Αποστολέας Θέμα: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ  (Αναγνώστηκε 138187 φορές)

Αποσυνδεδεμένος apnea73

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.605
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #350 στις: Δευ 10 Απρ 2017 00:45 »
Στο πεδίο του Άρεως τον πηγαίνω για βόλτα ρε συ.
Το θέμα είναι, όχι πως να τον φέρω Γιάννενα, αλλά που να τον στεγάσω, γιατί κανένα σπίτι δεν έχει ανάλογες προδιαγραφές εκεί.
Οπότε προκύπτει θέμα διαμονής σε ειδικό ξενώνα για τον φιλαράκο μου και αυτό με πονάει στντσέπ πάρα πολύ.
Άστα μεγάλο πρόβλημα...

Τα ξερω με τα 2 μικρουλια που εχω και εγω!!!! Παω οπου μπορω να τα εχω μαζι μου!!!!!
....

Αποσυνδεδεμένος μπαμΠΑΣ

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #351 στις: Δευ 10 Απρ 2017 18:02 »
"Καταπονημένος απ τις συνεχείς εξετάσεις, τις επίπονες θεραπείες και τις θυσίες, του είχαν απομείνει 2 χημειοθεραπείες για να βγει απ'την εντατική.
Θα έμενε στο νοσοκομείο μεν, σε κατασταση ανάρρωσης δε, αφού ο κίνδυνος είχε διαφύγει".
Φίλε GIWRGIS,
Σε ζηλεύω ειλικρινά που πιστεύεις τα παραπάνω - αν τα πιστεύεις πραγματικά.
Βοήθησέ με μόνο, γιατί μου διαφεύγει: ποιος ή ποιοι ήταν οι αξιόπιστοι, μετά λόγου γνώσεως, "γιατροί" που είχαν διαβεβαιώσει γι` αυτή την ελπιδοφόρα τότε πορεία του "ασθενούς".
Επίσης όσο και αν προσπαθώ, μου είναι αδύνατο να κατανοήσω ποια ήταν τα κριτήρια που σε έκαναν να δεχθείς και να υιοθετήσεις, με τόση μάλιστα σιγουριά (!!!) και χωρίς την παραμικρή αμφιβολία, τη μοναδική "αλήθεια" τους - η επιστημοσύνη τους, τα προηγούμενα πεπραγμένα τους, η ακεραιότητά τους, τί;;;
Σε αντίθεση με εμένα που προφανώς έχω χάσει την πίστη μου, χαίρομαι για εσένα φίλε, που - για κάποιο άγνωστο σε μένα λόγο - έχεις πειστεί πλήρως για τα ανωτέρω και έχεις οριστικά, χωρίς καμία επιφύλαξη ή αμφιβολία, κατασταλάξει ...
Εγώ δυστυχώς, μέσα στην αμφιβολία, εξακολουθώ να αναρωτιέμαι (όπως πάντα) και να το ψάχνω, μήπως δεν ... ποιος το λέει ... γιατί το είπε ... γιατί τότε ... αλλά αν δεν... τότε τι ... ίσως αν ...
Τι διάολο σαράκι είναι αυτό που με κατατρώει και δεν με αφήνει να πιστέψω ...

Καλό Πάσχα σε όλους σύνταυροι.

 
 

Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #352 στις: Δευ 10 Απρ 2017 21:31 »
Δεν αναγνωρίζω θέσφατα, φίλος.
Μια ιστορία έγραψα, όπως και εσύ.
Εύλογο να περιέχει και κάποιες ανακρίβειες, ή υπερβολές ή να'χει και τρύπες.
Δεν διεκδικώ το αλάθητο.

Κι εγώ, όπως και εσύ, το ψάχνω και προσπαθώ να δω τι πρακτικές επιλογές υπάρχουν για να βελτιώσουμε τις ζωές όλων μας, μέσω των πολιτικών επιλογών μας.
Εγώ πιστεύω αυτό, ο τάδε κάτι άλλο, εσύ το ψάχνεις κλπ.
Θεμιτό δεν είναι;

Να απαντήσω στην ερώτησή σου περί διάγνωσης για την πορεία του ασθενούς.
Τα κριτήριά μου ήταν οι δείκτες της Ελληνικής οικονομίας που έδειχναν ανάκαμψη και τέλος της μακροχρόνιας πτώσης.
Εδώ δεν χωρούν θέματα πίστης, ή ερμηνείας. Είναι αριθμοί και διαμορφώνονται από στοιχεία.
Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχουμε άλλα κριτήρια για τα δημοσιονομικά αποτελέσματα της πολιτικής μιας κυβέρνησης. Αυτά είναι.



Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #353 στις: Τρι 11 Απρ 2017 17:47 »
ypodomes.com

Ιόνια Οδός: Εγκαινιάζεται το τμήμα Κλόκοβα-Κεφαλόβρυσο την Μεγάλη Τετάρτη
Τρίτη, 11 Απρίλιος 2017 08:00

Ο κύβος ερρίφθη και για την Ιόνια Οδό. Την Μεγάλη Τετάρτη το μεσημέρι στις 14:30 σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και του παραχωρησιούχου "Νέα Οδός" θα δοθεί στην κυκλοφορία η Σήραγγα Κλόκοβας, η μεγαλύτερη στην Ιόνια Οδό με μήκος 3 χλμ. και το τμήμα μέχρι το Κεφαλόβρυσο. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com θα γίνει σε σχετικά "στενό κύκλο" καθώς πρόκειται για τμηματική παράδοση και όχι όλου του αυτοκινητόδρομου.

Συνολικά θα δοθούν στην κυκλοφορία 37χλμ νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου και να προσθέσουμε τα 59χλμ που ήδη λειτουργούν από τις 27 Δεκεμβρίου, τότε από μεθαύριο από την Κλόκοβα μέχρι και την Παράκαμψη Αμφιλοχίας θα έχουν δοθεί στην κυκλοφορία 96χλμ νέου δρόμου.

Επίσης προσθέτοντας και το τμήμα Άγιος Δημήτριος Άρτας-Πέρδικα Ιωαννίνων συνολικού μήκους 53χλμ, τότε στο σύνολο της η Ιόνια Οδός θα λειτουργεί από τη Μεγάλη Τετάρτη 149χλμ από τα συνολικά 196χλμ.

Την παράδοση του νέου τμήματος στην κυκλοφορία θα κάνει ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης και αμέσως μετά ο δρόμος θα ανοίξει για να εξυπηρετήσει τους ταξιδιώτες του Πάσχα.

Η ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

Ας δούμε όμως τμήμα-τμήμα από την Μεγάλη Τετάρτη τι θα λειτουργεί και τι θα παραμένει υπό κατασκευή:

-ΑΝΤΙΡΡΙΟ-ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΚΛΟΚΟΒΑΣ: Υπό Κατασκευή (4χλμ)
-ΣΗΡΑΓΓΑ ΚΛΟΚΟΒΑΣ-ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ: Σε λειτουργία (96χλμ)
-ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ-ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΡΤΑΣ: Υπο Κατασκευή (27χλμ)
-ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΡΤΑΣ-ΠΕΡΔΙΚΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Σε λειτουργία (53χλμ)
-ΠΕΡΔΙΚΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-ΚΟΣΜΗΡΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΕΓΝΑΤΙΑ): Υπό Κατασκευή (15χλμ)

Οι ταξιδιώτες του Πάσχα θα συναντήσουν δρόμο ασφαλή (στα έτοιμα τμήματα) με χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου. Ο άξονας της Ιόνιας Οδού διαθέτει 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και ανισόπεδους κόμβους σε όλο το μήκος της.

Για τα υπόλοιπα υπό κατασκευή τμήματα ο μέχρι σήμερα προγραμματισμός, σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Υποδομών στο ypodomes.com είναι την Πρωτομαγιά να δοθούν και τα πρώτα χιλιόμετρα από το Αντίρριο μέχρι την Κλόκοβα, ολοκληρώνοντας πλήρως το νότιο τμήμα που θα διαθέτει 100χλμ συνεχούς αυτοκινητόδρομου.

