Αποστολέας Θέμα: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα  (Αναγνώστηκε 9557 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.780
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #175 στις: Τετ 12 Απρ 2023 21:36 »
https://www.change.org/p/%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B7-2023

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ,ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.

 Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΡΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ!

 
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος RASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.384
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #176 στις: Δευ 17 Απρ 2023 22:22 »
Κώστας Παπαδάκης (Μέλος της ΚΕ και ευρωβουλευτής του ΚΚΕ): Εγκλήματα του καπιταλιστικού ανταγωνισμού — Ο φαύλος κύκλος της απελευθερωμένης αγοράς και οι λαθροχειρίες ΕΕ και αστικών κομμάτων — ΕΕ 2021: 1.389 ατυχήματα στα τρένα (τα 97 μετωπικές συγκρούσεις) με 637 νεκρούς
*
(Γραφήματα: Οικονομικός Ταχυδρόμος)
*
Συνεχίζοντας την προσπάθεια να εμφανιστεί η ΕΕ ως δήθεν «παράδεισος» για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων, τα αστικά επιτελεία δεν χάνουν την ευκαιρία να αναποδογυρίζουν την αλήθεια για να τη φέρουν βολικά στα μέτρα τους.

Από σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ολλανδία

Συχνά επικαλούνται ότι στην Ευρώπη «όλοι χρησιμοποιούν τρένα γιατί είναι ασφαλή και σύγχρονα», όμως χρειάζεται να θυμίσουμε ότι μόλις το 8% των επιβατών πανευρωπαϊκά χρησιμοποιούν τρένο.

Αφορμή για νέο γύρο δημοσιευμάτων και ρεπορτάζ στα αστικά ΜΜΕ της χώρας μας αποτέλεσε δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας «Taggesspiegel», στο οποίο αναφερόταν ότι διενεργήθηκε συγκριτική έρευνα ανάμεσα στα κράτη - μέλη της ΕΕ σχετικά με το επίπεδο ασφάλειάς τους στους σιδηροδρόμους και η Ελλάδα καταγράφηκε χαμηλά.

— Ωστόσο, το εν λόγω δημοσίευμα, παρότι κατέτασσε τη Γερμανία «στις χώρες με τα υψηλότερα πρότυπα παγκοσμίως», ομολογούσε «σοβαρά προβλήματα στην εν μέρει απαρχαιωμένη υποδομή που εγκυμονούν κινδύνους», ενώ τόνιζε ότι «είναι αδύνατη η γρήγορη διάσωση όλων των επιβατών από τοξικά αέρια σε τούνελ, ιδίως στις στενές σήραγγες S21».

Διαπίστωνε ότι «μέχρι σήμερα, υπάρχει ένα συνονθύλευμα υποδομών διαφορετικών τεχνολογιών, ορισμένες από τις οποίες χρονολογούνται από την αυτοκρατορική εποχή, ιδιαίτερα στις δευτερεύουσες γραμμές δρομολογίων».

Σημείωνε «αυξανόμενη υπερκόπωση του προσωπικού ιδίως σε ελεγκτές και μηχανοδηγούς με συσσωρευμένες υπερωρίες και αύξηση των ποσοστών ασθένειας».

Άλλωστε, ως λογικό επακόλουθο όλων των παραπάνω σημειώθηκαν τα μεγάλα θανατηφόρα περιστατικά στις 3 Ιούνη του 2022 στο Garmisch - Partenkirchen με 5 νεκρούς και 68 τραυματίες όπως και η σύγκρουση τρένων στο Bad Aibling τον Φλεβάρη του 2016, όπου 12 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και 89 τραυματίστηκαν.

Ως αιτία της σύγκρουσης, οι αρχές αναφέρονταν σε «αμέλεια του σταθμάρχη και ανεπαρκή τεχνολογία κλήσης έκτακτης ανάγκης στον σηματοδότη».

— Για να «χρυσώσει το χάπι», το άρθρο παρουσίαζε τη Γερμανία στην πρώτη πεντάδα χωρών στην Ευρώπη με λιγότερους θανάτους στον σιδηρόδρομο, πίσω από τη Σουηδία, την Ολλανδία, την Αυστρία και ισόβαθμη με τη Γαλλία.

— Στον πάτο της λίστας εμφάνιζε Ισπανία και Πολωνία, με την Ελλάδα μετά τα Τέμπη να «απειλείται με κόκκινη κάρτα».

Βέβαια, τέτοιου είδους μετρήσεις είναι εξαιρετικά βολικές για την ΕΕ και τις κυβερνήσεις προκειμένου να συγκρίνονται μεταξύ τους σαν τις ...κολοβές αλεπούδες, ποια έχει κοπεί λιγότερο η ουρά της.

