Αποστολέας Θέμα: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ  (Αναγνώστηκε 138188 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Mpakoulieros

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.640
    • Προφίλ
    • http://i.imgur.com/Eg6L7Ne.png
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #375 στις: Τρι 18 Απρ 2017 13:18 »
Απέτυχε το πρώτο τεστ λειτουργίας ως αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού. Το χθεσινό μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων κατά την επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα χάλασε την εικόνα του "νεαρού" άξονα που ήρθε για να αλλάξει τις οδικές μεταφορές σε Δυτική Ελλάδα και Ήπειρο.

Η χθεσινή μέρα όμως για εκείνους που ασχολούνται δεν ήταν έκπληξη. Αυτό που συνέβη εχθές είναι ένα κυκλοφοριακό φαινόμενο και ονομάζεται "το φαινόμενο του μπουκαλιού". Στην Ιόνια Οδό, σήμερα δεν λειτουργεί όλος ο άξονας αλλά δύο μεγάλα τμήματα του, ενώ στην αρχή, στη μέση και στο τέλος λειτουργεί ακόμα η παλιά εθνική οδός. Πρόκειται για τις ιδανικές συνθήκες για να δημιουργηθεί το φαινόμενο του μπουκαλιού.

Το συγκεκριμένο κυκλοφοριακό φαινόμενο δημιουργείται όταν από πολλαπλές λωρίδες οδηγείσαι σε λιγότερες. Στην περίπτωση της Ιόνιας από 2 φαρδιές λωρίδες +ΛΕΑ, οδηγούμαστε σε μία στενή λωρίδα.

Υπάρχει εξήγηση όμως και γιατί αυτό συνέβη στην περιοχή της Κλόκοβας και όχι στα άλλα τμήματα της Ιόνιας σε Αμφιλοχία ή κοντά στα Ιωάννινα. Όταν ξεκινάμε από το βόρειο άκρο του άξονα κινούνται τα λιγότερα οχήματα σε όλο τον άξονα, όσο όμως κατεβαίνουμε προς τα κάτω αρχίζουν να προστίθενται οχήματα από περισσότερες περιοχές (Ιόνια Νησιά, από Άρτα, από Αμφιλοχία, από Αγρίνιο κλπ). Πλησιάζοντας προς την Κλόκοβα, έχουμε το μεγαλύτερο δυνατό αριθμό οχημάτων λόγω της επιστροφής. Αυτό έκανε πολύ έντονο το χθεσινό φαινόμενο και προκάλεσε σύμφωνα με τοπικά μέσα μποτιλιάρισμα που έφτασε και τα 7χλμ.

Το τμήμα Αντίρριο-Κλόκοβα μήκους 10χλμ, παρεμβάλλεται ανάμεσα σε δύο τμήματα αυτοκινητόδρομων. Άρα όποιος έρχεται από Ρίο ή όποιος έρχεται από Μεσολόγγι, πέφτει από τον μεγάλο αυτοκινητόδρομο στην παλιά εθνική. 'Ετσι, ο συνωστισμός στην Κλόκοβα, προκλήθηκε λόγω της πολύ μεγάλης συσσώρευσης αυτοκινήτων, που ενώ κινούνταν άνετα στην Ιόνια, όταν πλησίαζαν προς Αντίρριο πλήθαιναν και "κόλλησαν" και όσο μεγάλωνε ο όγκος των αυτοκινήτων τόσο πιο δύσκολα μπορούσε ο παλιός δρόμος να τους διοχετεύσει στην Ολυμπία δημιουργώντας "έμφραγμα".

Όσο περνούσαν οι ώρες, τόσο μεγάλωνε η ουρά των αυτοκινήτων και αυτό οφείλεται στην ανικανότητα της παλιάς εθνικής να διαχειριστεί τόσα οχήματα. Θα πρέπει να ξέρετε πως όταν σχεδιάζεται ένας αυτοκινητόδρομος, υπάρχει ένας συγκεκριμένος φόρτος που μπορεί να δεχθεί ανά ώρα. Αν λοιπόν στην Ιόνια μπορούν να κινηθούν για παράδειγμα 1.000 αυτοκίνητα ανά ώρα άνετα, στην παλιά εθνική ο αριθμός αυτά μειώνεται σε λιγότερο από το μισό όχι μόνο λόγω διατομής αλλά και λόγω μειωμένης ταχύτητας.

Με λίγα λόγια αυτό που δεν συνυπολογίστηκε στην έξοδο του φετινού Πάσχα ήταν πως ο νέος δρόμος θα λειτουργούσε ως "μαγνήτης" για πολλούς οδηγούς, με αποτέλεσμα η παράδοση του δρόμου από την Κλόκοβα και όχι από το Αντίρριο να είναι "κουτσή". Δεν είναι τυχαίο ότι στον αυτοκινητόδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη με πολύ μεγαλύτερη κίνηση οχημάτων δεν σημειώθηκε παρόμοιο φαινόμενο καθώς σε όλο το μήκος ο αυτοκινητόδρομος ήταν ικανός να σηκώσει την κίνηση, ίσως με μικρές βραδυπορίες φτάνοντας προς την πρωτεύουσας.

Αυτό που θα πρέπει από σήμερα είναι να τρέξει είναι η ολοκλήρωση των 10χλμ από το Αντίρριο μέχρι την Κλόκοβα γιατί είναι βέβαιο πως το ίδιο θα συμβεί και στην επόμενη έξοδο και γενικά σε κάθε έξοδο με μεγάλη κίνηση οχημάτων. Η λειτουργία και της Ολυμπίας Οδού, κάνει ακόμα πιο επείγουσα την ανάγκη αυτή γιατί η στένωση μεταξύ δύο πλέον αυτοκινητόδρομων, εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους και στο θέμα της οδικής ασφάλειας. Η πανάκεια σε αυτό που έγινε εχθές είναι η πλήρης λειτουργία του νότιου τμήματος από το Αντίρριο μέχρι την Αμφιλοχία το συντομότερο δυνατό.

Το βέβαιο είναι ότι το χθεσινό μποτιλιάρισμα είναι ένα καμπανάκι στο πως πρέπει να διαχειριζόμαστε τα έργα στους αυτοκινητόδρομους για να μην φτάνουμε στο σημείο από να τους χαιρόμαστε να τους αποφεύγουμε και πάλι.

www.ypodomes.com

Οι αλήτες του Τσίπρα φταίνε.
Ο Π.Α.Σ. ανήκει στα μεγάλα ποδοσφαιρικά αφηγήματα!

Αποσυνδεδεμένος jimakos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.683
  • Ορφέας Αιγάλεω-ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1972
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #376 στις: Τρι 18 Απρ 2017 14:28 »
Πραγματικά είδα το βίντεο και πέθανα στα γέλια.

Ζουλάπια Αθηναίοι να διαμαρτύρονται και να λένε τρεις ώρες κτλ. Ρε μαλάκες τι θέλετε να γίνει, ατύχημα έγινε και ο δρόμος όχι δεν είναι εντελώς έτοιμος. Γιατί δεν πάτε από τον παλιό να γουστάρετε;Τόσα χρόνια αυτό δεν κάνατε; Τόσα χρόνια η συμμορία των εργολάβων εκεί δεν σας οδηγούσε;

Όποιος έχει ταξιδέψει στην Ευρώπη γνωρίζει ότι τα έργα και το μποτιλιάρισμα στους αυτοκινητόδρομους είναι πολύ συνηθισμένα, ιδίως τις μέρες μαζικής εξόδου.

Όλα τα άλλα είναι φτηνή αντιπολιτευτική μπούρδα.

Λίγα με τςΑθναίους ρε...άκου ζουλάπια και μαλάκες...το 1/6 τςΑθήνας είναι ηπειρώτες...
Blue to the hair...

