Αποστολέας Θέμα: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ  (Αναγνώστηκε 138183 φορές)

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.316
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #150 στις: Τετ 09 Μάρ 2016 13:25 »
Παράθεση
Υπεγράφη η συμφωνία για υπερταχεία Ηγουμενίτσα – Κωνσταντινούπολη
Η κατασκευή υπερταχείας σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέει την Ηγουμενίτσα με την Κωνσταντινούπολη υπεγράφη χθες στη Σμύρνη από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και τον Τούρκο ομόλογό του Αχμέτ Νταβούτογλου στη διάρκεια του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας- Τουρκίας.
Έξι συνολικά συμφωνίες υπεγράφησαν χθες, με σημαντικότερη ίσως την επικαιροποίηση της συμφωνίας για την επιστροφή στην Τουρκία των παράνομων μεταναστών. Παρόλα αυτά η δημιουργία της υπερταχείας που θα συνδέει Ηγουμενίτσα και Κωνσταντινούπολη θα αποτελέσει μια καλή βάση για την λεγόμενη «σιδηροδρομική Εγνατία», ενός σημαντικότατου και καινοτόμου έργου που επί δεκαετίες παραπέμπεται στις καλένδες.
Οι άλλες συμφωνίες αφορούν  έναρξη αεροπορικής σύνδεσης μεταξύ Αθήνας – Αγκυρας, την  υπογραφή μνημονίου συνεργασίας μεταξύ του λιμανιού της Σμύρνης και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, την κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων στον Έβρο και την κατασκευή δεύτερης γέφυρας στους Κήπου, την ανάπτυξη της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών και τη συνεργασία του ΑΠΕ-ΜΠΕ με το πρακτορείο Αναντολού και της ΕΡΤ με την τουρκική κρατική ραδιοτηλεόραση.
vimanews.gr

Σε πόσες δεκαετίες θα γίνει,αν γίνει;;;

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #151 στις: Τετ 09 Μάρ 2016 21:26 »
Μέχρι να γίνει δε θα υπάρχει τουρκία.
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος Mpakoulieros

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.640
    • Προφίλ
    • http://i.imgur.com/Eg6L7Ne.png
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #152 στις: Τετ 09 Μάρ 2016 23:33 »
Μέχρι να γίνει δε θα υπάρχει τουρκία.

Θα υπάρχει αλλά κατά πάσα πιθανότητα δεν θα υπάρχει αυτή η Τουρκία που ξέρουμε.
Μην είστε πάντως εντελώς σίγουροι πως μια τέτοια εξέλιξη βολεύει την Ελλάδα a priori.
Ο Π.Α.Σ. ανήκει στα μεγάλα ποδοσφαιρικά αφηγήματα!

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #153 στις: Πεμ 10 Μάρ 2016 00:36 »
Ποιά Ελλάδα; Δεν υπάρχει και ούτε θα ξαναϋπάρξει Ελλάδα. Ευρώπη. Οτι βολεύει αυτή.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #154 στις: Σαβ 12 Μάρ 2016 22:41 »
Δέδες: Στην κυκλοφορία το καλοκαίρι Κουβαράς-Αμφιλοχία και Ιωάννινα-Άρτα το χειμώνα

