Αποστολέας Θέμα: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων  (Αναγνώστηκε 25765 φορές)

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« στις: Δευ 25 Οκτ 2010 15:24 »
Περιμένουν την απόφαση για το σταθμό του ΚΤΕΛ
Κυριακή, 24 Οκτωβρίου 2010 Γιώργος Τσαντίκος

ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ



Πλησιάζει η ώρα για την απόφαση του ΣτΕ σχετικά με την παράνομη ή όχι εγκατάσταση του υπεραστικού ΚΤΕΛ στην οδό Παπανδρέου.

Το ΚΤΕΛ μετακόμισε «νύχτα» πριν από ενάμιση 1,5 χρόνο περίπου στην οδό Παπανδρέου, όπου δηλώθηκε «φιλοξενούμενο» στην καφετέρια του σταθμού. Ωστόσο, ο σταθμός έχει ήδη βεβαιωμένα πρόστιμα γιατί είναι αυθαίρετος σε αρκετά του τμήματα, όπως τα στέγαστρα, ενώ του έχει επιβληθεί και πρόστιμο για την αλλαγή χρήσης. Όλα αυτά τα πρόστιμα έχουν «παγώσει» στο δημαρχείο, παρότι είναι βεβαιωμένα. Η απόφαση του ΣτΕ αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον, καθώς η υπόθεση έχει αποκτήσει ιδιαίτερο πολιτικό χαρακτήρα αφού ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ είναι υποψήφιος με την Ανεξάρτητη Δημοτική Πρωτοπορία του δημάρχου, Νίκου Γκόντα. Η εισήγηση στο αρμόδιο τμήμα του ΣτΕ ήταν αρνητική για την ύπαρξη του σταθμού στο συγκεκριμένο σημείο, ενώ η μεταφορά του έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από κατοίκους και φορείς των Ιωαννίνων. Ένα ακόμη ενδιαφέρον σημείο είναι ότι αρχικά η άδεια που κατέληξε σε κανονικό σταθμό λεωφορείων, ήταν για... γκαρσονιέρα, ενώ επί σειρά μηνών το ΚΤΕΛ αρνιόταν ότι αυτός είναι ο βασικός του σταθμός, μια και είχε άδεια «σταθμού μετεπιβίβασης», ακόμη και όταν οι δύο παλιοί σταθμοί στην Καλούτσιανη και τη Ζωσιμάδων είχαν κλείσει οριστικά.


Πότε θα πληρώσει το ΚΤΕΛ το πρόστιμο στο δήμο;
Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010 Γιώργος Τσαντίκος

ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ 360.000 ΕΥΡΩ



Αυτές τις μέρες, το ερώτημα που πλανάται δεν είναι μόνο «πότε θα βγει η απόφαση του ΣτΕ για το ΚΤΕΛ», αλλά και πότε θα πληρωθούν τα, βεβαιωμένα από το δήμο Ιωαννιτών πρόστιμα, για το κτίριο της Παπανδρέου, το οποίο είναι αυθαίρετο μην ξεχνάμε.

Αυτά, ανέρχονται σε 366.465 χιλιάδες ευρώ και έχουν βεβαιωθεί από τις 24 Μαρτίου του 2009, με απόφαση της Πολεοδομίας του δήμου Ιωαννιτών, όπως αποκάλυπτε από τις 30 Μαρτίου πέρυσι, ο «Η.Α.». Τα πρόστιμα συνίστανται στα εξής: 99.272 ευρώ για το κτίριο, 77.464 για το μεγάλο στέγαστρο, 7.872 για το μικρό στέγαστρο, 47.508 είναι το πρόστιμο για την αλλαγή χρήσης και άλλα 11.210 ευρώ για το προστέγασμα. Επίσης, σύμφωνα με τους νόμους του 2003 και του 2004 που επικαλείται η πολεοδομία στη σχετική της απόφαση, το ετήσιο πρόστιμο διατήρησης ανέρχεται σε 122.155 ευρώ. Με τη «βούλα» και με υπογραφές, το υπεραστικό ΚΤΕΛ που προσφάτως μπήκε και στον προεκλογικό αγώνα καθώς ο πρόεδρός του είναι υποψήφιος με την παράταξη του δημάρχου, καλείται να πληρώσει το πρόστιμο που επιβάλλει η πολεοδομία του δήμου Ιωαννιτών.

agon.gr

   
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος dallazzzz

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #1 στις: Δευ 15 Νοέ 2010 14:43 »
να πληρωσει το κτελ οπως θα πρεπει να πληρωσει και ο καθε αυθαιρετος στην πολη μας...

Αποσυνδεδεμένος fastmanakos

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #2 στις: Παρ 19 Νοέ 2010 10:23 »
22 ευρώ φοιτητικό στα διάλα κωλοκτέλ >:(


τραίνο ρέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε τραίνο στην ήπειρο ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Αποσυνδεδεμένος dallazzzz

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #3 στις: Σαβ 20 Νοέ 2010 04:24 »
καλα τρενο στην ηπειρο θα ερθει μολις εξαληφθει πληρως η φοροδιαφυγη στην ελλαδα

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #4 στις: Σαβ 20 Νοέ 2010 23:11 »
Το μόνο τραίνο που ξέρω στην Ήπειρο είναι το κυανόλευκο...Για το άλλο..... %-| %-| %-| >:( :(

Αποσυνδεδεμένος taseuropas

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #5 στις: Κυρ 21 Νοέ 2010 23:51 »
τι κληρωσε τελικα?