Αποσυνδεδεμένος Mpakoulieros

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.640
    • Προφίλ
    • http://i.imgur.com/Eg6L7Ne.png
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #377 στις: Τρι 18 Απρ 2017 14:41 »
Πραγματικά είδα το βίντεο και πέθανα στα γέλια.

Ζουλάπια Αθηναίοι να διαμαρτύρονται και να λένε τρεις ώρες κτλ. Ρε μαλάκες τι θέλετε να γίνει, ατύχημα έγινε και ο δρόμος όχι δεν είναι εντελώς έτοιμος. Γιατί δεν πάτε από τον παλιό να γουστάρετε;Τόσα χρόνια αυτό δεν κάνατε; Τόσα χρόνια η συμμορία των εργολάβων εκεί δεν σας οδηγούσε;

Όποιος έχει ταξιδέψει στην Ευρώπη γνωρίζει ότι τα έργα και το μποτιλιάρισμα στους αυτοκινητόδρομους είναι πολύ συνηθισμένα, ιδίως τις μέρες μαζικής εξόδου.

Όλα τα άλλα είναι φτηνή αντιπολιτευτική μπούρδα.

Λίγα με τςΑθναίους ρε...άκου ζουλάπια και μαλάκες...το 1/6 τςΑθήνας είναι ηπειρώτες...

Ε ωρέ παιδίμ εξαιρείστε οι Ηπειρώτες. Οι άλλ είναι ζλάπια! Οι χαμπουρτζήδες.
Ε εεε. Αμ τι;
Ο Π.Α.Σ. ανήκει στα μεγάλα ποδοσφαιρικά αφηγήματα!

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #378 στις: Τρι 18 Απρ 2017 19:25 »
Εχω κάνει Γαυρολίμνη - Αντίρριο (για το φέρρυ μποτ) 6 ώρες στο ΚΤΕΛ.
Τι να μας πουνε τα χτεσινά.
Τωρα στην γεφυρα ξεμπλόκαραν. Εμεις ειχαμε το φερρυ...
 
Ευτυχώς που είχαμε της προμήθειες που είχε φτιάξει η μάνα ενός φιλου συμφοιτητή μαζί μας, και πέρασε ευχάριστα η ώρα.  :joker:
Εκεινη η μηλόπιτα δε, ήταν όνειρο

 :P :P :P

Αποσυνδεδεμένος papakostas

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #379 στις: Τρι 18 Απρ 2017 23:16 »
Βλέποντας και αυτες τις αντιδράσεις των νεοελλήνων τελικα καταληγω ότι αυτή η ρατσα,''νεοελληνες'' είμαστε ότι χειροτερο  κυκλοφορει στον πλανητη γη.Ανεβαινοντας οι μπουρτζοβλ.....εε συγνωμη ,οι απόγονοι του Σωκρατη και του Περικλη ηταν ολο ωραια λογια για τον δρομο τη διαδρομή κ.λ.π.Φευγοντας και χωρις να εχει αλλαξει κατι στον δρομο που περπατησαν πριν δυο-τρεις μερες και επισης γνωρίζοντας ότι μπαινουν σε μη ετοιμο αυτοκινητοδρομο αλλα σε λειτουργικο λογικο είναι να μποτιλιαρει.Ειτε γιατι στενευει,ειτε γιατι εγινε ατύχημα,ειτε γιατι υπαρχουν διοδια,ειτε γιατι είναι φτιαγμένος για λογικο φορτο και όχι για να αντιμετωπισει τις εξοδους κάθε δευτερα του πασχα,αλλιως θα τον φτιαχναμε τετραιχνο για δυο -τρεις μερες το χρονο.
Παρολα αυτά ο νεοέλληνας πρεπει παντα να βρει τον φταιχτη,εκτος βεβαια όπως παντα απο τον εαυτο του.Ξεχναει η δεν ξερει ότι το φαινομενο αυτό είναι πανευρωπαικο σε αναλογες συνθηκες
Συνταυροι δεν εχει γλυτωμο ετουτη η φαρα.Βουτηγμενη στην κακομοιρια,στην μιζερια,στην κουτοπονηριά και στον ωχαδερφισμο.
Τουλάχιστον οι απόγονοι του Σωκρατη και του Περικλη κατι επρεπε να διδαχθουν από τους προγονους τους.
Υ.Γ.Τα παραπανω γράφονται με αφορμή ένα περιστατικο που συνεβη στον παραλιμνιο και ημουνα αυτόπτης μαρτυς,οπου τρια καλοπαιδα γυρω στα τριαντα, βλαχους μας ανεβαζαν,μπουρτζοβλαχους μας κατεβαζαν.Βλεποντας και τις αντιδράσεις των χαμουτζηδων οδηγων καταλαβαινω ακομη πιο πολλα.

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #380 στις: Τετ 19 Απρ 2017 12:03 »
Εκεί που είχα την εντύπωση ότι η Ιονία είναι "τετραιχνη", γιάτος ο φίλος με επανεφέρει στη πραγματικότητα ...μάλλον δε κατήλαβον τι σημαίνει τετράιχνος.
ΓΙΑ ΞΗΓΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΠΕΡΙΚΑΛΩ



Περί καθυστερήσεων, ώιώι μάνα μ!!!
Μια φορά δμοτικό ήμνανε, γυρνάγαμαν με το απογευματινό λιουφουρείο,Καθαρά Δευτέρα για ναμαστε αργά το βράδυ ζντμπρωτεύουσα, να κοιμηθώ ψίχα, να πάω σκουλείο το πρωί.
Φαίνεται πολλοί είχαν πεθυμήσει τς Τζαμάλες κι έτσι πριν το καράβι, πηγαίναμαν σημειωτόν, μικρό το κακό. Μας κατέβασε και κανα δυο χιλιόμετρα πριν και πλακωθήκαμαν στα σουβλάκια με τη θειά τη Νίτσα.
Ε ρε και πλησιάζουμε τον ισθμό...
Στάσις! Πρέεπει να πηγαίναμε με 2 χμ/ώρα και πολύ λέω.
Κατά τς αρκετά μετά τα μεσάνυχτα ήμασταν στη γέφυρα και η κοπάνα φάνταζε πιθανή.
Δυστυχώς φτάκαμε αξημέρωτα και μετά από σκληρές διαπραγμετεύσεις με τον Κώτσιο, πήγα και σκολείο.

Φοιτητής αρκετά χρόνια προφανώς μετά τον λήσταρχο...
Αέρας κακό, κρύο, ουρά πριν το καράβι. Ουρά ΑΚΙΝΗΤΗ.
Θα περιμένουμε λέει λίγο γιατί "κλειστό λόγω ανέμων".
Ducks, παρεούλες σιάξαμαν, φαΐ όμως σα τον Λήσταρχο δεν είχαμαν.
Νύχτωσε για τα καλά κι ο οδηγός μας πληροφόρησε, ότι πάμε να περάσουμε από Αίγιο γιατί εδώ βγήκε κοκκινη οριστικά.
Και φτάνουμε Αίγιο τριπλάσια ουρά.
Σε κάνα τοσάωρο έρχεται η σειρά μας.
Δεν προσέχει ο παπάρας ο οδηγός και βρίσκει την ώρα που έμπαινε στο τσιμέντο κάτω.
Πλημμύρα υγρά στο δρόμο, πάει το λιουφουρείο.
Η λύση ήταν να περιμένουμε μέσα να μας στείλουν αντικαταστάτη.
Έλα π δε δουλλευε όχι καλοριφέρ, ιτς τπτ δε δούλευε.
Τον δαγκάσαμε άσχημα, αλλά επιβιώσαμε!
Κάποια πρωινή στιγμή ήρθε το καινούργιο και φύγαμαν.
Διάρκεια ταξιδίου ...γύρω στις 18 ωρίτσες. Αλλα μην παραβλέψουμε το γεγονός ότι δεν είχαμε νεκρούς, ήταν μία νίκη.