Την λειτουργία του πρώτου τμήματος της Ιόνιας Οδού από τον Κουβαρά μέχρι και την παράκαμψη Αμφιλοχίας το καλοκαίρι προανήγγειλε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες κατά τη διάρκεια σύσκεψης στην Περιφέρεια Ηπείρου. Μέσα στο 2016 θα λειτουργήσει το τμήμα Ιωάννινα-Άρτα ενώ συνολική παράδοση του έργου θα είναι τον Μάρτιο του 2017.
Ο Γενικός Γραμματέας μεταξύ άλλων, ανέφερε: "Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη Ηπείρου όχι μόνο για την υποδοχή και την φιλοξενία, αλλά και για την έμπρακτη και ενεργή συνεργασία στα μεγάλα εθνικής σημασίας έργα, τα οποία εξελίσσονται στην Ήπειρο.
Και πράγματι, πρώτο και κρισιμότερο, για την Ιόνια Οδό, έχουμε πλέον ένα καταληκτικό χρονοδιάγραμμα παράδοσής της, μετά από συμφωνία στο πλαίσιο συναντίληψης που υπογράφτηκε από τον υπουργό κ. Σπρίρτζη τους εκπροσώπους του παραχωρησιούχου και του κατασκευαστή, η οποία έχει αρχίσει και παίρνει σάρκα και οστά, μέσα από μια μεγαλύτερη κινητοποίηση και επιτάχυνση από αυτή που υπήρχε και ήταν ήδη αρκετά ικανοποιητική, σε όλες τις εργασίες σε όλο το μέτωπο της Ιόνιας Οδού.
Ο στόχος της παράδοσης το Μάρτιο του 2017 είναι εθνικός. Αν η πατρίδα μας δεν καταφέρει να τον εκπληρώσει, θα αναγκαστεί να επιστρέψει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρωπαϊκών επιδοτήσεων και να πληρώσει πρόστιμα σε σχέση με την καθυστέρηση του έργου.
Άρα η συσπείρωση και η κινητοποίηση όλων των δυνάμεων, και της κατασκευαστικής κοινοπραξίας  και των υπηρεσιών του Υπουργείου, αλλά και η καθοριστική συμβολή της Περιφέρειας είναι αναγκαία για να επιτύχουμε αυτό το στόχο. Μετά την εικόνα που είχαμε σήμερα θεωρούμε σίγουρα ότι θα τον πετύχουμε.
Ήδη υπάρχουν και δύο ενδιάμεσοι χρονικοί ορίζοντες. Ότι αρκετά χιλιόμετρα δρόμου, από το Κουβαρά μέχρι την Αμφιλοχία, παρακάμπτοντας την Αμφιλοχία θα παραδοθεί μέσα στο καλοκαίρι του τρέχοντος έτους, ενώ το κομμάτι Ιωάννινα-Άρτα θα είναι έτοιμο και θα παραδοθεί μέχρι τέλος της χρονιάς.
Είμαστε και εγώ και οι υπηρεσιακοί παράγοντες απόλυτα ικανοποιημένοι από τους ρυθμούς που έχουν επιτευχθεί σήμερα στα εργοτάξια, αλλά και από την ποιότητα του κατασκευαστικού έργου. Γιατί εκτός από το να παραδώσουμε το έργο, πρέπει να είμαστε βέβαιοι, και αυτό διασφαλίζεται, ότι θα είναι τεχνικά άρτιο και άριστο από άποψη τεχνικής ασφάλειας.
Αναλάβαμε συγκεκριμένη δέσμευση σε σχέση με το σύστημα των αναλογικών διοδίων, που θα εφαρμοστεί στην Εγνατία Οδό και κατ’ επέκταση σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας, και στην Ιόνια. Όπως γνωρίζετε, στα πρώτα θέματα της ατζέντας του υπουργείου που έθεσε ο κ. Σπίρτζης στις διαπραγματεύσεις, τις επαφές και τις συνεργασίες με τους παραχωρησιούχους όλων των αυτοκινητόδρομων είναι η εφαρμογή ενός αναλογικού συστήματος διοδίων, που θεωρούμε ότι είναι το πιο δίκαιο σύστημα καθώς ο χρήστης πληρώνει για τα χιλιόμετρα που διανύει και όχι όπως στα τοπικά διόδια, τα οποία είναι σε καθορισμένες αποστάσεις.
Η Εγνατία Οδός Α.Ε. έχει πλέον εντολή του Υπουργείου να προχωρήσει στην μελέτη του αναλογικού συστήματος διοδίων με τη γρήγορη εφαρμογή του και μάλιστα με συγκεκριμένες ελαφρύνσεως και ρυθμίσεις για τους μόνιμους κατοίκους των περιοχών που διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος, οι οποίοι δεν έχουν παράπλευρο δίκτυο για να εξυπηρετηθούν. Θα υπάρχει μια ειδική εκπτωτική πολιτική ανακούφισης των μόνιμων κατοίκων που έχουν τακτικές και καθημερινές μετακινήσεις διαμέσου των αυτοκινητοδρόμων.
Πιστεύω είναι μια καλή ευκαιρία η Ιόνια Οδός, που δεν αποτελεί απλά έναν αυτοκινητόδρομο αλλά μια αρτηρία ανάπτυξης, να συνδυαστεί με όλα τα παράπλευρα έργα και παρεμβάσεις και υποδομές, που είναι αναγκαίες ώστε η Ήπειρος να ξεφύγει από την εικόνα της φτωχής Περιφέρειας της Ευρώπης και να αρχίσει να οδηγείται σιγά- σιγά στην αναπτυξιακή ανασυγκρότησή της, και γιατί όχι και απογείωση. Υπάρχουν χρήσιμες  και ενδιαφέρουσες προτάσεις του Περιφερειάρχη, όχι μόνο για τον  βηματισμό των έργων, αλλά και σε μεθόδους χρηματοδότησης τους.
Άρα θα επακολουθήσει μια συνάντηση σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο με τον Υπουργό κ. Σπίρτζη όπου η δέσμη των αναπτυξιακών υποδομών που έθεσε ο Περιφερειάρχης θα συζητηθεί και από εκεί θα έχουμε χρήσιμα και θετικά νέα και αποφάσεις".
Ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, μεταξύ άλλων, ανέφερε τα εξής: "Σήμερα είχαμε τη χαρά να έχουμε μαζί μας τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών κ. Δέδε. Πρώτο θέμα που συζητήσαμε είναι η Ιόνια Οδός.  Τονίσαμε ότι σε κάποια σημεία που υπάρχουν προβλήματα, θα βοηθήσουμε και μεις για να εφαρμοστεί η μέθοδος της επίταξης και να τελειώνει αυτό το θέμα. Κάνω έκκληση σε όλους, ότι  πρέπει αυτά τα λίγα χιλιόμετρα,  με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί με τα δικαστήρια και τις απαλλοτριώσεις να αποδοθούν και να τελειώσει άμεσα αυτό το έργο.
Δεύτερον συζητήσαμε  τη δυνατότητα κατασκευής μέσω του πακέτου Γιούνκερ των τμημάτων Γιάννενα- Κακαβιά και  Άκτιο - κόμβο της Φιλιππιάδος. Επίσης συζητήσαμε για το υπόλοιπο τμήμα του Ε65 που μας ενδιαφέρει,  για το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων και για το τι πρέπει να γίνει, αλλά και για το υψηλό κόστος των εισιτηρίων. Συζητήσαμε  για τις ζημιές από την κακοκαιρία  και ζητήσαμε να υπάρξει η ανάλογη βοήθεια από το υπουργείο Υποδομών.
Αναφερθήκαμε στην Εγνατία οδό και στους κόμβους που πρέπει να γίνουν, αλλά και  για  τα διόδια που διαχρονικά έχουμε πει ότι πρέπει να είναι αναλογικά και να λαμβάνεται υπόψη το γεγονός  ότι ειδικά στην Ήπειρο σε πολλές περιπτώσεις  λόγω της ιδιομορφίας του εδάφους, είναι ο μοναδικός δρόμος που μπορούν να ακολουθήσουν οι κάτοικοι της περιοχής μας.
Θέλω να   ευχαριστήσω τον Γ.Γ.  για τη συνεργασία.   
Ήταν πολύ χρήσιμη η σημερινή συνάντηση και επίσκεψη του, ο οποίος  μας ενημέρωσε και τον ενημερώσαμε γιατί από κοντά παρακολουθούμε τα θέματα,  δεν θέλουμε να είμαστε έξω από τα προβλήματα της περιοχής, τα οποία  πρέπει να αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί. 
Περιμένουμε η Ιόνια Οδός το 2017 να είναι γεγονός, δεύτερον να έχει και τα υπόλοιπα τμήματα  και τρίτον από τη συζήτηση που κάναμε στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων,  από ότι φαίνεται θα πάμε καλά. Αναμένω ό,τι συζητήσαμε να γίνουν πράξη".