Γιατί οι συγκρίσεις αυτές ανάμεσα στα κράτη - μέλη αποκρύπτουν το τραγικά χαμηλό επίπεδο ασφαλείας σε σχέση με τις διαθέσιμες τεχνολογίες συστημάτων ασφαλείας και το τραγικά ολιγάριθμο δυναμικό υπαλλήλων, το οποίο χαρακτηρίζει όλες τις χώρες της ΕΕ.

Τα πρόσφατα δυστυχήματα σε Χάγη και Βέρνη, μόλις μετά τα Τέμπη, είναι ενδεικτικά.

Η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική

Θα αρκούσε ως απάντηση η επανειλημμένη αναφορά στο γεγονός ότι μόνο το 2021 έχουν σημειωθεί στην ΕΕ 1.389 ατυχήματα, με 637 νεκρούς, που τα 97 αφορούσαν μετωπικές συγκρούσεις τρένων.

— Όμως, εδώ επιχειρούνται και μια σειρά από λαθροχειρίες, που προσπαθούν να κρύψουν ότι ολοκληρωμένο σύστημα ασφαλείας ούτε διαθέτουν ούτε προβλέπεται να αποκτήσουν τα κράτη - μέλη της ΕΕ τα αμέσως επόμενα χρόνια.

Στο πλαίσιο αυτό και στη χώρα μας, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ ερίζουν για τα ποσοστά υλοποίησης της περιβόητης σύμβασης - «γιοφύρι της Άρτας» 717, ισχυριζόμενα ότι αν κι εφόσον αυτή ολοκληρωθεί φέτος τον Σεπτέμβρη, η χώρα θα αποκτήσει τηλεδιοίκηση.

Πρόκειται ασφαλώς για μεγάλο ψέμα, αφού το σύστημα που θα εγκατασταθεί τότε είναι το λεγόμενο ETCS (European Control Train System - Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων), συνιστά ένα μόλις μέρος του ERTMS (European Rail Traffic Management System - Διευρωπαϊκό Σύστημα Σηματοδότησης και Τηλεδιοίκησης) κι όχι το ίδιο το ERTMS.

— Το σύστημα ETCS, που αυθαίρετα βαφτίζουν τηλεδιοίκηση, είναι ένα σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών, σύμφωνα με το οποίο πληροφορίες μεταδίδονται από το σύστημα εδάφους προς το τρένο, όπου ένας υπολογιστής τις χρησιμοποιεί για να υπολογίσει τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα, ενώ στη συνέχεια επιβραδύνει αυτόματα την κίνηση του τρένου.

    Ακόμα κι αυτό το ΕΤCS δεν είναι καν σε πλήρη λειτουργία παρά σε μόλις 10 χώρες της ΕΕ.

— Η Γερμανία το έχει μόλις στο 13% του δικτύου της,

— Η Γαλλία στο 70%
   
— Η Πολωνία στο 34%.
   
Σε μεγάλα τμήματα του ευρωπαϊκού δικτύου, ιδιαίτερα του λεγόμενου «εκτεταμένου δικτύου», δεν προβλέπεται καν η ύπαρξη του συστήματος EΤCS.

Κι αν αυτή η επικίνδυνα απαράδεκτη κατάσταση επικρατεί στην εγκατάσταση του πρώιμου συστήματος ETCS, μπορεί κανείς να φανταστεί τι επικρατεί στην πραγματική τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση, το σύστημα ERTMS, που αφορά την τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση με εγκατάσταση συστημάτων τόσο στις τελευταίας τεχνολογίας υποδομές - ράγες, όσο και στα εξίσου σύγχρονης τεχνολογίας βαγόνια.

Ο στόχος είναι να ολοκληρωθεί το ERTMS σε όλο το κεντρικό δίκτυο έως το 2030 και σε όλο το εκτεταμένο έως το 2040.

Αλλά ας... αφήσουμε την ίδια την Κομισιόν να περιγράψει την κατάσταση με το ERTMS μέσα από το τελευταίο «ενημερωτικό δελτίο της για το σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης ERTMS» τον Δεκέμβρη του 20221, στο οποίο αναφέρει ότι υπάρχουν σήμερα «απομονωμένες νησίδες» εφαρμογής του συστήματος ERTMS και θέτει έναν «στόχο για 70% έως το 2040 για το διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών (ΔΕΔ-Μ) που θα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα αυτό».

Να θυμίσουμε ότι, όπως έχει αποκαλύψει το ΚΚΕ, με βάση έκθεση του Ευρωκοινοβουλίου το 2021, το σύστημα ERTMS έχει εφαρμοστεί μόλις στο 13% σε όλη την ΕΕ.

Όπως αναφέρεται ιδιαίτερα για την εφαρμογή του συστήματος στα ίδια τα τρένα, οι προβλέψεις είναι απαισιόδοξες και η πλειοψηφία των νέων αμαξοστοιχιών δεν είναι εξοπλισμένες με ERTMS.