Επανέρχομαι στο θέμα μας, περί Ιονίας από newsbomb.gr
Παράθεση
Εδώ προκλήθηκε και το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά την επιστροφή των εκδρομέων. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στη νέα σήραγγα της Κλόκοβας, αφού λίγο πριν μπουν μέσα τα αυτοκίνητα οι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση γίνονταν μία. Έτσι, πολλοί οδηγοί έκαναν τη διαδρομή Μεσολόγγι -Αντίρριο (35 χμ), γύρω στις 2 ώρες!

Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι η Ιόνια Οδός θα «καρφώνεται» πάνω στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας (συν ΛΕΑ). Αυτό το κομμάτι των πρώτων 10 χιλιομέτρων δεν έχει παραδοθεί ακόμη στην κυκλοφορία. Έτσι, σήμερα οι οδηγοί διανύουν την απόσταση αυτή μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού.

Στον γυρισμό, όμως, για Αθήνα υπάρχει μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση επειδή ο σχεδιασμός πέφτει πάνω στον παλιό δρόμο. Επιπλέον, με παρέμβαση της Τροχαίας, ανά σήραγγα (είναι δύο δίδυμες) δόθηκε μόνο μία λωρίδα.

Με αυτόν τον τρόπο, αποσοβήθηκε το λεγόμενο «φαινόμενο του μπουκαλιού». Εάν είχαν δοθεί δύο λωρίδες στις σήραγγες, θα υπήρχε κίνδυνος ατυχημάτων στην έξοδο που στενεύει ο «λαιμός του μπουκαλιού».

Ο σχεδιασμός προβλέπει τα 10 χιλιόμετρα από το Αντίρριο έως την είσοδο της Κλόκοβας να δοθούν μέσα στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου. Και μέχρι το τέλος του Ιουνίου να δοθούν 27 χιλιόμετρα από την Αμφιλοχία έως το Κομπότι (Άρτα) και αλλά 14 χιλιόμετρα από την Πέρδικα (Ιωάννινα) έως την Εγνατία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η καθυστέρηση στην κατασκευή των τμημάτων του οδικού άξονα που συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου οφείλεται στο γεγονός ότι οι απαλλοτριώσεις ολοκληρώθηκαν μόλις πριν από λίγες εβδομάδες.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετ 19 Απρ 2017 12:13 από ΛΟΚΟ »

Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #381 στις: Τετ 19 Απρ 2017 12:35 »
Α, δεν έγινε τροχαίο, δηλαδή;

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.914
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #382 στις: Τετ 19 Απρ 2017 12:45 »
Α, δεν έγινε τροχαίο, δηλαδή;

Τροχάιο έγινε. Έχει καταγραφεί, υπάρχει και το ανάλογο δημοσίευμα. Βέβαια εσύ ποντάρεις στο να μην το έχει διαβάσει κάποιος.

Κοιτά να δεις που μερές εορτών στην Ελλάδα πρώτη φορά υπάρχει μποτιλιάρισμα. Κοιτά να δεις που πρώτη φορά στην Ελλάδα παραδίδεται έργο ανέτοιμο.

_________________________________________________ ____________________________________
Δεν έγινε κανένα ατύχημα λοιπόν! Ή μήπως έγινε; Βρε και  ο Μουρούτης θα ζήλευε τέτοια πραπαγάνδα. Τα μαθητούδια της Ομάδας Ηλίθιας σε δράση.



« Τελευταία τροποποίηση: Τετ 19 Απρ 2017 13:29 από GIWRGIS »
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #383 στις: Τετ 19 Απρ 2017 13:28 »
Παραθέτω το υπόλοιπο άρθρο από το newsbomb
(με link)

Παράθεση
Φιάσκο άνευ προηγούμενου: Ξανακλείνουν Κορίνθου - Πατρών και Ιόνια Οδός!

Η ταλαιπωρία που υπέστησαν οι εκδρομείς του Πάσχα κατά την επιστροφή τους στα αστικά κέντρα στραπατσάρισε το κυβερνητικό «success story» των εγκαινίων των Εθνικών Οδών.

Η βιασύνη να δοθούν τα έργα στην κυκλοφορία οδήγησε σε προχειρότητες, καθώς τμήματα παραμένουν ημιτελή, ενώ οι νέοι δρόμοι θα ξανακλείσουν λίγες ημέρες μετά τις «κορδέλες», καθώς εκκρεμεί η ασφαλτόστρωσή τους!
Κόμβοι και διασταυρώσεις που δεν είχαν ολοκληρωθεί κατά μήκος του οδικού άξονα Κορίνθου - Πατρών και Αντιρρίου - Ιωαννίνων προκάλεσαν απίστευτη ταλαιπωρία σε χιλιάδες εκδρομείς.

Απόδειξη της προχειρότητας και της βιασύνης είναι πως, σύμφωνα με «Τα Νέα», μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, οι δρόμοι θα κλείσουν σε πολλά σημεία προκειμένου να ολοκληρωθούν εργασίες, οι οποίες δεν προέκυψαν κατόπιν... εορτής.
Ήταν σε γνώση του υπουργείου Υποδομών.
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους έχουν προχωρήσει.
Τόσο στην Ολυμπία όσο και στην Ιόνια Οδό η πρόοδος των εργασιών φθάνει το 95%.
Έτσι, όπως λένε πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα, θα μπορούσαν να περιμένουν να ολοκληρωθεί και το υπόλοιπο 5% και μετά να αρχίσουν να… κόβουν κορδέλες.

Ολυμπία Οδός
Απομένει να γίνει η τελική ασφαλτόστρωση σε τμήματα κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου από το ύψος του Ξυλοκάστρου έως το Ρίο. Αυτές οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί - με βάση το χρονοδιάγραμμα της κοινοπραξίας - έως τα τέλη Ιουνίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το κλείσιμο του αυτοκινητοδρόμου θα γίνεται όπως και κατά τη λεγόμενη βαριά συντήρηση. Θα κλείνει κυρίως τις βραδινές ώρες, ανά λωρίδα, και όπου χρειαστεί θα γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας.

Σε ό,τι αφορά στον κόμβο του Ρίου, μέχρι στιγμής έχουν δοθεί στην κυκλοφορία μόνο δύο από τα συνολικά οκτώ ρεύματα (από γέφυρα και προς Αθήνα). Τα υπόλοιπα έξι αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του χρόνου.

Επιπλέον, σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει σύνδεση του κόμβου της Λυκοποριάς (βρίσκεται μετά το Ξυλόκαστρο) με το τοπικό οδικό δίκτυο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξυπηρέτηση των οδηγών που πρέπει να διανύσουν μεγαλύτερη διαδρομή για να βρουν έξοδο ώστε να φτάσουν στην περιοχή τους.
Κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου εκκρεμούν συνδέσεις που είναι εκτός ορίων του συγκεκριμένου έργου, όπως η προαναφερόμενη περίπτωση της Λυκοποριάς. Γι' αυτές δεν υπάρχει ακόμη ξεκάθαρη εικόνα τι θα γίνει.


Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/786696/fiasko-aney-proigoymenoy-xanakleinoyn-korinthoy-patron-kai-ionia-odos#ixzz4egph5fU4

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.914
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #384 στις: Τετ 19 Απρ 2017 13:39 »
Και όπως ξέρουμε όλοι είναι η πρωτη φορά στην Ελλάδα που γινεται κάτι τέτοιο. όταν κυβερνούσατε εσείς τα έργα δινόντουσαν 100% και στην ώρα τους. Βέβαια όλος ο κόσμος άλλα θυμάται.

