Αποστολέας Θέμα: ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ-ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ (ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ)  (Αναγνώστηκε 17218 φορές)

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ


Το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά των Διοδίων, η «Πρωτοβουλία Πολιτών Δυτικής Ελλάδας για μια Γέφυρα που Ενώνει» και οι Επιτροπές Ακρίβεια STOP διοργανώνουν κινητοποίηση την Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010, στις 11:00 π.μ., στα διόδια της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου.

Κλιμακώνουμε τη δράση μας ενάντια στο ληστρικό αντίτιμο διέλευσης στα διόδια της Γέφυρας ΑΕ αλλά και στην προσπάθεια τρομοκράτησης των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν στην καρμανιόλα της Πατρών-Κορίνθου.
Υποτίθεται ότι η γέφυρα κατασκευάστηκε για να ενώνει και να διευκολύνει τις μετακινήσεις πολιτών, καθώς και τη διακίνηση εμπορευμάτων. Ωστόσο, με τις τιμές που επικρατούν οι μετακινήσεις τείνουν να γίνουν απαγορευτικές.
Την ίδια στιγμή, θεωρούμε πρόκληση την κατάθεση μήνυσης σε 25 πολίτες από την Ολυμπία Οδό ΑΕ, και δηλώνουμε απερίφραστα ότι το κίνημα ενάντια στα διόδια δεν τρομοκρατείται, ούτε κάμπτεται.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
• Να μειωθεί η τιμή της απλής διέλευσης από τα 12,20 στα 6 €
• Να αυξηθεί ο χρόνος για τη διέλευση με επιστροφή από 2 ώρες σε 8 με κάρτα των 10 €
• Να βγει κάρτα μηνιαίων απεριορίστων διαδρομών στην τιμή των 50 €
• Να μειωθούν κατά 50% οι τιμές για τις διελεύσεις οχημάτων επαγγελματικής χρήσης.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
Ελεύθερους δρόμους για όλους

Υπερασπιζόμαστε το Σύνταγμα
Υπερασπιζόμαστε την αξιοπρέπεια και τα δικαιώματά μας
Υπερασπιζόμαστε το εισόδημά μας και
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ

Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών
Αγώνα κατά των Διοδίων
Πρωτοβουλία Πολιτών για μια Γέφυρα που Ενώνει
Επιτροπές Ακρίβεια STOP
« Τελευταία τροποποίηση: Παρ 11 Φεβ 2011 05:35 από dk »
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος pagouras83

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 947
    • Προφίλ
    • http://4.bp.blogspot.com/-1XCSOdv_LKg/UcNVHujz3sI/AAAAAAAAe-s/etdLVi6cSfk/s1600/pistepseto.net.gif
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #1 στις: Κυρ 17 Οκτ 2010 17:26 »
8 ευρω ρε παιδια είχε το καραβι πριν 10  χρόνια και εμεις τώρα ζητάμε να πάει η γέφυρα 6?Στα άλλα αιτήματα συμφωνω και εγώ απόλυτα.
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία - pagouras83

Αποσυνδεδεμένος dreven

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3.727
  • TENK TEG! TENK TEG UTI DET!! TENK!!!
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #2 στις: Κυρ 17 Οκτ 2010 17:53 »
Οταν αρχισαν πια την κατασκευη της(και τελειωσε και γρηγορα η γεφυρα) ειχαν δεσμευτει πως θα στοιχιζει, οσο στοιχιζει ενα αμαξι με τεσσερα ατομα να παει με το φερρυ.
Ετσι ειχαν πει και ειχαν δεσμευτει...
Το θυμαμαι καλα αυτο και θυμαμαι και ποσο ηταν το ποσό που λεγαν για το καραβακι.
Σκαρτο 1500 χιλιαρικο.
Και ειπα μεσα μου τοτε, ναι αμε, πως και δεν θα στοιχιζει τοσο...
ΠΜε ποσο ειχε ανοιξει θυμαστε, με 9.70e νομιζω, δλδ τα υπερδιπλα...
Τα δε λεωφορεια ειχαν ενα 50αρι, που το περασαν αμεσως με αυξηση σαν ποσοστο ανα εισητηριο.
Οι δε νταλικες δεν ξερω καν, φανταζομαι...
Τωρα πια εχουν ριξει πολυ νομιζω τις τιμες για λεωφορεια και νταλικες, γιατι ειδικα αυτες την ειχαν κοψει την γεφυρα.
Με καραβακι ή απο Λαμια πανε... ο μεγαλος ογκος, ο Αθηναϊκος...
Ετσι ομως κανω κι εγω πολυ καιρο τωρα.
Τα χιλιομετρα ειναι πανω-κατω τα ιδια, πολυ λιγοτερα διοδια(ακομη και μετα την αυξηση τους) κι απο ωρα, με τα εργα στο Πατρα-Κορινθος, τα ιδια.
50 χρόνια ΠΑΣ - 50 μύρια ΑΜΠης

Αποσυνδεδεμένος jimakos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.683
  • Ορφέας Αιγάλεω-ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1972
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #3 στις: Κυρ 17 Οκτ 2010 21:56 »
Τα ΤΡΙΟΔΙΑ να δούμε πότε θα ανοίξουν... :P
Blue to the hair...

Αποσυνδεδεμένος zissis

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #4 στις: Παρ 29 Οκτ 2010 21:52 »
Παιδιά το θέμα είναι πολύ σοβαρό και πρέπει ΟΛΟΙ μας να πάρουμε θέση και να καταλάβουμε για ποιο λόγο τα διόδια είναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ και δεν μπορεί να σε αναγκάζει κανείς να πληρώσεις μια ιδιωτική εταιρία σε ένα δημόσιο δρόμο.
Εγώ αρκετές φορές έχω περάσει χωρίς να πληρώσω και θα συνεχίσω να το κάνω.

Έχει πάρα πολύ ενδιαφέρον το παρακάτω βίντεάκι και θα σας λύσει πολλές απορίες όπως επίσης και μια βόλτα απο το  http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/ που είναι  το site της πανελλήνιας επιτροπής εναντίον των διοδίων.

Δεν πληρώνουμε χαράτσι στην Εθνική Οδό - τμήμα 2ο
Είμαι ένα πλάτωμα μια βάση για πυραύλους είμαι ένας πύραυλος που έκαψε τη βάση...

Αποσυνδεδεμένος vagge-lakis-buffon

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.090
    • Προφίλ
    • http://oi42.tinypic.com/x0scud.jpg
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #5 στις: Παρ 29 Οκτ 2010 22:35 »
Απογονοι των Σουλιωτων Γιαννιωτες λεονταρια, δειξτε και στο ποδοσφαιρο πως ειστε παλικαρια

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #6 στις: Κυρ 21 Νοέ 2010 18:06 »
epiruspost.gr
Πανάκριβη η Εγνατία, σε λειτουργία έξι σταθμοί διοδίων…
Κυριακή, 21 Νοεμβρίου 2010 12:52 Βάσω Σκουλίκα
Παράθεση
Το Δροσοχώρι αλλά και άλλοι πέντε σταθμοί διοδίων, μεταξύ αυτών της Ηγουμενίτσας και της Παναγιάς, θα λειτουργήσουν μέσα στο επόμενο τρίμηνο, αποτέλεσμα των ασφυκτικών οικονομικών πιέσεων που έχουν δημιουργηθεί στην Εγνατία ΑΕ. Συνολικά, όπως προκύπτει από δηλώσεις που έκανε ο κ. Γιάννης Τσακλίδης αντιπρόεδρος της εταιρίας, στην εφημερίδα Μακεδονία, θα λειτουργήσουν έξι σταθμοί διοδίων μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

Η αρχή μάλιστα γίνεται από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, με την λειτουργία του σταθμού διοδίων στην Αγία Τριάδα με κόστος 1,5 ευρώ για τα ΙΧ και τεσσάρων για τα φορτηγά και τα λεωφορεία.