Για το καλοκαίρι προγραμματίζεται η ολοκλήρωση των 2 τελευταίων τμημάτων Αμφιλοχία-Άγιος Δημήτριος και Πέρδικα-Κοσμηρά που θα ολοκληρώσει πλήρως το έργο.







Ιόνια Οδός: Εντατικές οι εργασίες και στο τμήμα Μενίδι- Κομπότι (βίντεο-φωτό)

Ημερομηνία: 11 Απριλίου 2017, 3:16 μμ

Αύριο, Μεγάλη Τετάρτη, θα δοθεί στην κυκλοφορία η Σήραγγα Κλόκοβας και το τμήμα μέχρι το Κεφαλόβρυσο.
Συνολικά αύριο θα δοθούν στην κυκλοφορία 37χλμ νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου . Λειτουργούν ήδη 59 χιλιόμετρα Παρακάμψεις Αγρινίου- Αμφιλοχίας στην Αιτωλοακαρνανία και 53χλμ στην Ήπειρο (Άγιος Δημήτριος Άρτας-Πέρδικα Ιωαννίνων.
Ένα από τα τμήματα που εκκρεμούν και θα παραδοθούν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού είναι το τέλος της Παράκαμψης Αμφιλοχίας έως τον Άγιο Δημήτριο Άρτας, μήκους 27χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τις περιοχές Ελαιοχωρίου, Μενιδίου, Συκούλας, Κομποτίου.
Και εκεί πλέον οι εργασίες είναι εντατικές.

Δείτε πως καταγράφονται στο βίντεο και τις εικόνες του Χρήστου Αλεξόπουλου.

http://www.agrinionews.gr/ionias-odos-entatikes-ergasies-ke-sto-tmima-menidi-koboti-vinteo-foto/

Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #354 στις: Τρι 11 Απρ 2017 22:17 »
"Θα εξασφαλίσεις και την Ευρώπη
Ομάδα Θρυλική..."


Αποσυνδεδεμένος jimakos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.683
  • Ορφέας Αιγάλεω-ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1972
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #355 στις: Τρι 11 Απρ 2017 22:45 »
Επειγόντως μαθήματα ελληνικής γλώσσας...ή επειδή ο Αλέξης κρύβεται πίσω από τις λέξεις  :P, το πέταξε επίτηδες, για να αναρωτιούνται ο Γιώργης και οι συν αυτώ, τι ακριβώς ήθελε να πει... έτσι Γιωργάκη;
Blue to the hair...

Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #356 στις: Τετ 12 Απρ 2017 13:47 »
Τι να τα κάνει τα μαθήματα ρε Jimako;
Αφού είναι ανεπίδεκτος ο άνθρωπος.

Ο "Γιώργης και οι συν αυτώ" (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) δεν έχουν καμία απορία, ούτε αναρωτιόμαστε για το τι ήθελε να πει.
Ξέραμε από το 2011 ότι αυτό το αγράμματο κωλόπαιδο, είναι ένα αγράμματο κωλόπαιδο.
Προσπαθήσαμε να σας πείσουμε ότι δεν κάνει το παλικάρι, αλλά εσείς εκεί.
ΙΝΔΑΛΜΑ!  ΗΓΕΤΗΣ! ΝΕΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ!
Κι ας μην έχει δουλέψει ποτέ.
Κι ας μπήκε στο ΕΜΠ, με βύσμα μέσω ΑΕΙ της Βουλγαρίας.
Κι ας τελείωσε χατιρικά μετά από 10 χρόνια.
Κι ας μπήκε στην ΚΝΕ, 4 χρόνια μετά την κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού.
Τι να λέμε τώρα...

Ένα πράγμα μόνο εύχομαι, Jimako.
Αν παρ'ελπίδα, κάποια στιγμή φτάσω σε κάποια ηλικία και δω όλα όσα πίστευα να καταρρέουν, να το διαχειριστώ διαφορετικά.
Η άρνηση της πραγματικότητας δεν είναι γόνιμη.
Όλοι κάνουν λάθος επιλογές.
Ελάχιστοι τις παραδέχονται.

Καλή Ανάσταση σε όλους!
Είθε να είναι και το τελευταίο Πάσχα με αυτούς στην εξουσία.

Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #357 στις: Τετ 12 Απρ 2017 16:24 »
Το ψάρεψα στο fb.
Το έγραψε ένα παλιό μέλος του φόρουμ, το οποίο έχει χρόνια να συνδεθεί.

Παράθεση
Μικρές ιστορίες μεγάλων δημοσίων έργων...

Την περίοδο 1952-1955 υπουργός Δημοσίων Έργων ήταν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.
Εκείνη την περίοδο συντελέστηκε το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημοσίων έργων που έγινε ποτέ στη χώρα.
Τότε ήταν που χαράχθηκαν οι πρώτοι μεγάλοι οδικοί άξονες και κατασκευάστηκαν οι πρώτες Εθνικές και Επαρχιακές Οδοί που έμελλε να αποτελέσουν το βασικό οδικό δίκτυο της χώρας για τα επόμενα 40 χρόνια και να αλλάξουν την φυσιογνωμία της οικονομίας.
Ο Καραμανλής μπορεί να έμεινε στην ιστορία για αυτά τα έργα ως "ο υπουργός των έργων", όμως η τακτική των αντιπολιτευόμενων κομμάτων και η λαϊκή αντίρρηση συνοψίζονταν στο "τι να τους κάνω εγώ τους δρόμους, δεν έχω αυτοκίνητο".
Δεν ξέρω αν σας θυμίζει κάτι...

Το πρώτο μεγάλη έκτασης και σημασίας έργο οδοποιίας έμελλε να φτιαχτεί 45 χρόνια αργότερα, επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη.
Ήταν το Κόρινθος - Τρίπολη και ήταν κάτι που οι Έλληνες δεν είχαν ξαναδει: κλειστός αυτοκινητόδρομος δυο λωρίδων ανα κατεύθυνση, με στηθαίο χώρισμα στη μέση.
Επί μήνες πολλοί επισκέπτονταν την Τρίπολη μόνο και μόνο για να δουν τον αυτοκινητόδρομο.

Τα δυο πολύπαθα μεγάλα δημόσια έργα, αυτό του Μετρό και αυτό του αεροδρομίου των Σπάτων, ακολουθούν πορείες παράλληλες.
Οι πρώτες εργασίες (γεωτρήσεις) για το Μετρό γίνονται το 1977, ενώ για το αεροδρόμιο των Σπάτων ήδη από το 1974 υπάρχει οριστική μελέτη, καθορισμός τρόπου χρηματοδοτήσεως, πρόβλεψη για παράλληλα έργα αεροδρομίου(δρόμοι κλπ ) και επιλογή κατασκευαστή.

Το 1978 θα γίνουν οι πρώτες απαλλοτριώσεις. Πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής, υπουργός Στέφανος Μάνος.

Η άνοδος του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία θα "παγώσει" τις διαδικασίες και για τα δυο έργα, αφού σύμφωνα με -κατοπινή, εν έτει 1983- δήλωση του τότε υπουργού Δημοσίων Έργων, Άκη Τσοχατζόπουλου, "το Μετρό και τα Σπάτα δεν είναι μέσα στις προτεραιότητές μας". Αποκαλυπτική είναι η μαρτυρία του Ευάγγελου Κουλουμπή, υπουργού των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ 1981-1989: «Στις 5/11/83 σε συνεδρίαση του μικρού Υπουργικού Συμβουλίου εισηγήθηκα σε συμφωνία με τον πρωθυπουργό την κατασκευή δύο μεγάλων έργων. Το μετρό της Αθήνας και το νέο αεροδρόμιο στα Σπάτα. Τότε ήμουν υπουργός Ενέργειας, αλλά για τον πρωθυπουργό ήμουν... «ο τεχνικός σύμβουλος της κυβέρνησης». Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας ήταν απογοητευτικά. Στο μετρό ψήφισαν υπέρ μόνο ο Γ. Γεννηματάς και ο Α. Τσοχατζόπουλος και το καταψήφισαν όλοι οι άλλοι ακόμη και ο υπουργός Μεταφορών. Το αεροδρόμιο στα Σπάτα το καταψήφισαν όλοι». (συνέντευξη στην Καθημερινή, 24-5-2008).