Κι εδώ η ΕΕ - που κατά τ' άλλα κλίνει σε όλες τις πτώσεις την «ψηφιακή μετάβαση» - διαπιστώνει χάσμα μεταξύ του αριθμού των αμαξοστοιχιών που θα έπρεπε, καταρχάς, να ανανεωθούν μεταξύ 2021 και 2030 (20.000) και των νέων αμαξοστοιχιών που προβλέπονται στην πραγματικότητα (2.532).

Μάλιστα, υπάρχουν ομολογίες έμπειρων στελεχών, Ευρωπαίων αρχιμηχανικών σιδηροδρόμων, όπως του Δανού Jens Moller, που αναφέρει ότι ακόμα και στις θεωρητικά πρωτοπόρες σκανδιναβικές χώρες, «το πραγματικό ποσοστό ανανέωσης του στόλου και το ποσοστό των νέων οχημάτων που είναι στην πραγματικότητα εξοπλισμένα με ERTMS είναι πολύ μικρό», ενώ αναφέρεται σε πολλά απαρχαιωμένα τρένα, «άνω των 30 χρόνων, που εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται σε ευρωπαϊκό επίπεδο».

Ο «φαύλος κύκλος»

Για να συνειδητοποιήσει κανείς τον πυρήνα του προβλήματος και πόσο δίκιο έχει το ΚΚΕ που σημαδεύει την ευρωενωσιακή στρατηγική της «απελευθέρωσης » και της κατάτμησης των σιδηροδρόμων, τον διαχωρισμό των υποδομών/ραγών από τη μεταφορά/βαγόνια, αξίζει να ανατρέξουμε στην Κομισιόν, που στο ίδιο ενημερωτικό δελτίο της μιλά για «φαύλο κύκλο ».

— «Οι φορείς εκμετάλλευσης δεν μπορούν να θέσουν τον νέο στόλο που αγόρασαν σε συμβατές υποδομές (σ.σ. με το σύστημα ERTMS), ενώ δεν βλέπουν την ανάγκη να επενδύσουν στο ERTMS, αφού οι περισσότερες γραμμές στην περιοχή δραστηριότητάς τους δεν είναι ακόμη εξοπλισμένες με αυτό. Έτσι προτιμούν ακόμα να χρησιμοποιούν συστήματα Κλάσης Β (σ.σ. τα ισχύοντα παλιά συστήματα). Ταυτόχρονα, ορισμένοι διαχειριστές υποδομής καθυστερούν την ανάπτυξη καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο τροχαίο υλικό, γεγονός που οδηγεί τη βιομηχανία σε έναν φαύλο κύκλο».

Ο φαύλος κύκλος που αναφέρει το δελτίο της Κομισιόν, περιγράφεται ως εξής:

— «Οι σιδηροδρομικές υποδομές τροχαίου υλικού δεν εξοπλίζονται με το σύστημα ERTMS, οι φορείς εκμετάλλευσης του μεταφορικού έργου δεν επενδύουν σε σύγχρονα τρένα συμβατά με το ERTMS, τα ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης καθυστερούν να αναπτυχθούν στις ράγες».

Μάλιστα, εξαιτίας όλων αυτών των καθυστερήσεων, η Κομισιόν θεωρεί ότι «μια μεταβατική περίοδος είναι αναπόφευκτη».

— Στην ουσία, πρόκειται για τον φαύλο κύκλο της «απελευθέρωσης» και κατάτμησης των σιδηροδρόμων, όπου, με κριτήριο το κέρδος, η εφαρμογή εδώ και καιρό διαθέσιμων τεχνολογικών συστημάτων καθυστερεί και διαρκώς αναβάλλεται για αργότερα, με βάση τον σφοδρό ανταγωνισμό των ομίλων εκμετάλλευσης μεταφορικού έργου με αυτούς των υποδομών, με αποτέλεσμα τραγωδίες όπως αυτή των Τεμπών κι άλλες σε όλη την Ευρώπη.

Επίσης, αναλύοντας την κατάσταση βάσει «κόστους - οφέλους», το δελτίο της Κομισιόν επισημαίνει ότι πλέον το κόστος συντήρησης του παλαιού συστήματος θα αυξηθεί, αφού τα παλιά συστήματα Κατηγορίας Β εξακολουθούν να λειτουργούν, μεταξύ άλλων λόγω έλλειψης ειδικευμένου προσωπικού και περιορισμένου ενδιαφέροντος των προμηθευτών για τη συντήρηση τέτοιων συστημάτων.

«Έτσι, τα συστήματα Κατηγορίας Β θα γίνουν δαπανηρές εξειδικευμένες αγορές», σημειώνεται χαρακτηριστικά.

Τι λένε λοιπόν; Ότι θα ανανεώσουν τον εξοπλισμό σε ράγες και βαγόνια μόνο όταν αυτός εξυπηρετεί την κερδοφορία τους, μόνο όταν η διατήρηση του παλιού συστήματος καταστεί οικονομικά ασύμφορη.

Μάλιστα, η Κομισιόν κάνει και στυγνούς υπολογισμούς με σενάρια έως το 2040.