Επικαλούμενος τα "πιεστικά οικονομικά προβλήματα", τις "τεράστιες δανειακές υποχρεώσεις" της εταιρείας "Εγνατία Οδός ΑΕ", αλλά και τις "ασφυκτικές πιέσεις της Ε.Ε.", ο Γιάννης Τσακλίδης, δήλωσε στην εφημερίδα Μακεδονία ότι "σύντομα θα εγκαταστήσουμε άλλους έξι πρόχειρους σταθμούς διοδίων στην Εγνατία Οδό", καθώς, όπως είπε "η εγκατάσταση του ηλεκτρονικού συστήματος θα πάρει χρόνο".

Άφησε να εννοηθεί ότι τα νέα συμβατικά διόδια είναι απόφαση της κυβέρνησης, καθώς υπογράμμισε ότι "την πολιτική διοδίων την ασκεί το υπουργείο Οικονομικών". Σύμφωνα με τον κ. Τσακλίδη, σε λίγους μήνες θα λειτουργήσουν διόδια στην Ηγουμενίτσα, στα Ιωάννινα, στα Γρεβενά (Βενέτικος ποταμός), Πολύμυλος (λειτουργούν από τις 14 Σεπτεμβρίου), Νυμφόπετρα, Παγγαίο και Κομοτηνή. Όσο για το κόστος των νέων διοδίων, είπε ότι "θα είναι περίπου ίδιο με αυτό του Πολυμύλου".


Να σημειωθεί ότι μετά την αύξηση των διοδίων στα Μάλγαρα, το ταξίδι από τη Δυτική Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη μετ' επιστροφής αυξήθηκε από 9,60 στα 11,20 ευρώ, ενώ όταν λειτουργήσει και ο σταθμός της Νυμφόπετρας θα επιβαρυνθεί το κόστος με άλλα 5,60 ευρώ. Η εγκατάσταση σε λίγους μήνες άλλων τριών σταθμών διοδίων προς τα δυτικά, θα καταστήσει πανάκριβο το ταξίδι στην Ήπειρο, αφού από Κοζάνη μέχρι Ηγουμενίτσα μετ' επιστροφής τα διόδια θα κοστίζουν 16,80 ευρώ.
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος HarMPas

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1.127
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #7 στις: Κυρ 21 Νοέ 2010 18:20 »
κανενας να μη πληρωσει διοδια
ταχμε πληρωμενα με αιμα

πληρωνμε κι τελη κυκλοφοριας
για ζανταρμε στσ λακουβες
του επαρχιακου

σηκωστε τσ μπαρες
κι αντισταθειτε
μαζικα

αν θελτε να εχτε τουλαχιστο
ενα σωβρακο
πλυνε βαλε
 :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop: :stop:

Αποσυνδεδεμένος alcoholic

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 126
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #8 στις: Κυρ 21 Νοέ 2010 22:52 »
Η Εγνατία, όπως και η γέφυρα δεν είναι το ίδιο με την Εθνική Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη, όπου ιδιωτικές εταιρείες εισπράτουν παράνομα χρήματα για δρόμους που κάποια στιγμή θα φτιάξουν (βέβαια και το κράτος που τόσα χρόνια τα εισέπρατε σε δρόμους καρμανιόλες τι ήταν:).

Στην Εγνατία όπως και στη γέφυρα υπάρχει το δικαίωμα της εναλλακτικής, ασχέτως αν οι παλιές εθνικές οδοί δεν συντηρούνται καθόλου και υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι για ατύχημα ή για ζημιά στο αυτοκίνητο λόγω κακής ποιότητας του οδοστρώματος.

Στην Εγνατία πρέπει να λειτουργήσουν τα διόδια (για εμένα έπρεπε να λειτουργούν ήδη) με μόνες ενστάσεις την παράλληλη δυνατότητα πραγματικής και όχι fake εναλλακτικής και την επανεξέταση των διοδίων Δροσοχωρίου γιατί θα κόψουν το νομό και την οικονομική του δραστηριότητα στη μέση.

Αποσυνδεδεμένος taseuropas

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #9 στις: Κυρ 21 Νοέ 2010 23:50 »
κανεις λαθος φιλε μου.
παντου υπαρχουν εναλλακτικες,
αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.
ειναι οτι εχουμε πληρωσει και μας γδυνουν κι απο πανω....

Αποσυνδεδεμένος timpanistis toreros

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 342
  • έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε!
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #10 στις: Δευ 22 Νοέ 2010 19:09 »
εμεις παντως σε προσφατο ταξιδι που καναμαν προς αθηνα ειχαμε εσωτερικη διαφωνια για το εαν θα πληρωσουμε. ο doorsas ελεγε να πληρωσουμε. εφτασε σε σημειο να προσφερθει να πληρωσει ολα τα διοδια για να μην τον συλλαβουν μαζι με "εναν αναρχικο, εναν ινδιανο και ενα πρεζονι". αφου ομως μας εκμυστηρευτηκε τα συγχρονα οικονομικα προβληματα που μαστιζουν την μικρομεσαια οικογενεια, ε, δεν ηθελε και πολυ να τον πεισουμε...

"λευτερη, κατεβα κατω..." και δεν εμεινε μπαρα για μπαρα ασηκωτη... χαχαχαχα
έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε!

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #11 στις: Τετ 24 Νοέ 2010 01:50 »
anex.gr



Έως και 300 ευρώ καλείται να πληρώσει για λιγότερες από 24 ώρες ένας Γιαννιώτης οδηγός ενός μέσου αυτοκινήτου για το ταξίδι Γιάννινα – Αθήνα – Γιάννινα, με μία διανυκτέρευση

Ακριβό μου… ταξίδι!