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #6 στις: Τετ 24 Νοέ 2010 12:26 »
proinoslogos.gr

Ζητούν αύξηση για τη νέα χρονιά
Ακριβότερα από 5 έως 7% τα εισιτήρια στα Υπεραστικά ΚΤΕΛ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΚΙΚΑΣ: Είναι θέμα επιβίωσης για μας...



• Mέσα στη δίνη των ανατιμήσεων σε προϊόντα και υπηρεσίες με την οποία έρχονται αντιμέτωποι σήμερα οι πολίτες, θα επιβαρυνθούν από τη νέα χρονιά και με μία ακόμη αύξηση, αυτή τη φορά στις τιμές εισιτηρίων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ.
Όπως αποφασίστηκε στην χθεσινή  συνεδρίαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπεραστικών Λεωφορείων, που έγινε στο ξενοδοχείο «Τιτάνια» της Αθήνας, με την συμμετοχή και του προέδρου του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων κ. Γρηγόρη Γκίκα, οι λεωφορειούχοι θα ζητήσουν από το υπουργείο Μεταφορών αύξηση στα εισιτήρια από 5 έως 7% για τη νέα χρονιά.
«Η απόφαση για αύξηση στα εισιτήριά μας δεν είναι θέμα που έχει να κάνει με την διάθεση να αποκομίσουμε μεγαλύτερο κέρδος, αλλά με την ίδια την επιβίωσή μας», τόνισε ο κ. Γκίκας μιλώντας στον «Π.Λ.» αμέσως μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης στην Αθήνα. «Η αύξηση που ζητάμε είναι μόνο και μόνο για την ισοστάθμιση του ΦΠΑ τον οποίο αποδίδουμε», συνέχισε ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, προσθέτοντας ότι οι τιμές των εισιτηρίων στα υπεραστικά έμειναν σταθερές για τρία χρόνια, επειδή οι ίδιοι οι λεωφορειούχοι ζητούσαν να μην πάρουν αύξηση.
Ο κ. Γκίκας αναφέρθηκε και στην αύξηση της τάξεως του 2% που θα δοθεί τη νέα χρονιά από τις διοικήσεις των Υπεραστικών ΚΤΕΛ στους εργαζομένους του κλάδου, όπως προβλέπει η συλλογική σύμβαση εργασίας τους.

ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
• Στο ερώτημα για τις αντιδράσεις των πολιτών στις αυξήσεις των εισιτηρίων ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων απάντησε τονίζοντας ότι ο κόσμος έχει δίκιο να διαμαρτύρεται, αφού οι εποχές είναι δύσκολες και κάθε επιβάρυνση της τσέπης του είναι σημαντική.
Παρόλα αυτά, χαρακτήρισε απόλυτα λογικό το αίτημα των λεωφορειούχων, λέγοντας ότι «δεν είναι θέμα αύξησης της τιμής, είναι καθαρά ζήτημα επιβίωσης, όχι μόνο δικής μας αλλά και των εργαζομένων στα ΚΤΕΛ που έχουν δύο χρόνια να πάρουν αύξηση». Οι ιδιοκτήτες λεωφορείων συμφώνησαν να δώσουν αυξήσεις στους εργαζομένους, με την προϋπόθεση ότι θα περάσει μια αύξηση και στα εισιτήρια. Οπότε, αν δεν γίνει το ένα, όπως είπε ο κ. Γκίκας, δεν θα γίνει και το άλλο. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι μέτοχοι στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων ανέρχονται σήμερα στους 350, ενώ αντίστοιχος είναι ο αριθμός και των υπαλλήλων της εταιρείας.

ΣΤΑΘΕΡΗ Η ΚΙΝΗΣΗ
• Δεν τίθεται θέμα πτώσης της επιβατικής κίνησης στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ του Νομού Ιωαννίνων, όπως ανέφερε για μία ακόμη φορά ο Πρόεδρός του. Η κίνηση, είπε, δεν έχει μειωθεί αλλά παραμένει στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Παρόλα αυτά, έχουν αυξηθεί όλα τα αναλώσιμα, όπως τα πετρέλαια, τα ανταλλακτικά των λεωφορείων, αλλά και τα διόδια, με νέους μάλιστα σταθμούς που ετοιμάζονται να λειτουργήσουν στην Εγνατία Οδό.

H ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ...
• Δεν είναι πολύ μεγάλη η αναπροσαρμογή στην τιμή των εισιτηρίων με την προσθήκη της αύξησης που ζητούν οι λεωφορειούχοι. Παρόλα αυτά, μέσα στη σημερινή κρίση αποτελεί μια υπολογίσιμη επιβάρυνση, κυρίως για εκείνους τους επιβάτες που ταξιδεύουν συχνά.
Ενδεικτικά, το ολόκληρο εισιτήριο για την διαδρομή Γιάννινα – Αθήνα κοστίζει σήμερα 35,80 ευρώ. Με την προσθήκη ενός 6% (μέσος όρος) η τιμή του εισιτηρίου θα ανέλθει στα 38 ευρώ περίπου. Το αντίστοιχο εισιτήριο απ’ την πόλη μας για την Θεσσαλονίκη κοστίζει σήμερα 29,20 ευρώ. Με μια αύξηση 6% από τις αρχές της νέας χρονιάς θα διαμορφωθεί στα 31 ευρώ περίπου.

Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #7 στις: Πεμ 25 Νοέ 2010 00:25 »
Μια η τιμή του πετρελαίου,μια τα διόδια,μια κάτι άλλο....Δικαιολογίες να ανεβάσουμε τις τιμές βρίσκουμε.Καμιά δικαιολογία να ρίξουμε τις τιμές δεν βρίσκουμε...Σε λίγο καιρό τα εισιτήρια μόνο με golden card και για λίγα εκλεκτά άτομα που έχουν την τύχη να διαθέτουν μια τέτοια.... >:( >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος dallazzzz

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #8 στις: Πεμ 25 Νοέ 2010 00:56 »
δεν υποστηριζω κανεναν αλλα αν ολα ανεβαινουν τοτε θα ανεβουν και τα τικετς δεν γινεται διαφορετικα....

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #9 στις: Πεμ 25 Νοέ 2010 01:06 »
δεν έχεις άδικο απλά επειδή εδώ αναφερόταν το συγκεκριμένο.Μου την δίνει κάποια δικαιολογία να ανεβάσουμε την τιμή αλλά πάντα ξεχνάμε να την κατεβάσουμε.Φυσικά αυτό γίνεται σε όλη την αγορά.

Αποσυνδεδεμένος dallazzzz

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #10 στις: Πεμ 25 Νοέ 2010 01:12 »
και φυσικα στην ελλαδα περισσοτερο απο παντου

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.985
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #11 στις: Πεμ 25 Νοέ 2010 07:11 »
.Δικαιολογίες να ανεβάσουμε τις τιμές βρίσκουμε.Καμιά δικαιολογία να ρίξουμε τις τιμές δεν βρίσκουμε...

η διαμόρφωση των τιμών προκύπτει σε συνάρτηση και με τις χιλιομετρικές αποστάσεις. Δεν θυμάμαι το ΚΤΕΛ να έριξε τις τιμές της διαδρομής προς Θεσσαλονίκη με την αλλαγή του δρομολογίου από τότε που άνοιξε η Εγνατία (και μειώθηκε χιλιομετρικά η διαδρομή) ... Τώρα με τα επικείμενα διόδια φροντίζει να ζητήσει αύξηση!


Επιπρόσθετα είναι απορίας άξιο γιατί το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων δεν προβλέπει, σε αντίθεση με τα ΚΤΕΛ της πλειοψηφίας των άλλων νομών, εισιτήρια allez-retour και γενικά τις συνήθεις τιμολογιακές πολιτικές με συγκεκριμένες περιπτώσεις εκπτώσεων ...

Ας ενημερώσει κάποιος αν γνωρίζει και για τις εξελίξεις στο θέμα της "νομιμότητας" του σταθμού
« Τελευταία τροποποίηση: Πεμ 25 Νοέ 2010 07:16 από dk »

Αποσυνδεδεμένος dallazzzz

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #12 στις: Πεμ 25 Νοέ 2010 16:19 »
.Δικαιολογίες να ανεβάσουμε τις τιμές βρίσκουμε.Καμιά δικαιολογία να ρίξουμε τις τιμές δεν βρίσκουμε...

η διαμόρφωση των τιμών προκύπτει σε συνάρτηση και με τις χιλιομετρικές αποστάσεις. Δεν θυμάμαι το ΚΤΕΛ να έριξε τις τιμές της διαδρομής προς Θεσσαλονίκη με την αλλαγή του δρομολογίου από τότε που άνοιξε η Εγνατία (και μειώθηκε χιλιομετρικά η διαδρομή) ... Τώρα με τα επικείμενα διόδια φροντίζει να ζητήσει αύξηση!


Επιπρόσθετα είναι απορίας άξιο γιατί το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων δεν προβλέπει, σε αντίθεση με τα ΚΤΕΛ της πλειοψηφίας των άλλων νομών, εισιτήρια allez-retour και γενικά τις συνήθεις τιμολογιακές πολιτικές με συγκεκριμένες περιπτώσεις εκπτώσεων ...

Ας ενημερώσει κάποιος αν γνωρίζει και για τις εξελίξεις στο θέμα της "νομιμότητας" του σταθμού

κατ αρχας dk οι τιμες των κτελ σε ολη την Ελλαδα ειναι θεμα υπουργειου και οχι κτελ δηλαδη ειτε μειωση ειτε αυξηση του εισιτηριου δεν αποφασιζει το κτελ σε καμια περιπτωση απλα μπορει να ζητησει ενα απο τα δυο ( αυτα εντελως πληροφοριακα )

τωρα για την νομιμοτητα δεν ξερω...

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2.985
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #13 στις: Παρ 26 Νοέ 2010 07:20 »

η διαμόρφωση των τιμών προκύπτει σε συνάρτηση και με τις χιλιομετρικές αποστάσεις. Δεν θυμάμαι το ΚΤΕΛ να έριξε τις τιμές της διαδρομής προς Θεσσαλονίκη με την αλλαγή του δρομολογίου από τότε που άνοιξε η Εγνατία (και μειώθηκε χιλιομετρικά η διαδρομή) ... Τώρα με τα επικείμενα διόδια φροντίζει να ζητήσει αύξηση!

Επιπρόσθετα είναι απορίας άξιο γιατί το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων δεν προβλέπει, σε αντίθεση με τα ΚΤΕΛ της πλειοψηφίας των άλλων νομών, εισιτήρια allez-retour και γενικά τις συνήθεις τιμολογιακές πολιτικές με συγκεκριμένες περιπτώσεις εκπτώσεων ...