Η «ανησυχία» της δεν έχει να κάνει με τη γρήγορη εξασφάλιση ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας για τις λαϊκές ανάγκες.

Ο στόχος είναι άλλος:

— Να αντικατασταθεί το σημερινό πλήθος διαφορετικών υποδεέστερων συστημάτων, που όσο περνά ο χρόνος θα γίνονται ακόμα πιο κοστοβόρα για τα μονοπώλια, με ένα ενιαίο σύστημα τηλεδιοίκησης, ασφάλειας κι επικοινωνίας στο όνομα της λεγόμενης «διαλειτουργικότητας».
   
— Οι όμιλοι προς το παρόν δεν έχουν όφελος απ' αυτό και γι' αυτό αργεί η εγκατάσταση του ενιαίου συστήματος (ΕRTMS).

Εγκλήματα του καπιταλιστικού ανταγωνισμού

Μπροστά σε αυτές τις εξελίξεις η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καταστρώνει το επικείμενο σχέδιό της «για τις Υπηρεσίες Πολυτροπικής Ψηφιακής Κινητικότητας» (MDMS) που προγραμματίζει να παρουσιάσει τον Ιούνη.

Το πρόσχημα του σχεδιασμού της είναι «η πράσινη μείωση των εκπομπών από τα οχήματα, άρα τα κίνητρα για στροφή στα τρένα».

Ο πραγματικός στόχος, όμως, είναι να προχωρήσει κι άλλο η «απελευθέρωση» και να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός.

Το πρόβλημα που θέλουν να λύσουν είναι το εξής:

— «Πολλές ισχυρές σιδηροδρομικές επιχειρήσεις συχνά περιορίζουν τις πωλήσεις και την πρόσβαση στις πληροφορίες, υπέρ των δικών τους δικτύων και υπηρεσιών κρατήσεων και συχνά αρνούνται να ενσωματώσουν τις προσφορές ανταγωνιστικών φορέων μεταφορών στις πλατφόρμες τους»2.

Με δυο λόγια, ό,τι ζούμε στους σιδηροδρόμους είναι οι συνέπειες του καπιταλιστικού ανταγωνισμού.

Παρότι η επιστήμη και η τεχνολογία έχουν απογειωθεί, καταπνίγονται από το κριτήριο του κόστους - οφέλους με κίνδυνο - θάνατο για τη ζωή και την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων.

— Η μεγάλη αλήθεια είναι ότι αυτά τα συστήματα ασφαλείας θα έπρεπε προ πολλού να έχουν εγκατασταθεί και το πότε αυτό θα γίνει τελικά θα το κρίνει το καπιταλιστικό κέρδος κι όχι οι λαϊκές ανάγκες.

Σε κάθε περίπτωση, αποτυπώνεται καθαρά η αντιλαϊκότητα των στόχων των «πράσινων» και ψηφιακών σχεδιασμών της ΕΕ με αιχμή την «απελευθέρωση» της αγοράς, που αιμοδοτεί το υπερμνημόνιο του Ταμείου Ανάκαμψης, έχοντας πάντα ως κριτήριο την κερδοφορία των ομίλων.

Αυτά επιφυλάσσονται για τον λαό σε κάθε κλάδο της καπιταλιστικής οικονομίας από το κοινό ευρωενωσιακό πρόγραμμα ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, που όπως ακριβώς διαφιλονικούν για να μοιράσουν τις τεράστιες ευθύνες τους για το παρελθόν, έτσι διαγκωνίζονται και για το ποιος θα «τρέξει» ακόμα πιο γρήγορα την ίδια επιζήμια για τον λαό στρατηγική, με όποιο κυβερνητικό σχήμα κι αν προκύψει την επόμενη μέρα.

Ο λαός, θωρακισμένος με ένα πολύ πιο δυνατό ΚΚΕ, μπορεί να τους αντιμετωπίσει από πολύ καλύτερες θέσεις με την πάλη του.

Βγάζοντας συμπέρασμα ότι η ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας, των ψηφιακών συστημάτων ασφαλείας, η πραγματική προστασία του περιβάλλοντος και στον κλάδο των μεταφορών, μπορεί να αναπτυχθούν προς το συμφέρον του λαού μόνο:

— Με άλλο κριτήριο στην παραγωγή, δηλαδή όχι το κέρδος των καπιταλιστών, αλλά τις λαϊκές ανάγκες με κοινωνική ιδιοκτησία στα μέσα παραγωγής, κεντρικό επιστημονικό σχεδιασμό και
   
— Με ανατροπή του εχθρικού κράτους του κεφαλαίου, με τον λαό στην εξουσία.

— Με σύγχρονες, φτηνές, ασφαλείς μεταφορές, στελεχωμένες με όλο το απαιτούμενο προσωπικό, που να καλύπτουν όλες τις ανάγκες και με πλήρη εργασιακά δικαιώματα.