Από το κακό στο χειρότερο πηγαίνουν πλέον τα πράγματα σε ότι αφορά τις μετακινήσεις των πολιτών με τα αυτοκίνητά τους από και προς τις μεγάλες πόλεις.
Ήδη οι αυξήσεις στα καύσιμα τους τελευταίους μήνες έχουν επιβαρύνει σε πολύ μεγάλο βαθμό τους πολίτες και κυρίως τους κατόχους Ι.Χ αυτοκινήτων που κυριολεκτικά… σκέπτονται για ημέρες το αν θα πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι προς κάποια άλλη πόλη της χώρας και κυρίως προς την πρωτεύουσα.
Την ίδια στιγμή μόνο αμελητέα δεν είναι τα διόδια που έχουν επιβληθεί στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της χώρας.
Οι χρεώσεις διαφέρουν ανάλογα με τη διαδρομή που θα διανύσει κανείς ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις εξαρτώνται από την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η ιδιωτική εταιρεία εκμετάλλευσης του αυτοκινητόδρομου.
Έτσι, κυρίως το τελευταίο εξάμηνο η διαδρομή με Ι.Χ αυτοκίνητο από τα Γιάννινα προς την Αθήνα έχει ακριβύνει αρκετά και μπορεί να ακριβύνει και άλλο, αν ο οδηγός ενός αυτοκινήτου επιλέξει να χρησιμοποιήσει και την Αττική οδό όταν φτάσει στην πρωτεύουσα.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή: Για ένα μέσο αυτοκίνητο 1600 κ.εκ. ή ακόμη και 1400 κ.εκ., ο οδηγός χρειάζεται κατά μέσο όρο από 80 έως 90 λίτρα βενζίνης για να πάει και να γυρίσει στην Αθήνα.
Εάν η μέση τιμή της αμόλυβδης υπολογίζεται στο 1,5 ευρώ ανά λίτρο, αυτό συνεπάγεται πως ο οδηγός ενός μέσου ΙΧ χρειάζεται για να οδηγήσει μέχρι την Αθήνα το αυτοκίνητό του και να γυρίσει πάλι πίσω από 120 έως 135 ευρώ!
Όμως τα έξοδα δεν είναι μόνο αυτά. Ενδιάμεσα υπάρχουν και τα διόδια. Έχουμε και λέμε λοιπόν: Χρειάζεται ακόμη 24,40 ευρώ για να περάσει (δυο φορές) από την γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και ακόμη 11,60 ευρώ για να περάσει τα διόδια σε Ρίο και Κόρινθο τόσο όταν πηγαίνει για την Αθήνα, όσο και όταν επιστρέφει.
Βρισκόμαστε δηλαδή, για την ώρα στα 156 έως 171 ευρώ, ανάλογα με το αυτοκίνητο για να πάει ένας οδηγός (μόνος του) στην Αθήνα και να επιστρέψει στα Γιάννινα.
Στα παραπάνω θα μπορούσε κανείς να προσθέσει κα τα διόδια της Αττικής οδού, για όσους την χρησιμοποιούν, το κόστος διέλευσης των οποίων ανέρχεται σε 2,80 ευρώ ανά σταθμό διοδίων.
Εάν τώρα σε όλα τα παραπάνω προσθέσει κανείς και μία μόνο διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο (70 έως 90 ευρώ), συν το φαγητό (20 ευρώ κατά μέσο όρο), συν τον καφέ που θα πιεί στον δρόμο ο μέσος οδηγός, αυτομάτως διαπιστώνουμε πως ένα ταξίδι πήγαινε – έλα στην Αθήνα μπορεί να κοστίσει από 250 έως και 300 ευρώ για λιγότερο από 24 ώρες και για ένα μόνο άτομο.
Για μία οικογένεια τεσσάρων ατόμων το ίδιο ταξίδι μπορεί να κοστίσει ακόμη και 500 ευρώ, ενώ για τους οδηγούς των φορτηγών και των λεωφορείων το παραπάνω κόστος, μόνο των μετακινήσεων αυξάνεται (καύσιμα, διόδια) κατά 200 έως 300 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση και το όχημα!

ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΠΑΣ
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος sellos

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.059
  • toros-tsiprofans
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #12 στις: Παρ 26 Νοέ 2010 15:53 »
Οδηγίες για το πως δεν πληρώνουμε τα διόδια


1. Φτάνουμε με το αυτοκίνητο μας μπροστά στην μπάρα – Δεν ανοίγουμε συζήτηση με τον υπάλληλο.
2. Κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο μας.
3. Σπρώχνουμε την μπάρα προς τα εμπρός σαν να ανοίγουμε μία πόρτα και όχι προς τα πάνω.
4. Η μπάρα πηγαίνει προς το πλάι και δεν παθαίνει καμιά φθορά
6. Ακούγεται ένας ήχος σειρήνας που δεν του δίνουμε καμιά σημασία
5. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο μας και συνεχίζουμε τον δρόμο μας.

Στην όλη διαδικασία (άρνησης πληρωμής) δεν επιτρέπεται να επέμβει ούτε η Αστυνομία (αφού δεν κάνουμε καμία παράβαση του Κ.Ο.Κ.) , ούτε η Εφορία (μια που η άρνηση πληρωμής είναι διαφορά μεταξύ ιδιωτών).

Περισσότερες πληροφορίες και νομικές συμβουλές μπορείτε να λάβετε από τα μέλη των «Επιτροπών Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων Ενάντια στα Διόδια.

Τηλέφωνα επικοινωνίας:
ΜΩΛΟΣ: 6972508391
ΛΑΜΙΑ: 6985951959
ΤΡΑΓΑΝΑ: 6936950699, 6932453993

Περισσότερες πληροφορίες και βίντεο: http://epitropesdiodiastop.blogspot.com και www.oxidiodia.gr

zougla.gr

Αποσυνδεδεμένος fadomas

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.083
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος fastmanakos

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #14 στις: Κυρ 28 Νοέ 2010 12:51 »
Δεν πληρώνουμε ρε αρχίδια!ΔΕΝ ΠΛΗ-ΡΩ-ΝΟΥ-ΜΕ  >:(

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #15 στις: Παρ 03 Δεκ 2010 12:27 »
Συζήτηση για τα διόδια και για το αν μπορεί να επέμβει η αστυνομία ή η τροχαία, στο tv Θεσσαλία

Αντιδρούν για τα διόδια. TV part 4
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος Αντώνς

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 433
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #16 στις: Παρ 03 Δεκ 2010 13:19 »
Μαλακίες.. Τα άπειρα respect στον τρισμέγιστο μεταλλά πόντιο, Σάββα Κωφίδη!

Διοδια με τον Σαββα Κωφιδη ..



Σάββας Κωφίδης, οεο! Σάάάάάάάάάάβας Κωφίίίίίίίίίδης!
Se ci coglie la crudele morte, dura vendetta verrà dal partigian..

Αποσυνδεδεμένος zissis

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #17 στις: Παρ 03 Δεκ 2010 17:41 »
Ορίστε και τα υπόλοιπα βίντεο από τον Σάββα Κωφίδη!!

http://contra.gr/Soccer/Hellas/299831.html
Είμαι ένα πλάτωμα μια βάση για πυραύλους είμαι ένας πύραυλος που έκαψε τη βάση...

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #18 στις: Παρ 03 Δεκ 2010 22:46 »
contra.gr

Παράθεση


- Κύριε Κωφίδη, η κίνησή σας σχολιάστηκε θετικά από πολλούς και προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον. Μάλιστα, μέσα σε λίγη ώρα, το σχετικό βίντεο έγινε ανάρπαστο…

"Ειλικρινά δεν περίμενα να έχει τέτοια απήχηση το βίντεο. Ξέρω ότι υπάρχουν και άλλα τέτοια περιστατικά με απλούς πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν τα διόδια, αλλά δεν είχε γίνει τέτοιος ντόρος. Μάλλον έπρεπε να το κάνει κάποιος που γνωρίζει ο κόσμος για να υπάρξει μεγάλη απήχηση. Χαίρομαι, πάντως, που τα μηνύματα που λαμβάνω μέχρι στιγμής και εγώ είναι θετικά".

- Πόσον καιρό περνάτε από τα διόδια χωρίς να πληρώνετε;

"Εδώ και περίπου ένα χρόνο έχω σταματήσει να πληρώνω διόδια. Πόσο μάλλον σε δρόμους - καρμανιόλες όπως αυτός των Μαλγάρων".

- Το βίντεο που απαθανατίζει την ενέργειά σας πότε γυρίστηκε;

"Την Τετάρτη το βράδυ πηγαίναμε με κάτι φίλους στη Λάρισα. Τη στιγμή που ετοιμαζόμουν να κατέβω, ως συνήθως, για να σηκώσω τη μπάρα, μου λέει ο συνοδηγός: "θα σε τραβήξω βίντεο". Την επόμενη μέρα αναρτήθηκε στο youtube και το είδαν σχεδόν όλοι".