Επί της ουσίας τίποτα. Έγινε ή όχι ατύχημα;

Τελοσπάντων δεν μπορώ να πείσω κάποιον για το αυτονόητο! Αμα θέλει να πιστεύει ότι πετάει ο γαϊδάρος. προβλημά του είναι.
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος Mpakoulieros

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.640
    • Προφίλ
    • http://i.imgur.com/Eg6L7Ne.png
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #385 στις: Τετ 19 Απρ 2017 16:38 »
Του άλλου πρέπει να του έκανε μεγάλη ζημιά η Κυβέρνηση.

Τέτοιο μένος και προπαγάνδα δεν εξηγείται αλλιώς.

Μόνο βύσμα θα ήταν...
Ο Π.Α.Σ. ανήκει στα μεγάλα ποδοσφαιρικά αφηγήματα!

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #386 στις: Τετ 19 Απρ 2017 16:46 »
Θα μ' εξηγήσει κανένας το τετράιχνο ρε; Και είναι ή δεν είναι η Ιονία τετράιχνη;



Σύμφωνα με τα Νέα το λοιπόν (συγγνώμην ήμουν από κινητό και δεν πρόσεξα ότι αντιγραφή ήταν το απόσπασμα π ανέβασα), δεν πρέπει να παραδίδονται έργα αν δεν έχουν τελειώσει στο 100%, κάτι τέτοιο κατάλαβα.
Δεν θυμάμαι να φωνάζει κανένας, για την γέφυρα του Ρίου όμως, που μαλακία κάνανε και την παραδόσανε, αφού ήταν ενταγμένη σε έργο που ακόμα να ολοκληρωθεί.
Ρε άι σιαπέρα, μπορεί να έγινε νεοφολελεύθερος ο σεβαστικός Αλέξης, αλλά τους δρόμους αυτούς που κακοφόρμιζαν τόσα χρόνια τους παρέδωσε στον κόσμο. Αν κι αυτό ξυνίζει στα Νέα, ας βάλουν τον Ψυχάρη να γράψει κανα ψυχοπονιάρικο άρθρο.
Μακάρι να πάνε όλα καλά και η παράδοση, να μην συνδυάζεται με τπτ κακοτεχνίες να λέμε.
Γιατί αυτό είναι εγκληματικό, όχι το να παραδώσεις έργο εν πολλοίς τελειωμένο.
Π.χ.
Μια και θμήθκα τς καθυστερήσεις προς Αθήνα...
Κάπου μέσα 80's μετά φανών και λαμπάδων, παραδόθηκε η ολοκαίνουργια Πρέβεζα (?) - Ηγουμενίτσας.
Έκατσε κι ήμαν Αθήνα, δεν το πολυσκέφκα, καβάλα τη μηχανή (πρόγονος αυνής π καβαλάει ο Ζείσυς) και κοσή την επόμενη Λευκάδα!
Έκατσα κανα διήμερο και μετά απόλαυσα τη διαδρομή κι άραξα στη Κέρκυρα, γαμώ τς δρόμους είχε γίνει.
Κέρκυρα έκατσα αρκετά.
Το θέμα είναι ότι στην επιστροφή, όλο από παράδρομους πήγαινα, γιατί ο μισός καινούργιος δρόμος είχε καταρρεύσει (όπως προβλήματα είχαν πιο πρόσφατα και κομάτια της Εγνατίας).
Πράγμα που, στο συγκεκριμένο δρόμο για Ηγουμενίτσα, ακόμη συνεχίζεται - τελευταίο (νομίζω) κρούσμα το 2015 (προφανής υπεύθυνος ο Συριζας, ήταν κανα μήνα τουλάχιστον κυβέρνηση).
Τέτοιες παραδόσεις έργων επανέρχομαι, να μην έχουμε, απ τς άλλες π δεν έχουν κακοτεχνίες να έχουμε και να τς χειροκροτάμε κι όχι να βράζουμε στα ζουμιά μας γιατί τς έκαναν αυτοί οι πούσδες αν και τς είχαμαν εγκαινιάσει εμείς από καμια δεκαριά φορές έκαστος.

Τότε με την καθίζηση του κανούργιου έργου περίμενα να δω αν θα τιμωρηθεί κανένας απ αυτούς που ματσιάλσαν χρήμα του κοσμάκη για να παραδώσουν καθίζηση.
Ναι σωστά, δεν έμαθα ποτέ (νομίζω και κανένας άλλος) να αποδόθηκαν ευθύνες.
Βέ βαι α αρκετά αργότερα, 200 τόσο, η Βασούλα ...η Παπανδρέου καλέ (ρε τι έγινε αυτή που χάθκε) με ένα χαμόγελο μέχρι τ αυτιά, ανακοίνωσε νομοσχέδιο που απήλασε αναφανδόν από πολιτικές ευθύνες για κακοτεχνίες και το πασοκ και τη νουδού, γιατί, οι ευθύνες έλεγε, ήταν κατανεμημένες άτακτα χρονικά κι άιντε βρέστες.
Το ακροατήριο χειροκρότησε και παρέμεινε σιωπηλό.

Δεν ξέρω αν ακόμη ισχύει αυτός ο νόμος περί μη πολιτικών ευθυνών θα μου έκανε τεράστια εντύπωση αν ΔΕΝ.



Η θέση της καθ' ύλην αρμοδίας "Νέας Οδού" για το προχθεσινό μποτιλιάρισμα από το sinidisi.gr

Παράθεση
Τη Δευτέρα  του Πάσχα, 17 Απριλίου 2017, στο πλαίσιο της επιστροφής των εκδρομέων του Πάσχα, δημιουργήθηκε έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση στο νεοπαραδοθέν τμήμα της Ιόνιας Οδού στην περιοχή της Κλόκοβας.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τη λύπη μας για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι εκδρομείς. Στόχος μας είναι πάντα η οδική ασφάλεια και η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση κάθε οδηγού.

Όπως είχε ανακοινωθεί κατά την παράδοση της σήραγγας της Κλόκοβας, λόγω μεγάλων καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις, δεν έχουν δοθεί στην κυκλοφορία περίπου 10 χλμ αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν σε χρήση έως τα τέλη Μαΐου.

Επιπλέον, την ημέρα της επιστροφής υπήρξε ένας συνδυασμός γεγονότων (αυξημένη έξοδος και μαζική επιστροφή των εκδρομέων, κακές καιρικές συνθήκες και τροχαίο ατύχημα στο εσωτερικό της σήραγγας της Κλόκοβας) που επέτειναν τα αναμενόμενα ούτως ή άλλως λόγω μαζικής επιστροφής φαινόμενα καθυστερήσεων, που παρατηρούνται ακόμα και σε πλήρως ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους.

Υπενθυμίζουμε ότι τη Μεγάλη Τετάρτη για τη διευκόλυνση των εκδρομέων του Πάσχα,  δόθηκαν σε κυκλοφορία επιπλέον 37 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου που περιλαμβάνουν και τη σήραγγα της Κλόκοβας, κι έτσι δημιουργήθηκε ένα ενιαίο τμήμα στην Ιόνια Οδό, σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 96 χλμ. Η μη παράδοσή του θα οδηγούσε σε επανάληψη της ακόμα μεγαλύτερης  ταλαιπωρίας που αντιμετώπιζαν όλα τα προηγούμενα χρόνια οι οδηγοί που πραγματοποιούσαν αυτή τη διαδρομή μέσω της παλαιάς Εθνικής Οδού.