Παραπομπές

1.https://transport.ec.europa.eu/system/files/2023-01/ertms_newsletter_2022-12.pdf

2.https://pro.politico.eu/news/161291

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 15-16/4/2023, #ΤΩΡΑ_ΚΚΕ!
" Ανυποχώρητος: σημαίνει να είναι το κεφάλι σου μέσα στο στόμα του λύκου κι εσύ να του λες άντε γαμήσου... "

Fidel Castro

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.408
  • live long and prosper ΠΑΣ
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #177 στις: Τρι 18 Απρ 2023 10:41 »
Ρε RASTA έλεος με τα "Εγκλήματα του καπιταλιστικού ανταγωνισμού".... λες και δεν έχουν γίνει τέτοια σε κομμουνιστικές χώρες. Μια γρήγορη έρευνα πάμε:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Russian_rail_accidents
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_in_China
https://en.wikipedia.org/wiki/Railway_accidents_in_Vietnam

Για Κούβα δεν βρήκα κάτι συγκεντρωτικό αλλά δειγματοληπτικά:

1989: August 4 – Cuba – The head-on collision of two passenger trains at Colón kills 32 people and injures 17.
1991: A crowded Cuban passenger train traveling from Havana to the eastern city of Guantanamo derailed in darkness early Saturday, killing 56 people and injuring more than 240, Cuba's Transport Ministry said.
1994:
&ab_channel=APArchive
2002: At least 13 people were killed and 74 injured when a passenger train derailed in eastern Cuba yesterday evening.
2007: Oct 6- A train slammed into a bus in southeastern Cuba on Saturday, killing at least 28 people and injuring more than 70 others in one of the deadliest such crashes in years, Cuban state television reported.
2009: Two passenger trains collided in central Cuba on Saturday, killing at least three people and injuring 93 others, state media reported
2019: Freight train derails on Havana-Mariel tracks

Αποσυνδεδεμένος RASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.384
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #178 στις: Τρι 18 Απρ 2023 13:44 »
Ρε RASTA έλεος με τα "Εγκλήματα του καπιταλιστικού ανταγωνισμού".... λες και δεν έχουν γίνει τέτοια σε κομμουνιστικές χώρες. Μια γρήγορη έρευνα πάμε:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Russian_rail_accidents
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_in_China
https://en.wikipedia.org/wiki/Railway_accidents_in_Vietnam

Για Κούβα δεν βρήκα κάτι συγκεντρωτικό αλλά δειγματοληπτικά:

1989: August 4 – Cuba – The head-on collision of two passenger trains at Colón kills 32 people and injures 17.
1991: A crowded Cuban passenger train traveling from Havana to the eastern city of Guantanamo derailed in darkness early Saturday, killing 56 people and injuring more than 240, Cuba's Transport Ministry said.
1994:
&ab_channel=APArchive
2002: At least 13 people were killed and 74 injured when a passenger train derailed in eastern Cuba yesterday evening.
2007: Oct 6- A train slammed into a bus in southeastern Cuba on Saturday, killing at least 28 people and injuring more than 70 others in one of the deadliest such crashes in years, Cuban state television reported.
2009: Two passenger trains collided in central Cuba on Saturday, killing at least three people and injuring 93 others, state media reported
2019: Freight train derails on Havana-Mariel tracks
αστειεύεσαι τώρα ε? δεν σου λέω την αναλογία γιατρών πληθυσμού στη Κούβα γιατί θα πάθεις σοκ(όχι ότι δεν τη ξέρεις).....κ στη τελική εδώ είναι βαλκάνια,κ ζούμε το γιαλατζί καπιταλισμό (από την άποψη του εξαρτημένου κεφαλαίου),κ πάνω απ όλα το νόμο του "κόστος -όφελος"..... υγ..για τα στοιχεία του άρθρου δεν είπες κάτι.... υγ2.... Αντώναρος σήμερα
 "Το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ μοιάζει πολύ με το πρόγραμμα που είχε ο Κώστας Καραμανλής "
" Ανυποχώρητος: σημαίνει να είναι το κεφάλι σου μέσα στο στόμα του λύκου κι εσύ να του λες άντε γαμήσου... "

Fidel Castro

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.780
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #179 στις: Πεμ 25 Ιαν 2024 13:45 »
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.780
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #180 στις: Πεμ 25 Ιαν 2024 13:47 »
Όπως είχε πει και ο Αδωνις Μανωλίδης (ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ) "Η ζωή των παιδιών δεν έχει καμία αξία".