- Ποιο ήταν το ερέθισμα για την αντίδρασή σας αυτή;

"Εδώ και αρκετό καιρό έχω ιδρύσει με φίλους μία οργάνωση, τη «hasta la Victoria siempre», όπου συμμετέχουν και άλλα πρόσωπα από το χώρο του αθλητισμού, της τέχνης και του τραγουδιού. Διοργανώνουμε ποδοσφαιρικούς αγώνες με κοινωνικό σκοπό. Μόλις ενημερώθηκα για την ύπαρξη δύο ακόμα οργανώσεων που αντιτίθενται στα διόδια, τη «Δεν πληρώνω διόδια» και τη «STOP διόδια», τότε είπα και εγώ τέρμα. Για ποιο λόγο να πληρώνουμε διόδια από τη στιγμή που πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας για να είμαστε στους δρόμους; Ποιος μας το επιβάλλει αυτό; Και σε δρόμους μάλιστα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις…".

- Να υποθέσω ότι αναφέρεστε στα διόδια των Μαλγάρων;

"Ακριβώς. Στο δρόμο Θεσσαλονίκη - Αθήνα υπάρχουν δέκα σχεδόν σταθμοί διοδίων. Είναι τρελό! Και μιλάμε για ένα δρόμο - καρμανιόλα, που δεν πληροί στοιχειώδεις προϋποθέσεις. Δεν υπάρχει ούτε ένας παράδρομος. Γιατί λοιπόν να πληρώνω εγώ και ο υπόλοιπος κόσμος κάτι το οποίο, όχι μόνο είναι αυθαίρετο, αλλά είναι και λάθος; Ας μην ξεχνάμε, μάλιστα, πως τα περισσότερα από αυτά τα διόδια είναι ιδιωτικά. Αν είναι δυνατόν! Τέρμα το χαράτσι..."

- Αυτό είναι και το σύνθημα - μήνυμα προς τους συμπολίτες;

"Ας αρχίσουμε να διεκδικούμε όλοι τα δικαιώματά μας. Μη σκύβουμε άλλο το κεφάλι. Ζούμε στην Ελλάδα, τη χώρα της δημοκρατίας… Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να πληρώνουμε για να περάσουμε μπάρες, τις οποίες έβαλαν κάποιοι αυθαίρετα, για να κινηθούμε ελεύθερα. Ας αρχίσει να διεκδικεί ο Έλληνας τα δικαιώματά του. Το δικαίωμα να κινείται ελεύθερος και το δικαίωμα να διεκδικεί το δίκιο του".

- Είναι και ένα μήνυμα αυτό προς τους εκάστοτε κυβερνώντες;

"Δεν φτάνει ούτε μία μέρα για να τους στείλω τα μηνύματα που θέλω. Απλά θα τους πω πως αν αρχίσουν να δουλεύουν χωρίς να σκέφτονται το ατομικό συμφέρον, τότε τα πράγματα στη χώρα μας θα είναι καλύτερα. Αν ασχοληθούν λίγο περισσότερο με τον Έλληνα πολίτη και νοιαστούν γι' αυτόν, χωρίς να έχουν ως πρώτο στόχο το προσωπικό κέρδος, τότε όλα θα είναι καλύτερα".

- Γνωρίζετε ότι θα τοποθετηθούν διόδια και στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική;

"Το άκουσα και αυτό! Από τη στιγμή που υπάρχουν διόδια στο δρόμο Θεσσαλονίκης - Λάρισας, περίμενα πως θα έμπαιναν και για τη Χαλκιδική. Μιάμιση ώρα δρόμος για τη Λάρισα και υπάρχουν πέντε σταθμοί διοδίων! Τι να πω…".

- Να υποθέσω πως δεν θα πληρώσετε ούτε σε αυτά…

"Εννοείται! Θα μείνω πιστός σε αυτό που ξεκίνησα".

- Και τα πρόστιμα δεν τα φοβάστε;

"Στις δύο οργανώσεις που σας προαανέφερα υπάρχει αναλυτική ενημέρωση στο internet για τα δικαιώματα των πολιτών. Υπάρχουν έμπειροι νομικοί οι οποίοι εξηγούν βάσει νόμου πως δεν υποχρεούται ο Έλληνας να πληρώσει διόδια. Είναι κάτι τελείως αυθαίρετο. Ποιος τα βάζει; Γιατί; Με ποιο δικαίωμα; Οπότε όχι, δεν φοβάμαι...".
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος zissis

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #19 στις: Πεμ 09 Δεκ 2010 22:10 »
Επιτροπές Ενάντια στην Ακρίβεια
Αποκαλυπτικό : ούτε καν διάβασαν τις συμβάσεις πριν τις ψηφίσουν!!!

Από την ιστοσελίδα της Εθελ. Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας

Φωτιά βάζει στο σκηνικό των διοδίων, με τις αποκαλυπτικές του δηλώσεις, ο τέως υφυπουργός Υγείας κ. Κωνσταντόπουλος σε  συνέντευξή του στο Ράδιο-Ενημέρωση 92,2 FM στην Κατερίνη.

Κατά τη διάρκεια δημόσιας συζήτησης, με θέμα τις αυξήσεις τιμών στα διόδια, ο κ. Κωνσταντόπουλος αποκαλύπτει γεγονότα, τα οποία παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και δικαιώνουν τις καταγγελίες των ενεργών πολιτών. Οι σημερινές δηλώσεις του τέως υφυπουργού φωτίζουν μια σκοτεινή πλευρά της σύμβασης παραχώρησης, η οποία σίγουρα πρέπει να διερευνηθεί και από τους ανώτατους νομικούς κύκλους της χώρας.

Απόσπασμα των δηλώσεων του κ. Κωνσταντόπουλου:

«Στην προ-προηγούμενη Βουλή, στην ψήφιση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, έγινε ένα ουσιαστικό κοινοβουλευτικό πραξικόπημα. Κατά την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου δεν ειπώθηκε η αλήθεια! Δεν ήρθε το νομοσχέδιο (στη Βουλή) όπως έπρεπε να έρθει.  Άλλο νομοσχέδιο ήρθε και άλλο ουσιαστικά εφαρμόστηκε στο μέλλον.

Δεν συζητήθηκαν ποτέ στην αρμόδια επιτροπή όλοι οι όροι της σύμβασης. Τα «ψιλά γράμματα» της σύμβασης δεν ήρθανε ποτέ στη Βουλή.

Δεν έγινε καμία ουσιαστική συζήτηση, παρά την επιμονή πολλών βουλευτών της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ του ΚΚΕ και του ΣΥΝAΣΠΙΣΜΟΥ. Ζητήθηκαν από πολλούς βουλευτές οι  γνωματεύσεις της Επιστημονικής Επιτροπής και της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής Βουλής, όμως δεν ήρθαν ποτέ. Η σύμβαση αυτή είναι διάτρητη, ήρθε στη Βουλή καμουφλαρισμένη!  Μετάνιωσα που την ψήφισα!»

Δεν την διάβασε κανείς!

Είναι σχεδόν βέβαιο, ότι η σύμβαση παραχώρησης των Εθνικών μας οδών στις ιδιωτικές εταιρείες, ψηφίστηκε στο Κοινοβούλιο της χώρας μας, χωρίς να διαβαστεί από τους εκπροσώπους μας, τους βουλευτές! Μέρος της «λεόντειας» αυτής σύμβασης, με την οποία ουσιαστικά δωρίστηκε ένα εθνικό αγαθό σε μια πολυεθνική εταιρεία για τα επόμενα30 χρόνια, αποτελούν παραρτήματα, τα «ψιλά γράμματα» όπως τα ονομάζει ο τέως υφυπουργός, τα οποία δεν είδαν ποτέ το φως της δημοσιότητας και δεν ελέγχτηκαν ποτέ από τις Επιτροπές της Βουλής των Ελλήνων.