Τελικά, το 1987, επί υπουργίας Κουλουμπή, θα ξεκινήσουν δειλά κάποιες δημοπρατήσεις χωρίς όμως εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και κάποιοι διεθνείς διαγωνισμοί για το Μετρό.
Οι συμβάσεις θα μείνουν ανυπόγραφες μέχρι το 1991, ενώ το 1992 θα ξεκινήσουν -επιτέλους- τα έργα με ορίζοντα παράδοσης το 1997. Πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, Υπουργός και πάλι ο Στέφανος Μάνος.

Η εκ νέου αναρρίχηση του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία το 1993 "παγώνει" ξανά τα έργα, καθώς ο νέος υπουργός, Κώστας Λαλιώτης δηλώνει ότι θα "επανεξεταστούν οι συμβάσεις".
Η "επανεξέταση" παίρνει 2-3 χρόνια και είναι η ανάθεση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 1997 που θα καταδείξει την αναγκαιότητα και το επείγον των έργων και θα πάρει φωτιά ο απαυτός μας. Τελικά, το Μετρό θα παραδοθεί στις 27 Ιανουαρίου 2000 (με καθυστέρηση 3 ετών από την προγραμματισμένη και μερικών δεκαετιών από την πρώτη γεώτρηση) και το αεροδρόμιο των Σπάτων -με καθυστέρηση ουκ έστι υπολογίσιμο αριθμό ετών- το 2001.

Προς τι όλη αυτή η εξιστόρηση;
Απλώς για να καταδειχθεί ότι η οικειοποίηση μεγάλων έργων από αυτούς που τα πολέμησαν, δεν είναι καινούρια ιστορία.
Φυσικά, εν τέλει, στα μεγάλα έργα όλοι έχουν την μικρή ή μεγάλη συμβολή τους, αφού σπανίως ολοκληρώνονται εντός συγκεκριμένου κυβερνητικού κύκλου. Στην ελληνική πραγματικότητα, ουδείς δικαιούται να επαιρεται και να διεκδικεί την αποκλειστική πατρότητα ενός μεγάλου δημοσίου έργου.

Υπάρχουν όμως αυτοί που τα πολέμησαν κι αυτοί που πολεμήθηκαν για αυτά.
Υπάρχουν αυτοί που τα οραματίστηκαν κι αυτοί που τα εγκαινίασαν.
Είναι επομένως σημαντικό να μην ξεχνάμε. Ο λαϊκισμός πάντα έβλαψε τα μεγάλα έργα πνοής της χώρας, αφού "η κοινωνική πολιτική" είναι πιο πιασάρικο σύνθημα και πρόταγμα.
Η σημασία των μεγάλων έργων έγινε αντιληπτή από την κοινωνία μόνο όταν τα είδε στην πράξη και την καθημερινότητά και κάπως έτσι απέκτησε πολιτική σημασία και επικοινωνιακή δύναμη η παράδοση ενός μεγάλου έργου.
Μετά ταύτα και δια ταύτα, ραντεβού σε 15-20 χρόνια με το σύνθημα "ο Σύριζα έκανε έργα".

Αποσυνδεδεμένος gecks

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 590
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #358 στις: Τετ 12 Απρ 2017 18:19 »
Στην παρούσα φάση το Ιωάννινα- Αντίρριο και το Ρίο-Κόρινθος πόσες ώρες είναι;
Κάτι του στυλ 2:30 και 1:15 αντίστοιχα ή λιγότερο;


Αποσυνδεδεμένος Mpakoulieros

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.640
    • Προφίλ
    • http://i.imgur.com/Eg6L7Ne.png
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #359 στις: Τετ 12 Απρ 2017 18:21 »
Στην παρούσα φάση το Ιωάννινα- Αντίρριο και το Ρίο-Κόρινθος πόσες ώρες είναι;
Κάτι του στυλ 2:30 και 1:15 αντίστοιχα ή λιγότερο;

Θα έλεγα 2:15 το πρώτο και το δεύτερο 1:30+...
Ο Π.Α.Σ. ανήκει στα μεγάλα ποδοσφαιρικά αφηγήματα!