Με την παρούσα κατάσταση όμως, όλοι οι εκδρομείς είτε χρησιμοποιούν την Ιόνια Οδό είτε την παλαιά Εθνική Οδό, εισέρχονταν στα 10 χλμ. της παλαιάς Εθνικής Οδού, τα οποία και διαθέτουν μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας. Με προτεραιότητα πάντα την οδική ασφάλεια, αποφασίστηκαν συνεπώς, σε συνεργασία με όλες τις αρμόδιες αρχές, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που είχαν σαν στόχο την τεχνητή μείωση των υψηλών ταχυτήτων που λογικά ανέπτυσσαν οι οδηγοί εντός του νέου αυτοκινητοδρόμου πριν την είσοδό τους στα 10 χλμ της υφιστάμενης εθνικής οδού.

Οι ανωτέρω ρυθμίσεις δεν θα είναι πλέον απαραίτητες με την παράδοση σε κυκλοφορία και του αρχικού τμήματος της Ιόνιας Οδού έως τα τέλη Μαΐου.

Y.Γ.1

Πείτε μ για το τετράιχνο ρε!

Υ.Γ.2

Θμήθκα ένα έργο π δεν παραδόθηκε ποτέ όμως!
Η πρώτη σήραγγα στο Ανήλιο!
Τν έσιαξαν με κόπο και βάσανα κι όταν σχόλασε, δεν είχαν έρθει οι δρόμοι να συνδεθούνε, άφαντοι οι δρόμοι!
Μια χαρά χρησιμοποιείται Πάντως ...για μαντρί.

Αποσυνδεδεμένος sellos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.059
  • toros-tsiprofans
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #387 στις: Τετ 19 Απρ 2017 18:28 »
Πιθανότατα ήταν η μεγαλύτερη "έξοδος" των τελευταίων χρόνων
το λεν και οι ξενοδόχοι (που συνήθως κλαίγονται)

Λίγο ο καλός καιρός
Λίγο ο νέος δρόμος που μικραίνει τις αποστάσεις
Λίγο ότι δεν έχει διόδια ακόμη..

Από την Αθήνα υπολογίζεται πως βγήκαν 750 χιλιάδες (μόνο με αυτοκίνητα).

Υ.Γ.
Αυτό με την ΛΕΑ (που πιθανόν έστω και μια φορά το κάναμε όλοι μας)
πρέπει να καταλάβουμε πως μπορεί να αποβεί μοιραίο για κάποιον άνθρωπο..

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #388 στις: Τετ 19 Απρ 2017 18:43 »
Παράθεση
Θα μ' εξηγήσει κανένας το τετράιχνο ρε; Και είναι ή δεν είναι η Ιονία τετράιχνη;

φαγώθηκες μωρ αδερφάκι μου

Τετραιχνη ειναι συνολικά, διιχνη ανα κατεύθυνση

Νταξ τωρα;  :P :P :P




Όσο αφορά το πλάτος του αυτοκινητοδρόμου...

- Το τμήμα Αντίρριο - Α/Κ Αμβρακίας είναι πλάτους 24,50 μ. με δεντροφυτεμένη νησίδα πλάτους 2,50 μ. τύπου μονόπλευρου New Jersey.
Tο πλάτος των λωρίδων κυκλοφορίας είναι 3.50 μ. η εσωτερική, 3,75 μ. η εξωτερική, ενώ η ΛΕΑ έχει πλάτος 2.50 μ.

- Το τμήμα Α/Κ Αμβρακίας - Α/Κ Εγνατία Οδός είναι πλάτους 22,00 μ. με μεσαία νησίδα αμφίπλευρου New Jersey πλάτους 0,6 μ.
Για το πλάτος των επιμέρους λωρίδων, πιστευω πως είναι το ίδιο.
Στη χειρότερη περίπτωση, και οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας να είναι 3.50 μ.
Τα υπόλοιπα είναι τα ίδια.

Τώρα η εσωτερική λωρίδα καθοδήγησης (το κομμάτι της ασφάλτου από το πόδι του New Jersey μέχρι την εσωτερική λωρίδα κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένης και της οριζόντιας διαγράμμισης) λογικά είναι πλάτους από 0,95 μ. μέχρι 1.20 μ., όπως προβλέπεται στις ΟΜΟΕ-Δ του 2001.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετ 19 Απρ 2017 18:55 από ΛΟΚΟ »

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #389 στις: Τετ 19 Απρ 2017 18:48 »
Ε άμα δε κατλαβαίνω κάτι έτς παθαίνω.
Και δε μ λες επίσης, υπάρχει διαφορά στο να λέμε δυό λωρίδων + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση με το τετράιχνη;

Selos είπα ΛΕΑ κι είπες κι εσύ...
Είμαι με τ αμάξ και πααίνω χαλαρά κι είμαι ακριβώς στ αριστερά τς ΛΕΟγραμμής χωρίς να την πατάω.
Ακούω σειρήνες γλιέπω νοσοκομειακό στς καθρέφτες και πααίνω λίγο πιο αριστερά να το βοηθήσω.
Ακούω σειρήνες κόρνες όλα μαζί και γλιέπω έναν έξαλλο οδηγό να μ καν σήματα να πάω όσο πιο δεξιά μπορώ (μέσα στη ΛΕΑ) για να με προσπεράσει...
Μεγαλεία.

Κι είχα κι άλλη απορία: Σίγουρα χωράνε τα αμάξια στη ΛΕΑ; Σ' όλες τς ΛΕΕς;

Μέχρι να σχολάσω κι άλλη απορία! Ρε μιλάτε ελληνικά εσείς οι μηχανικοί να πούμε.
Τι είναι το Jersey? A? Εμένα σε ρούχο μ κάν. Προφανώς δεν είναι.

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #390 στις: Τετ 19 Απρ 2017 19:12 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #391 στις: Τετ 19 Απρ 2017 20:21 »


Ούτε για εν'αιμς δεν την κόβω λήσταρχε.

Αποσυνδεδεμένος davelis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.470
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #392 στις: Πεμ 20 Απρ 2017 10:32 »
Η ΛΕΑ ειναι δεξια παντα.
Οχι Αριστερά   :P
(Το γραφω αυτο γιατι η φωτό ξεφευγει προς τα αριστερά )

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #393 στις: Πεμ 20 Απρ 2017 11:45 »
Είναι η ιδεολογική κυριαρχία της αριστεράς, που λένε και τα δυο χαζοχαρούμενα πουλέν του Καρατζαφέρη, γι αυτό ξεφεύγει ρα.

Αριστερά ή δεξιά Πάντως και οι 2 κατειλημμένες είναι, ως είθισται  ;)

Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #394 στις: Πεμ 20 Απρ 2017 13:33 »
Αυτό που ακολουθεί είναι επίσημο Δελτίο Τύπου, Υπουργείου της Ελληνικής Δημοκρατίας:



Αποσυνδεδεμένος Mpakoulieros

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.640
    • Προφίλ
    • http://i.imgur.com/Eg6L7Ne.png
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #395 στις: Πεμ 20 Απρ 2017 14:33 »
Για να λάμψει η αλήθεια από την τερατώδη προπαγάνδα των αποτυχημένων νεοφιλελεύθερων και των υποστηρικτών της διαφθοράς και των διαπλεκομένων:

 Υπουργείο Υποδομών: Από τις μεγαλύτερες Πασχαλινές εξόδους χωρίς θανατηφόρο ατύχημα
Πέμπτη, 20 Απρίλιος 2017 13:23

Υπουργείο Υποδομών: Από τις μεγαλύτερες Πασχαλινές εξόδους χωρίς θανατηφόρο ατύχημα

 
Αιχμηρή ανακοίνωση εξέδωσε πριν από λίγο το Υπουργείο Υποδομών για τα σχόλια και δημοσιεύματα για τις ουρές χιλιομέτρων που προκλήθηκαν στην Πασχαλινή έξοδο και την κριτική που δέχθηκε. Συγκεκριμένα αναφέρονται τα παρακάτω:

Μην πιστεύετε τα μάτια σας… Μην σκέφτεστε την αλήθεια… Μην μετράτε τον χρόνο που ταξιδεύετε με ασφάλεια… Ποιος νοιάζεται ότι δεν είχαμε ούτε ένα θανητοφόρο ατύχημα στην Ιόνια Οδό, στην Ολυμπία οδό, στον Μορέα, στα Τέμπη. Συμπαραστεκόμαστε στον πανικό της ΝΔ, της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ) και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσής τους……

Καταγγέλλουμε, λοιπόν, την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, τον Πρωθυπουργό, τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών:
Γιατί έγινε μποτιλιάρισμα, τη δεύτερη ημέρα του Πάσχα και έβρεξε…
Γιατί ολοκληρώθηκαν τα έργα και, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, παραδόθηκαν, τα έτοιμα κομμάτια τους…
Γιατί τέλειωσαν μαζί και οι αποζημιώσεις των καθυστερήσεων, οπότε, τι θα κάνουν τώρα οι χιλιάδες εργαζόμενοι…
Γιατί διαπραγματεύθηκαν ειδικά τιμολόγια και εκπτώσεις στους συχνούς χρήστες
Γιατί διαπραγματεύτηκαν δωρεάν διελεύσεις για τους μόνιμους κατοίκους…
Γιατί διαπραγματεύτηκαν δωρεάν διελεύσεις για τα ΑΜΕΑ
Γιατί επιχειρούν να βάλουν αναλογικά ηλεκτρονικά διόδια…
Γιατί είχαν το θράσος να ονοματοδοτήσουν σήραγγες με τα ονόματα του Ανδρέα Παπανδρέου, του Κωστή Στεφανόπουλου, του Νίκου Τεμπονέρα, του Ρήγα Φεραίου, του Κωστή Παλαμά, του Καπετάν Νικήτα, φιλοσόφων, οπλαρχηγών της επανάστασης και αγωνιστών της εθνικής αντίστασης καθώς και ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στα σημεία καρμανιόλα των ημιτελών εθνικών οδών και στα έργα
Καταγγέλλουμε την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για το «φιάσκο» των έργων, αναπαράγοντας τα επιχειρήματα ΝΔ, ΔΗ.ΣΥΜ (ΠΑΣΟΚ) και των εργολαβικών ΜΜΕ τους, ότι δηλαδή
Α) τα έργα υλοποιήθηκαν από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ
Β) τα έργα είναι ημιτελή και πρόχειρα, παρότι ολοκληρώθηκαν από τις κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ…
Γ) δεν κάλεσαν προηγούμενους υπουργούς προσωπικά, αλλά όλα τα κόμματα. Απρόσκλητος πήγε ο Κ. Χατζηδάκης στα εγκαίνια των Τεμπών
Δ) έδωσαν πανωπροίκια και πριμ επιτάχυνσης, εξοικονομώντας 764εκ € σε αυτά που δέσμευσαν τη χώρα, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ

Πρόσθετες καταγγελίες:
Καταγγέλλουμε επίσης την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Επίτροπο Περιφερειακής Ανάπτυξης Κορίνα Κρετσού για το απόσπασμα της ομιλίας της στα εγκαίνια των Τεμπών:
«…η διάνοιξη αυτών των σηράγγων ήταν κάτι που φαινόταν αδύνατον, το οποίο έγινε δυνατόν. Πρόκειται για έναν Ηράκλειο Άθλο, τον οποίο τον πετύχατε χάρη στην χρηματοδότηση της Ε.Ε… οι προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν ήταν πάρα πολλές, κυρίως λόγω της μορφολογίας του εδάφους και όμως χάρη σε όσους κατασκεύασαν το έργο μπορέσαμε και πετύχαμε, γι αυτό δικαιούμαστε να νιώθουμε υπερήφανοι οι Έλληνες και οι Ευρωπαίοι».

Παρότι δεν σχεδιάστηκαν, ολοκληρώθηκαν και δεν εγκαινιάστηκαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ τους καταγγέλλουμε επίσης για:
τις καθυστερήσεις, τις ουρές και την ταλαιπωρία στην Αττική Οδό και
τις καθυστερήσεις στην Αθηνών Κορίνθου κατά την έξοδο της Μεγάλης Παρασκευής.
Καταγγέλλουμε ακόμη την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για μεγάλες καθυστερήσεις τις προηγούμενες ημέρες στους αυτοκινητόδρομους και τις σήραγγες ολόκληρης της Ευρώπης και του κόσμου, στη Γενεύη, την Τουλούζη, το Λονδίνο, το Παρίσι, το Λος Άντζελες …
Και τέλος καταγγέλλουμε όλους εμάς που φύγαμε το Πάσχα και επιστρέψαμε τη Δευτέρα του Πάσχα μαζικά, χωρίς την έγκριση της ΝΔ, της ΔΗΣΥΜ και του Ποταμιού.
Μιας και αποτελεί σπάνιο φαινόμενο στον πλανήτη το μποτιλιάρισμα σε μεγάλες εξόδους εορτών και διακοπών:


Καταγγέλλουμε, λοιπόν, την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, τον Πρωθυπουργό, τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών:
Γιατί έγινε μποτιλιάρισμα, τη δεύτερη ημέρα του Πάσχα και έβρεξε…
Γιατί ολοκληρώθηκαν τα έργα και, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, παραδόθηκαν, τα έτοιμα κομμάτια τους…
Γιατί τέλειωσαν μαζί και οι αποζημιώσεις των καθυστερήσεων, οπότε, τι θα κάνουν τώρα οι χιλιάδες εργαζόμενοι…
Γιατί διαπραγματεύθηκαν ειδικά τιμολόγια και εκπτώσεις στους συχνούς χρήστες
Γιατί διαπραγματεύτηκαν δωρεάν διελεύσεις για τους μόνιμους κατοίκους…
Γιατί διαπραγματεύτηκαν δωρεάν διελεύσεις για τα ΑΜΕΑ
Γιατί επιχειρούν να βάλουν αναλογικά ηλεκτρονικά διόδια…
Γιατί είχαν το θράσος να ονοματοδοτήσουν σήραγγες με τα ονόματα του Ανδρέα Παπανδρέου, του Κωστή Στεφανόπουλου, του Νίκου Τεμπονέρα, του Ρήγα Φεραίου, του Κωστή Παλαμά, του Καπετάν Νικήτα, φιλοσόφων, οπλαρχηγών της επανάστασης και αγωνιστών της εθνικής αντίστασης καθώς και ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στα σημεία καρμανιόλα των ημιτελών εθνικών οδών και στα έργα
Καταγγέλλουμε την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για το «φιάσκο» των έργων, αναπαράγοντας τα επιχειρήματα ΝΔ, ΔΗ.ΣΥΜ (ΠΑΣΟΚ) και των εργολαβικών ΜΜΕ τους, ότι δηλαδή
Α) τα έργα υλοποιήθηκαν από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ
Β) τα έργα είναι ημιτελή και πρόχειρα, παρότι ολοκληρώθηκαν από τις κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ…
Γ) δεν κάλεσαν προηγούμενους υπουργούς προσωπικά, αλλά όλα τα κόμματα. Απρόσκλητος πήγε ο Κ. Χατζηδάκης στα εγκαίνια των Τεμπών
Δ) έδωσαν πανωπροίκια και πριμ επιτάχυνσης, εξοικονομώντας 764εκ € σε αυτά που δέσμευσαν τη χώρα, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ

Πρόσθετες καταγγελίες:
Καταγγέλλουμε επίσης την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Επίτροπο Περιφερειακής Ανάπτυξης Κορίνα Κρετσού για το απόσπασμα της ομιλίας της στα εγκαίνια των Τεμπών:
«…η διάνοιξη αυτών των σηράγγων ήταν κάτι που φαινόταν αδύνατον, το οποίο έγινε δυνατόν. Πρόκειται για έναν Ηράκλειο Άθλο, τον οποίο τον πετύχατε χάρη στην χρηματοδότηση της Ε.Ε… οι προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν ήταν πάρα πολλές, κυρίως λόγω της μορφολογίας του εδάφους και όμως χάρη σε όσους κατασκεύασαν το έργο μπορέσαμε και πετύχαμε, γι αυτό δικαιούμαστε να νιώθουμε υπερήφανοι οι Έλληνες και οι Ευρωπαίοι».