Ας αποφασίσουν λοιπόν οι τοπικές κοινωνίες , αν δέχονται την παράλογη επιβολή του αντιτίμου των διοδίων από μια εταιρεία, η οποία όχι μόνο στερεί συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών με την αλαζονική συμπεριφορά της, κλείνοντας με μπάρες τους δρόμους, αλλά φαίνεται να απέκτησε και παράτυπα το δικαίωμα να φέρει τον τίτλο «παραχωρησιούχος».

Δεν πληρώνουμε!

Απαιτούμε πλέον  δημοψήφισμα και μέχρι αυτό να πραγματοποιηθεί, σπρώχνουμε την μπάρα και «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ»  γιατί αυτοί οι δρόμοι είναι χρυσοπληρωμένοι και προπάντων δικοί μας! Σύμφωνα με πληροφορίες της ομάδας μας, ήδη ένας από τους τρεις νέους δημάρχους του Ν. Πιερίας, ο κ. Πολύζος Ευάγγελος, δηλώνει πως θα στηρίξει ενεργά τον αγώνα των πολιτών κατά των διοδίων και θα προωθήσει την πρόταση για δημοψήφισμα στο Δήμο Αιγινίου.

Το πρόγραμμα Καλλικράτης μας δίνει το δικαίωμα να αποφασίσουμε εμείς για το μέλλον μας. Η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας προτείνει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος και σας παρακαλεί να καταθέσετε κι εσείς την άποψή σας, λαμβάνοντας μέρος στην ανοικτή διαδικτυακή ψηφοφορία απαντώντας στο παρακάτω ρώτημα: Συμφωνείτε με την πρόταση για διεξαγωγή τοπικού δημοψηφίσματος σχετικά με το θέμα των διοδίων;

Σας παρακαλούμε θερμά να καταθέσετε κι εσείς την άποψή σας τώρα, κάνοντας κλικ εδώ .
http://www.anasta.de/TOPOS/index.php?option=com_content&task=view&id=505&Itemid=1


ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ! Σας ευχαριστούμε πολύ

Είμαι ένα πλάτωμα μια βάση για πυραύλους είμαι ένας πύραυλος που έκαψε τη βάση...

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #20 στις: Σαβ 11 Δεκ 2010 12:44 »
proinoslogos.gr

Αν και ΟΛΟΙ στην Ήπειρο αντιδρούν έντονα

Και στο Δροσοχώρι σύντομα συμβατικά διόδια της Εγνατίας

➤ Σε 30 ζώνες χρέωσης διαιρείται ο αυτοκινητόδρομος



Παράθεση
• Ζήτημα χρόνου φαίνεται πως είναι να μπουν διόδια στην Εγνατία Οδό, παρά τις έντονες αντιδράσεις τοπικών Φορέων και κατοίκων στους Νομούς Ιωαννίνων και Θεσπρωτίας.
Η διοίκηση του πιο σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου της χώρας θα βάλει σε ορισμένα σημεία συμβατικά διόδια, ώστε να εισπράξει άμεσα χρήματα, για να καλύψει δανειακές της ανάγκες.
Έχει ήδη προκηρυχθεί διαγωνισμός για την εγκατάσταση των προσωρινών διοδίων και στο Δροσοχώρι Ιωαννίνων, για το οποίο ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Μαγκριώτης, διαβεβαίωνε πριν λίγο καιρό, ότι δεν θα τεθούν σε λειτουργία! Η άμεση τοποθέτηση διοδίων στην Εγνατία είναι αίτημα της Ε.Ε. που έχει δώσει για το έργο περίπου τρία δισ. ευρώ. Πιέσεις όμως ασκούν και οι τράπεζες που έχουν δανείσει τις εταιρίες και τώρα, που η χώρα αντιμετωπίζει βαθιά ύφεση, θέλουν να διασφαλίσουν τα χρήματά τους.

ΣΕ ΤΡΙΑΝΤΑ ΖΩΝΕΣ!
Τα συμβατικά διόδια δεν θα είναι μόνιμα, όπως τουλάχιστον λέει η «Εγνατία Οδός Α.Ε», αλλά μπαίνουν μέχρι να εγκατασταθούν τα ηλεκτρονικά.
Σύμφωνα με χθεσινό ρεπορτάζ της ιστοσελίδας www.capital.gr, η Εγνατία με τα ηλεκτρονικά διόδια θα διαιρεθεί σε 30 ζώνες χρέωσης. Δηλαδή, θα… χρεωνόμαστε ανά 22,3 χιλιόμετρα που θα διανύουμε, με το κόστος μετακίνησης να αυξάνεται σημαντικά.

ΛΥΣΗ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ;
Παράλληλα, όπως αναφέρεται στον προϋπολογισμό για το 2011, σχεδιάζεται η παραχώρηση της Εγνατίας σε ιδιώτες και μάλιστα άμεσα, δηλαδή το τέταρτο τρίμηνο του νέου έτους. Κάθε ιδιώτης θα «αγοράσει» ένα κομμάτι από τα περίπου 670 χιλιόμετρα της διαδρομής. Με αυτόν τον τρόπο, ο κράτος ελπίζει, ότι θα δοθεί λύση στις δανειακές υποχρεώσεις της εταιρίας, που θα τις αναλάβουν οι νέοι διαχειριστές της.

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
Υπενθυμίζεται, πως οι εργαζόμενοι στην Εγνατία, σε πρόσφατο ψήφισμά τους, που είχε δημοσιεύσει ο «Π.Λ.» είναι υπέρ της εφαρμογής διοδίων, τα οποία μάλιστα, όπως υποστηρίζουν, άργησαν να μπουν! «Στην Εγνατία οδό, που κατασκευάστηκε, ως δημόσιο έργο με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων και κοινοτικές χορηγίες, έπρεπε από χρόνια να λειτουργούν διόδια για να ξεχρεωθούν εκτός άλλων τα δάνεια που αναγκάστηκε να συνάψει λόγω της αδυναμίας του δημοσίου να χρηματοδοτήσει πλήρως το έργο. Εάν λοιπόν η πεντάχρονη σκόπιμη απραξία του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ, συνεχιστεί και άλλο με το νυν ΥΠΟΜΕΔΙ, δεν είναι περίεργο ότι η Τρόικα και το αρμόδιο για τις ιδιωτικοποιήσεις υπουργείο θα προστρέξουν στην «βοήθεια» του πάντα πρόθυμου για φιλέτα ιδιωτικού τομέα. Πολιτικές επιλογές με πράξεις ή παραλείψεις θα οδηγήσουν στην εκποίηση του εθνικού πλούτου, με πρόσχημα τον υπερδανεισμό». Και τελικά φαίνεται πως εκεί θα οδηγηθούμε…
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος zissis

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #21 στις: Δευ 13 Δεκ 2010 13:31 »
Παράθεση
Πλήθος αγανακτισμένων πολιτών αψηφώντας το κρύο και τα χιόνια διαδήλωσε στα διόδια των Αφιδνών κατά του ξεπουλήματος των δημοσίων αγαθών από την κυβέρνηση της Τρόικας.