Όπως είχε πει και ο ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ Πορδοσαλτε "Ήταν ευτυχία που έγινε το ατύχημα για να γίνει σιδηρόδρομός"
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.780
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #181 στις: Παρ 09 Φεβ 2024 13:32 »
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.780
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #182 στις: Παρ 09 Φεβ 2024 23:19 »
Παράθεση
Τέμπη: «Ξυλόλιο, προπάνιο και βουτάνιο βρέθηκαν σε προσωπικά αντικείμενα θυμάτων»

Τι είπε μέλος του Συλλόγου Συγγενών των θυμάτων

Την αποκάλυψη ότι σε προσωπικά αντικείμενα των ανθρώπων που βρήκαν φρικτό θάνατο στα Τέμπη βρέθηκαν ουσίες, όπως ξυλόλιο, τολουόλιο, βενζόλιο, προπάνιο και βουτάνιο έκανε το μέλος του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών, Χρήστος Κωνσταντινίδης.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό 98,4 είπε ότι οι ουσίες αυτές δεν αιωρούνται στη φύση και δεν θα έπρεπε να έχουν εντοπιστεί στο σημείο του δυστυχήματος. Ο ίδιος επέκρινε τον προσανατολισμό της έρευνας μόνο στην ύπαρξη ελαίου σιλικόνης.

Ο κ. Κωνσταντινίδης επεσήμανε ότι κανένας δεν τους ενημέρωσε για το πόρισμα του Γενικού Χημείου του Κράτους, που παραδόθηκε στις ανακριτικές Αρχές μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων.

Όπως είπε, ο ίδιος το εντόπισε στη δικογραφία πριν από τέσσερις ημέρες, το απέστειλε στον ειδικό πραγματογνώμονα που έχει προσλάβει ο Σύλλογος, ο οποίος και έκανε συμπληρωματική τεχνική έκθεση η οποία παραδόθηκε σήμερα Παρασκευή (9/2) στις ανακριτικές Αρχές της Λάρισας.

Σε άλλο σημείο, ο κ. Κωνσταντινίδης επισημαίνει ότι «η υπόθεση βρωμάει αλλά η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί».

«Ακόμη κι αν επιχειρηθεί συγκάλυψη, οι νεκροί μας μιλάνε και μέσα από τα προσωπικά τους αντικείμενα, έστω και 7 μήνες μετά, πιστεύω ότι στο τέλος θα αποδοθεί δικαιοσύνη», είπε ο κ. Κωνσταντινίδης.

https://flashnews.gr/post/752772/tebi-xylolio-propanio-kai-voutanio-vrethikan-se-prosopika-antikeimena-thymaton/

ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.780
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #183 στις: Πεμ 15 Φεβ 2024 14:00 »
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Συνδεδεμένος Mpakoulieros

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.591
    • Προφίλ
    • http://i.imgur.com/Eg6L7Ne.png
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #184 στις: Πεμ 15 Φεβ 2024 23:48 »
Μια άθλια εγκληματική κυβέρνηση.

Όσο γρηγορότερα ξεκουμπιστούν τόσο το καλύτερο για τον τόπο.
Ο Π.Α.Σ. ανήκει στα μεγάλα ποδοσφαιρικά αφηγήματα!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.780
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #185 στις: Παρ 16 Φεβ 2024 12:21 »
Mέσα σε ένα τρένο βάλτε,
μέσα  σε ένα τρένο βάλτε,
μέσα σε ένα τρένο βάλτε,
Άδωνι και Πόρτοσάλτε. 
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.780
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #186 στις: Τρι 20 Φεβ 2024 19:16 »
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.780
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #187 στις: Τρι 20 Φεβ 2024 19:17 »
Καλή αντάμωση να έχεις ΓΙΕ ΠΟΥ..ΝΑΣ με το πρώην αφεντικό σου και κομιστή του DVD.
ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΤΑΧΑΣ

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 357
  • Γεννήθηκα ΠΑΣ και θα πεθάνω ΓΙΑΝΝΕΝΑΡΑ
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #188 στις: Τρι 20 Φεβ 2024 19:31 »
Α ρε χαστούκια που θέλετε μουνόπανα,στ αρχιδια σας η ανθρώπινη ζωή,το μόνο που σας νοιάζει είναι ο εαυτουλης σας και η τσεπουλα να γεμίζει,α ρε ξύλο μέχρι λιποθυμίας και σουτια μόλις συνέλθετε.
Τα ίδια και στο Μάτι τα ίδια και στα Τέμπη έχουν κλείσει πάνω από εκατό σπίτια και δεν έχει τιμωρηθεί κανένας!!
Αλίμονο σ'αυτούς που μένουν πίσω

Αποσυνδεδεμένος Crimson Glory

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.557
  • Remember, remember, the Fifth of November...
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #189 στις: Τρι 20 Φεβ 2024 20:12 »
Σσσσσσσσσσσ.



Αποσυνδεδεμένος ΛΑΜΙΑ FANS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 21.780
  • ΠΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #190 στις: Τετ 28 Φεβ 2024 23:22 »
                                                                             ΦΤΑΕΙ Η ΚΑΚΙΑ Η (Χ)ΩΡΑ


                                                                               28/2/2024 - 23:22



                      Μάνα χάθηκα στο τρένο (Στίχοι, Μουσική: Γιώργος Χουρδούμης)

Βαρέθηκα, κουράστηκα
δεν έχω αντοχή
τη ζωή κυβερνάνε
άνθρωποι χωρίς ψυχή.