Αποσυνδεδεμένος gecks

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 590
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #360 στις: Τετ 12 Απρ 2017 18:25 »
Κάτι άκουσα για 100 λεπτά το Πάτρα-Αθήνα, αλλά μου φάνηκε ακραίο σενάριο.


Αποσυνδεδεμένος jimakos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.683
  • Ορφέας Αιγάλεω-ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1972
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #361 στις: Τετ 12 Απρ 2017 18:26 »
Παράθεση
Καλή Ανάσταση σε όλους!
Είθε να είναι και το τελευταίο Πάσχα με αυτούς στην εξουσία.

Κρατάω το "Καλή Ανάσταση" και το εύχομαι και από την πλευρά μου σε σένα και στους υπόλοιπους συνταύρους...
Όσο για το τελευταίο Πάσχα, έτσι πιστεύω κι εγώ...δεν φαίνεται να έχει πολύ μέλλον ο ΣΥΡΙΖΑ...αλλά ουαί και αλλοίμονό μας, αν και όταν έρθει ο ΚΟΥΛΗΣ.

Στο λέω από ΤΩΡΑ για να το θυμάσαι φιλαράκι...!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ λοιπόν σε όλους, έστω και μέσω αυτού του οφ τόπικ ποστ!!!
Blue to the hair...

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #362 στις: Τετ 12 Απρ 2017 18:36 »
Παράθεση
Το όριο ταχύτητας μέχρι να ολοκληρωθεί ο δρόμος μπορεί να σας ξενίσει καθώς σε πολλά σημεία είναι 100χλμ/ώρα αλλά με την πλήρη ολοκλήρωση θα γίνει 130χλμ/ώρα εκτός από τα σημεία που προβλέπεται μειωμένη ταχύτητα (σήραγγες, γέφυρες κλπ).

Η διαδρομή Ελευσίνα-Πάτρα ξεκινώντας δηλαδή από τα διόδια Ελευσίνας γίνεται σε μόλις 100 λεπτά (1 ώρα και 40 λεπτά) χρόνος ρεκόρ σε σχέση με τις 3 και πλέον ώρες που ήταν απαραίτητες μέχρι και λίγες μέρες πριν. Σε αυτό το χρόνο θα πρέπει κάποιος να προσθέσει και την χρονοαπόσταση από τα διόδια Ελευσίνας μέχρι τον προορισμό του (αν μένει στην Αθήνα) και αντίστοιχα από την είσοδο στην πόλη της Πάτρας.
http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/39999-olympia-odos-se-100-lepta-apo-tin-elefsina-mexri-tin-patra


Παράθεση
Η λειτουργία του νέου τμήματος σύμφωνα με πηγές της εταιρείας παραχώρησης πιθανόν θα ξεκινήσει μετά τις 7 το απόγευμα. Ο χρόνος που θα χρειάζεται ο οδηγός από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα περιορίζεται ακόμα περισσότερο και πλέον διαμορφώνεται σε περίπου 2 ώρες και 10 λεπτά και διαμορφώνεται ως παρακάτω:

-ΑΝΤΙΡΡΙΟ-ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΚΛΟΚΟΒΑΣ: Υπό Κατασκευή (10χλμ)- 10 λεπτά
-ΣΗΡΑΓΓΑ ΚΛΟΚΟΒΑΣ-ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ: Σε λειτουργία (96χλμ)- 50 λεπτά
-ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ-ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΡΤΑΣ: Υπο Κατασκευή (27χλμ)- 30 λεπτά
-ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΡΤΑΣ-ΠΕΡΔΙΚΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Σε λειτουργία (53χλμ)- 25 λεπτά
-ΠΕΡΔΙΚΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-ΚΟΣΜΗΡΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΕΓΝΑΤΙΑ): Υπό Κατασκευή (13χλμ) -15 λεπτά
http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/ionia-odos/item/40003-ionia-odos-stin-kykloforia-to-tmima-klokova-kefalovryso-mikous-37xlm
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #363 στις: Τετ 12 Απρ 2017 19:04 »
Παράθεση
Κάτι άκουσα για 100 λεπτά το Πάτρα-Αθήνα, αλλά μου φάνηκε ακραίο σενάριο.