Οι μπάρες των διοδίων άνοιξαν με βεγγαλικά στις 5 το απόγευμα και χιλιάδες οχήματα πέρασαν ελεύθερα για δύο ώρες. Στους διερχόμενους οδηγούς μοιράστηκαν καρτελάκια "Δεν πληρώνω" με οδηγίες άρνησης πληρωμής των διοδίων. Επίσης συναγωνιστές, ενάντια στα ΧΥΤΑ, απο τον νέο δήμο Μαραθώνα μοίρασαν μαζί μας τα έντυπα που επεσήμαναν: ΟΧΙ ΧΥΤΑ < ΟΧΙ ΧΥΤΥ _ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΤΩΡΑ!

Έπειτα από 14 μήνες συνεχόμενων κινητοποιήσεων στα διόδια των Αφιδνών, για πρώτη φορά δεν κυκλοφορούσαν ανάμεσά μας ασφαλίτες, ούτε υπήρχε κλούβα των ΜΑΤ. Ήταν απασχολημένοι με την "προστασία" των πολιτών της Κερατέας.

Το επόμενο ραντεβού μας είναι για την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου στην γενική απεργία. Συμμετέχουμε στην πορεία με το μπλοκ των διοδίων.
Συγκέντρωση την Τετάρτη στις 10:30 πμ στο Πολυτεχνείο και το Μουσείο.

Δείτε το video με εικόνες από την κινητοποίηση:

Απελευθέρωση διοδίων Αφιδνών 12-12-2010

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/






« Τελευταία τροποποίηση: Δευ 13 Δεκ 2010 13:37 από zissis »
Είμαι ένα πλάτωμα μια βάση για πυραύλους είμαι ένας πύραυλος που έκαψε τη βάση...

Αποσυνδεδεμένος zissis

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #22 στις: Πεμ 16 Δεκ 2010 22:44 »
Ούτε στην Αττική οδό!

Είμαι ένα πλάτωμα μια βάση για πυραύλους είμαι ένας πύραυλος που έκαψε τη βάση...

Αποσυνδεδεμένος zissis

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #23 στις: Τετ 05 Ιαν 2011 14:09 »
Παράθεση
Ολοένα και περισσότεροι οδηγοί αρνούνται να πληρώνουν διόδια

Σημαντικές διαστάσεις λαμβάνει το φαινόμενο της άρνησης των οδηγών αυτοκινήτων Ι.Χ. να πληρώνουν διόδια, καθώς υπολογίζεται ότι περίπου το 20% αυτών που καθημερινά κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης αρνείται να καταβάλει το αντίτιμο χρήσης του αυτοκινητοδρόμου στους σταθμούς των διοδίων.

Το πρωί της Τετάρτης η κάμερα της Τηλεόρασης του ΣΚΑΪ βρέθηκε στα διόδια των Αφιδνών, όπου μέσα σε μισή ώρα κατέγραψε τουλάχιστον 4 οδηγούς να βγαίνουν από τα οχήματά τους, να χαιρετούν ευγενικά τους υπαλλήλους, να σηκώνουν τις μπάρες και περνούν χωρία να πληρώνουν το αντίτιμο.

Επιπλέον, σχεδόν καθημερινά πραγματοποιούνται στοχευμένες καταλήψεις σε σταθμούς διοδίων από οργανωμένες ομάδες πολιτών (Επιτροπές Διόδια STOP, oxidiodia.gr κ.α.), οι οποίες προτρέπουν τους οδηγούς να μην πληρώνουν, καταγγέλλοντας, παράλληλα, τις συμβάσεις παραχώρησης που έχει συνάψει το κράτος με τις εταιρείες εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου.

«Το κράτος λαμβάνει μόνο το Φ.Π.Α. από την καταβολή των διοδίων» δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. Παραδέχτηκε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στην υλοποίηση των έργων και αδυναμία από την πλευρά των κατασκευαστών, ενώ χαρακτήρισε «υπερβολικές» τις απαιτήσεις των τραπεζών που έχουν σταματήσει τη χρηματοδότηση.

Στο μεταξύ, οι κοινοπραξίες διοδίων έλαβαν την έγκριση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα προκειμένου να χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες των οδηγών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια.

Οι κοινοπραξίες θα μπορούν να κινούν τη διαδικασία έκδοσης διαταγής πληρωμής και οι οδηγοί θα υποχρεώνονται να καταβάλλουν έως και το 20πλάσιο του αντιτίμου.

Μιλώντας στο ΣΚΑΪ ο διευθυντής λειτουργίας αυτοκινητόδρομου Αιγαίου Γιάννης Νασούλης, ανέφερε ότι οι οδηγοί «θα πρέπει να πεισθούν να πληρώνουν τα διόδια, όπως πληρώνουν το εισιτήριο στα λεωφορεία, αλλά κυρίως να κατανοήσουν την τεράστια σημασία των έργων στην ανάπτυξη και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων».

Στο μεταξύ, να ανοίξουν τα διόδια σε όλους τους σταθμούς του αυτοκινητόδρομου από την Ασέα μέχρι την Κόρινθο, καλεί πολίτες και φορείς της Πελοποννήσου την ερχόμενη Κυριακή (9 Ιανουαρίου στις 3 το μεσημέρι), η προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή Πελοποννήσου ενάντια στα διόδια.

http://www.skai.gr/news/greece/article/159828/exi-stous-deka-pernoun-horis-na-plironoun-diodia/



Παράθεση

ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΟΜΑΞΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΗΚΩΜΕΝΕΣ ΜΠΑΡΕΣ
Παγίδες για τους μπαρόπληκτους


«Παγίδες» στους οδηγούς που δεν πληρώνουν διόδια ετοιμάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών, καθώς το κίνημα «STOP στα διόδια» παίρνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις.

Η πρώτη κινητοποίηση για το νέο έτος έχει οριστεί για την Κυριακή, με τους τοπικούς φορείς να οργανώνουν συγκεντρώσεις σε όλους τους σταθμούς διοδίων, με στόχο να ανοίξουν τις μπάρες στις 3 μ.μ. και να περνάνε ελεύθερα οι οδηγοί.

Το υπουργείο δέχεται τις έντονες πιέσεις των κατασκευαστών των αυτοκινητόδρομων, που σε τακτά χρονικά διαστήματα στέλνουν έγγραφα διεκδικώντας διαφυγόντα κέρδη αρκετών εκατομμυρίων ευρώ. Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν, ωστόσο οι εργολάβοι υποστηρίζουν ότι οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 10-20% και οχυρώνονται πίσω από τις τράπεζες που χορηγούν τα δάνεια κατασκευής για να απαιτούν αποζημιώσεις. Προφορικά μάλιστα απειλούν με αποχώρηση από τα έργα.

Απειλές εργολάβων

Σε αυτό το τοπίο δεν αποκλείεται η καταγγελία ή ακύρωση ορισμένων συμβάσεων παραχώρησης και η συνέχιση των αυτοκινητόδρομων με τη μορφή δημόσιων έργων, όπως έχει ήδη αποκαλύψει η «Ε». Το υπουργείο ετοιμάζεται για ένα τέτοιο ενδεχόμενο και μελετά τρόπους για την είσπραξη των διοδίων, από τα οποία θα εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των έργων. Σύμφωνα με πληροφορίες, με ρύθμιση που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσιο έσοδο, θα προβλέπεται πρόστιμο για όσους δεν πληρώνουν που θα εισπράττεται μέσω των ΔΟΥ και μάλιστα με προσαύξηση για την καθυστερημένη καταβολή.