Πατάνε πάνω σε όνειρα
χωρίς κανένα δισταγμό
και το μέλλον πια μοιάζει
τρένο δίχως γυρισμό.

- Παιδί πάρε με όταν φτάσεις!
- Μάνα μου μη ξεχάσεις!
- Παιδί μου, που΄ σαι δεν κοιμάμαι!
- Μάνα αρχίσω και φοβάμαι!
- Παιδί μου, που΄ σαι περιμένω!
- Μάνα χάθηκα στο τρένο!

Για τις ψυχές που χάθηκαν
χωρίς καμιά αιτία
τώρα κανένας μη μιλά
καμία δικαιολογία.

Και πως να κλείσει μια πληγή;
μιας μάνας που είναι μόνη
Μες στο μυαλό της θα αντηχεί
μια ψεύτικη συγγνώμη.

- Παιδί πάρε με όταν φτάσεις!
- Μάνα μου μη ξεχάσεις!
- Παιδί μου, που΄ σαι δεν κοιμάμαι!
- Μάνα αρχίσω και φοβάμαι!
- Παιδί μου, που΄ σαι περιμένω!
- Μάνα χάθηκα στο τρένο!
- Παιδί μου, που΄ σαι περιμένω!
- Μάνα χάθηκα στο τρένο!


ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Αποσυνδεδεμένος μπαμΠΑΣ

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 792
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #191 στις: Πεμ 29 Φεβ 2024 13:01 »
Απ` το Βορρά μέχρι το Νότο, πνιγμένοι στο αιμα...
41%, όλα καλά ; Περηφάνεια (!!!) και προκατάληψη, έτσι;
ΠΟΝΑΜΕ, γαμώ το κέρατό μου... ΠΟΝΑΜΕ...
ΥΒΡΙΣ, ΑΤΗ, ΝΕΜΕΣΙΣ, ΤΙΣΙΣ...

Αποσυνδεδεμένος born_in_drakolimni

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.215
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #192 στις: Πεμ 29 Φεβ 2024 13:38 »
Επειδη εχω κουραστει να βλεπω αυτο το υποτιθεμενο ποσοστο 41% απο τοτε που ηρθε
Πιστευω να καταλαβαινετε οι περισσοτεροι οτι τετοιο ποσοστο δεν υφισταται
Δεν χρειαζεται να πω περισσοτερα, οποιος εχει ματια βλεπει τι γινεται και ξερει τι ειναι αληθεια και τι οχι

Οπως επισης θεωρω δεδομενο οτι οι δημοσκοπησεις ειναι εντελως κατευθυνομενες και θα μπορουσα και να το αποδειξω αν χρειαζοταν ποτε
Αυτος ειναι ικανος να ξαναπαρει 41 στις ευρωεκλογες
Και τα γνωστα παπαγαλακια των καναλιων να κανουν το ασπρο μαυρο και να μας λενε οτι ετσι ειναι τα πραγματα

Αυτη τη στιγμη η παραμονη ή οχι του ΠΑΣ ειναι ασημαντη μπροστα σε αυτον τον φασισμο που βιωνει η χωρα εδω και 5 χρονια


 :pas: :pashat: :joker:



Αποσυνδεδεμένος Tsimendos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.513
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #193 στις: Πεμ 29 Φεβ 2024 15:11 »
21% είναι. Και ναι 1 στους 5 ενηλικες τον ψηφισε. Και ναι 1 στους 5 αυτό ακριβώς ήθελε. Ισως και λίγο χειρότερο. Το θέμα είναι το τι κάνει το υπόλοιπο 79%.

Συνδεδεμένος Mpakoulieros

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.591
    • Προφίλ
    • http://i.imgur.com/Eg6L7Ne.png
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #194 στις: Πεμ 29 Φεβ 2024 15:35 »
Το χειρότερο από όλα στη δολοφονία με ενδεχόμενο δόλο, γιατί αυτό ήταν τα Τέμπη, είναι η απίστευτη συγκάλυψη που υπάρχει. Απο δικαιοσύνη, από Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, από την Εκκλησία, ιερωμένος μίλησε για βουβό πόνο, ας μην κάνουμε φασαρία λοιπόν.

Μιλάμε για ένα δρομολόγιο που έχει κάνει ή μπορεί να κάνει η μισή Ελλάδα. Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Αυτή είναι η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη. Απόλυτη σαπίλα, διαφθορά, εγκληματική αμέλεια και συγκάλυψη εγκληματικών ενεργειών.

Να τους χαίρεστε όσοι τους ψηφίσατε.

Η ψήφος σας έχει αίμα επάνω.
Ο Π.Α.Σ. ανήκει στα μεγάλα ποδοσφαιρικά αφηγήματα!