Πηγή: Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com


Τα bolds δικά μου.
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #155 στις: Κυρ 20 Μάρ 2016 20:58 »











70 μέρες μετά και η πρόοδος είναι εμφανής. Αν συνεχίσει σ' αυτό το ρυθμό, μετά το Αυγό κι ως την Καμπή θα είναι έτοιμο μέσα στο Καλοκαίρι, εκτός από λεπτομέρειες.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυρ 20 Μάρ 2016 21:07 από Mikkael_Sin »
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #156 στις: Τετ 30 Μάρ 2016 22:20 »
12 μήνες πριν τον Μάρτιο του 2017 και τα έργα στην Ιόνια Οδό είναι σε πλήρη εξέλιξη, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει παραδοθεί κάποιο νέο τμήμα.

Αυτό αναμένεται να γίνει το καλοκαίρι με τη λειτουργία του τμήματος Κουβαράς-Αμφιλοχία και να συνεχιστεί με τη λειτουργία και άλλων τμημάτων μέχρι τον επομένο Μάρτιο.

Στο οικονομικό πεδίο, όπως δηλώθηκε πρόσφατα από τον Γ.Γ.Υποδομών κο Δέδε είναι η πρώτη φορά που το Δημόσιο δεν χρωστά στον παραχωρησιούχο. Σύμφωνα με το πλαίσιο συναντίληψης το Δημόσιο θα πρέπει στην υπόλοιπη περίοδο της κατασκευής να φροντίζει να εξοφλεί εμπρόθεσμα τις οφειλές που θα πιστοποιούνται ενώ θα τακτοποιεί και τις υποχρεώσεις του αναφορικά με τα προβλήματα που παρουσιάζονται.

Στις απαλλοτριώσεις έχει προωθηθεί νομοθετική ρύθμιση, με συνεργασία Υπουργείου Υποδομών και Υπουργείου Δικαιοσύνης σύμφωνα με την οποία γίνονται απαλλοτριώσεις-εξπρές. Oυσιαστικά ακολουθείται η διαδικασία που υπήρχε και στα Ολυμπιακά έργα με διπλό στόχο.

Από τη μία να αποδίδονται τάχιστα οι απαραίτητες εκτάσεις στον παραχωρησιούχο για να μην καθυστερούν τα έργα και από την άλλη για να μην δημιουργείται νέο έδαφος για την απαίτηση καταβολής νέων αποζημιώσεων του Δημοσίου.

Οι εναπομείνασες απαλλοτριώσεις δεν είναι πολλές, είναι όμως οι πιο δύσκολες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση ιδιοκτήτη στην περιοχή Κάμπος Αμπελακίου Αιτωλοακαρνανίας σύμφωνα με το agrinionews.gr όπου ενώ δόθηκε από το Δημόσιο το αρχικό ποσό για τα έξοδα μετεγκατάστασης, ο ιδιοκτήτης αρνήθηκε να αφήσει το ακίνητο καθώς δεν είχε λάβει την πλήρη αποζημίωση.

Αποτέλεσμα ήταν να καθυστερεί η παράδοση της έκτασης. Το συγκεκριμένο φαινόμενο είναι σύνηθες με το Υπουργείο να κρατά χαμηλό προφίλ και ισορροπίες για να μην υπάρξει ένταση.

Στα αρχαιολογικά είχαμε θέματα με το μέτωπο της Αλίκυρνας, όπου βρέθηκε αρχαίος οικισμός υψηλής σπουδαιότητας. Σε αυτή την περίπτωση είχαμε συνεργασία των Υπουργείων Υποδομών-Πολιτισμου.

Η λύση δόθηκε μετά από θετική απόφαση του ΚΑΣ για τη συνέχιση των εργασιών καθώς βρέθηκε τεχνική λύση για να ολοκληρωθεί το έργο και στο συγκεκριμένο σημείο.


Πηγή: www.ypodomes.com

"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #157 στις: Παρ 01 Απρ 2016 14:38 »
Πάρτε και μια χτεσινή ασπρόμαυρη δορυφορική του κομματιού της Ιόνιας από Εγνατία μέχρι Άρτα.
Αφήστε να φορτώσει και ζουμάρετε.
Μπορεί να μην έχει καλή ανάλυση, αλλά καταλαβαίνεις κάμποσα. Τα άσπρα κομμάτια είναι στα χωματουργικά,
τα σκούρα έχει πέσει άσφαλτος, τα "πλατιά" έχουν δουλειά ακόμα, φαίνεται που δεν έχει δουλευτεί τπτ ακόμη,
όπως το κομμάτι μετά το στρατόπεδο ή τα λίγα που έχουν γίνει για τον κόμβο στην Εγνατία, φαίνεται που θα είναι το ΣΕΑ κλπ
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #158 στις: Παρ 01 Απρ 2016 22:57 »
Δύσκολο να τσεκάρεις και να διακρίνεις πράγματα.

