Είναι προφανές ότι δεν το έχουν με την επικοινωνία.Δεν είναι η πρώτη φορά που φαίνεται άλλωστε.
Το να ρίχνεις μπιχτές για επιχειρηματίες νομίζω δεν βοηθάει.Δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν.Όταν προσεγγίζεις κάποιον,πρέπει να έχεις και τρόπο.Να δίνεις και εσύ κάτι.Να έχεις προτάσεις.Δεν είναι πρόταση α είμαστε ο ΠΑΣ, βοηθήστε μας.Μια ερώτηση θα ήταν τι είδους πρόταση κάνατε σε αυτούς τους επιχειρηματίες.
Επίσης και τον κόσμο τον κατηγορείτε γιατί δεν αγόρασαν τον αριθμό διαρκείας που θα θέλατε.Δηλαδή πόσα θέλατε;Γιατί κάτι άκουσα ότι τα διαρκείας ξεπέρασαν τα 1000 και φέτος.Μήπως άραγε κάπου κάνεις λάθος εσύ και όχι ο κόσμος;Οι επιχειρηματίες φταίνε.Ο κόσμος φταίει.Φταίνε όλοι,είναι κακοί.
Μήπως θα έπρεπε να αλλάξεις στρατηγική;
Όσο για το φιλολογικό ενδιαφέρον,ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι.Κάπου δεν στέκει όλο αυτό.
Σ'αυτά δεν υπάρχουν υποχρεώσεις. Πρέπει να κάνεις το προιόν σου ελκυστικό για να έρθει ο άλλος να γίνει συμμέτοχος (με οποιονδήποτε τρόπο, διαφήμιση, μετοχές κλπ)
Αν είχατε κρατήσει τον ΠΑΣ στο επίπεδο της περιόδου 2021-22, ουρά θα έκαναν οι επιχειρήσεις.
Αντί γ'αυτό ο ΠΑΣ τα τελευταία 2 χρόνια έγινε ο καρπαζοεισπράκτορας της κατηγορίας. Ποιον θα μπορούσε να προσελκύσει?
Να μάζευαν μόνο τις ιδέες και όσα έχουμε γράψει εδώ μέσα, σήμερα θα ήταν ήδη στην Α. Αλλά είπαμε πείσμα και εμμονές μόνο σε αδιέξοδο βγάζουν.
Το ότι η εν λόγω ετυεχει χορηγία σε άλλες ομάδες superleague και διαχρονικά όχι στον ΠΑΣ είναι unfair αλλά όχι και να τους τη λένε? Δικά τους είναι τα λεφτά και ότι θέλουν κάνουν.
Υπάρχουν 1 μυριο εταιρείες παγκοσμίως που θα ήθελαν να διαφημιστουν άλλα δε τις έψαξαν, δε τις βρήκαν.
Επίσης αν χτυπήσεις την πόρτα τους θα σε ρωτήσουν βασικά πράγματα τα οποία εδώ τα έχουμε αναφέρει πολλές φορές αλλά και πάλι δεν έγινε κάτι εκ μέρους τους.
Ενδεικτικά προβλήματα που ψάχνουν διαχρονικά λύση στην ομάδα
1. Όραμα, πλάνο και στόχοι πενταετίας. Ποιοί είναι ?
π.χ. έχουμε στόχο ομάδα με 5 γηγενείς από την Ήπειρο σταθερά κάθε χρόνο
π.χ. να τερματιζουμε σε θέσεις από 8 έως 4 κάθε χρόνο
π.χ. να αυξάνουμε την προσέλευση φιλάθλων 10% κάθε χρόνο
2. Επικοινωνία, marketing και διάδοση του ονόματος της ομάδας στην πόλη
Site, youtube channel, κάρτα μελών, εταιρεία στοιχημάτων εξωτερικού Instagram με βιντεάκια της προπόνησης, μεγάλες αφίσες της ομάδας στην πόλη, μπουτίκ, νέα φανέλα κάθε Ιούνιο, διαρκείας έκδοση από Ιούνιο, προσκλήσεις σε σχολεία, παιδιά έως 12 ετών δωρεάν και ως 18 χρόνων 5€ είσοδο
3. Στελέχωση της ΠΑΕ με άτομα δραστήρια, νέα και με όρεξη, πληρωμένα. Να δίνεις εντύπωση σοβαρής εταιρείας
4. Πρόεδρος, διευθυντής ποδοσφαίρου τμήματος κάποιος παλιός παίκτης αγαπητός και με έρεισμα
5. Αισθητική αναβάθμιση γηπέδου, αγορά δικαιωμάτων για επεμβασεις
ΥΓ1 Αν δε βρέξεις πωπο, ψάρι δε θα φας!
ΥΓ 2 Με πορδες δε φαίνονται αβγά
ΥΓ3 Δεν πάμε και όπου βγεί