Παρότι δεν σχεδιάστηκαν, ολοκληρώθηκαν και δεν εγκαινιάστηκαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ τους καταγγέλλουμε επίσης για:
τις καθυστερήσεις, τις ουρές και την ταλαιπωρία στην Αττική Οδό και
τις καθυστερήσεις στην Αθηνών Κορίνθου κατά την έξοδο της Μεγάλης Παρασκευής.
Καταγγέλλουμε ακόμη την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για μεγάλες καθυστερήσεις τις προηγούμενες ημέρες στους αυτοκινητόδρομους και τις σήραγγες ολόκληρης της Ευρώπης και του κόσμου, στη Γενεύη, την Τουλούζη, το Λονδίνο, το Παρίσι, το Λος Άντζελες …
Και τέλος καταγγέλλουμε όλους εμάς που φύγαμε το Πάσχα και επιστρέψαμε τη Δευτέρα του Πάσχα μαζικά, χωρίς την έγκριση της ΝΔ, της ΔΗΣΥΜ και του Ποταμιού.
Μιας και αποτελεί σπάνιο φαινόμενο στον πλανήτη το μποτιλιάρισμα σε μεγάλες εξόδους εορτών και διακοπών:

Καταγγέλλουμε, λοιπόν, την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, τον Πρωθυπουργό, τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών:
Γιατί έγινε μποτιλιάρισμα, τη δεύτερη ημέρα του Πάσχα και έβρεξε…
Γιατί ολοκληρώθηκαν τα έργα και, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, παραδόθηκαν, τα έτοιμα κομμάτια τους…
Γιατί τέλειωσαν μαζί και οι αποζημιώσεις των καθυστερήσεων, οπότε, τι θα κάνουν τώρα οι χιλιάδες εργαζόμενοι…
Γιατί διαπραγματεύθηκαν ειδικά τιμολόγια και εκπτώσεις στους συχνούς χρήστες
Γιατί διαπραγματεύτηκαν δωρεάν διελεύσεις για τους μόνιμους κατοίκους…
Γιατί διαπραγματεύτηκαν δωρεάν διελεύσεις για τα ΑΜΕΑ
Γιατί επιχειρούν να βάλουν αναλογικά ηλεκτρονικά διόδια…
Γιατί είχαν το θράσος να ονοματοδοτήσουν σήραγγες με τα ονόματα του Ανδρέα Παπανδρέου, του Κωστή Στεφανόπουλου, του Νίκου Τεμπονέρα, του Ρήγα Φεραίου, του Κωστή Παλαμά, του Καπετάν Νικήτα, φιλοσόφων, οπλαρχηγών της επανάστασης και αγωνιστών της εθνικής αντίστασης καθώς και ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στα σημεία καρμανιόλα των ημιτελών εθνικών οδών και στα έργα

Καταγγέλλουμε την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για το «φιάσκο» των έργων, αναπαράγοντας τα επιχειρήματα ΝΔ, ΔΗ.ΣΥΜ (ΠΑΣΟΚ) και των εργολαβικών ΜΜΕ τους, ότι δηλαδή
Α) τα έργα υλοποιήθηκαν από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ
Β) τα έργα είναι ημιτελή και πρόχειρα, παρότι ολοκληρώθηκαν από τις κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ…
Γ) δεν κάλεσαν προηγούμενους υπουργούς προσωπικά, αλλά όλα τα κόμματα. Απρόσκλητος πήγε ο Κ. Χατζηδάκης στα εγκαίνια των Τεμπών
Δ) έδωσαν πανωπροίκια και πριμ επιτάχυνσης, εξοικονομώντας 764εκ € σε αυτά που δέσμευσαν τη χώρα, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ

Πρόσθετες καταγγελίες:
Καταγγέλλουμε επίσης την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Επίτροπο Περιφερειακής Ανάπτυξης Κορίνα Κρετσού για το απόσπασμα της ομιλίας της στα εγκαίνια των Τεμπών:
«…η διάνοιξη αυτών των σηράγγων ήταν κάτι που φαινόταν αδύνατον, το οποίο έγινε δυνατόν. Πρόκειται για έναν Ηράκλειο Άθλο, τον οποίο τον πετύχατε χάρη στην χρηματοδότηση της Ε.Ε… οι προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν ήταν πάρα πολλές, κυρίως λόγω της μορφολογίας του εδάφους και όμως χάρη σε όσους κατασκεύασαν το έργο μπορέσαμε και πετύχαμε, γι αυτό δικαιούμαστε να νιώθουμε υπερήφανοι οι Έλληνες και οι Ευρωπαίοι».

Παρότι δεν σχεδιάστηκαν, ολοκληρώθηκαν και δεν εγκαινιάστηκαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ τους καταγγέλλουμε επίσης για:
τις καθυστερήσεις, τις ουρές και την ταλαιπωρία στην Αττική Οδό και
τις καθυστερήσεις στην Αθηνών Κορίνθου κατά την έξοδο της Μεγάλης Παρασκευής.
Καταγγέλλουμε ακόμη την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για μεγάλες καθυστερήσεις τις προηγούμενες ημέρες στους αυτοκινητόδρομους και τις σήραγγες ολόκληρης της Ευρώπης και του κόσμου, στη Γενεύη, την Τουλούζη, το Λονδίνο, το Παρίσι, το Λος Άντζελες …
Και τέλος καταγγέλλουμε όλους εμάς που φύγαμε το Πάσχα και επιστρέψαμε τη Δευτέρα του Πάσχα μαζικά, χωρίς την έγκριση της ΝΔ, της ΔΗΣΥΜ και του Ποταμιού.
Μιας και αποτελεί σπάνιο φαινόμενο στον πλανήτη το μποτιλιάρισμα σε μεγάλες εξόδους εορτών και διακοπών:

Από την ημέρα παράδοσης των αυτοκινητοδρόμων ως σήμερα, επιχειρείται συνεχώς από τη ΝΔ, τη Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΠΑΣΟΚ) και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσής τους, η αποδόμηση της υπερπροσπάθειας που έγινε τα δύο τελευταία χρόνια για την ολοκλήρωση και παράδοση των τελματωμένων έργων που άφησαν πίσω τους.
Δυστυχώς γι’αυτούς η κατάσταση των έργων και τα εργοτάξια φαίνονταν πριν από τον Ιανουάριο του 2015 και φαίνονται και σήμερα που χρησιμοποιούνται από τους πολίτες.
Αφορμή για την κορύφωση του πραγματικού φιάσκου της αντιπολιτευτικής προπαγάνδας υπήρξε η ταλαιπωρία τη Δευτέρα του Πάσχα, σε μια περιοχή που σε κάθε έξοδο παρατηρείται το ίδιο φαινόμενο, μιας και η παλιά εθνική διαθέτει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση.
Είναι γνωστό σε όλους ότι δεν έγιναν εγκαίνια στην Ιονία Οδό.
Είναι γνωστό σε όλους ότι οι σήραγγες ξεκίνησαν μετά το 2015 και είναι πλέον έτοιμες, ενώ έπρεπε να παραδοθούν τον Αύγουστο του 2017 και το οδικό τμήμα που τις συνδέει είχε καθυστερήσεις, εξαιτίας καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις.
Τι θα προτιμούσαν οι φωστήρες της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού και των ΜΜΕ τους;
Να μην δινόταν η μεγάλη σήραγγα και να κινούνταν οι πολίτες για πολύ μεγαλύτερη απόσταση στην παλιά εθνική οδό, των αλλεπάλληλων στροφών και της υψηλής επικινδυνότητας;

Από τις μεγαλύτερες πασχαλινές εξόδους των τελευταίων ετών με ελάχιστα ατυχήματα και κανένα θανατηφόρο

 
Ο Π.Α.Σ. ανήκει στα μεγάλα ποδοσφαιρικά αφηγήματα!