Γιατί;  200 χιλιομετρα περίπου, με μεσο ορο 120 χλμ την ωρα κάνεις ακριβως 60+40 = 100 λεπτά

(προφανως υπαρχει η αστική καθυστερηση μεχρι να βγεις στον αυτοκινητόδρομο)

Βέβαια πριν αρχίσουν τα εργα καναμε 2 ωρες και 10-15 λεπτα


Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #364 στις: Τετ 12 Απρ 2017 19:10 »
Ο δρόμος αυτός ανοίγει την τουριστική αγορά "τριημέρου" της Ηπείρου (Ζαγόρια, Σύβοτα, Ιωάννινα Πρέβεζα κλπ) σε περίπου 5 εκ. Έλληνες της Νότιας Ελλάδας.
Κάτι αντίστοιχο που έγινε με την Εγνατία και την Βόρεια Ελλάδα πριν 8 χρόνια, αλλά με μεγαλύτερο target group.

Είναι σημαντική υπόθεση για την τοπική οικονομία.

Ακόμα πιο σημαντική υπόθεση είναι η ασφάλεια των οδικών διαδρομών που τώρα θα απολαμβάνουν όσοι ταξιδεύουν.

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.316
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #365 στις: Τετ 12 Απρ 2017 20:16 »
Εκτός από αυτό όμως πρέπει να γίνει ένωση με την Ευρώπη.Αυτό θα γίνει αναγκαστικά μέσα από Αλβανία.Φυσικά καλό θα ήταν να υπήρχε και σιδηρόδρομος αλλά σιγά σιγά.Όπως φαίνεται το κύριο αεροδρόμιο θα γίνει στο Άκτιο μιας και οι δρόμοι εκεί οδηγούν.Μακροπρόθεσμα δεν ξέρω τι θα γίνει με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας μιας και τα αλβανικά λιμάνια είναι κάπως πιο κοντά.

Αποσυνδεδεμένος gecks

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 590
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #366 στις: Παρ 14 Απρ 2017 13:57 »
Παράθεση
Κάτι άκουσα για 100 λεπτά το Πάτρα-Αθήνα, αλλά μου φάνηκε ακραίο σενάριο.

Γιατί;  200 χιλιομετρα περίπου, με μεσο ορο 120 χλμ την ωρα κάνεις ακριβως 60+40 = 100 λεπτά

(προφανως υπαρχει η αστική καθυστερηση μεχρι να βγεις στον αυτοκινητόδρομο)

Βέβαια πριν αρχίσουν τα εργα καναμε 2 ωρες και 10-15 λεπτα

1:49 από είσοδο Ιονιας μέχρι πλαζα Αντίρριο και 1:02 από γέφυρα μέχρι Κόρινθο. Τρομερά πράγματα, ειδικά χωρίς διόδια.


Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #367 στις: Δευ 17 Απρ 2017 23:21 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.914
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #368 στις: Τρι 18 Απρ 2017 00:32 »
Ντροπή και Αίσχος!

Πρώτη φορά στην Ελλάδα παραδίδεται έργο ανέτοιμο!

Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος!
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος PASkal

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 405
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #369 στις: Τρι 18 Απρ 2017 01:05 »
Tα μνημονια μεχρι να σβησει ο ηλιος παρ'τα σπιτι σου.
our life always in blue and white...

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.914
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #370 στις: Τρι 18 Απρ 2017 01:26 »
Tα μνημονια μεχρι να σβησει ο ηλιος παρ'τα σπιτι σου.

Μαζί σου! Αλλά σαν λαός αυτό μας αξίζει!


« Τελευταία τροποποίηση: Τρι 18 Απρ 2017 01:37 από ΛΑΜΙΑ FANS »
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #371 στις: Τρι 18 Απρ 2017 09:08 »
Αν προσέξατε το αλλο ρεύμα κυκλοφορίας ήταν άδειο...  :P

Οταν οι δυο λωριδες γινονται μία τετοια συμβαίνουν.