Μια άλλη πρόταση, να ενσωματώνεται στην τιμή της βενζίνης, απορρίφθηκε, αφού επιβαρύνει όλους τους οδηγούς ανεξάρτητα αν χρησιμοποιούν την εθνική οδό. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου θεωρεί ότι η επιβολή διοδίου είναι δίκαιη φορολογία, αφού βαρύνει μόνο τους χρήστες και η κατασκευή ή συντήρηση των δρόμων δεν φορτώνεται στο σύνολο των φορολογουμένων.

Οχυρώνεται πάντως πίσω από τις συμβάσεις του 2007 για τους αυτοκινητόδρομους για να παραδεχθεί ότι οι οδηγοί καλούνται να πληρώσουν για έργα που βρίσκονται υπό κατασκευή, ενώ έχουν καταλήξει στον... κάλαθο των αχρήστων οι δημόσιες δεσμεύσεις για επαναδιαπραγμάτευση των συμφωνιών και μείωση των τιμών. Αντικαταστάθηκαν με πρόγραμμα για ηλεκτρονικά διόδια, που θα επιτρέπουν τη χρέωση ανάλογα με τα διανυόμενα χιλιόμετρα που θα εξορθολογήσουν τις τιμές, αλλά το μέτρο θα εφαρμοστεί το νωρίτερο μέσα στο 2012.

Αυξήσεις 7%

Χθες, μετά την Κορίνθου-Τρίπολης και το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια της Αθηνών-Λαμίας, στο χορό των αυξήσεων μπήκε και η Αθηνών-Πατρών, παρά το γεγονός ότι το τμήμα από την Κόρινθο ώς το Ρίο είναι εργοτάξιο και σε πολλά σημεία υπάρχει μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η προαναγγελία προβλέπει αυξήσεις τιμών που αγγίζουν το 7%, οι οποίες όμως θα τεθούν σε ισχύ μέσα στον Ιανουάριο.

Τα νέα τιμολόγια είναι κοινά για όλους τους σταθμούς διοδίων: Ελευσίνας και Ζευγολατιού στο ρεύμα προς Πάτρα, Ρίου και Ισθμού στο ρεύμα προς Αθήνα, καθώς και τους πλευρικούς της Νέας Περάμου και των Αγίων Θεοδώρων. Προς το παρόν δεν υπάρχει ένδειξη για αυξήσεις διοδίων στο τμήμα Ράχες Μαλιακού-Κλειδί Ημαθίας.

Η προαναγγελία επιβάλλεται από τη σύμβαση και αρμόδιοι στο υπουργείο Υποδομών διευκρίνισαν χθες στην «Ε» ότι τα νέα τιμολόγια για το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια ισχύουν από τις 2 Ιανουαρίου 2011 και υποστηρίζουν ότι είχαν δημοσιοποιηθεί στο κοινό με καταχωρίσεις στις εφημερίδες «Εστία» και «Νίκη», δύο έντυπα με χαμηλή κυκλοφορία.


http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=238299




Και η απάντηση!



Παράθεση
ΥΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΓΕΝΑΡΗ 2011

    ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ


Διόδια Ελευσίνας 3 μμ - Στη συνέχεια πηγαίνουμε στα διόδια της Αττικής οδού και τα ανοίγουμε
Διόδια Αφιδνών 4 μμ- Διόδια Θήβας - Διόδια Μώλου 3 μμ απο τις Επιτροπές Μώλου και Λαμίας - Διόδια Κοζάνης 4 μμ
Για τα υπόλοιπα διόδια οι ώρες ανοίγματος θα προστίθενται μετά από τις τοπικές συνελεύσεις των επιτροπών
ΑΝΟΙΓΜΑ ΔΙΟΔΙΩΝ ΠΟΛΥΜΥΛΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΓΕΝΑΡΗ 4 μμ
Κυριακή 09/01/2011 και ωρα 16:00

Την Κυριακή στις 09/01/2011 και ώρα 16:00, η Επιτροπή Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων Δυτικής Μακεδονίας ενάντια στα διόδια, σε συνεργασία με το πανελλαδικό συντονιστικό, τα συνεργαζόμενα σωματεία ιδιοκτητών φορτηγών δημοσίας χρήσης Δυτικής Μακεδονίας και το Συνδικάτο Εργαζομένων στην Ενέργεια «Εργατική Αλληλεγγύη» θα προχωρήσουμε σε κατάληψη-άνοιγμα του σταθμού των διοδίων Πολυμύλου Κοζάνης, με απαίτηση μας την κατάργηση όλων των διοδίων.


ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΤΩΡΑ-ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ


Κοζάνη 04/01/2011

Επιτροπή Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων Δυτικής Μακεδονίας ενάντια στα διόδια.

Συνεργαζόμενα σωματεία ιδιοκτητών φορτηγών δημοσίας χρήσης Δυτικής Μακεδονίας.

Συνδικάτο Εργαζομένων στην Ενέργεια «Εργατική Αλληλεγγύη».


http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/
Είμαι ένα πλάτωμα μια βάση για πυραύλους είμαι ένας πύραυλος που έκαψε τη βάση...

Αποσυνδεδεμένος zissis

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
« Απάντηση #24 στις: Παρ 07 Ιαν 2011 01:21 »
Παράθεση
Απάντηση σχετικά με ρεπορτάζ της τηλεόρασης του Σκάι στην εκπομπή "Πρώτη Γραμμή" της 5/1

Σημ.αναδημοσιευτή: Το Σκάι έχει ξεφύγει: πρώτο θέμα χτες είχε το κίνημα εναντίον των διοδίων. Φυσικά, μιλούσε εναντίον του, ενώ "κινδυνολογούσε" για τα δύσμοιρα τα έργα που δεν θα γίνουν...εξαιτίας όχι του κινήματος, αλλά της μη δανειοδότησης των κατασκευαστριών εταιριών από τις τράπεζες.
http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=209349


ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ» ΤΗΣ 5/1/2011

Παρακολουθήσαμε σήμερα το πρωί την εκπομπή «ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ» του τηλεοπτικού δικτύου ΣΚΑΙ όπου μεταξύ των άλλων ασχολήθηκε με το ζήτημα των διοδίων στις Ε.Ο και τις αρνήσεις οδηγών να καταβάλουν το αντίτιμο. Στην εκπομπή αυτή ελέχθησαν πολλές ανακρίβειες για το ζήτημα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ανησυχίες στους οδηγούς που δίκαια αρνούνται να καταβάλλουν το άδικο και παράλογο αντίτιμο των διοδίων που τους ζητείται και το οποίο λίαν προσφάτως αναπροσαρμόσθηκε για άλλη μία φορά κατά παράβαση της σύμβασης παραχώρησης.   Έκπληξη μας προκάλεσε, επίσης το γεγονός ότι σε μία έγκυρη δημοσιογραφική εκπομπή με μεγάλη ακροαματικότητα, όπως η δική σας,ενώ κλήθηκε εκπρόσωπος των εταιριών στις οποίες έχει ανατεθεί η εκμετάλλευση των Ε.Ο να καταθέσει την άποψή του, δεν κλήθηκε εκπρόσωπος των κατοίκων της περιοχής μας που βιώνει καθημερινά το πρόβλημα να καταθέσει και αυτός τα επιχειρήματά του, ώστε ο τηλεθεατής να κρίνει με βάση και τις δυο απόψεις και να εξαγάγει τα συμπεράσματά του.   