Ας ενημερώσει κάποιος αν γνωρίζει και για τις εξελίξεις στο θέμα της "νομιμότητας" του σταθμού

κατ αρχας dk οι τιμες των κτελ σε ολη την Ελλαδα ειναι θεμα υπουργειου και οχι κτελ δηλαδη ειτε μειωση ειτε αυξηση του εισιτηριου δεν αποφασιζει το κτελ σε καμια περιπτωση απλα μπορει να ζητησει ενα απο τα δυο ( αυτα εντελως πληροφοριακα )

τωρα για την νομιμοτητα δεν ξερω...

πολύ απλά η παραπάνω πληροφόρηση αποκρύπτει ότι το Υπουργείο όντως παίρνει αποφάσεις οι οποίες αφορούν όμως σε χιλιομετρικές αποστάσεις και όχι προφανώς συγκεκριμένες διαδρομές .
Ως εκ τούτου και με βάση σωρεία σχετικών καταγγελιών το ΚΤΕΛ όφειλε με βάση το νόμο και την υπουργική απόφαση να έχει μειώσει κατά περίπου 8 ευρώ το εισιτήριο Ιωάννινα - Θεσσαλονίκη από τότε που άλλαξε διαδρομή.
Προφανώς επίσης αποκρύπτεται ότι είναι στη διακριτικη ευχέρεια του κάθε ΚΤΕΛ το ΑΝ  θα εφαρμόσει τις αποφάσεις για αυξήσεις του Υπουργείου
Αποδεικνύεται από την ανακοίνωση του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης κατά την προηγούμενη υπουργική απόφαση για αλλαγή τιμών:

http://www.ktel-thes.gr/index.php?Itemid=121&id=68&option=com_content&task=view&lang=el
Η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. ανακοινώνει τη νέα τιμολογιακή πολιτική κομίστρου από 1-3-2007.
Σύμφωνα με την υπ'αριθμ. Β-68134/5720/06 εγκύκλιο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, της 20ης Φεβρουαρίου 2007, καθορίστηκαν νέοι χιλιομετρικοί συντελεστές κομίστρου, για τον καθορισμό της τιμής των εισιτηρίων των ΚΤΕΛ. Οι νέοι συντελεστές είναι αυξημένοι κατά  ...  Έτσι, οι αυξήσεις ανέρχονται σύμφωνα με την εγκύκλιο σε 10% περίπου.
...
Στον βασικό οδικό άξονα Θεσσαλονίκης - Αθήνας, η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. δεν θα κάνει χρήση του συντελεστή, βάσει του οποίου η τιμή του εισιτηρίου θα έπρεπε να είναι 37,20 ευρώ, αλλά αυξάνει το κανονικό εισιτήριο μόνο κατά 1 ευρώ (από 33 σε 34, αύξηση 3%) και διατηρεί το φοιτητικό εισιτήριο στα ίδια επίπεδα. Έτσι μεσοσταθμικά οι αυξήσεις των εισιτηρίων είναι 1,5%, ποσοστό πολύ λιγότερο από τον πληθωρισμό. Σε περίπτωση έκδοσης εισιτηρίου με επιστροφή του οποίου η τιμή θαμπορούσε να είναι νόμιμα 74,20 ευρώ, η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. κρατά σταθερή την τιμή στα 50 ευρώ (μείωση τιμής κατά 32,70% !!!).
...



βλ. σχετικές δημοσιεύσεις που αφορούν συγκεκριμένα στο ΚΤΕΛ Ιωαννίνων και τη χρήση της Εγνατίας:

http://www.epiruspost.gr/ipiros/ioannina/6811-2010-11-10-07-56-31.html
επιλέγω κομμάτια:
Τεράστια κέρδη σε βάρος του επιβατικού κοινού, αποκομίζουν οι ιδιώτες λεωφορειούχοι του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, με την ανοχή - αν όχι συναίνεση - κυβέρνησης και πλειοψηφίας της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ιωαννίνων.
Ο λόγος; Ενώ μειώθηκε δραστικά κατά 100 χιλιόμετρα η απόσταση στη διαδρομή Ιωάννινα - Θεσσαλονίκη, λόγω Εγνατίας Οδού, οι λεωφορειούχοι των ΚΤΕΛ, εξακολουθούν να διατηρούν το εισιτήριο στα 28,70 ευρώ, καταστρατηγώντας το νόμο ο οποίος ορίζει ότι οι τιμές των εισιτηρίων καθορίζονται σε συνάρτηση με τα διανυόμενα χιλιόμετρα και βάσει αυτού θα έπρεπε να είχαν μειωθεί κατά 7,53 ευρώ! Οι λεωφορειούχοι, λειτουργώντας ως «κράτος εν κράτει», με την ανοχή και του νομάρχη Ιωαννίνων, ο οποίος ακόμα... αναζητά επίσημα στοιχεία για τη μείωση της χιλιομετρικής απόστασης (!), αρνούνται να προχωρήσουν - όπως είναι υποχρεωμένοι από το νόμο - σε μείωση των τιμών των εισιτηρίων.
Η στάση αυτή όλων των αρμοδίων, κυβέρνησης, Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και λεωφορειούχων, έχει προκαλέσει την οργή και αγανάκτηση του επιβατικού κοινού, ενώ εδώ και μήνες οι εκπρόσωποι του Σωματείου Συνταξιούχων ΙΚΑ Νομού Ιωαννίνων έχουν απαιτήσει εγγράφως από κυβέρνηση, νομάρχη και διοίκηση ΚΤΕΛ την άμεση μείωση των τιμών των εισιτηρίων, τουλάχιστον κατά 7,53 ευρώ (από 28,70 σε 21,17 ευρώ) στο δρομολόγιο Ιωάννινα - Θεσσαλονίκη και ανάλογες μειώσεις στα δρομολόγια που χρησιμοποιείται η Εγνατία Οδός, αφού έχουν μειωθεί σημαντικά οι χιλιομετρικές αποστάσεις προς Θεσσαλονίκη, Ηγουμενίτσα και διάφορες άλλες πόλεις της Θεσσαλίας.
...
Ωστόσο, τα κέρδη για το ΚΤΕΛ δεν περιορίζονται μόνο στους τελευταίους μήνες, καθώς τα τελευταία χρόνια ενώ είχαν κατασκευαστεί και παραδοθεί στην κυκλοφορία τμήματα της Εγνατίας Οδού, που μείωναν σταδιακά τις χιλιομετρικές αποστάσεις, οι τιμές των εισιτηρίων, αντί να μειώνονται, αυξάνονται».