Αποσυνδεδεμένος Crimson Glory

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.557
  • Remember, remember, the Fifth of November...
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #195 στις: Πεμ 14 Μάρ 2024 08:34 »
Ευρωπαία Εισαγγελέας για τους δολοφόνους των Τεμπών και για τη συγκάλυψη του εγκλήματος:

Παράθεση
«Μας μπλοκάρουν από το να βρούμε την αλήθεια. Μας μπλοκάρουν από το να εφαρμόσουμε δικαιοσύνη. Γιατί αν σου απαγορεύουν να κάνεις έρευνα, δεν μπορείς να αποκαλύψεις την αλήθεια. Δυστυχώς, η συνταγματική πρόβλεψη πρέπει να αλλάξει. Γι' αυτό το έχουμε ζητήσει και έχουμε στείλει επιστολή στην Κομισιόν. Δεν είναι στο χέρι μας να το αλλάξουμε αυτό. Δεν είμαστε οι νομοθέτες»

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.star.gr/eidiseis/kosmos/651580/temph-eyrwpaia-eisaggeleas-apokalyptei-gia-to-dystyxhma&ved=2ahUKEwjHgOyfj_OEAxXa9rsIHeI4Cc4Q0PADKAB6BAgOEAE&usg=AOvVaw2icuqKzPqHOzVCTczKmETt

Αποσυνδεδεμένος Crimson Glory

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.557
  • Remember, remember, the Fifth of November...
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #196 στις: Σαβ 23 Μάρ 2024 20:40 »
Παράθεση
Μονταζιέρα στα Τέμπη- Τι αποκαλύπτει «Το Βήμα» της Κυριακής

Νέες σκιές στην τραγωδία στα Τέμπη- Ποιος είναι ο σκοπός της αλλοίωσης του διαλόγου;
Μείζον πολιτικό θέμα προκύπτει από την αποκάλυψη του «Βήματος» της Κυριακής! Το πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ που υπογράφει ο Βασίλης Λαμπρόπουλος με τίτλο «Μονταζιέρα στα Τέμπη» κάνει λόγω για αλλοίωση συνομιλιών του σταθμάρχη με μηχανοδηγούς στη Λάρισα, που «ξεριζώθηκαν» παράνομα από το σύστημα καταγραφών επικοινωνιών του ΟΣΕ, λίγες μέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη.
Σύμφωνα με την αποκάλυψη, ο διάλογος που ακούσαμε λίγο μετά την τραγωδία (-Βασίλη φεύγω - Φεύγεις, φεύγεις) ήταν συρραφή δυο διαφορετικών συνομιλιών!

Όπως αναφέρει το πρωτοσέλιδο του «Βήματος», ο μηχανοδηγός που απευθύνθηκε στον «Βασίλη» για να λάβει το «πράσινο φως» της αναχώρησης δεν ήταν εκείνος της μοιραίας αμαξοστοιχίας, όπως είχε υποστηριχτεί τότε, αλλά ενός τοπικού δρομολογίου!

«Ποιος κρύβεται πίσω από το μοντάζ των συνομιλιών του σταθμάρχη και ποιος μπορεί να ήταν ο σκοπός της συρραφής των δυο διαφορετικών συνομιλιών πέρα από την ενίσχυση του επιχειρήματος περί ανθρώπινου λάθους;», αναρωτιέται το «Βήμα» της Κυριακής με το πρωτοσέλιδό του.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.dnews.gr/eidhseis/politikes-eidhseis/465538/montaziera-sta-tempi-ti-apokalyptei-to-vima-tis-kyriakis&ved=2ahUKEwjM5cbpgouFAxUphP0HHUK7DgAQ0PADKAB6BAgVEAE&usg=AOvVaw3LWElyhHyrPg3BaG5TZcfK
Έχετε αντιληφθεί το ότι έχουμε να κάνουμε με ό,τι πιό σκοτεινό στην μεταπολιτευτική Ελλάδα?
Έχετε αντιληφθεί τους μηχανισμούς?

Αποσυνδεδεμένος RASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.384
    • Προφίλ
" Ανυποχώρητος: σημαίνει να είναι το κεφάλι σου μέσα στο στόμα του λύκου κι εσύ να του λες άντε γαμήσου... "

Fidel Castro

Αποσυνδεδεμένος RASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.384
    • Προφίλ
" Ανυποχώρητος: σημαίνει να είναι το κεφάλι σου μέσα στο στόμα του λύκου κι εσύ να του λες άντε γαμήσου... "

Fidel Castro

Αποσυνδεδεμένος Crimson Glory

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.557
  • Remember, remember, the Fifth of November...
    • Προφίλ
Απ: Εθνική Τραγωδία-Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα
« Απάντηση #199 στις: Τετ 27 Μάρ 2024 11:59 »
Όταν ανοίγουν τα στόματα.
Θέση 108...
Για όσους δεν έχουν καεί ακόμη τα εγκεφαλικά τους κύτταρα.
Για γέλια? Για κλάματα? Μάλλον και τα δύο συγχρόνως...