Ο ΣΕΑ είναι εκείνο το ορθογώνιο σχήμα κοντά στη σύνδεση με Εγνατία;

Θα είναι όντως ο μεγαλύτερος σε Εγνατία και Ιόνια, όπως μαθαίνω;

Οι απαλλοτριώσεις στο Νομό σε ποιο στάδιο βρίσκονται;
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #159 στις: Τετ 06 Απρ 2016 21:30 »
Το ΣΕΑ είναι όπως βλέπεις τη δορυφορική, ο χώρος με τα εκτεταμένα χωματουργικά αριστερά από ΙΚΕΑ και ανάμεσα Επισκοπικό-σήραγγα Αμπελιάς.
Για το μεγαλύτερο δεν ξέρω, μεγάλο μ φαίνεται κι αυτό στον Εύηνο, που είναι σε κομβικό σημείο(πριν ή αφού έχεις περάσει) τις σήραγγες στην Παλιοβούνα(Κλόκοβα) και το Ρίο-Αντίρριο.
Για απαλλοτριώσεις ήξερα για θέματα στο Επισκοπικό και στον κόμβο με Εγνατία, αλλά δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι και τι, τώρα στα κοντά.

Χτεσινό από e-maistros.gr (Αμφιλοχιώτικο σάϊτ)

Φωτό από τον υπό διαμόρφωση κόμβο όπως πάμε από Γιάννινα-Αμφιλοχία(και λίγο πριν δούμε τη θάλασσα δεξιά)



Και βίντεο από τον κόμβο μετά την Αμφιλοχία(Αμβρακία) και με κατεύθυνση προς Γιάννινα.

Ιόνια Οδός πρόοδος εργασιών Απρίλιος 2016

Αν προσέξετε το διαχωριστικό Τζέρσεϊ από εκεί και μετά γίνεται μονό κι από ότι ξέρω έτσι θάναι μέχρι Γιάννινα και ο δρόμος 2 μέτρα συνολικά μικρότερος σε φάρδος.

Και κείμενο:

Στην τελική ευθεία η παράκαμψη της Αμφιλοχίας

Οι εργασίες της Ιονίας Οδού στην παράκαμψη της Αμφιλοχίας οδεύουν προς ολοκλήρωση. Τα 25 χιλιόμετρα από τον κόμβο του Κουβαρά μέχρι την έξοδο της Αμφιλοχίας (που παρακάμπτουν την πόλη της Αμφιλοχίας), με το ρυθμό των εργασιών θα είχαν παραδοθεί ήδη από το φθινόπωρο του 2015, αν οι απαλλοτριώσεις δεν καθυστερούσαν τις εργασίες. Σήμερα το κομμάτι αυτό είναι σχεδόν έτοιμο, ασφαλτοστρωμένο και στα δύο ρεύματα με στηθαία και διαχωριστικά σχεδόν στο σύνολο του. Απομένουν να ολοκληρωθούν οι εργασίες στους κόμβους, διαγράμμιση και σήμανση. Η παράδοση της παράκαμψης έχει δρομολογηθεί στα μέσα καλοκαιριού. Η έξοδος της εθνικής οδού από το κέντρο της Αμφιλοχίας ήταν ένα πάγιο αίτημα των  κατοίκων και των υγιών επιχειρήσεων της πόλης, που επιτέλους πραγματοποιείται.
Ωστόσο με εξαιρετικά ταχύ ρυθμό προχωράει η διάνοιξη της Σήραγγας Κλόκοβας η εκσκαφή στο μέτωπο εισόδου προσέγγιζε τα 880 μέτρα, ενώ αντίστοιχα αυτή του μετώπου εξόδου ξεπερνούσε τα 1.300 μέτρα, δηλαδή συνολικά 2.180 με συνολικό μήκος 2.854 μέτρα και πρόοδος 76%. Αν συνεχιστούν οι ίδιοι ρυθμοί η πλήρης διάνοιξη θα επιτευχθεί μέσα στο καλοκαίρι, πολύ νωρίτερα από όσο είχε προβλεφθεί.



Βρήκα και κάνα δυό φωτό(10 μέρες πίσω) από τον κόμβο στον Κουβαρά(εκεί που ξεκινάει η "παράκαμψη" Αγρινίου)