δείτε ακόμα: http://www.inews.gr/60/agria-kerdoskopia-se-varos-ton-epivaton-apo-to-ktel-ioanninon.htm

σχετικό μάλιστα είναι και το καθεστώς των μισθωμένων οχημάτων : http://www.ktel.org/legallawlinks_details.asp?lawlinks_id=4
ΒΑΣΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΣΤΙΣ ΚΤΕΛ Α.Ε.

Αντίστοιχες και οι καταγγελίες των συνταξιούχων
http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5226207&publDate=26/8/2009
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Να μειωθούν τα εισιτήρια ΚΤΕΛ

Μετά τη χιλιομετρική μείωση λόγω της Εγνατίας Οδού

Tην άμεση μείωση των εισιτηρίων στα υπεραστικά ΚΤΕΛ προς όλα τα δρομολόγια που χρησιμοποιείται η Εγνατία Οδός, απαιτεί το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Νομού Ιωαννίνων, καθώς οι χιλιομετρικές αποστάσεις προς Θεσσαλονίκη, Ηγουμενίτσα, διάφορες πόλεις της Θεσσαλίας και της Εύβοιας έχουν μειωθεί πλέον κατά πολύ.

Το Σωματείο των Συνταξιούχων ΙΚΑ του Νομού Ιωαννίνων επικαλείται το νόμο 2963/2001, ο οποίος μεταξύ άλλων καθορίζει και τους συντελεστές που πρέπει να πολλαπλασιάζονται με τη χιλιομετρική απόσταση μιας διαδρομής. Οπως σημειώνει το σωματείο, σήμερα το εισιτήριο Γιάννενα - Θεσσαλονίκη εξακολουθεί να κοστίζει 28,70 ευρώ, παρά το γεγονός ότι η απόσταση έχει μειωθεί κατά 100 περίπου χιλιόμετρα.
Εποπτεύουσα αρχή είναι η Νομαρχία Ιωαννίνων, η οποία κωφεύει στις επιστολές και τις καταγγελίες των συνταξιούχων, που τονίζουν ότι οι εργαζόμενοι, οι φοιτητές, οι συνταξιούχοι που χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ επιβαρύνονται πολύ από τις υψηλές τιμές.

« Τελευταία τροποποίηση: Σαβ 27 Νοέ 2010 11:59 από dk »

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #14 στις: Παρ 26 Νοέ 2010 12:18 »
Φαντάζομαι τα διόδια θα τα περάσουμε αμέσως στην τιμή την ίδια μέρα ή την αμέσως επόμενη.....τα χλμ ακόμα τα μετράμε....

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #15 στις: Τρι 18 Ιαν 2011 23:51 »
neoiagones.gr

Παράνομο το ΚΤΕΛ στην Παπανδρέου
Έκρινε το ΣτΕ και ζητά την μεταφορά του
Παράθεση
Στον ... αέρα βρίσκεται πλέον ο σταθμός του υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων μετά την απόφαση 50/2011 του Συμβουλίου της Επικρατείας που με ψήφους 2-1 ακύρωσε την απόφαση του νομάρχη Ιωαννίνων Αλέκου Καχριμάνη, με την οποία οι νέες εγκαταστάσεις στην λεωφόρο Παπανδρέου είχαν χαρακτηριστεί ότι λειτουργούν ως εκδοτήριο εισιτηρίων- πρακτορείο και όχι ως σταθμός. Έτσι το ΚΤΕΛ καλείται να ..βγάλει εισιτήριο για αλλού.

Το Σ.τ.Ε εκτίμησε ότι στην περιοχή σταθμεύουν κανονικά λεωφορεία και ως εκ τούτου οι εγκαταστάσεις χρησιμοποιούνται ως σταθμός και όχι ως εκδοτήριο εισιτηρίων.

Η απόφαση είναι τελεσίδικη, κάτι που σημαίνει ότι το ΚΤΕΛ πρέπει να φύγει από την περιοχή οριστικά και αμετάκλητα. Με την εξέλιξη αυτή...δικαιώνονται όσοι αντιδρούσαν στην εγκατάσταση του ΚΤΕΛ στην περιοχή και ζητούσαν να μεταφερθεί εκτός πόλεως.