Αποσυνδεδεμένος ΛΟΚΟ

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.846
    • Προφίλ
    • Γιαννενάρα
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #396 στις: Πεμ 20 Απρ 2017 16:01 »
Πάντως θα έχει πλάκα να βλέπαμε παλιότερα και τωρινά πρωτοσέλιδα εφημερίδων ;)

Το λεπόν κατέληξα, μαλακία πούχουν τς ΛΕΕς δεξιά. Όταν σε πλησιάζει από πίσω αμάξι ασυνείδητα προς τα δεξιά κάνεις για να το βοηθήσεις να προσπεράσει.
Ίσως βέ βαι α, να στηρίχκαν για να την παν εκεί, σε μελέτες με βάση τον μέσο Έλληνα οδηγάρα, που μόλις τον πλησιάζεις σε κανα δύσκολο κομάτι, επιταχύνει και πααίνει όσο πιο αριστερά γίνεται.

Απομένουν το λοιπόν οι απαλλοτριώσεις κάποιων τμημάτων μικρών για να μπει στην οριστική του τελική ευθεία το έργο.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Πγκρ, ήδη μελετούνται εναλλακτικές σε περίπτωση πεισματάρη δικαιούχου:














Αποσυνδεδεμένος GIWRGIS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.121
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #397 στις: Πεμ 20 Απρ 2017 18:30 »
Για να λάμψει η αλήθεια από την τερατώδη προπαγάνδα των αποτυχημένων νεοφιλελεύθερων και των υποστηρικτών της διαφθοράς και των διαπλεκομένων:

 Υπουργείο Υποδομών: Από τις μεγαλύτερες Πασχαλινές εξόδους χωρίς θανατηφόρο ατύχημα[/b]
Πέμπτη, 20 Απρίλιος 2017 13:23

Υπουργείο Υποδομών: Από τις μεγαλύτερες Πασχαλινές εξόδους χωρίς θανατηφόρο ατύχημα
[...]
Από τις μεγαλύτερες πασχαλινές εξόδους των τελευταίων ετών με ελάχιστα ατυχήματα και κανένα θανατηφόρο

Παράθεση
Από την Παρασκευή πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα, στις 7 Απριλίου, έως και τη Δευτέρα του Πάσχα, 17 Απριλίου, σημειώθηκαν
333 τροχαία ατυχήματα. Από αυτά τα 26 ήταν θανατηφόρα, τα 17 σοβαρά και τα 290 ελαφρά.
Την αντίστοιχη χρονική περίοδο το 2016 είχαν καταγραφεί 353 τροχαία ατυχήματα, εκ των οποίων τα 28 ήταν θανατηφόρα, 35 σοβαρά και 290 ελαφρά (ίδιος αριθμός με φέτος).

Αντίστοιχα μεγάλος ήταν και ο αριθμός των πολιτών που έχασαν τη ζωή τους το συγκεκριμένο δεκαήμερο. Τ
α θύματα τροχαίων ανήλθαν σε 443, εκ των οποίων οι 26 τραυματίστηκαν θανάσιμα, 18 τραυματίστηκαν βαριά και 399 ελαφρότερα. Το 2016, είχαν καταγραφεί 461 παθόντες από τροχαία ατυχήματα, από τους οποίους 31 είχαν ανασυρθεί νεκροί, 40 βαριά τραυματισμένοι και 390 ελαφρά.

Οι αιτίες των δυστυχημάτων ήταν η υπερβολική ταχύτητα, η μη χρήση κράνους, η μη χρήση ζώνης ασφαλείας, η μέθη, η χρήση κινητού τηλεφώνου, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, το αντικανονικό προσπέρασμα, οι αντικανονικοί ελιγμοί, η παραβίαση προτεραιότητας, η μη χρήση παιδικού καθίσματος και τα φθαρμένα ελαστικά.

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)
http://www.huffingtonpost.gr/2017/04/20/eidiseis-koinonia-troxaia-periodo-pasxa-26-nekroi-417-trayamaties_n_16121198.html
http://www.gazzetta.gr/plus/article/1073828/26-nekroi-tis-imeres-toy-pasha-se-trohaia
http://www.iefimerida.gr/news/332272/matomeno-pasha-stoys-dromoys-polla-trohaia-26-nekroi-17-sovara-traymaties



Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.914
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #398 στις: Πεμ 20 Απρ 2017 19:12 »
Μόνο επι Κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ γίνονται θανατηφόρα τροχαία στην Ελλάδα σε περιόδους εορτών.*

                                                                                                                                Ομάδα Ηλίθιας

* Τα προηγούμενα τα τσεπώναμε από τους δικούς μας που κυβρνούσαν και κάναμε μούγκα.

_________________________________________________ _________________________
Παράθεση
Μην πιστεύετε τα μάτια σας… Μην σκέφτεστε την αλήθεια… Μην μετράτε τον χρόνο που ταξιδεύετε με ασφάλεια… Ποιος νοιάζεται ότι δεν είχαμε ούτε ένα θανητοφόρο ατύχημα στην Ιόνια Οδό, στην Ολυμπία οδό, στον Μορέα, στα Τέμπη. Συμπαραστεκόμαστε στον πανικό της ΝΔ, της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ) και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσής τους……

Η ανακοίνωση του Υπουργείου αναφέρεται συγκεκριμένα σε κάποιους δρόμους και όχι γενικά.

Ούτε μια προαπαγάνδα δεν είμαστε άξιοι να κάνουμε με επιτυχία. Τζάμπα μας πληρώνουνε.

                                                                                                            Ομάδα Ηλίθιας
« Τελευταία τροποποίηση: Πεμ 20 Απρ 2017 20:18 από GIWRGIS »
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος Mpakoulieros

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.640
    • Προφίλ
    • http://i.imgur.com/Eg6L7Ne.png
Απ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ
« Απάντηση #399 στις: Παρ 21 Απρ 2017 01:37 »
Υπουργείο: δεν είχαμε ούτε ένα θανατηφόρο ατύχημα στην Ιόνια Οδό, στην Ολυμπία οδό, στον Μορέα, στα Τέμπη.

iefimerida:  το μεγαλύτερο ποσοστό των θανατηφόρων τροχαίων, περίπου 75%-80%, σημειώθηκε σε μεγάλα αστικά κέντρα, περιαστικούς και επαρχιακούς δρόμους.

Είμαι σίγουρος Γιώργης, ότι κατά λάθος ξέχασες το "Ιόνια Οδό, στην Ολυμπία οδό, στον Μορέα, στα Τέμπη" από την ανακοίνωση του Υπουργείου. Αυτά τα κάνουν άλλοι που παραποιούν την αλήθεια, όχι εσύ.

Και δεν μας είπες ατύχημα στη σήραγγα δεν έγινε τελικά;

Τελικά πιστεύω ότι άτομα σαν το Γιώργη και μέσα σαν την iefimerida, Τα Νέα, Το Βήμα κτλ. κάνουν καλό στο Τσίπρα.
Πλέον αν σε βρίζουν όλοι αυτοί μάλλον κάτι καλό θα έχεις κάνει.
Ο Π.Α.Σ. ανήκει στα μεγάλα ποδοσφαιρικά αφηγήματα!