Η πρώτη δείχνει προς νότια και η δεύτερη προς βόρεια.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #160 στις: Τετ 06 Απρ 2016 22:17 »
Ευχαριστώ  8)
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #161 στις: Δευ 11 Απρ 2016 22:26 »
Ελα εορτάζοντα, ενημέρωση-δώρο για Ιόνια στο κομμάτι Γιάννινα-Φιλιππιάδα  ::)
Οποιος πάει για σήραγγα Δωδώνης, λίγο πριν από αυτή θα δει έργα για κόμβο Ιόνιας-Εγνατίας.
Τις κολώνες της γέφυρας εκατέρωθεν της Εγνατίας που θα περνάει πάνω της και θα εξυπηρετεί την κατεύθυνση Γιάννινα-Ιόνια και Ιόνια-Ηγουμενίτσα
Τα έργα που τρώνε το λόφο δεξιά πριν την Κοσμηρά για να κουμπώσει η είσοδος-έξοδος από και προς τη γέφυρα και η ένωση με την Εγνατία
Και από την άλλη μεριά τα χωματουργικά της διχάλας που έρχεται από Ιόνια να κουμπώσει στην Εγνατία και να εξυπηρετεί το Ιόνια-Γιάννινα και το Εγνατία-Ιόνια.
Τα έργα στο σημείο εκείνο έχουν δουλειά, όπως δουλειά έχει και το κομμάτι από εκεί μέχρι την είσοδο της σήραγγας της Αμπελιάς.
Δεν αποκλείω να παίζει και θέμα με απαλλοτρίωση εκεί γιατί υπάρχει κομμάτι ανέγγιχτο, πάντως έχει δουλειά το σημείο.
Γενικά στο σημείο υπάρχει η αίσθηση ενός στριμώγματος ανάμεσα από λόφους και ο κόμβος με τις λωρίδες επιβράδυνσης-επιτάχυνσης που θα έχει η Εγνατία εκεί, έρχεται πολύ κοντά στην σήραγγα.
Από την έξοδο τώρα της σήραγγας Αμπελιάς που είναι σχεδόν ολοκληρωμένη, το έργο είναι προχωρημένο και δεν θέλει πάρα πολλά πράματα, μέχρι και μετά το Επισκοπικό.
Εχει μια πρώτη άσφαλτο και νησίδα, γίνεται μια γέφυρα στο Επισκοπικό, πιθανόν εκεί θα είναι ο δεύτερος κόμβος στο λεκανοπέδιο*, αλλά γενικά είναι προχωρημένο.
Από το τέλος του όμως και μέχρι το στρατόπεδο στο Αβγό δεν έχουν μπει να δουλέψουν καθόλου. Λογικά θα παίζει κι εκεί θέμα με απαλλοτριώσεις.
Στο στρατόπεδο στο Αβγό τώρα γίνονται τα έργα που τρώνε το λόφο στην πλάτη του για να περάσει η Ιόνια πάνω από τον τωρινό δρόμο με την γέφυρα που φτιάχνουν παραπάνω.
Εκεί, δλδ από στρατόπεδο έως και μετά την γέφυρα προς Πέρδικα, έχει επίσης αρκετή δουλειά να γίνει.
Μετά, προς τον κόμβο Τερόβου, τα διόδια και πριν τη γέφυρα στο Τσαγκαρόπουλο, είναι το πιο ολοκληρωμένο κομμάτι στο νομό.
Κατά σημεία πατημένο χώμα λίγο πριν την άσφαλτο και αρκετά χιλιόμετρα λίγο πριν το οριστικό τελείωμα.
Πριν τη γέφυρα και μετά όμως έχει δουλειά να γίνει και σε χωματουργικά και σε διαμόρφωση των πλευρών.
Παρεμπιπτόντως η γέφυρα ενώθηκε, το αναφέρουν και σάϊτς και η ενημέρωση είναι πως στον Ιούνη θα έχει τελειώσει.
Για παρακάτω προς Γοργόμυλο, Γυμνότοπο, Αμμότοπο, Καμπή, από όσο ξέρω είναι γενικά πιό προχωρημένο το έργο, μάλλον κάτι σαν το αντίστοιχο πριν και μετά τον κόμβο στο Τέροβο, αν κι εκεί κατά διαστήματα είναι στα χωματουργικά.
Δυό μικρότερες γέφυρες που φτιάχνονται στο κομμάτι προχωράν καλά ενώ και ο δρόμος πριν και μετά από αυτές είναι προχωρημένος.
Με χρήμα, θέληση και χωρίς θέματα απαλλοτριώσεων, αν το πλακώσουν που λέμε, έχει 7-8 μήνες ακόμα το 2016, μπορεί να τελειώσει που είπε ο γενικός γραμματέας στην επίσκεψή του εδώ.

Βίντεο από Αμμότοπο προς Γυμνότοπο https://www.facebook.com/257119527802573/videos/565119620335894/
Βίντεο από Γυμνότοπο προς Γοργόμυλο https://www.facebook.com/257119527802573/videos/565172650330591/
Κατεύθυνση Γιάννινα και τα δυό και φυσικά και τα δυό με τις.. γνωστές ιδιαίτερες μουσικές επιλογές  8)

Ρεπορτάζ και βίντεο από σήραγγα Κλόκοβας http://dete.gr/%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%B5-%CE%B2%CE%B9%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-900-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B5%CE%BB-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%BB%CF%8C/

Ρεπορτάζ για τη γέφυρα στο Τσαγκαρόπουλο
http://www.epiruspost.gr/reportaz/koinonia/37529-2016-04-10-12-30-27.html

*Δεν το ξέρω σίγουρα αλλά δεν θα απέκλεια να συνδεθεί ΣΕΑ-ΙΚΕΑ και Ιόνια-παλιός δρόμος
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #162 στις: Τρι 12 Απρ 2016 00:59 »
Ευχαριστώ  8)

* Για την ώρα, κάτι τέτοιο δεν αναμένεται. Μελλοντικά είναι πολύ πιθανό.

Σε ότι αφορά τη σύνδεση Ιόνιας - Εγνατίας, στην αρχή της χρονιάς δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα εκεί. Καλά προχωράει!
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #163 στις: Τρι 19 Απρ 2016 13:23 »
Αν ΠΑΣ από Πεδινή για Κοσμηρά, λίγο παραπάνω από τη διασταύρωση Κοσμηρά-Ασβεστοχώρι,
θα βρεθείς στο καταλληλότερο σημείο για επιτόπιο έλεγχο σε όλο τον κόμβο, να μας πεις κιόλας  ::)

Στα λοιπά...