Προσωρινή άδεια μέχρι να μεταφερθεί

Σε επικοινωνία που είχαμε με τον πρώην νομάρχη και σημερινό Περιφερειάρχη, Αλέκο Καχριμάνη για το θέμα, μας ενημέρωσε ότι η μοναδική λύση που υπάρχει πια είναι να εκδοθεί προσωρινή άδεια λειτουργίας στο ΚΤΕΛ και ταυτόχρονα, σε συνεργασία με τον δήμαρχο Ιωαννίνων, Φίλιππα Φίλιο, να αναζητήσουν νέα έκταση για την μεταφορά του.

«Πρέπει να αναζητήσουμε έκταση γιατί οι αποφάσεις που υπήρχαν κατά καιρούς για την μεταφορά του ΚΤΕΛ έπαυσαν να ισχύουν δεδομένου ότι έχει λήξει η προθεσμία που προέβλεπαν», δήλωσε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε ότι σύντομα θα συναντηθεί με τον κ. Φίλιο για να συζητήσει μαζί του όχι μόνο το θέμα της μεταφορά του ΚΤΕΛ σε άλλη περιοχή αλλά και ζητήματα που αφορούν τη διαχείριση των απορριμμάτων.

Για την ιστορία να θυμίσουμε ότι αρχικά με απόφασή του ο νομάρχης είχε υπογράψει άδεια λειτουργίας ως σταθμού στις εγκαταστάσεις του ΚΤΕΛ. Κατά της απόφασης αυτής είχαν προσφύγει παρατάξεις και πολίτες, μεταξύ των οποίων και ο σημερινός δήμαρχος Φίλιππας Φίλιος.

Επειδή η εισήγηση στο Σ.τ.Ε ήταν αρνητική για την νομιμότητα της πρώτης απόφασής του ο νομάρχης στις αρχές του 2009 την άλλαξε. Ανακάλεσε την πρώτη και χορήγησε άδεια λειτουργίας για εκδοτήριο εισιτηρίων- πρακτορείο, ύστερα από αίτημα του ΚΤΕΛ όπως είχε δηλώσει τότε. Φαίνεται όμως ότι το ΣτΕ δεν πείστηκε ούτε από την αλλαγή, ούτε για το τι ακριβώς συμβαίνει με το ΚΤΕΛ και ακύρωσε την απόφαση.

Θα εφαρμοστεί η απόφαση

Εκτός από τον Περιφερειάρχη μιλήσαμε και με τον δήμαρχο Ιωαννίνων Φίλιππα Φίλιο τον οποίο ενημερώσαμε για την εξέλιξη αυτή.

Η πρώτη αντίδρασή του ήταν ότι θα εφαρμοστεί η απόφαση του ανωτάτου δικαστηρίου της χώρας για να συμπληρώσει αμέσως μετά ότι η απόφαση δικαιώνει απόλυτα την παράταξή μας σε ένα ακόμη μεγάλο θέμα της πόλης μας.

«Για μια ακόμη φορά ο κ. Γκόντας αποδείχτηκε ότι παραβίαζε τους νόμους. Δυστυχώς με την εμμονή του, σε συνεργασία με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ, οδήγησαν έναν ολόκληρο φορέα σε ένα μεγάλο πρόβλημα. Η απόφαση αυτή αποτελεί μια ακόμη απόδειξη ότι όταν καταγγέλλαμε τα έργα και τις ημέρες του Γκόντα δεν ήμασταν καταγγελλιομανείς αλλά είχαμε απόλυτο δίκιο», δήλωσε χαρακτηριστικά στους «ΝΕΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ» ο δήμαρχος Ιωαννίνων κ. Φίλιος.

Σε ερώτηση μας αν υπάρχουν θέσεις για την μεταφορά του ΚΤΕΛ ο δήμαρχος απάντησε καταφατικά. «Υπάρχουν και μπορούν αν αξιοποιηθούν από αύριο κιόλας», σημείωσε.

Οικονομική ζημιά, αναζήτηση έκτασης

Η απόφαση του Σ.τ.Ε σε κάθε περίπτωση προκαλεί τεράστια οικονομική ζημιά στο ΚΤΕΛ, δεδομένου ότι για την αγορά των οικοπέδων αλλά και για την κατασκευή των εγκαταστάσεων διέθεσε πολλά χρήματα. Μάλιστα πρόσφατα βεβαιώθηκαν από το δήμο και τα πρόστιμα, συνολικού ύψους366.000 ευρώ που είχαν επιβληθεί στο ΚΤΕΛ για τα κτίρια που κατασκευάστηκαν και κρίθηκαν παράνομα από την Πολεοδομία του δήμου.

