάρχει και βοήθεια από κάποιους ιδιοκτήτες και καλή συνεργασία με τους Δήμους, στους οποίους και εμείς προσφέρουμε ανταποδοτικά, διαφορετικά το πρόβλημα θα ήταν ακόμη μεγαλύτερο», δήλωσε στον «Η.Α.» ο εργοταξιάρχης της ΤΕΡΝΑ ΑΕ στην Καμπή Κωνσταντίνος Μπάκας.

Κάποιες καθυστερήσεις παρουσιάζονται και σε σημεία που εντοπίστηκαν αρχαιολογικά ευρήματα και αυτή τη στιγμή οι Αρχαιολογικές Υπηρεσίες βρίσκονται εγκατεστημένες σε δύο σημεία, στον ημικόμβο του Αμμότοπου και στον κόμβο του Γοργόμυλου. Όμως, αυτό δεν προβληματίζει ιδιαίτερα τον ανάδοχο, με τον κ. Μπάκα να κάνει λόγο για άριστη συνεργασία, διαπιστώνοντας πως οι εργασίες γίνονται με εντατικούς ρυθμούς και με επιπλέον προσωπικό που προσλαμβάνει η εταιρεία όπου αυτό απαιτείται.

«ΤΡΕΧΕΙ» ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε η «Νέα Οδός ΑΕ», στο τέλος Ιανουαρίου η συνολική πρόοδος των κατασκευαστικών εργασιών στην Ιόνια Οδό άγγιζε το 68,62%. Πιο προχωρημένο είναι το έργο στην περιοχή της Ηπείρου με το τμήμα από το 145,7 χλμ. έως το 170 χλμ. που ανήκει στην ευθύνη του Εργοταξίου Καμπής να είναι ολοκληρωμένο στο 75% έχοντας ήδη ασφαλτοστρωθεί περισσότερο από το 60% του οδικού άξονα, και αυτό από το 170 χλμ.έως το 190 χλμ. που ανήκει στο Εργοτάξιο Πέρδικας να αγγίζει το 80%.

Εντατικοί είναι οι ρυθμοί των εργασιών στην περιοχή της Αμφιλοχίας και στη Γέφυρα Μενιδίου, με την κατασκευάστρια εταιρεία να θέλει να δώσει το κομμάτι της Αμφιλοχίας πριν το καλοκαίρι. Σημαντική είναι επίσης η πρόοδος των εργασιών στην σήραγγα Κλόκοβας, που ξεκίνησε με την μεγαλύτερη καθυστέρηση, λόγω των προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Από τις τέσσερις συνολικά σήραγγες του έργου, η διάνοιξη αυτών της Μακύνειας, της Καλυδώνας και της Αμπελιάς έχει ήδη ολοκληρωθεί, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η εκσκαφή της μεγαλύτερης σήραγγας στην Κλόκοβα, με συνολικό μήκος 2.854 μέτρα, η διάνοιξη της οποίας πραγματοποιείται ταυτόχρονα και από τα δύο μέτωπα. Στο τέλος Ιανουαρίου η εκσκαφή στο μέτωπο εισόδου προσέγγιζε τα 650 μέτρα, ενώ αντίστοιχα αυτή του μετώπου εξόδου ξεπερνούσε τα 990 μέτρα.

Ενώνεται η Γέφυρα Τσαγκαροπούλου

Μία από τις πιο δύσκολες τεχνικά προκλήσεις ήταν η Γέφυρα Τσαγκαροπούλου, η μεγαλύτερη από τις 24 γέφυρες που κατασκευάζονται στα περίπου 196 χιλιόμετρα του άξονα της Ιόνιας Οδού. Πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη σε κεντρικό άνοιγμα (162 μ.) γέφυρα στην περιοχή της Ηπείρου, μετά από αυτές του Μετσόβου (235 μ.) και Βοτονοσίου (230 μ.), αντίστοιχη με τη Γέφυρα Περιστερίου (155 μ.) της Εγνατίας Οδού.

Η Γέφυρα Τσαγκαροπούλου, εννέα μεσοβάθρων, κατασκευάζεται με τη μέθοδο της προβολοδόμησης, η οποία χρησιμοποιείται στην περίπτωση μεγάλων ανοιγμάτων και υψών, σε περιοχές όπου δεν μπορεί να γίνει χρήση κλασικών ικριωμάτων ή η χρήση τους είναι ασύμφορη. Η μέθοδος αυτή συνήθως εφαρμόζεται για ανοίγματα 70 έως 300 μ.

Ο βαθμός δυσκολίας ήταν μεγάλος, κυρίως λόγω του μεγάλου ύψους, αλλά και των δυσμενών καιρικών συνθηκών, κάτω από τις οποίες έπρεπε να προχωρήσει η κατασκευή του έργου, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο.
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.