ΛΕΥΚΤΡΟ - ΣΠΑΡΤΗ (Α71) 18-4-2016 Όλη η διαδρομή

Λεύκτρο-Σπάρτη.
Ο δρόμος που ενώνει τη Σπάρτη με τον Καλαμάτα-Τρίπολη-Κόρινθο.
Δρόμος σαν την Ιόνια από την Αμφιλοχία ως τα Γιάννινα χωρίς τη ΛΕΑ, που ακόμα δεν τέλειωσε.
Δρόμος σαν τον Αμφιλοχία-Ακτιο που είναι σταματημένος εδώ και χρόνια.
Δρόμος, που σαν αυτόν δεν θα γίνει ποτέ το Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα.
Δρόμος, που αν γίνει κάποτε το Πρέβεζα-Ιόνια θάναι με ισόπεδους κυκλικούς κόμβους.
Δρόμος, που σαν κι αυτόν θάπρεπε να πηγαίνει Κακαβιά αλλά δεν υπάρχουν λεφτά.
Δρόμος, που σαν κι αυτόν δεν έχει η Ελλάδα στη μέση της από Αμφιλοχία ή Αγρίνιο
προς Καρπενήσι Λαμία κι ούτε ξέρουμε αν θα αποκτήσει ποτέ.
Δρόμος ανώτερος από το Τρίκαλα-Λάρισα-Βόλος, κλπ, κλπ, κλπ.
Τόσο πολύ παραπάνω θα προσφέρει στην οικονομία;
Ή πάλι παίζει το γνωστό αν δεν πάρει η Πελοπόννησος δεν παίρνει κανένας;
Θυμάμαι να μου λεν πριν 20+ χρόνια, μόλις είχε γίνει, εμείς πάμε Κόρινθο-Τρίπολη σε μισή ώρα τώρα.
Κι εγώ, πέρα απ το "να κάνετε τι;", σκεφτόμουν ότι Εγνατία κι άλλοι πολύ χρήσιμοι δρόμοι δεν υπήρχαν ακόμα.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος thodoris

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.757
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #164 στις: Τρι 19 Απρ 2016 13:37 »
εχω ενα χωραφι εκει κοντα ρε...εχ κανενας κανα γνωστο να το στριψει λιγο αριστερα να παρουμε και μεις κανα φραγκο??...και δω ειμαστε....δεν ειμαι αχαριστος... :P :P

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #165 στις: Πεμ 21 Απρ 2016 22:56 »
Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία ένα μεγάλο τμήμα της Ιόνιας Οδού, το οποίο θα αποτελέσει ανάσα για την Ήπειρο και την Αιτωλοακαρνανία.

Πρόκειται για το τμήμα από τον Κουβαρά μέχρι την Αμφιλοχία, το οποίο θα παρακάμπτει και την Αμφιλοχία.

Ο δεύτερος χρονικός ορίζοντας τοποθετείται προς το τέλος του έτους και θα φέρει πλέον την Ιόνια κυριολεκτικά στην Ήπειρο, καθώς στην κυκλοφορία θα δοθεί το τμήμα από την Άρτα μέχρι τα Γιάννινα!

Σε έντεκα μήνες από τώρα, τον Μάρτιο του 2017, το σύνολο του κάθετου δυτικού άξονα, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και να πάρει τη δική του θέση στο αναπτυξιακό γίγνεσθαι της περιοχής.

Στο μήκος της Ιόνιας Οδού, κατασκευάζονται τέσσερις σήραγγες και πρόκειται για τις ακόλουθες:

– Σήραγγα Μακύνειας μήκους 542 μ στη Χ.Θ. 4+000

– Σήραγγα Κλόκοβας μήκους 2950 μ στη Χ.Θ. 6+380

– Σήραγγα Καλυδώνας μήκους 1200 μ στη Χ.Θ. 24+020

– Σήραγγα Αμπελιάς μήκους 900 μ στη Χ.Θ. 192+000

Δεκατρείς γέφυρες δεν είναι λίγες… Ξεχωρίζουν η γέφυρα στον Εύηνο, η γέφυρα στο Μενίδι, με μήκος άνω του μισού χιλιομέτρου, η περίφημη γέφυρα στην Κλεισούρα, που στις μελέτες της Ιόνιας Οδού ονομάζεται «Τσαγκαρόπουλου» και η γέφυρα Κρυφοβού.

Τα διόδια της Ιόνιας
Από τα Ιωάννινα μέχρι το Αντίρριο θα λειτουργήσουν τέσσερις σταθμοί διοδίων, το κόστος των οποίων προς το παρόν, είναι άγνωστο.

Δύο από τους τέσσερις θα βρίσκονται στην γεωγραφική ενότητα της Ηπείρου και οι υπόλοιποι στην Αιτωλοακαρνανία.

Σταθμοί διοδίων θα λειτουργούν στο Τέροβο, στο Κομπότι, στο Αγγελόκαστρο και στην Κλόκοβα.

Πέραν αυτών όμως θα λειτουργήσουν και δέκα πλευρικοί σταθμοί διοδίων. Κατασκευάζονται –διπλοί- στην Γαβρολίμνη, στον Ανισόπεδο Κόμβο Μεσολογγίου, στον Κουβαρά, στον Ανισόπεδο Κόμβο Άρτας, στον Ανισόπεδο Κόμβο Γοργόμυλου.

Αξιοσημείωτο είναι ότι στην Ιόνια θα λειτουργήσουν πέντε σταθμοί εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών. Οι θέσεις που έχουν οριστεί είναι στον Ανισόπεδο Κόμβο Ευηνοχωρίου, στην Αμβρακία, στην Αμφιλοχία, στη Φιλιππιάδα και στο Επισκοπικό.