Έτσι σήμερα οι μέτοχοι της ΚΤΕΛ Α.Ε πληρώνουν εμμονές αλλά και λαθεμένες εκτιμήσεις της ηγεσίας τους. Και αυτό γιατί από την αρχή γνώριζαν ότι η έκταση που θα αγόραζαν συνόρευε με τη λίμνη και ήταν πολύ δύσκολο να αλλάξει η χρήση της. Φαίνεται όμως ότι η εμμονή τους να αγνοήσουν τους νόμους του κράτους τους οδήγησε στην σημερινή απόφαση η οποία λέει ότι πρέπει να ψάξετε άλλη περιοχή για την μεταφορά του σταθμού. Η περίπτωση να μεταφερθεί στο Βοϊδολίβαδο, όπως προβλέπονταν παλιότερα μάλλον αποκλείεται. Άλλωστε στο Ρυθμιστικό η πρόταση-πρόβλεψη είναι για την περιοχή της Πεδινής, κοντά δηλαδή στους αυτοκινητοδρόμους της Εγνατίας και της Ιόνιας. Με τις ανακατατάξεις που επέρχονται στο λεκανοπέδιο από το Ρυθμιστικό και τον προς αναθεώρηση Χωροταξικό Σχεδιασμό της Περιφέρειας η αναζήτηση έκτασης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σταθμός του ΚΤΕΛ απαιτεί συνεργασία και χρόνο.
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος centervak

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #16 στις: Τετ 19 Ιαν 2011 11:57 »
Ρε παιδιά τι έγινε ..... Υπάρχει κράτος;;;;;;;;;απίστευτο

Αποσυνδεδεμένος mfbrinkmann

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 566
  • ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #17 στις: Τετ 19 Ιαν 2011 12:30 »
Πολυυυυυυυύ φαϊ μωρέ παιδί μου, πολυυυυυυυυύ φαϊ λέμε...
Της Πίνδου το μεγαλείο - του Πύρρου η αθάνατη γή...

ΜΚΚΕΓ ΣΛΚ

Αποσυνδεδεμένος New

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.652
  • 0
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #18 στις: Τετ 19 Ιαν 2011 14:55 »
Κάποτε ήταν η μεγάλη λίμνη Παμβώτιδα και καθώς με τα χρόνια υποχωρούσε σιγά - σιγά από γήρανση και την παραβίαση άφηνε χώρο για ανεξέλγκτη ανθρώπινη δραστηριότητα και εκμετάλευση.
Σιγά σιγά τα Κυπρινάκια και οι δρομίτσες μεταλλάσονταν σε Πιπερίτσες και Αγγουράκια.
Έτσι λοιπόν με τον καιρό  ξεφύτρωσαν  τα μποστάνια, τα βοσκοτόπια και οι αγροπαράγκες, τα οποία αργότερα κατωχυρώθηκαν  ως χρησικτησίες, για να περάσουν  σε καθεστώς ιδιοκτησίας γαιών - κτισμάτων και εν τέλει οικοπεδοποιήσεων με κατάλληλες επιχωματώσεις όπου αυτές ήταν απαραίτητες.

Έτσι γίνεται με τις περιαστικές λίμνες στη χώρα μας.
Υποχωρούν τα νερά; ... φυτεύεις πέντε πασάλους.
Πέφτουν οι στάθμες; ... περπατούν οι πάσαλοι πιο μέσα.

Μετά ήρθε το ΚΤΕΛ και τα εμπορικά Παραπήγματα της οδού Παπανδρέου.
Η Παμβώτιδα δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην προσβολή εξόντωσής της.
Πότε πότε, δείχνει τη δυσαράσκειά της με θυμό και με καταστροφικές τις συνέπειες.
Μάταια όμως.

Κάποτε θα λένε τη Λίμνη λιμνούλα ή ερημούλα. :(

Κάπου εκεί και λίγο ανατολικά του σημείου 12, θα γίνει το Νέο Γήπεδο του Πας Γιάννινα.
Το Κέντρο ΝΟΚ Ιωαννίνων (Ναυτικός Ομίλος Κωπηλασίας)  θα μετατραπεί σε Κέντρο ΚΑΑ Ιωαννίνων (Κέντρο Αγώνων Αυτοκινήτων)  με πίστα  ΒΔ και Α της συνοικίας Νήσου.
Και οπωσδήποτε η νήσος Νήσος θα έχει το δικό της σταθμό ΚΤΕΛ και την Περιφερειακή της οδό πρός πρώην ακτή Μιαούλη.
Ο δρόμος από κυρά Φροσύνη προς Μονή Φιλανθρωπινών, θα αποτελεί μνημειακό πεζόδρομο με την ονομασία  Παμβώτιδα.
Για τη νεκρή αυτή  γαία, θα γίνουν έργα απορροής των όμβριων με την κατασκευή  σηράγγων προς το Λούρο.
 Οι φαντασίες θα αναζητούν μάταια μια Χαμένη Παμβωντίδα και οι άνθρωποι να επιβιώνουν αγωνιωδώς δίπλα σε μια όζουσα και ψυχομένη κλιματικά, παρακμάζουσα πόλη.

Πάραυτα όμως, Πας Γιάννινα 1966 θα υπάρχει.  :pashat:


« Τελευταία τροποποίηση: Τετ 19 Ιαν 2011 15:07 από New Pas. Pas »
* ο ΜΟ τριών δεξιών μπακ είναι 27 έτη, των τριών αριστερών μπακ(αγιόκων) 32,5 έτη και 2 κεντρικοί 20 και 24 ετών για τις “χρεώσεις” των γιόκων ... Χόρχε ο 1ος, Okan o 2oς

Αποσυνδεδεμένος PAS-o-media

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5.613
    • Προφίλ
    • Φίλαθλοι ΠΑΣ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #19 στις: Πεμ 24 Φεβ 2011 18:49 »
Φτιάχνουν νέο ΚΤΕΛ στον Άγιο Νικόλαο Κοπάνων;
Παράθεση
Ρωτά η Επιτροπή κατοίκων Αμπελοκήπων και Περάματος