(Πόσοι αθηνεζοι μείναν στην Αθήνα για Πάσχα, αναρωτιέμαι)

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #372 στις: Τρι 18 Απρ 2017 11:24 »
Αμέσως ο χαμένος ο εμπαθής και φανατικός να χαρακτηρίσει ανέτοιμο το έργο  :P

Όπως γράφει και το nafpaktianews. το πρόβλημα προέκυψε κυρίως από ατύχημα που συνέβη στη σήραγγα,που όπως επισημαίνει ο λήσταρχος,είχε αποτέλεσμα τη κυκλοφορία σε μια λωρίδα.

Αντιγράφω από agriniopress.gr και από nafpaktianews.gr

Παράθεση
Σε άλλα σημεία η κίνηση διεξάγεται με μεγάλη δυσκολία και όπως προέκυψε το πρόβλημα εντοπίστηκε στο  τούνελ της Κλόκοβας, όπου προκλήθηκε τροχαίο ατύχημα, με αποτέλεσμα για αρκετή ώρα τα αυτοκίνητα να κινούνται σε ένα ρεύμα κυκλοφορίας.



Οδηγοί μάλιστα κατήγγειλαν πως οχήματα έκτακτης ανάγκης δεν μπορούσαν να κινηθούν στην ΛΕΑ, την οποία χρησιμοποιούσαν εκδρομείς. Πάντως,  τα προβλήματα εξακολούθησαν να υπάρχουν για περίπου δέκα χιλιόμετρα πριν τα διόδια, μιας και όπως ανέφεραν οδηγοί στο τούνελ της Κλόκοβας λειτουργούσε μόνο το ένα ρεύμα κυκλοφορίας και μετά την απομάκρυνση οχήματος που είχε εμπλακεί σε τροχαίο.

Τώρα η αιτία που έχει φέρει αυτή την κατάσταση είναι πως στα τούνελ της Κλόκοβας «δουλεύει» το ένα ρεύμα αλλά και η διοχέτευση των οχημάτων από τον κυκλικό κόμβο στην Ρίζα όπου τα αυτοκίνητα κινούνται με χαμηλή ταχύτητα μέχρι να μπουν στην παλαιά εθνική. Πρέπει να αναφέρουμε όμως πως η επιστροφή ήταν μαζική και φάνηκε στην επιστροφή καθώς οι εκδρομείς του Πάσχα επέστρεψαν την ίδια ημέρα και όχι σταδιακά όπως έγινε κατά την έξοδο από την πρωτεύουσα.

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες την κατάσταση επιβάρυνε ένα τροχαίο που συνέβη λίγο πριν την έξοδο των τούνελ της Κλόκοβας ευτυχώς όμως μόνο με υλικές ζημιές.

Η Τροχαία σταδιακά κόβει την κυκλοφορία για να μην δημιουργείται μποτιλιάρισμα μέσα στις σήραγγες της Κλόκοβας



Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.914
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #373 στις: Τρι 18 Απρ 2017 12:35 »
Θα κατηγορηθούμε για παραπληροφόρηση!
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος Mpakoulieros

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.640
    • Προφίλ
    • http://i.imgur.com/Eg6L7Ne.png
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #374 στις: Τρι 18 Απρ 2017 12:41 »
Πραγματικά είδα το βίντεο και πέθανα στα γέλια.

Ζουλάπια Αθηναίοι να διαμαρτύρονται και να λένε τρεις ώρες κτλ. Ρε μαλάκες τι θέλετε να γίνει, ατύχημα έγινε και ο δρόμος όχι δεν είναι εντελώς έτοιμος. Γιατί δεν πάτε από τον παλιό να γουστάρετε;Τόσα χρόνια αυτό δεν κάνατε; Τόσα χρόνια η συμμορία των εργολάβων εκεί δεν σας οδηγούσε;

Όποιος έχει ταξιδέψει στην Ευρώπη γνωρίζει ότι τα έργα και το μποτιλιάρισμα στους αυτοκινητόδρομους είναι πολύ συνηθισμένα, ιδίως τις μέρες μαζικής εξόδου.

Όλα τα άλλα είναι φτηνή αντιπολιτευτική μπούρδα.
Ο Π.Α.Σ. ανήκει στα μεγάλα ποδοσφαιρικά αφηγήματα!