Πηγή: patratora.gr

"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #166 στις: Σαβ 23 Απρ 2016 01:40 »
Παρασκευή, 22 Απριλίου 2016  Δείτε τμήματα της Ιόνιας οδού από το δορυφόρου google

Η σπουδαιότερη αιτία των καθυστερήσεων όπως δείχνουν και οι δορυφορικές εικόνες είναι οι απαλλοτριώσεις 









Για τα άλλα τμήματα δεν υπάρχουν πρόσφατες δορυφορικές εικόνες

anokalentini.blogspot.gr
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #167 στις: Δευ 02 Μάι 2016 20:55 »
Σε παγκόσμια πρώτη( :P ) βίντεο από την Ιόνια Οδό στα Γιάννινα

Η κατεύθυνση είναι νότια, από τη σήραγγα Αμπελιάς προς το Αβγό

Ιόνια Οδός - Λεκανοπέδιο Ιωαννίνων

Και μπόλικο πράμα από φωτογραφίες, πρόσφατες όπως και το βίντεο

Ο υπό διαμόρφωση κόμβος της Ιόνιας με την Εγνατία στην Κοσμηρά, όπως φαίνεται πάνω από την Εγνατία και κάτω από αυτήν

Φεύγοντας από Γιάννινα





Ερχόμενοι προς Γιάννινα





Η Ιόνια Οδός όπως και στο παραπάνω βίντεο φεύγοντας από σήραγγα Αμπελιάς κι από Γιάννινα για νότια







Η Ιόνια Οδός ερχόμενοι(από νότια) προς τη σήραγγα Αμπελιάς και τα Γιάννινα







Και η Ιόνια Οδός μετά το Αβγό

Φεύγοντας από Γιάννινα





Ερχόμενοι προς Γιάννινα


50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #168 στις: Τρι 03 Μάι 2016 19:57 »
Ωραια μουσική στο βιντεο
 :'( :P :P

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #169 στις: Τετ 04 Μάι 2016 14:37 »
epiruspost.gr
Παράθεση
Πανάκριβη η Εγνατία… Οι έξι σταθμοί διοδίων γίνονται σταδιακά 13!
Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 04 Μάιος 2016 01:38

Εντός του Μαΐου αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία των διοδίων στο Δροσοχώρι, παρά τις αντιδράσεις που εκφράζονται από εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης της περιοχής και παρά τις υποσχέσεις που κατά καιρούς είχαν δοθεί.

Η λειτουργία του σταθμού άλλωστε, μαζί με άλλους πέντε στην Εγνατία Οδό, προβλέπονταν από την Κοινή Υπουργική Απόφαση που είχε δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το 2014.

Σήμερα οι πιέσεις από τους «θεσμούς» έχουν γίνει πιο ασφυκτικές για άμεση λειτουργία τους, καθώς περιλαμβάνονται στο «πακέτο» για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες!

Προ μηνός βέβαια, από τα Γιάννινα ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών δεσμεύονταν ότι τα διόδια στο Δροσοχώρι δεν θα τεθούν σε λειτουργία παρά μόνο όταν εφαρμοστεί το αναλογικό σύστημα.

Κάτι τέτοιο φαίνεται ότι δεν θα γίνει και ο σταθμός θα ξεκινήσει άμεσα την λειτουργία του κάνοντας την διέλευση του αυτοκινητόδρομου ακόμη ακριβότερη...

Ακριβή θα είναι και η μετακίνηση προς το Μέτσοβο και το Ανατολικό Ζαγόρι με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται σε μία περίοδο όπου η κρίση βαθαίνει και οι υποχρεώσεις συνεχώς αυξάνουν.

Αν και στους νέους σταθμούς που προστίθενται σε όλο το μήκος της Εγνατίας Οδού,μ υιοθετηθούν χρεώσεις αντίστοιχες με αυτές που ισχύουν σήμερα στους σταθμούς διοδίων που λειτουργούν, τότε το κόστος ολόκληρης της διαδρομής μπορεί να φτάσει και στα 25-30 ευρώ.

Σε όλο το μήκος του μεγαλύτερου αυτοκινητόδρομου της χώρας, προβλέπεται να λειτουργήσουν συνολικά δεκατρείς σταθμοί διοδίων.

Αναλυτικά:

1. Στην θέση Τύρια η οποία βρίσκεται στην περιοχή Παραμυθιάς Θεσπρωτίας. Βρίσκεται στο 47ο χιλιόμετρο της Εγνατίας Οδού. Ο συγκεκριμένος σταθμός λειτουργεί και σήμερα. (Χρεώσεις για ΙΧ: 2,4 ευρώ και για δίκυκλα: 1,7 ευρώ)

2. Ύστερα από 30 χιλόμετρα, θα πληρώσει για δεύτερη φορά στον καινούργιο σταθμό διοδίων της Παμβώτιδας ο οποίος θα λειτουργήσει στο 77ο χιλιόμετρο.

3. Στο Μαλακάσι το οποίο βρίσκεται στην περιοχή του Μετσόβου (είναι ο δεύτερος από τους συνολικά επτά σταθμούς που λειτουργούν και σήμερα με χρεώσεις για ΙΧ 2,4 ευρώ και για δίκυκλα 1,7 ευρώ). Βρίσκεται στο 117ο χιλιόμετρο δηλαδή σε απόσταση 40 χιλιομέτρων από τον προηγούμενο σταθμό της Εγνατίας.

4. Στη θέση Βενετικό, στο 148ο χιλιόμετρο προστίθεται ακόμη ένας καινούργιος σταθμός προκειμένου να επιβληθούν διόδια για τη διαδρομή από την Παναγιά μέχρι την Κοζάνη μια απόσταση 84 χιλιομέτρων.