Ερωτήματα προς τη δημοτική αρχή Ιωαννίνων και κάθε αρμόδιο θέτουν οι κάτοικοι των περιοχών Αμπελοκήπων και Περάματος με αφορμή εργασίες διαμόρφωσης χώρου στάθμευσης δίπλα στο εργοτάξιο του δήμου στον Άγιο Νικόλαο Κοπάνων και σε απόσταση αναπνοής από τη λίμνη. Το καίριο ερώτημα είναι αν εκεί θα σταθμεύουν δεκάδες λεωφορεία του ΚΤΕΛ κι ακόμη αν θα μετατραπεί σε νέο σταθμό του ΚΤΕΛ, δεδομένου ότι στην λεωφόρο Παπανδρέου δεν μπορεί να παραμείνει μετά την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ.

Υπογράφοντας ως «Επιτροπή κατοίκων Αμπελοκήπων και Περάματος» στην ανακοίνωση τους αναφέρουν:

«Την ώρα που τοπικές αρχές, σύλλογοι για την «δήθεν» προστασία της λίμνης και ορνιθολογικές εταιρίες κόπτονται για την «σωτηρία» της λίμνης και του οικοσυστήματος της περιοχής.

Την ίδια ώρα...

Μεγάλα και πάλι συμφέροντα προκλητικά και αυθαίρετα εγκληματούν εις βάρος του περιβάλλοντος.

Συγκεκριμένα:

Με πυρετώδεις ρυθμούς ο χώρος δίπλα στον Άγιο Νικόλαο Κοπάνων διαμορφώνεται σε χώρο στάθμευσης (μόνον;) εκατόν και πλέον θέσεων λεωφορείων για τις ανάγκες του ΚΤΕΛ Ν. Ιωαννίνων.

Με δεδομένο ότι η συγκεκριμένη δραστηριότητα και ότι αυτή συνεπάγεται αναπτύσσεται

-Σε απόσταση 40 περίπου μέτρων από τη λίμνη

-Εφάπτεται κατοικημένης περιοχής και εθνικής οδού

-Η συγκεκριμένη παραλίμνια αυτή ζώνη είναι ήδη επιβαρυμένη από τη λειτουργία (χωρίς άδεια) του εργοταξίου του δήμου και τη μακροχρόνια λειτουργία του κοιμητηρίου.

-Ότι τέτοιας μορφής οχλούσες λειτουργίες συσσωρεύονται κατ' επιλογήν και κατ' επανάληψη στα βόρεια της πόλης και των Δ.Δ..

Ρωτάμε τις τοπικές αρχές

Υπάρχουν αδειοδοτήσεις για το συγκεκριμένο έργο και αν ναι ποιος τις εξέδωσε;

-Πληροί τους περιβαλλοντολογικούς όρους και προϋποθέσεις για την θέση έργου τέτοιας εμβέλειας;

- Ο δήμος επίσημα, οι διάφοροι σύλλογοι και εταιρίες γιατί σιωπούν;

Ως εδώ.

Φτάνει πια ο φαρισαϊσμός και η επιλεκτική διάθεση κάποιον για τη «Σωτηρία» της λίμνης και του οικοσυστήματος.

Να πάρουν θέση και πρώτα απ' όλα η δημοτική αρχή για το συγκεκριμένο έργο που μόνον κινδύνους εγκυμονεί για το περιβάλλον και υποβαθμίζει ακόμα περισσότερο την ποιότητα ζωής των κατοίκων όλης της ευρύτερης περιοχής.

Να ελεγχθεί η νομιμότητά του.

Να σταματήσουν οι εργασίες και να εξευρεθεί χώρος ΕΚΤΟΣ ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ για την στάθμευση των λεωφορείων του ΚΤΕΛ και ο συγκεκριμένος χώρος να γίνει χώρος πρασίνου.

Να επανεξετασθεί η λειτουργία του εργοταξίου στην πρώην ΥΕΒ και να προχωρήσει η δημοτική αρχή στον καθαρισμό της ευρύτερης παραλίμνιας περιοχής».
neoiagones.gr
Ο PAS-o-media είναι κοινόχρηστος λογαριασμός που χρησιμοποιείται από διάφορα μέλη του forum. Σκοπός του είναι η δημοσίευση ειδήσεων του pas.gr και η αναδημοσίευση/μεταφορά / δημοσιοποίηση κειμένων που αφορούν τον ΠΑΣ, ή ενδιαφέρουν τους φίλους του από διάφορα Μ.Μ.Ε.

Αποσυνδεδεμένος New

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 13.652
  • 0
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #20 στις: Τρι 22 Δεκ 2015 23:07 »
fon7 ψάχνεις δρομολόγια ή απάντηση στο Κουίζ?  :P
* ο ΜΟ τριών δεξιών μπακ είναι 27 έτη, των τριών αριστερών μπακ(αγιόκων) 32,5 έτη και 2 κεντρικοί 20 και 24 ετών για τις “χρεώσεις” των γιόκων ... Χόρχε ο 1ος, Okan o 2oς

Αποσυνδεδεμένος fon7

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 26.303
    • Προφίλ
Απ: ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
« Απάντηση #21 στις: Τρι 22 Δεκ 2015 23:35 »
Το βάζω στην Σκεντέρμπεου και ότι γίνει.Κολλάνε κάποια πράγματα.Κάποια άλλα όχι.