 Για την αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με τα λεχθέντα στην εκπομπή, διευκρινίζουμε τα παρακάτω:   α) Όντως η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα μετά από σχετικό ερώτημα του Υπουργείου Υποδομών απάντησε με το από 20-12-2010 έγγραφο του ότι το Υπουργείο δεν κωλύεται να διαβιβάζει τα αναγκαία στοιχεία των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που κατά τις εταιρίες αρνούνται να πληρώσουν. Σαν απαραίτητα στοιχεία ορίζονται το ονοματεπώνυμο του ιδιοκτήτη και η διεύθυνση κατοικίας του και μόνο. 

 β) Όμως η εταιρία στην οποία έχει παραχωρηθεί η εκμετάλλευση της Ε.Ο (παραχωρησιούχος) οφείλει σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στη σύμβαση παραχώρησης να αποδείξει στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου τη διέλευση χωρίς την καταβολή του τέλους διοδίου. Σαν απόδειξη, πάντοτε σύμφωνα με τη σύμβαση, νοείται η φωτογράφηση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος με επισημείωση του χρόνου διέλευσης. Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήραδεν έχει δώσει άδεια για την χρήση της φωτογραφίας όπως λανθασμένα αναφέρθηκε στην εκπομπή.   Αντίθετα για το ζήτημα αναφέρει επί λέξει «… η συγκεκριμένη επεξεργασία πρέπει να γνωστοποιηθεί στην Αρχή σύμφωνα με το άρθρο 6 του Ν 2472/1997 ώστε η τελευταία (η Αρχή) να προβεί σε έλεγχο νομιμότητας». Έχοντας λάβει και εμείς από την πλευρά μας γνώση του επίμαχου εγγράφου που απεστάλη από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα προς το Υπουργείο Υποδομών, έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες για να αντιμετωπίσουμε τις όποιες εξελίξεις.

  γ) Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αν θεωρηθεί ότι ο σκοπός επεξεργασίας του κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης,που η εταιρεία έχει γνωστοποιήσει στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, είναι σύννομος, η διαδικασία που σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης πρέπει να ακολουθηθεί είναι η εξής :

 1) Αποστέλλεται ειδοποιητήριο με το «αποδεικτικό υλικό» που η σύμβαση ορίζει και ζητείται η καταβολή του τιμήματος των διοδίων τελών που δεν πληρώθηκαν ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟ. Άρα τα λεχθέντα στην εκπομπή περί αποστολής ειδοποιητηρίου με πρόστιμο είναι ανακριβή.

  2) Εάν μετά από 15 ημέρες ο ιδιοκτήτης δεν καταβάλλει το αντίτιμο τότε η εταιρία δικαιούται να ζητήσει την έκδοση διαταγής πληρωμής. Το ζήτημα λοιπόν αφορά διαφορά μεταξύ ιδιωτών (εταιρίας – ιδιοκτήτη ΙΧ) και σε καμία περίπτωση όπως ρητά αναφέρει η σύμβαση (Άρθρο 24 παρ. 1.5 (2) (ιι)) δεν επιτρέπεται η «ανάμειξη του Δημοσίου στα θέματα αυτά». Κατά συνέπεια τα λεχθέντα περί αποστολής οφειλών στις ΔΟΥ είναι παντελώς ανακριβή σύμφωνα με τα ισχύοντα μέχρι σήμερα στις συμβάσεις παραχώρησης. 

 3) Εάν τυχόν η εταιρία προχωρήσει στη διαδικασία της διαταγής πληρωμής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ασκήσουν κατ’ αυτής ανακοπή και ταυτόχρονα αίτηση αναστολής εκτέλεσης αυτής. Νομικοί, κάτοικοι της περιοχής μας, μαζί με τα νομικά γραφεία που συνεργαζόμαστε είναι από καιρό έτοιμοι να αντιμετωπίσουν το ενδεχόμενο αυτό. Τα επιχειρήματά μας είναι νομικά και ουσιαστικά βάσιμα και πλήρως τεκμηριωμένα. Με μεγάλη μας χαρά λοιπόν περιμένουμε να τα εκθέσουμε στο ακροατήριο και είμαστε σίγουροι ότι η δικαιοσύνη θα κάνει το καθήκον της.   Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε τόσο εσείς όσο και οι τηλεθεατές σας, ότι όσοι αντιδρούν στις συμβάσεις παραχώρησης των Εθνικών Οδών δεν είναι ούτε άτακτο «μπουλούκι» , ούτε κομματικά φερέφωνα, ούτε άφρονες νεαροί που εκτονώνουν την ενέργειά τους στους δρόμους.Πρόκειται για εχέφρονες ανθρώπους, επαγγελματίες, οικογενειάρχες, ανθρώπους που σέβονται τον εαυτό τους και τους υπόλοιπους πολίτες αυτού του Κράτους και απλά δεν ανέχονται, έχοντας κάθε νόμιμο δικαίωμα για αυτό,να χρησιμοποιούνται για τον πλουτισμό κάποιων άλλων.   Τέλος θα ήθελα να σας γνωρίσουμε ότι:

  1. έχουν ασκηθεί και εκκρεμούν ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας 4 αιτήσεις ακυρώσεως της σύμβασης παραχώρησης που αφορά την παραχώρηση της ΕΟ από Αθήνα μέχρι Λαμία 

 2. έχουν εκδοθεί αποφάσεις του Πολεοδομικού Γραφείου Καπανδριτίου, οι οποίες χαρακτηρίζουν σαν αυθαίρετους τους σταθμούς διοδίων στη ΒΑ Αττική καθώς και άλλες κτιριακές εγκαταστάσεις της εταιρίας επί της ΕΟ. Επίσης εκδόθηκε απόφαση σφράγισης αυτών των σταθμών και εγκαταστάσεων.   δ) Με έκπληξη επίσης ακούσαμε από την εκπομπή περί τοποθέτησης μπαρών που δεν θα ανοίγουν κλπ.   Κατ΄αρχάς το σύστημα μπαρών είναι κατασκευασμένο βάσει προδιαγραφών ώστε να υποχωρεί μετά από πίεση για αποφυγή τραυματισμών σε περίπτωση ατυχηματικής πρόσκρουσης οχημάτων σε αυτές. Ποιος θα τολμήσει λοιπόν να αναλάβει την ευθύνη τροποποίησης του μηχανισμού αυτού με ενδεχόμενο τις προαναφερθείσες συνέπειες και πόσο νόμιμο θα ήταν αυτό;   Πρέπει να επισημανθεί επίσης, ότι όποιος απαγορεύει τη διέλευση οδηγού που αρνείται να καταβάλει το τίμημα διοδίων, με τη χρήση της μπάρας ή άλλου μέσου, διαπράττει το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης (άρθρο 325 ΠΚ) που μάλιστα διώκεται κατά την αυτόφωρη διαδικασία.   Επομένως υπάλληλοι ή προϊστάμενοι των διοδίων που τυχόν θα εφαρμόσουν τη διαδικασία αυτή κινδυνεύουν να βρεθούν κατηγορούμενοι. Ήδη στα διόδια των Αφιδνών έχει ασκηθεί δίωξη κατά υπαλλήλου μετά από μήνυση οδηγού επειδή ακριβώς εφάρμοσε την τακτική αυτή.


Με εκτίμηση   ΙΩΑΝΝΑ ΛΙΟΝΤΟΥ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ   ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΗΣ, ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΦΙΔΝΩΝ

diodiastop.blogspot.com
Είμαι ένα πλάτωμα μια βάση για πυραύλους είμαι ένας πύραυλος που έκαψε τη βάση...