5. Στον Πολύμυλο Κοζάνης που βρίσκεται στο 228ο χιλιόμετρο. Ο σταθμός λειτουργεί και σήμερα (Είναι ο τρίτος από τους επτά υφιστάμενους σταθμούς διοδίων. Χρεώσεις για ΙΧ: 2,4 ευρώ και για δίκυκλα: 1,7 ευρώ). Πληρώνοντας στον Πολύμυλο, διανύεις την απόσταση Κοζάνης-Κλειδίου (απόσταση 83,8 χιλιόμετρα).

6. Στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης. Και αυτός ο σταθμός βρίσκεται σήμερα σε λειτουργία στο 298ο χιλιόμετρο. Είναι ο τέταρτος από τους επτά υφιστάμενους σταθμούς διοδίων (Χρεώσεις για ΙΧ: 1,2 ευρώ και για δίκυκλα: 0,8 ευρώ). Πληρώνοντας στα Μάλγαρα διανύεις την απόσταση Κλειδίου-Καλοχωρίου (μια απόσταση 24,1 χιλιομέτρων)

7. Ο σταθμός Θεσσαλονίκη θα είναι και αυτός καινούργιος και θα προστεθεί στο 322ο χιλιόμετρο. Μπαίνει για να πληρώνει ο οδηγός για την απόσταση Καλοχωρίου-Λαγκαδά (21,3 χιλιομέτρων).

8. Στην Ανάληψη στην περιοχή Λαγκαδά, ένας σταθμός που λειτουργεί και σήμερα και ο είναι ο πέμπτος από τους επτά που υπάρχουν. (Χρεώσεις για ΙΧ: 2,4 ευρώ και για δίκυκλα: 1,7 ευρώ) . Βρίσκεται στο 349ο χιλιόμετρο και αφορά στην απόσταση από τον Λαγκαδά μέχρι την Ρεντίνα (51,3 χιλιόμετρα).

9. Στην Ασπροβάλτα επίσης μπαίνει καινούργιος σταθμός στο 395ο χιλιόμετρο. Από τη Ρεντίνα μέχρι τον Στρυμόνα είναι μια απόσταση 28,5 χιλιομέτρων.

10. Στη Μουσθένη Καβάλας βρίσκεται ο έκτος από τους επτά υφιστάμενους σταθμούς (Χρεώσεις για ΙΧ: 2,4 ευρώ και για δίκυκλα: 1,7 ευρώ). Βρίσκεται στο 443ο χιλιόμετρο.

11. Καινούργιος είναι και ο 11ος σταθμός στην Καβάλα και στο 476ο χιλιόμετρο.

12. Στον Ιασμο Κομοτηνής είναι ο έβδομος σταθμός από τους επτά που λειτουργούν σήμερα.(Χρεώσεις για ΙΧ: 2,4 ευρώ και για δίκυκλα: 1,7 ευρώ). Θα αφορά στην απόσταση των 70,7 χιλιομέτρων από την Χρυσούπολη μέχρι την Ανατολική Κομοτηνή. Ο σταθμός βρίσκεται στο 536ο χιλιόμετρο

13. Τελευταίος σταθμός στη διαδρομή από την Ηγουμενίτσα μέχρι την Αλεξανδρούπολη θα είναι αυτός στην Μέστη (καινούργιος και αυτός στο 580ο χιλιόμετρο). Αφορά στη διαδρομή Ανατολικής Κομοτηνής-Αρδανίου, μια απόσταση 90,1 χιλιομέτρων.
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #170 στις: Τετ 04 Μάι 2016 16:50 »
Θάχετε δρομάρες και θα πηγαίνετε απτς κατσικόδρομους...
Πάπς Παγουρίσιος

Αποσυνδεδεμένος ayuto1966

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 6.088
  • Τα χιλιομετρα ειναι λιγα
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #171 στις: Τετ 04 Μάι 2016 22:49 »
Απο την παλια λεμε...

Δεν χαλαμε της συνηθειες χρονων και να πα να @@@@ η Ιονια , η Εγναντια και τα διοδια της
ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΧΙ ΓΙΑ NAZIS

Αποσυνδεδεμένος Mikkael_Sin

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4.158
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΡΝΑΒΟΣ;
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #172 στις: Πεμ 05 Μάι 2016 01:04 »
Χιλιομετροχρέωση με 0,03€/χλμ και να τελειώνουμε.
"I'VE CROSSED AN OCEAN OF WINE TO FIND YOU..."
     - Απέραντος ο θάνατος δίχως μήνες κι αιώνες -
             Η ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #173 στις: Πεμ 05 Μάι 2016 01:11 »
Deep  Χαμένο τόχς ρα;

5473 Χ 0.03 μας καν 164 γιούργια και κατ ψιλά...

Ρε δεν ΠΑΣ καλά λέω

Αποσυνδεδεμένος PAS Giannis

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.398
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #174 στις: Πεμ 05 Μάι 2016 09:49 »
Deep  Χαμένο τόχς ρα;

5473 Χ 0.03 μας καν 164 γιούργια και κατ ψιλά...

Ρε δεν ΠΑΣ καλά λέω

5473χλμ?

τα χλμ τα μετράμε όπως η ΑΜΟ τους βαθμούς στο σάιτ? :P :P :P
"Είναι θυρεός φέρον εντός αυτού όψιν αρχαίου Ηπειρωτικού νομίσματος και συμβόλου ενώσεως και αλληλεγγύης των απανταχού Ηπειρωτών, με απεικόνισιν του ταύρου και τας λέξεις "ΑΠΕΙ ΡΩΤΑΝ". Επικεφαλής της απεικονίσεως είναι η φράσις "ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ" περιβάλλεται δε το σύνολον υπό φύλλων Ηπειρωτικής δρυός"